Janna

265987

Töpeksi lattialla ja oli kömpelön jäykkä verrattuna toiseen pariin. Silti tuomarit antaa paremmat pisteet Miksi?

20

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei reilua

      Ainahan tuomarit ovat ottaneet jonkun lellikin. Viimekaudella se oli Rakel joka "yllättäen" voitti kilpailun, nyt sitten Janna on näköjään tuomarien suojeluksessa.

      • tanssitaidoton mummo

        Taas kerran kansa oli erimieltä kuin tuomarit, ainakin Pete meni kirkkaasti Jannan ohi ja olisi mukava tietää menikö myös Christal ohi. Janna on jäykkä ja ilmeetön. Mahtaako Stubb olla hänelle sukua, niin saman näköisiä ovat?


      • sukujuuret italiassa
        tanssitaidoton mummo kirjoitti:

        Taas kerran kansa oli erimieltä kuin tuomarit, ainakin Pete meni kirkkaasti Jannan ohi ja olisi mukava tietää menikö myös Christal ohi. Janna on jäykkä ja ilmeetön. Mahtaako Stubb olla hänelle sukua, niin saman näköisiä ovat?

        Tuskin sukua. Janna on Maarit ja Sami Hurmerinnan tytär ja Maaritin sukujuuret italiasta. Isoisä oli italialainen muusikko Michele Orlando.
        On mysteeri miksi joku on alun alkaen tuomareiden suosikki.


      • Astor
        tanssitaidoton mummo kirjoitti:

        Taas kerran kansa oli erimieltä kuin tuomarit, ainakin Pete meni kirkkaasti Jannan ohi ja olisi mukava tietää menikö myös Christal ohi. Janna on jäykkä ja ilmeetön. Mahtaako Stubb olla hänelle sukua, niin saman näköisiä ovat?

        On se kumma kun joku näkee asiat ihan toisin kuin toinen... minusta Janna oli kaikkea muuta kuin jäykkä ja ilmeetön. Hänellä on sellainen hymy, että sitä ei voi olla huomaamatta.
        Mutta en kyllä osaisi laittaa noita kolmea paria paremmuusjärjestykseen. Se jos mikä on makuasia.
        Yhtä asiaa kyllä ihmettelin ihan tosissani: kun teemana olivat Broadway-musikaalit, miksi Anulla ja Janilla oli musiikkina Romea ja Julia -elokuvan teema? Eihän se ole mikään musikaali? (Ja tämän tiedän aivan varmasti kun olen kyseisen leffan nähnyt.)


      • politiikkaa

        Rakel edustaa ylenhalitusta miehineen eli kovaakokoomusta


      • eu valeissa

        Ei reilua... rakel voitti kokoomuksen jäsenkirjalla.


    • dövmoeifdjw

      Samanlaiset hampaat molemmilla, taitavat olla peräisin Italiasta.
      Kansa on puhunut ja pulinat pois. Olisi mielenkiintoista tietää mikä on kansan äänestysjärjestys, ainakaan Janna ei ollut suosikki eikä kärkipäässä ja se on hyvä. Pete ja joko Kristalli tai Anu ovat finaalissa, siinä kolme notkeaa tanssijaa jotka ansaitsevat finaalipaikan.

      • 1+10

        Enemmänhän Janna on isänsä,Sami Hurmerinnan näköinen kuin Maaritin.


      • Asiantonta puuttua

        Ihmisten ulkonäköön on turha tässä tanssikilpailussa puuttua. Mutta kaikki muu ansaitsee huomion. Kuten, tanssisuoritus ja käytös ja ilmeet.


    • kyllästynyt

      Pete on mukavan tuntunen kaveri ja lisäksi osaa tanssia,Chrystal on myös iloinen,sydämellisen tuntuinen ja todella tanssitaitoinen ja esiintymiskykyinen.Janna yhtäkkiä vanhempiensa avulla julkisuutta saanut,ilman heitä ei kukaan tietäisi hänestä paljoakaan ja noin nopeasti ei kukaan laulaja pääse pinnalle.Janna on sitäpaitsi diiva ja samanlainen sössöttäjä kuin Maarit.

    • pyh.................

      Tuota minäkin ihmettelen. Taitaa olla tuomareiden suosikkeja. :/

      • Ttk-fani

        Janna ei uskalla esiintyä edes tanssitreeneissä ilman meikkiä. Muut ovat ilman meikkiä, mut Janna aina kovassa maskissa. Ilmeisen ruma ja epävarma ilman sotamaalausta...


      • huono itsetunto?
        Ttk-fani kirjoitti:

        Janna ei uskalla esiintyä edes tanssitreeneissä ilman meikkiä. Muut ovat ilman meikkiä, mut Janna aina kovassa maskissa. Ilmeisen ruma ja epävarma ilman sotamaalausta...

        Samaan on kiinnitetty huomio. Miks aina harjoittelee meikit ja maskit päällä ? Ei näytä hyvältä kun kaikki muut näyttävät olevan saunapuhtaita.


    • kuitenkin yrittivät

      Tuomarit yleensä kehuvat, koska eivät haluaa lannistaa kilpailijoita. Pisteet sitten kertovat totuuden. Hjallis oli tuomareiden pohjanoteeraus. Luuli olevansa jääkiekko-ottelussa.

    • Diiva mikä diiva

      Jotenkin ei mennyt yksiin Jannan vakuuttelu, ettei hän ole diivamainen ja ylimeilinen henkilö kun lukee tämän uutisen, http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288772019451.html

      Ymmärrän kyllä sen että finaalipaikan sivusuun meneminen harmittaa, mutta voisi sitä sentään käyttäytyä, eikä vain lähde pois kenellekkään mitään sanomatta.

    • plääh

      Kun mami on sanonut että mä oon niin hyvä ja kaikki tuomaritkin sitä mieltä niin joku tyhmä katsojakunta ei ymmärrä mun upeeta tanssia pikkareissa niin en mä kyllä mitään enää juttele. Mä oon diiva. Mua pitää jumaloida.

      • valitettavasti

        Plääh... mulle tuli samalainen tunnelma, siis diiva... kyllä kansa huomaa ja tietää.


      • Lellityn tappio

        Just näin. Lellityillä tappio iskee tosi kovaa.


    • ihana pete ja anu

      Janna oli ylävartaloltaan jäykkä. Pete ja anu ovat olemukseltaan symppiksiä ja ystävällisiä ihmisiä. Pete ja anu sai äänestäjiltä pisteitä hyvänolon luojina. Eikä katsokaa kuinka olen sitä ja tätä.....

    • honohononohonono

      Iskelmäradio ihmeessä Janna nasaali voimisteli "kaikki hyvin kaikki hyvin" kappaletta...huh sentään mitä kuultavaa. Kanavaa onneksi voi vaihtaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe