Vappu Pimiä pilaa viihteellisen TTK

kauko käyttöön

Harmi!Taas alkoi TTK Mtv 3:lla,mutta sitä vaan on ikävä katsoa käkättäjä,ikävä äänisen ja kaiken lisäksi ruman Vappu Pimiän juontohommien vuoksi.Nytkin puettu ruma vartaloinen, pömppömahainen nainen punaiseen loipakkoon pakko nutturoineen.Onneksi löytyy kymmenittäin muita kanavia!

53

2151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole mikään ruusu

      Samaa mieltä, juntti moukka moinen pimee akka. Täytyy olla outo mirs, joka lisääntyy moisen raakkuvan pötkäleen kanssa.

    • ärsyke nro 1

      Pimiä joutais jo eläkkeelle tv-töistä

    • pilattumikäpilattu

      Aivan ja jostain käsittämättömästä syystä kys. Eukko on tungettu muihinkin ohkelmiin.Mitä se jakaa,kun moisiin suorituksiin noilla taidoillaan yltää?

      • meikätyttöpoika

        Samaa mieltä ja tämän Kukkohovin ainainen esiintulo eri medioissa alkaa kyllästyttää, nainen yrittää olla joku nuori tyttö onnistumatta siinä!!!


      • AK mulle kylmäpuuma
        meikätyttöpoika kirjoitti:

        Samaa mieltä ja tämän Kukkohovin ainainen esiintulo eri medioissa alkaa kyllästyttää, nainen yrittää olla joku nuori tyttö onnistumatta siinä!!!

        Aivan samaa mieltä.Olen täysin kyllästynyt Kukkohoviin.Luin juuri,että kiukuttelee kotona.Niin minäkin kiukuttelin,kun olin kiinnostunut vieraasta rouvasta..eivät nuo julkipussailut pelkkää formaattiin kuuluvaa "käsikirjoitusta" ole..

        Ihmettelin myös,mitä hittoa on tapahtunut Kukkohovin naamalle kun jotenkin suhteet pielessä.Aiemmissa kuvissa sopusuhtaisemman näköinen?
        Nyt suu korostuu liikaa ja silmät ikäänkuin pienentyneet?oliskos rouvalle tehty jotain kuoria hampaisiin??


      • Ikäriisi
        AK mulle kylmäpuuma kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä.Olen täysin kyllästynyt Kukkohoviin.Luin juuri,että kiukuttelee kotona.Niin minäkin kiukuttelin,kun olin kiinnostunut vieraasta rouvasta..eivät nuo julkipussailut pelkkää formaattiin kuuluvaa "käsikirjoitusta" ole..

        Ihmettelin myös,mitä hittoa on tapahtunut Kukkohovin naamalle kun jotenkin suhteet pielessä.Aiemmissa kuvissa sopusuhtaisemman näköinen?
        Nyt suu korostuu liikaa ja silmät ikäänkuin pienentyneet?oliskos rouvalle tehty jotain kuoria hampaisiin??

        On kuoret ja kumitissit. Sen kait näkee sokee Reettakin !


      • tumma ja tulinen
        AK mulle kylmäpuuma kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä.Olen täysin kyllästynyt Kukkohoviin.Luin juuri,että kiukuttelee kotona.Niin minäkin kiukuttelin,kun olin kiinnostunut vieraasta rouvasta..eivät nuo julkipussailut pelkkää formaattiin kuuluvaa "käsikirjoitusta" ole..

        Ihmettelin myös,mitä hittoa on tapahtunut Kukkohovin naamalle kun jotenkin suhteet pielessä.Aiemmissa kuvissa sopusuhtaisemman näköinen?
        Nyt suu korostuu liikaa ja silmät ikäänkuin pienentyneet?oliskos rouvalle tehty jotain kuoria hampaisiin??

        en ymmärrä miksi tuota Kukkohovia sanotaan kauniiksi ja seksikkääksi.ei ole minkään näköinen meikattunakaan ja seksikäs ei yhtään.Janna on seksikäs ja upeannäköinen.


    • Orwokkiviola

      Muikkelun kanssa lienee tehty Maikkarilla eläkeikään asti diilit.Ei se mitään,mutta maikkarin ohjelmat eivät ole katsottavissa,missä Pimee kimittää.

      • Katsomosta.

        Miksei ohjelmaan palkata maalaispiika huutamaan innosta puuskuttaen : NOOOOOHH!! MILTÄS NY TUNTUU??? MIKÄ FIILIS?? JOOOH KATOTAAN SEURAAVAKSI SITTE NE PISTEET!!! JOOOHHH!!

        Ajaisi saman asian.


    • Hanska Make

      Vappu on upea, sanavalmis, kaunis ja ehtoisa emäntä. Te olette vain kateellisia hänelle. Vappu kelpais tänne Kivesvaaran peräkammariinkin siskonpedille makoilemaan.

      • Vappuviuhka

        Oliskohan mahdollisesti tuo"Hanska Make" Vapun ikioma naamioitu, ylösnosto ja puolustus? Kuka se kissanhännän nostaa, ellei kissa itse.
        Yleensä Vappu kääntää kunniakseen kaiken huomion, mitä vaan saa imettyä katsojilta. Kaikki käy, kunhan vaan saa julkisuutta ja olla esillä joka paikassa. Hän elää julkisuudesta. Se on hänen ammattinsa. Kuten monilla muilla tv.kasvoilla. Mutta kukaan muu ei näy näin tiuhaan joka ohjelmassa, kuin just tämä nainen. En yhtään ihmettele, vaikka Vappu lukisi kohta uutisiakin maikkarilla ja sivuuttaisi sääntiedottajatkin. Tai olisi salkkareissakin, jossain sivuosassa. Tämä maikkarin lellikki.


      • Muut paitsiossa
        Vappuviuhka kirjoitti:

        Oliskohan mahdollisesti tuo"Hanska Make" Vapun ikioma naamioitu, ylösnosto ja puolustus? Kuka se kissanhännän nostaa, ellei kissa itse.
        Yleensä Vappu kääntää kunniakseen kaiken huomion, mitä vaan saa imettyä katsojilta. Kaikki käy, kunhan vaan saa julkisuutta ja olla esillä joka paikassa. Hän elää julkisuudesta. Se on hänen ammattinsa. Kuten monilla muilla tv.kasvoilla. Mutta kukaan muu ei näy näin tiuhaan joka ohjelmassa, kuin just tämä nainen. En yhtään ihmettele, vaikka Vappu lukisi kohta uutisiakin maikkarilla ja sivuuttaisi sääntiedottajatkin. Tai olisi salkkareissakin, jossain sivuosassa. Tämä maikkarin lellikki.

        Monet muutkin juontajat tekisivät varmaan mielellään, näitä yhdelle juontajalle annettuja juonto ym. hommia. Hekin tarvitsevat työtä. Ei varmaan tunnu mukavalta, maikkarin jakaessa yhdelle ahneelle kaikki pestit. Jotain tässä on nyt pielessä.


      • Hanska Make
        Vappuviuhka kirjoitti:

        Oliskohan mahdollisesti tuo"Hanska Make" Vapun ikioma naamioitu, ylösnosto ja puolustus? Kuka se kissanhännän nostaa, ellei kissa itse.
        Yleensä Vappu kääntää kunniakseen kaiken huomion, mitä vaan saa imettyä katsojilta. Kaikki käy, kunhan vaan saa julkisuutta ja olla esillä joka paikassa. Hän elää julkisuudesta. Se on hänen ammattinsa. Kuten monilla muilla tv.kasvoilla. Mutta kukaan muu ei näy näin tiuhaan joka ohjelmassa, kuin just tämä nainen. En yhtään ihmettele, vaikka Vappu lukisi kohta uutisiakin maikkarilla ja sivuuttaisi sääntiedottajatkin. Tai olisi salkkareissakin, jossain sivuosassa. Tämä maikkarin lellikki.

        Vappu on niin upia naikkonen että,ei hänen tartte mitää mainostaa. Kun Vappu laittaa korkkarit jalkaan niin se on menoa sitten. Peräkammarissa sykkii sen jälkeen.


      • Hanska Make
        Vappuviuhka kirjoitti:

        Oliskohan mahdollisesti tuo"Hanska Make" Vapun ikioma naamioitu, ylösnosto ja puolustus? Kuka se kissanhännän nostaa, ellei kissa itse.
        Yleensä Vappu kääntää kunniakseen kaiken huomion, mitä vaan saa imettyä katsojilta. Kaikki käy, kunhan vaan saa julkisuutta ja olla esillä joka paikassa. Hän elää julkisuudesta. Se on hänen ammattinsa. Kuten monilla muilla tv.kasvoilla. Mutta kukaan muu ei näy näin tiuhaan joka ohjelmassa, kuin just tämä nainen. En yhtään ihmettele, vaikka Vappu lukisi kohta uutisiakin maikkarilla ja sivuuttaisi sääntiedottajatkin. Tai olisi salkkareissakin, jossain sivuosassa. Tämä maikkarin lellikki.

        Se olis upeaa että Vappu olis salkkareissa. Se olis unelmata. En saa tarpeeksi Vapusta. Vappu on niin upia nainen että olen koristellut peräkammariinkin hänen kuvillaan. Mulla on aina nahka rukkaset käsissä. Siksi olen tunnettu Hanska Make.


    • EI NIIN UPEETA

      Koska ko lehmä saadaan heivattua tv:stä?

    • työ kateelliset...

      Taidat tykätä Vapusta, kun kateellisena viitsit kommentoida :))

      Kieltämättä....hyvännäköinen nainen.

      • Wiolatar

        Vappu Pmiä on pyntättynäkin ruma korso!Viekää se sinne peräkammareihin sulosuttajaksi niin pääsisi siitäkin ämmästä.


    • Että näin

      Vappu "toppi" Pimiä, että rinnat näyttäisi isommilta mitä oikeasti on.

      • Pitihieraistasilmiä

        Vilkaisin kanavaa ja tänään oli pahasti mennyt pieleen Vapun stailaus. Miten se näytti niin"isolta"ruudussa? Puku ei istunut vatsan seudulta. Ehkäpä seuraavan kauden tanssii tähtien kanssa on vaihdettu juontajat? Voisi olla vähemmän kulutetut naamat.


    • pönäkkä

      Lihonut entisestään.

      • Aatos-Anelma

        Vauva!


    • nothanks

      Eilen taas jäi katsomatta Pimiän käkätyksien vuoksi TTK.

      • liika on liikaa

        'mies'- ja naisjuontaja tekevät ohjelman katsomisen ja kuuntelemisen mahdottomaksi


      • kanava vaihtoon

        Mulla vaihtuu radiokanava jos pimiä on äänessä. Kuuntelen lenkillä ja muutenkin pitemmillä kävelymatkoilla napista ja Vappua en kestä kuunnella. Ootte huomanneet, ettei TTK:ssa tarvii opetella kuin muutaman fraasin, jota toistaa jokaisen parin kohdalla. Viime viikolla saitte xx pistettä ja nyt sitten näin?


      • TTK:n katsomisvinkki
        liika on liikaa kirjoitti:

        'mies'- ja naisjuontaja tekevät ohjelman katsomisen ja kuuntelemisen mahdottomaksi

        Totta, nimimerkki "liika on liikaa."

        Meillä TTK:n katsominen menee näin:

        Alkujorinat kelataan maksiminopeudella ohi, koska Vappu ja Mikko ovat kestämättömiä huutajia.

        Tanssijoiden treenin voi jo katsoa normaalisti, koska Evilä putosi kisasta.

        Tanssit voi katsoa välillä nopeutettuna, jos on tylsä tanssija, kuten esim. se tyttönen, urheilutoimittaja tai Kukkohovi, jonka kauneuden ylistystä en tajua.

        Kun tanssiparit menevät Leppilammen luo, kuuluu kuin yhdestä suusta: "Turpa kiinni Leppilampi!" ja taas kelataan.

        Tuomarien jutut voi kuunnella, kun kelaa Krissen sössötysten ohi.

        Vapun jutut ja pisteiden anto ja Vapun päivittelyt kelataan ohi aina vauhdilla ja alkaakin mainoskatko. Tätä jatketaan, kunnes lopputulos on selvillä ja huutavat juontajat vaiennetaan mute-nappulalla, jos on tarpeen.


      • eiks muita oo
        kanava vaihtoon kirjoitti:

        Mulla vaihtuu radiokanava jos pimiä on äänessä. Kuuntelen lenkillä ja muutenkin pitemmillä kävelymatkoilla napista ja Vappua en kestä kuunnella. Ootte huomanneet, ettei TTK:ssa tarvii opetella kuin muutaman fraasin, jota toistaa jokaisen parin kohdalla. Viime viikolla saitte xx pistettä ja nyt sitten näin?

        tuota ... ja seuraavalla kanavalla vappu kokkaa....


      • kelaaja
        TTK:n katsomisvinkki kirjoitti:

        Totta, nimimerkki "liika on liikaa."

        Meillä TTK:n katsominen menee näin:

        Alkujorinat kelataan maksiminopeudella ohi, koska Vappu ja Mikko ovat kestämättömiä huutajia.

        Tanssijoiden treenin voi jo katsoa normaalisti, koska Evilä putosi kisasta.

        Tanssit voi katsoa välillä nopeutettuna, jos on tylsä tanssija, kuten esim. se tyttönen, urheilutoimittaja tai Kukkohovi, jonka kauneuden ylistystä en tajua.

        Kun tanssiparit menevät Leppilammen luo, kuuluu kuin yhdestä suusta: "Turpa kiinni Leppilampi!" ja taas kelataan.

        Tuomarien jutut voi kuunnella, kun kelaa Krissen sössötysten ohi.

        Vapun jutut ja pisteiden anto ja Vapun päivittelyt kelataan ohi aina vauhdilla ja alkaakin mainoskatko. Tätä jatketaan, kunnes lopputulos on selvillä ja huutavat juontajat vaiennetaan mute-nappulalla, jos on tarpeen.

        Eikö olis helpompaa jättää katsomatta ja lukea netistä kuka tippui?


    • trollaa vaan

      Kaunis seksikäs kroppa mutta kuulostaa ja on olemukseltaan ärsyttävä. Luulen että täällä yksi ainoa luurankojen nussija haukkuu lihavaksi. Heteromies tykkää naisellisista naisista.

    • Suomalainen mies

      En katso muutenkaan MTV3:n junttiohjelmia, joten sama se vaikka siellä aivoton Pimiä kaakattaisikin.

    • Pääsiäiskukko

      Sitte on näitä muitakin....wappu kokkaa, korkeat korot, wapun matkustelu jne. Ja sitte se on vielä ratiossakin.

      Mä en todellakaan jaksa sitä, enkä kyllä koko homppeleiden tanssahtelua tosin muutenkaan. Viimevuoden Rakelin pakkovoitto oli kaiken huippu. Silti miljoona meistä ei löydä sunnuntai iltoihin muuta tekemistä. Ei oo ihme että itsemurhalukemat huipussaan, vähemmästäkin sitä ihmiset masentuu.

    • Riitti

      Mikäli TTK tulee ensi vuonna on juontajat VAIHDETTAVA ! Ei samoja naamoja jaksa katsoa vuodesta toiseen!

      • hrthyyh

        Bjurströmin poistuminen kuvaruudusta oli ainoa TTK:n juontajiin liittyvä hyvä asia. Paha juttu, että tilalle piti tällätä juuri Leppilampi, jolla ei ole karismaa sitten yhtään. Onneksi ei valittu sentään Paasosta.

        Paasonen-Pelkonen -kombinaatio oli ok Euroviisuissa, mutten muuten en haluaisi nähdä heitä missään.

        Vanessa Kurri vispaamassa paperipinkkaansa käsissään oli rasittavaa katseltavaa ja silti hänet piti väkisin laittaa koristeeksi siihen Tervetuloa kotiin-ohjelmaankin.

        Monissa ohjelmissa on liikaa "juontajia."


      • Ei Vanessaa juontajaksi
        hrthyyh kirjoitti:

        Bjurströmin poistuminen kuvaruudusta oli ainoa TTK:n juontajiin liittyvä hyvä asia. Paha juttu, että tilalle piti tällätä juuri Leppilampi, jolla ei ole karismaa sitten yhtään. Onneksi ei valittu sentään Paasosta.

        Paasonen-Pelkonen -kombinaatio oli ok Euroviisuissa, mutten muuten en haluaisi nähdä heitä missään.

        Vanessa Kurri vispaamassa paperipinkkaansa käsissään oli rasittavaa katseltavaa ja silti hänet piti väkisin laittaa koristeeksi siihen Tervetuloa kotiin-ohjelmaankin.

        Monissa ohjelmissa on liikaa "juontajia."

        Vanessa Kurri oli surkeista surkein juontaja!!! Kun hän juonsi TTK:ta, koko ohjelma-ajan sai jännittää, mitä se rinsessa siellä se taas tankkaa, kun ei oikein kunnolla osannut lukeakaan papereista. Juontamisesta ei siis hänen kohdalla voinut puhua. Sen huomasivat onneksi tuottajatkin, kun pesti jäi vain kertaan. :) Karmeeta, kun noille lätkäpelaajien muijille pitää löytää jotain kivaa vaihtelua telkkarista. Vanessa on huonoin tv-esiintyjä ikinä, jopa BB-Sauli piirun verran parempi.


    • kauko käyttöön

      Ella Kannisen juontaessa TTK Leppilampikin menetteli. Nyt herra vajoaa Vappu Pimeen kera syövereihin joita ei tod. viitsi parhaana katseluaikana sunnuntaina himassaan töllöstä katsoa. Onneksi löytyy kymmeniä muitakin kanavia katsoa psrhaaseen katseluaikaan sunnuntaina!
      Muuten ei kait reittä pitkin -keinoa ole Pimee käyttänyt edetessään tv:ssä ohjelmaan kuin ohjelmaan?! Tuli vaan mieleen.

    • vaadin laatua

      Katsoisitte parempia ohjelmia.

    • Hanska Make

      Se vielä mainittakoon että jos Vappu olis mun vaimo niin höyläisin yötä päivää.

    • jkdfg

      Höylää sä hanska make vaan....

      Mutta kyllä Vappu Pimiä on ehtoopuolen naisia.

    • Uutta piirakkaa uuniin

      Leppilampi ei ole hääppöinen juontaja, mutta kauhulla ajattelen yhtä A:lla alkavaa näyttelijää; siis Aku Hirviniemeä. Miettikää häntä heittämässä alapäävitsejään joka väliin... Ei taitaisi mennä läpi... Huh - häpeän puna nousee poskille jo pelkästä ajatuksesta...

    • mrs. poskisolisti

      Käyttääkö VP reittä pitkin -metodia edetessään urallaan telkkaritähtenä?!

    • Uusi ex-paksu Raksuko

      On taas uusimmassa Anna-lehdessä ruikuttamassa! Myy kaiken yksityiselämänsä lehdille. Siis onko tämä akka jatkoa paksu-Raksulle?
      Pimiä jaksaa joka kerta mainita, miten häntä kehutaan olevan luonnossa kauniimpi ja hoikempi!! Yllättävän epävarma ihminen ollakseen julkkis. Sai hyvän ja rikkaan miehen.
      Eikö entinen chat- juontaja ymmärtäisi olla jo hiljaa??!!

      • Glada vappen

        Wapusta ei hoikkaa saa kirveelläkään on sitten telkkarissa tai naturellina!


      • Vappupossu vinkuu
        Glada vappen kirjoitti:

        Wapusta ei hoikkaa saa kirveelläkään on sitten telkkarissa tai naturellina!

        Miss Piggy, edestä ja sivulta,
        sängyssä vinkuu kuin possu?


      • Tuomittuja katsomaan

        Pimiä ei tuu poistumaan tv:stä koskaan, olen jo luopunut toivosta......


    • ??????????

      Pimiä nai rikkaan miehen. Teemu Huuhtanen !!!

      Katoin juuri vapun valtakunta .. tuli mieleen onko kuvattu ainakin osa Huuhtasen
      maa-paikoista???

      • Ruoka - elämän naitinto

        Teemu seukkasi ( jopa kihloissa ? ) joskus ex-missi Karita Tykän ( o.s. Tuomolan ) kanssa. Lieneekö Karitan ruokavalio 5 l vettä ja yksi herne päivässä ollut liian askeettinen Teemulle? Vappuhan rakastaa hyvää ruokaa ja ruuanlaittoa. ;) ;) ;)


    • 44+44

      Wittu-Wapun miehen teemun isä oli Kelan johtajia.

      Eli siellä on rahaa..

    • xxxxx09

      Vappu on järkyttävä. En enää katso ohjelmia missä hän on.

      Juu kelan ex- johtaja Huuhtanen.. millä vappupossu on teemun saanut?

      Samat naamat liikaa tv:ssä.

      • Hanska Make

        Vappu on ihana. Te ootte vaan kateellisia kun hän on niin menestynyt. Moni teistä ei koskaan pystyisi tuohon.


    • Aleksi0000

      No onhan tuo jo oman naamansa kuluttanut loppuun melkein yhtä pahasti kuin Tukiaisen Johanna. Enkä puhu ulkonäöstä vaan itsensä tyrkyttämisestä joka mediaan joka vain huolii. Sveduilla on Stan Saanila, suomalaisilla Vappu pimiä. Kaksi omille vitseilleen nauravaa tyhjäntoimittajaa, Stan pilasi uutisvuodon, Vapusta en tiedä kun käsi alkaa hamuilemaan kaukosäädintä kun nainen ilmestyy ruutuun.

      • pois ruudusta, Vappu

        Totta, Pimiä on nähty ja varsinkin kuultu riittävästi sen kurluttavaa harakannaurua.


    • rtmnbb

      Pois tv:stä

      Luulenpa että ttk ohjelmaa ei jaksa innostaa enää ja siellähän vappu
      kailottaa vielä.

      Vapun valtakunta yök..mitä shaissea.

    • Kranzx

      Kyllä Vappu kelpaisi minulle koska vain. Seksikäs hymy, jumalalliset rinnat, joita voisin puristella ja imeskellä, hyvät lantiot ja perse. Mitä muuta voisi toivoa ?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe