Mies ei tule käymään koska menkat!

kysyvänainen

Tämmönen kysymys nyt erityisesti järkeville kommentoijille ja mielellään MIEHILLE.

Seurustelemme neljättä vuotta. Vieläkin olemme hyvin rakastuneita ja suhteessa menee hyvin. Olemme molemmat iältämme kolmen kympin hujakoilla.

Mutta tämmönen juttu nyt tuli ja mulla meni vähän pasmat sekasi ja rupes vituttaan!

Muutin vasta eri paikkakunnalle opintojen perässä. Välimatkaa on muutama sata kilsaa. Olemme vierailleet toistemme luona n. joka toinen viikko.

Miehen oli tarkoitus tulla luokseni täksi viikonlopuksi josta molemmat olimme hyvin innoissamme. Hirveä himotuskin ollut päällä molemmilla niin vierailua on todella odotettu, vaikka näimme kyllä viime viikollakin.

No nyt yllättäen alkoi menkat liika ajoissa, ja kerroin siitä pettyneenä miehelle. Hänkin oli pettynyt ja totesi että no jos hän tuleekin sitten vasta ens viikolla.

Olin itsekin pettynyt menkkojen alusta kun tekis NIIIIN kovasti mieli.. mutta en yhtään osannut olettaa että se estäisi koko vierailun! Joten aika yllätyksenä miehen kanta tuli ja sanotaanko suoraan että aika paha olo. Tuli kyllä semmonen tunne että jaa, muuhunko en kelpaa :(

En oikein osannut vastata muuta miehelle kuin että selvä, tehdäämpä sitten niin, kun jotenkin meni lukkoon omasta tunneryöpsähdyksestä.

Sanokaa miehet rehellisesti että onko tämä nyt oikeasti mikään mielen pahoitus asia? Mies on muuten tosi kultainen ja suhde oikesti vakavalla pohjalla ja rakkautta paljon, että ei kiitos mitään "olet pelkkä p***u" kommentteja.

Pari semmosta huomioitavaa asiaa: Molemmat olemme pienituloisia että siinä mielessä ymmärrän että kalliit matkustelut ois tietty hyvä ajoittaa mahdollisimman "hyödylliseen" ajankohtaan.. Lisäksi molemmat olemme kokemattomia pitkissä parisuhteissa niin miehellä tulee aika usein tämmösiä "beginners mistake" lausahduksia, oon niihin kyllä tottunut...

Jos osaisitte vähän selventää että mitä miehen mielessä mahdollisesti liikkunut että voisin ymmärtää paremmin ja selvitä vitutuksesta yli tai vaihtoehtoisesti vaatia parempaa kohtelua, miten nyt asian näettekin, kiitos kaunis :)

57

2920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kіs-kіsu

      Kuulostaa turhalta mieheltä.

      Ensinnäkään menkat ei estä seksiä ja toisekseen vaikka estäisivätkin, niin aikatauluista on tapana silti pitää kiinni.

      Sanoisin että mene viikonloppuna baariin ja pokaa sieltä joku, joka osaa nää jutut.

      • kysyvänainen

        Aloittaja tässä.

        Kyllä me ollaan usein menkkojen (niukemman vuodon) aikana puuhailtu ennenkin.

        Ja anteeksi vaan mutta tuo oli kyllä paska vinkki, et kyllä voi olla tosissaan että heti jos tulee joku vastoinkäyminen niin eiku vieraisiin.


      • Kіs-kіsu
        kysyvänainen kirjoitti:

        Aloittaja tässä.

        Kyllä me ollaan usein menkkojen (niukemman vuodon) aikana puuhailtu ennenkin.

        Ja anteeksi vaan mutta tuo oli kyllä paska vinkki, et kyllä voi olla tosissaan että heti jos tulee joku vastoinkäyminen niin eiku vieraisiin.

        Ai miehen oharit on "vastoinkäyminen". Se on miehen tarkoituksellinen valinta.


      • kysyvänainen
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Ai miehen oharit on "vastoinkäyminen". Se on miehen tarkoituksellinen valinta.

        No ensimmäisistä ohareista vieraisiin ei kuulosta musta yhtään sen järkevämmältä. -aloittaja-


      • Kіs-kіsu
        kysyvänainen kirjoitti:

        No ensimmäisistä ohareista vieraisiin ei kuulosta musta yhtään sen järkevämmältä. -aloittaja-

        Ei se ole vieraisiin menoa, kun sanot ennen viihteelle lähtöä miehelle, että ei tarvi tulla käymään enää koskaan.

        Alempana oli hyvä huomio siitä, että miten olet itse ilmaissut asian. Miksi naiset ylipäänsä tiedottaa miehiä menkoistaan? Onhan sitä kaikenlaisia tapoja harrastaa seksiä, jos kerran itsekin niin kiimainen olit. Mutta tuo, että mies sen takia skippaa tapaamisen kertoo kyllä siitä, ettei sun seura nyt niin ihmeellistä hänelle ole. Siksi sinuna etsisin uuden kumppanin. Joka viihtyy kanssasi kaikin tavoin.


      • kysyvänainen
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Ei se ole vieraisiin menoa, kun sanot ennen viihteelle lähtöä miehelle, että ei tarvi tulla käymään enää koskaan.

        Alempana oli hyvä huomio siitä, että miten olet itse ilmaissut asian. Miksi naiset ylipäänsä tiedottaa miehiä menkoistaan? Onhan sitä kaikenlaisia tapoja harrastaa seksiä, jos kerran itsekin niin kiimainen olit. Mutta tuo, että mies sen takia skippaa tapaamisen kertoo kyllä siitä, ettei sun seura nyt niin ihmeellistä hänelle ole. Siksi sinuna etsisin uuden kumppanin. Joka viihtyy kanssasi kaikin tavoin.

        Kuten viestissäni sanoin, suhde on muuten hyvällä tolalla ja rakkaus kova että en missään nimessä missään välissä eroa ole harkinnut. Lähinnä kyselin tällä palstalla että onko tämä asia selvittämisen arvoinen vai pitäskö vaan antaa mennä.

        Ja ilmoitin asiasta koska olin itse niin pettynyt, sillai "et arvaa mitä, vähä vituttaa ku.." -aloittaja-


      • Kіs-kіsu
        kysyvänainen kirjoitti:

        Kuten viestissäni sanoin, suhde on muuten hyvällä tolalla ja rakkaus kova että en missään nimessä missään välissä eroa ole harkinnut. Lähinnä kyselin tällä palstalla että onko tämä asia selvittämisen arvoinen vai pitäskö vaan antaa mennä.

        Ja ilmoitin asiasta koska olin itse niin pettynyt, sillai "et arvaa mitä, vähä vituttaa ku.." -aloittaja-

        No, sä koet että suhde on hyvällä tolalla ja rakkautta on. Tollaset skippaukset kuitenkin antaa objektiivista tietoa siitä, että suhteen ylläpito ei ole ykkösasia miehelle. Tosta se erilleen lipuminen alkaa. Ja nyt kun asutte eri paikkakunnilla, niin hyvä pitää mielessä, että varsinkin miehet alustaa uuden suhteen ennen vanhasta poistumista.


      • miesvm_1967x
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        No, sä koet että suhde on hyvällä tolalla ja rakkautta on. Tollaset skippaukset kuitenkin antaa objektiivista tietoa siitä, että suhteen ylläpito ei ole ykkösasia miehelle. Tosta se erilleen lipuminen alkaa. Ja nyt kun asutte eri paikkakunnilla, niin hyvä pitää mielessä, että varsinkin miehet alustaa uuden suhteen ennen vanhasta poistumista.

        Olen justiinsa samaa mieltä Kis-kisun kanssa.

        Seurasi ei hääppöisesti kiinnosta jos mies ei viitsi menkkojen takia tulla. Itse nuorena opiskelijana matkustin useamman sataa kilometriä tapaamaan tyttöystävääni. Hänen piti hakea minut autolla juna-asemalta mutta sattui niin että hän raskaan työpäivän päätteeksi otti liian pitkät nokoset ja myöhästyi joten olin jo ehtinyt lähteä liftaamaan hänen asuinseudulleen jonne oli vielä 80km matkaa. 30km pääsin liftillä, kymmenisen kilometriä kävelin ja lopuksi varastin erään talon pihasta fillarin (anteeksi omistaja toivottavasti pyöräsi löytyi naapurikaupungista) jolla ajoin loput 40 kilometriä. Matkaan lähdin pe klo 17 ja perillä olin la klo 06. oli siinä plikka yllättynä kun meikäläinen koputteli oven takana, oli luullut etä olin suuttunut ja lähteny takasin tms. ja HAH! no way. Enkä mennyt pimpsan takia vaan koska rakastin kyseistä naista, oli pakko sada nähdä. Ja tarina on siis täysin totta.


      • Kіs-kіsu
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Olen justiinsa samaa mieltä Kis-kisun kanssa.

        Seurasi ei hääppöisesti kiinnosta jos mies ei viitsi menkkojen takia tulla. Itse nuorena opiskelijana matkustin useamman sataa kilometriä tapaamaan tyttöystävääni. Hänen piti hakea minut autolla juna-asemalta mutta sattui niin että hän raskaan työpäivän päätteeksi otti liian pitkät nokoset ja myöhästyi joten olin jo ehtinyt lähteä liftaamaan hänen asuinseudulleen jonne oli vielä 80km matkaa. 30km pääsin liftillä, kymmenisen kilometriä kävelin ja lopuksi varastin erään talon pihasta fillarin (anteeksi omistaja toivottavasti pyöräsi löytyi naapurikaupungista) jolla ajoin loput 40 kilometriä. Matkaan lähdin pe klo 17 ja perillä olin la klo 06. oli siinä plikka yllättynä kun meikäläinen koputteli oven takana, oli luullut etä olin suuttunut ja lähteny takasin tms. ja HAH! no way. Enkä mennyt pimpsan takia vaan koska rakastin kyseistä naista, oli pakko sada nähdä. Ja tarina on siis täysin totta.

        "koska rakastin kyseistä naista"

        Se.

        Ja sitä varten täällä ollaan.


      • Helisevä rauta
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Olen justiinsa samaa mieltä Kis-kisun kanssa.

        Seurasi ei hääppöisesti kiinnosta jos mies ei viitsi menkkojen takia tulla. Itse nuorena opiskelijana matkustin useamman sataa kilometriä tapaamaan tyttöystävääni. Hänen piti hakea minut autolla juna-asemalta mutta sattui niin että hän raskaan työpäivän päätteeksi otti liian pitkät nokoset ja myöhästyi joten olin jo ehtinyt lähteä liftaamaan hänen asuinseudulleen jonne oli vielä 80km matkaa. 30km pääsin liftillä, kymmenisen kilometriä kävelin ja lopuksi varastin erään talon pihasta fillarin (anteeksi omistaja toivottavasti pyöräsi löytyi naapurikaupungista) jolla ajoin loput 40 kilometriä. Matkaan lähdin pe klo 17 ja perillä olin la klo 06. oli siinä plikka yllättynä kun meikäläinen koputteli oven takana, oli luullut etä olin suuttunut ja lähteny takasin tms. ja HAH! no way. Enkä mennyt pimpsan takia vaan koska rakastin kyseistä naista, oli pakko sada nähdä. Ja tarina on siis täysin totta.

        Ainakin poika hoi on ollut aitoa rakkautta!!!

        Itellä joku ihime säätövaihe... Kesän paljon lähellä ollut nyt hidastaa- eikä siinä mitään pahaa. Just sopivasti kun pitäsi heretä sopimaan pelisäännöt- ne kun on olleet miehen mallilla tähän asti, ja kotini näyttääkin jo toisen kodilta... itse "isäntä" vaikeeselkoinen nykyään. ei siinä lohduta pakkasesta löytyvät leivät, Viinipullo on vuoroon pystyssä ja kyljellänsä, ja hylly vaatehuoneessa oottaa et joku käyttäs puhtaita vaatteeitansa, eikä juuri oma työkään tunnu kuin puurtamiselle, kun puhumattomat jutut riesaa välissä, välimatkassa. Ei nuo puhelimessa hitailta setvijöiltä kerkiä selvitä, toimintatavoiksi asti. pelkääköhän se ruveta oikeasti ketään välittämään? Tai kauhistui kun silleen huomasi...

        Arvelin ottaa itelle vkl aikalisän. Neulon kunneka herra suvaitsee ilmoittaa ittestään näkemispaikkamme ja ajankohdan. Ny pittää kohta lähtiä työvuoroon...


    • poppis.

      Olen kylläkin nainen, mutta minulla oli sama tilanne erään miehen kanssa. Hän asui Porvoossa ja toimi ravintola- alalla (vuorotyö) ja minä Espoossa ja minulla työni. Miehellä ei ollut ajokorttia, joten tapasimme pääsääntöisesti hänen luonaan. Minä ajoin sinne kun hänen työvuoroihinsa sopi. Joskus näimme vain 2*kk lyhyen viikonlopun. Mielestäni liian vähän kuitenkin.
      Kerran oli jakso, jolloin oli joku tapaaminen peruuntunut ja tapaamisväli oli pitkäksi venynyt. Hän laittoi ikävä ja rakkaus -viestejä ja kertoi kaipuustaan. Sutten mulla alkoi juuri ennen vikkonloppua menkat ja mies perui tapaamisen sen takia.
      Mulle jäi siitä niin runnottu olo, etten selvinnyt siitä kunnolla ollenkaan. Se oli yhtenä tekijänä myös siinä, et lopetin suhteen. Tapaamisia oli niin harvoin, et koin suhteen muutenkin seksisuhteeksi. Sit vika niitti oli toi, etten kelvannut kainaloon menkkojen kanssa. Seksi oli kuulemma mun kanssa niin taivaallista ettei kestä olla lähelläni ilman sitä. Valehtelija.
      Olis kiva kuulla miehiltä asiaan mielipiteitä? Miksi menkat karkoittaa?

    • 2+4

      Oon nainen, mutta en mäkään näe mitään järkeä tapaamisessa jos ei voi panna. Itekin perunut tapaamisia tai siirtänyt kuukautisten takia. Pitäiskö sitä muka sitten vaan lätistä ja kyhnätä viikonloppu ilman seksiä? Tylsää. Tylsää voi harrastaa kotonakin.

      • kysyvänainen

        Aloittaja tässä.
        Eikö sitten tosta panemisesta tuu itse tarkoitus jos kerta näkeminen on vaan siitä kiinni?

        Toisaalta kyllä tajuan mitä haet, ja mietin kans sitä että toisella kertaa sais samoilla matkakustannuksilla sitten vähä parempaaki menoa.

        Jotenkin tuntuu vaan pahalta että juurikin mies tokaisee nuin kuin tokaisi.


      • 2+4
        kysyvänainen kirjoitti:

        Aloittaja tässä.
        Eikö sitten tosta panemisesta tuu itse tarkoitus jos kerta näkeminen on vaan siitä kiinni?

        Toisaalta kyllä tajuan mitä haet, ja mietin kans sitä että toisella kertaa sais samoilla matkakustannuksilla sitten vähä parempaaki menoa.

        Jotenkin tuntuu vaan pahalta että juurikin mies tokaisee nuin kuin tokaisi.

        Ei se seksi mikään itsetarkoitus ole, mutta taidan olla sellainen kaupankävijä. Mittaan aina ajan arvoa ja yritän maksimoida hyödyn panostuksesta jonka teen. Luultavasti en ole koskaan ollut rakastunut ennen kuin nyt. Ensimmäistä kertaa seksillä ei ole väliä. Haluan olla vain hänen kanssaan ja oppia hänestä kaiken. Yleensä harrastan seksiä heti ekoilla treffeillä. Nyt olen odottanut. Puhutaan kyllä seksistä ja paljon, mutta olemme pidättyneet vaikka kaikki huutaa meissä että tehkää se. Jokaisella kosketuksella on nyt merkitys ja jokainen katse on kuin sukellus maailmaan jota en tiennyt olevan. Olen tavannut ihmisen jota en pelkää ja uskallan olla oma itseni. Seksiä sentään en kuukautisten aikaan harrasta. Vuodan kuin niagara kolme päivää ja verta on kaikkialla vaikka käytän yösiteitä jotka imee kaikkein eniten :D Että kai sitä voi sanoa että jos rakastaa niin vaalii jokaista hetkeä oli se millainen tahansa :)


    • Nainem

      Vähän hankala, kuulostaa kyllä että on ollut ajattelematon töksäytys, sinä itse kuitenkin täällä tiedät parhaiten teidän suhteen laadun, teettekö te mitään muuta yhdessä ja kuinka muutenkin tunnette toisenne ymsyms.

      En usko että on pahalla tarkoittanut, varmaan on ajatellut että helpoin olisi molempien kannalta oleskella sitten kun sinulla ei ole kuukautiset päällä, veri lennä ja et kiukkua ja valita menkkakivuista...varsinkin jos matkustaminen ja toisen näkeminen ei teillä muutenkaan ole joka viikkoinen autuus, niin kaipa sen sitten mieluiten viettää silloin täysin vapautuneesti toisen seurassa...

      Itse olen seurustellut kohta 6 vuotta ja olen avoliitossa, ja edelleen mies kammoksuu menkkoja ja hieman kuin "karttelee", no ällöttää se hieman minua itseänikin, on vähän epähygieeninen ja turvonnut olo...

    • SuZu

      No mitä jos kirjoittaisit vaikka hänelle ja kertoisit miltä tuntuu? Tällänen jää rassaamaan mieltä jos ei sano ääneen tuntemuksia. Eihän toi ny oo mistään kotoisin, että menkkojen takia jätetään väliin tapaaminen. On parisuhde muutakin kuin seksiä. Mulla ja miesystävällä kämppien välissä 40km, mutta ei oo ikinä jättänyt tulematta vaikka olis menkat.

      • kysyvänainen

        Oon kyllä samaa mieltä että pitäisi kyllä kertoa miltä tuntuu. Jotenkin tuntuu etten kuitenkaan vielä halua sanoa mitään tunteiden päällä ollessa sanoa ettei tuu vedettyä yli (ku vielä menkatki päällä :D ). Pitää jotenkin ensin "makustella" että mitä oikeesti oon asiasta mieltä..
        -aloittaja-


    • Amelié2

      Eipä meilläkään harrasteta menkkaseksiä, mutta kaikkea muuta sitten... Käsihoitoja, suuhoitoja (miehelle toki vain) jne. JA kun käytössä on kuppi, niin mies uskaltaa käsillään räplätä kunnes olen tyytyväinen (tyydytetty).

      Joten kyllä, loukkaantuisin ja pahasti.
      Kokeile seuraavalla kerralla näitä:
      - hiivatulehdus
      - muu pimppavaiva
      - olet kipeä, esim. selkä
      - ei seksi kiinnosta, eli sitä ei tipu (jos mies kieltäytyy vierailusta kuultuaan, että "sinua ei kiinnosta" seksi, niin eiköhän homma ole aika selvä).

      Viimeisellä siis tarkoitin sitä, että vähän vain huijaat miestä. Ehkäpä hän saa sinut sitten syttymään ja innostumaan aiheesta. Jos vaivautuu paikalle.

      • kysyvänainen

        Kyllä se 100% tietää että hoitelisin sen ja aina oon hoidellukin. Ja aikasemmin sanoinkin että ollaan kyllä ennenkin menkkojen aikana puuhailtu, ihan p*ntukki. -aloittaja-


    • hra huu

      Ymmärrän kyllä, et pitkän eron jälkeen olis ihanaa rakastella kunnolla ja menkat tietty vähän vaikuttaa hommaa... ainakin valmisteluja ja suojaamista pitää miettiä ellei sit rakastella suoraan suihkussa.
      Toisaalta ymmärrän myös, et nainen voi juuri menkkakipujen ja kurjan olon takia tarvita hellittelyä ja paipomista. Aamiaista punkkaan ja selän hieromista.
      Ite kyl haluisin nähdä naiseni jos oikeesti olis ikävä.

      • kysyvänainen

        Niin, oishan se kiva :/ Ehkä vaan pitää malttaa ens viikkoon :) -aloittaja-


      • kj5l45k5
        kysyvänainen kirjoitti:

        Niin, oishan se kiva :/ Ehkä vaan pitää malttaa ens viikkoon :) -aloittaja-

        Suosittelisin keskustelemaan aiheesta miehen kanssa. Kuulostaa siltä että muuten asiat kunnossa niin ei kyllä kannata tuon tulla väliin. Kokemuksesta (3v,400km) voin sanoa, että kaukosuhteessa on oltava vieläkin tarkempi siitä, ettei välillä ole mitään hiertävää ja että asioista sovitaan. Elikkä ensiviikonloppuna ennen toimintaa pieni rakentava kokemusten ja ajatusten vaihto. Kumpikin sanoo mitä ajatteli/koki ja pyrkii ymmärtämään toisen näkemyksen ja sovitaan sitten jatkosta kuinka toimitaan. Sitten taas hyvillä mielin kumpikin lakanoita heiluttelemaan ;)


    • nnn44

      Jotenkin tuntuu, että teet nyt kärpäsestä härkästä... Mies siis totesi vain, että no jos hän sitten tuleekin vasta ensi viikolla ?

      Teillä on neljän vuoden vakiintunut seurustelusuhde takana ja hyvin menee - joten miksi annat noin pienen asian nousta kivitalonkokoiseksi... Loukkaukseksi?
      Et selvästikään ole tuolla historialla miehelle vain "pelkkä pano".

      Otapa nyt järki käteen: eikö oikeasti ole mukavampaa nähdä viikon kuluttua, kun sinulla ei ole menkkoja? Mielestäni tilanne olisi toisen luonteinen, jos näkisitte yleensä joka vkl ja nyt mies menkkojesi vuoksi peruisi tulonsa.

      • kysyvänainen

        No hyvä jos on näin! Tätä itsekin pohdin että onko kärpänen vai härkänen kyseessä. Ja täältä sai kyllä neuvoja kumpaankin suuntaan, entistä sekasempi olo :D -aloittaja-


    • Jonttuvaanmoi

      Sinulle kyllä sanoisin, että mieti, jos jo nyt on tollasta! Itse olen jo aviossa ollut vuosia, ja tämä on mennyt jo siihen, ettei mies edes koske jos minul on sellanen vuoro töissä, ettei seksiä ole illalla tarjolla.... Miehet on oma rotunsa, ja ajatteleevat vaan ja ainoastaan alapäällä, siis sen enaihuuman jälkeen... Ikävä kyllä!!

      • kysyvänainen

        En usko että tohon suuntaan menis, meillä hellyys ja koskettaminen alusta asti ollu runsasta ja mikä parasta, siltikin vain kasvaa :)


    • miesvm_1967x

      Mitähän mulle tuli mieleen.. en diggaa itsekään verileikeistä, joskin on niitä tullut joskus harrastettua. Välillä paremmalla, joskus huonommalla menestyksellä :) En vaan kuulu siis siihen joukkoon miehiä jotka diggaa moonisjutuista.

      Mutta en kyllä tunnetasolla tajua miksei voi tulla käymään. Vaikka sitä rahaa ei nin pal olis. Itse kulutin aikoinaan viimoset pennosetkin että pääsen tapaamaan naista jota kaipaan.

      Seksiä voi harrastaa monellakin eri tavalla joten kuukautisten ei pitäisi olla este, kunhan pidät huolen hygienastasi noin ylipäänsä.

      Mieshän voi kait silti vaikka sormettaa jos pipari on just pesty (vaikka se löyhkä tuleekin uumenista) ja tehdä vaiks mitä muuta kivaa (eroottiset alueet). Samoin voit itse tehdä miehelle vaikka mitä temppuja joilla hältä lähtee järki päästä.

      Mutta, ette sittenkään taida rakastaa toisianne, muutoin tämän pitäisi olla ilmiselvää stooria? Mutta jos ei kiinnosta tarpeeksi, niin ei kiinnosta tarpeeksi.

    • maukonen

      Kyllä minulle miehenä tulisi ensimmäisenä mieleen menkailmoituksesta, vähän sama asia kuin pääsärkyilmoituksesta, eli naistani ei taida seksi kiinnostaa, eikä muutenkaan ole kiinnostunut minun seurasta tällä hetkellä. Eli on iso merkitys sillä, miten ilmoittaa asiasta. Mikäli olisit kertonut samalla kaipaavasi seuraa menkoistasi huolimatta tilanne olisi aivan toinen.

      • kysyvänainen

        Ei varmasti tosta oo kysymys koska mies tietää että oon ihan yhtä kiimanen ku seki :D -aloittaja-


      • miesvm_1967x
        kysyvänainen kirjoitti:

        Ei varmasti tosta oo kysymys koska mies tietää että oon ihan yhtä kiimanen ku seki :D -aloittaja-

        Eli sitten SINÄ et kiinnosta kuten aiemmin on juttua jo ollutkin..


    • 6 + 13

      Sehän voi tosiaan olla, että tuo ilmoituksesi näytti miehelle siltä, että et itse ole kiinnostunut näkemään menkkojen takia.
      Jos näin ei ole niin kuulostaisi vähän oudolta. Seksiä kun voi harrastaa kuitenkin ja olette ennenkin niin tehneet.
      Itse olen samankaltaisessa tilanteessa ja minä en kyllä jättäisi tapaamista väliin tuollaisesta syystä, liian tuskallista muutenkin tämä välimatka :)

    • ei tarvitse kertoa

      No pitäähän sitä avioliitossakin nukkua samassa pedissä vaimon kanssa, vaikka hänellä olisi kuukautiset. Jotkut miehet eivät välitä, toiset eivät halua intiimiä kanssakäymistä, kuten nykyinen aviomieheni etenkään kuukautisten runsaimpina päivinä. Mutta en ymmärrä sitä, että ei voi tulla rakkaansa luokse, jos on kuukautiset. Ja miksi sinä sitä edes tosiaan kerroit miehelle? En minäkään aviomiehelleni aina mainosta, että nyt on ne päivät. Jos hän sitten innostuu, niin ilmoitan, että nyt on sitten asiat näin...ja hän saa päättää, miten jatketaan. Yleensä hän silloin vetäytyy, koska uskonto niin määrää.

      • kysyvänainen

        Mutta että haluaisko siitä oikein maksaa että pääsis vuotavan naisen viekkuun? :D :D -aloittaja-


      • miesvm_1967x
        kysyvänainen kirjoitti:

        Mutta että haluaisko siitä oikein maksaa että pääsis vuotavan naisen viekkuun? :D :D -aloittaja-

        Tietysti jos rakastaa kyseistä naista, ilman muuta, ei epäilystäkään :D


      • ei tarvitse kertoa
        kysyvänainen kirjoitti:

        Mutta että haluaisko siitä oikein maksaa että pääsis vuotavan naisen viekkuun? :D :D -aloittaja-

        Mutta jos hän maksaa vain kun saa seksiä niin silloinhan suhde on joku muu kuin parisuhde...


    • lkujigu

      Miksi kyselet täällä, jos olet niin ehdottoman varma että mies rakastaa ja haluaa vain ja ainoastaan sinut?

      • kysyvänainen

        Mähän lähinnä kyselen että onko tämä joku asia josta pitäs jotenki puhua/käsitellä vai että ylireagoinko :)


    • psykologianopiskelij

      Mikset ap snao miehellesi että sinusta tuntui kurjalta että hän ei halua nähdä menkkojen takia sinua? Ymmärrän, ettet halua alkaa tekemään draamaa, tai vaikuttaa tarvitsevalta, tai näyttää että "ylireagoit", mutta se on ihan aikuisten oikeasti ainoa keino selvittää tilanne.

      Mies on joko voinut ajatella että säästelee tapaamisen sitten parempaan kertaan kun voitte tehdä kunnon setin kautta, tai sitten hän on saattanut ajatella että sinä olet huonovointinen ja kärttyisä, joten "pelkää" niitä menkkoja.

      Voithan laitta sille viestin, että haluaisit tavata menkoista huolimatta, ja toivot ettei se häntäkään haittaisi? Ja sitten katsot kuinka hän reagoi, jos ei silti tule, niin sitten on vähän hälyyttävää.....

      • miesvm_1967x

        Niin.. rakkauden muotoja on tietysti erilaisia. Esim. rakkaus omiin lapsiin on erilaista kuin omaan puolisoon. Mutta noille rakkauden lajeille on yhtenevää se, että niiden eteen tekee mitä tahansa jos rakastaa oikeasti. Rakastava ihminen puolustaa aina omaa "laumaansa" ja tekee kaikkensa sen eteen. Karrikoitu vanha sanonta mutta kuitenkin.

        Jos olisin AP:n mies eikä mulla olis autoa niin vuokraisin joltain naapurin muksulta mopon edullisesti ja lähtisin ajeleen :D Se on nykyaikaa nääs. Mopo kulkee 45km/h eli about parissa tunnissa olis perillä ja edullisesti. Edelleenkin, tässä iässäkin olisin valmis alistumaan noin korniin keinoon päästäkseni rakkaani luokse. Onneksi oma kulta on vain tuossa 3m:n päässä :) ..ja lukee tämänkin joku päivä :P Pusu siitä


      • kysyvänainen
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Niin.. rakkauden muotoja on tietysti erilaisia. Esim. rakkaus omiin lapsiin on erilaista kuin omaan puolisoon. Mutta noille rakkauden lajeille on yhtenevää se, että niiden eteen tekee mitä tahansa jos rakastaa oikeasti. Rakastava ihminen puolustaa aina omaa "laumaansa" ja tekee kaikkensa sen eteen. Karrikoitu vanha sanonta mutta kuitenkin.

        Jos olisin AP:n mies eikä mulla olis autoa niin vuokraisin joltain naapurin muksulta mopon edullisesti ja lähtisin ajeleen :D Se on nykyaikaa nääs. Mopo kulkee 45km/h eli about parissa tunnissa olis perillä ja edullisesti. Edelleenkin, tässä iässäkin olisin valmis alistumaan noin korniin keinoon päästäkseni rakkaani luokse. Onneksi oma kulta on vain tuossa 3m:n päässä :) ..ja lukee tämänkin joku päivä :P Pusu siitä

        Meillä on siis 400 km matkaa. Vois vähä munatskut jäätyä matkalla :D -ap-


      • kysyvänainen

        Kiitos hyvästä vastauksesta : ) Oon samaa mieltä että asia ois hyvä käsitellä. Ja nimen omaan tuo draaman aiheutuksen pelko estäny mua, ei halua ylireagoida kuten sanoit. En taida kuitenkaan pyytä silti tulemaan, tein jo muut suunnitelmat viikonlopulle ja eiku etiä päin :) -ap-


    • Nainen kysyy ja kumm

      Olen nainen, ja ihan ensiksi kysyn, että miksi teillä menkat estävät seksin harrastamisen? Minä olen sinua joitakin vuosia vanhempie, enkä nykyisessä tai missään aiemmassakaan suhteessa ole menkkojen takia jättänyt seksiä harrastamatta. Eihän siinä ole mitään tolkkua. Käykö sinulla jostain syystä silloin niin kipeää ja oletko hakenut siihen apua? Vai mistä ihmeestä on kyse?

      Minua ainakin himottaakin kaikkein eniten aina menkkojen ekana päivänä, hormonit hyrrää.;)

      • ei jumal.

        Seksiä menkkojen aikana? Hyi saatana.

        Sattuu niin jumalattomasti (endometrioosi), että seksin jäljiltä voisi nostaa syytteen kidutuksesta.

        Aika monella naisella on kipuja kuukautisten aikana, eivätkä panemiset kiinnosta vähääkään. Esim. endometrioosi on noin 20% naisista, joten ei mitenkään harvinaista.


      • kysyvänainen

        No kuten aikaisemmin mainitsin niin ei estä, mutta eihän se nyt kaikista mielyttävimpääkään ole :) -ap-


    • vastaus vaan

      Vaikka nainen olenkin niin voisin harvat tapaamiskerrat ajoittaa ei menkka-aikaan.
      Sitten mies sanoisi, että no voisikai sitä muutenkin nähdä, ja sanoisin että eiks ois parempi nähdä sitten, kun siitä on enemmän hyötyä.
      Ja voisihan sitä pannakin kuukautisten aikaan, mutta kyllä se on sellaista tuhraamista ja miehelläkin vaikea keskittyä kun verennäkeminen ei ole kaikkien miesten mielestä kiihottavaa. (en tiedä millaisia psykoja muut miehet on, mut ei ole normaalia ainakaan verennäkemisestä innostua mun mielestä) Pimeässä peitonalla ja kyllä se tuntoaistimuskin on eri kun veri kuivuu samalla lakanoihin tai pyyhkeeseen yms..Ihmettelen naisia jotka pitää itsestäänselvänä kuukautistenaikana panemista, ihan kun nainen olisi jotenkin tyhmä jos ei tajua että "voihan silloinkin panna".
      No ainahan sitä VOI tehdä mitä vaan, mutta on tulehdusriskikin suurempi tuolloin, eikä kaikkea tarvitse aina tehdä vain siksi että se on nippanappa mahdollista vaan voi odottaa parempaakin hetkeä eikä olla pikanautinnon perässä vain, että kunhan mies saa uitettua keppiään vaikka nainen olisi pää kainalossa. Onko se joku "olen kova muija"- juttu kun ei ole kuin jotku pikku kuukautiset..luulen ettei ne oo oikeita naisia jotka voi vaan naida menkkojen aikaan, niillä on joku kuukautishäiriö eivätkä omaa niin suurta määrää hormoonia.
      Pari ruskeaa tippaa ja ei tarvi seksiäkään välttää, jos se on teistä kuukautiset niin ette ole kuukautisia vielä nähneetkään.

      • xxxxxxxx999999

        Mä en oikein ymmärtänyt tota loppua?

        Mulla tulee kyllä verta kuin härän kurkusta ja exän kanssa harrastin seksiä silloin, sänky oli vuorattu paksuilla pyyhkeillä. Mulla auttoi kuukautiskipuihinkin ihan kivasti kun sai orgasmin ja niin kortsuahan voi käyttää vaikka ei se auta kun mies on kainaloita myöten veressä.


      • hieno vastaus
        xxxxxxxx999999 kirjoitti:

        Mä en oikein ymmärtänyt tota loppua?

        Mulla tulee kyllä verta kuin härän kurkusta ja exän kanssa harrastin seksiä silloin, sänky oli vuorattu paksuilla pyyhkeillä. Mulla auttoi kuukautiskipuihinkin ihan kivasti kun sai orgasmin ja niin kortsuahan voi käyttää vaikka ei se auta kun mies on kainaloita myöten veressä.

        Kiitos että jaoit tarinasi.


    • 7+15

      Onpa tyly mies, on munkin mies ollut pettynyt kun menkat on ollut tapaamisviikonloppuna. Mutta me on halailtu ja suukoteltu, seksiä ei kyllä ole harrastettu kun mies lähes pyörtyy veren näkemisestä.
      Mutta olen antanut miehelle suuseksiä ja käsihoitoja ja mies on hyväillyt rintoja ja suudellut.

    • ihme valittaja

      Juttele sen miehen kanssa ja kerro mitä tunsit. Niin toimitaan toimivissa suhteissa.

    • jepsjee

      itselleni kävi niin, kun tapailemalleni miehelle ilmoitin menkoista, että tämä mies halusi silti tulla luokseni ja nukkua seuraavan yön vieressäni. ja niin nukuimmekin ja vietetty aika oli ihanaa vaikka kovasti olisi tehnyt mieli muutakin kuin vain kuorsata kainalossa :D ja mies tuli seuraavanakin yönä viereen nukkumaan. mutta ehkä apn mies luuli että haluat siirtää tapaamista, ei varmaan kannata huolestua jos suhteessa muuten menee hyvin.

    • Wanha kyynikko

      Ehkä miehesi pettyi siihen, ettei nyt saakaan sinulta "sitä itseään"? Ehkä toi välimatka vaikuttaa, varsinkin kun etäisyyttä on noinkin paljon ja aikaisemmin olette asuneet lähempänä toisianne? Tapaamiset ovat olleet aikaisemmin helpompi järjestää kuin nyt. Ehkä siitä tuli hänelle y.m. reaktio?

      Miehellesi voit kertoo (tai näyttää tämän kirjoituksen), että sitä seksiä voi harrastaa kuukautistenkin aikana. Jollei yhdyntä onnistu tai jos se tuntuu vastenmieliseltä, niin sitten voi kokeilla sukupuolielimien hierontaa toisiinsa. Onnistuu, jollei naisella ole runsasta verenvuotoa, ja käyttää tamponia.

      Sitä paitsi, nainen voi antaa miehen sukukalleuksille käsi/suu/rinta/jalkahoitoa. No, peppuseksistä nyt puhumattakaan, mieltymyksistä riippuen. Luulisin että noiden e.m. temppujen avulla mies kuin mies laukeaa, ja saa tyydytyksen?

      Seuraavaa kertaa ajatellen, sinun ei kannata kertoa miehellesi että menkat alkoivat. Voithan aina sanoa, että ne alkoivat kun hän oli matkalla luoksesi.

      Miehenä hämmästelen miksei hän halunnut matkustaa luoksesi? Kyllähän niitä seuraaviakin kertoja tulee, että hän pääsee sinuun "uppoutumaan", läheisyyskin on tärkeää :-).

      Ei sitä penetraatiota tarvitse ihan joka kerta olla, kyllä sitä ehtii.

      Tällaisia ajatuksia tällä kertaa...

    • onko luotettava?

      Pettääkö mies tai onko toinen seurustelusuhde, kun häntä ei näy? Mitä hän tekee poissaollessa?? Jos ei saa seksiä, ei tule? Kuukautiset inhottaa ilmeisesti. Tunnetko todella hänet hyvin? Olisko aika ottaa selvää. Hän ei edes ole vaivautunut syytä mainitsemaan. Ei siis välitä mitä teet, kun loukkaannut asiasta, vaikka katkaisisit suhteen. Tai suuttuisit. Onko hän aidosti mukana? Olishan hän voinut kieltäytyä seksistä kuukautisten aikana, ja voi tehdä muuta yhdessä. Mitä muuta yhteistä teette kuin seksiä? Merkitseekö seksi/fyysisyys/ateismi miehelle liikaa, näkeekö mitään muuta elämässä? Onko yhteisiä aiheita puhua ja onko hän avoin. Vai vetäytyvä, ei-kiinnostunut? Määräävä, kontrolloiva?

      • kysyvänainen

        Siis kyllä häntä on näkynyt, hän on ollut jopa se aktiivisempi osapuoli pitämään yhteyttä, ja käynyt täällä säännöllisesti, johtuen siitä että minun tulot on vähän huonommat kuin hänen. Alunperin tämä viikonloppu ei ollut ees tarkoitus nähdä, mutta innostuttiin himoissamme sopimaan ekstra käynnin ja sit tuli nuo menkat ja sanoin siitä niin sano että no jos sitte ens vk-loppuna.

        Vastauksia kysymyksiisi: Tunnen mielestäni hänet hyvin. Ja välittäisi kyllä jos katkaisisin suhteen, mutta eihän semmosesta tässä ole ollut kyse missään välissä että oisin tämän takia eroamassa. Onko aidosti mukana? Kyllä mielestäni. Mitä muuta tehdään yhdessä: Erityisesti pitkän kaavan kokkailut on meidän juttu, parin kuukauden välein käydään leffassa, kotona katotaan dokkareita yhessä, puhutaan nyt välimatkan aikana monta tuntia skypessä per päivä, yhdessä ollessa ajellaan muuten vaa ympäri kaupunkia kuunnellaan musaa ja jutellaan, kesäsin käydään kävelyillä luonnon helmassa erit. iltaisin, vietämme aikaa yhdessä myös molempien kavereiden kanssa sillon tällön.. Kysyit onko seksi/fyysisyys tärkeää: Seksi on hänelle tärkeää mutta ihan yhtä tärkeää mullekin, ja rakastellaan monta kertaa päivässä. Onko yhteisiä keskusteluaiheita? Kyllä, maan ja taivaan väliltä, huumori kukkii ja syvällisempiäkin aiheita on : ) Ei todellakaan vetäytynyt, ei määräilevä, ei kontrolloiva. Vähän semmonen luonnon lapsi tyyppinen ja tosi rento.

        Hänellä ei kyllä ole yhtään siskoja eikä ennen mua oo seurustellut naisen kanssa pitempään niin monesti sanoo semmosia juttuja mistä naisena kyllä helposti vetää herneen nenään, eli oisko tämä nyt yks niitä mistä ei vaan hoksaa että nainen ei halua kuulla ehkä :D -ap-


      • kysyvänainen
        kysyvänainen kirjoitti:

        Siis kyllä häntä on näkynyt, hän on ollut jopa se aktiivisempi osapuoli pitämään yhteyttä, ja käynyt täällä säännöllisesti, johtuen siitä että minun tulot on vähän huonommat kuin hänen. Alunperin tämä viikonloppu ei ollut ees tarkoitus nähdä, mutta innostuttiin himoissamme sopimaan ekstra käynnin ja sit tuli nuo menkat ja sanoin siitä niin sano että no jos sitte ens vk-loppuna.

        Vastauksia kysymyksiisi: Tunnen mielestäni hänet hyvin. Ja välittäisi kyllä jos katkaisisin suhteen, mutta eihän semmosesta tässä ole ollut kyse missään välissä että oisin tämän takia eroamassa. Onko aidosti mukana? Kyllä mielestäni. Mitä muuta tehdään yhdessä: Erityisesti pitkän kaavan kokkailut on meidän juttu, parin kuukauden välein käydään leffassa, kotona katotaan dokkareita yhessä, puhutaan nyt välimatkan aikana monta tuntia skypessä per päivä, yhdessä ollessa ajellaan muuten vaa ympäri kaupunkia kuunnellaan musaa ja jutellaan, kesäsin käydään kävelyillä luonnon helmassa erit. iltaisin, vietämme aikaa yhdessä myös molempien kavereiden kanssa sillon tällön.. Kysyit onko seksi/fyysisyys tärkeää: Seksi on hänelle tärkeää mutta ihan yhtä tärkeää mullekin, ja rakastellaan monta kertaa päivässä. Onko yhteisiä keskusteluaiheita? Kyllä, maan ja taivaan väliltä, huumori kukkii ja syvällisempiäkin aiheita on : ) Ei todellakaan vetäytynyt, ei määräilevä, ei kontrolloiva. Vähän semmonen luonnon lapsi tyyppinen ja tosi rento.

        Hänellä ei kyllä ole yhtään siskoja eikä ennen mua oo seurustellut naisen kanssa pitempään niin monesti sanoo semmosia juttuja mistä naisena kyllä helposti vetää herneen nenään, eli oisko tämä nyt yks niitä mistä ei vaan hoksaa että nainen ei halua kuulla ehkä :D -ap-

        Tuossa kun mietin niin hän on vähän liianki REHELLINEN joskus että oisko tämä vaan ettei ihan oikeesti vaan halunnu tulla ja sano sen asiaa sen kummemmin miettimättä, eikä oikeesti osannu ajatella että ois jotenkin loukkaavasti sanottu :D -ap-


    • kysyvänainen

      Kiitos kaikille neuvoista : ) Juttelin asiat halki miehen kanssa niin saattiin selvitettyä koko jupakka ja hyvillä miehin saahaan jatkaa etiäppäi :)

    • Rantajaana

      Miten jos keskustelisit asiasta miesystäväsi kanssa? Älä syytä tai vaadi, kerro vain siitä miltä sinusta tuntuu - että kaipaat ja tekee mieli. Monet miehet luulevat että kuukautiset koskevat tai estävät jotain, eihän miehesi voi tietää jos et kerro.

      Ei kuukautiset mitään estä, se on vaan hieman sotkuisempaa. Ainakin minun tekee melkein enemmän mieli juuri ennen ja kuukautisten alussa, seksi kun rentouttaa lihaksia ja auttaa kuukautiskipuihin. Seksi on vaan hoidettava suihkussa tai paksun, tumman ja helposti pestävän pyyheliinan päällä.

      • kysyvänainen

        Justhan laitoin että keskustelin asiat halki :) -ap-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      4619
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2498
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2166
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe