vatsan vihlonta

apuapapuakääk

Olen nyt noin viikon kärsinyt alavatsan vihlonnasta ja se tuntuu kun kääntyy sängyssä tai liikahtaa nopeasti ? Toinen vaivani on että minulle tulee aivan kauhean paha olo illalla kun yritän käydä nukkumaan mutta se onneksi helpottaa kun nukahtaa ? Mistä tälleiset oireet voi johtua ?

6

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavallinen 09

      Miten vatsasi voi? Suolesi voi olla täynnä tai ehkä jopa vähän ärtynyt/tulehtunut. (Tutki myös onko suurin kipukohta aina umpisuolen kohdalla). Yritä kokeilla muuttaa ruokavaliota nyt enemmän kasvisten puolelle, keittoihin ja muista juoda paljon. Hiilihydraatteja olisi hyvä välttää tässä tapauksessa.

      Ovatko kuukautiset tulleet normaalisti? Onko mahdollisuutta että olisit raskaana?

      Lääkäriin toki kannattaisi mennä jos terveellisesti syöminen ja liikunnan lisääminen ei poista kipua muutaman päivän sisällä.

      • viestin aloittaja

        Yritämme kyllä tällä hetkellä vauvaa eli raskaus voi olla mahdollinen. Ovulaatio oli noin kaksi viikkoa sitten ja kuulautiset eivät ole vielä alkaneet enkä ole varma alkamis päivästä edes. Olen koittanut lisätä liikuntaa mutta uimisessa ainakin tuli äkillisiä vihlaisuja.


    • plussaa odotellessa

      Miten pitkään olet yrittänyt raskautta? Oliko ennen tätä aikaa käytössä hormonaalinen ehkäisy? Tuon ehkäisyn lopettaminen voi olla osasyy vaivoihin. Tunnet kaikkea luomumenkkoihin liittyvää.

      Voit olla raskaana.

      Pystytkö erottamaan liikunnasta johtuvat oireet muusta? Jos liikunta on elämässäsi uusi asia, niin sekin voi vaikuttaa elimistössä lihastasolla ja suolentoimintana.

      • täällätaas

        Lopetin e pillereiden käytön kesäkuun ja heinäkuun vaihteessa. En ole harrastanut liikuntaa sen enempää kuin normaalistikkaan. Ja vaikka on tullut luomu menkat jo muutaman kerran niin tälläisiä oireita ei ole vielä ollut. Kun hölmönä olen mennyt umohtamaan milloin viime menkat alkoivat mut jotaun muistikuvaa olisi että siitä on nyt tasa neljä viikkoa ?


      • lisäystä
        täällätaas kirjoitti:

        Lopetin e pillereiden käytön kesäkuun ja heinäkuun vaihteessa. En ole harrastanut liikuntaa sen enempää kuin normaalistikkaan. Ja vaikka on tullut luomu menkat jo muutaman kerran niin tälläisiä oireita ei ole vielä ollut. Kun hölmönä olen mennyt umohtamaan milloin viime menkat alkoivat mut jotaun muistikuvaa olisi että siitä on nyt tasa neljä viikkoa ?

        Sunnuntaina vain kävin uimassa ja olen tehnyt rauhallisia kävelyitä. Että eivät ne kai sitten tee tälläisiä oireita mahalle.


    • fiyl

      apua up uo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe