Gallup: Minkä ikäisenä eka suhde?

7+7

Kuinka vanha olit, kun seurustelit ekan kerran vakavasti?

35

2500

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18-vuotias, tosin "suhde" kesti 3 kuukautta. Joten ehkä 20-vuotias ja siitä vuosien suhde on varteenotettavampi.

    • yksin oon ollut

      Hyvä kalluppi näille palstalaisille..eihän näillä ätmeillä mitään suhdetta ole koskaan ollut...hehheh.

    • 18+11

      14-vuotiaan ensimmäisen kerran ja suhde kesti 5kk.

    • Mmiekkonen

      Kuinka määrittelet "vakavan suhteen"?
      En ole varmaan kertaakaan elämässäni vielä seurustellut "vakavasti".

      • Kolmevitonen

        En mäkään. Mut ekan kerran seurustelin 15-vuotiaana 20 vuotta sitten.


    • niisku

      en koskaan

    • 14

      • Korjaus.

        Suihinottoa koulun vessassa ei lasketa.


      • Ihanaa!!

        Jännäpojan mällit suuhun, purskutus ja nielaus.


      • Timpan tytär
        Ihanaa!! kirjoitti:

        Jännäpojan mällit suuhun, purskutus ja nielaus.

        Grrrr ;)


      • Jii007
        Korjaus. kirjoitti:

        Suihinottoa koulun vessassa ei lasketa.

        Suihinotto on varmaan jo tapahtunut alle 10v helkan tapauksessa.


    • ropsaliini

      Olin 14 vuotias ja seurustelin 2-3 vuotta. Ja voin sanoa nyt 20-vuotiaana että se on ollut ainoa vakava suhteeni, vakava siinä mielessä että rakastimme toisiamme koko sydämestämme, näin jälkeen päin en ole tuntenut yhtä vahvaa yhteenkuuluvuuden tunnetta kenenkään muun kanssa., kai sen aidon rakkauden vaan huomaa kun sen menettää.. Oli väärin lähteä suhteesta näin myöhemmin ajatellen, toisaalta silloin halusin nähdä maailmaa ja tavata uusia ihmisiä ja elää nuoruutta.

      • mimpsu

        Ei kannata katua suhteesta lähtemistä, hyvin harva sen ekan teinirakkauden kanssa sitten aikuisuuden identiteettimuutoksissa kuitenkaan enää voi olla.

        Voit olla onnellinen että sinulla oli HYVÄ kokemus, josta olet saanut nauttia, ja tiedät mitä rakkaus on, joten nyt hyyyviin nuorena vielä sinulla on ainakin parikymmentä extra vuotta vielä aikaa löytää se vastaava, tai jollain lailla parempi suhde ja rakkaus. :)

        Ne hyvät kokemukset ruokkivat lisää hyviä kokemuksia, usko pois.


    • Aika nuorena

      olin 11 vuotias kun eka suhde alkoi. se kesti 2 v ja 4 kk. sit oli jotain lyhyitä nettisuhteita. nettisuhde oli toikin eka eikä nähty kertaakaan :D 15 vuotiaana aloitin tämän nykyisen suhteeni ja tämä on kestänyt nyt 3v ja 3kk :) muutettiin yhteen. ollaan asuttu 3kk yhdessä nyt :) meillä oli 3 vuotta netti/puhelinsuhde ei nähty kun vaan 3 kertaa :D

    • Kohta 26v mies

      En ole koskaan seurustellut ja pahasti näyttää siltä etten koskaan tulekkaan seurustelemaan.

    • papusalaatti

      10 mutta erosin jo.

    • marianne89...

      22, eikä se siltikään ollut mitään verrattuna 25-vuotiaana löytämääni suhteeseen (eikä kyse ole todellakaan ulkonäöstä, sillä se eka oli kyllä paremman näköinen ja tämä tokana tullut tavis, toka keissi nyt oli muuten vaan suhde jossa arvomaailmat ja kiinnostuksen kohteet olivat jo lähtökohtaisesti paljon samanlaisemmat).

    • 2+9

      23v

    • Hyvä vitsi! :-DDDDD

      • mies 86

        Niin oli. Muistan kun itse yläasteen liikunnan tunnilla pidin yhtä tyttöä kädestä kiinni viisi minuuttia putkeen - siinä pisin juttuni miesmuistiin :-)


      • mies 86 kirjoitti:

        Niin oli. Muistan kun itse yläasteen liikunnan tunnilla pidin yhtä tyttöä kädestä kiinni viisi minuuttia putkeen - siinä pisin juttuni miesmuistiin :-)

        No sinulla on sitten mennyt paremmin kädestäpitämisen suhteen. Minä en ole ikinä pitänyt kädestä edes poikaa, en lapsenakaan.


      • femnerd kirjoitti:

        No sinulla on sitten mennyt paremmin kädestäpitämisen suhteen. Minä en ole ikinä pitänyt kädestä edes poikaa, en lapsenakaan.

        Kun nyt tarkemmin muistelen, niin oli kai mulla päiväkodissa poikakaveri, tai ainakin leikin melkein aina yhden pojan kans. Elikkä siinä 4-5 –vuotiaana varmaankin…


    • Poikamies44

      Olen nyt 44 ja edelleen odotan sitä enisimmäistä teinirakkautta, seurustelua ja sukupuoliyhdyntää.

      • näpsäkkähh

        Ei kannata kuitenkaan teinirakkautta nelikymppisenä kuule odotella, jollet halua vankilaan pedofiliasta. :D


      • piiloalfa
        näpsäkkähh kirjoitti:

        Ei kannata kuitenkaan teinirakkautta nelikymppisenä kuule odotella, jollet halua vankilaan pedofiliasta. :D

        Teini = teen. Sixteen, seventeen, eighteen, nineteen. Kaikki sallittuja Suomen lainsäädännössä.


      • näpsäkkähh
        piiloalfa kirjoitti:

        Teini = teen. Sixteen, seventeen, eighteen, nineteen. Kaikki sallittuja Suomen lainsäädännössä.

        Nelikymppisen äijän ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää elätellä toiveita teinirakkaasta, ei vaikka hän olisi 19v. Eikä ihmekään, 19v voisi hyvinkin olla lapsensa, joten jonkinsortin pedofiliasta kyllä on kyse.


      • Poikamies44
        näpsäkkähh kirjoitti:

        Nelikymppisen äijän ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää elätellä toiveita teinirakkaasta, ei vaikka hän olisi 19v. Eikä ihmekään, 19v voisi hyvinkin olla lapsensa, joten jonkinsortin pedofiliasta kyllä on kyse.

        Nuo sinun ahdasmieliset käsityksesi "sosiaalisesti hyväksyttävästä" ovat pelkästään oma ongelmasi, normaalit suvaitsevaiset ihmiset eivät kauhistele mitään ikäeroja, kunhan lakeja noudatetaan. Kun ensimmäinen teinirakkaus tulee kohdalle, ei silloin pidä miettiä, mitä jotkut tiukkanutturat uskovaiset mummot asiasta ajattelevat, vaan pitää tarttua tilaisuuteen, carpe diem!


    • kaunishnainen

      Eka poikaystävä 13- 14 vuotiaana, en muista tarkkaan! :D

      Sen jälkeen ihan mukamas sitten aikuisten oikea suhde 17- vuotiaana, jolloin se seksielämä sitten pääsi käyntiin, vaikka neitsyyden veikin se teinipoikaystävä :)

      Sen jälkeen hyyviin pitkä suhde suurimman osan kaksikymppisistä, ja ironisesti nyt kolmekymppisenä ekaa kerta elämässä sinkkuna! Että näin! Aikuisena ei enää ole kiva olla sinkku, kun tulee perheenperustamispaineet päälle, ja niitä hyviä on paaljon vähemmän kuin ihan nuorena lähestulkoon kaikki on vapaita! Eipä ole enää!

      • -----------

        Tuo hyvien puute on paha ongelma varsinkin vanhemmille miehille. Miehille kun on tärkeää, että nainen ei olisi ollut juurikaan yli kahden miehen kanssa suhteen alkaessa. Mitä enemmän ikää naiselle tulee, sitä enemmän hänelle kertyy mieskokemuksia, joten vanhemmat miehet ovat hyvinkin kirpeässä pulmatilanteessa.

        Miehen arvohan vain lisääntyy naisten lisääntyessä, joten luulisi, että hyvien miesten määrä vain lisääntyy iän kasvaessa.


    • nainennn31

      Eka mies ja eka suhde 22vuotiaana.

    • ellye

      14-v ja kolmen vuoden seurustelu.

    • Minä vaan

      26v

    • .....

      36 vuotta enkä ole seurustellut koskaan. Muutama vuosi sitten mesesäätöä erään nuoren naisen kanssa. Ei johtanut mihinkään.

    • Werho

      Ensimmäinen suhde alkoi 12-vuotiaana ja kesti 10 vuotta. Ero oli rankka, mutta nykyään niitä aikoja miettii lämmöllä. Yhdessä asuminen ei jostain syystä vain onnistunut.

    • ------

      23-v. Samanikäisenä ja samassa suhteessa myös ensimmäinen seksikerta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe