Pelkäätkö sä että mä olen vihainen

Kerrohan rohkeasti

vai ihmettä sä mies pelkäät? Voin kertoa että en ole vihainen. Olen leppynyt jo :)

22

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..kanssa

      Vihanen tais olla kumpikin aikoinaan ja äärimmäisen vittuuntuneita..

      • Sivusta_

        puhu omasta puolestasi vain.


      • Kyllä.

        No niin taisi olla


      • päätellen.
        Sivusta_ kirjoitti:

        puhu omasta puolestasi vain.

        Enkä puhu. Huutomerkeistä


    • pikkaisen pelkään

      Koska me muuten mennää treeneihin? Eiku treffeille.

      • ihan koska vain

        jos olet hän.


    • Ei vaikuttanut siltä

      Onko tämä mies koittanut lepyytellä sua? Milloin lepyit? Mitä odotat tältä mieheltä?

      • En oikein tiedä

        olet suuttunut ja leppynyt matkan varrella useita kertoja. Ehkä jotain pientä lepyttely yritystä on ollut, vaikea sanoa... Odottaisin että ottaisi yhteyttä tai tulisi juttelemaan kun nähdään tai jotain sellaista.


      • Järkeilyä.
        En oikein tiedä kirjoitti:

        olet suuttunut ja leppynyt matkan varrella useita kertoja. Ehkä jotain pientä lepyttely yritystä on ollut, vaikea sanoa... Odottaisin että ottaisi yhteyttä tai tulisi juttelemaan kun nähdään tai jotain sellaista.

        Jos yritti lepytellä etkä leppymyt niin eihän se mies enää,ota yhteyttä. Luulee että et halua hänen ottavan yhteyttä. Ota siis itse yhteyttä.


      • en kyllä ota
        Järkeilyä. kirjoitti:

        Jos yritti lepytellä etkä leppymyt niin eihän se mies enää,ota yhteyttä. Luulee että et halua hänen ottavan yhteyttä. Ota siis itse yhteyttä.

        No ei se nyt ihan noin mene tämä homma.


      • Oma päätöksesi
        en kyllä ota kirjoitti:

        No ei se nyt ihan noin mene tämä homma.

        Noh älä sitten ihmettele jos mitään ei kuulu.


      • Ei kuulu
        en kyllä ota kirjoitti:

        No ei se nyt ihan noin mene tämä homma.

        Eikun se menee just niin jos te ette oikeasti ole vielä olleet yhdessä.

        Turhaumisen/suuttumuksen eleet naiselta vastaa miehelle viestiä: etkö sä vitun epätoivoinen idiootti jo ymmärrä jättää mua rauhaan. Ihan sama mikä siellä takana on.


    • Mieheltä naiselle

      Kyllä vihaisen naisen pelko on viisauden alku varsinkin jos lepyttely yritykset eivät ole onnistuneet. Silloin naiselle pitää antaa omaa tilaa, rauhaa ja toivoa että hän suostuu vielä joskus juttelemaan.

      Jos olet leppynyt niin voisitko ilmoittaa sille miehelle oikeassa elämässä niin hän uskaltaisi kenties yhteyttään ottaa?

      • että näin

        Olen kyllä sen mahdollisuuden lepyttelyyn antanut joka kerta kun ollaan tavattu.


      • Pattitilanne
        että näin kirjoitti:

        Olen kyllä sen mahdollisuuden lepyttelyyn antanut joka kerta kun ollaan tavattu.

        Sanomatta sanaakaan...ei edes sitä moi sanaa.


      • että näin
        Pattitilanne kirjoitti:

        Sanomatta sanaakaan...ei edes sitä moi sanaa.

        No olen kyllä muutakan kerran senkin sanan sanonut, mutta odottaisin siinäkin suhteessa pientä vastavuoroisuutta. Tulee tunne, että et edes halua sinua tervehdittävä,n kun et koskaan tee sitä oma aloitteisesti, ainakaan ole tehnyt pitkiin aikoihin.


    • nähty ja koettu

      Laita sähköpostia sille miehelle. Täällä huutelu ei auta sua saamaan haluamaasi..

      • Panomies on panomies

        Ei siinä auts lepyttelyt irl,kun nainen on narsisti joka on aina oikeassa,ei voi tehdä mitään väärin,väärää ja sä et osaa mitää ja oot kaikkeen syypää.Mutta jospa hän ei olekkaan narsku,haa hänellä onkin toinen ja kunnon sarvekas maailmaa nähnyt varakas pukki.


    • tämä uskon todeksi

      On varmasti varakas pukki :D Uskomme tähän palstatietoon!
      Oletukseen tai mikä nyt sitten olikaan :D

    • höp

      En tia, on juttuja. Päässä

    • Taidat olla...

      sinut tuntien,, mutta voi olla että en sinusta tiedä milloin jekutat, kuten vaatteiden laittamisesta roskiin...

    • Et kai sä vihaa

      En pelkää sitä. Miksi pelkäisin? Eihän siihen ole mitään varsinaista syytäkään. Saatoit sä silloin kerran kyllä olla. Siitähän on jo aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe