gallup

sport.autoilija

Missä pääset juttelemaan/näkemään vastakkaisen sukupuolen edustajia, jotka saavat huomiosi?

61

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yx mira

      Tänään metsässä törmäsin mieheen, joka oli ulkoiluttamassa koiraansa.Juteltiin aika pitkään koirista.Oli kiva juttu hetki.

    • Kuinka pitkää lenkkiä teet metsässä?

      • yx mira

        Semmosia viiden kilsan lenkkejä.Ulkoiletko sinä?


      • mies phj
        yx mira kirjoitti:

        Semmosia viiden kilsan lenkkejä.Ulkoiletko sinä?

        Oletko urheilullinen vai pullukka?


      • yx mira
        mies phj kirjoitti:

        Oletko urheilullinen vai pullukka?

        Olen pullukka, painan 100kg.


      • yx mira kirjoitti:

        Semmosia viiden kilsan lenkkejä.Ulkoiletko sinä?

        Pyörällä tulee aika paljon liikuttua.


      • yx mira
        sport.autoilija kirjoitti:

        Pyörällä tulee aika paljon liikuttua.

        Mitä mieltä olet painostani?


      • mies phj
        yx mira kirjoitti:

        Mitä mieltä olet painostani?

        Kuvittelin sinut suht normaali painoiseksi.


      • yx mira
        mies phj kirjoitti:

        Kuvittelin sinut suht normaali painoiseksi.

        Odotan sport.autoilijan vastausta.


      • mies phj
        yx mira kirjoitti:

        Odotan sport.autoilijan vastausta.

        Oletko aina ollut tukeva? Vai iän myötäkö olet lihonut?Oletko laiska?


      • yx mira
        mies phj kirjoitti:

        Oletko aina ollut tukeva? Vai iän myötäkö olet lihonut?Oletko laiska?

        Et olekaan sellainen millaiseksi sinut kuvittelin..


      • mies phj
        yx mira kirjoitti:

        Et olekaan sellainen millaiseksi sinut kuvittelin..

        Mikä teitä pyhäjärvisiä naisia vaivaa, kun ette pidä huolta ulkonäöstänne? Varsinkin sen jälkeen kun lapsia saatte.


      • yx mira
        mies phj kirjoitti:

        Mikä teitä pyhäjärvisiä naisia vaivaa, kun ette pidä huolta ulkonäöstänne? Varsinkin sen jälkeen kun lapsia saatte.

        Olet täysi idiootti.Luuletko joskus muka naista saavas?Tiedoksi vain,painan 75kg,on aika paljon lihasmassaa.Ja laiskaa ei saa tekemälläkään..


      • kyllä kai se on
        yx mira kirjoitti:

        Mitä mieltä olet painostani?

        jokaisen ihan oma asia tuo, paino...enemmän merkitsee se mitä se sisältää..jos sydän on "kultaa" niin ei paino minua haittais.


      • yx mira kirjoitti:

        Odotan sport.autoilijan vastausta.

        Eipä sillä painolla ole niin väliä. Kunhan ei ole sairaalloisen ylipainoinen. Eikä vaikuta omaan itsetuntoon tai ole itseinhoa.


      • no nyt

        eikun törmäilemään metsään..puttaan suunnalle.Sieltähän sen koiranaisen pitäs löytyä??


    • asdgkjjdg

      100 kg tai 75 kg. Kahta tietoa.

      • yx mira

        75kg.Ja mitä väliä,tekeekö se minusta paremman ihmisen jos painan 75kg,enkä 100kg.


      • mies phj
        yx mira kirjoitti:

        75kg.Ja mitä väliä,tekeekö se minusta paremman ihmisen jos painan 75kg,enkä 100kg.

        Tekee.75kg on kyllä myös aika paljon.


      • mies phj kirjoitti:

        Tekee.75kg on kyllä myös aika paljon.

        Ei 75kg loppupeleissä ole paljon.


      • mies phj
        sport.autoilija kirjoitti:

        Ei 75kg loppupeleissä ole paljon.

        On naiselle. Mutta jos on yli 175cm sitten passeli.


    • Lihas painaa paljon, että ei tarvitse olla noinkaan pitkä.

      • mies phj

        Laiskanpulskeat naiset ovat kuvottavia.


      • koira fani
        mies phj kirjoitti:

        Laiskanpulskeat naiset ovat kuvottavia.

        Itse vaikutat tosi atleetilta. Etsi itsellesi Aasiasta kymmene vuotiaan pojan kropalla varustettu nainen. Itse pidän Suomalaisista rotunaisista. Ei 75 kg normaali mittaiselta suomalaiselta naiselta ole mitäänihmeellistä. Täällä pohjois euroopassa ihan normimitta. Suututtaa tuollaiset ressukat jotka näkemättä toista löytävät vain vikoja.


      • mamamm87
        koira fani kirjoitti:

        Itse vaikutat tosi atleetilta. Etsi itsellesi Aasiasta kymmene vuotiaan pojan kropalla varustettu nainen. Itse pidän Suomalaisista rotunaisista. Ei 75 kg normaali mittaiselta suomalaiselta naiselta ole mitäänihmeellistä. Täällä pohjois euroopassa ihan normimitta. Suututtaa tuollaiset ressukat jotka näkemättä toista löytävät vain vikoja.

        Kerää ne rakkis paskat!!!1


      • yx mira
        koira fani kirjoitti:

        Itse vaikutat tosi atleetilta. Etsi itsellesi Aasiasta kymmene vuotiaan pojan kropalla varustettu nainen. Itse pidän Suomalaisista rotunaisista. Ei 75 kg normaali mittaiselta suomalaiselta naiselta ole mitäänihmeellistä. Täällä pohjois euroopassa ihan normimitta. Suututtaa tuollaiset ressukat jotka näkemättä toista löytävät vain vikoja.

        Onko koira fanilla millaisia koiria?Taisit kerran kysellä minun koirista.


      • koira fani
        yx mira kirjoitti:

        Onko koira fanilla millaisia koiria?Taisit kerran kysellä minun koirista.

        55kg japanilaista koirajalostuksen tuotetta. Ja minun koira ei pasko Pyhäjärvelle,kuin ollessaan lomalla.


      • yx mira
        koira fani kirjoitti:

        55kg japanilaista koirajalostuksen tuotetta. Ja minun koira ei pasko Pyhäjärvelle,kuin ollessaan lomalla.

        Akitat on komeita koiria.


      • koira fani
        yx mira kirjoitti:

        Akitat on komeita koiria.

        Oikein meni. Koira tietoa löytyy. Hieno koira kunhan paikka laumassa on osoitettu. Urokset varsinkin voivat olla tosi kovia luonteeltaan ja oma koirani on täysin peloton. Ei ota riita tilanteissa taka askelia. Mutta omalle laumalle mitä rakastavin ja suojelevin perheen jäsen.


      • yx mira
        koira fani kirjoitti:

        Oikein meni. Koira tietoa löytyy. Hieno koira kunhan paikka laumassa on osoitettu. Urokset varsinkin voivat olla tosi kovia luonteeltaan ja oma koirani on täysin peloton. Ei ota riita tilanteissa taka askelia. Mutta omalle laumalle mitä rakastavin ja suojelevin perheen jäsen.

        On varmasta voimakas ja kova luontoinen koira.Onko harraste vai kotikoira?Itse olen aussin kanssa harrastanut agilitya ja edesmenneen sakemannin kanssa harrastin jälkeä.


      • koirankouluttaja phj
        yx mira kirjoitti:

        On varmasta voimakas ja kova luontoinen koira.Onko harraste vai kotikoira?Itse olen aussin kanssa harrastanut agilitya ja edesmenneen sakemannin kanssa harrastin jälkeä.

        Ite harrastan labbiksen kanssa seksiä.


      • yx mira
        koirankouluttaja phj kirjoitti:

        Ite harrastan labbiksen kanssa seksiä.

        Olet sairas, mene hoitoon..


      • koira fani
        yx mira kirjoitti:

        On varmasta voimakas ja kova luontoinen koira.Onko harraste vai kotikoira?Itse olen aussin kanssa harrastanut agilitya ja edesmenneen sakemannin kanssa harrastin jälkeä.

        On enimmäkseen kotikoirana. Tosin akitan kanssa taitaa koko elämä olla koulutusta. Minä koulatan koiraa ja koira isäntää. Akitan motivoiminen tuntuu olevan välillä suurin haaste. Herkuilla onnistuu joskus,toisinaan taas ei ollenkaan. Pallo tai "lelu" kiinnosta toisinaan ja välillä ei yhtään. Joskus esim.tihkusade voi tehdä kaikesta vaikeaa. Ainoa mikä kiinnostaa aina,on toisille uroksille pullistelu. Mutta kuitenkin ehkä juuri tuo ennakoimattomuus tekeekin akitasta niin mainion. Kun jossain onnistuu hyvin akitan kanssa,voi olla ylpeä molempien(isännän ja koiran) saavutuksesta. Helpompiakin koulutettavia on. Mutta itse valitsin akitan.


      • mies phj
        koira fani kirjoitti:

        On enimmäkseen kotikoirana. Tosin akitan kanssa taitaa koko elämä olla koulutusta. Minä koulatan koiraa ja koira isäntää. Akitan motivoiminen tuntuu olevan välillä suurin haaste. Herkuilla onnistuu joskus,toisinaan taas ei ollenkaan. Pallo tai "lelu" kiinnosta toisinaan ja välillä ei yhtään. Joskus esim.tihkusade voi tehdä kaikesta vaikeaa. Ainoa mikä kiinnostaa aina,on toisille uroksille pullistelu. Mutta kuitenkin ehkä juuri tuo ennakoimattomuus tekeekin akitasta niin mainion. Kun jossain onnistuu hyvin akitan kanssa,voi olla ylpeä molempien(isännän ja koiran) saavutuksesta. Helpompiakin koulutettavia on. Mutta itse valitsin akitan.

        Ketä kiinnostaa?


      • yx mira
        mies phj kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa?

        Minua kiinnostaa.Koirat on ainakin minulle elämäntapa, jota sinä tuskin ymmärrät..


      • toinen koira fani
        yx mira kirjoitti:

        Minua kiinnostaa.Koirat on ainakin minulle elämäntapa, jota sinä tuskin ymmärrät..

        Just niin. Koira on ihmisen paras kaveri mutta kuka on mies phj:n paras kaveri? Se itse???


      • mies phj
        toinen koira fani kirjoitti:

        Just niin. Koira on ihmisen paras kaveri mutta kuka on mies phj:n paras kaveri? Se itse???

        Ei ainakaan koira.


      • yx mira
        mies phj kirjoitti:

        Ei ainakaan koira.

        Minun parhaat kaverit on koirani.Niille voi kertoa kaikki salaisuudet, ne ei juoruile..


    • 7+16

      Mies phj on kaikessa epäonnistunut surkimus. Ei pärjännyt koulussa,ei osaa mitään työtä hyvin. Ihmissuhteet epäonnistuu. Jossain keskustelupalstoilla uskaltaa soittaa suutaan,mutta ei uskalla sanoa mitään kasvotusten. Säälin tuollaista ihmistä. Ressukka ja surkimus alusta loppuun.

      • mies phj

        Miksi sinä et kirjota omalla nimellä?


    • 19+6

      Miksi et itse? Tunnistitko itsesi?

      • mies phj

        ip osoitteesi perusteella sinun ei paljoa muita kannattaisi arvostella.


    • 13+16

      Just niin. Ip osoitehan se kertoo kaiken ihmisestä. Kuten sanoin olet ressukka.

    • koira fani

      Oho! En kirjoittele enää koirastani kun toisilla meni riitelyksi. Ihan rauhassa vaan. Ei kaikkien tarvitse koirista tykätä.

      • yx mira

        Eikös se ole sanonta; se koira älähtää johon kalikka kolahtaa;-) No ei sen enempää koirista ettei ketään häiritse:-D


    • koira fani

      Ihan niin. Pitää antaa lapsille jäätelöä niin rauhoittuvat.

    • Ihailija

      Mitä koira-fani antaa miehelle, jos haluat sen rauhoittuvan?

    • koira fani

      190cm/100kg on yleensä riittänyt rauhoittamaan suurimnan osan miehistä. Ja kyllä koirakin tulee tarvittaessa rauhoittelemaan liian tuttavallisia miehiä. En ole ehkä niin moderni ja avoin mies kuin toivoit.

      • yx mira

        Eiköhän siinä pienemmät piiloudu:-D


      • mies phj

        Pelkäävätkö kaljamahaasi?


      • 190/100
        mies phj kirjoitti:

        Pelkäävätkö kaljamahaasi?

        noihin mittoihin ei sovi "kaljamaha"=kaveri joka pystyy vääntämään suunsoittajilta "paskat" housuun.


      • jarno.
        190/100 kirjoitti:

        noihin mittoihin ei sovi "kaljamaha"=kaveri joka pystyy vääntämään suunsoittajilta "paskat" housuun.

        Nyt lopeta se kaljan lipittäminen!


      • 190/100 kirjoitti:

        noihin mittoihin ei sovi "kaljamaha"=kaveri joka pystyy vääntämään suunsoittajilta "paskat" housuun.

        Sport.autoilijakin on 190/86 ja vatsalihakset on ehkä paremmin näkyvissä, kuin koira fanilla.


      • yx mira
        sport.autoilija kirjoitti:

        Sport.autoilijakin on 190/86 ja vatsalihakset on ehkä paremmin näkyvissä, kuin koira fanilla.

        Minä en ainakaan katso miehessä pelkkiä vatsalihaksia..


      • yx mira kirjoitti:

        Minä en ainakaan katso miehessä pelkkiä vatsalihaksia..

        Löytyy muutakin, kuin ulkokuori.


      • yx mira
        sport.autoilija kirjoitti:

        Löytyy muutakin, kuin ulkokuori.

        No, nyt puhut jo järkeviä;)


      • yx mira kirjoitti:

        No, nyt puhut jo järkeviä;)

        Haluatko jatkaa järkeviä jutteluita piilossa?


    • koira fani

      Sport autoilijan vatsalihakset ovat yksi Pyhäjärven hienoimmista asioista. Sinulla voiolla myös parempi palkka,kalliimpi auto ja isompi talo kuin minulla,mutta se ei mitään minulta pois mitä jollain toisella on.

    • yx mira

      Onko sinulla vatsalihaksia vai onko ne piilossa?

      • yx mira

        Ei ole minun kommentti.Tärkeintä mitä pään sisällä liikkuu..Ei tarvitse vatsalihakset näkyäkkään, ei näy minullakaan..


      • on joo

        ne on sellaset amerikkalaiset piilolihakset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1716
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1347
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      4
      1240
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1230
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1198
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1096
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1075
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1072
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      997
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      904
    Aihe