Kenelläkään kokemuksia pistelevästä kivusta lihaksessa?

21v poju salilla

Tuli tuossa tänään tehtyä kaksijakoisen ohjelmani työntävät liikkeet. Tein siihen pohjille kyykyn syvälle lämmittelyn kera, mikä menikin aina siihen asti hyvin, kunnes aloin tehdä vitosia sillä n.90% maksimista. Etureiden keskiosassa alkoi ensimmäisen sarjan jälkeen pistelemään ihan kuin joku sähkövirta olis menny reisilihaksesta läpi... Tein tämän jälkeen reisien venytykset, mutta pistely jatkui edelleen aina kyykätessäni nuilla painoilla syvälle. Sain kuitenkin sen 3x5 tehtyä enkä sen enempää uskaltanut lähteä vammastelemaan, muutakuin testaamalla yhden jalan prässiä sillä oikealla jalalla missä kipu tuntui... Alussa ajattelin että karvat ne vaan juuttuivat verkkareihin, mutta se kipu ei tuntunut enää ilman painoja kyykätessä tai muuten kävellessä, joten sen on oltava lihaksessa. Jos kellään on kokemuksia tällaisista ja kannattaako kysyä fysioterapeutilta tästä niin olen kiitollinen. Tässä siis ei tuskin ollut ainakaan kyse siitä että tekniikka olisi ollut väärä, liikaa painoja tai huono lämmittely.. vaan kyse on jostain muusta

5

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raw

      Oisko ollu normi kipu mikä syntyy lihasta rasittaessa...

    • älä riko selkää

      Iskiashermo ottanut osumaa, tarkistuta tekniikkasi. Jos välilevyt painavat kyykyn aikana selkäytimen hermoja, tuntuu se juuri kuvaamanasi pistelynä.

      • 15+2

        Iskiaskipua etureidessä? No ei kai sentään...Mulle tulee ihan ekana mieleen lihaskramppi.


    • wge

      sulla ei varmaan ole sitten ikinä myöskään krampannut mikään lihas?
      Hermoperäiseltä asialta vaikuttaa. Se juuri oireilee pistelynä.

      • 15+2

        Vastasitko mulle? On krampannut, toisinaan koko lihas (esim. pohje), mutta joskus myös vähän niinkuin osa etureidestä, juurikin sellainen pistävä tunne, kuin puukolla olis lyöty. Johtunut yleensä lihaskireyksistä ja vajavaisesta lämmittelystä.

        Olen kärsinyt muuten myös iskiaksesta ja se kipu ei todellakaan tunnu keskellä etureittä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe