Palkitsemisen kausi

Kultaiset ansiomerki

Pyhäjärven kaupunginvaltuutetut !

Luottamushenkilöille pitää hakea kunnallisista luottamustoimivuosista palkkiona ansiomerkit.

Kultaisen killukkeen ansaitsevat (yhteistä suhmurointia 30 vuotta)
Jukka Tikanmäki, Paavo Leskinen, Kimmo Sarkkinen, Tarmo Rapo, Taimi Piippo

Hopeiset tunnusmerkit (uskollisuudesta em.)
Kalevi Lehtomäki, Asko Kauranen, Martti Savolainen, Asko Torssonen, Aimo Karvonen

Ei muuta, kiitos.

64

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prenikat rintaan

      Ei ollenkaan huono esitys! Miettikääpä kuinka paljon nämä henkilöt on tehnyt oikeasti pyytentä työtä Pyhäjärven puolesta! Osaako kukaan edes laskea paljonko esim. Tikanmäki on menettänyt tuloja kun on hoitanut luottamustoimiaan vaikka samaan aikaan olisi pystynyt hoitamaan potilaita Hampaankolossa! Proolaisten väitteet täällä omasta eduntavoittelusta ym. ovat niin påskapuhetta kuin vain voi olla!

    • Kuusenmäkinen

      On kyllä laskuttanut menetetystä työajastaan.........

      • murto-osan murto

        heh heh! Ootpa vitsikäs...


    • juhlakalut

      Joo, kyllä tuota on yhden pikku-kunnan osalta veronmaksajien piikkiin yli kohtuuden edustettu. Mitalit rintaan, ja muulinpotku juhlasta eläkkeelle. Auttakoon laupias luoja unohtamaan kaikki pahat pyyteet.

    • muodollisuus
    • Talousnero

      Hinnat, jonka varaatte talousarvioon, johan pian päättyvistä lakimiespalveluistakin säästyy moinen

      Kultainen kunniamerkki​ 817 euroa​
      Hopeinen kunniamerkki ​ 210 euroa
      Kultainen ansiomerkki (40 vuotta) 159 euroa​
      Kultainen ansiomerkki (30 vuotta)​ 141 euroa
      Hopeinen ansiomerkki (20 vuotta)​ 120 euroa
      Pronssinen ansiomerkki (10 vuotta)​ 93 euroa​
      Erikoisansiomerkki ​ 116 euroa ​

    • helppoa.

      proolaisten yhteenlaskettu kokemus riittää ensi vuonna pronssille.

    • Kultamitalitasoa

      Voi hyvinkin piisaa.
      Mutta
      Kultaisen ja hopeisen ansiomerkin mukana ojennetaan alussa mainituille henkilöille veronmaksajien puolesta n. 35 000 euron lasku/hlö.
      Laskutuskausi on 2013-2014.
      Tätä aiemmat ajanjaksot laskutetaan myöhemmin.
      Voivat kehystää sen kunniakirjan viereen nolosti päättyneestä skapasta.

    • kuva ois kiva

      Harmi, kun ei ollut kuvaa ansiomerkeistä.

      Oletan, että kultaisessa on joko lieron tai sarvipään kuva.
      Hopeisessa kait sitten on noiden risteytys, sarvipää jolla on lieron hahmo.

    • Kyllä se siitä

      Harmi, että jäit sivuun. uusi vuosi kannattaa oottaa.

    • Olen best

      olen näyttävä, miksi ohititte?

    • pyytetöntä työtä

      Saihan Kimmo veteraaneilta ansiomerkin!. Hyvä Kimmo. Sillä elää jo pitkästi.....

    • HÄVETkää

      Hävetkää te kaikki, jotka haukutte kaikki muut paitsi itsenne. Hävetkää!!!!!

    • miksi pitäisi

      miksi.

    • ONNittelut

      Ei tarvii. Ränikkä rintaan. Ja rinta koholle. Siinähän sinä olet .Hienoa!!!!

    • kädenpuristus

      Minä olen kanssa sitä mieltä, että Pyhäjärven järisyttävän kokeneet poliitikot ansaitsevat ihan uniikkia, mittojen mukaan ehkä renkaat?
      Kultaa huomionosoituksen on oltava ilman muuta.

      Miltä kuulostaisi iso kultainen pallo ja kettingillä nilkkaan kiinni?
      Hävittämis -ja hukkaamiskiellon kera!
      Palautusvelvoitteella.

    • Ompa tosi

      hyvä alotus.

    • ei kutsussa maininta

      jospa ne mitalleja ojentelee, kun Pohti täyttää 80- vuotta.
      Silloin on oikein ja kohtuullista huomioida vapaaehtoistyötä tekeviä.
      Tehdäänö niin ??? Nytkö huomioidaan??

      Kimmo, mitä olet tehnyt, Huomioidaanko näitä todellakin vapaaehtoisia...

    • voi taivas, ei uskoi

      KImmo.

      Anna mun nauraa, jos ei 80-vuotisjuhlissa ojenneta huomioita vapaaehtoistyöntekijöille. Niin, sano milloin!!

      Voi typeryyksien typerys sinä pitäjänneuvos ja tänään lehdessä ilmoitus että veteraanit ovat sinua "ränikällä" muistaneet. Olet saanut huomiota!!

      Voisin sanoa, että ainakin häpeän paikka on paikallaan.
      Ja kaupunginvaltuuston puheenjohtaja ja pitäjänneuvos, jolle on paljon annettu, mutta miten hän vastaa???

    • kutsu tullut

      Olen samaa mieltä kanssasi.
      Jos nyt 80-vuotisjuhlapäivänä ei huomioida näinä vuosikymmeninä vapaaehtoisten töi tä ethneet, niin
      milloin sitten???
      Voi surkeuden aikaa !!
      Voi pyhäjärviset pitäjänneuvokset, voi vs. kaupunginjohtajat, voi Teitä kaikkia.
      Suurin asia. on että huomioidaan Pohdin vapaaehtoista työntekijää, Jos ei nyt, niin milloin???

      Voi miten pieleen meni pitäjänneuvos Kimmo Sarkkinen???!!

      • Pientä porua

        Jokainenhan Pohdissa on vapaaehtoistyöntekijä! Jos johtopaikoilla olevia huomioidaan, se ei ole keneltäkään pois. Kokonaisvastuun kantaminen esimerkiksi puheenjohtajana ei onnistu joka pojalta tai tytöltä. Ja kovin huonosti noita tarjokkaita viime vuosina on ollutkin siihen pestiin.


    • 6.joulukuuta

      Kimmolle on haettava Kultainen kunniamerkki kaupungin taholta.Hinta 817 euroa.
      Mitenkäs ne itsenäisyyspäivän mitalit. Onhan niistä pitänyt jo tehdä valtiovallalle esitys.
      Oletteko huomanneet, kuka nyt on vuorossa.
      Viimeksi oli Asko Kauranen. Jokohan ränikkä on luovutettu ja asetettu rintapieleen.

    • pankaa töpinäksi

      Minä haluaisin, että Pyhäjärven kaupunki huomioisi otl,nimismies Tarmo Rapoa, koska oman ilmoituksensa mukaan "hän on voittanut kaikki valitukset". Jo siinä on meriittiä.
      Kannatan kultisen ansiomerkin anomista Tarmo Rapolle.(817euroa)

    • killuttimet

      ja minä haluaisin "kultaiset korvarenkaat". Miten niitä anotaan?
      Kirjoitanko joulupukille?

    • miestä myöten.

      Joo, Rapolle korkein AAA-luottamusluokitus sekä toisaalta kokonaiskuvan innoittamana varoittava esimerkki-merkki.
      Hän on siis itse todennut voittaneensa KAIKKI valitukset.?

      Kunniakasta?

      Hän on siis tehnyt KAIKKI valitukset, hän on siten hyvin ahkera ja katkera kaveri.

      Tiedämmekö vieläkään, miten helvatisti mielenmyrkkytuotokset ovat tulleet maksamaan rahaa, aikaa ja henkisiä kärsimyksiä lukuisille lähimmäisille, joita ei koskaan rahassa pysty mittaamaan?

      Toistan, Rapolle kolmen A (AAA) tunnustus ja huutomerkki.
      ei muuta, kiitos.

    • ei valittamista

      Pojat on hoitaneet asiat hyvin ,talous on voi sanoa kohdallaan.

    • ei ne sanat, teot p

      ei se ole poikien syy tai seuraus tai onnistumista.

      Yhteisöverojen nousu voimakkaasti tuloksen on tuottanut. Katsopa valtuuston
      listan liitteenä olevaa toteutumista 31.8.2014 ja siinä mukana olevia tunnuslukuja.

      Tässä ei käytännössä ole poikien hyvää työtä, ei sitten pätkääkään

      Kaupungin rahastoja minun mielestäni oli yli yhden miljoonan palautettu kaupungille. Katsokaa, en ole mikään asiantuntija, mutta epäilen.

      • Takuu varmaa

        Tommosia te proolaiset ootte!


    • käki ja käenpoika

      Lukekaa ja ymmärtäkää.Pyhäjärvi-sivuilla on valtuuston esityslista. Ja sen liitteenä on kaupungin osavuosikatsaus 31.8.2014. Samoin on PPKY Selänteen osavuosikatsaus.

      PPKY:n osavuosikatsauksessa on nähtävissä, että Haapajärvi on velkaa kuntayhtymälle 750 000 euroa, Pyhäjärvi 0 euroa.
      Mitäs tämä sanoo
      Se sanoo, että kuntayhtymän toiset kunnat maksavat haapajärvisten terveyspalveluja ja Haapajärvi käyttää tuota 750 000 euroa muihin tarpeisiinsa.
      Onkos tämä oikein?

      Onkos nämä kenen hoidossa.

    • väki vähenee

      Takuu varmaa- nimimerkille...

      Mitä tarkoitat:"tommosia te proolaiset ootte!"

      Jos kaupunkilaisten valitsemat valtuutetut eivät ole kiinnostuneita kaupungin asioiden hoidosta, niin miksi heidät sinne on valittu. Niin miksi tuollainen kommentti? Tärkeitä huomioita, mitä tuossakin tuodaan esille.
      Mutta
      asetelma, kun ns. Pro Pyhäjärven edustajat valtuustossa tuovat esille sellaisia asioita, joihin on kiinnitettävä erityistä huomiota, niin se on kuin "kirosana" keskusta/vasureille.
      En ymmärrä tuota vastakkain asettelua. Eikö olisi rikkaus, jos nähtäisiin asiat puolin ja toisin ja katsottaisiin vaihtoehtoja ja laitettaisiin mielipiteet joskus kahtia , puolin ja toisin.

      Tähän saakka on ylivallalla ja ylimielisellä otteella tehty päätöksiä kuuntelematta . Tämä taas aiheuttaa äänestyksiä äänestysten jälkeen. Tällaisesta toiminnasta ei hyvää seuraa.

    • sitä se tarkoittaa.

      Enemmistön päätöksiin pitää tyytyä,teille se on sama kuin eriävä mielipide.

    • Kunhan kunhan

      Olen kuullut kahdelta eri Pro-henkiseltä että asiayhteydellä ei ole mitään merkitystä kunhan Tikanmäki saadaan nujerrettua! Siinä on Proon linja!

    • varmastikuullut

      minä olen taas kuullut että käyt nussimassa naapurin lehmää.

    • myöhäisherännyt

      Tuota en allekirjoita, en ikinä. Olen senverran pro -henkinen, etten ole missään tilanteessa tällaista kuullut.
      Yksittäiset vahvat mielipiteet voivat kahdenkeskisessä keskustelussa olla sitten vaikka mitä. ei voi yleistää, kuten ei Teidänkään joitakin mielipiteitä, joita olen kuullut, esim."prot ovat nyt sellaisia". Tämähän on jonkun yksittäisen kirjoittajan hokema.
      Mutta tällaisen kirjoittaminen on ihan potaskaa., että vain tikanmäen tähden. Höpö,höpö.
      Pro:lla on aivan muut tarkoitusperät. Pitää pyhäjärvisten ihmisten asioita esillä pyhäjärvisittäin, ei puoluepolitikoinnilla. Järjellä ja tunteella. ja laskutaidolla.

    • Anti JT

      Proot äänestää aina Tikanmäkeä vastaan ja haukkuu kaikki Tikanmäkeen vähänkin liittyvät hankkeet! Hyvin on järjestelmällistä toimintaa!

    • varmastikuullut

      minä olen taas kuullut että tikan poikaset eli keskustan, vasureiden ja demarien fanaattiset kannattajat käyvät nussimassa naapurin lehmiä.

    • Ne muut

      Kunhan kunhan kirjoittama ja esille nostama linja on tullut selväksi tänne tehdyistä kirjoituksista ja päätöksen tekemiseen osallistumisesta ja tavasta vastustaa kaikkea ja moittia muita.

    • varmastikuullut

      minä olen taas kuullut että tikan poikaset eli keskustan, vasureiden ja demarien fanaattiset kannattajat käyvät nussimassa naapurin lehmiä. lehmä parat.

    • Kuus mäk

      Mitä se Jukka on menettännä . Ei ainakaan palkkaansa vaikka kuinka tuolla alussa kirjotetaan menetyksistä. PAlkka juoksee kun manulle illallinen. Aikoinaan ollessaa kunnan hammaslääkärinä oli tosi kallis mies . Oli sijainen ja vielä palakka juoksi, Taisi olla Siimekselä joka sen sitten lopulta hoiteli että silimät aukes valtuutetuilta. Sitten jäi kunnan vakanssi. Ei en usko että Poika iliman tekis mittään, tuskimpa. En oo nähännä takoissakaan en ees omalla synnyin kylällä. On ne eri immeiset jotka ilimasta talkoo työtä tekkee.

    • tosi kallis

      tuo on vissiä tuumailua. kuus mäk

    • juhlat lähellä

      Tänä iltana 27.10.2014 kunnallisen kieroilun kunniamerkkejä kilvoitellaan valtuustossa. Huhujen mukaan kultaista kädenpuristusta tarjotaan vt. kaupunginjohtaja Tikkasellekin.

    • itsehäpeä

      Mitalit kaulaan parhaille likaisille pimittäjille ja asiakirjojen kätkijöille.

    • hyi olkoon

      Ja nyt seurakuntavaaleissa:
      Kansa palkitsee pahimmat kierolilijat.
      Tästä esityksestä todellisesti joitakin voidaan jättää mainitsematta tähän joukkoon, vaikka ääniä ropisisi. He ovat oikeita edustajia seurakunnassa ja ovat kirkossa paikkansa ansainnet. niin sanoillaan kuin teoillaan.

      Mutta suurin osa on farisealaista, pahanilkistä kunnallispolitiikassa täydellisesti ryvettyneitä ilkeitä ihmisiä

      Sellainenko edustaa minua kirkon veronmaksajaa. Ei kiitos, sanon minä.

    • entäs sitten

      Olisi syytä tehdä tänne lista, koska en ole vielä äänestänyt.

      Aloitan sdp:stä:

      kaikki ryvettyneitä.

    • ovaskaiset juu

      Kepuista . voi listan kirjoittaa, jotka ovat untuvikkoja, eivät kunnalliselämässä ryvettyneitä eikä manipuloituja. Heitä ei pidä missään tapauksessa äänestää.
      Onhan niitä "piilokommunisteja" ollut iät ja ajat kepun johtavilla paikoilla.
      Tässä kirjoitan nimiä, jotka eivät tiettävästi ole tässä mafioosossa, mutta tosi on, että eihän sitä varmaksi tiedä.

      Kannattaa harkita ja keskustella vaikkapa näiden kanssa:

      Hyvönen Pentti
      Hänninen Heli
      Kananen Marketta
      Kauranen Sirkka-Liisa
      Kinnunen Merja
      Laakso Tapio
      Linna Olavi
      Virtanen Sanna

      Näin on kerätty "jyvät" akanoista

      Ei sieltä paljon herunut. halukkaita on 28

    • voihan nenäpäivä

      Ansiomerkit aloittajan esityksen mukaan. Kannatetaan.

      • SVR 1 lk kultaristein

        Muistakaapa nyt muitakin hallinnossa työskenteleviä, eikös pyhäjärveltä oo selänteessä väkeä töissä? Sihteereitä ja johtajia. Esimerkkejä???


    • tahtoo tai ei

      Viranhaltijoista

      Salli Kumpulainen
      Kirsti Kinnunen
      Seija Kärkkäinen

      ja

      Sami Laukkanen ( ihan siksi, ettei se vedä toiseenkin sieraimeen hernettä)

    • Komia jälki

      Veikko Tikkanen pitää palkita, ehdottomasti.
      Hänelle täytyy hankkia korkein lakituntijalle myönnettävä arvomerkki.
      On se vaan niin harmaapanttereiden mieleinen muodollisesti virkaatekevä.

      • 100 prosenttia

        Edellisen kaupunginhallituksen valitsema Veikko Tikkanen on johtanut kaupunkiamme jämäkästi ja 100% laillisesti! Hänen aikanaan ei ole tehty yhtään laitonta päätöstä, toisin kuin edeltäjänsä aikana!


    • 101 prosenttia

      Kylläpä täällä on "hulluus" huipussaan. Ei muuta voi sanoa.

    • Kompastuu se

      veikkonen sentään, kunhan on lähdön aika Kuhmoon, niin ropisemalla alkaa tulla päätöksiä kaikista eri oikeuslaitoksista: laiton, kumotaan, palautetaan, täytäntöönpano kielltoja ja muita muotovirheitä SATOJA.
      Ja lopuksi iso lasku, joka pitää maksaa heti..

    • yli ja ymmärrys

      On varmasti ansiomerkkinsä ansainnut. Liekö sellaista olemassakaan, joka täyttäisi nämä kriteerit.
      "Kun muuta mahdollisuutta ei ole"

    • yksisilmäinen

      Pohti näyttää täyttävän 80 vuotta.
      Mutta
      Kimmo ei ole jaksanut hakea ansiomerkkejä ansioituneille.

      Miksi? No, kun itsellensä on jo kaikki mahdolliset ränikät piktäjäneuvoksen arvonimestä lukien annettu.
      Niin
      Mitäpä sitä muista, kunhan itselle tulivat.

    • niinhän se meni

      Näyttihän tuo lehdessä olleen kuva, että sarkkinen sai jonku ränikän!

      Mittee ne muut sai?

      No olipa se pj.sanomat nyt uutisoinut suurilla kuvilla, kun sarkkisen pulju vuosia täytti.
      Yleisökato, niin ei ollut siitä kuvia.

      • oletko kateellinen?

        Pohdissa ansiokkaasta toiminnasta sai monimuukin ansiomitalin, kuin Sarkkinen. Miksi et ollut paikalla, että olisit voinut todeta paikalla olleen runsaslukuisen yleisön?


    • ei vain toimi

      Lähteenmäki. Toimitusjohtaja Pyhäjärven Sanomissa . Ja ränikkä Kepliltä.
      Ja kuva!! Voi hyvä tavaton.

    • Siitä vaan

      Järjestöjen vuosijuhlissa ansiomerkkejä jaetaan vuosien tekemisten perusteella. Myös Pohdin juhlissa tämä tuli selvästi esille; jos ei tunne historiaa ei tunne nykyisyyttäkään - tulevaisuudesta puhumattakaan.

      Ihmetyttää, miten kiihkeästi jotkut suhtautuvat palkitsemisemiseen. Yleensä ne ovat henkilöitä, jotka eivät itse vaivaudu pitkäjänteiseen työhön saati vapaaehtoistyöhön. On helppoa mitätöidä toisten tekemiset.

      Olen aina ihmetellyt katkeroituneita ihmisiä - miksi ei itse panna paremmaksi. Ensi vaaleissa kannattaa yrittää; ehdokkaaksi vaan. Ja Pohdin puheenjohtajaksikaan ei ole ollut liikaa yrittäjiä...

    • voe voe

      Oman kuvan ja ränikän kippeet puhuu.

    • Vittu mitä kitinää

      Menkää nyt kateelliset juntit itse ehdokkaaksi seuraavissa vaaleissa niin voitte saada kunniamerkkejä. Ei kai nuo valtuutetut itse ole merkkijärjestelmää luonut. Teillekö ne rahat pitäisi antaa, jotta saisitte kossua ja nettiin näpytellä?

    • Kunnia meni

      Voi voi, kun itse itsensä yhä ylemmäs korottaa, niin pitää kestää kismitykset ja arvioinnit. vaikka kyllähän ne kaverit toisilleen mitaleita jakavat, esittävät ja kehuvat kupruille.
      Sen minä vaan sanon, jotta johan on kumma jos Jukka Tikanmäki ei saa nyt Itsenäisyyspäivänä 6.12.2014 presidentiltä tunnustusta. Saihan hän kuntavaaleissa 221 ääntä ja 19.11.2014 n.50 000 euroa henkilökohtaisesti ihmeteltävää.

    • yks nimellä mainittu

      Saattaapi olla, että nämä kirjoittelijat, jotka esittävät syytöksiä tai herjaavat ja loukkaavat toisten kunniaa, joutuvat vastaamaan kirjoittelustaan, tutkimus on käynnissä ketkä kirjoittelijat on kannattaa varautua siihen, että kun kirjoittaa jotakin se on myös totta

    • minunkin nimi

      sen kun tutkitte, ette te mitään löydä, rangaistavaa ainakaan. anteeksipyyntöjä on turha odotella. nämä ovat hallinnollisia asioita. kun peräämään olette ryhtyneet, niin haastatte varmaan paikallislehdenkin mukaan tutkimuksiin ei kun tutkittavaksi, kun se läpyskä oikein kuvien kera laittaa nimiä julki. palkittuja ja totisia.

      • sama1

        Kyllä ne kirjoittelijoiden osoitteet ainakin löytyy tutkinnassa, voihan ne herjaukset sovitella muutenkin kuin rangaistuksin, anteeksipyyntöjä ei odotella riittää kun saa tietoa kuka tai ketkä kirjoittelee noita herjauksia se riittää ihan hyvin,nähdään


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe