Mihin perustuu kiihko ja vaihtoehdottomuus kun valintanne aina osuu Toyotaan? Oliko isällänne sellainen ja lojaliteettivelvoite perustuu sukulaissuhteeseen? Oletteko Japanin kansalaisia ja siksi haluatte ostaa Toyotaa tukeaksenne tuon kaukaisen saarivaltion taloutta? Tojoteron vaihtoehdottomuus on säälittävää ja kiihko menee jo rankingissa niin alas, että säälittävää sanan tilalle pitäisi keksiä uusi kuvaamaan tilannettanne.
Mihin perustuu lojaliteettivelvoitteenne?
33
274
Vastaukset
- Pyhh
Mene provoilemaan jonnekin muualle, tuo on pelkästään naurettavaa ja kertoo sun vajavaisuudesta ja lapsellisuudesta.
- tutki itsesi
Et uskaltanut siis vastata kysymykseen. Voi vain kuvitella miten ahdistava totuus sieltä paljstuisikaan Toyotan takaa.
- Pyhh
tutki itsesi kirjoitti:
Et uskaltanut siis vastata kysymykseen. Voi vain kuvitella miten ahdistava totuus sieltä paljstuisikaan Toyotan takaa.
En HALUNNU vastata kysymykseen koska se oli pelkkää pelleilyä kuten jätkä itekin
- @jellaan
Edellisistä poiketen vastaan, että en ole Japanilainen vaan ihan Suomalainen , joka on tykästynyt Japanissa valmistettuun tuotteeseen. Tähän löytyisi moniakin perusteluja , tässäjotain, koska mielestäni ansaitsevat arvostuksen tuotteitaan kohtaan.
Tinkimätön laadun ylläpitäminen eri sektorilla, ei tarvinne selittää, sekä kunnianhimo tuottaa huippuhyvää, ellei virheetöntä tuotetta. On pokkaa sanoa tehneensä sen ja sen tuotteen. Japsit kantaa vastuun. Ei löydy vastaavaa euroauton valmistajilta , vaikka eivät ihan kuraa kuluttajalle asti päästäkään. Liekö automaailman rasismia vai mikä kun mollataan vaikka parhainta sijoitusta pukkaa siellä sun täällä?Herätkää jo, osaa ne muuallakin ja halvemmalla. Sehän sopii ainakin minulle. - helppo vastata
Asia on niin, että miksi pitäisi hankkia mitään muuta merkkiä kuin Toyotaa, kun se kuitenkin on ylivoimainen käytännössä kaikissa vertailtavissa asioissa. Paras laatu ja luotettavuus, taloudellisuus, mukavuus, mukava ajaa, lämmin muuutenkin erinomainen talviauto, tehokkaat vapaastihengittävät moottorit ja markkinoiden paras maine ja jälleenmyyntiarvo. Siinä on syitä.
- polkupyörä1231
haahhaha paras laatu salli mun nauraa:DDD itse ihailen japania ja pidän kaikista muista japanilaisista tuotteista paitsi autoja ne ei vaan osaa tehdä, sen näkee siinäkin kun jälleenmyyntiarvo tippuu kuin lehmän häntä ja ruostuvat ennen kuin pääsee tallista pois. Myykää ne romukotterot pois ja menkää kävellen töihin niin lähtee ne teidän kaljamahat pois samalla saatte maksettua pois sen osamaksun millä otelle sen tojotan räppänän ostanu, kun riisit loppu kotoa.
- onko väliä
kun ajaa vähän, on ihan sama millä ajaa.
- afdvserwerwe
Ihan sama kuinka vähän ajaa, niin se ehtii ruostua heti kun liikkeelle lähtee ^^
- 23422
Ja mikä auto olikaan kysyjällä ja mihin poika kysymyksellään pyrkii?
Onko paha päivä töissä vai ohittiko joku epähuomiossa sinut?
HANKI ELÄMÄ!! - varmin kaikista
Aloittajalle ei kukaan ole Hesarista lukenut Toyotan arvon säilymisestä
joka oli paras automerkeistä Hesarin teettämän tutkimuksen mukaan.
Käynyt varmaan vikavaagenmyyjältä kysymssä kun ei itse osaa lukea
eikä ainakaan ymmärrä lukemaansa.- arvo jänis
Tero kun menee ostamaan Tojoa, niin ykköskriteeri on jälleenmyyntiarvo. Miksiköhän? Itse kun ostan autoa, en mieti pätkän vertaa mitä siitä saa aikanaan vaihdossa. Mutta ostankin laadukkaan eurooppalaisen auton, jolla voi ajaa vaikka vähän pitempäänkin. Ei siinä sitä ostaessa tule mieleen se hetki, kun olen autoa myymässä
- Tohlosta tohloon
Jälleenmyyntiarvo on hyvä vain tohlosta tohloon. Jos tarjoo lintta tohloo muualle niin jälleenmyynti arvo ei ole hyvä.
- pehmeä jänis
arvo jänis kirjoitti:
Tero kun menee ostamaan Tojoa, niin ykköskriteeri on jälleenmyyntiarvo. Miksiköhän? Itse kun ostan autoa, en mieti pätkän vertaa mitä siitä saa aikanaan vaihdossa. Mutta ostankin laadukkaan eurooppalaisen auton, jolla voi ajaa vaikka vähän pitempäänkin. Ei siinä sitä ostaessa tule mieleen se hetki, kun olen autoa myymässä
Ei herännyt kun yksi kysymys. Mistä löytää laadukkaan eurooppalaisen auton kun sellaista ei ole vielä valmistettukaan?
- tietämättömän valint
Tyhmyys, usko ja edesmennyt wanhan kansan usko, tosin ilman järkevää perustetta.
- paras arvostus
Kyllä pettereillä selityksiä löytyy joka lähtöön. Kaikki merkit hyvittää
omasta merkistä yleensä eniten. Aika äkkiä merkki vaihtuu jos ei oman
merkin myyjäkään luota merkkinsä arvoon. Tosin Toyotasta hyvitetään
hyvin joka paikassa aina Afrikkaa myöden ja vielä vanhanakin kun
muut ei kelpaa enää muualle kuin paaliin. Hesarinkin teettämän tutkimuksen
mukaan Toyotassa arvo säilyy parhaiten. Tosin se aiheuttaa raivon
puuskia toisten merkkien markkinoinnissa ja selityksiä löytyy,tosin
ei kovin uskottavia. Säälittävää soperrusta sitäkin enemmän. - Lippalakki täristen
paras arvostus kirjoitti:
Kyllä pettereillä selityksiä löytyy joka lähtöön. Kaikki merkit hyvittää
omasta merkistä yleensä eniten. Aika äkkiä merkki vaihtuu jos ei oman
merkin myyjäkään luota merkkinsä arvoon. Tosin Toyotasta hyvitetään
hyvin joka paikassa aina Afrikkaa myöden ja vielä vanhanakin kun
muut ei kelpaa enää muualle kuin paaliin. Hesarinkin teettämän tutkimuksen
mukaan Toyotassa arvo säilyy parhaiten. Tosin se aiheuttaa raivon
puuskia toisten merkkien markkinoinnissa ja selityksiä löytyy,tosin
ei kovin uskottavia. Säälittävää soperrusta sitäkin enemmän.Kyllähän tojoja ja tojomiehiä arvostetaan. Perustero lippalakki päässä viikset väpättäen herättää kunnioitusta samoin, kun jonon ensimmäisenä noin 20 km alle nopeusrajoituksen raahustava Corolla. Eikö niin? :)
- Timantti....
Lippalakki täristen kirjoitti:
Kyllähän tojoja ja tojomiehiä arvostetaan. Perustero lippalakki päässä viikset väpättäen herättää kunnioitusta samoin, kun jonon ensimmäisenä noin 20 km alle nopeusrajoituksen raahustava Corolla. Eikö niin? :)
Siinä se raivonpuuska taas tuli petteriltä harvinaisen tyhmän
lippalakkitärinän säestämänä jota tämä sama urpo tarjoaa
tavaramerkkinään melkein joka päivä. No menihän siinä saman
tien kaikki muukin pois aiheesta mikä liittyy Toyotan arvon säilymiseen.
Urpolla luetun ymmärtämisessä lienee suuria ongelmia. Sääli! - Teron mutina
Timantti.... kirjoitti:
Siinä se raivonpuuska taas tuli petteriltä harvinaisen tyhmän
lippalakkitärinän säestämänä jota tämä sama urpo tarjoaa
tavaramerkkinään melkein joka päivä. No menihän siinä saman
tien kaikki muukin pois aiheesta mikä liittyy Toyotan arvon säilymiseen.
Urpolla luetun ymmärtämisessä lienee suuria ongelmia. Sääli!Osu ja uppos
- Tyhjä pajatsoko??
Teron mutina kirjoitti:
Osu ja uppos
Heh,oliko siinä jo kaikki? Vedä cleraciliä reilusti ja pistä pää tyynyyn.
Aamulla on jo helpompi olo kun äippä herättelee. - Teron kitinä
Tyhjä pajatsoko?? kirjoitti:
Heh,oliko siinä jo kaikki? Vedä cleraciliä reilusti ja pistä pää tyynyyn.
Aamulla on jo helpompi olo kun äippä herättelee.Osu ja uppos tuntuu toimivan. Ei terolle muuta :D
- Kusettaja tojo
paras arvostus kirjoitti:
Kyllä pettereillä selityksiä löytyy joka lähtöön. Kaikki merkit hyvittää
omasta merkistä yleensä eniten. Aika äkkiä merkki vaihtuu jos ei oman
merkin myyjäkään luota merkkinsä arvoon. Tosin Toyotasta hyvitetään
hyvin joka paikassa aina Afrikkaa myöden ja vielä vanhanakin kun
muut ei kelpaa enää muualle kuin paaliin. Hesarinkin teettämän tutkimuksen
mukaan Toyotassa arvo säilyy parhaiten. Tosin se aiheuttaa raivon
puuskia toisten merkkien markkinoinnissa ja selityksiä löytyy,tosin
ei kovin uskottavia. Säälittävää soperrusta sitäkin enemmän.Toyotasta tulee mielee kolme asiaa. Toyotan piittaamattomuus ja siitä aiheutuneet kuolon kolarit, Toyotan piittaamattomuus ja siitä syystä mm. jenkkien liikenneturvallisuusvirasto joutuu jatkuvasti puuttumaan Toyotan toimintaan ja Toyotan piittaamattomuus takaisinkutsujen hoitamisessa suomessa. Toyotalla on suomessa yli 40 takaisinkutsua auki joista saanut kaksi valmiiksi.
- @jellaan
Kusettaja tojo kirjoitti:
Toyotasta tulee mielee kolme asiaa. Toyotan piittaamattomuus ja siitä aiheutuneet kuolon kolarit, Toyotan piittaamattomuus ja siitä syystä mm. jenkkien liikenneturvallisuusvirasto joutuu jatkuvasti puuttumaan Toyotan toimintaan ja Toyotan piittaamattomuus takaisinkutsujen hoitamisessa suomessa. Toyotalla on suomessa yli 40 takaisinkutsua auki joista saanut kaksi valmiiksi.
Tuohon en osaa vastata Sinua miellyttävällä tavalla, mutta lähtökohtaisesti Toyota korvaa jos sellaista löytyy ja en toisaalta ihmettele miksi liikenteessä joitain ongelmia esiintyisikin Toyotan vaikka olleessa osapuolena, katsos kun tiettyä autoa on myyty Todella paljon, niin eiköhän niitä ole liikenteessäkin sitten myös paljon, jolloin riski joutua onnettomuuteen kyseisellä merkillä kasvaa ja leikkisästi myös hameväen kyytiin saaminen.
Olenko kenties väärässä? Tuo on kun vertaisi asuuko pohjoisella pallonpuoliskolla enemmän vaaleaihoisia vai tummaihoisia ihmisiä kuin eteläisellä? Selkeää eikö?
- Vaihtelu virkistää
Itte en ymmärrä ku jotkut valitsee aina volkkarin, pösön, citikan, mersun jne jne??? Kerta toisensa jälkeen.
- Ohbobgf
Ite en ymmärrä miten jotkut jaksaa olla niin merkkiuskollisia vuodesta toiseen, ettei edes anneta muille merkeille mahdollisuutta. Muututaan kiihkossa niin sokeaksi, että ei edes muisteta et siinä omassa merkissä on jotain vikaakin, sama vaan täytyy saada. Itellä ollut 2 autoa (ranskalaisia) ja molemmat samaa merkkiä, mutta valinta osui samaan siksi kun koeajetuista 3 eri merkistä tämä omani oli vaan miellyttävin. Autokaupoille lähdin ominaisuus-, hinta- ja kilometrilistan kanssa, en merkkilogolistan kera.
Bemarimiehissä on havaittavissa tätä järkyttävän sairasta kiihkoa kun mikään muu ei kelpaa. Ei edes harkita, koeajeta, ikinä. - @jellaan
Tämä on taas tätä miten on isi tai kaverit saaneet poijan aivopestyä, kun omaa ajattelukykyä ei ole tai sitä ei suoda toteutettavan:) Ikävää, mutta totta.
- jormaerä
Itsellä 90 luvun alussa alkoi autoilu ura fordilla..oli sitten ooppelia ja volskua..saksalaismerkeillä ajoin aina vuoteen 2002 kunnes silloinen volsku simahti ja ostin carina e tilapäiseksi autoksi..olipa yllätys kun pelasi ja oli lämmin..ostettaessa oli 259tkm ja myin pois 430tkm.ei vikaa..siitä sitten vanhana saksalaismerkkien uskollisena fanina kokeilin ykkösautoksi toyotaa..ja kah..290tkm ilman vikoja..nyt mennään uudella corollalla.että itsellä ainakin toyot pelanneet parhaiten ja paljon lämpimämpiä kuin sakemannit..
- Tojon diesel
Tästä syystä todennäköisesti työkseen ajavat no vaikka taksit joissa luotettavuus ykkösasia ovat luopuneet Toyotasta.
- sama verokohtelu
Tojon diesel kirjoitti:
Tästä syystä todennäköisesti työkseen ajavat no vaikka taksit joissa luotettavuus ykkösasia ovat luopuneet Toyotasta.
Kansallispukuisilla ja takseilla on oma merkki. Taksit laman kourissa ja kohta
itse autonsa maksavina saattavat joutua siirtymään luotettavampaan merkkiin,
--------Toyotaan. Tallinnassa ovat jo senkin tajunneet. - Että näin
sama verokohtelu kirjoitti:
Kansallispukuisilla ja takseilla on oma merkki. Taksit laman kourissa ja kohta
itse autonsa maksavina saattavat joutua siirtymään luotettavampaan merkkiin,
--------Toyotaan. Tallinnassa ovat jo senkin tajunneet.Siis nythän juurikin suuntaus on ollut Toyotasta pois ja Tallinnassa uusimmat taksit näyttävät olevan Skodia. Tosin Toyotasta on saatu luotettavampi moottoreiden osalta, kun BMW tekee koneet.
- Tarkkailija
Että näin kirjoitti:
Siis nythän juurikin suuntaus on ollut Toyotasta pois ja Tallinnassa uusimmat taksit näyttävät olevan Skodia. Tosin Toyotasta on saatu luotettavampi moottoreiden osalta, kun BMW tekee koneet.
Kyllä siellä Tallinnassa Toyotaa näkyy taksissa ainakin tuplasti
enemmän kuin Skodan linttoja - @jellaan
Tojon diesel kirjoitti:
Tästä syystä todennäköisesti työkseen ajavat no vaikka taksit joissa luotettavuus ykkösasia ovat luopuneet Toyotasta.
Mie romahan...Ei helvata teitä kun jaksatte tuosta diisselistä jauhaa. Ei kaikki Todellakaan edes halua mitään haisevaa ympäristölle haitallista dieseliä hankkia. Bensavehkeellä meno on jouhevaa joka säällä tuoden ripauksen sporttissuutta, tosin kun dieselillä, jonka haitoista ympäristölle puhutaan tuon tuosta ja käynnistävyys talvisin ongelmallisempaa ja se imago lisäverosta puhumattakaan, eli eihän se nyt sovi jos jokin urheiluauto tai sellaista kuvaa antava käyttää dieseliä. Turha tuosta vetää hernettä nenään, eihän formuloissakaan millään diisselillä körötellä, bensaa sen olla pitää. Eihän naisetkaan pidä korkokenkiä verkkareiden kanssa. Vai?
- jormaerä
no ainaki täällä on toyot lisääntyneent taksimerkeissä..
- Öyestä
Sama homma Suomen naisilla. Kantavat menneisyytensä taakkaa ja eivät tiedä muuta kuin VW:n. "Kun isänikin kuplalla aikanaan ajoi...."
No Suomen VW kiittää Suomen naisia. Hyvältä näyttää pikku Golfien ja Polojen myyntiluvut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan
Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.1833228Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus
Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha242141- 242061
Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!
Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.901915Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?
Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?701588Sakarjan kirjan 6. luku
Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se241351- 81251
Avaa sydämesi mulle
❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo361247Elia tulee vielä
Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan351207Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa
Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k61198