Siis kuka nolo??

bemarilla ohi!

Ihan oikeesti kuka nolo laittaa ROISKELÄPÄT isot punaiset johonkin fööööööööööööööööööööööööööööördiiiiiiiiiin joka ei kulje mihinkään!

Siiiiis

KUKA

NOLO

LAITTAA

KURALÄPÄT

FÖÖÖÖÖÖRDIIIIIIIIN?



Terveisiä siellä Järvenpäässä liikkuvalle FÖÖÖÖÖÖRDI-miehelle


OLET


NOLO!


SIIS

N

O

L

O

N_O_L_O!

26

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autoilija8

      Katsoisit peiliin!!!

    • bemarilla ohi!

      On varaa kattoo ku bemmin avaimet roikkuu housussa ja blondi missi kainalossa ;)

      • bemalilla leikkimään

        ...ja yhtäkkiä uni loppuu, kun housut on märät...


      • Bemarilla ohi!
        bemalilla leikkimään kirjoitti:

        ...ja yhtäkkiä uni loppuu, kun housut on märät...

        haista v177u mulla on missimuija blondi ja 530 tdi oot vaan kade p45ka!


      • Autoilija8
        Bemarilla ohi! kirjoitti:

        haista v177u mulla on missimuija blondi ja 530 tdi oot vaan kade p45ka!

        Luulitko että vanha diisselin ropale vetää puoleensa typyköitä?
        Todellisuus taitaa olla toisinpäin.
        Kirjoitustyylistäsi voi päätellä että rakkain omaisuutesi taitaakin olla vielä se kulunut ja likainenkin uniriepu.
        Sitten kun joskus tulet aikuiseksi niin käytöstavatkin ovat varmaan hillitymmät.


      • Bemarilla ohi!
        Autoilija8 kirjoitti:

        Luulitko että vanha diisselin ropale vetää puoleensa typyköitä?
        Todellisuus taitaa olla toisinpäin.
        Kirjoitustyylistäsi voi päätellä että rakkain omaisuutesi taitaakin olla vielä se kulunut ja likainenkin uniriepu.
        Sitten kun joskus tulet aikuiseksi niin käytöstavatkin ovat varmaan hillitymmät.

        Siis ihan oikeesti mulla on missimuija ja tää nolo föööördimies ei tule koskaan saamaan naista!


    • ääliö!!!

      Munaat kaikki bemari kuskit ajattele mitä kirjoitat!

      • Bemarilla ohi!

        Miten niin? Mulla on bemari ja muija on blondi missi tää on totta! Haluun vaan tehä tälle FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDI-homolle selväks ettei koskaan tuu saamaan naista koska FOOOOOOOOOOOOOOOOOOORD!


      • 5432
        Bemarilla ohi! kirjoitti:

        Miten niin? Mulla on bemari ja muija on blondi missi tää on totta! Haluun vaan tehä tälle FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDI-homolle selväks ettei koskaan tuu saamaan naista koska FOOOOOOOOOOOOOOOOOOORD!

        Onkohan tällä bemari pojulla ihan kaikki inkkarit kanootissa ?


      • Bemarilla ohi!
        5432 kirjoitti:

        Onkohan tällä bemari pojulla ihan kaikki inkkarit kanootissa ?

        No tottakai ku on bemaria ja muija, miksei olisi?


      • Älykäs mies
        Bemarilla ohi! kirjoitti:

        No tottakai ku on bemaria ja muija, miksei olisi?

        Muija on varmasti samantasoinen... :-D Minulla taas on velaton Focus, muija, lapset ja maksettu talo...

        Minusta on turhaa laittaa paljon rahaa autoon niinpä enpä osta bemaria. Moni bemariomistaja taas laittaa kaikki rahansa autoon!


      • Bemarilla ohi!
        Älykäs mies kirjoitti:

        Muija on varmasti samantasoinen... :-D Minulla taas on velaton Focus, muija, lapset ja maksettu talo...

        Minusta on turhaa laittaa paljon rahaa autoon niinpä enpä osta bemaria. Moni bemariomistaja taas laittaa kaikki rahansa autoon!

        Ei varmana ole muijaa kauaa koska FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRT ! Bemarilla mä oman muijankin sain se on missi uskokaa jo ! Ei saa muut samanlaista paitsi bemarilla ajavat eikä varsinkaan tää kyseinen FÖÖÖÖÖÖÖRDI-homo ja homo se on koska FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRD !


      • Epäilevä
        Bemarilla ohi! kirjoitti:

        Ei varmana ole muijaa kauaa koska FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRT ! Bemarilla mä oman muijankin sain se on missi uskokaa jo ! Ei saa muut samanlaista paitsi bemarilla ajavat eikä varsinkaan tää kyseinen FÖÖÖÖÖÖÖRDI-homo ja homo se on koska FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRD !

        Kehtaatkos nousta bemaristasi yleisellä paikalla?


      • . . . .
        Bemarilla ohi! kirjoitti:

        Ei varmana ole muijaa kauaa koska FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRT ! Bemarilla mä oman muijankin sain se on missi uskokaa jo ! Ei saa muut samanlaista paitsi bemarilla ajavat eikä varsinkaan tää kyseinen FÖÖÖÖÖÖÖRDI-homo ja homo se on koska FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRD !

        Bemari on pelkkä munanjatke, niinku juuri tunnustit...


      • Höpsis
        Bemarilla ohi! kirjoitti:

        Ei varmana ole muijaa kauaa koska FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRT ! Bemarilla mä oman muijankin sain se on missi uskokaa jo ! Ei saa muut samanlaista paitsi bemarilla ajavat eikä varsinkaan tää kyseinen FÖÖÖÖÖÖÖRDI-homo ja homo se on koska FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRD !

        Muijasi on Miss Loser :-) Kaikenmaailman misseja kun on nykypäivänä; tyhjiä kuoria ilman sisältöä niin, että heitä ei kestä kun avaavat suunsa kimittämällä äänellään...

        Miten homot saavat lapsia, siinäpä syvällinen kysymys :-D?


    • Älykäs mies

      Hän säästää takana olevan tuulilasin kiveniskuista :-)

    • einari epåtoivo

      Hää on sorateiden virtuoosi, vai onks siel jo kaikki tiet pikipätkää?

      • kierrän kaukaa

        Järvenpäässä ei ole kuin rikkonaista asfalttia ja idiootteja bemmikuskeja!!


    • köfffffffffff

      minä laitoin kun oon vajaa!
      ajan toyotallaaahhh!

    • bemarilla ohi!

      Nyt se homo on laittani lisäpitkät FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRTIIIIIIINSÄ!!!!!!

      HAAAAAAAAHHHHHHHHHAAAAAHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAH

      KUINKAT RUMAT HAHHHHHAAAAAAAAHHHHHHHAAAAAAAH!

      ONKO NYT VÄHÄN RAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLIII OONKO???!? HAAAAAAAHHHAAAAHHHAAAAAH!!!!!!!!!!!!

    • bemarilla ohi!

      oon homppeli! tojokuski kävi vetämässä ahteriin sillä vapariluuskallaan ja ford mies vei missini! vääähhh vtuttaa!!!!

      • Oikea bemarilla ohi!

        Vittuako varastelet toisten nimimerkkejä?! Oot kuitenki kade jolla ei ole bemaria saatika edes autoa!


      • bemarilla ohi!
        Oikea bemarilla ohi! kirjoitti:

        Vittuako varastelet toisten nimimerkkejä?! Oot kuitenki kade jolla ei ole bemaria saatika edes autoa!

        Ajan natsilouskun sun ahteriis vai liekkö tarvetta kun päriset muutenkin ;P


    • Oikea bemarilla ohi!

      Ämmäläinen löytyy! toisinkuin sulta vajakki keukeu!

      • bemarilla ohi!

        Ämmäläinen 80luvulta on meinaan vi*un kova kato!!
        Keukeu!!

        Toisilla on vaan etuvetoja, ämmäläisellä pääsee liukkaalla sladis!


      • Oikea bemarilla ohi!
        bemarilla ohi! kirjoitti:

        Ämmäläinen 80luvulta on meinaan vi*un kova kato!!
        Keukeu!!

        Toisilla on vaan etuvetoja, ämmäläisellä pääsee liukkaalla sladis!

        Ämmä ja ämmä et ole ämmää nähnytkään ja liukasta ämmää vielä vähemmän persreiska!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe