asema 62

lils10

Jo on ihme että ei saada normaalia lähetysaikaa tälle huippusarjalle! Kuka hullu jaksaa alkaa katsoa puoli yhdeltä yöllä alkavaa sarjaa. Eikä voida edes ruutuun laittaa sitä että saisi katsoa ihmisten aikaan. Onko tämä joku kieroutunut keino saada katsojaluvut romahtamaan niin voi lopettaa koko sarjan esittämisen?
Harmittaa vietävästi kun menee ihan hukkaan hyvä sarja :(

8

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lils10

      Ei taida tällä sarjalla olla yhtään katsojaa? Niin kai on ollut tarkoituskin kun esitysajat ovat mitä ovat. Eikö tuonne yölähetysaikoihin olisi kelvannut joku chat tai uusinnat. Yksi parhaista jenkkisarjoista ikinä piilotetaan täysin tavoittamattomiin. Kyllä suututtaa!

    • yömiekkonen

      Näytettiin mm. Dexter myös puolenyön jälkeen. Molemmilla toinen esitys kyllä. Näköjään "rukouksiinne on vastattu" ja toi sarja jatkossa klo 23.

      Mielestäni erikoisempaa oli, että kolmosella näytettiin Americans-sarjaa ainoastaan kertaalleen klo 1.20, koska Posse pitää tunkea ruutuun viikonlopun jokaisena päivänä pe-su, 3 esitystä, 1,5 tuntia/jakso!! En tosin itse Americansia seurannut kuin viime kaudella muutaman jakson, enkä innostunut, vaikkei huonoltakaan vaikuttanut. Amerikkalaisesta näkökulmasta vaan tarpeekseni saanut... Vietnamin-sota, Irakin joukkotuhoaseet yms. maailmanvalloitus poliisivaltiona... Isisin saa kyl kuopata muiden avustuksella.

      Erikoisia yösarjoja on muuten ollut mm. Tarkka-ampujat, joka on tullut yöllä neljän paikkeilla ja Falling Skies kolmen jälkeen. Ottaen huomioon kuinka paljon uusintoja tulee niin onhan se aika outoa.

      Nykyään kai oletetaan, että kaikilla TV-katsojilla on tallentava digiboksi. Itse suosittelen Elisa Viihdettä, jos nettiliittymänkin tarvitset.

    • lils10

      Eihän tänne meidän takapajulaan saa edes Elisa Viihde liittymää. Digiboxit ovat niin mennyttä maailmaa. Kun se ensimmäinen viidensadan euron ihme sanoi sopimuksen irti oli onneksi jo telkkarit varustettu digivalmiuksin.
      Mutta........! Siis ensi tiistaina klo 23.00! jesss :) Kyllä mä nyt olen onnellinen!

    • mies..

      Ai tämä sarja jatkuu taas? Ehkä niitä ainuita neloselta tulevia ohjelmia mitä tuli seurattua. Se näissä ärsyttää että kun sarja menee paussille, et tiedä milloin se jatkuu, jatkuuko ikinä ja mihin aikaan sitten ilmestyy, aamu 3 yöllä näytetään.

      Ihan parasta kun hommaa sarjan DVD-boxina tai jostain Netflixista yms. katsoo, voi seurata loppuun asti ja ilman mainospskaa!

    • lkdfjlsdfjldf

      Mä seurasin Asema62:sta parin eka kauden ajan ja tykästyin. Sitten tuli nelosella joku pitkä tauko kausien välissä enkä sitten itsekään pariin vuoteen katsonut tv:tä lainkaan ja kun viimein aloin taas seurata telkku, niin sarjasta on menossa joku kausi X ja ohjelmat haudattu iltayöhön. Älytöntä! Neloselta ei tätä nykyä tule juurikaan mitään seurattavia sarjoja ja tuo yksikin on haudattu - ja tapahtumat siirtyneet johonkin valovuosien päähän. Ketuttaa. Täytynee odottaa, että boxi tulee joskus alessa myyntiin nyt kun sarja on tullut päätökseensä...

      http://www.imdb.com/title/tt0381798/

    • Heleppo Homma

      Sarjaa en tunne, mutta TALLENNA, ja katso kun haluat. Mulla nauhottaa kaksi vhs-nauhuria päivittäin.

    • lils10

      Minulla ei mitään nauhureita eikä digiboxeja edes ole. Ihmettelen kun taas on lähetysaika klo 00.00 Eikö tuo Beck olisi voinut alkaa tuntia myöhemmin edes. Sitä en voi katsoa kun se on niin raaka. En tykkää kun ihmisen palasia paistetaan grillissä tms :(
      Asema 62 on yksi kaikkien aikojen lempisarjoistani mutta tuo lähetysaika vie mehut minusta.
      Kumma kun sitä ei saa edes ruutu.fi:n Onko tuollakaan ruudulla mitään virkaa kun en ole koskaan löytänyt sieltä mitään katsomisen arvoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe