Näkijä

Tuulia-tuuli

Kärsin vuosia syväästä masennuksesta lapseni kuoleman jälkeen.
Elämä näytti lopulta valoisammalta,mutta nyt kohtasin jälleen erittäin vakavia asioita miten jaksan selvitä eteenpäin?Lapsenkin kuolema on tietenkin mielessäni,koska epäilen eräiden pahojenvoimen olleen sen takana.Jaksanko tästä eteenpäin?

6

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      minulla ei ole lupaa puhua ihmisen terveydestä, eikä kuolemasta. kuolemaan en itse usko, minulle se on siirtymistä siihen toiseen ulottuvuuteen, missä on hyvä ja ihana olla. mutta haluan vastata sinulle kykyni mukaan.

      puhun oman tietoni perusteella, sen mihin itse uskon. ja siksi sanon heti ensimmäiseksi, että pahoja voimia ei ole olemassa. jokainen uskokoon omalla tavallaan, mutta tämä on minun oma totuuteni.
      Ylin on meidän kaikkien korkein voima, ystävämme ja auttajamme. hän on tehnyt ihmisen omaksi "kuvakseen", toki ihmisellä on oma tahto. hän seuraa tekemisiämme hymy suupielessään, sillä me olemme täällä maapallolla oppiaksemme. jos joku valitsee ns. pahan roolin, hän myös vastaa siitä ja sen seurauksista.

      siksi minä epäilen sinun epäilyksien olevan hakoteillä.
      sinulla on raskasta ja sinä raahustat päivästä päivään, aina eteenpäin. olet kuitenkin luottavainen arkirutiineittesi kanssa, se kantavat sinua ja antavat turvaa.
      me emme voi ymmärtää lapsen poislähtöä, koska se tapahtuu "väärässä järjestyksessä". mutta voi myös ajatella, että lapsi oli liian hyvä tähän maailmaan, että hänen tarkoituksensa oli korkeampi ja tärkeämpi, hänen tehtävänsä on muualla.

      lapsi, joka otetaan meiltä pois, on enkeli. hän on puhdas yksilö, joka saa korkeamman tehtävän, kuin täällä maan päällä. näin minä sen olen ymmärtänyt.
      kyllä sinä hänen henkensä tunnet, hän käy luonasi pienenä henkeyksenä ja aistikuvana. hän on pysyvästi osa sinua. tiedän, että tunnet hänen läheisyytensä, sillä te kuulutte yhteen.

      jos tämä viesti poistetaan, otan kaiken vastuun itselleni.

      kun sinä ajattelet sairautta, minä en voi siihen vastata. mutta kuitenkin, jokainen saa kannettavakseen vain niin paljon, kuin jaksaa pidätellä.

      mistä vahvat ja viisaat ihmiset on sitten tehty? no siitä vahvasta elämänkokemuksesta ja sisäisestä voimasta! sinä et ole heikko, etkä yksinkertainen, sinä olet vanhaa vahvaa sukua ja juuri sinä, niin kuin on tarkoitettukin. tässä elämässä sinun tulee kokea näitä asioita, selvitä niistä ja jatkaa tästä sitten eteenpäin!
      sinä olet tavallista vahvempi ihminen, nostan hattua sinulle.

      voisit pitää vaikka päiväkirjaa, kirjoittaa ajatuksiasi ylös ja niistä voisi joskus syntyä oikea kirja.

      t. Keskiyö

      • tuulia-tuuli

        Kiitos keskiyö sinulle.Pahoillavoimilla tarkoitin ulkopuolisia ihmisä jotka ajoivat siihen tilanteeseen hänet.Olen kyllä huomanut itsestäni mitä enemmän on ollut vastoinkäymisiä sitä vahvemmaksi minun on tultava muiden ihmisten vuoksi,jotka jopa pelkäävät kohdata vaikeita asioita.Pehepiirissämme on ollut vaikeaa sairautta,masennusta ja uupumista.Sukulaiset ja ystävät karttavat minua joten on pakko vaan jaksaa eteenpäin olemalla vahva.Nykyiset ihmisuhteet kaiken keskellä voin laskea yhden käden sormillani,mutta sehän on loppujen lopuksi hyväkin ei kulu turhaa energiaa joutavanpäiväisyyksiin.Tilalle tuli nyt ihan fyyssisäkin iloja,kun lähden koiran kanssa lenkille metsiin ajattelemaan ja ihastelemaan kaunista luontoa.Anteeksi en pysty aina oiken jäsentelemään sanoja oikeisiin muotoihin,mutta uskpn itsekkin selviytyväni tästä eteenpäin.


      • tuulia-tuuli kirjoitti:

        Kiitos keskiyö sinulle.Pahoillavoimilla tarkoitin ulkopuolisia ihmisä jotka ajoivat siihen tilanteeseen hänet.Olen kyllä huomanut itsestäni mitä enemmän on ollut vastoinkäymisiä sitä vahvemmaksi minun on tultava muiden ihmisten vuoksi,jotka jopa pelkäävät kohdata vaikeita asioita.Pehepiirissämme on ollut vaikeaa sairautta,masennusta ja uupumista.Sukulaiset ja ystävät karttavat minua joten on pakko vaan jaksaa eteenpäin olemalla vahva.Nykyiset ihmisuhteet kaiken keskellä voin laskea yhden käden sormillani,mutta sehän on loppujen lopuksi hyväkin ei kulu turhaa energiaa joutavanpäiväisyyksiin.Tilalle tuli nyt ihan fyyssisäkin iloja,kun lähden koiran kanssa lenkille metsiin ajattelemaan ja ihastelemaan kaunista luontoa.Anteeksi en pysty aina oiken jäsentelemään sanoja oikeisiin muotoihin,mutta uskpn itsekkin selviytyväni tästä eteenpäin.

        Hei

        sinä olet ihanan aito ihminen. olet rehellinen itsellesi ja muille.
        enempää ei tarvita.

        nimimerkkisikin on kaunis. ne ns. pahat voimat, joista mainitsit, olivat kehittymättömiä ja kokemattomia heikkoja ihmisiä, jotka kärsivät nyt aiheuttamastaan vääryydestä.
        kyllä he kärsivät, jokainen omalla raiteellaan, siitä voit olla varma.

        tässä maailmassa kaikella on tasapainonsa: yöllä on päivä, kesällä on talvi, unella on valvominen... kyllä luonto hoitaa asiansa tasapainoon, siitä meidän ei tarvitse huolehtia! sinä tiedätkin sen jo entuudestaan.

        he, keitä sinä sukulaisiksi kutsut, ovat vain sukulaisia syntymän kautta. mutta oikeat henkiset sukulaisesi voivat olla aivan jotakin muuta - he löytyvät muualta elämän käänteistä, sillä eihän kukaan voi valita omaa perhettään tai sukuaan. siihen vain synnytään.
        onnellinen on siis se ihminen, joka löytää omia hengenheimolaisiaan ja sielunkumppaneitaan. sinä olet oikealla polulla, kyseenalaistat heikot ystäväsi ja tunnet, että heistä ei välttämättä ole apua.

        sielunkumppanit voit löytää aivan toista kautta, teillä ei tarvitse olla samaa verta.
        sinä olet tullut vahvaksi ja osaat pitää puoliasi. selvitä varmasti eteenpäin, sinulla on vahva sielu ja terve järki apuna.
        muista pitää lepotaukoja ja helliä itseäsi arkenakin, tuo lenkkeily koiran kanssa on ihanaa harrastusta luonnossa!

        toivon sinulle sydämestäni hyvää jatkoa, joulun odotusta ja romanttista kynttilänvaloa,

        t. Keskiyö


      • Tuuli-Tuuli
        tuntijasi kirjoitti:

        Hei

        sinä olet ihanan aito ihminen. olet rehellinen itsellesi ja muille.
        enempää ei tarvita.

        nimimerkkisikin on kaunis. ne ns. pahat voimat, joista mainitsit, olivat kehittymättömiä ja kokemattomia heikkoja ihmisiä, jotka kärsivät nyt aiheuttamastaan vääryydestä.
        kyllä he kärsivät, jokainen omalla raiteellaan, siitä voit olla varma.

        tässä maailmassa kaikella on tasapainonsa: yöllä on päivä, kesällä on talvi, unella on valvominen... kyllä luonto hoitaa asiansa tasapainoon, siitä meidän ei tarvitse huolehtia! sinä tiedätkin sen jo entuudestaan.

        he, keitä sinä sukulaisiksi kutsut, ovat vain sukulaisia syntymän kautta. mutta oikeat henkiset sukulaisesi voivat olla aivan jotakin muuta - he löytyvät muualta elämän käänteistä, sillä eihän kukaan voi valita omaa perhettään tai sukuaan. siihen vain synnytään.
        onnellinen on siis se ihminen, joka löytää omia hengenheimolaisiaan ja sielunkumppaneitaan. sinä olet oikealla polulla, kyseenalaistat heikot ystäväsi ja tunnet, että heistä ei välttämättä ole apua.

        sielunkumppanit voit löytää aivan toista kautta, teillä ei tarvitse olla samaa verta.
        sinä olet tullut vahvaksi ja osaat pitää puoliasi. selvitä varmasti eteenpäin, sinulla on vahva sielu ja terve järki apuna.
        muista pitää lepotaukoja ja helliä itseäsi arkenakin, tuo lenkkeily koiran kanssa on ihanaa harrastusta luonnossa!

        toivon sinulle sydämestäni hyvää jatkoa, joulun odotusta ja romanttista kynttilänvaloa,

        t. Keskiyö

        Kiitos sinulle samoiten positiivisesta ja kauniista sanoisatasi.Lämpöä tähän syksyyn ja elämääsi.


    • ihana rauha

      Tuuli-Tuulia lueppa Lorna Byrnen kirjoja. Minua opetti hänen kirjansa Portaat taivaaseen.
      Opin tajuamaan miksi lähdemme, ja miksi emme lähde pois.

      • Tuulituuli.

        Täytyy laittaa ylös ja hankkia kirjoja,Luulen että olen oppinut ymmärtämään,koska olen aikojen saatssa saanut viestiä pojalta erilaisissa muodoissa ja jopa toisen poikani kanssa näimme samanlaisia uniakin tästä pojastani.Kiitos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe