Kuin Liisa ihmemaassa...

Itä-Liisa-ihmemassa

Olen ulkomaalainen nainen, alunperin kotoisin Itä-Aasiasta.
Olen asunut Suomessa 10 vuotta, ensimmäiset 9v parisuhteessa (ex-mieheni kanssa tutustutin yliopistossa). Noin vuosi sitten meille tuli ero, ilmeisesti itse huomamatta kasvatin erikseen... joskus käy näin...
Vuoden verran olen ollut sinkkuna ja olo kuin Liisalla ihmemassa...

Mietin tässä, miten suomalaiset miehet suhtautuu ulkomaalaisin naisin?
Aihe kiinnosta, koska viimeksi sinkkuna olin yliopistossa ja ex-mies löytyi opiskelija kavereiden keskuudesta.

12

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulempa, että

      ulkomaalaisuutesi ei nyt tässä ole se pääpointti. Suomalaiset miehet kyllä yleensä pitävät aasialaisista naisista. Tärkeämpää lienee se, kuinka vanha olet? Oletko vielä alle kolmikymppinen? Voiko sinua mielestäsi luonnehtia kauniiksi? Oletko hoikka vai oletko päässyt pyöristymään? Onko sinulla lapsia?

      Jos olet alle kolmikymppinen, hoikka, sievä/kaunis, lapseton, sinulla on taatusti hyvät mahdollisuudet löytää nettideiteistä itsellesi mies, eikä synnyinmaallasi ole merkitystä.

      • Itä-Liisa-ihmemassa

        Kiitos vastauksesta.

        Olen 36v nainen, omasta mielestä vielä tarpeeksi nuori;)
        Kai kauneus katsojan silmissä? Erilaiset ihmiset viehättyy eri pirteistä?
        Mutta, toki ymmärrän mitä tarkoitat... Yleensä yritän pitää kehostani hyvää huolta, urheilen, syön terveellisesti. Ilmeisesti olen perus nätti nainen.

        Mitä tulee alle tai yli kolmekymppisenä olemisen niin viihdyin omaikäisten keskuudessa. Kai se on täysin luonnollinen asia monestakin syystä?


      • Nettideittailuun
        Itä-Liisa-ihmemassa kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta.

        Olen 36v nainen, omasta mielestä vielä tarpeeksi nuori;)
        Kai kauneus katsojan silmissä? Erilaiset ihmiset viehättyy eri pirteistä?
        Mutta, toki ymmärrän mitä tarkoitat... Yleensä yritän pitää kehostani hyvää huolta, urheilen, syön terveellisesti. Ilmeisesti olen perus nätti nainen.

        Mitä tulee alle tai yli kolmekymppisenä olemisen niin viihdyin omaikäisten keskuudessa. Kai se on täysin luonnollinen asia monestakin syystä?

        36-vuotias nainen on jo tosi iäkäs. On toki ihan luonnollista että toivot ikäistä seuraa. Sun oman ikäiset miehet vaan eivät yli kolmekymppistä naista huoli, vaan etsivät kumppania sieltä parikymppisten joukosta. Yli kolkytvuotiaille naisille sitten lähettävät viestejä "nuorekkaat" yli kuusikymmentävuotiaat eläkepäiviä kaavailevat herrasmiehet siinä vaiheessa, kun ne tulee siihen tulokseen että pitää laskea rimaa...Tätä on nettideittailun todellisuus


      • Itä-Liisa-ihmemassa
        Nettideittailuun kirjoitti:

        36-vuotias nainen on jo tosi iäkäs. On toki ihan luonnollista että toivot ikäistä seuraa. Sun oman ikäiset miehet vaan eivät yli kolmekymppistä naista huoli, vaan etsivät kumppania sieltä parikymppisten joukosta. Yli kolkytvuotiaille naisille sitten lähettävät viestejä "nuorekkaat" yli kuusikymmentävuotiaat eläkepäiviä kaavailevat herrasmiehet siinä vaiheessa, kun ne tulee siihen tulokseen että pitää laskea rimaa...Tätä on nettideittailun todellisuus

        Kai nettiin luvatussa maailmassa voi elää ja haaveilla monestakin asiasta ;))
        Mutta, todellisuus palauta maan pinnalle? Jos leiju turhaan korkealla?
        Tarkoitan, viisaat ihmiset pariutu oma ikäisten kanssa.
        Taas tyhmille gravitaatiokin ei oo olemassa:)


    • mies.

      Ulkomaalaiset ovat just ystävällisiä mut suomi naiset tylyjä eikä kovin ystävällisiä.

      • Itä-Liisa-ihmemassa

        Hmm... minun suomalaiset naispuoliset frendit ovat ystävällisiä, toisaalta en yrittänyt iskeä heitä;))


      • Niin metsä vastaa..

        Asenteesi suomalaisia kohtaan on tyly ja epäystävällinen.


      • Itä-Liisa-ihmemassa
        Niin metsä vastaa.. kirjoitti:

        Asenteesi suomalaisia kohtaan on tyly ja epäystävällinen.

        Hehe, mistä moinen päätelmä?

        No jo, nettiin satumaailmassa elää pikku riidanhaluineen trolli:)

        Näkemin trolli,
        oli kivaa tutustua, mutta oikea elämä kutsuu;))


    • Nainen.

      Suomalaiset miehet suhtautuu suurimmilta osin ulkomaalaisiin naisiin positiivisesti. On joukko suomalaisia miehiä, jotka eivät suhtaudu suomalaisiin naisiin kunnioittavasti. Tällaiset miehet kannattaa kiertää kaukaa.
      Järkevä mies kohtelee kaikkia naisia tasa-arvoisesti.
      Kannattaa siis kuunnella, puhuuko mies katkeraan sävyyn jostakin naisryhmästä. Hälytyskellojen pitäisi soida silloin jos hän haukkuu naisia. Ei kannata olla missään tekemisissä sellaisen kanssa.

      • Itä-Liisa-ihmemassa

        "Järkevä mies kohtelee kaikkia naisia tasa-arvoisesti."

        Näin se on:)


    • ...

      Liisana ihmemaassa tosiaan. Ei ole merkitystä oletko ulkomaalaistautainen, persjalkainen suomalainen, lihava, laiha, pitkä, pätkä, nätti vai ruma. Olet nainen ja Suomessa se tarkoittaa, että voit valita täysin mieleisesi miehen. Täällä on naisten markkinat.

    • Zakeys

      Minua ainakin kiehtoo juuri Aasialaista syntyperää olevat naiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe