Tämän palstan avohoitopotilaat

Huolestunut veronmak

Jotenkin huolestuttaa mihin suuntaan tämä Suomi on menossa. Maksetaan veroja enemmän ja enemmän ja silti ihmisten hoidossa säästetään. Tälläkin palstalla on selvästi kirjoittelijoita joiden kuuluisi olla Kellokosken sairaalassa avohoidon sijaan. Ja selvästikään lääkkeitä ei muisteta ottaa. Vain otettu lääke auttaa, muistakaa se!

17

218

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet naiivi

      Onpa naiivia luulla, että tämän tason asenneongelmat ratkeaisivat lääkkeillä. Katsopa oikeasti kadulla ympärillesi ja ehkä huomaat, miten paljon narsisimia ja vihaa muita kohtaan ihmisissä oikeasti pesii. Koko tämä yhteiskunta on pilalle hemmoteltu, median aivopesemä mätäpaise, jota ei mikään pilleri enää auta. Lääkkeidein tuputtajat ne vasta ongelman ylläpitäjiä ovatkin.

      • Lääkkeet ovat

        paljon parempi ratkaisu kuin tyhjänpäiväinen terapia


      • Terapia ei todellakaan
        Lääkkeet ovat kirjoitti:

        paljon parempi ratkaisu kuin tyhjänpäiväinen terapia

        ole tyhjänpäivästä. Sitä tarvitaan aina lääkehoidon tueksi


    • Aisuri Timppa

      Onneksi meitä kunnollisia ja tunnollisia veronmaksajia on vielä tarpeeksi jäljelle pitämään yllä näitä yhteiskunnan tukipilareita. Itsekin ihmettelen tämän palstan asiatonta ilmapiiriä.

      • minun ilodsf

        Mitä oikein vinetät? Kustannathan sinä kiltisti tyttäresi reissut gigoloiden nussittavaksi eli ole hiljaa siellä.


    • Äitis oli avohoidoss

      kun sua teki

    • Ainakin noi

      DarkFearin kiusaajat on selviä tspauksia

      • FartFear

        Vai niin.


    • Olen joskus

      ollut mukana autossa, kun on käyty sairaalan pihalla.
      Siellä joukko potilaita istuskeli sariaalan portailla, ja kuulin selvästi kun suureen ääneen syyttelivät toisiaan hulluiksi......
      ehkä olivat oikeassa

    • Tylsää ja

      Vaarallistakin tämä negatiivinen ilmapiiri. jos joukossa tyhmyys tiivistyy niin kyllä myös se negatiivisuus lisääntyy negatiivisten aivo-oksennusten tulituksessa.
      Mitään hyvää ei näillä vihapuheilla ole saavutettu, jutut pyörii saman ympärillä vuodesta vuoteen.
      Jos jotain on seurauksena, niin ennen miehiä suhteellisen mukavina pitäneet naiset kiertävät kaikki Ätmit mahdollisina Periaatteen miehinä, kukaan ei halua ottaa riskiä että päätyisi tuon kanssa treffeille.

    • Olen itse korkeakoulutuksesta huolimatta avihoitopotilas, joka vetää säännöllisesti pillereitä lähinnä mielialaan ja unettomuuteen.

      Sen verran olen "periaatteen mies" ja kasvanut "kieroon", että, jos kuulen naisen suusta sanan "varattu", kierrän ko. tapaukset kaukaa. Kun minä en saa kaveruutta enempää niin en aio myöskään olla "aikuinen" ja tarjota sitä mitä toinen osapuoli "vain" tarvitsee.

      Perustan mielipiteeni sille, että, kun minä en saa sitä mitä haluan (ei sillä, että olisin varattujen perään) niin pidän ainakin huolen, että ei saa kukaan muukaan. Sen takia ihmissuhteeni työpaikkaa ja oppilaitosta lukuunottamatta ovat käytännössä olemattomat.

      Aikuisiällä ystävystyminen on muutenkin vaikeampaa, varsinkin vastakkaisen sukupuolen kanssa ja mitä tulee parhaisiin kavereihin, niin ne on yhtä poikkeusta lukuunottamatta, joka on mies, seurannut ystävinä jo ala-asteelta lähtien.

      Koen asian niin, että, kun en itse saa mitä haluan (olkoon se vaikka seksi), niin en itsekään aio mikään "olkapää" olla ja kuunnella valitusta huonosti valitusta kumppanista, jonka kanssa on "pakko" olla.

      Itse naiset kuoppaansa kaivavat päivittäin, joten en koe olevani vastuussa kenenkään menneisyyden tekemisistä, olkoonkin niin, että ne ovat asioita, jotka on otettava huomioon ennen suhdetta itseni kanssa.

    • Niin?

      Onko joku oikein vakoillut elämääni kun tietää minun olevan avohoitopotilas? Olen avohoitopotilas, entäs sitten?

      • Sinä olet

        looseri!


      • Itse olet
        Sinä olet kirjoitti:

        looseri!

        empatiakyvytön psyko ja paska!


    • Jokseenki noin

      Pervo - Masat ja nettitrollit saattavat olla myös white träshiä, jolle kukaan ei vaan
      koskaan opettanut käyttäytymistä

    • Palstan

      avohoitopotilaitten viikonloppujorinoita on nyt vapaasti nähtävissä ykkössivulla ja muuallakin, käyttäkää viihde hyväksenne !

      • Ei saa nauraa

        sairaille ihmisille


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe