Miehistä saa komean tekemällä...

kiinnostus lisääntyy

Aloita laihduttamalla. Lihavuus on valinta. Se on parinvalinnassa yksi suurin synti likaisuuden kanssa. Läskit veks ja mahdollisuutesi paranevat 50%.

Likaisuus on todella kamala virhe aikuisella miehellä. Pese hampaat vähintään 2 kertaa päivässä. Käy suihkussa joka päivä. Pese kädet aina vessassa käydessäsi ja koskiessasi johonkin likaiseen (lähes kaikkeen...)

Kun olet laihduttanut ja osaat pitää itsesi puhtaana, voi alkaa miettiä parran ja hiusten ulkomuotoa. Leikka tai värjää. Monelle miehelle sopii kalju tai muutaman millin siili mainiosti, jos oma tukka on mallia uimalakki.

Vaatetus kannattaisi laittaa kuntoon. Ostamalla ede yhden setin hyvin istuvia siistejä vaatteita pääsee pitkälle.

Harvalle miehelle voi sanoa suoraan treffipalstalla, mikä hänen pärstässään ei miellytä. Valkoisen valheen keksittyä, mies saattaa jatkaa kyselyä, koska tuntee pakkien tavan olevan outo. Jos haluat saada rehellisen vastauksen pakkeihin, kirjoita toiveesi ensimmäiseen viestiin. Äläkä ala sen jälkeen enää haukkua naista, koska itse pyysit rehellistä mielipidettä.
Joskus totuus sattuu, mutta onneksi miesten kohdalla asialle pystyy usein tekemään jotakin.

34

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IRL aina parempi

      "Harvalle miehelle voi sanoa suoraan treffipalstalla, mikä hänen pärstässään ei miellytä. "

      Miksi haluaisit sanoa jollekin ihmiselle mikä hänen pärstässään ei miellytä?

      Onko sinulla pakottava tarve arvostella muita?

      Peili käteen ja niitä omia virheitä katsomaan. Iän myötä ne vain lisääntyy.

      Asiat jotka mainitset vaikuttavat lähinnä miehen yleisilmeeseen. Ne eivät vaikuta hänen kasvojensa muotoon ellei ylipainoa ole kertynyt paljoa joten mitään "sun pärstä ei mua miellytä" ongelmaa ne eivät ratkaise.

      "Jos haluat saada rehellisen vastauksen pakkeihin, kirjoita toiveesi ensimmäiseen viestiin. Äläkä ala sen jälkeen enää haukkua naista, koska itse pyysit rehellistä mielipidettä.
      Joskus totuus sattuu, mutta onneksi miesten kohdalla asialle pystyy usein tekemään jotakin. "

      No en minäkään viitsi sanoa sulle päin naamaa että olet pinnallinen horatsu, paitsi just nyt. Totuus sattuu.

      Onkohan siinä kuitenkaan mitään järkeä? Miksi et olisi kohtelias nettideitissä ja toteaisi ettei mies ole sinun tyyppiäsi?

      • fsdhdhstr

        Nettideitissä on monia miehiä, jotka ovat siellä vuodesta toiseen ilman, että pääsevät treffeille kenenkään kanssa.
        Totuus sattuu - joo. Jos olisit tilanteessa, jossa et 8 vuoteen olisi päässyt treffeille yrittämisestä huolimatta. Etkö haluaisi satuttaa itseäsi sen verran ja kuulisi kerrankin sen karun totuuden mikä saa naiset kerta toisensa jälkeen antamaan pakit? Pitäisikö elää illuusiossa, ettei ole mitää vikaa missään ja on täysin sattumaa ettei kukaan halua treffeille kanssasi.

        Kyllä minä ainakin mielelläni ottaisin pieniä ja isompiakin vinkkejä vastaan, vaikka karu totuus saattaisikin sattua. Saisin asialle syyn, jonka voisi korjata ja tilanne toivottavasti muuttuisi....


      • Sovinisti Sika
        fsdhdhstr kirjoitti:

        Nettideitissä on monia miehiä, jotka ovat siellä vuodesta toiseen ilman, että pääsevät treffeille kenenkään kanssa.
        Totuus sattuu - joo. Jos olisit tilanteessa, jossa et 8 vuoteen olisi päässyt treffeille yrittämisestä huolimatta. Etkö haluaisi satuttaa itseäsi sen verran ja kuulisi kerrankin sen karun totuuden mikä saa naiset kerta toisensa jälkeen antamaan pakit? Pitäisikö elää illuusiossa, ettei ole mitää vikaa missään ja on täysin sattumaa ettei kukaan halua treffeille kanssasi.

        Kyllä minä ainakin mielelläni ottaisin pieniä ja isompiakin vinkkejä vastaan, vaikka karu totuus saattaisikin sattua. Saisin asialle syyn, jonka voisi korjata ja tilanne toivottavasti muuttuisi....

        Jeph, hauska aloitus taas.Miehen tulee ensin laihduttaa 20-30kg läskiä, käydä parturissa ja käyttää 300 euroa vaateisiin jotta voi todeta että "HEI! Mun naamasta se olikin kiinni!".

        Ja sitten ihan kokemus pohjaista, aitoa tulosta; Monilla naisilla on ilmeisesti harhakäsitys siitä että KAIKILLE miehille riittää vain se että nainen on nainen.Tästä syystä ilmeisesti jotkut naiset ovat loukantuneet ja suuttuneetkin kun olen hylännyt nähtyäni kuvan.Parhaimmat suuttujat ovat kuvattomia, joiden kuvan lähettäminen kestää päiviä vaikka posti ei kuljekkaan enään kirjekyyhkyllä vaan ihan sähköpostilla. Kuvan siis saatuani, olen kitttänyt seurasta ja toivottanut hyvää jatkoakin.Siltikin, saanut monennäköistä kuraa niskaani joten..

        naiset! Suosittelen niistä kasviksia suklaan sijaan ja iltalenkkejä siiderin sijaan. Vaatekaupassa voi käydä eikä tarvitse näyttää tukkijätkältä.Meikit, käyttäkää niiitä! Tässä muutama vinkki, naisena noita keinoja on kuitenkin enemmän kuin miehenä.


    • kiinnostus lisääntyy

      "Miksi haluaisit sanoa jollekin ihmiselle mikä hänen pärstässään ei miellytä?"

      Missä niin sanottiin? Todettiin vain fakta ""Harvalle miehelle voi sanoa suoraan treffipalstalla, mikä hänen pärstässään ei miellytä. " Ja jatkoa seurasi... joka osoittaa ettei kirjoittajalla ole tarvetta kertoa totuutta, vaan miehillä tarve kuulla joku pätevä selitys.......

      "Onko sinulla pakottava tarve arvostella muita?" Ei ole. Mistä sait sellaisen kuvitelman?

      Mikä tekee minusta "pinnallisen horatsun"? Sekö että en pidä hielle ja eritteille haisevasta miehestä, tai lihavasta miehestä? Tuon lihavuuden kun jättää laskuista pois, voin sanoa ettei 99% naisista pidä lialle ja eritteille jatkuvasti haisevasta miehestä, jonka likaisuus johtuu puhtaasti siitä ettei mies peseydy.

      Olen hyvin kohtelias nettideitissä. Olen saanut usein kiitosta vastaamisestani, kun muut naiset ovat olleet tylyjä tai jättäneet vastaamatta.

      Jos luet ensimmäisen viestini uudestaa, luulisi sinun ymmärtävän ettei siinä ole mitään isoja haukkuja ketään kohtaan.....

      Sinä sen sijaan sanoit minua pinnalliseksi horatsuksi. Siinä ei ole edes pienintä järjen häivähdystä.

      Otappa peili käteen. Alkoiko aloitusviesti kiukustuttamaan, koska olet likainen haisuli? Pesulle siitä, niin ei tällaiset viestit vihlaise niin pahasti.....!

      • IRL aina parempi

        Itsehän tulit tänne itkuvirren kirjoittamaan jostakin asiasta ja aivan kuin haluaisit sanoa miehille nettideitissä päin pläsiä jotain rumaa.

        En ymmärrä aloituksen tarkoitusta millään tavalla.

        Yli 90% miehistä takuulla pesee itsensä jne.
        Jos joku harva ei niin tee ja ottaa sinuun yhteyttä niin se taitaa olla sinun ongelmasi eikä meidän muiden.

        Olet a kaiken lisäksi onneton provo joka hakee vain niinkuin kuka tahansa huomiohuora huomiota.

        Sielusi pesemiseen tarvitaan sitten jotakin muuta kuin saippua joten siinä en voi sinua auttaa.


      • fjeiamfaecmfewo,
        IRL aina parempi kirjoitti:

        Itsehän tulit tänne itkuvirren kirjoittamaan jostakin asiasta ja aivan kuin haluaisit sanoa miehille nettideitissä päin pläsiä jotain rumaa.

        En ymmärrä aloituksen tarkoitusta millään tavalla.

        Yli 90% miehistä takuulla pesee itsensä jne.
        Jos joku harva ei niin tee ja ottaa sinuun yhteyttä niin se taitaa olla sinun ongelmasi eikä meidän muiden.

        Olet a kaiken lisäksi onneton provo joka hakee vain niinkuin kuka tahansa huomiohuora huomiota.

        Sielusi pesemiseen tarvitaan sitten jotakin muuta kuin saippua joten siinä en voi sinua auttaa.

        Eli sinä olet lihava. Se on sun valintasi.
        Samalla tavalla kuin röökin polttokin on valinta, on lihavuus valinta.
        Kumpikin johtaa ennenaikaiseen hautaan....


      • IRL aina parempi
        fjeiamfaecmfewo, kirjoitti:

        Eli sinä olet lihava. Se on sun valintasi.
        Samalla tavalla kuin röökin polttokin on valinta, on lihavuus valinta.
        Kumpikin johtaa ennenaikaiseen hautaan....

        Olen kirjoittanut aiemmin tänne toiseen ketjuun että olen normaalipainoinen ja -vartaloinen joka etsii samanlaista kumppania.

        Kulutan vain vähän alkoholi ja tupakkaa en polta.

        Itseasiassa varmaan ulkomuoto on vähän liiankin siisti eikä sellainen särmikkään/rentahtava jollaista naiset nettideitissä etsii.

        Ihmettelen vain avausta jossa kerrotaan että jos mies saa pakit kuvasta niin syynä on nuo yllämainitut ongelma ja aivan kuin ongelma jotenkin poistuisi jos nuo asiat olisivat kunnossa.

        Eivät ne poistu!

        Toisekseen en ymmärrä tätä aloituksen vihjailua että jollekin miehelle joka yrittää lähestyä tekisi mieli sanoa pahasti kun ei hänen ulkomuoto miellytä.

        Minulla ei ihmisenä toiselle ihmiselle eli naiselle tulisi missään olosuhteissa tulla mieleen sanoa moisia asioita, olivatpa ne totta tai eivät.

        Tällä ei ole mitään tekemistä minun kanssani vaan yleisten käyttäymisarvojen sekä kohteliaisuude ja tällaisten pinnallisten "hyi helvetti millainen minua lähestyy".


      • justjoo...
        IRL aina parempi kirjoitti:

        Olen kirjoittanut aiemmin tänne toiseen ketjuun että olen normaalipainoinen ja -vartaloinen joka etsii samanlaista kumppania.

        Kulutan vain vähän alkoholi ja tupakkaa en polta.

        Itseasiassa varmaan ulkomuoto on vähän liiankin siisti eikä sellainen särmikkään/rentahtava jollaista naiset nettideitissä etsii.

        Ihmettelen vain avausta jossa kerrotaan että jos mies saa pakit kuvasta niin syynä on nuo yllämainitut ongelma ja aivan kuin ongelma jotenkin poistuisi jos nuo asiat olisivat kunnossa.

        Eivät ne poistu!

        Toisekseen en ymmärrä tätä aloituksen vihjailua että jollekin miehelle joka yrittää lähestyä tekisi mieli sanoa pahasti kun ei hänen ulkomuoto miellytä.

        Minulla ei ihmisenä toiselle ihmiselle eli naiselle tulisi missään olosuhteissa tulla mieleen sanoa moisia asioita, olivatpa ne totta tai eivät.

        Tällä ei ole mitään tekemistä minun kanssani vaan yleisten käyttäymisarvojen sekä kohteliaisuude ja tällaisten pinnallisten "hyi helvetti millainen minua lähestyy".

        Ei kukaan tässä ketjussa ole kärjistänyt asioita kuten sinä ""hyi helvetti millainen minua lähestyy".
        Sinun kanssa on vaikea keskustella, koska lähdet heti haukkumaan. Opettele jokin muu tapa ja katso mihin keskustelut silloin johtavat....
        Sinä oletat aivan liikaa sellaista mitä ei ole kirjoitettu. Ennen kuin oletat. Kysy.....


      • IRL aina parempi
        justjoo... kirjoitti:

        Ei kukaan tässä ketjussa ole kärjistänyt asioita kuten sinä ""hyi helvetti millainen minua lähestyy".
        Sinun kanssa on vaikea keskustella, koska lähdet heti haukkumaan. Opettele jokin muu tapa ja katso mihin keskustelut silloin johtavat....
        Sinä oletat aivan liikaa sellaista mitä ei ole kirjoitettu. Ennen kuin oletat. Kysy.....

        "Harvalle miehelle voi sanoa suoraan treffipalstalla, mikä hänen pärstässään ei miellytä. Valkoisen valheen keksittyä, mies saattaa jatkaa kyselyä, koska tuntee pakkien tavan olevan outo. Jos haluat saada rehellisen vastauksen pakkeihin, kirjoita toiveesi ensimmäiseen viestiin. "

        Yritetään sitten uudelleen. Mitä tuossa tasan tarkkaan lukee?
        Suomennos:
        "En voi sanoa suoraan mitä ajattelen, mutta jos mies sitä suoraan kyselee niin itseppähän lähti ja annan sitten palaa miten paskalta hän näyttää".

        Korjaa sinä asenteesi niin voit löytää ehkä joskus onnellisen parisuhteen. Ehkä.


      • 6+2
        IRL aina parempi kirjoitti:

        "Harvalle miehelle voi sanoa suoraan treffipalstalla, mikä hänen pärstässään ei miellytä. Valkoisen valheen keksittyä, mies saattaa jatkaa kyselyä, koska tuntee pakkien tavan olevan outo. Jos haluat saada rehellisen vastauksen pakkeihin, kirjoita toiveesi ensimmäiseen viestiin. "

        Yritetään sitten uudelleen. Mitä tuossa tasan tarkkaan lukee?
        Suomennos:
        "En voi sanoa suoraan mitä ajattelen, mutta jos mies sitä suoraan kyselee niin itseppähän lähti ja annan sitten palaa miten paskalta hän näyttää".

        Korjaa sinä asenteesi niin voit löytää ehkä joskus onnellisen parisuhteen. Ehkä.

        heheheeee...

        Ei kyse ole tuosta mitä väität.. "onneksi miesten kohdalla asialle pystyy usein tekemään jotakin." Esim. hampaat pystyy harjaamaan... Tukan kampaamaan... jne.
        En kohdistanut "kritiikkiä" mihinkään sisäsyntyiseen!

        Et halua nähdä kuin oman kantasi.


      • fdsagr
        6+2 kirjoitti:

        heheheeee...

        Ei kyse ole tuosta mitä väität.. "onneksi miesten kohdalla asialle pystyy usein tekemään jotakin." Esim. hampaat pystyy harjaamaan... Tukan kampaamaan... jne.
        En kohdistanut "kritiikkiä" mihinkään sisäsyntyiseen!

        Et halua nähdä kuin oman kantasi.

        http://biologicalphotography.files.wordpress.com/2011/04/dirty-man.jpg?w=300&h=300

        Jos linkin mies olisi ollut vuosikausia sinkkuna. Eikö se olisi pieni palvelus hänelle, että joku antaisi vinkkiä milten voisi parantaa asemaansa?
        Tukan harjaaminen, vaatteiden peseminen, suihku jne. auttaisi varmaan paljon.


      • IRL aina parempi
        6+2 kirjoitti:

        heheheeee...

        Ei kyse ole tuosta mitä väität.. "onneksi miesten kohdalla asialle pystyy usein tekemään jotakin." Esim. hampaat pystyy harjaamaan... Tukan kampaamaan... jne.
        En kohdistanut "kritiikkiä" mihinkään sisäsyntyiseen!

        Et halua nähdä kuin oman kantasi.

        Miten yleinen ongelma tämä sitten teidän mielestänne on?

        Koska aloituksesta saa sen kuvan että jos mies ei löydä seuraa naamakuvan perusteella netistä niin sitten varmaan ongelma on jossain yllämainituissa ja että on oikein hyväksi kun joku nainen nämä epäkohdat mainitsee?

        En tunne yhtään miestä joka on noin epäsiisti tai varsinkaan esiintyy nettideitissä moisesti.

        Mitä nauramista tässä aiheessa on?

        Kai nyt tajuatte että näine vaihtoehtoine joita naisilla on ja miehet oikein tarjoaa itsenne tänne niin annetaan vielä oikein "ohjeita" sekä vähän ajatellaan että "saisipa tuolle sanottua suorat sanat kun kehtasi lähestyä".

        Ihan siistillä normimiehellä on jo vaikeuksia löytää seuraa kuvan kanssa nettideitistä mutta hienohelmat vain valittavat kun joku promille miehistä ei osaa käyttäytyä tai lähestyvät heitä likaisina tai "väärin".

        On teillä isot ongelmat!

        Juuri tämän vuoksi IRL:stä on parempi etsiä seuraa koska kaikki nirsot itsestään suuria kuvittelevat nirppanokkanaiset karsiutuvat ihan omalla karsinnalla heti pois.


      • IRL aina parempi
        fdsagr kirjoitti:

        http://biologicalphotography.files.wordpress.com/2011/04/dirty-man.jpg?w=300&h=300

        Jos linkin mies olisi ollut vuosikausia sinkkuna. Eikö se olisi pieni palvelus hänelle, että joku antaisi vinkkiä milten voisi parantaa asemaansa?
        Tukan harjaaminen, vaatteiden peseminen, suihku jne. auttaisi varmaan paljon.

        Eikö se olisi pieni palvelus että et moisia ajattele?

        Voisin kai minäkin tehdä monelle naiselle nettideitissä palveluksen ja kertoa että olisi hyvä lopettaa se ahmiminen ja laihduttaa tai ehkä ei olisi kannattanut hankkia niitä lapsia jos suhde ei kestäkkään?


      • jhffehiowe
        IRL aina parempi kirjoitti:

        Miten yleinen ongelma tämä sitten teidän mielestänne on?

        Koska aloituksesta saa sen kuvan että jos mies ei löydä seuraa naamakuvan perusteella netistä niin sitten varmaan ongelma on jossain yllämainituissa ja että on oikein hyväksi kun joku nainen nämä epäkohdat mainitsee?

        En tunne yhtään miestä joka on noin epäsiisti tai varsinkaan esiintyy nettideitissä moisesti.

        Mitä nauramista tässä aiheessa on?

        Kai nyt tajuatte että näine vaihtoehtoine joita naisilla on ja miehet oikein tarjoaa itsenne tänne niin annetaan vielä oikein "ohjeita" sekä vähän ajatellaan että "saisipa tuolle sanottua suorat sanat kun kehtasi lähestyä".

        Ihan siistillä normimiehellä on jo vaikeuksia löytää seuraa kuvan kanssa nettideitistä mutta hienohelmat vain valittavat kun joku promille miehistä ei osaa käyttäytyä tai lähestyvät heitä likaisina tai "väärin".

        On teillä isot ongelmat!

        Juuri tämän vuoksi IRL:stä on parempi etsiä seuraa koska kaikki nirsot itsestään suuria kuvittelevat nirppanokkanaiset karsiutuvat ihan omalla karsinnalla heti pois.

        Jatka sinä kuvittelemista ja väärinymmärtämistä.
        Olet edelleen väärässä.

        Jos mielestäsi nainen, joka ei tahdo lihavaa tai likaista miestä, on "nirso itsestään suuria kuvitteleva nirppanokka", olet hyvin hakoteillä.

        Henkilökohtaisesti olen tavannut nettideitin kautta ne kaikista likaisimmat miehet. Yhdelläkin oli harmaat hampaat, joista puuttui ainakin kolmasosa Tuttavani saapui treffeille ja vastassa oli mies jonka hän oli sopinut tapaavansa 50kg sitten jne. Mutta tosiaan noille kaikille asioille voi tehdä jotakin.

        Kuvittelin sinun olevan mies, mutta lienet nainen kun tiedät millainen miestarjonta nettideitissä on.

        Viestisi oikein paistaa katkeruutta ja tahallista ymmärtämättömyyttä. Onnea valitsemallesi tielle.


      • gregevwvgt
        jhffehiowe kirjoitti:

        Jatka sinä kuvittelemista ja väärinymmärtämistä.
        Olet edelleen väärässä.

        Jos mielestäsi nainen, joka ei tahdo lihavaa tai likaista miestä, on "nirso itsestään suuria kuvitteleva nirppanokka", olet hyvin hakoteillä.

        Henkilökohtaisesti olen tavannut nettideitin kautta ne kaikista likaisimmat miehet. Yhdelläkin oli harmaat hampaat, joista puuttui ainakin kolmasosa Tuttavani saapui treffeille ja vastassa oli mies jonka hän oli sopinut tapaavansa 50kg sitten jne. Mutta tosiaan noille kaikille asioille voi tehdä jotakin.

        Kuvittelin sinun olevan mies, mutta lienet nainen kun tiedät millainen miestarjonta nettideitissä on.

        Viestisi oikein paistaa katkeruutta ja tahallista ymmärtämättömyyttä. Onnea valitsemallesi tielle.

        Ja onhan nettideitissa paljon ihan normaaleita miehiä. Luulisi heidän pysyvän pois tällaisista ketjuista....
        Jotkut miehet kaipaavat apua, vaikka kuinka yrität ummistaa silmäsi siltä tosiasialta.

        Tutulla oli vuosia sitten kaveri, joka haisi jatkuvasti hielle. Kuukausia. Lemu oli todella ällöttävä. Kukaan ei uskaltanut sitä hänelle sanoa. Haukkuivat vain selän takana haisuliksi jne. Ei hän omaa hajuaan huomannut, koska eli sen kanssa päivittäin. Tuttuni sai lopulta hienovaraisesti hänelle siitä puhuttua ja haiseminen loppui.

        Mielestäni todella hyvä kun joku uskalsi tyyppiä autta. Siihen loppui myös selän takana haukkuminen.


    • karvoihin katsominen

      Itse en menisi suosittelemaan siiliä tai kaljua lähes kaikille miehille. Ei välttämättä sovi. Ja siksi toisekseen olen kiinnostunut miehistä jotka edes jossain asiassa eroavat jotenkin massasta. Nythän tuntuu olevan näin että kaikilla "pitää" olla kalju tai siili, jotenka mies joka ei semmoista ota, kiinnostaa enemmän koska hän uskaltaa olla erilainen.

      Vaihtoehtona ei sitten välttämättä ole Juicen letti. On niitä muitakin kampauksia.

      • 8+5

        Kerro millaisia vaihtoehtoja juicen tyyppisesti kaljuille on? Juice, pelle hermanni, siili ja kalju... mitä muita... niin ja se kaljun yli vedetty hiussuortuva ja tupee... mitä muita?


      • karvoihin katsominen
        8+5 kirjoitti:

        Kerro millaisia vaihtoehtoja juicen tyyppisesti kaljuille on? Juice, pelle hermanni, siili ja kalju... mitä muita... niin ja se kaljun yli vedetty hiussuortuva ja tupee... mitä muita?

        Poninhäntä ja palmikko. Jos tukka on lähtenyt päälaelta, mutta sitä kasvaa vielä alempana, niin ei tosiaan ole pakko pitää sitä levällään kuten Juice, vaan voi pitää sen sidottuna. Esim. samurailla taisi olla sellaisia kampauksia missä päälaki on paljas, mutta tukkaa on ja se on sidottu erilaisille nutturoille tms.?

        Riippuu siis tosiaan ihan miehestä mikä sopii. Oikeastaan piti kyllä korostamani, mikä unohtui, että jos tukkaa kasvaa ihan kaikkialla, niin älkää pliis miehet ajelko sitä pois, siileksi tai kaljuksi. Kun kumminkin miehet ovat naisille esittämässä tuon tuostakin kaikenlaisia kampauspyyntöjä, mihin yleensä liittyy paljo karvoitus, niin mikseivät miehetkin voisi näyttää hyvältä. Miksi aina pitäisi ylikorostaa jotain ihme sotilaallisuutta ja helppohoitoisuutta?


      • karvoihin katsominen kirjoitti:

        Poninhäntä ja palmikko. Jos tukka on lähtenyt päälaelta, mutta sitä kasvaa vielä alempana, niin ei tosiaan ole pakko pitää sitä levällään kuten Juice, vaan voi pitää sen sidottuna. Esim. samurailla taisi olla sellaisia kampauksia missä päälaki on paljas, mutta tukkaa on ja se on sidottu erilaisille nutturoille tms.?

        Riippuu siis tosiaan ihan miehestä mikä sopii. Oikeastaan piti kyllä korostamani, mikä unohtui, että jos tukkaa kasvaa ihan kaikkialla, niin älkää pliis miehet ajelko sitä pois, siileksi tai kaljuksi. Kun kumminkin miehet ovat naisille esittämässä tuon tuostakin kaikenlaisia kampauspyyntöjä, mihin yleensä liittyy paljo karvoitus, niin mikseivät miehetkin voisi näyttää hyvältä. Miksi aina pitäisi ylikorostaa jotain ihme sotilaallisuutta ja helppohoitoisuutta?

        Mitä, jos annettaisiin miesten pitää hiuksensa sellaisina, mistä he pitävät, ihan kuten meillä naisillakin on oikeus tehdä omille hiuksillemme mitä me itse haluamme? ;) Kuvastahan sen näkee, miellyttääkö toisen tyyli, ja omassa profiilissa voi ilmoittaa, jos jokin tyyli on ehdoton turn-off.


      • karvoihin katsominen
        helka kirjoitti:

        Mitä, jos annettaisiin miesten pitää hiuksensa sellaisina, mistä he pitävät, ihan kuten meillä naisillakin on oikeus tehdä omille hiuksillemme mitä me itse haluamme? ;) Kuvastahan sen näkee, miellyttääkö toisen tyyli, ja omassa profiilissa voi ilmoittaa, jos jokin tyyli on ehdoton turn-off.

        Sopii kyllä minulle, tykkäisin vaan että miehillä tosiaan olisi erilaiset maut, eikä niin että kun yksi ajaa kaljuksi, niin kaikki muutkin tekevät samaa perässä.

        Jos olisin mies, kiinnostuisin sellaisesta naisesta jolla ei ole se sama kampaus ja rillit yms. mitä kaikilla muillakin. Tykkään yksilöllisyydestä.

        Ihmiset joilla on kauhea tarve alkaa laittamaan toisiaan haluavat vain tehdä muista ihmisistä omien mieltymystensä kuvajaisia. Se ei kuitenkaan muuta persoonaa ja sitten ihmetellään että miksei sen Kallen tai Tiinan kanssa olekaan kivaa vaikka se näyttää nyt siltä kuin haavemieheni/naiseni.


      • 8 + 15
        karvoihin katsominen kirjoitti:

        Sopii kyllä minulle, tykkäisin vaan että miehillä tosiaan olisi erilaiset maut, eikä niin että kun yksi ajaa kaljuksi, niin kaikki muutkin tekevät samaa perässä.

        Jos olisin mies, kiinnostuisin sellaisesta naisesta jolla ei ole se sama kampaus ja rillit yms. mitä kaikilla muillakin. Tykkään yksilöllisyydestä.

        Ihmiset joilla on kauhea tarve alkaa laittamaan toisiaan haluavat vain tehdä muista ihmisistä omien mieltymystensä kuvajaisia. Se ei kuitenkaan muuta persoonaa ja sitten ihmetellään että miksei sen Kallen tai Tiinan kanssa olekaan kivaa vaikka se näyttää nyt siltä kuin haavemieheni/naiseni.

        Suurin osa miehistä päätyy ajeluun kaljuuntumisen takia, kyse ei ole muoti-ilmiöstä vaikka se nykyään melko tavallista onkin. Se on sitten makuasia, pitääkö nainen kaljusta vai "hius siellä, toinen täällä" -tyylistä mutta ehkä miehen kannattaa kuunnella tuossa asiassa ensin itseään ja sitä, missä mallissa viihtyy.


      • helka kirjoitti:

        Mitä, jos annettaisiin miesten pitää hiuksensa sellaisina, mistä he pitävät, ihan kuten meillä naisillakin on oikeus tehdä omille hiuksillemme mitä me itse haluamme? ;) Kuvastahan sen näkee, miellyttääkö toisen tyyli, ja omassa profiilissa voi ilmoittaa, jos jokin tyyli on ehdoton turn-off.

        Kannatan.

        Miehiseen ulkonäköön kuuluu parta, lyhyt tukka ja naisia enemmän lihaksia. Vierastan luonnon vastaisia kauneusihanteita kuten silikonirintoja.


      • karvoihin katsominen
        8 + 15 kirjoitti:

        Suurin osa miehistä päätyy ajeluun kaljuuntumisen takia, kyse ei ole muoti-ilmiöstä vaikka se nykyään melko tavallista onkin. Se on sitten makuasia, pitääkö nainen kaljusta vai "hius siellä, toinen täällä" -tyylistä mutta ehkä miehen kannattaa kuunnella tuossa asiassa ensin itseään ja sitä, missä mallissa viihtyy.

        Naisten taholla taas on paineita leikkauttaa tukka lyhyeksi keski-iässä, vaikka hiuksissa ei varsinaisesti olisi mitään vikaakaan (eivät kamalasti ohentuneet raskauksien tms. takia). Näin olen päätellyt siitä että asiaa on pitänyt täällä Suomi24:ssäkin kysellä, eli toisinaan naiset ovat käyneet ihmettelemässä sitä miten ympäristö painostaa heitä leikkauttamaan.

        Ja sitäkin on pidetty syynä leikkauttamiseen, että jos "aina pitää tukkaa kumminkin ponnarilla". Onko tosiaan se nykyään alemmassa luokassa tavallinen "kananpersekampaus", yleensä mustaksi ja punaiseksi värjätty, niin upea että mieluummin se kuin oma luonnollisen värinen tukka ponnarilla? Pitkät hiukset kuivuvat hitaammin pestynä, mutta siinä mielessä ovat helppohoitoisemmat että ne tosiaan saa kiinni. Ne lyhyemmät harottavat miten sattuu, varsinkin sitten kun on talvikausi ja tukka sähköinen.

        Ihmisten kannattaa tosiaan miettiä nämä jutut omalla kohdallaan ihan siten kuin he hyväksi näkevät, eikä mennä päkättävänä lampaana muiden perässä.

        Mitä miehiin tulee, niin jotkut vanhemmat ihmiset ehkä muistavat sellaisen sarjan kuin Lemmenlaiva. Kapteenillahan oli siinä päälaki kaljuna, mutta oli hänellä silti lyhyt tukka siellä alempana. Olisiko hänelle muka sopinut paremmin täyskalju? Ei mielestäni.


    • 4+1

      Ihan hyviä vinkkejä ap sanoi ja kannattaa kokeilla.
      Mutta mutta mistäs niitä kauniita ja normaali painoisia naisia sitten löytys? Eikös kumppanien kuitenkin ja mieluiten pitäs olla samaa kaliimperiä.

    • mmmmmbbbbbbbbbbbbbbb

      Jos on oikea äijä jolla karismaa niin eivät ne läskit haittaa, päinvastoin. Mutta toisaalta oikeat miehet eivät ole kiinnostuneita pissiksistä vaan oikeista naisista, eli voit pitää rimpulat itselläsi.

    • mimmi timminä

      Nettituttavuus on muuten ihan ok, mutta hänen löllöt lihaksensa (täysin olemattomat) ja turvonnut löllö keskivartalo tökkii ja pahasti! Hän ei sytytä seksuaalisesti, mutta miten miehelle voi sanoa, että alkaisi treenaamaan?!

      • 17 + 15

        Haluaisitko itse miehen, jonka kiinnostus sinusta on riippuvainen timmiytesi tasosta? Otahan suosiolla joku samalla tavoin ajatteleva, jos toinen ei kelpaa sellaisenaan niin ei teistä mitään tule.


      • zzzzzxxxxxxxxxxxxxxx

        Valot saa pois päältä ja vaikka silmät kiinni, kyllä se kutina löytyy.


      • mimmi timminä
        zzzzzxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        Valot saa pois päältä ja vaikka silmät kiinni, kyllä se kutina löytyy.

        Hmm.. sitäkin olen yrittänyt, mutta kun miehen vartalon löllöys tuntuu vartaloani vasten, ja kun käsi koskee vahingossa vatsamakkaraan, peli on menetetty. Olisi ihana puristella pulleita lihaksia, mutta kun tällä nettimiehellä ei ole minkäänlaisia lihaksia, vaan pelkkää läskiä ja löysää nahkaa, vaikka on vasta nelikymppinen..

        Sellainen napakka tanakkuuskin vielä kävisi, mutta roikkuva läskimakkara lanteilla ja selvä ihramaha yököttävät, käsissä ja jaloissa on sitten vain roikkuvaa tyhjää nahkaa.

        Kyseinen mies ihailee hoikkaa vartaloani, ja on itse sanonut ettei hänelle kelpaisi ylipainoinen nainen ollenkaan, ja että ei ymmärrä ihmisiä, jotka eivät pidä kroppaansa ja muuta ulkoista olemustaan kumppania varten kunnossa.

        Minä pidän itseni nättinä itseäni ja muita varten. Kaunista on aina kivempi katsella, kuin hoitamatonta ihmistä. Ja juu "17 15", ei meistä mitään tulekaan, joten voit olla huoleti ;)


    • -M45-

      "Jos olisin mies, kiinnostuisin sellaisesta naisesta jolla ei ole se sama kampaus ja rillit yms. mitä kaikilla muillakin. Tykkään yksilöllisyydestä."

      Olen siinä mielessä vähän erilainen nuori, ettei sama kampaus, rillit, tms. sen enempää vähennä kuin lisääkään kiinnostustani naiseen. Se mitä ihminen on sisältä, ratkaisee.

      • karvoihin katsominen

        Tietty voisin kiinnostua massakloonistakin, mutta sitten hänellä on syytä olla tosiaan mielenkiintoinen persoonallisuus. Jos sekä ulkonäkö että persoona on jotain bulkkitavaraa, niin tylsäksihän se menee.


    • Todella komeaa

      miestä vaativien naisten tulee samalla hyväksyä miehen satunnaiset seksisuhteet muiden naisten kanssa, koska todella komean miehen on melkein mahdotonta olla uskollinen.

      • 20+9

        Kuka on vaatinut todella komeaa? Ja minkälainen on todella komea mies?
        Mielestäni kukaan mies ei olel edes todella komea ennen kuin hänet tuntee ja hän on osoittanut luonteensa hyvyyden.....


    • Ulkonäön ja vaatetuksen korjaaminen on pelimiesoppaiden ensimmäinen alkeisoppitunti. Tyylikkyys toimii. Sille ei voi mitään.

      Kääntöpuolena on se, että suhteet jäävät lyhyeksi, jos ensivaikutelmasi sinusta osoittautuu virheelliseksi. Jos näytät pankkiirilta ja biletät pankkirien seurassa, on sinun parempi myös olla pankkiiri, jos haluat muutamaa iltaa pitempää kumppanuutta.

      Liikunnallisuus ja sen muokkaama ruumiinrakenne on periaatteessa kaikkien saavutettavissa ja muutenkin hyvä idea molemmille sukupuolille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe