Epäasiallista käytöstä sairaanhoidossa .

Asiallinen käytös .

Olemme juuri muuttaneet Hyvinkäälle ja ihmettelemme koko kaupungin terveydenhuollosta vastaavan henkilöstön halveksivaa ja nöyryyttävää käytöstä . Onko kaupungin tarkoituksena näin säästää menoissa ja tehdä kynnys tarkoituksella korkeaksi .

12

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhaa sairastunut

      Ne nyt ei vaan osaa ammattiaan täällä Hyvinkäällä oikein missään. Sama juttu jokaisen viraston ja paikan henkilökunnan kanssa. Pahinta taitaa tosiaan olla terveyskeskuksen touhut. Lääkäreitä jotka sanoo ettei ne vaan tiedä kun jotain kysyy ja diagnoosiakin pitkitetään pari vuotta niin ettei taudille sitten enää voi mitään tehdä. Kiitosta vaan.

      • 18+10

        Mitä siinä rutiset, mene yksityiseen lääkärikeskukseen, maksa jokaisesta operaatiosta erikseen. Yksityinen lääkärikäynti on jotain 70€, siihen labrat sitten päälle.


    • kysyn vain

      Avaudu vähän enemmän, missä olet saanut huonoa palvelua ja koska.

    • Kiitollinen

      Oma lääkärini on mukava ja potilaitaan kuunteleva ja huomioonottava lääkäri. Joistakin paikoista olen itsekin saanut ynseätä palvelua. Siksi arvostankin tätä hienoa ammattilaista. Edelliselle lääkärille joutui itse antamaan valistusta. Emmekä ymmärtäneet toistemme kieltäkään aina.

      • Niittuskuru

        Eteläisen piirin terveyskeskuslääkärit ovat tosi ammattitaitoisia. Kaupungin työterveyshuollossa porukka on ollut pitkään, mitä sattuu. Uskomattomin tapaus oli Irma.


    • ei tasavertaista

      Riippuu vähän missä päin kaupunkia asuu. Itse asuin sellaisessa paikassa, josta ei millään saanut lääkäriä. Ei annettu aikoja kun ei ollut lääkäriäkään kuin ehkä kerran viikossa. Ei edes päässyt takaisinsoittojärjestelmään, kun jo heti kahdeksalta automaatti vastasi, että kaikki takaisinsoittoajat ovat menneet. Vuoden asuin Hyvinkäällä, sitten muutin pois. Nykyisellä paikkakunnalla ainakin pääsee edes aikaa tilaamaan. Yleensä ajan saa noin parin viikon päähän, siis kun ei ole mitään akuuttia juttua. Hyvinkäällä jos keväällä tilasi, sanottiin, että vasta syksyllä voidaan aikoja antaa.
      Tosin kaverini, joka asui toisessa paikassa Hyvinkäällä, pääsi helposti lääkäriin.

    • Asiakas kärsii

      Hyvinkään julkinen terveydenhuolto terveyskeskuksessa on täysin ala-arvoista. Kertokaahan ihmeessä omia kokemuksia..

    • täältä kehut

      Niin, minun kokemukset ovat pelkästään hyviä. Verrattuna aiemmin Helsingin tarjoamiin palveluihin, Hyvinkäällä saa tosi hyvää ja asiantuntevaa palvelua.
      Minun oma lääkäri on ulkolaistaustainen, mutta varmasti paras y´leislääkäri ikinä.

      • Kokemusta on

        Ainakin Hyvinkään sairaalan lääkäreistä positiivinen kokemus, ulkolaistaustaisista varsinkin erittäin positiiviset.

        Olen tyytyväinen myös tähän takaisinsoitto-juttuun, sieltä ilmoitetaan milloin soitetaan, eikä tartte jonotella turhaan puhelimessa- Tämä koskee tietysti ei-kiireellisiä asioita.


    • 4+12

      Kyllä ne lääkärit ja hoitajat siellä parhaansa yrittävät mutta resurssit ovat rajalliset

      • huono systeemi

        Enpä tiedä. Kun en saanut soittoaikaa, siis en päässyt koko järjestelmään, menin itse paikan päälle seuraavana päivänä. Olin reilusti ennen 8 luukun takana. No, ensinnäkin, eivät avanneet luukkua kun vasta 8.10. Sittenkin pari ihmistä (ajan antajia?) juttelivat keskenään parikymmentä minuuttia. Jono luukun takana kasvoi ja kasvoi. Nämä ihmiset vain juttelivat ja ilmeistä ja naureskelusta päätellen ei mistään työasioista. Kun sitten sitten pääsin palveltavaksi (hah), sanoi tämä ihminen, että ei voida antaa aikoja, kun ei ole lääkäriä. Juoksin siellä monta kertaa ja lisäksi yritin soittaa. Sitten viimein sain ajan lokakuuksi (ei ollut tämä vuosi). Kun vastaanottoaika sitten lähestyi, minulle soitettiin, että aika on peruttu lääkärin sairastumisen takia. Tarjottiin kyllä palveluseteliä ja otinkin sen. Kalliimmaksihan se tuli, mutta pääsin lääkäriin. Tämä omalääkäri systeemi pitäisi ajaa alas, ihan turha. Annettaisiin aika sille lääkärille jolle on antaa. Nyt nämä toiset vapaat lääkärit käppäilevät pitkin käytäviä turhan panttina. Sitten johto valittaa, ettei ole tarpeeksi lääkäreitä.


      • Tiedossa on
        huono systeemi kirjoitti:

        Enpä tiedä. Kun en saanut soittoaikaa, siis en päässyt koko järjestelmään, menin itse paikan päälle seuraavana päivänä. Olin reilusti ennen 8 luukun takana. No, ensinnäkin, eivät avanneet luukkua kun vasta 8.10. Sittenkin pari ihmistä (ajan antajia?) juttelivat keskenään parikymmentä minuuttia. Jono luukun takana kasvoi ja kasvoi. Nämä ihmiset vain juttelivat ja ilmeistä ja naureskelusta päätellen ei mistään työasioista. Kun sitten sitten pääsin palveltavaksi (hah), sanoi tämä ihminen, että ei voida antaa aikoja, kun ei ole lääkäriä. Juoksin siellä monta kertaa ja lisäksi yritin soittaa. Sitten viimein sain ajan lokakuuksi (ei ollut tämä vuosi). Kun vastaanottoaika sitten lähestyi, minulle soitettiin, että aika on peruttu lääkärin sairastumisen takia. Tarjottiin kyllä palveluseteliä ja otinkin sen. Kalliimmaksihan se tuli, mutta pääsin lääkäriin. Tämä omalääkäri systeemi pitäisi ajaa alas, ihan turha. Annettaisiin aika sille lääkärille jolle on antaa. Nyt nämä toiset vapaat lääkärit käppäilevät pitkin käytäviä turhan panttina. Sitten johto valittaa, ettei ole tarpeeksi lääkäreitä.

        Muuttakaa, valittajat jollekin Suomen köyhimmistä kunnista, joissa on asukkaita alle kaksi tuhatta. Terveydenhuolto pelaa, lääkäriin pääsee aina samana päivänä kun sinne soitaa. Labra- ja muihin erikoistutkimuksiin samoin, sinne vie sosiaalitaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe