olenko mieheni mielestä

ruma?

Jos mies sanoo, että kyllä hän huomaa kauniit naiset jos hymyilevät hänelle mutta sitten muistaa, että hänellä on perhe, niin tarkoittaako se sitä, että hän ei ole tyytyväinen ulkonäkööni. Itsetuntoni on mennyt viimeisen raskauden myötä ja tunnen itseni rumaksi. Haluaisin enempi laittaa itseäni miestäni varten mutta en aina jaksa kun hoidan kodin ja lapset suurin piirtein yksin. Meikkaaminen on sitten se, mistä luistan...Mieheni kyllä totesi siihen, että ei haittaa eikä se häntä häiritse, että en ole meikannut ja että olen ihan ok. Mutta että ok...kun haluaisin olla kaunis hänen silmissään...niin kaunis, että hän ei kestäisi ajatusta menettämisestäni :(.

20

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+9

      "haluaisin olla kaunis hänen silmissään...niin kaunis, että hän ei kestäisi ajatusta menettämisestäni :(."

      Tuo ei yleensäkään ole mahdollista, jos olisit todella kaunis niin hänellä ei olisi ollut mahdollisuuksia sua saada, kaikki tyytyvät kumppaniinsa.

    • 15+9

      Tällainen ketju oli täällä aiemminkin missä nainen halusi olla miehensä mielestä "maailman kaunein nainen" mutta mun mielestä tuollainen toiminta/ajattelutapa on tosi epäreilua miestä kohtaan.
      Miesten on todella vaikea saada lähellekään sellaista kumppania mitä haluaisivat ja sitten jos nainen vielä nostaa asiaa ylös että "olenko sinusta kaunein nainen" niin se vain ärsyttäisi miestä koska ei mies sellaista tule saamaan.
      Naisten kannattaisi vain olla hiljaa asiasta ja tyytyväisiä siihen että mies heidän kanssaan ylipäätänsä suostuu olemaan.

      • öööööö

        Vai että pitäisi olla tyytyväinen siihen, että mies suostuu olemaan kanssani. Miksi ihmeessä olisin tuollaiseen tilanteeseen tyytyväinen, kun yksin on paljon mukavampaa?
        Kyllä miehen on ihan oikeasti haluttava olla juuri minun kanssani, muussa tapauksessa olen mielummin yksin.


      • 15+9
        öööööö kirjoitti:

        Vai että pitäisi olla tyytyväinen siihen, että mies suostuu olemaan kanssani. Miksi ihmeessä olisin tuollaiseen tilanteeseen tyytyväinen, kun yksin on paljon mukavampaa?
        Kyllä miehen on ihan oikeasti haluttava olla juuri minun kanssani, muussa tapauksessa olen mielummin yksin.

        Voi se mies halutakkin olla sun kanssa mutta ei pidä hieroa naamaan sitä faktaa että mies ei tule koskaan saamaan juuri sellaista naista mitä oikeasti haluaisi..
        Naisena voi olla vaikea ymmärtää tätä asiaa mutta uskokaa pois että ette ole miehenne mielestä kaunein mahdollinen ja sille ei voi mitään.


      • 15+9
        öööööö kirjoitti:

        Vai että pitäisi olla tyytyväinen siihen, että mies suostuu olemaan kanssani. Miksi ihmeessä olisin tuollaiseen tilanteeseen tyytyväinen, kun yksin on paljon mukavampaa?
        Kyllä miehen on ihan oikeasti haluttava olla juuri minun kanssani, muussa tapauksessa olen mielummin yksin.

        "Kyllä miehen on ihan oikeasti haluttava olla juuri minun kanssani, muussa tapauksessa olen mielummin yksin. "

        Ja juuri tuon takia mies ei koskaan tule paljastamaan mitä oikeasti on mieltä koska ei sitä kannata kertoa. Kumpikaan ei hyötyisi siitä.


      • öööööö
        15+9 kirjoitti:

        "Kyllä miehen on ihan oikeasti haluttava olla juuri minun kanssani, muussa tapauksessa olen mielummin yksin. "

        Ja juuri tuon takia mies ei koskaan tule paljastamaan mitä oikeasti on mieltä koska ei sitä kannata kertoa. Kumpikaan ei hyötyisi siitä.

        Eikö se koko elämän mittainen teeskentely ole melko rankkaa?
        Onko se oma käsi niin huono kaveri, ettei siihen millään voi tyytyä, vaan on ihan pakko saada joku sekundanainen sen tilalle?


      • öööööö
        15+9 kirjoitti:

        Voi se mies halutakkin olla sun kanssa mutta ei pidä hieroa naamaan sitä faktaa että mies ei tule koskaan saamaan juuri sellaista naista mitä oikeasti haluaisi..
        Naisena voi olla vaikea ymmärtää tätä asiaa mutta uskokaa pois että ette ole miehenne mielestä kaunein mahdollinen ja sille ei voi mitään.

        Olen kyllä sitä mieltä, ettei sinulla ole valtuuksia puhua kaikkien maailman miesten suulla. Vaikka itse olisitkin valinnut kaikista maailman naisista sen "kauneimman mahdollisen" (luultavasti joku julkkis), ja päättänyt, ettet ole onnellinen koska et voi saada juuri häntä (etkä ehkä olisi onnellinen edes hänen kanssaan, koska jossain maailman kolkassa saattaa piileskellä joku vielä kauniimpi), niin se ei todennäköisesti päde ihan kaikkiin miehiin.

        Miksi muuten kuvittelet minun luulevan olevani mieheni mielestä "kaunein mahdollinen"?


    • Shineandrise

      Hitto mitä paskaa vastaajalta. Ilmeisesti ajattelee todella ulkonäkökeskeisesti tyyliin "miss universum" on se "todella kaunis". Kyllä minun rakkaani on mielestäni ihan uskomattoman komea, komein mies koko maailmassa. Tämä on varmastikin subjektiivinen näkökulma, mutta ei haittaa, minun mielestä hän on upea.

      Ja vois sanoo sulle 15 9 että yleensä kyllä näkee juurikin näitä kaunis nainen ruma mies komboja paljon useammin, joten voitaisiinko sinun logiikalla ajatella, että nainen ei ikinä voi saada niin komeaa miestä kuin mitä haaveilee? Huh. Onneksi en ole sinä, varmaan aika ahdasta siellä pikku laatikossa.

      • ruma?

        Niin...minun mielestä oma mieheni on maailman komein mies. Sanoinkin hänelle että minulla ei ole mitään syytä katsella muita miehiä tai reagoida muihin miehiin koska minun silmissäni hän on miehistä komein.


      • 15+9

        Itse näen paljon useammin ruma nainen timmin hyvännäköisen miehen kanssa joten siinä ollaan myös eri mieltä.
        Naisena teillä on niin paljon enemmän valinnanvaraa miesten suhteen kuin miehillä naisten suhteen joten voihan se olla periaatteessa mahdollista että voitte valikoida juuri teille täydellisen näköisen miehen mutta miehet joutuu yleensä ottamaan sen mitä saa ja tyytyä siihen.

        Oma tyttöystävä on ihan perusnätti ja hyväkroppainen mutta valehtelisin rankasti jos väittäisin että hän on mun mielestä maailman kaunein tai vastaavaa, ei mulla ole mahdollisuutta saada niitä kaikista kauneimpia joten tähän on tyydyttävä ja riittää mulle ihan hyvin.


    • kiltti mies.

      Hoidat kaikki kotityöt ja miehes ei edes kehu sinua. Tuollaisiin miehiinnaiste just rakastuu mutta miehes ei sinua rakasta eikä taidaarvostaa muuten kun palvelijana. Miehen tulee hoitaa 50% kotitöistä ja hoitaa myös lapsia. En ymmärrä miksi pitää olla tuollaisen miehen kanssa.

      • 70 / 66

        Johan vitsin murjaisit! Kotitöiden jako 50% / 50% edellyttäisi töiden luokitusta vaativuuden, fyysisen raskauden ja henkisen kuormituksen mukaan.
        En ole nähnyt moista järjestelmää.
        Eikö ole selvintä, että se tekee jolla on tilaisuus ja kokee ko. työn vähemmän epämiellyttäväksi?


      • miehet ihan turhia
        70 / 66 kirjoitti:

        Johan vitsin murjaisit! Kotitöiden jako 50% / 50% edellyttäisi töiden luokitusta vaativuuden, fyysisen raskauden ja henkisen kuormituksen mukaan.
        En ole nähnyt moista järjestelmää.
        Eikö ole selvintä, että se tekee jolla on tilaisuus ja kokee ko. työn vähemmän epämiellyttäväksi?

        Minä tein 20 vuotta kestäneessä aviosuhteessa 100%:sti kaiken kotiin ja lapsiin liittyen.. tein täysipäiväisesti töitä, lisäksi ylitöitä, opiskelin moneen otteeseen, hoidin itseni nätiksi joka päivä ja hoitelin koiran ja miehenkin tarpeet kaiken kukkuraksi.

        Miehellä oli tilaisuus osallistua kaikkeen, mutta eipä ollut kiinnostusta eikä halua mihinkään. Lemppasin tyypin pihalle, ja nyt on yksi hoidokki vähemmän ja minulla enemmän vapaa-aikaa omille jutuilleni.


    • åojhl

      Mikä kohta sinusta tuossa miehesi sanomassa lauseessa tarkoitaa, että hän ei ole tyytyväinen ulkonäköösi..???

      Miehesi on sanonut, ettei se, ettet jaksa ja ehdi meikata, ei haittaa häntä - joten mikä tuossa nyt kaihertaa? Taidat tosiaan olla aika pahasti väsyksissä arkisten askareittesi kanssa, ihan hassuja mietit... Minusta tuo miehen sanoma tarkoittaa, että hän kyllä huomaa naisten hymyt, mutta että hän arvostaa ja rakastaa sitä, mitä hänellä on: sinä ja lapset.

    • 70 / 66

      Mielestäni ulkonäöllä on merkitystä aivan alkututustumisessa.
      Kun suhde on vakiintunut niin silloinhan asiat, mm. ulkonäkö on todettu vähintäänkin tyydyttäväksi.

      Ikääntyminen muuttaa meitä kaikkia.

      Ruminta mitä vaimoni on sanonut minusta liittyy painoni nousuun.
      23v oli treenipainoni 85kg ja vyötäröni 78cm.
      Nyt 70v painan 90kg.
      Kun mainitsin, ettei 5kg:n nousu tällä aikajänteellä ole paljoa niin se kelvoton sanoi, että paino pysyy, mitat muuttuu.

      Vakavasti ottaen, mielestäni puolison ulkonäöstä kielteisessä mielessä vihjailukaan ei kuulu pelin henkeen.

    • ----------

      Käytännössä jokainen on tyytyväinen kumppaninsa ulkonäköön koska se on ensimmäinen asia josta kiinnnostutaan.

      Jos sitten osoittautuu, että kaunis kuori on sisältä täyttä paskaa, ei sillä ulkonäöllä ole enää väliä. Jos haluaa säilyttää parisuhteen eikä elää aina hetken huumassa, ei muiden ulkonäöllä ole väliä.

      Tietysti monesta tilaisuus tekee varkaan: oma unohtuu kun kauniimpi tai yhtä kaunis uusi osuu kohdalle. Ei onneksi kaikista

      • tyytymätön

        "Jos haluaa säilyttää parisuhteen eikä elää aina hetken huumassa, ei muiden ulkonäöllä ole väliä."

        Aika vaikea säilyttää parisuhde, jos toisen ulkonäkö ei enää ajan saatossa viehätä edes sen vertaa, että hän himottaisi seksuaalisesti. Ilman seksiä suhde on vain kaverillinen, enkä jäisi sellaiseen suhteeseen.

        Minusta parisuhde ei ole itse tarkoitus, vaan viihtyminen toisen kanssa kaikilla tavoilla.

        Minä en ole tyytyväinen kumppanini vyötärömakkaroihin ja siihen, kun hän ei kuntoile eikä pidä kehostaan huolta. Ryhtikin on huono. Seksihimot eivät vaan syty, kun katson kumppaniani, mutta jos olen hänen lähellään, niin etten katso tai koske hänen löllöjä kohtia vartalossa, saattaa alkaa vähän tehdä mieli.. Olisin halunnut jo lopettaa suhteen, mutta mies pitää vähän kuin väkisin vierellään..


    • Kauneus katoavaa

      Jos parisuhdetta eletään ulkonäön perusteella, on varsin huono lähtökohta suhteelle ja siihen lisäksi kuuluu kummalla tahansa vielä lisäksi itsetunto paineita ei olla kovin vakaalla pohjalla.

      Ihmisen koko olemus ja ennen muuta luonne on se asia joka merkitsee paljon.

      Kauneus on katoavaa, mutta luonteen kauneus ja ihmisen sivystyneisyys pitävät liiton koossa.

      • tyytymätön

        Ei kauneus ole katoavaa, kun sitä vaalitaan. On ihan itsestä kiinni, pitääkö ulkonäöstään huolta vaikka yhdeksänkymppiseksi ja miten kantaa kehoaan. Rypyt eivät vie kauneutta, ne kuuluvat elämään, mutta löllöt vartalolla on ihan itsestä kiinni, eivätkä todellakaan innosta seksiin.


      • 3 + 2
        tyytymätön kirjoitti:

        Ei kauneus ole katoavaa, kun sitä vaalitaan. On ihan itsestä kiinni, pitääkö ulkonäöstään huolta vaikka yhdeksänkymppiseksi ja miten kantaa kehoaan. Rypyt eivät vie kauneutta, ne kuuluvat elämään, mutta löllöt vartalolla on ihan itsestä kiinni, eivätkä todellakaan innosta seksiin.

        Kyllä se ulkoinen kauneus vaan katoaa joka iikalla, siinä ei liikunta auta. Ja niin sen kuuluu mennäkin, muut asiat nousevat niille kuuluvaan arvoon. Sinäkö mieluummin ottaisit jäntevän seitsemänkymppisen kuin ei-timmin kaksikymppisen? No, sinä ehkä ottaisitkin, koska sinun ongelmasi on nimenomaan toisen ylipaino.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3794
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1871
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1414
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      910
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      880
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe