S?M

24cole

Onko monia joita kiihoittaa asia?Kertokaa tarinoita ja fantasioita.

19

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menin ehdottaan poikkikselleni näitä leikkejä, mutta se kertoi kokeilleensa joskus ja ettei tykännyt. En sit halua pakottaa vaikka haluaisin ollakin se alistuva osapuoli, jota hoidellaan. No, ehkä sitä voi tehdä romanttisemmallakin tavalla ;)

      • Harvojen valinta

        SM seksi muodostaa kokonaan oman maailmansa. Siihen maailmaan ei tulla vaan siihen synnytään. Sadismin ja masokismin imee itseensä jo äidinmaidosta eli niitä viettejä ei voi oppia mistään. Ne vain tulevat jostain aivojen sokkeloista.

        Siten ei myöskään koskaan pidä ketään pakottaa tai yllyttää kokeilemaan noita juttuja. Sm:ää voi harjoittaa rankkana tai välillä hellänäkin juttuna. Fyysisen alistamisen/alistumisen lisäksi saattaa jollekin toimia henkinen paremmin. Vietillä on taipumus vahvistua iän ja kokemuksen myötä. Aloittajan on hyvä etsiä vanhempaa kokenutta asianharrastajaa. Koskaan ei pidä lähteä leikkeihin täysin tuntemattoman kanssa. Pitää tutustua vaikka netin avulla, jotta saa jonkinasteisen mielikuvan vastapuolesta.
        SM seksi tuo täyden tyydytyksen jota vastaavaa et löydä tavallisesta seksistä. Jos kiinnostaa, niin kysele lisää master-x ät wippies.fi


      • 24cole
        Harvojen valinta kirjoitti:

        SM seksi muodostaa kokonaan oman maailmansa. Siihen maailmaan ei tulla vaan siihen synnytään. Sadismin ja masokismin imee itseensä jo äidinmaidosta eli niitä viettejä ei voi oppia mistään. Ne vain tulevat jostain aivojen sokkeloista.

        Siten ei myöskään koskaan pidä ketään pakottaa tai yllyttää kokeilemaan noita juttuja. Sm:ää voi harjoittaa rankkana tai välillä hellänäkin juttuna. Fyysisen alistamisen/alistumisen lisäksi saattaa jollekin toimia henkinen paremmin. Vietillä on taipumus vahvistua iän ja kokemuksen myötä. Aloittajan on hyvä etsiä vanhempaa kokenutta asianharrastajaa. Koskaan ei pidä lähteä leikkeihin täysin tuntemattoman kanssa. Pitää tutustua vaikka netin avulla, jotta saa jonkinasteisen mielikuvan vastapuolesta.
        SM seksi tuo täyden tyydytyksen jota vastaavaa et löydä tavallisesta seksistä. Jos kiinnostaa, niin kysele lisää master-x ät wippies.fi

        En loyda sielta mitaan asiaan. Puhutaan paremmin jos haluat, [email protected]


      • Harvojen valinta kirjoitti:

        SM seksi muodostaa kokonaan oman maailmansa. Siihen maailmaan ei tulla vaan siihen synnytään. Sadismin ja masokismin imee itseensä jo äidinmaidosta eli niitä viettejä ei voi oppia mistään. Ne vain tulevat jostain aivojen sokkeloista.

        Siten ei myöskään koskaan pidä ketään pakottaa tai yllyttää kokeilemaan noita juttuja. Sm:ää voi harjoittaa rankkana tai välillä hellänäkin juttuna. Fyysisen alistamisen/alistumisen lisäksi saattaa jollekin toimia henkinen paremmin. Vietillä on taipumus vahvistua iän ja kokemuksen myötä. Aloittajan on hyvä etsiä vanhempaa kokenutta asianharrastajaa. Koskaan ei pidä lähteä leikkeihin täysin tuntemattoman kanssa. Pitää tutustua vaikka netin avulla, jotta saa jonkinasteisen mielikuvan vastapuolesta.
        SM seksi tuo täyden tyydytyksen jota vastaavaa et löydä tavallisesta seksistä. Jos kiinnostaa, niin kysele lisää master-x ät wippies.fi

        Niin...kyllä se vähän harmitti.

        No, mulle riittää romanttinenkin seksi, mutta ehkä voisin haluta jotain pikanttia lisää siihen. Tällainen voisi olla juuri se, että hän hellästi alistaa ja hoitelee mua. Ehkä voisin kuitenkin yrittää? ;) Nautin suunnattomasti siitä kun hän vääntää oikein kovaa nännejäni ja multa pääsee kova voihkaisu.

        Aikaisemmin kerroin kanssa fantasiani lääkärintarkastuksesta. Poikaystävä myös kummaksui kerran sitä kun halusin kerran olla paita päällä ja ilman housuja :D Silloin laukesinkin ihan mukavasti, hihi ^^


    • SM-info 2014

      Yleensä pimahtaneita tyyppejä nää masterit ja slavet.

      • rakkausnahkaan

        "Yleensä pimahtaneita tyyppejä nää masterit ja slavet. "

        Pidän itseäni normaalina vaikka nautinkin siitä että saan välillä remmiä persiille. Se kipu joka tulee tuhdin nahkavyön paukkuessa paroille ja reisille on vain ihana. Muistan kun ensimmäisen kerran sain remmiä niin mulla oli elämäni stondis. Mua ei noi orja tai palvelija leikit oikein sytytä vaan musta ne on enemmän nysväämistä. Kyllä sessiossa pitää kahleet kalista ja kuulua remmin pauke.


      • 24cole

        S-info, kommenttejasi ei tarvita taalla.


    • storyville

      Tapasin kerran yhden sadomasotyypin joka tunki samaan porukkaan. Tunnistin sen heti kiiluvasilmäisestä pistävästä katseesta. Se ei tiennyt, että olin jo päättänyt heivata sen ulos meidän seurasta. Tyyppi ei ymmärtänyt yskää, joten sanoin sille jossain vaiheessa: "turpa kiinni".

      Tyyppi ei ymmärtänyt vieläkään. Näytin sille keskaria ja sanoin: "häivy". Nyt alko tajuumaan. Aika kauan kesti, olis päässyt vähemmällä jos sadomasohemmo ei olis ikinä astunut varpaille julkeamalla tulemaan samaan porukkaan.

      Mutta erehdyksiä sattuu. Olisin ymmärtänyt sadomasohemmoa jos se olis suvainnut homoja. Mutta kun tiesin sen kusipääksi homofobiksi alusta asti, niin oli pakko heivata ulos.

      • satuville

        Ja sitten heräsit ja pierun mukan lensi spermaa tännä oleva kortsu anaalistasi:D Mistä lähtien sadomaso heteromihet ovat olleet kiinnostuneet homoista?


      • storyville
        satuville kirjoitti:

        Ja sitten heräsit ja pierun mukan lensi spermaa tännä oleva kortsu anaalistasi:D Mistä lähtien sadomaso heteromihet ovat olleet kiinnostuneet homoista?

        Hö. Kyseessä on urheilulaji josta mä sen niljakkeen ulos savustin. Tiesin jo etukäteen enneku hyypiö tuli mukaan että se on saatanan kusipää. Mutta se ei tiennyt että mä tiesin mikä se on. Eikä ollut homo vaan bisse.

        Sun ei tarvitse uskoa tietenkään, mutta jos se lukee tän niin SE TIETÄÄ ETTÄ MÄ PUHUN VARMASTI TOTTA.


      • Valtiatar Kissa
        storyville kirjoitti:

        Hö. Kyseessä on urheilulaji josta mä sen niljakkeen ulos savustin. Tiesin jo etukäteen enneku hyypiö tuli mukaan että se on saatanan kusipää. Mutta se ei tiennyt että mä tiesin mikä se on. Eikä ollut homo vaan bisse.

        Sun ei tarvitse uskoa tietenkään, mutta jos se lukee tän niin SE TIETÄÄ ETTÄ MÄ PUHUN VARMASTI TOTTA.

        Haluan hurjan homon, joka panee hanttiin kuin leijona synkässä kellarissani. Kahleet kolisevat klonk klonk klonk

        Sitten homo rikkoo onnettomat kahleensa ja panee hurjasti Valtiatar Kissaa syvälle pilluun.

        * Kissa raapii mietteliäänä lattiamattoa josko saisi kerrankin kunnolla homoa *


    • 24cole

      Hyva.etta paasit eroon.olisi oluut vaarallinen tyyppi varmaan.

      • storyville

        Näitä on mm. kamppailulajeissa ja muissa extreme lajeissa. Vaara vältettävä ennakkoon jos mahdollista.

        Rauhallinen katse, rento asento, ei-liiallista kilpailuviettiä = todennäköisesti hyvä tyyppi


    • Ihme fetissi

      Onkohan tuossa fetississä kyse jostain tukholmasyndrooman tapaisesta? Joku on pahoinpidellyt kun olit lapsi? Sitten aikuisena palaa siihen tyyliin.

      Tiedetään että joissain perheissä väkivalta periytyy. Lapsi näkee kuinka isä hakkaa ja joutuu ehkä itsekin hakatuksi ja päätyy itse hakkaamaan aikuisena.

      Minua on lapsena hakattu, mutta en voisi kuvitellakaan että itse hakkaisin jotain, saati että saisin nautintoa siitä kun minua pahoinpideltäisiin. Pelkkä ajatuskin kuvottaa.

      • fetissi ihme

        Mua ei ole koskaan lyöty lapsena mutta nyt aikuisena saan remmiä ihan omasta tahdostani.


      • 24cole

        Sinulle ihme fetissi..et tieda asiaa mista on kysymys. poista viestisi.


      • SM on vähän eri juttu kuin perheväkivalta. SM perustuu molemminpuoliseen nautintoon...

        Voisin kieltämättä väittää, että olen kuitenkin kasvanut alistujan roolin. Nautin siitä kun toinen ottaa hallinnan. Mua on kyllä kiusattu ja ahdisteltu, ehkä oon oppinut jollain kierolla tavalla sitten vaan tykkäämään siitä. Mutta en nyt tosiaan tykkää mistään rääkkäämisestä.


    • 24cole

      Maina en tarkoita kovaa kuria hakkaamista tai muuta rajua. Minua kiihoittaa olla sidottuna ja mies kutittelee nannejani ja vartaloani, voi vaikka tiputtaa kynttilan vahaa.
      Pelaa munillani ja voi imea minut. Nanni kuritus on myos kiihoittavaa.
      Puhe myos virnuillen etta et voi mitaan kuin ottaa mita tulee....olet avuton siteissa.

      • Kuulostaa kiihottavalta...^^


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe