Kukas nyt tällä hetkellä on oikeimmassa?

Kuka kolmesta?

Nyt kun meillä näköjään on kolme profeettaa, jorma, piho ja veijone, jotka kaikki sanovat että ne kaksi muuta ovat ihan väärässä, niin kukas näistä nyt sitten on oikeassa? Osaako joku sanoa? Tämähän on vakava asia, koska jos ajattelee väärän profeetan mukaisesti, joutuu iankaikkiseen kidutusrangaistukseen. Elikkä tässä on nyt 66,6% mahdollisuus joutua ikuisesti kidutettavaksi jos valitsee arvalla.

18

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • offi10001

      100 % tulee ne kuumat paikat olemaan.

      Rophteia on Jumalalta kuultua puhetta, ilmoitusta ,sanomaa , jonka Pyhä Henkilö välittää kansalle.
      Se voi olla myös uskovan näkemä haamu eli harhanäky joka sanoo herätysuskovalle sanomansa.
      Myös henkilö voi saada hallusinaation.
      Tai yksinkertaisesti seota.
      Tai sekoanut voi lähettää kasetin Tukholmasta.
      Ja bisnes Ameriikoista.
      Lisäksi kaiken tuon ja vieläki lisää se siihen, kirvoittaa kielet ja mielet,äänensorinat ja puheenporinat ja kun puuro palaa pohjaan siitä vaietaan ja koko kattila unohdetaa 1-2 sukupolveen ja taas ragaistaan 3-4 polvesta polveen unhoitus vähän lakkaa nopeassa tiedonsiirrossa ja prophrtian teko vaikeutuu lahkoissa pienissä.

      • Valkeuden voimia

        Tekstisi on niin sekava, että oletko valvonut, päihteissä vai muuten pimeiden voimien vaikutuksen alaisena vai koko coctailin vaikutuksen alla?


    • Ngth973

      Täällä eivät ole Jumalan lähettämät profeetat, vaan itse itsensä nimenneet!
      Kukaan raitis uskova ei tämän palstan höpöttäjiä ota todesta, onnex!

      • Juuri noin.

        Tästä asiasta on mainittu samoin sanoin jo useampaan kertaan ja sekös on sitten saanut eräiden uskovaisten päässä kilahtamaan...
        Povareita mitä povareita eikä se siitä muutu.


    • 2345rtfg

      Veijosta ei kukaan ohita.

      • Tasapeli.

        Jos muut ei Veijosta ohittanekaan niin varmasti tasapeliin asti kuitenkin yltävät, sillä niin mieltä vailla olevia houreita näyttää useampikin povari tuottavan kieroutuneissa ajatuksissaan.


    • Jarmo odottaa Jeesusta. Se on tärkeintä. Jarmo ei odota suurta ahdistusta.

    • Minä en ole sanonut Jarmosta tai Harri Veijosesta, että he ovat ihan väärässä. Asioista voi olla eri näkemyksiä, mutta se on normaalia.

      Veijosesta olen sanonut sen verran, että en usko hänen olevan se profeetta, joka saa jatkon Tukholman profetiaan, kuten hän on itse sanonut olevansa.

      • KTS (Ei kirj.)

        Piho: "Asioista voi olla eri näkemyksiä, mutta se on normaalia."

        Ei se näytä olevan ainakaan palstakeisarin mielestä.


      • Minäkö palstakeisari
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Piho: "Asioista voi olla eri näkemyksiä, mutta se on normaalia."

        Ei se näytä olevan ainakaan palstakeisarin mielestä.

        KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:420 SULJE
        Se on Raamatulla ratsastamista politiikan varjolla eli täältä pesee ja linkoaa!

        KTS (Ei kirj.)28.9.2014 21:140 SULJE
        Ollaan Suomessa, jonne sun lössis on tätä messiaanista paskaa ujuttamassa. Mutta se ei onnistu!

        KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:370 SULJE
        No sitten loppuu myös israelfanitus tasan tähän paikkaan.
        ja jos ei, niin täältä pesee edelleen!


      • KTS (Ei kirj.)
        Minäkö palstakeisari kirjoitti:

        KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:420 SULJE
        Se on Raamatulla ratsastamista politiikan varjolla eli täältä pesee ja linkoaa!

        KTS (Ei kirj.)28.9.2014 21:140 SULJE
        Ollaan Suomessa, jonne sun lössis on tätä messiaanista paskaa ujuttamassa. Mutta se ei onnistu!

        KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:370 SULJE
        No sitten loppuu myös israelfanitus tasan tähän paikkaan.
        ja jos ei, niin täältä pesee edelleen!

        Ja väitteni odisteetkin iski jälleen pöytään meille kaikille.

        kjehhhhh....hehhh....


    • Nyt stop

      Ettekö te ole tietoisia, että psyk. pot. pilkkaaminen on syntiä.
      Aikoinaan Veijonen kertoi sivustollaan itse juuri palanneensa ko. sairaalasta.
      Antakaa toisen olla rauhassa. Jos teitä kiinnostaa, niin katsokaa hänen sivustojaan, mutta älkää kommentoiko niitä.

      • offi10001

        Elämä on armollinen , silloin kun menettää harkintakyvyn ja muistinsa niin silloin ei enää satu väärin profeteeraamat asiat.
        Eikä silloin psygopaatti enää muista olleensa Tukholman profetian propheeta
        Ei ees aura ei auran kärkikään.


    • -jarmo-

      Kappas mikä ketju... Vetää hiukan sanattomaksi. Minä en ole koskaan halunnut että kukaan puhuu mistää profeetoista. Olisin niin mielelläni vaan halunnu päästä Taivaskotiin vaikka viimeisessä tupakkavaunussa. En minä ole mitään! Koen suunnatonta ahdistusta jos joku kehuu. Menen ihan lukkoon. Pärjään paljon paremmin jos joku tuttavallisesti haukkuu mut pystyyn... :( vaiks kuulostaa tyhmältä.

      Jouko on mahtava Jumalan soturi, vaikka kritisoin hänen eskatologiaa ja erityisesti hänen poliittisia pyrkimyksiään, joissa EI VOI VOITTAA. Minä odotan vain Jeesusta ja Jokke pahoja aikoja. Siinä ero, kuten Jyrki tuolla sanoikin.

      Harrista en uskalla sanoa muuta kuin että Raamatun valossa itsensä korottaja alennetaan. Profeetta haluaa olla aidosti kaikille muille alamainen, mutta samalla periksiantamaton Jumalan viestin tuojana.

    • Tälleen näin

      Ei pidä mennä sotkemaan sitä profeettaa, joka on virka. Profeetan virkaan pitää jonkun sinut asettaa ja sitten teet sitä päätyöksesi.

      Pyhä Henki antaa joillekin profetian armolahjan ja Herra käyttää häntä halunsa mukaisesti juuri silloin kun haluaa puhua jotakin joillekin.

      En ole suomessa kullut profeetan viroista, Raamatussa kylläkin.
      Profetian armolahjasta lisää Raamatussa.
      Minulla ei ole tietääkseni sellaista, mutta...
      rukoilimme puhelimessa ystävän ongelmien takia, alkoi suustani vaan tulla asiaa, josta en itse ymmärtänyt. Ystävä sanoi, että nyt et puhunut sinä.
      Enkä puhunutkaan. Herra voi näjöjään käyttää uskovaa ja hänen suutaankin tarvittaessa. Se voi olla vain profeetallista puhetta, lohdutusta tai opastusta johonkin asiaan.
      Pyhän hengen tehtävät, mitkä?

      • Perustelemattomia

        Perustele väitteesi Raamatun jakeilla.


      • -jarmo-

        Tuttu tunne... olen kokenut saman! Lisään vielä sen että siinä tilassa pää ottaa vastaan enemmän informaatioita kuin kykenet käsittelemään, saati puhumaan ne.


    • Sirkat vaan sirittää

      Vieläkään ei kukaan ole yhtään osannut sanoa että miksi profeetalla pitää olla jonkin seurakunnan virallinen hyväksyntä.

      Millä seurakunnalla muuten on tällainen hyväksymisjärjestely? Onko heillä hakulomake jolla anotaan tunnustamista virallisesti profeetaksi?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe