Kukapa olisi uskonut

sinä tiedät

Kukapa olisi uskonut, että satumme samaan aikaan palstalle, sinä ja minä. Kirjoitit vieläpä niin, että pystyin tunnistamaan. Eikö ole melko hassua, kun molemmat kaipaavat ja samassa paikassa, jopa samaan aikaan. Sitä se teettää kun toista kohtaan kerran alkaa tuntemaan syvästi.

45

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usko pois

      Harhaa

      • Oisko.

        On se mielen syvyyksissä olevaa tunnistamatonta tunnetta... ;)


      • usko pois
        Oisko. kirjoitti:

        On se mielen syvyyksissä olevaa tunnistamatonta tunnetta... ;)

        olet mulle harhaa ;)


      • Oisko.
        usko pois kirjoitti:

        olet mulle harhaa ;)

        Pakko uskoa, kun niin sanotaan... Minäkin harhailen niillä mieleni poluilla jotka saavat minut rakastamaan häntä joka solullani :))


      • usko pois
        Oisko. kirjoitti:

        Pakko uskoa, kun niin sanotaan... Minäkin harhailen niillä mieleni poluilla jotka saavat minut rakastamaan häntä joka solullani :))

        Ei siinä ole mitään pahaa. Täällä se vaan on harhaa...


      • Sama.
        usko pois kirjoitti:

        Ei siinä ole mitään pahaa. Täällä se vaan on harhaa...

        Niinhän se on..


      • usko pois
        Sama. kirjoitti:

        Niinhän se on..

        Tekisi mieli sanoa jotain, mutta sekin olis harhaa...


    • Ja paskat

      sanon minä

    • tietää joo

      Näinhän se on...samaa ajattelin, mut aina epäröi kuitenkin....nää on näitä sattumia ;)
      Mites tää nyt menee?

    • Kiva,

      jos sinäkin aloittaja kirjottaisit tunnistettavasti.

    • naurattaako

      satuimmeko samaan aikaan yhtäaikaa hetkeä aikaisemmin...

      • emmä oo ku

        Varma että tässä on sattumia aika paljon.


    • Niin.

      Joo, jos kerran alkaa tuntemaan syvästi niin siitä ei niin vaan noustakaan...tuntee olevansa kuin pohjassa :)

    • ijluhkjyg

      Ota lääkkeet. Jos noin oliskin, tuskin toisianne kaipaatte? Voihan täällä tuttuja olla kaipaamassa siinä kuin itekin täällä kaipaa, so what? :)

    • näin se menee

      Molemmat kaipaa ja samassa paikassa, mut ei toisiaan.

    • minä tiedän

      Vakaa usko on siihen että sä käyt täällä. Ja vastailen sulle vaikka tiedän ettei aloitus ole aina sun. Toivon että luet ne ja tekisit sen mitä täytyy. Mielestäni on luonnollista että käyt täällä koska en tajua miten pystyt elämään itsesi kanssa joten loogista että purat sen kaiken jossain, edes anonyymisti. Eikä mua pysty näistä vedenpitävästi tunnistamaan, joten väliäkö tuolla. Tärkeintä on että sä tiedät tai uskot.

      • nukkuun?

        Kaikki toimii noin...


      • ? ?

        Mikä on se mitä hänen täytyy tehdä?


      • minä tiedän
        ? ? kirjoitti:

        Mikä on se mitä hänen täytyy tehdä?

        Puhua asiat kanssani selväksi. Hän sanoi joskus, että on parempi että riidellään tai jotain sen suuntaista. No, sitten hän kuitenkin teki juuri niin. "Antoi olla"


    • Hyvää yötä Suomi

      Kukapa olisi uskonut että täällä taas joukko kaipaajia näkee harhoja kaipauksensa kohteen täällä olosta. Ei mitään uutta auringon alla.

    • työhakemus

      Mietin tässä juuri sinua

      • Niin se on.

        Niin minäkin teen, ainakin toivon että voisin pussailla unissani juuri sinua... Tee se työhakemus, täällä odotan...hyvää kannattaa odottaa :)


      • työhakemus
        Niin se on. kirjoitti:

        Niin minäkin teen, ainakin toivon että voisin pussailla unissani juuri sinua... Tee se työhakemus, täällä odotan...hyvää kannattaa odottaa :)

        Olen tehnyt monia työhakemuksia, huomasin kyllä, että eritäin kivoja työpaikkoja on ollut avoimena;D Minua ei kuitenkaan ole valittu töihin, vaikka parhaani olen yrittänyt, pääosin vain sinun takiasi. Toivon, että vielä saisimme tilaisuuden..

        Sinua mietin joka ikinen ilta kun käyn nukkumaan. Tahtoisin sinua niin koskettaa ja suudella. Sydän odottaa aina vain sinua.


      • Niin se on.
        työhakemus kirjoitti:

        Olen tehnyt monia työhakemuksia, huomasin kyllä, että eritäin kivoja työpaikkoja on ollut avoimena;D Minua ei kuitenkaan ole valittu töihin, vaikka parhaani olen yrittänyt, pääosin vain sinun takiasi. Toivon, että vielä saisimme tilaisuuden..

        Sinua mietin joka ikinen ilta kun käyn nukkumaan. Tahtoisin sinua niin koskettaa ja suudella. Sydän odottaa aina vain sinua.

        Ihana huomata, että olet ainakin yrittänyt tehdä niin... Minunkin sydämeni odottaa, ja toivoo sinun läheisyyttäsi :) rakkauden täyteinen mieleni ja sydämeni.... Niistä kumpuaa monenlaisia suuria tunteita ;)


    • miten varmistuit

      siitä että oli juuri hän?

    • hullu.

      Näille kirjoituksille ei kannata antaa paljoa painoarvoa. On se tullut jo moneen kertaan huomattua. Vain hullu kuvittelee kohdanneensa täällä kaivattunsa.

      • ei mahdollista

        Niin. Eihän se ole mitenkään mahdollista, että kaksi ihmistä jotka etsivät jotain sattuisivat törmäämään netissä.


    • tänne salaisuus jää

      Eräs kyllä on ainakin ollut täällä ja käsittänyt olen että minun takiani. Minä nyt olen täällä niinku kuvasta näkyy ja kaipaan häntä joka täällä käsittääkseni kaipas minua.

      Asia ei vain ole niin yksinkertainen. Tiedän ja hän tietää. Silti se salaisuus hautautuu tänne ikuisiksi ajoiksi. Uskomatonta se silti on.

      En ikinä unohda sitä mitä eräs ketjuni sai aikaan. Se oli jotenkin silmin nähtävää miten jollain tapahtui tunnistus ja samalla jonkinlainen ilo/toivo heräsi ja hätä että "älä katoa. Oletko vielä täällä?" Hän halusi kysyä lisää.. varmistua.

      Itse silloin palstalla tapahtuvia seurasin hämmentyneenä ja katselin samalla sitä jonkinlaista toivon ja "riemun" heräämistä liikuttuneena. Näytin ketjullani herättäneeni toivon ja tulleeni tunnistetuksi.. Se vain ei johda mihinkään niin kauan kuin irl on tilanne se mikä on.

      • Voi kunpa tietäisin

        No, mikäs se tilanne sitten irl on? Valota minuakin.


      • Salaisuutenasäilyy

        Näin pääsi käymään -luulen tietäväni mistä ketjusta puhut...sit vaan lakkasit kirjoittamasta ja se hautautui tänne...Oikein luit tunnetilani myös. ja tiedän että tilanne ei tästä muutu -se on ymmärretty -todennäköisesti ei muutu koskaan...
        Silti täällä sitä roikutaan, vaikka nukkuun pitäis mennä...ehkä tänä yönä hymyilen nukahtaessani...


      • ollaan hassuja ;)

        Sulle vielä


      • Jokin muutos
        Salaisuutenasäilyy kirjoitti:

        Näin pääsi käymään -luulen tietäväni mistä ketjusta puhut...sit vaan lakkasit kirjoittamasta ja se hautautui tänne...Oikein luit tunnetilani myös. ja tiedän että tilanne ei tästä muutu -se on ymmärretty -todennäköisesti ei muutu koskaan...
        Silti täällä sitä roikutaan, vaikka nukkuun pitäis mennä...ehkä tänä yönä hymyilen nukahtaessani...

        Se muuttuuko on kiinni hänestä. Ollut kokoajan.


      • Voi...
        Jokin muutos kirjoitti:

        Se muuttuuko on kiinni hänestä. Ollut kokoajan.

        Niin sen pitää ollakin... Jospa tarina kokonaisuudessaan avautuisi sinulle vihdoinkin kun kohtaamme seuraavan kerran. Pitää olla avoin, vaikka olisi kipeitäkin asioita..


      • sinänsä ainakin
        ollaan hassuja ;) kirjoitti:

        Sulle vielä

        Pitkä esileikki! Kohta päästään tosi toimiin.


      • Erehdyt henkilöstä
        Voi... kirjoitti:

        Niin sen pitää ollakin... Jospa tarina kokonaisuudessaan avautuisi sinulle vihdoinkin kun kohtaamme seuraavan kerran. Pitää olla avoin, vaikka olisi kipeitäkin asioita..

        Tuskin näen häntä kuin sattumalta. Sekin hyvin epätodennäköistä nykyään


      • epätodennäköistä
        Erehdyt henkilöstä kirjoitti:

        Tuskin näen häntä kuin sattumalta. Sekin hyvin epätodennäköistä nykyään

        joo -erehdyt henkilöstä tietää ...ei nähdä


      • Niin se on...
        Erehdyt henkilöstä kirjoitti:

        Tuskin näen häntä kuin sattumalta. Sekin hyvin epätodennäköistä nykyään

        En voi erehtyä, koska mekin Todella harvoin tapaamme :(


      • Erehdytkö vai et
        Niin se on... kirjoitti:

        En voi erehtyä, koska mekin Todella harvoin tapaamme :(

        Se ratkaiseva kysymys: Olenko minä N vai M?


    • tiedän ja tiedät mies

      Intuitioni on pettämätön. Rakastan ja mitäpä en rakkaani vuoksi tekisi. Hullujakin tullut touhuttua.
      Haluan koskea sinua. Tiedä se.

    • nähty ja koettu

      Mikähän mahtaa olla miehen ja naisen etunimi, entä paikkakunta. Mikäli jätät kertomatta oli tämäkin avaus yhtä turhaa palstasatuilua ei yhtikäs mitään muuta.

    • sinä tiedät

      Kuten sanoin aloituksessa, hän (nainen) antoi toisessa ketjussa sellaisen vastauksen, sellaisella nimimerkilllä, että sain tunnistaa siitä hänet. Tuntuu hassulta nyt.

      • että tunnistitkin...

        ei siinä oo mitään hassua...tällä ajatusten vaihdon määrällä ihan normaalia :D


      • 20+14

        Mikä se nimimerkki sit oli?


    • Tiedän

      En olis uskonut että täällä olet, mutta joskus se elämä yllättää ;)

    • täsmää mullekin

      Mä en täällä yöllä kirjoittele, mutta näyttää siltä, että kovin monella on samanlainen kokemus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe