Kuinka lihoa paljon lyhyessä ajassa?

feedeefeeder

Vinkkejä? Haluaisin lihoa 30kg.

13

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiä yritykseen!

      paljon koitat mättää roskaruokaa ja herkkuja, ei kai siinä muuta, mutta 30kg ei kyllä liho lyhyessä ajassa mitenkään. ehkä 1 vuodessa max mut lihominenkin hidastuu

      • inalihava1002

        Miksi haluat lihoa?


      • feedeefeeder
        inalihava1002 kirjoitti:

        Miksi haluat lihoa?

        Haluan lihoa koska se tuo minulle nautintoa. Myös kumppanin lihottaminen tuo minulle nautintoa.


      • martti123
        feedeefeeder kirjoitti:

        Haluan lihoa koska se tuo minulle nautintoa. Myös kumppanin lihottaminen tuo minulle nautintoa.

        sulla on varmaan tosi paha olla


      • syöppö

        Jkyllä kai voi. Nimim. Lihoin 2kk 12kg


      • lurger

        Minä lihoin 75kg 6kk!


    • hmmmmmm......

      Aloita lääkkeiden syönti kauhomalla, parhaimpana varmasti klotsapiini ja muut neuroleptit, masennuslääkkeet jne. Älä liiku edes vessaan, ota vati sohvan/sängyn viereen ja tee tarpeesi siihen. Jääkaapin oletkin jo varmasti ymmärtänyt siirtää siihen käden ulottuville. Noilla pääset alkuun, hyvä että syöttäjä-suhdekin jo hankittu

    • rosvoroope

      Palstan aiempia kommentteja lukeneena sinun kannattaa kokeilla seuraavia: mielialalääkkeitä, syytellä kilpparia, hankkia stressiä, uskoa geenettiseen lihavuuteen, masentua, syödä hiilareita, syödä lihaa, vihata miehiä, kokeilla kortisonikuuria. Tietenkin viisaan lihavaksi haluavan ei kannata syödä hirvittäviä määriä roskaruokaa, sipsiä, karkkia ja herkkuja, koska nämä eivät kuulemma nosta painoa.

    • Helppoo HFCS
    • viikate-eläin

      Jos et polta niin aloita polttaminen ja lopeta se. Ala syömään Mirtazapinia. Nuku aina viikko parin tunnin yöunia ja seuraava viikko 12 tunnin yöunia. Lopeta kofeiinin käyttö jos käytät. Pullaa, sipsejä ja uppopaistettuja ruokia. Liiku mahdollisimman vähän. Iltaisin pari pulloa kaljaa/siideriä. Tuosta voi sitten puhjeta paniikkihäiriö tai muu mt-tauti, mutta painon saa nousemaan. Tsemppiä!

    • Vinkkejä

      Täytyy vaan olla tekemättä mitään ja noin puolen tunnin välein "herkutella". Roskaruokaa ja makeaa erityisen paljon, ei vihanneksia tai hedelmiä. Itse olen noin 260 kg ja rakastan sitä. Teen tämän saman joka päivä, siksi olen saavuttanut tämän. Aluksi ajattelin etten tarvitsisi pyörätuolia, tämän painoisena, mutta nyt kuitenkin sorruin pyörätuoliin lääkärini takia. Kuinka paljon itse painat?

    • rtyrtur

      Hyvä provo. Voin lahjoittaa rasvaa omistani?

    • tekeydy mielisairaaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe