Onko 170-172 cm mies lyhyt?

Olen 170-172..

Onko teidän mielestänne naiset mies lyhyt jos pituus on 170-172 senttiä? Olen sen 170-172 riippuen mittaajasta sekä vuorokaudenajasta.

17

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 74639

      On se lyhyemmästä päästä, mutta moni vielä paljon lyhyempi.

      Lyhyet miehet on ihania =)!

    • 13+18

      Mielestäni suht' normaali, ehkä hieman normaalin ja lyhyehkön rajoilla, mutta normaalin mittainen ennemminkin. On niitä paljon tuota lyhyempiäkin (ja pidempiä) kuten yllä oleva mainitsi. :)

    • nniiiinnnn

      On lyhyt, on jo selkeästi keskimääräistä lyhyempi. Ei kuitenkaan erityisen lyhyt. Ethän ota lyhyydestä tekosyytä sille, ettet saa naisia? Kyllä se jostain ihan muualta se syy tulee, jos näin on.

    • pitkänainen

      Ihan sopiva, ei sitä voi mistään taulukoista katsoa, toiset tykkää toiset ei. Itse olen 174 ja mieheni 172cm. Muutenkin yleensä miehet on olleet minua muutaman sentin lyhyempiä tai saman pituisia, en kuitenkaan tarkoituksella etsi lyhyempää, olisihan se kiva kun kerrankin mies olis pidempi, mut minkäs teet :)

    • 5+10

      On lyhyt. Jos varaa valita, niin kyllä vastaan rehellisesti että minimi siinä 178cm, vaikken itse olekkaan mikään hirmupitkä, 163.

    • mentori

      ei 170cm miehessä mitään vikaa ole, vaikka onkin lyhyen puoleinen nykyajan mieheksi. Suurin osa naisista tosin karttaa lyhyitä miehiä puolisokseen ja lyhyt mies joutuu usein tyytymään siihen, että saa huonoja naisia itselleen, jos edes niitäkään. Edellämainitun kumoaa ainoastaan miehen hyvä varallisuus tai kuuluisuus. Edes hyvät kasvot ei pelasta lyhyttä miestä.

      On lyhyiden miesten onneksi yksi naistyyppi, joka saattaa ottaa lyhyen miehen piinattavakseen. Kyllä, piinattavakseen on juuri oikea sana, koska tämä naistyyppi haluaa miehen olevan täysin orja itselleen ja "epätäydellinen" lyhyt puutarhatonttua muistuttava mies on helppo alistaa ja pelotella tottelemaan. Ja mieshän tottelee, kun ei parempaa naista saa. Kyllähän tuollaiset em. piinaaja-akatkin haluaisivat orjakseen jonkun pitkän ja komean miehen, mutta ei pitkät ja komeat miehet alistu niin herkästi jonkun peruspersejalan orjaksi, tosin näinkin on käynyt joskus, mutta pitkät komistukset on huomattavasti vaikeampia kyykyttää tossun alle, kun joku epätoivoinen puutarhatonttu. Lisäksi em. naistyyppi usein haluaa varastaa kaiken huomion täysin itselleen ja tämä onnistuu juuri parhaiten jonkun mitäänsanomattoman metriheikin kanssa. Pikku-ukko saa suurinpiirtein tulla pari metriä naisen takana ja "kannatella" hameen helmoja, kun tyranniakka purjehtii edellä ylpeänä ja huutelee komentoja miehelleen.

      Että kyllä lyhyillekin miehillekin on paikkansa tässä mailmassa, vois joku ajatella...

      • kyllänyttuli

        Traumoja kenties :D


    • puutteessakjtgfy

      18cm kyrpä ihan ok

    • On. Vaahtosammutin!

      Lyhyt mies=NAINEN. Kontaleen vaan tommoset tontut, ja munaa papanaluukkuun!!!

    • Nainen 170cm

      Ihan ok miehen pituus? en ymmärrä ylipäätään näitä lapsellisia pituusjuttuja täällä? Minusta tärkeintä on miehen luonne eikä pituus. On aivan yksi ja sama onko nainen hiukan miestä pitempi tai mies naista? Ihan turhaa keskustelua teiltä joille joku pituus on tärkein miehen kriteeri.

      • Pieni mies on uhri..

        Onhan se nyt epämukavaa kun on olemassa riski että lyhyt mies joutuu seksuaalirikoksen uhriksi. Haluan että mies suojelee mua, en halua pelätä että mieheni pyllytetään.


      • Näin se just on!
        Pieni mies on uhri.. kirjoitti:

        Onhan se nyt epämukavaa kun on olemassa riski että lyhyt mies joutuu seksuaalirikoksen uhriksi. Haluan että mies suojelee mua, en halua pelätä että mieheni pyllytetään.

        Lähetät miehes kauppareissulle ja kundi tulee perseraiskattuna takaisin.. ilman ostoksia tietenkin kun on nysvä..


    • mammaaa

      Ei ole, jos hänellä on karismaa.

    • keskimitan nainen

      Juu, on lyhyt mutta mitä sitten? Ne on ne miehet, jotka siitä lyhyydestä tekevät numeron, ei naiset. Ok, joku nainen silloin tällöin saattaa sanoa että miehen pitää olla pitkä, tai että ihannemies on pitkä. Onhan se niin, että pitkä on ihanne, mutta kellä nyt muutenkaan on täysin ihannekumppani? Jokin ominaisuus menee sen huonomman puolen edelle niin paljon, ettei sitä "parempaa" edes näe. Ei se naisilla eikä miehillä, meillä edes kohtalaisen fiksuilla, se ulkoinen puoli niin tärkeä ole. Itsekin voisin ladella vaikka mitä listoja, mikä olisi ihanne, mutta eri asia on kun jonkun kohtaa ja hommat natsaa niin se on siinä. Ei silloin mitään listoja enää tsekkailla kun lempi leimahtaa.

      • style with passion

        Olen itse just tuon 170-172cm. Yleensä luullaan pidemmäksi, koska en tee siitä itselleni alemmuuskompleksia. Olen ryhdikäs, katson ihmisiä silmiin, olen kohtelias, mutten anteeksipyytelevä. Olen itsevarma, enkä anna kenenkään 'kävellä ylitseni'. En silti hae huomiota tai hyväksyntää muilta, vaan olen oma itseni. Sanovat, että olen karismaattinen - itse en osaa sitä arvioida. Itseäni pidemmät naiset ovat pyytäneet minua kavaljeerikseen ja olen ylpeä, että naiset ovat loistaneet rinnallani. Ei siksi, että olen lyhyempi ja rumempi, vaan siksi että he tuntevat olonsa itsevarmoiksi, arvokkaiksi ja turvatuiksi. Kun mies on ylpeä kauniista seuralaisestaan, kohtelee arvostaen ja kunnioittaen - sen huomaa muutkin. Ja kun nainen osoittaa arvostavansa kavaljeeriaan - sen huomaa muutkin. Se ei ole vain pintaa, vaan se on yhteistä karismaa, ja se huomataan. Ja se muuttaa mittasuhteita ;)


    • 5+21

      Sinähän ruuneberi olet, muttet kuitenkaan ruusberi?

    • lyhyenläntä mies

      Miehen pituus ei juurikaan korreloi menestystä naisten kanssa. Yhtälailla niitä pitkiä miehiä on naisen puutteessa. Itse lyhyehkönä miehenä olen tanssipaikoilla oikein seurannut naistenhaulla, miten haut jakautuvat. Toisia haetaan hanakasti, toisia vähemmän, mutta mitenkään ei pysty päättelemään, että juuri lyhyemmät miehet jäisivät vähemmälle huomiolle.
      Se on juuri noin kun keskimitan nainen sanoo. Kaipa suurin osa miehistäkin toivoo naiselleen C-kupin tissejä, mutta kun niitä fiksuja C-kupin omaavia on kuitenkin aika vähän, niin tingitään sitten mieluummin kuppikoosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe