Implantit ja tuleva leikkaus, jossa pitää olla mahallaan

pula-ajan missi

Niin sitä vaan että ei varmaan haittaa nuo implantit mitenkään kun joutuu leikkauspöydällä oleen mahallaan? Implanttien laitosta jo 3,5 vuotta.
Niin ja en ole mihinkään esteettiseen menossa.

15

190

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei haittaa

      Ellei implantit ole mahdottoman isot, niistä ei ole haittaa vatsallaan maatessa. Normaalisti maatessa (vaikkapa leikkauspöydällä) isommistakaan ei ole haittaa. Rankassa hieronnassa vatsallaan maatessa, voimaa voidaan käyttää huomattavasti enemmän kuin oma ruumiin paino, eikä sekään ole ollut minulle ongelma.

    • p-a missi

      Kiitos, lisää kokemuksia?

    • ex-eriparitissi

      Moi, mä oon eriparitissi 3v takaa, muistatko? Samaan ydinkööriin kuului myös ex-lauta. Häneen olen pitänyt yhteyuttä.
      Mun rinnat korjattiin 2,5v sitten (implantit ja kohotus jossa toista pienennettin). Nyt olen tyytyväinen.
      Mitä sulle kuuluu?
      Ois ihan kiva päivittää kuulumisia sunkin kanssa. Jos jjärjestettäisiin joku e-mail- ketju (anonyymeillä nimillä), haluaisitko tulla mukaan, lähinnä pieni "miten nyt menee"-päivitys:)

      • pula-ajan missi

        Kyllä se sopii, vaihdan mielelläni kuulumisia sen ajan tissiköörin kanssa.keitä muita siinä olikaan? Miten me laitetaan toisillemme nuo osoitteet?


      • tet5cecy5f3
        pula-ajan missi kirjoitti:

        Kyllä se sopii, vaihdan mielelläni kuulumisia sen ajan tissiköörin kanssa.keitä muita siinä olikaan? Miten me laitetaan toisillemme nuo osoitteet?

        voitte luoda tänne s24 omat nimimerkit ja olla kavereita kesenänne ja viestitellä siten. Nimimerkin avulla saa oman s-postinkin...


      • poistattanut

        Hei! Minäkin luin mielenkiinnolla teidän juttuja silloin 3,5v sitten. Ja tietenkin kiinnostaa että mitä nyt kuuluu. Vähän olen pettynyt kun sinä eriparitissi annoit periksi ja kävit kuitenkin laittamassa silikonit... olisit voinu pärjätä ilmankin. Ei pahalla, ainakin tiesit mitä olit tekemässä!
        Minä voin kyllä suoraan sanoa että mies tykkäsi silareista ja olis mielellään pitänyt ne. Ja ei haitannut miestä kovuus vaikka miten päin olis...
        Silareita ei nyt ole ja ei se meidänkään suhteeseen vaikuta onko niitä vai ei. Itse en tuntenut oloani niissä mukavaksi ja poistin vapaaehtoisesti.


    • ex-eriparitissi

      Tai no, ehkä tässä ei niin suuria salaisuuksia ole etteikö täällä voisi kertoa kuulumisia.
      Mulla oli siis sikasurkea lähtötilanne, leikkausta jarrutti kun tulin raskaaksi. Lastesaannin jälkeen kävin korjauttamassa nämä kuntoon, kohotus ja kokoeron tasoitus oli tosiaan implanttien lisäksi tarpeen.

      Oletko ollut tyytyväinen implantteihisi? Itse pääsääntöisesti olen, ainoa mikä vähän on miinuksella on että eihän nämä luomuilta tunnu, varsinkaan selällään. Mutta minkäs teet, kun ei oltu suotu kunnon luomurintoja niin aina nämä ne entiset eripariset riipparit vittaa:)

      • pula-ajan misukka

        Heippa ex-eripari. Kyllä kait minä olen suurimmaksi osaksi ollut tyytyväinen. Ihan samaa ajattelen että selällään ovat kummalliset pahkurat :) mutta poiskaan en antaisi koska ovat joka tapauksessa paremmat kuin entiset luomun rupparat. Meikälläkin oli riipparit, mutta kokoa aa. Niin eikä mieskään haluaisi näistä luopua, tykkää sekin näistä kovasti.


    • ex-eripari

      Juu, aa-riipparit saa nostetua pelkällä implantilla, mulla oli toinenpuoliroikko b ja toinen tosiroikko c joten pakko oli tehdä kohotus. Ennemmin olisi toki ottanut pelkän implantin, eli jotain etua implanttileikkauksessa siitäkin että on aa:)
      Mulla mies ei ole ollut sen enmpää tohkeissaan kuin entisistäkään, se on vähän sellainen peppumies;) On se sanonut että nää on kauniit nyt.
      Olen kyllä miettinyt että jos olisi oikein kunnon tissimies puolisona niin silloin se kovuus selällään voisi olla kova paikka. Olen kuullut parinkin miehen olleen kovasti pettyneitä kun ovat intiimitilanteessa päässet testailemaan tuntumaa.
      Vaan onneksi ei ole meidän ongelma:)

      • pula-ajan missi

        Joo, niinpä. Mulla jos olisi peppumies niin se maksaisi mulle varmaan jonkun perseenkohotusleikkauksen :D :D : Vaan onneksi mulla on sellainen joka katsoo kokonaisuutta ja kuuleemma ihastunut mun silmiini räps räps :) Ei le hyvä naisella, jos on sellainen mies joka on pelkästään fiksoitunut johonkin ulkonäöllisesti tärkeään ominaisuuteen, koska kauneus pakkaa olemaan katoavaista. Mitä tahansa voi käydä kenelle tahansa.....
        Saattaisin muuten käydäkin pepunkohotusleikkauksessa jos olisi rahaa. Toki ilman implantteja. Mulla on niin venyneet nahat ettei tavallinen normi-ihmisen liikun-vaikka salilla käynkin- niin riitä sen nahan täyttöön ja kohotukseen. Mulla tulee myös ikä vastaan näissä lihasten kasvatusasioissa, ja tietysti geenit.


    • ex-eripari

      Ihan samaa mieltä että ei ole hyvä jos mies on fiksoitunut johonkin ruumiinosaan (mun ex oli, että kokemusta on) mutta kyllähän miehiä tuo peppu/rintaosasto tuppaa houkuttelemaan ja tuntuu että miehet on aika jakautunut sen suhteen, kumpi enemmän viehättää ja mistä ne kiksit saa.. Mulla on tuo peräosasto vissiin kunnossa kun niin monet miehet on sitä kehuneet ja tuo nykyinenkin siitä aika vuosien jälkeenkin syttyä. Ei sitä millään tavalla haitannut ne mun eripariset roikot rinnatkaan, eikä se näistä sen enempää innostu vaikka tosiaan sanoo että on kauniimmat nykyisin. Kyllä munkin miehelle tärkein on pään sisällä ja kokonaisuus, mutta no, pyllistys jaksaa aina innostaa ei sille mitään voi;)
      Sitä olen kyllä miettinyt että jos olisi mies tissien perään niin ois kurjaa kun ensin ne olisi menneet imetysten jälkeen ihan surkeiksi ja sen jälkeeen kun kävisi laittamassa silikonia niin ne olisi selällään kumityynyt. Monen miehen olen kuullut sanovan että silikoni voi näyttää kivalta mutta ei tunnu ja en mä sitä voi käydä kiistämäänkään... Mutta jos ei voi saada nättejä luomuja niin mieluummin näin.
      Pepunkohotus... kyllähän mä tiedän että niitä tehdään mutta aika absurdilta se kuulostaisi että sama peppuuun kuin mulla tisseihin, että nahkaa vähemmälle ja implantit täytteeksi...?

      • tosi pula-ajan missi

        :D juu se pepunkohotus ja suurennus implanteilla on esim Brasiliassa ihan arkipäivää. Luin just vasta siitä juttua. Mutta kuten sanoin, voisin kiristyttää nahkoja ja siten nostattaa peppua mutta EN ikinä alkais laittaan sinne mtn silikoni implantteja :) . Se on kuiteskin vain takapuoli mun mielestä, eli tuolla takana oleva osa joka on 80% ajasta housuissa :) Ja senkin vain siinä tapauksessa että olisi tyyliin miljoona ylimääräistä rahaa. No onneksi ei ole. Ehkä mun peppuun voisi auttaa jotkit hoidotkin, eli Hypoxi tai jotkut ultraäänihoidot tms jotka napakoittaisivat ihoa. Katsotaan niitä sitten joskus kun alan rikastumaan :)

        Poistattaneelle myös terveisiä. Olen itsekin joskus sitä miettinyt. Joka tapauksessa otatan implantit pois jos niihin tulee ongelmia enkä laita uusia, jos terveys niin vaatii, ja sitten kun tulen vanhaksi. Ajatus on ollut että hautaan en niitä vie.Mutta katsotaan mitä se elämä eteen nakkaa.


      • ex-eripari
        tosi pula-ajan missi kirjoitti:

        :D juu se pepunkohotus ja suurennus implanteilla on esim Brasiliassa ihan arkipäivää. Luin just vasta siitä juttua. Mutta kuten sanoin, voisin kiristyttää nahkoja ja siten nostattaa peppua mutta EN ikinä alkais laittaan sinne mtn silikoni implantteja :) . Se on kuiteskin vain takapuoli mun mielestä, eli tuolla takana oleva osa joka on 80% ajasta housuissa :) Ja senkin vain siinä tapauksessa että olisi tyyliin miljoona ylimääräistä rahaa. No onneksi ei ole. Ehkä mun peppuun voisi auttaa jotkit hoidotkin, eli Hypoxi tai jotkut ultraäänihoidot tms jotka napakoittaisivat ihoa. Katsotaan niitä sitten joskus kun alan rikastumaan :)

        Poistattaneelle myös terveisiä. Olen itsekin joskus sitä miettinyt. Joka tapauksessa otatan implantit pois jos niihin tulee ongelmia enkä laita uusia, jos terveys niin vaatii, ja sitten kun tulen vanhaksi. Ajatus on ollut että hautaan en niitä vie.Mutta katsotaan mitä se elämä eteen nakkaa.

        No mä kyllä ihan viimeiseen hetkeen mietin että laittaako vai ei, kirurgikin sanoi että miten vain haluan että kohotus ja kokoeron tasoitus (mulla tarkoitti isomman pienentämistä koska mitään rasvansiirtoa ei voinut hoikkuuden takia tehdä). Olin jo varannut leikkausajan pelkkään kohotuksee, mutta viikko ennen leikkausta päätin että antaa mennä vaan, sittenhän sen näkee. Jos olisi edes vähän enemmän ollut omaa kudosta niin en olisi ottanut, mutta kun tämän viimeisen lapsen jälkeen toinen oli kokoa A ja toinen B- ja kun mastopeksiasa kuitenkin nahkojen mukana lähtee kudosta niin A kupit olisi tullut. Ei mulla A kuppeja vastaan mitään olisi mutta ne täysillä ankkuriarvilla... Ei kiva. En mä näitä implantteja mitenkään rakasta, nätìon tissit nyt kun päällä on oma uudelleen nätiksi muotoitu kudos mutta tuntuma sieltä syvemmältä missä se implantti on ei ole kiva.
        En vieläkään tiedä olisiko arpiset A:t vai kumi C:t arvilla myös toki paremmat, mutta ainakin paremmat nämä on kuin mistä lähdettiin. Että ihan realisti edelleeen olen, näen eri vaihtoehtojen plussat ja miinukset.
        Poistattanut, mikä se sun syy poistoon lpulta oli?


      • ex-eripari
        ex-eripari kirjoitti:

        No mä kyllä ihan viimeiseen hetkeen mietin että laittaako vai ei, kirurgikin sanoi että miten vain haluan että kohotus ja kokoeron tasoitus (mulla tarkoitti isomman pienentämistä koska mitään rasvansiirtoa ei voinut hoikkuuden takia tehdä). Olin jo varannut leikkausajan pelkkään kohotuksee, mutta viikko ennen leikkausta päätin että antaa mennä vaan, sittenhän sen näkee. Jos olisi edes vähän enemmän ollut omaa kudosta niin en olisi ottanut, mutta kun tämän viimeisen lapsen jälkeen toinen oli kokoa A ja toinen B- ja kun mastopeksiasa kuitenkin nahkojen mukana lähtee kudosta niin A kupit olisi tullut. Ei mulla A kuppeja vastaan mitään olisi mutta ne täysillä ankkuriarvilla... Ei kiva. En mä näitä implantteja mitenkään rakasta, nätìon tissit nyt kun päällä on oma uudelleen nätiksi muotoitu kudos mutta tuntuma sieltä syvemmältä missä se implantti on ei ole kiva.
        En vieläkään tiedä olisiko arpiset A:t vai kumi C:t arvilla myös toki paremmat, mutta ainakin paremmat nämä on kuin mistä lähdettiin. Että ihan realisti edelleeen olen, näen eri vaihtoehtojen plussat ja miinukset.
        Poistattanut, mikä se sun syy poistoon lpulta oli?

        Niin siis kirurgi sanoi että ihan mun oman mielipiteen mukaan kohotus implanteilla tai ilman, ei yhtään suositellut kumpaakaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe