Tuntijasi

ahdistunut...

Olisitko niin kiltti ja katsoisit mitä minun kotielämässäni tapahtuu? Meillä kaksi ihanaa lasta ja talo maalla.
Mieheni kai haluaa eron... tai ei sitä suoraan sano, minä en halua ja ahdistaa... voisitko ystävällisesti kertoa kaiken minkä näet tähän asiaan. Kiitos sinulle

8

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      sinulla on tosiaankin harmittava tilanne kotona. lapsien kanssa menee hyvin, he ovat lähelläsi ja teillä on lämmin yhteiselo.
      kyllä minä sen niin näen, että miehelläsi on muita suunnitelma. on ikävä kirjoittaa tällä tavoin, mutta kyllähän sinä tunnet sisälläsi että tilanne on luisumasta käsistä.

      kysymys on tästä tilanteesta, ei kuitenkaan koko elämästä ja mahdollisuuksista.
      nyt näen tähän muutoksia, asiat eivät jää paikalleen.
      miehesi on kääntänyt selkänsä tavalliselle arkielämälleen, uskoisin että hän on toisen naisen kanssa yhteyksissä.

      mitä sinä voit tehdä, on ottaa härkää sarvista kiinni ja vaatia vastausta, sano että sinua kiusaa ja että on epämukava olo. kysy häneltä suoraan missä mennään. näytä että olet perillä muutoksista.

      näen tulevassa paljon parempaa, sinulle on koti ja hyvä koti onkin. näen myös rakkausavioliiton, siksi tämä on hieman hämmentävä kuva.

      t. Keskiyö

    • ahdistaa...

      Kenen kanssa se rakkausavioliitto näkyy? Sitä juuri olen toivonut mieheni kanssa... :/ ja epäilin hänellä olevan toinen ja hän kielsi ja loukkaantui minulle että edes kysyin ja siksi ei kuulemma luota ja haluaa erilleen... näitkö tosiaan että hänellä on toinen? Kiitos hirveästi vastauksestasi.

    • ahdistaa...

      Tosiaan otin muutama päivä sitten härkää sarvista ja kysyin epäilystäni ja nyt kamalaa jos turhaan epäilin kun mies ei tunnusta.... siksi tarvisin sinulta apua....

      • Hei

        no kyllä hän on yhteyksissä toisen naisen kanssa, mitä se sitten onkin.
        on ikävä sanoa näin, mutta minulle näkyy, että olet mahdollisesti toisen miehen kanssa hyvin onnellinen.

        mutta: tämän nykyisen miehesi kanssa peli ei ole vielä vihelletty poikki. hän elää melko sekalaisia päiviä näinä aikoina, hän on epävarma suunnastaan. sinä et voi vaikuttaa hänen mieleensä, mitä enemmän kysyt, sitä enemmän hän epäröi.

        kun kysyt, saat epäsuoria ja väisteleviä vastauksia. nyt pitäisi olla vahva. älyttömän vahva. näet hänen vastauksistaan, että niissä ei ole mitään järkeä. anteeksi suora puheeni!
        jos pystyisit olemaan niin vahva, että laitat onnesi totuuden varaan, voi alkaa tapahtua. no, minä sanon niin kuin näkyy. teille voi tulla välirikko ja se voi kestää oman aikansa. sen jälkeen ohjat ovat tavallaan sinun käsissäsi, eli sinä päätät haluatko hänet, vai haluatko jotakin muuta.
        tällä tavalla tämä ei voi ikuisesti jatkua.

        sanotaan, että neuvoa-antava tauko on edessä, miehesi tarvitsee sen.
        sen aikana sinä kokoat voimiasi ja mietit mitä tehdä. vastaus tulee sinulle kuin itsestään, sillä kohtaat myös toisen miehen. silloin sinä päätät mitä haluat.

        t. Keskiyö


    • ahdistunut....

      Kiitos neuvoistasi!

    • ahdistunut....

      Keskiyö palaisitko tähän keskusteluun :)
      2kk mennyt... olemme edelleen yhdessä ja välejä selvitetty, toista naista ei ole tunnustettu kovistelustani huolimatta. Nyt tosin en ole maininnut "sovinnon" jälkeen asiasta sanaakaan, joten kysymys kuuluu näetkö vielä samoja asioita mitä ylempänä kirjoitit? Olisin kiitollinen jos viitsit vastata...
      En tiedä mitä tässä pitäisi tehdä... odotanko turhaan ihmettä tapahtuvaksi? Olen kertonut mitä suhteelta halua ja se ei tapahdu.. kauan vielä kannattaa odotella? Kiitos jos viitsit... ja hyvää uutta vuotta sinulle, olet ihanasti täällä autellut kaikkia :)

    • Sydämellä sinulle

      Tee (tehkää) uusi alku nykyisen miehesi kanssa, ei se vaihtamalla parane. Teillä on ollut paljon yhteisiä onnen henkiä. Muistelkaa yhdessä tapaamistanne, rakastumisen aikaa, kihlautumista, häitä ja lapsien syntymää - uusi alku syntyy kuin itsestään. Syyttelyllä ja ikävien asioiden kaivelulla ei tunnetusti rakenneta mitään. Toivon kovasti, että löydätte rakkauden uudelleen.

      Jk.
      Olen vain kokija en näkijä.

    • ahdistunut...

      Keskiyö autatko... sain hänet kiinni toisen naisen kanssa viestittelystä, mutta ei hän myönnä.... Kuinka voin ottaa eron jos toinen ei myönnä tekoansa vaan väittää suunnilleen että minä keksin??? Apua... en voi kevyin perustein rikkoa perhettä.. näetkö tähän Keskiyö?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe