Muistikapseli plus muut

mimmimummi*

kaikki ravintolisät ja keinot ravinnon ja lääkkeiden lisäksi.....hyvinvointiimme vaikuttamaan..... Lajittelin lehtiä ja mainoksia vietäväksi lehtilaatikkoon....silmiini osui kaksikin luontaistuotteiden mainoslehteä.... julkkikset kertovat siinä mitä kaikkea he käyttävät... Minusta iso määrä popsittavaksi pillereinä...päivässä....
Itsellä yksi....ja puolikas tablettia päivittäin lääkettä.....

66

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------

      Saman vaikutuksen useinmiten saa, kun napsii pastilleja.
      Ja tulee halvemmaksi ja jopa terveellisemmäksi.

      Tympäisee kaiken muun ohella nuo naurettavan lapselliset mainokset.

    • ent. siivoojaparka

      Muistavat ainakin kapseleita lappaa suuhunsa vaikka eivät muuta muistaisikaan.

      Minä en tarvitse muistikapseleita, kroppa muistuttaa kyllä jos beetasalpaaja on ottamatta; pumputi pumputi pum pum...put.. put...p..p...pu...................................pumpumpumpumpumpum.....pumputi pumputi

      • mimmimummi*

        No joo...pumputi pumputi kyllä tuntuu....beetasalpaajaa on se puolikas.... enkä tahtoisi ottaa sitäkään...kun luin jonkun tutkimuksen miten se ohentaa hiuksia...äää


      • ent. siivoojaparka
        mimmimummi* kirjoitti:

        No joo...pumputi pumputi kyllä tuntuu....beetasalpaajaa on se puolikas.... enkä tahtoisi ottaa sitäkään...kun luin jonkun tutkimuksen miten se ohentaa hiuksia...äää

        Kaikilla lääkkeillähän niitä on sivuvaikutuksia. En ensin meinannut uskaltaa alkaa ottamaan niitä kun luin, mitä kaikkia sivuvaikutuksia niistä saattaa olla. Ihan älyttömän pitkä lista unettomutta, painajaisunia, hallusinaatioita... myöten. No hiukset, ne nyt ei mitenkään ole liikaa päätä kuumentaneet koskaan. Ei niitä malta joka aamu laskea, onko kaikki tallella. Ei minulle ole mitään sivuvaikutuksia tullut, mutta hyvin peittävät ne inhottavat paussaukset ja päällekkäinlyönnit.


      • mimmimummi*
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Kaikilla lääkkeillähän niitä on sivuvaikutuksia. En ensin meinannut uskaltaa alkaa ottamaan niitä kun luin, mitä kaikkia sivuvaikutuksia niistä saattaa olla. Ihan älyttömän pitkä lista unettomutta, painajaisunia, hallusinaatioita... myöten. No hiukset, ne nyt ei mitenkään ole liikaa päätä kuumentaneet koskaan. Ei niitä malta joka aamu laskea, onko kaikki tallella. Ei minulle ole mitään sivuvaikutuksia tullut, mutta hyvin peittävät ne inhottavat paussaukset ja päällekkäinlyönnit.

        En ole huomannut mitään sivuvaikutuksia.... mutta tuttavani joka lukee näitä tieteellisiä tutkimuksia kertoi...että on käyttänyt kymmenisen vuotta sitä....ja jatkuvasti lähtee hiuksia....eihän se nyt maailmaa kaada....mutta niissä sivuvaikutuksissa ei siitä mainita.....naisille vaan isompi asia kuin miehille..
        En tiedä mihinkä sitä salpaajaa käytetään....itselle laskee vähän sykettä....

        Kaikkihan voivat käyttää mitä ikinä haluavat hyvinvointinsa eteen....itse vaan olen vähän "pilleri" vastainen....


      • ent. siivoojaparka
        mimmimummi* kirjoitti:

        En ole huomannut mitään sivuvaikutuksia.... mutta tuttavani joka lukee näitä tieteellisiä tutkimuksia kertoi...että on käyttänyt kymmenisen vuotta sitä....ja jatkuvasti lähtee hiuksia....eihän se nyt maailmaa kaada....mutta niissä sivuvaikutuksissa ei siitä mainita.....naisille vaan isompi asia kuin miehille..
        En tiedä mihinkä sitä salpaajaa käytetään....itselle laskee vähän sykettä....

        Kaikkihan voivat käyttää mitä ikinä haluavat hyvinvointinsa eteen....itse vaan olen vähän "pilleri" vastainen....

        Minulla ne on sydämen rytmihäiriöihin. Ei kuulemma "yleensä" vaarallista, mutta oli tosi ilkeän tuntuista, kun sydän lakkasi lyömästä ja joskus alkoi jo silmissä mustumaan. Sitten kun rykäsi kovasti tai iski nyrkillä rintaansa, niin muljahteli ja hakkasi monta kertaa päälekkäin.

        Ei ne kaikki luetellut sivuvaikutukset kaikille tule, onneksi. Varmaan lopettaisin heti, jos alkaisi tulemaan niitä lueteltuja psyykkisiä häiriöitä. Niihin en kyllä sitten haluaisi pillereitä.


      • -------¨¨
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Minulla ne on sydämen rytmihäiriöihin. Ei kuulemma "yleensä" vaarallista, mutta oli tosi ilkeän tuntuista, kun sydän lakkasi lyömästä ja joskus alkoi jo silmissä mustumaan. Sitten kun rykäsi kovasti tai iski nyrkillä rintaansa, niin muljahteli ja hakkasi monta kertaa päälekkäin.

        Ei ne kaikki luetellut sivuvaikutukset kaikille tule, onneksi. Varmaan lopettaisin heti, jos alkaisi tulemaan niitä lueteltuja psyykkisiä häiriöitä. Niihin en kyllä sitten haluaisi pillereitä.

        Ylensä sivuvaikutukset tulevat lääkkeen aloituksessa.
        Itse syönyt beetasalpaajaa jo vuosikymmenet, en ole havainnut sivuvaikutuksia.

        Erään lihasrentouttajan keralla kyllä ja paljon.
        Siksi välttelen sitä.


    • --,,--

      Ja kaikki on tieteellisesti tutkittua.
      Missä, ja mitkä ovat tulokset.
      Nykyisinkin kai saa vielä mainostaa laihduttavaa saippuaa.

      • ent. siivoojaparka

        Laihduttavaa saippuaa? Ikinä kuullut. Mutta tietysti, jos tarpeeksi likainen on ennen pesua, niin laihtuuhan sillä.


      • --,,--
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Laihduttavaa saippuaa? Ikinä kuullut. Mutta tietysti, jos tarpeeksi likainen on ennen pesua, niin laihtuuhan sillä.

        Minä olen kuullut ja lukenut.
        Jos se ei auta, niin laihdutuslaastari.


      • ------
        --,,-- kirjoitti:

        Minä olen kuullut ja lukenut.
        Jos se ei auta, niin laihdutuslaastari.

        Netissä on saippuaakin. Tarkistin.


    • positiiviefekti

      Minäpäs olen saanut lekurilta sellaisen lääkkeen että silmäripset kasvaa. Melkein yhtä pitkät on kuin ennen nuorena. Hiuksista ei lääkkeessä ollut mitään mainintaa mutta näyttää kuin tukka olisi tummunut, eikä mikään vaalea ollut ennenkään. Saattaa tukka olla muutenkin hyväkuntoisempi? Ehkä kaikki sivuvaikutukset ei ole negatiivisia? Luojan kiitos!

      Sattui tällä kerralla hyvä tuuri. Saas nähdä mitä seuraava lääke mitä mulle määrätään tekee. Toivottavasti sama tyyli jatkuu eli jos vaikka muisti paranisi - tai ainakin lakkaisi huononemasta. Toivossa elän.

      • Ostin ripsivärin oli tarjouksessa 14.90 e. Muutama veto ja ripset ovat tuuheat ja pitkät lisäksi väri on vedenkestävä ; )

        Volume 1 seconde, Bourjois Paris.

        Luontaistuote Glucosamin on mun juttuni.


      • ++++++
        korppis kirjoitti:

        Ostin ripsivärin oli tarjouksessa 14.90 e. Muutama veto ja ripset ovat tuuheat ja pitkät lisäksi väri on vedenkestävä ; )

        Volume 1 seconde, Bourjois Paris.

        Luontaistuote Glucosamin on mun juttuni.

        Onko allergiatestattuja nuo sinun tuotteesi?

        En ole onnistunut löytämään mistään allergisille tarkoitettuja meikkejä.


      • ent. siivoojaparka
        ++++++ kirjoitti:

        Onko allergiatestattuja nuo sinun tuotteesi?

        En ole onnistunut löytämään mistään allergisille tarkoitettuja meikkejä.

        On mascaraa ainakin. Minulla on IsaDoran hypo-allergenic mascara. Miksi? Sitä en tiedä itsekään. Muista meikeistä en tiedä, koska en ole aikoihin käyttänyt enää muuta kuin vähän mascaraa. Tarpeeksi kaunis ilmankin.


      • ent. siivoojaparka kirjoitti:

        On mascaraa ainakin. Minulla on IsaDoran hypo-allergenic mascara. Miksi? Sitä en tiedä itsekään. Muista meikeistä en tiedä, koska en ole aikoihin käyttänyt enää muuta kuin vähän mascaraa. Tarpeeksi kaunis ilmankin.

        Olen allerginen tietyille aineille, en ole vielä ainakaan oireillut. Mutta tärkeänä pidän sitä, että esim. kallitt Lorealin tuotteet eivät ole saaneet ripsiäni tuuheammaksi tai pidemmiksi ja tämä uusi tuttavuus hämmästytti heti eka vedoilla. Olin hyvin iloinen sillä olin suunnitellut meneväni ripsien pidennykseen, mutta nyt siitäkin selvisin halvalla ja yöksi voin lepuuttaa silmiäni poistamalla meikin.


      • ent. siivoojaparka
        korppis kirjoitti:

        Olen allerginen tietyille aineille, en ole vielä ainakaan oireillut. Mutta tärkeänä pidän sitä, että esim. kallitt Lorealin tuotteet eivät ole saaneet ripsiäni tuuheammaksi tai pidemmiksi ja tämä uusi tuttavuus hämmästytti heti eka vedoilla. Olin hyvin iloinen sillä olin suunnitellut meneväni ripsien pidennykseen, mutta nyt siitäkin selvisin halvalla ja yöksi voin lepuuttaa silmiäni poistamalla meikin.

        Minä en näistä kauneusasioista oikein pysty keskustelemaan mitään, kun en niistä mitään ymmärrä. Sen verran alkoi kiinnostamaan, että miksi silmäripsien pitää olla pitkät ja tuuheat? Eikö ne normaalimittaisina toimita ihan niille tarkoitetun palvelun?


      • ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Minä en näistä kauneusasioista oikein pysty keskustelemaan mitään, kun en niistä mitään ymmärrä. Sen verran alkoi kiinnostamaan, että miksi silmäripsien pitää olla pitkät ja tuuheat? Eikö ne normaalimittaisina toimita ihan niille tarkoitetun palvelun?

        -ent. siivoojaparka-

        Mutta kun Kaunis! pitää olla!

        Minä en ymmärrä tekoripsiä ja/tai ripsenpidennyksiä, ovat melkein aina niin epäaidon ja "tökön" näköiset että naurattaa ihan. Ja varsinkin vanhemmilla naisilla suorastaan hassunkuriset. Tiedän yhdenkin... no joo.

        Saatan erikoistilanteessa hiukkasen pistää ripsiväriä. Siis ihan vähän, muuten ripset on tylsän näköiset, yli-yritetyt ;-))


      • :)))
        saimaantaka kirjoitti:

        -ent. siivoojaparka-

        Mutta kun Kaunis! pitää olla!

        Minä en ymmärrä tekoripsiä ja/tai ripsenpidennyksiä, ovat melkein aina niin epäaidon ja "tökön" näköiset että naurattaa ihan. Ja varsinkin vanhemmilla naisilla suorastaan hassunkuriset. Tiedän yhdenkin... no joo.

        Saatan erikoistilanteessa hiukkasen pistää ripsiväriä. Siis ihan vähän, muuten ripset on tylsän näköiset, yli-yritetyt ;-))

        Samoin.
        Ulkonäkö on suorastaan naurettava, ripset kuin katuharja.


      • :))) kirjoitti:

        Samoin.
        Ulkonäkö on suorastaan naurettava, ripset kuin katuharja.

        Tässä on taas hyvä esimerkki vastauksista kommentteihini....pyh happamia jne.

        "Eikö ne normaalimittaisina toimita ihan niille tarkoitetun palvelun"

        "varsinkin vanhemmilla naisilla suorastaan hassunkuriset"

        "suorastaan naurettava, ripset kuin katuharja"

        Minkälaisia katuharjoja olette? Värittömiä, hajuttomia ja näkymättömiä?


      • HR:n ripsari
        korppis kirjoitti:

        Olen allerginen tietyille aineille, en ole vielä ainakaan oireillut. Mutta tärkeänä pidän sitä, että esim. kallitt Lorealin tuotteet eivät ole saaneet ripsiäni tuuheammaksi tai pidemmiksi ja tämä uusi tuttavuus hämmästytti heti eka vedoilla. Olin hyvin iloinen sillä olin suunnitellut meneväni ripsien pidennykseen, mutta nyt siitäkin selvisin halvalla ja yöksi voin lepuuttaa silmiäni poistamalla meikin.

        Lorealin tuotteethan on ruokakauppojen hyllyillä eli edullisia.


      • HR:n ripsari kirjoitti:

        Lorealin tuotteethan on ruokakauppojen hyllyillä eli edullisia.

        Lorealia ruokakaupoista ja Yves Rocher, Oriflame erikoisliikkeissä ; ) Joo


      • mimmimummi*
        korppis kirjoitti:

        Ostin ripsivärin oli tarjouksessa 14.90 e. Muutama veto ja ripset ovat tuuheat ja pitkät lisäksi väri on vedenkestävä ; )

        Volume 1 seconde, Bourjois Paris.

        Luontaistuote Glucosamin on mun juttuni.

        Bourjoisin ripsiväri on laadukas ja harja hyvä.....itse en juurikaan vedenkestäviä enää käytä....vaikka kyllä nekin lähtee aika hellävraisesti pois hyvällä aineella.

        Glucosamin taitaa olla nivelille....vai kuinka.


      • staka*
        korppis kirjoitti:

        Tässä on taas hyvä esimerkki vastauksista kommentteihini....pyh happamia jne.

        "Eikö ne normaalimittaisina toimita ihan niille tarkoitetun palvelun"

        "varsinkin vanhemmilla naisilla suorastaan hassunkuriset"

        "suorastaan naurettava, ripset kuin katuharja"

        Minkälaisia katuharjoja olette? Värittömiä, hajuttomia ja näkymättömiä?

        Ole ihan rauhassa oma näköisesi, tai vaikka katuharjan. En käsittääkseni ottanut kantaa kenenkään ulkonäköön henkilökohtaisesti.

        Enkä ikinä menisi kenellekään hänen ulkonäöstään mitään negatiivista sanomaan, ihan hyvä juttu jos ihminen on omasta mielestään kaunis... Tuon mainitsemani esimerkin ripset tuskin kuitenkaan innostavat ketään menemään samalle stailaajalle tai ketkä noita irtoripsiä nyt liimailevatkaan ;-)

        Olen sen verran tekoripsiä sun muita tekemällä tehtyjä ulkonäkömuutoksia nähnyt että en hirveästi ihaile. Yhdet hyvät ja sievät ripsenpidennykset olen nähnyt, olivat muutenkin söpöllä suomalaisella nuorella lentoemännällä.


      • eppu2
        mimmimummi* kirjoitti:

        Bourjoisin ripsiväri on laadukas ja harja hyvä.....itse en juurikaan vedenkestäviä enää käytä....vaikka kyllä nekin lähtee aika hellävraisesti pois hyvällä aineella.

        Glucosamin taitaa olla nivelille....vai kuinka.

        mimmi...

        Minulla oli hainrusto-vihersimpukkaa, joka sisältää glucosamiinia.
        Nyt ostin pelkkää glucosamiinia vanhenemille nivelille tarkoitettu.
        Auttaa kyllä nivelien toimintaan, ainakin minulla.


      • ent. siivoojaparka
        korppis kirjoitti:

        Tässä on taas hyvä esimerkki vastauksista kommentteihini....pyh happamia jne.

        "Eikö ne normaalimittaisina toimita ihan niille tarkoitetun palvelun"

        "varsinkin vanhemmilla naisilla suorastaan hassunkuriset"

        "suorastaan naurettava, ripset kuin katuharja"

        Minkälaisia katuharjoja olette? Värittömiä, hajuttomia ja näkymättömiä?

        "Minkälaisia katuharjoja olette? Värittömiä, hajuttomia ja näkymättömiä?"

        Taas yksi tässä ilmoittautuu. Hajuttomuuteen olen ainakin pyrkinyt. Kävin juuri suihkussa herättyäni. Joskus olisi mukava olla näkymätönkin, kärpäsenä katossa. Väritönkin, sellaiseksi syntynyt, ihonväriseksi.


      • .mollis
        korppis kirjoitti:

        Tässä on taas hyvä esimerkki vastauksista kommentteihini....pyh happamia jne.

        "Eikö ne normaalimittaisina toimita ihan niille tarkoitetun palvelun"

        "varsinkin vanhemmilla naisilla suorastaan hassunkuriset"

        "suorastaan naurettava, ripset kuin katuharja"

        Minkälaisia katuharjoja olette? Värittömiä, hajuttomia ja näkymättömiä?

        Ilman mitään pihlajanmarjoja niin olen nähnyt tosi kauniita silmiä joihin on tehty taidokkaasti muutaman irtoripsen lisät. Olen nähnyt myös glamour-tanssijatar -tyylisiä viuhkoja, ei niin kauniita.
        Cliniquen tuotteita ehkä voin kokeilla jos tämä silmäongelma katoaa. Nyt vain huolitellut kulmakarvat ovat ilmeen nostattajina, että nekin mokomat pöheköittyy jos ei nypi.


      • ent. siivoojaparka
        .mollis kirjoitti:

        Ilman mitään pihlajanmarjoja niin olen nähnyt tosi kauniita silmiä joihin on tehty taidokkaasti muutaman irtoripsen lisät. Olen nähnyt myös glamour-tanssijatar -tyylisiä viuhkoja, ei niin kauniita.
        Cliniquen tuotteita ehkä voin kokeilla jos tämä silmäongelma katoaa. Nyt vain huolitellut kulmakarvat ovat ilmeen nostattajina, että nekin mokomat pöheköittyy jos ei nypi.

        Kulmakarvat kuuluukin olla pöheiköt, ettei hiki otsalta valu silmiin. Sen on luonto niin suunnitellut, ainakin minulle.


      • .mollis
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Kulmakarvat kuuluukin olla pöheiköt, ettei hiki otsalta valu silmiin. Sen on luonto niin suunnitellut, ainakin minulle.

        Heh, niin kait se luonto on luonnut. Olisinpa minäkin näky märät pöheiköt vettä valuvien silmien päällä roikkuisi. No kävisipä sellaiset roikkuvat kulmakarvat ripsituuhennuksista. Kyllä mä nypin että saan jonkinlaiset kurvit, olkoon ne sitten vaikka kulmakarvoilla tehty ;)


      • ent. siivoojaparka
        .mollis kirjoitti:

        Heh, niin kait se luonto on luonnut. Olisinpa minäkin näky märät pöheiköt vettä valuvien silmien päällä roikkuisi. No kävisipä sellaiset roikkuvat kulmakarvat ripsituuhennuksista. Kyllä mä nypin että saan jonkinlaiset kurvit, olkoon ne sitten vaikka kulmakarvoilla tehty ;)

        Sellaista näkyä täällä on nähty useinkin peilin ohi kulkiessa.

        Eikös ne nykyisin vedä nuoret sellaisen suoran mustan leveän viivan kulmakarvojen kohdalle. Aika julman ilmeen se kyllä antaa nuorille herkille kasvoille. Pitäisiköhän? Jospa se sopisi tämän ikäiselle elämän kovettamalle paremmin. Kohtahan se on Halloween.


      • ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Sellaista näkyä täällä on nähty useinkin peilin ohi kulkiessa.

        Eikös ne nykyisin vedä nuoret sellaisen suoran mustan leveän viivan kulmakarvojen kohdalle. Aika julman ilmeen se kyllä antaa nuorille herkille kasvoille. Pitäisiköhän? Jospa se sopisi tämän ikäiselle elämän kovettamalle paremmin. Kohtahan se on Halloween.

        Roikkuuko sinulla kainalokarvatkin T-paidan hihojen alta. Kainalokarvoillekin on luoja antanut jonkun tehtävän, en vaan tiedä minkä.


      • ent. siivoojaparka
        korppis kirjoitti:

        Roikkuuko sinulla kainalokarvatkin T-paidan hihojen alta. Kainalokarvoillekin on luoja antanut jonkun tehtävän, en vaan tiedä minkä.

        Minulla kun ei ole kainaloissa paljon karvoja kasvanut koskaan, eikä käsivarsissa, eikä kintuissa. Jokunen vaalea haituva tuntuu joskus kainalossa jos hyvin nyplää. Kerrankin ajelin mukamas kainalokarvoja sellaisella kertakäyttöisellä koneella. Ensin ihmettelin, että ompa siinä nyt harvinaisen tylsä terä. Sitten tarkastelin, että kyllä sillä nyt näköjään karvat kuiteskin lähti. Vasta, kun aloin raivaamaan kylppärin ikkunapenkkiä, niin huomasin, että siinähän oli semmonen suojus terän päällä.


      • mimmimummi*
        .mollis kirjoitti:

        Ilman mitään pihlajanmarjoja niin olen nähnyt tosi kauniita silmiä joihin on tehty taidokkaasti muutaman irtoripsen lisät. Olen nähnyt myös glamour-tanssijatar -tyylisiä viuhkoja, ei niin kauniita.
        Cliniquen tuotteita ehkä voin kokeilla jos tämä silmäongelma katoaa. Nyt vain huolitellut kulmakarvat ovat ilmeen nostattajina, että nekin mokomat pöheköittyy jos ei nypi.

        Jos eero olisi nyt tässä....kysyisin häneltä ...mikä on Tarzan savoksi....

        no...sehän on.." pöhheikön piellysmies".... vitsi vitsi


      • mimmimummi*
        eppu2 kirjoitti:

        mimmi...

        Minulla oli hainrusto-vihersimpukkaa, joka sisältää glucosamiinia.
        Nyt ostin pelkkää glucosamiinia vanhenemille nivelille tarkoitettu.
        Auttaa kyllä nivelien toimintaan, ainakin minulla.

        Tuosta hainrusto-vihersimpukasta olen paljon kuullut.....jotkut eläinrakkaat antavat jopa lemmikeilleen... ja sanovat että tehoaa....molempiin.


      • mimmimummi*
        mimmimummi* kirjoitti:

        Jos eero olisi nyt tässä....kysyisin häneltä ...mikä on Tarzan savoksi....

        no...sehän on.." pöhheikön piellysmies".... vitsi vitsi

        Siis tämä tuli mieleen pöheikkö sanasta vaan.....


      • .mollis
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Sellaista näkyä täällä on nähty useinkin peilin ohi kulkiessa.

        Eikös ne nykyisin vedä nuoret sellaisen suoran mustan leveän viivan kulmakarvojen kohdalle. Aika julman ilmeen se kyllä antaa nuorille herkille kasvoille. Pitäisiköhän? Jospa se sopisi tämän ikäiselle elämän kovettamalle paremmin. Kohtahan se on Halloween.

        Eilen kun köröttelin ohiajoa, niin vastakkaiselle penkille tuli istumaan pari alaikäistä tyttöä. Heillä oli piirretyt ohuet kulmakarvat ja paljon lävistyksiä kulmissa, nenän alla ja leuassa ja ties missä. Pyysivät lipunmyyjältä lastenliput Jykeen (joutuivat tekemään vaihdon jossain). Meille virisi keskustelu. Jyke on Jyväskylän murretta ja tarkoittaa Jyväskylää. Lipunmyyjäkin osallistui keskusteluun, n. 60 v. miespuolinen, käytti tytöistä lapsonen-nimitystä.
        Tytöt olivat kohteliaita ja hyvin käyttäytyviä. Matkailu avartaa, vaikka vain muutaman pysäkin ohi ;))


      • .mollis
        mimmimummi* kirjoitti:

        Jos eero olisi nyt tässä....kysyisin häneltä ...mikä on Tarzan savoksi....

        no...sehän on.." pöhheikön piellysmies".... vitsi vitsi

        :))) heh hee


      • thilda
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Minulla kun ei ole kainaloissa paljon karvoja kasvanut koskaan, eikä käsivarsissa, eikä kintuissa. Jokunen vaalea haituva tuntuu joskus kainalossa jos hyvin nyplää. Kerrankin ajelin mukamas kainalokarvoja sellaisella kertakäyttöisellä koneella. Ensin ihmettelin, että ompa siinä nyt harvinaisen tylsä terä. Sitten tarkastelin, että kyllä sillä nyt näköjään karvat kuiteskin lähti. Vasta, kun aloin raivaamaan kylppärin ikkunapenkkiä, niin huomasin, että siinähän oli semmonen suojus terän päällä.

        Samma här. Ei kasva kainaloissa turnipsia, saati muuta salaattia.
        Onneksi ei viiksiäkään, kuin kunnon italiaismammalla.


      • .mollis
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Minulla kun ei ole kainaloissa paljon karvoja kasvanut koskaan, eikä käsivarsissa, eikä kintuissa. Jokunen vaalea haituva tuntuu joskus kainalossa jos hyvin nyplää. Kerrankin ajelin mukamas kainalokarvoja sellaisella kertakäyttöisellä koneella. Ensin ihmettelin, että ompa siinä nyt harvinaisen tylsä terä. Sitten tarkastelin, että kyllä sillä nyt näköjään karvat kuiteskin lähti. Vasta, kun aloin raivaamaan kylppärin ikkunapenkkiä, niin huomasin, että siinähän oli semmonen suojus terän päällä.

        :))) sattuuhan sitä näemmä muillekin kuin minulle, kaikenlaista ;)


      • :))
        .mollis kirjoitti:

        Eilen kun köröttelin ohiajoa, niin vastakkaiselle penkille tuli istumaan pari alaikäistä tyttöä. Heillä oli piirretyt ohuet kulmakarvat ja paljon lävistyksiä kulmissa, nenän alla ja leuassa ja ties missä. Pyysivät lipunmyyjältä lastenliput Jykeen (joutuivat tekemään vaihdon jossain). Meille virisi keskustelu. Jyke on Jyväskylän murretta ja tarkoittaa Jyväskylää. Lipunmyyjäkin osallistui keskusteluun, n. 60 v. miespuolinen, käytti tytöistä lapsonen-nimitystä.
        Tytöt olivat kohteliaita ja hyvin käyttäytyviä. Matkailu avartaa, vaikka vain muutaman pysäkin ohi ;))

        Mukavaa, kun joku näkee muissakin mukavaa, varsinkin nuorissa, vaikka kuinka olisi lävistyksiä.


      • .mollis
        :)) kirjoitti:

        Mukavaa, kun joku näkee muissakin mukavaa, varsinkin nuorissa, vaikka kuinka olisi lävistyksiä.

        Olen kohdannut paljon nuoria ja monesti ne joilla on paljon lävistyksiä ja tatuointeja ovat herttasia ja keskustelevat mielellään. Monet heistä taitaa peittää ujoutensa niiden härpäkkeiden taakse.


    • muuan ,,,,,

      meinasin kuolla , sydän alkoi pysähdellä enkä jaksanu kävellä sataa metriä jäämättä hengittämään happea että taas jaksoi muutaman metrin,
      lääkäri poisti bettasalpaajan jopa elämä alkoi jatkua , jaksoin kävellä taas pitempiä lenkkejä,

      sydän alkoi pysähdellä yöisin, piti liian pitkiä taukoja, tuli suuri happivajaus, joka korjattiin poistamalla bettasalpaja,
      ja lisäämällä pitkävikutteisia nitroja tuplasti enemmän kuin ennen,
      nyt taas on alkanu sydän muuttumaan raskaamaksi toiminnaltaan, saap nähdä kuinka kauan elän , vai pitääkö laitta sydämmen tahdistin,
      ijän puolesta voiski jo kuolla, moni mun ikänen istuu jo pilvenreunalla,

      • helpp.

        Suosittelen sinulle mene tutkimuksiin mitä pikemmin, ultraan ja muitakin tutkimuksia . Toivoa parempaan.


      • eppu2

        Beta-salpaajat laskevat pulssia.
        Jos lähtee lujaa kulkemaan, beta-salpaaja estää pulssin nousun, niinkuin se esim. juostessa nousee, joka on tarkoituksenmukaista.
        Silloin alkaa läkähtyä.


    • *Kukkahame*

      Hiuksia on alkanut lähtemään ja loput ohenee, osittain uskon diabeteksen vaikutukseen olen sen kanssa elänyt kymmeniä vuosia.
      Olen napsinut Priorin Extraa ei ole mitään apua ainakaan vielä parin kuukauden käytön jälkeen, realistina olen sen ottanut ettei kaikki sovi eikä vaikuta kaikille samalla tavalla.
      Joskus kieltämättä olen mainosten uhri.
      Kilpirauhanen on joskus reistaillut mutta nyt koe oli negatiivinen enää jää vain ikä, kilpirauhasen vajaatoiminta on yksi syy hiusten lähtöön, kokemuksesta tiedän.

      Kiva kun on ihan 'tauti'ketju!

    • .mollis

      Niinku tuolla toisaalla mainitsinkin nyt on testissäni tyrniöljy-mustikka. Vanha kansa sanoi että syö voita ja mustikkaa niin näkö kirkastuu. Tyrnissä on omega 7. Aina kannattaa kokeilla kun kärvistellä

      • eppu2

        Näkö tarvitsee A-vitamiinia. Vanha kansa oli oikeassa.
        Aina paasataan, että, kun ei ole tieteellistä näyttöä.
        Käytännön kokemuksille nauretaan, jopa pilkataan suorastaan ja mitätöidään.
        Mutta, minä olen ainakin havainnut, että sitä mukaa, kun tieteellistä näyttöä tulee, niin kas ´´vanha kansa´´ tiesi.


      • .mollis
        eppu2 kirjoitti:

        Näkö tarvitsee A-vitamiinia. Vanha kansa oli oikeassa.
        Aina paasataan, että, kun ei ole tieteellistä näyttöä.
        Käytännön kokemuksille nauretaan, jopa pilkataan suorastaan ja mitätöidään.
        Mutta, minä olen ainakin havainnut, että sitä mukaa, kun tieteellistä näyttöä tulee, niin kas ´´vanha kansa´´ tiesi.

        Vanha kansa oli/on viisas. Silloin ei ollut kasvisöljyjä niin voi voiteli. Tuli mieleen, että sanottiin: "pitää syödä voita ettei kasva kynnet silmiin". Nyt tarkkana pitää olla etten suhaa taas ohi. Kalliiksikin Se ohiajo tulee jos aina kauppaan eksyy.


    • aion elää vielä 40v

      vuosi sitten lääkäri määräsi viisi eri lääkettä, en vaivautunut edes hakemaan niitä apteekista

      tein remontin elämäntapoihini

      olen nyt vuodessa laihtunut 16 kg ja painoni on normaali

      liikun arkiaskareitten lisäksi reipasta liikuntaa päivittäin n. 2 tuntia

      jätin ruokavaliosta pois turhan sokerin ja suolan, sekä vähensin runsaasti hiilihydraattien syöntiä

      lopetin lähes kokonaan kahvin juonnin, vain kuppi päivässä nykyään

      kontrolli käynnissä lääkäri ihmetteli kuinka hyvin lääkkeet ovatkaan auttaneet, eikä tuntunut lainkaan ilahtuneelta kerrottuani etten ole yhtäkään pilleriä popsinut

      jäin ihmetelemään ovatko lääkärit meidän terveytemme hyvinvoinnin asialla vai lääketehtaitten ???

      • .mollis

        Tuohon sanoisin en yleistäen, mutta että kyllä ovat lääketehtaat vielä kymmenisen vuotta sitten mitenkään peittelemättä sponsoroineet lääkäreitä ja heidän työyhteisöjään. Nykyisin ei enää päivänvalossa, mutta... ?


    • mimmimummi*

      Itsehän jokainen löytää ne omansa....tuosta runsauden tulvasta...mitä kaikkea on tarjolla....ja varmaan aivan hyviäkin tarkoitukseensa.... Esim. Pirkko Mannola sanoi käyttäneensä muistinsa tueksi kapseleita jo vuosikausia....
      Lehdessä oli haastateltu professoria joka sanoi.....että tarvitsemme muistia vaan uuden oppimiseen...

      • staka*

        Aivan, meille tarjotaan terveyden säilyttämisen ja parantamisen varjolla kaiken maailman rohtoja ja tarvikkeita. Useimmat lienevät lumelääkkeen veroisia.

        Ja jos aikaisempaan aiheeseen palataan niin saattavathan uudet pitkät ja tuuheat silmäripsetkin avittaa ihmisen oman myönteisen psyyken kehittämisessä ja/tai säilyttämisessä. Myönteinen minäkuva jos mikä lienee ihmiselle tärkeä, ja se saattaa vaikuttaa myös terveyteen - niin kuin positiivisuus muutenkin.

        Ripsienpidennystä yms. en siis tarvitse, mutta taidanpa kuitenkin varoiksi kysyä lääkäriltä josko saisin muistikapseleita... ;-))


    • ,,,,,,

      Toisen maailmansodan aikana amerikkalaislentäjille syötettiin mustikkaa hämäränäön ylläpitoon.

      • .mollis

        Kyllä mä uskon joihinkin vanhan kansan paranneltuihin versioihin, kuten tuo mustikka ja rasva eli nykyisin kasvisöljy.
        Vanha kansa käytti myös linimenttiä ulkoisesti ja kamferitippoja sokeripalasta imeskeltynä. Tuli vaan mieleen kun nykyisin vitamiinit suihkutetaan suoraan suun limakalvoille ja kipugeelit nivelien päälle, oiskos ne vanhan kansan paranneltu versio, tiedä häntä.


      • ;;;;;
        .mollis kirjoitti:

        Kyllä mä uskon joihinkin vanhan kansan paranneltuihin versioihin, kuten tuo mustikka ja rasva eli nykyisin kasvisöljy.
        Vanha kansa käytti myös linimenttiä ulkoisesti ja kamferitippoja sokeripalasta imeskeltynä. Tuli vaan mieleen kun nykyisin vitamiinit suihkutetaan suoraan suun limakalvoille ja kipugeelit nivelien päälle, oiskos ne vanhan kansan paranneltu versio, tiedä häntä.

        Lekuri meinasi määrätä geeliä polveen.
        Sanoin, etten usko sen tehoon.
        Ei hänkään, sanoi tohtori.
        Ei määrännyt.
        En olisi ostanut. :))


      • eppu2
        .mollis kirjoitti:

        Kyllä mä uskon joihinkin vanhan kansan paranneltuihin versioihin, kuten tuo mustikka ja rasva eli nykyisin kasvisöljy.
        Vanha kansa käytti myös linimenttiä ulkoisesti ja kamferitippoja sokeripalasta imeskeltynä. Tuli vaan mieleen kun nykyisin vitamiinit suihkutetaan suoraan suun limakalvoille ja kipugeelit nivelien päälle, oiskos ne vanhan kansan paranneltu versio, tiedä häntä.

        Jo 1800-luvulla oli laivoissa merimiehillä sitrushedelmiä, koska yleisesti tiedettiin, että ne torjuivat keripukkia. C-vitamiinista ei kukaan ollut tietoinen.
        Pihkakin on jo tieteellisesti hyväksi havaittu.


      • .mollis
        ;;;;; kirjoitti:

        Lekuri meinasi määrätä geeliä polveen.
        Sanoin, etten usko sen tehoon.
        Ei hänkään, sanoi tohtori.
        Ei määrännyt.
        En olisi ostanut. :))

        Kuulin "toisella korvalla" radiosta, että nuo geelit ja vitamiinit aiheuttavat vesistöjen kautta veden eläimille ja eliöille vakavia haittoja, mutaatioita. Sitä ei korvani kuullut, että onko suun kautta syödyt pillerit ja pissin mukana vesistöön menevä jäämä vähemmän vahingollista.


      • ;;;;;
        .mollis kirjoitti:

        Kuulin "toisella korvalla" radiosta, että nuo geelit ja vitamiinit aiheuttavat vesistöjen kautta veden eläimille ja eliöille vakavia haittoja, mutaatioita. Sitä ei korvani kuullut, että onko suun kautta syödyt pillerit ja pissin mukana vesistöön menevä jäämä vähemmän vahingollista.

        Kun minä muistelen kuulleeni jo kauan sitten, että juuri lääkkeet ja varsinkin e-pillerit aiheuttavat luonnollista tietään kulkien kaloissa kaksineuvoisuutta, ja siten lisääntymiskyvyttömyyttä.
        Voihan nenä tätä maailmaa.


      • .mollis
        ;;;;; kirjoitti:

        Kun minä muistelen kuulleeni jo kauan sitten, että juuri lääkkeet ja varsinkin e-pillerit aiheuttavat luonnollista tietään kulkien kaloissa kaksineuvoisuutta, ja siten lisääntymiskyvyttömyyttä.
        Voihan nenä tätä maailmaa.

        Sanos muuta, se menee luonnottomaksi tämä kiertokulku. Tää mummo kun on pissannut antibiootit pyttyy ja sitten käy ongella ja syö jonkun mikälie ahventa muistuttavan vedenelävän jolta saa muunnellun antibiootin jne...


    • Otan joka päivä C-Piimaata, kalsium D-vitamiini, monesti myös C-vitamiinia silloin tällöin. Omegaa en enää ota, se ei jostain syystä sovi minulle.
      Piimaa on hyväksi hiuksilleni ja kynsille, olen ollut huomaavinani.

    • *Kukkahame*

      Kynnet minulla kasvaa hyvin ja on siistit ei ole mitään rosoja.
      Työaikanaa paljon paperien käsittelyä se kuivatti kynsiä, levyilivät iho kuivi sai kaiken aikaa rasvailla käsiä.

      Piimaata olen syönyt sitä pulverimaista, piimään sekoitettuna.
      Voi varmaankin minun suolistoni joka ei ole täysimittainen olla yksi syy jota voi soveltaa kaikkiin vikoihin.

    • thilda

      Mulla tuli muistikapselista mieleen jokin tieteisseikkailu.
      Ihminen pannaan muistikapseliin, sieltä pääsee mille ajalle haluaa, muistissaan.
      Toivottavasti myös takaisin.
      Joko lie keksitty?

      • mimmimummi*

        Niin tuleekin mieleen joku kapseli...minne mennään...
        Muistilääkkeistä on apua muistisairaalle useinkin....tiedän ainakin yhden kenellä on ollut apua...iäkkään henkilön... Mutta en oikein ymmärrä että esim. lukionsa aloittava nuori ottaa muistikapseleita....joka päivä muistinsa tueksi...niinkuin yksi äiti sanoi....he käyttävät sitä kumpikin....plus muita


      • thilda
        mimmimummi* kirjoitti:

        Niin tuleekin mieleen joku kapseli...minne mennään...
        Muistilääkkeistä on apua muistisairaalle useinkin....tiedän ainakin yhden kenellä on ollut apua...iäkkään henkilön... Mutta en oikein ymmärrä että esim. lukionsa aloittava nuori ottaa muistikapseleita....joka päivä muistinsa tueksi...niinkuin yksi äiti sanoi....he käyttävät sitä kumpikin....plus muita

        Onko tuossa päätä vaiko häntää?
        Mitähän tuo mukanaan kauan kestäessään.

        Tuleepa vain mieleen, kuinka äiti syötti lapselleen kalkkia, kalkiten hänen suonensa.
        Kysynpä vain.


    • .mollis

      En tiedä johtuuko tyrnikapseleista, mutta silmien olotila on kohentunut. Pari kertaa päivällä tipat enää ja yöksi geeliä.
      Olen kyllä lorauttanut reilulla kädellä seesamiöljyä salaattiin. Saattaahan sekin voidella silmämunia. Hirmu kylmä tuuli, taidan pysytellä sisällä koko päivän.

    • tanssiks

      En tiedä muistikapseleista, niitä en ole koskaan syönyt. Tänä aamuna tuli juoduksi itsetehtyä inkivääriteetä, jossa korkillinen omenaviinietikkaa, lisäksi smootie, jossa verigreippi, omenaa, puolukkaa, banaania, mangoa, oliiviöljyä ja pari hippua himalajan ruususuolaa, hunajaa ja avogadoa, tomaattia ja kurkkua, sitruunamehua. Otin purkista Möllerin tuplan ja d vitamiinin ja pore monivitamiinin, illalla otan sinkin ja magnesiumin. Suurinpiirtein näin teen päivittäin ja muisti on toiminut ainakin toistaiseksi hyvin samoin kuin muutkin toiminnot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe