Uusi puhelin.........

nainen29

Vanha kännykkäni hajosi. Ollut tuo sama vanha halko jo ehkä kymmenen vuotta.

Aloin siirtää puhelinnumeroita... Vanhalla kortilla oli 350 numeroa. Tajusin etten tiedä onko suurin osa enää edes käytössä. Päätin siirtää vain ne numerot, joihin olen soittanut viimeisen seitesmän vuoden aikana.

Uudessa puhelimessa on nyt vain yksi numero: äiti.

Olen vain itkenyt siitä alkaen. Ei ole ollut edes työkavereita, koska ei ole töitäkään. Kukaan muu kuin kaupan kassa ei äitiä lukuunottamatta tiedä että olen edes olemassa.

Hajoan........

20

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä hajoile nainen29, täällä on heti yksi joka tietää olemassa olostasi ja kuuntelen mieluusti jos haluat kertoa tilanteestasi enemmän.

    • eroavaiset tilanteet

      Voithan aina etsiä seuraa netin kautta. Tässäkin keskustelussa sait jo pari kyselyä. Jos laitat sähköpostiosoitteen niin voit saada kymmeniäkin vastauksia. Deittipalstoilta vielä enemmän.

      Ulkonäkökin vaikka ei kaikille sopisi, niin aina löytyy niitäkin miehiä, jotka todennäköisesti hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet. Eri asia on sitten siinä että hyväksytkö heitä?

      Yksinäisen miehen kohdalla tilanne voi mennä suunnilleen niin, että yrittää vuosia saada yhtäkin vastausta ja silloinkin vastaus tulee korkeintaan mainostajalta tai botilta.

    • niiinpä niin..

      Ei sattunut kenellekään tulla mieleen ettätaas yksi trolli on Aloittaja

      • yjksinNn

        No enpä usko etteikö voisi olla tosi. Mulla ainakin ainoa joka vuosiin soittaa on äiti.
        Ja välillä joku puhelinmyyjä.

        Mua myös ahdistaa tämmöinen nuorten/keski-ikäisten naisten yksinäisyyden vähättely.
        Deittipalstoilta ei löydy ystäviä. Ne palstat vaan satuttaa ja saa tuntemaan itsensä vieläkin yksinäisemmäksi.


      • ......ystävä
        yjksinNn kirjoitti:

        No enpä usko etteikö voisi olla tosi. Mulla ainakin ainoa joka vuosiin soittaa on äiti.
        Ja välillä joku puhelinmyyjä.

        Mua myös ahdistaa tämmöinen nuorten/keski-ikäisten naisten yksinäisyyden vähättely.
        Deittipalstoilta ei löydy ystäviä. Ne palstat vaan satuttaa ja saa tuntemaan itsensä vieläkin yksinäisemmäksi.

        yjksin Nn...
        Kyllä voit vaikka minulle kirjoittaa...
        Jutellaan niin kauan kuin haluamme kaikesta taivaan ja maan välillä


      • nuor' nainen
        yjksinNn kirjoitti:

        No enpä usko etteikö voisi olla tosi. Mulla ainakin ainoa joka vuosiin soittaa on äiti.
        Ja välillä joku puhelinmyyjä.

        Mua myös ahdistaa tämmöinen nuorten/keski-ikäisten naisten yksinäisyyden vähättely.
        Deittipalstoilta ei löydy ystäviä. Ne palstat vaan satuttaa ja saa tuntemaan itsensä vieläkin yksinäisemmäksi.

        Itsekin soittelen vain äitini kanssa. On sisaruksiakin, mutta eivät välitä olla yhteydessä. Ei äitinikään musta juuri pidä kuin jonkin verran ja usein vihamielinen tai muuten negatiivinen sävy niissä puheluissa, niin että saa pidätellä itkua, mutta en voi jättää pitämättä häneen yhteyttä, hän ei sitä sallisi ja itselle nekin kontaktit kuitenkin tärkeitä ja saan häneltä apuakin joskus asioihin, mutta senkin usein vasta itkun jälkeen.
        Jos joskus saan ystäviä, jätän äitini vähemmälle huomiolle, ihan vaan oman terveyteni ja elämäni vuoksi. Mutta kokonaan en aio häntä jättää, oli millainen hyvänsä.

        Puhelinmyyjät soittelee välillä, vaikka numerollani on markkinointiesto, mikä loukkaa siksi. Joskus tulee puheluita yrityksiltä muissakin tarkoituksissa sekä joistain virastoista. Kun puhelimeeni on tullut oudoista numeroista soittoja, soitan takaisin ja saan itse maksaa näiden myyjien kaupusteluajat.


    • ilkka kukkanen

      Älä ajattele noin.

      Löydä ne puolet elämästäsi, jotka on hyvin.

      Niitä kuule piisaa.

      Et vain hoksaa niitä, kun ne on itsestään selviä.

      Itsestäänselviä sulle, mutteivät kaikille.

      Elämä ei ole 100% koskaan.

    • Ei Numeroita

      Katsoin juuri puhelintani ja löysin 0 numeroa. En omista edes äitini puhelin-numeroa.

      • international

        Ei Numeroita

        Jos haluat kirjoita minulle ...laitan epostini mikäli kirjoitat tähän :)
        Vastaan aina :)


    • ....yksi meistä

      Minullekin voit kirjoittaa

    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      Et ole ainut, itsellä kans todella huonosti asiat ja ei ystäviä saatikka elämää.

    • väsynyt_

      Sama juttu mulla. Uusi puhelin on, mutta ei ketään kelle soittaa.

      • ....007 kaveri

        Väsynyt..

        Kirjoita tänne ja juttele meidän kanssamme...sitten soittelet kenen kanssa vain haluat
        Ei me kaikki täällä jotain "epänormaaleita" olla ..et sinäkään ole :)


      • väsynyt_
        ....007 kaveri kirjoitti:

        Väsynyt..

        Kirjoita tänne ja juttele meidän kanssamme...sitten soittelet kenen kanssa vain haluat
        Ei me kaikki täällä jotain "epänormaaleita" olla ..et sinäkään ole :)

        En uskalla. En tarkoita, että olisitte mitään epänormaaleja, mutta parempi olla varovainen, ettei taas tee virhettä. Luottamus ihmisiin on mennyt ja sitä ei helposti saa takaisin. Kirjoittakaa te joilla on vielä rohkeutta.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Minä olen niin syrjäytynyt ja yksinäinen etten varmaan osaisi edes ruveta puhumaan mitään kenellekään. Toivottavasti sinun tilanne ei ole näin paha... Mielessä ei oikeastaan pyöri muuta kuin että milloin eutanasia laki tulee voimaan että se joka kokee että ei tarvitse elämää voi sen myös lopettaa milloin tahtoo...


      • samma här

        Ei ole mullakaan ja ei ole koskaan ollutkaan.


    • Surv

      Moi,

      Mietin aika usein itsemurhaa.. sain joku aika sitten potkut ja sosiaalinen elämäni
      on rakentunut työn ympärille niin nyt ollaan sit aika orpoja tässä.
      Olen muutenkin onnistunut tuhoamaan elämäni aika pitkälti, ettei oikeastaan valoa tunnelin päässä näy.. siihen tarvittaisiin ihme.. vielä nyt tosin totuttelen
      tähän uuteen elämääni.
      Periaatteessa kuitenkin kaikki on suht hyvin, se riippuu kehen vertaa, unettomuus on
      myöskin yksi asia, joka sotkee kuvioita. En oikein halua tarkentaa mitään koska kuitenkin piirit on aika pienet ja aina olen kaikesta selvinnyt, nyt vaan se "survivor" on kadonnut jonnekin ja helpointa olisi vaan luovuttaa.
      Tämäkin jo helpottaa, että saan raapustaa tänne .. ehkä joku lukee tai sitten ei.
      Periaatteessa haluan löytää ystäviä mutta se on pakko tehdä toista reittia koska enhän nyt todellakaan halua kenenkään tietävän miten oikeasti voin.
      Luin tekstini.. kirjotin tavallaan sanomatta mitään :D

    • Surv

      Mä tiedän, että olet olemassa.. ehkä joskus kävelet mua vastaan.. mietin oletko se sinä ja hymyilen. En ole humalassa vaan hyvin väsynyt.

    • kadonnut pimeyteen

      Väsynyt olen minäkin. Vaikka ei näin nuori saisi olla. Ehkä olen nyt vaan kuluttanut ne kaikki voimavarat ja lisää ei tule mistään. Ei ole ketään, joka toisi jaksamista. Silti en haluaisi antaa periksi, mutta tuntuu että "normaali" elämä lipuu aina vaan kauemmaksi. Kaikki mikä on muille normaalia, on minulle vaan unelmaa.

      • 007 kaveri

        Väsynyt_

        Mitä tuo muuta on kuin kirjoittamista ;) Ei me sen kummempia mekään ole
        älä anna jomkun idiootin pilata suhteitasi muihin
        Samoilla "markkinoilla" mekin täällä olemme
        Ainakin täällä voit kirjoitella meille ...eikö :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe