Kuinka ihmeessä tulla nähdyksi??

kunnollinen kai?

En ole koskaan päässyt kunnon seurustelusuhteeseen ujouteni takia ja ne muutamat kokemukset ovat olleet epäonnistuneita etäsuhteita. Minua sanotaan todella komeaksi ja pidän itseäni kans komeana mutta en ole itserakas. Sen lisäksi olen koko sydämmeni kyllyydestä rehellinen ja kiltti, en polta tupakkaa enkä myöskään juo alkoholia juurikaan koska vihaan humalaisia ja niiden käyttäytymistä (ei johdu mistään traumasta) tykkään myös lapsista ja olen herkkä, tunteellinen sekä hyvä kuuntelija. Minua on jollain tapaa myös sanottu ikäisiäni kypsemmäksi sillä olen vasta 19. Ongelmani on siis kontaktin ottaminen naisihmisiin. Olen menettänyt monta hyvää tilannetta aloittaa tutustuminen tuppisuuluonteeni takia ja se niin pirusti harmittaa... nettideittailu koettu enkä jaksaisi sitä koska asuinpaikkakuntani on niin pieni eli näiltämain ei ketään löydy joten treffeille pitäisi lähteä vähintään 100km päähän. Alkaa jo masentamaan tämmöinen yksitoikkoinen elämä ja haluaisin niin todenteolla rohkaistua ja ehkä löytää rakkauden mutta kun ei vain pysty... Miten te muut olette selvinneet?

5

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+20

      ei meillä muillakaan menee mitenkään hyvin, ikää jo 28 ja en ole koskaan ollut parisuhteessa, kerran kuukauden verran tapaillut naista.

    • Jagdpanzer

      Tai sitte oot vaan naisten silmissä tylsä.

    • Nainen 58 v.

      Tärkeämpää on keskittyä nyt koulutuksen ja hyvän ammatin hankkimiseen, oman tulevaisuutesi rakentamiseen. Ensiksi tarvitset mielenkiintoisen työn ja hyvän toimeentulon, vasta sen jälkeen naisen. Kun näet, että sinusta tulee pätevä ja uskottava mies, alkaa itseluottamuskin kehittyä. Ethän sinä ole vielä edes aikuinen. Ei sinulla ole vielä mitään kiirettä. Fiksun miehen huomaavat naisetkin sitten aikanaan. Sosiaaliset taidot kehittyvät, kun juttelet ihmisten kanssa. Yritä aina tilaisuuden tullen jutella kaikenlaisten ihmisten kanssa, miesten ja naisten, nuorien ja vanhojen -- ei pelkästään mahdollisten tyttöystäväehdokkaiden kanssa.

    • hte4rth

      Siinä klassinen vanha ämmä joka kuvittelee että miehen kuuluu olla naisen elättäjä.

      • Juupa juu

        "hte4rth" Äläs ämmittele! "Nainen 58v." kirjoittaa totta. Hän kirjoittaa että on kannattavaa panostaa omaan tulevaisuuteen. Omaan! Ymmärrätkö mitä se tarkoittaa? Se on todellista fiksuutta, minkä ne asialliset naiset arvostavat. Olen omalle 20v pojalleni sanonut, että yksikään nainen ei tee hänen omaa tulevaisuuttaan. Poikani tekee sen itselleen ihan itse.
        Parisuhde on kahden kauppa. Itse en ole ikinä ollut kenenkään elätettävänä, huolehtinut olen osuuteni itse. Kannatan tasavertaista suhdetta.
        On myös paljon miehiä, jotka haluavat elää siivellä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe