Bemarin kaupunkimaasturit

usa-kuski

Useimiten BMW:n katumaasturin kuski on varttunut äijä ja pelkääjän paikalla istuu nätti poika.

Rahalla saa melkein aina mitä haluaa =)

23

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no niimpä...

      Pitäähän sen bemaripertin saada nautiskella rahan tuomasta etuoikeudesta mahd.monipuolisesti.... ;)

    • peppu seksii

      Kyllä ladallakin saa rattopoitsuja, ei se ole autosta kiinni, vaan manista!

    • 1+19

      Kyllä mulla istuu vieressä vaimo, tai sitten hän yksin ajaa

    • ja kateelliset katso

      isä ja poika liikenteessä, menossa kiekkotreeneihin.

      • seli seli vaan...

        Tais olla pojilla hieman muunlaiset treenit tiedossa...


    • hoh...

      Vanhemmat BMW-miehet tykkää näteistä,finninaamasista teinipojista, joilla on tiukka anus.

    • 3423423

      Olet aika pervo kun kuvittelen ihme juttuja isästä jolla on poikansa kyydissä...

    • bmw4ever

      ettet puhuisi vaan ihan itsestäsi!isä tai poika,kumpi nyt oletkaan?sairasta jokatapauksessa ja lisäksi olet vieläpä kateellinen,tyhmä juntti!eikä se mesen tai bemarin omistaminen tarkoita että tarvitsee miljonääri olla.riittää kun tekee työtä ja tienaa kohtuullisesti!täytyy kyllä ä-o:oon olla tasan 0,kun luulet tai selittät kateelliselle sairaalle itsellesi julkisesti tollasia juttuja!sekoitat vielä automerkkeihin?hoidahan nyt lääkityksesi kuntoon ennen kuin kirjoittelet hesperian suljetulta.no minkäs sitä itselleen voi jollei hae hoitoa ja tämä on autopalsta eli täysin väärä instanssi perversioillesi ja sinulle!itse ajan muuten mm. x5 katumaasturilla ja onpa ollut kyydissä poikiakin usein!siis oikein monikossa!!sama pätee myös kahteen muuhun autoon perheessämme!nekin bemareita!

      • hoh....

        Teillä bemaristipelleillä aina samat jutut,kateus yms versioineen. Unohdit mainita tosin tojotan tuossa kiihkoilussasi.


      • kateelliset peeaat..

        Noi kateelliset tojotapellet aina jauhaa täällä. Hitto olisivat täynnä energiaa ja kunnianhimoa, eli etenisivät uralla ja saisivat hyvän palkan. Sitten olisi heilläkin varaa omistaa BMW. Mutta ei niin ei. Itselläni on X6 30d ja sanon että tästä on vaikeaa pistää Suomessa kokonaisuutta paljon paremmaksi. Aikaisempi autoni oli M-B E320 cdi 4matic mutta on tämä aivan eri planeetalta.


    • sori pojat käsi käy?

      Bemari miehellä on kaunis vaimo ja siksi jälkeläisetkin ovat kauniita, aiheuttaa näköjään suurta kateutta.

      • jaa niinkö

        Ootko säki kaunis bemarimies?


      • Vain tyylikäs&fiksu
        jaa niinkö kirjoitti:

        Ootko säki kaunis bemarimies?

        En.


    • Niin, varmaan on

      oudon näköistä. Meidän skodaperheiden teinit aiheuttaa jatkuvaa riitaa kun eivät suostuisi millään tulemaan kyytiin. Melkein joka päivä huudetaan ja kiukutellaan että mä en kyllä mihinkään neukkukaalivankkuriin tule jos vaikka kaverit näkee niin en koskaan voi enää mennä kouluun. Paras oli kun tytär veti paperipussin päähänsä kun istui takapenkillä.

      • olet nolo rölli

        Onko teillä joku kommuuni kun puhut "meidän perheistä".


      • Kommuuni on
        olet nolo rölli kirjoitti:

        Onko teillä joku kommuuni kun puhut "meidän perheistä".

        kyllä oikea sana. Vai muodostavatko skodailijat kolhoosin?


    • Pena 57v.

      Mulla on bemarin X5 maasturi olen varakas ja mun kumppani on sellainen 19-vuotias kundi joka fanittaa myös BMW merkkisiä autoja henkeen ja vereen. Aloittaja on varmaan nähnyt meidät liikenteessä.

    • köyhyys on sairaus.

      Nimimerkki.

      • bemarismi on sairaus

        Se on valitettavaa jos olet köyhä,toimeentulotuella elävä amisbemun omistaja. Eikö ole rahaa bemarin koneremonttiin?
        Osanottoni.


      • Marek 528i
        bemarismi on sairaus kirjoitti:

        Se on valitettavaa jos olet köyhä,toimeentulotuella elävä amisbemun omistaja. Eikö ole rahaa bemarin koneremonttiin?
        Osanottoni.

        Kyllä saa hyvät naurut näiltä sivuilta. Itellä bemari ja tojota ja molemmat ihan jees. Bemari kyllä siitä huolimatta vie 100-0.


    • Hassullealoittajalle

      Hauska aloitus tosiaan :) Meilläkin bemari x5 ja Toyota. Molemmilla kuskataan tosiaankin kahta poikaa kiekkotreeneihin, joten finninaama yleensä repsikan paikalla juu. Bemari on työsuhdeautoni ja Toyota on oma, ja oikein hyvä kärry sekin.

      Turha kadehtia kaikkea mitä näkee, useat bmw:t, Mersut ja muut vastaavat liikenteessä on liisareita. Jos menee duuni, menee bemarikin. Jos taas itse sellaisen haluat, opiskele ja hanki kunnon ammatti työpaikka, niin yksinkertaista se on. t. kiekkoäiti

      • ituhippinen

        Hampulla saa ko nytteki pihassa 2011 525 3.0l paska. Kohta vaihtuu uudempaan ja, ehkä jopa mersuun. Vaikka vannoutunut bemari kuski olenkin. Hajotkaa töihinne. :)


    • Hoitoon vaan

      Sanoppas miksi sinä hillut näillä palstoilla? Perverseille löytyy omatkin sivut. Sairaassa mielikuvituksessasi ei toiveet toteudu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1726
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1347
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      4
      1250
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1230
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1215
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1116
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1085
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1081
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1004
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      914
    Aihe