Meeri Koutaniemi

Nasdaq

En osaa päättää, että onko kauneus sisäistä vai ulkoista, vai molempia.


(Fanittavaa fanitusfania)

26

2783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

      Tuntuu, että siinä on nainen, josta käsin työ on löytänyt sisäisen ulkomuotonsa ilman ulkoisia avuja - jotka ovat kiistämättömiä.

      Mistä näitä mimmejä sataa?


      (Harvinaisen mietitty lause)



      (Naurua) .

      • Nasdaq

        Kuinka ihmeessä mulle tulee Meeristä mieleen Frida Kahlo?


        Cuul


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Kuinka ihmeessä mulle tulee Meeristä mieleen Frida Kahlo?


        Cuul

        Superb


      • Anonyymi
        Nasdaq kirjoitti:

        Kuinka ihmeessä mulle tulee Meeristä mieleen Frida Kahlo?


        Cuul

        Koska hän MATKII Frida Kahloa. Eli ei ole omaa tyyliä lainkaan.


    • <<<<

      KUKAS TOI ON.... MÄ VOISIN HYVINKI SEURUSTELLA JONKUN MEERIN KANS JA SIT OLLA SEN KANS KIHLOISSA

      • Nasdaq

        Tällaisten kysymysten perusteella määrittelen oman tulevaisuuteni raamit.


        (Raamikasta naurua)


    • ik6ju5hygt

      Piti googlettaa, kun ei sanonut nimi mitään. Ei oo musta kaunis, jopa hieman vastenmielisen näköinen, mutta ymmärrän kyl, et monista on kaunis

    • kysymyksiä

      Meeri Koutaniemi jäljittelee Frida Kahloa, joten herää kysymys, onko hän ollenkaan aito oma itsensä. Hän on tietoisesti ottanut mallin tunnetusta taiteilijasta, onko siis kyse plagioinnista? Vaiko vain vaikutteista, tyylisuunnasta, ulkonäkönsä muokkaamisesta tietyn tavoitteen mukaiseksi siinä missä muukin pukeutuminen ja meikkaaminen?

      • samaa näköä paljon

        Koutaniemi on hyvin samannäköinen kuin Frida. Ehkä huvikseen jäljittelee, kun liikkuu samoissa maisemissa, jossa Frida K eli.
        Kaikki jäljittelevät jotain, katsokaa pissiksiä!


    • <<<<

      seurustelisin

      • panisin-mies

        Panisin.


      • Anonyymi
        panisin-mies kirjoitti:

        Panisin.

        Liian pienet tissit. Liian ohuet huulet. Epänaisellinen peppu. En panisi.


    • En usko

      Koutaniemi on kopioinut muitakin taitelijoita, Frida ei ole suinkaan ainoa. Esim. kuvasarja, jolla Koutaniemi on voittanut ekan palkintonsa ja päässyt julkisuuteen, on täyskopio Jim Naughtenin kuuluisasta kuvasarjasta.

      Tunnen yhden toimittajan joka on työskennellyt Koutaniemen kanssa, ja kertoo että sen kaikki puheet ja mielipiteet julkisuudessa on osa sen tarkkaan harkittua imagoa. On kuulemma laskelmoiva ja huomionhakuinen ihminen.

      • Sonne

        Tämä on taidepiireissä aika tavallista. Oikeastaan se on väistämätöntä, sillä kaikki liike on jatkumoa jostain.

        Itse olen niin lahjakas, että minua on mahdotonta matkia.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Sonne kirjoitti:

        Tämä on taidepiireissä aika tavallista. Oikeastaan se on väistämätöntä, sillä kaikki liike on jatkumoa jostain.

        Itse olen niin lahjakas, että minua on mahdotonta matkia.

        (naurua)

        Ei muakaan pysty kukaan matkimaan, koska ei ne tiedä miten olla minä. Vakn mä osaan sen homman


    • Sonne
    • Anonyymi

      Teennäinen enäntä joka esittää coolia viljelemällä vihervasemmistoliasstereotypioita. Ei pysty populismilaan muuta kuin egoismiin. Elää valtion ja veronmaksajien tuella eikä saa tuottamaansa roskaa kaupaksi kuin oman puolueen valtion tukemaan mediaan.

      Keskinkertaisuus joka on pian unohdettu.

      • Anonyymi

        Tämä on vain yksi näkökulma, aika ahdas sellainen


      • Anonyymi

        No onko siinä jotain väärää olla keskinkertainen? Suurin osahan sellaisia on.


      • Anonyymi

        Mitäs sinäkin kuule siinä arvostelet? Sinä taas olet sellainen yksinkertainen muiden arvostelija, joka ylpeilee kaikilla kirjoittamillaan aivan tyhjänpäiväisillä viesteillä, joissa haukku muita, ja vieläpä luulee olevansa älykäs.


    • Anonyymi

      Meerissähän on romaniverta, huomaahan sen. Ei tosin vanhempansa, liekkö joku isovanhemmistaan sitten. Ja onko sitä sitten myös Sami Yaffassa, joka on mustalaisrockbändi Mad Juanan nokkamies, ainakin wannabe. Ehkä siksi löysivät myös toisensa.

      • Anonyymi

        siis wannabe-romani bändistään päätellen, tarkoitin, jos ei aito puoliverinen


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe