PRINCESSJOULES youtubessa

trannychaser

Paljon kivoja videoita, vaikkakin sisällöltään ei kovin erikoisia. Perus transkauraa.

3 päivää Post Oppina SRS:n jälkeen
https://www.youtube.com/watch?v=BNQZx_4IvZw

Videolista
https://www.youtube.com/user/princessjoules/videos

Julie kertoo suosivan SRS:n jälkeenkin takaovea :)
https://www.youtube.com/watch?v=4Ly1Gc8JdoI

Julie ennen transition aloittamista
https://www.youtube.com/watch?v=xFj9Of8Kld4

141

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+3

      todella typerää, että noin läpimenevä paljastaa taustansa!

      • On jo luovuttanut

        Ilmeisesti ei ole pystynyt elämään naisena yhteiskunnassa, ei ole löytynyt työpaikkaa ym. joten rahaa pitää saada muualta.


      • näyttääkö aidolta?

      • Naurettava ajatus

        Jos aikoo asua entisessä ympäristössä, niin väkisinkin siinä tulee tausta esiin. Luuletko, että kun Pekka katoaa ja tilalle tulee Paula ja on yhä entiset ystävät, niin tausta pysyy salassa? Putoa taas vaihteeksi maanpinnalle.


      • lkjljljkjk
        Naurettava ajatus kirjoitti:

        Jos aikoo asua entisessä ympäristössä, niin väkisinkin siinä tulee tausta esiin. Luuletko, että kun Pekka katoaa ja tilalle tulee Paula ja on yhä entiset ystävät, niin tausta pysyy salassa? Putoa taas vaihteeksi maanpinnalle.

        Yllättävän hyvin säilyy. Loppujen lopuksi ihmisiä ei kiinnosta tuollainen asia ellei kyse ole jostain julkkiksesta. Tai sitten ystäväpiiri on niin fiksua etteivät halua outata kaveriaan.


      • nainen tuppukylästä
        Naurettava ajatus kirjoitti:

        Jos aikoo asua entisessä ympäristössä, niin väkisinkin siinä tulee tausta esiin. Luuletko, että kun Pekka katoaa ja tilalle tulee Paula ja on yhä entiset ystävät, niin tausta pysyy salassa? Putoa taas vaihteeksi maanpinnalle.

        Kävin perjantaina terveyskeskuksessa ja sama sairaanhoitaja jonka kanssa asioin oli illalla ravintolassa ja hän katsoi minua pitkään. Mietin vaan että kertoikohan ystävilleen??


      • Jos asuu samassa
        lkjljljkjk kirjoitti:

        Yllättävän hyvin säilyy. Loppujen lopuksi ihmisiä ei kiinnosta tuollainen asia ellei kyse ole jostain julkkiksesta. Tai sitten ystäväpiiri on niin fiksua etteivät halua outata kaveriaan.

        paikassa, niin takuuvarmasti kaikki tulevat asian tietämään.


      • Mitä sitä mietit
        nainen tuppukylästä kirjoitti:

        Kävin perjantaina terveyskeskuksessa ja sama sairaanhoitaja jonka kanssa asioin oli illalla ravintolassa ja hän katsoi minua pitkään. Mietin vaan että kertoikohan ystävilleen??

        kertoi tietysti ystävilleen. Mitä vahinkoa siitä on jos kertoi, sillänäkeehän sen sinusta päältäkin, että olet trans.


      • nainen tuppukylästä
        Mitä sitä mietit kirjoitti:

        kertoi tietysti ystävilleen. Mitä vahinkoa siitä on jos kertoi, sillänäkeehän sen sinusta päältäkin, että olet trans.

        No ei todellakaan näe päältä taustaani.
        Olen kyllä 100% läpimenevä.


      • Niin omasta
        nainen tuppukylästä kirjoitti:

        No ei todellakaan näe päältä taustaani.
        Olen kyllä 100% läpimenevä.

        mielestäsi, mutta entä muiden mielestä?


      • nainen tuppukylästä
        Niin omasta kirjoitti:

        mielestäsi, mutta entä muiden mielestä?

        No kyllähän sen itse huomaa onko läpimenevä.


      • Toinen nainen
        Niin omasta kirjoitti:

        mielestäsi, mutta entä muiden mielestä?

        Jos kaikki muut ihmiset olettaa naiseksi niin eikö se riitä.


      • Olet varmasti kysyny
        Toinen nainen kirjoitti:

        Jos kaikki muut ihmiset olettaa naiseksi niin eikö se riitä.

        asian varmistaaksesi kaikilta, että pitävätkö he sinua naisena? Yleensä ihmiset ovat kohteliaita eivätkä tule sinulle päin naamaa sanomaan, että et ole läpimenevä.


      • Kun leikkaussali
        Mitä sitä mietit kirjoitti:

        kertoi tietysti ystävilleen. Mitä vahinkoa siitä on jos kertoi, sillänäkeehän sen sinusta päältäkin, että olet trans.

        vaihtuu vankikoppiin, niin taitaa olla valtava järkytys Töölön lääkäreille. Yksi hyvä puoli siinä on. Enää ei tarvitse itse avata ovia sillä vartijat ovat niin kohteliaita, että avaavat ovet.


      • huoh..
        Olet varmasti kysyny kirjoitti:

        asian varmistaaksesi kaikilta, että pitävätkö he sinua naisena? Yleensä ihmiset ovat kohteliaita eivätkä tule sinulle päin naamaa sanomaan, että et ole läpimenevä.

        Oletteko koskaan tavanneet suomalaista läpimenevää naista?


      • Omasta vaimostani
        huoh.. kirjoitti:

        Oletteko koskaan tavanneet suomalaista läpimenevää naista?

        ei tosiaankaan voi erehtyä sillä hän on nainen.


      • Lopeta jo!
        Olet varmasti kysyny kirjoitti:

        asian varmistaaksesi kaikilta, että pitävätkö he sinua naisena? Yleensä ihmiset ovat kohteliaita eivätkä tule sinulle päin naamaa sanomaan, että et ole läpimenevä.

        Toitotat jatkuvasti tuota "kohteliaisuutta". Luuletko todellakin että JOKAINEN ihminen jota et edes tunne olisi jotenkin kohtelias ja puhuttelisi toista naisena vaikka mielessään ajattelisi miehenä. Yksinkertaisesti ihmiset eivät edes ajattele vaihtoehtona transsukupuolisuutta jos toinen henkilö edes jotenkin muistuttaa naista. Cis-naisissakin on niin suuria eroja että joku bongari löytää naisjoukosta ainakin 10% transnaisia vaikka kaikki olisi 100% syntyään cis-naisia jos vihjaistaan että joukossa on transnainen.

        Eräissä tapauksissa olen todellakin kysynyt tai oikeammin outannut itseni ja on erittäin harvinaista että joku olisi edes aavistellut taustani poikkeuksellisuutta.


      • Voin omasta
        Lopeta jo! kirjoitti:

        Toitotat jatkuvasti tuota "kohteliaisuutta". Luuletko todellakin että JOKAINEN ihminen jota et edes tunne olisi jotenkin kohtelias ja puhuttelisi toista naisena vaikka mielessään ajattelisi miehenä. Yksinkertaisesti ihmiset eivät edes ajattele vaihtoehtona transsukupuolisuutta jos toinen henkilö edes jotenkin muistuttaa naista. Cis-naisissakin on niin suuria eroja että joku bongari löytää naisjoukosta ainakin 10% transnaisia vaikka kaikki olisi 100% syntyään cis-naisia jos vihjaistaan että joukossa on transnainen.

        Eräissä tapauksissa olen todellakin kysynyt tai oikeammin outannut itseni ja on erittäin harvinaista että joku olisi edes aavistellut taustani poikkeuksellisuutta.

        kokemuksestani sanoa, että ihmiset ovat kohteliaita. Kaikki tuttuni tietävät taustani, mutta kukaan ei sitä ota millään tavalla puheeksi.

        Sinulta siis ihmiset esim kysyvät, että mitä naisena olet mieltä jostain asiasta? Vai millä tavalla huomaat, että sinua puhutellaan naisena?


      • Lopeta jo!
        Voin omasta kirjoitti:

        kokemuksestani sanoa, että ihmiset ovat kohteliaita. Kaikki tuttuni tietävät taustani, mutta kukaan ei sitä ota millään tavalla puheeksi.

        Sinulta siis ihmiset esim kysyvät, että mitä naisena olet mieltä jostain asiasta? Vai millä tavalla huomaat, että sinua puhutellaan naisena?

        Niin minunkin kaikki läheiset tuttuni tietävät taustani eikä sitä oteta puheeksi. Jopa käyttäytyminen on pitkälti muuttunut siten että minuun suhtaudutaan naisena kuten syntyperäiseen naiseenkin suhtaudutaan. Etäisiltä tuttavilta olen kadonnut maailmasta, en ole katsonut tarpeelliseksi "esittäytyä" heille kun eivät enää tunnista.

        Kyllä, minulta todellakin kysytään tai keskustelussa tulee esiin että minut koetaan täysin naiseksi ilman epäilyksiä. Enkä mielestäni ole edes täydellisesti läpimenevä, mutta näköjään riittävästi.


      • elämän iloa
        Lopeta jo! kirjoitti:

        Niin minunkin kaikki läheiset tuttuni tietävät taustani eikä sitä oteta puheeksi. Jopa käyttäytyminen on pitkälti muuttunut siten että minuun suhtaudutaan naisena kuten syntyperäiseen naiseenkin suhtaudutaan. Etäisiltä tuttavilta olen kadonnut maailmasta, en ole katsonut tarpeelliseksi "esittäytyä" heille kun eivät enää tunnista.

        Kyllä, minulta todellakin kysytään tai keskustelussa tulee esiin että minut koetaan täysin naiseksi ilman epäilyksiä. Enkä mielestäni ole edes täydellisesti läpimenevä, mutta näköjään riittävästi.

        Kun elät naisroolissa nyt se on tosiasia myös läheisillesi . Miksi sitä nyt enään yrittäisivät kumota. Sitä eletään nyt tällä tosiasialla ja jos olet sitä nyt riittävästi ulospäinkin miksi siitä tekisivät enään numeroa. Läpimenevyydestäsi en osaa sanoa mutta ehkä näytät nyt todella olevasi "oma itsesi"! Sinuun tälläisenä ihmisenä on jo totuttu!


      • Todella outoa, että
        Lopeta jo! kirjoitti:

        Niin minunkin kaikki läheiset tuttuni tietävät taustani eikä sitä oteta puheeksi. Jopa käyttäytyminen on pitkälti muuttunut siten että minuun suhtaudutaan naisena kuten syntyperäiseen naiseenkin suhtaudutaan. Etäisiltä tuttavilta olen kadonnut maailmasta, en ole katsonut tarpeelliseksi "esittäytyä" heille kun eivät enää tunnista.

        Kyllä, minulta todellakin kysytään tai keskustelussa tulee esiin että minut koetaan täysin naiseksi ilman epäilyksiä. Enkä mielestäni ole edes täydellisesti läpimenevä, mutta näköjään riittävästi.

        keskustelu kumppanit sanovat, että olet nainen. Miksi heidän sitä asiaa täytyy korostaa?

        Tekevät niin sinun, että sinulla on hyvä mieli. On usko, että aidot naiset sanovat toisilleen, että he kokevat toisen naisen naiseksi,


      • Nämä mulkut ovat
        Todella outoa, että kirjoitti:

        keskustelu kumppanit sanovat, että olet nainen. Miksi heidän sitä asiaa täytyy korostaa?

        Tekevät niin sinun, että sinulla on hyvä mieli. On usko, että aidot naiset sanovat toisilleen, että he kokevat toisen naisen naiseksi,

        oudon hiljaa, kun päätöksen tulo lähestyy, Minne on kadonnut näiden pääaukominen.


      • Lopeta jo!
        Todella outoa, että kirjoitti:

        keskustelu kumppanit sanovat, että olet nainen. Miksi heidän sitä asiaa täytyy korostaa?

        Tekevät niin sinun, että sinulla on hyvä mieli. On usko, että aidot naiset sanovat toisilleen, että he kokevat toisen naisen naiseksi,

        Missä kohdassa kerroin että keskustelukumppanit SANOVAT minun olevan nainen. Kerroin että he kokevat minun olevan nainen ja minuun suhtaudutaan kuin keneen tahansa muuhunkin naiseen. He eivät siis korosta mitenkään asiaa, se on vain sinun tulkintasi.

        Valitan jos sinua ei koeta naiseksi, mutta se ei ole minun murheeni. Tällainen juupas-eipäs väittely saa päättyä osaltani tähän.


      • Kuin vaan
        Nämä mulkut ovat kirjoitti:

        oudon hiljaa, kun päätöksen tulo lähestyy, Minne on kadonnut näiden pääaukominen.

        Kumma kuinka oikein kerjäät päänaukomista! Mutta jos sinun ainoa sosiaalinen kontakti ja ilonaihe elämässä on netissä tapahtuvan vittuilun vastaanottaminen, niin sekin sinulle suotakoon.


      • Sinuun suhtaudutaan
        Lopeta jo! kirjoitti:

        Missä kohdassa kerroin että keskustelukumppanit SANOVAT minun olevan nainen. Kerroin että he kokevat minun olevan nainen ja minuun suhtaudutaan kuin keneen tahansa muuhunkin naiseen. He eivät siis korosta mitenkään asiaa, se on vain sinun tulkintasi.

        Valitan jos sinua ei koeta naiseksi, mutta se ei ole minun murheeni. Tällainen juupas-eipäs väittely saa päättyä osaltani tähän.

        naisena samoin, kuin syntyperäiseen naiseen? Eli toisia ei häiritse se, että olet transnainen.


      • Minulle on aivan
        Kuin vaan kirjoitti:

        Kumma kuinka oikein kerjäät päänaukomista! Mutta jos sinun ainoa sosiaalinen kontakti ja ilonaihe elämässä on netissä tapahtuvan vittuilun vastaanottaminen, niin sekin sinulle suotakoon.

        samantekevää jos mulkut aukovat päätään. Sitähän olen saanut täällä kuunnella aivan riittävästi.


      • Oma vikasi
        Minulle on aivan kirjoitti:

        samantekevää jos mulkut aukovat päätään. Sitähän olen saanut täällä kuunnella aivan riittävästi.

        Siitä saat kiittää vaan itseäsi. Sitä saa mitä tilaa..


      • Varaudu pettymykseen
        Kun leikkaussali kirjoitti:

        vaihtuu vankikoppiin, niin taitaa olla valtava järkytys Töölön lääkäreille. Yksi hyvä puoli siinä on. Enää ei tarvitse itse avata ovia sillä vartijat ovat niin kohteliaita, että avaavat ovet.

        Kuinka pahan pettymyksen koetkaan kun huomaat ettei yksikään lääkäri päädy linnaan.


      • huomenna, ensviikollla?
        Kun leikkaussali kirjoitti:

        vaihtuu vankikoppiin, niin taitaa olla valtava järkytys Töölön lääkäreille. Yksi hyvä puoli siinä on. Enää ei tarvitse itse avata ovia sillä vartijat ovat niin kohteliaita, että avaavat ovet.

        Milloin tämä päätös tulee?


      • Nähdään joskus
        Varaudu pettymykseen kirjoitti:

        Kuinka pahan pettymyksen koetkaan kun huomaat ettei yksikään lääkäri päädy linnaan.

        Oikeusasiamies on tehnyt viimeaikoina muutaman niin typerän päätöksen, etten ihmettelisi vaikka hän nostaisi syytteen lääkäreitä vastaan. Tosin tähän asti oikeuslaitos on kumonnut kaikki lääkäreitä vastaan nostetut syytteet, mutta aika näyttää miten käy. Tosin oikeudesta voi ratkaisu tulla vasta vuosien päästä,


      • Oletko koskaan
        Varaudu pettymykseen kirjoitti:

        Kuinka pahan pettymyksen koetkaan kun huomaat ettei yksikään lääkäri päädy linnaan.

        edes kuullut sellaisesta asiasta, että Suomessa on sellainen asia kuin rikoslaki. Se laki koskee kaikkia ihmisryhmiä eikä lääkäreillä ole siitä asiasta mitään erivapauksia.


      • Päätös tulee aivan
        huomenna, ensviikollla? kirjoitti:

        Milloin tämä päätös tulee?

        lähipäivinä.


      • Olet ilmeisen tyhmä
        Nähdään joskus kirjoitti:

        Oikeusasiamies on tehnyt viimeaikoina muutaman niin typerän päätöksen, etten ihmettelisi vaikka hän nostaisi syytteen lääkäreitä vastaan. Tosin tähän asti oikeuslaitos on kumonnut kaikki lääkäreitä vastaan nostetut syytteet, mutta aika näyttää miten käy. Tosin oikeudesta voi ratkaisu tulla vasta vuosien päästä,

        noissa kommenteissasi. Yleensä syytteet ovat koskeneet hoitovirhettä, mutta nyt on kyse rikoksesta.

        Jos viitsit tarkistaa asian, voit huomata, että myös lääkäreitä on tuomittu.

        Ensin käräoikeuteen muutama kuukausi ja sieltä noin 8 kuukautta hoviin. Sen jälkeen voi yrittää jos korkein antaa luvan muutoksen hakuun. Missään tapauksessa ei kahta vuotta enempää.


      • Oikeusasiamies
        Päätös tulee aivan kirjoitti:

        lähipäivinä.

        ei tee päätöstä. Voi vain esittää.


      • Mitä ne typerät
        Nähdään joskus kirjoitti:

        Oikeusasiamies on tehnyt viimeaikoina muutaman niin typerän päätöksen, etten ihmettelisi vaikka hän nostaisi syytteen lääkäreitä vastaan. Tosin tähän asti oikeuslaitos on kumonnut kaikki lääkäreitä vastaan nostetut syytteet, mutta aika näyttää miten käy. Tosin oikeudesta voi ratkaisu tulla vasta vuosien päästä,

        päätökset ovatkaan, olisi todella mukava tietää?


      • Omatoimisuutta poika
        Mitä ne typerät kirjoitti:

        päätökset ovatkaan, olisi todella mukava tietää?

        Lue ne oikeusasiamiehen nettisivuilta. Sieltä ne löytää jos osaa etsiä.


      • Jää nähtäväksi
        Olet ilmeisen tyhmä kirjoitti:

        noissa kommenteissasi. Yleensä syytteet ovat koskeneet hoitovirhettä, mutta nyt on kyse rikoksesta.

        Jos viitsit tarkistaa asian, voit huomata, että myös lääkäreitä on tuomittu.

        Ensin käräoikeuteen muutama kuukausi ja sieltä noin 8 kuukautta hoviin. Sen jälkeen voi yrittää jos korkein antaa luvan muutoksen hakuun. Missään tapauksessa ei kahta vuotta enempää.

        Ja jos viitsisit itse tarkastaa, huomaisit ettei oikeusasiamiehen lääkäreitä vastaan nostamat syytteet ole koskaan johtaneet tuomioon.

        Elä toivossa että asiassa nostetaan syyte ja että kerrankin tulee tuomio.


      • Kuten arveltiin
        Omatoimisuutta poika kirjoitti:

        Lue ne oikeusasiamiehen nettisivuilta. Sieltä ne löytää jos osaa etsiä.

        niin sinun älysi ei riittänyt kertomaan, että mitä päätöksiä tarkoitit.


      • Rajoittunut älysi
        Jää nähtäväksi kirjoitti:

        Ja jos viitsisit itse tarkastaa, huomaisit ettei oikeusasiamiehen lääkäreitä vastaan nostamat syytteet ole koskaan johtaneet tuomioon.

        Elä toivossa että asiassa nostetaan syyte ja että kerrankin tulee tuomio.

        ei vieläkään riitä ymmärtämään sitä tosiasiaa, että tässä on kyse törkeästä rikoksesta.


      • Sori vaan
        Kuten arveltiin kirjoitti:

        niin sinun älysi ei riittänyt kertomaan, että mitä päätöksiä tarkoitit.

        Kumma kuinka joku jolla on muna, on niin munaton ettei itse saa tuollaista asiaa selville.

        Mutta kiusallanikaan en sitä sinulle kerro, pysy epätietoisena kun et itse kykene asiaa selvittämään.


      • Luuletko olevasi
        Sori vaan kirjoitti:

        Kumma kuinka joku jolla on muna, on niin munaton ettei itse saa tuollaista asiaa selville.

        Mutta kiusallanikaan en sitä sinulle kerro, pysy epätietoisena kun et itse kykene asiaa selvittämään.

        vitsikäs? Huvittaa tuo, kun mainitset, että oikeuasiamies on tehnyt typeriä päätöksiä. Kuitenkaan älysi ei riitä yhdenkään päätöksen mainitsemiseen. Jatka vain samaa rataa ja tee itsesi vieläkin tyhmemmäksi.


      • Meinasin mokata
        Luuletko olevasi kirjoitti:

        vitsikäs? Huvittaa tuo, kun mainitset, että oikeuasiamies on tehnyt typeriä päätöksiä. Kuitenkaan älysi ei riitä yhdenkään päätöksen mainitsemiseen. Jatka vain samaa rataa ja tee itsesi vieläkin tyhmemmäksi.

        Katsos vaan. Erehdyin luulemaan sinua pelkäksi nollaksi, mutta ethän sinä ole edes sitä.


      • oottyhmä

        retard


      • Sinä olet jo niin
        Meinasin mokata kirjoitti:

        Katsos vaan. Erehdyin luulemaan sinua pelkäksi nollaksi, mutta ethän sinä ole edes sitä.

        paljon miinuksen puolella, että nollaan kirimisessäkin on työtä.Et raukka osaa edes omia sanomisiasi perustella,


      • Sorry vaan tyhmä
        Sinä olet jo niin kirjoitti:

        paljon miinuksen puolella, että nollaan kirimisessäkin on työtä.Et raukka osaa edes omia sanomisiasi perustella,

        Osaisin hyvinkin perustella, mutta kun sinä olet niin tyhmä ettet niitä itse pysty selvittämään, niin jääköön sinulle vaikka ikuiseksi arvoitukseksi.


      • RIkos hyvinkin
        Rajoittunut älysi kirjoitti:

        ei vieläkään riitä ymmärtämään sitä tosiasiaa, että tässä on kyse törkeästä rikoksesta.

        Rikosasioita nekin ovat olleet joissa syyte on nostettu.


      • Tonennäköisesti
        Sorry vaan tyhmä kirjoitti:

        Osaisin hyvinkin perustella, mutta kun sinä olet niin tyhmä ettet niitä itse pysty selvittämään, niin jääköön sinulle vaikka ikuiseksi arvoitukseksi.

        sellainen päätös jonka sinä vajaalla älylläsi tulkitse typeräksi päätökseksi ei sitä muiden mielestä ole, Typerä ja vähä-älyinen kuten esim sinä ei edes osaa perustella sanomisiaan, niin sitten aletaan haukkumaan toisia.

        Yritä nyt antaa edes pikkuruinenkin osoitus siitä, että sinulla on hitunenkin älyä. Tosin se on sinun osaltasi turha toivo.


      • Kuten hoitovirheitä
        RIkos hyvinkin kirjoitti:

        Rikosasioita nekin ovat olleet joissa syyte on nostettu.

        joissa on syyttäjän mielestä tehty rikos. Oikeuasiamies ei nosta syytettä ketään vastaan vaan antaa asian syyttäjälle.

        Nyt on kyse todellisesta rikoksesta johon on sekaantunut pari poliisia ja Valvira.


      • Hämärään jäät
        Tonennäköisesti kirjoitti:

        sellainen päätös jonka sinä vajaalla älylläsi tulkitse typeräksi päätökseksi ei sitä muiden mielestä ole, Typerä ja vähä-älyinen kuten esim sinä ei edes osaa perustella sanomisiaan, niin sitten aletaan haukkumaan toisia.

        Yritä nyt antaa edes pikkuruinenkin osoitus siitä, että sinulla on hitunenkin älyä. Tosin se on sinun osaltasi turha toivo.

        Jo se asia on sinua taas häirinnyt, mutta kun olet lusikalla saanut, niin ei voi kauhalla vaatia.

        Älykkyysosamääräsi on selvästi kengännumerosi tasolla joten toivottavasti olet edes iso jalkainen. Mutta tätä asiaa et selville saa, ellet itse pysty sitä selvittämään.


      • Idiotismisi on
        Hämärään jäät kirjoitti:

        Jo se asia on sinua taas häirinnyt, mutta kun olet lusikalla saanut, niin ei voi kauhalla vaatia.

        Älykkyysosamääräsi on selvästi kengännumerosi tasolla joten toivottavasti olet edes iso jalkainen. Mutta tätä asiaa et selville saa, ellet itse pysty sitä selvittämään.

        uskomatonta. Mikä ihme sinut savittelemaan lahossa päässäsi, että jotain kiinnostaisi joku oikeuasiamiehen päätöns. Putoa jo maanpinnalle.

        Vain todella mielisairas pystyy puhumaan tuollaista mitä sinä saat aikaan. Käänny ammattiauttajan puoleen.


      • Näin varmistat läpim
        Olet varmasti kysyny kirjoitti:

        asian varmistaaksesi kaikilta, että pitävätkö he sinua naisena? Yleensä ihmiset ovat kohteliaita eivätkä tule sinulle päin naamaa sanomaan, että et ole läpimenevä.

        "asian varmistaaksesi kaikilta, että pitävätkö he sinua naisena? Yleensä ihmiset ovat kohteliaita eivätkä tule sinulle päin naamaa sanomaan, että et ole läpimenevä. "

        Hyvä tapa testata läpimenevyyttään on kunnon riitely. Siinä tappelun tuoksinassa kuulee verbaalisesti lahjakkaalta vastapuolelta kaikki hänen keksimänsä ilkeimmät solvaukset ja jos niissä ei mainita sanaa trans, silloin on läpimenevä.


      • Tyhmä kysymys
        Idiotismisi on kirjoitti:

        uskomatonta. Mikä ihme sinut savittelemaan lahossa päässäsi, että jotain kiinnostaisi joku oikeuasiamiehen päätöns. Putoa jo maanpinnalle.

        Vain todella mielisairas pystyy puhumaan tuollaista mitä sinä saat aikaan. Käänny ammattiauttajan puoleen.

        Miksi sitten kyselet siitä päätöksestä jos se ei sinua kiinnosta?


      • Vaan 2 vuottako
        Olet ilmeisen tyhmä kirjoitti:

        noissa kommenteissasi. Yleensä syytteet ovat koskeneet hoitovirhettä, mutta nyt on kyse rikoksesta.

        Jos viitsit tarkistaa asian, voit huomata, että myös lääkäreitä on tuomittu.

        Ensin käräoikeuteen muutama kuukausi ja sieltä noin 8 kuukautta hoviin. Sen jälkeen voi yrittää jos korkein antaa luvan muutoksen hakuun. Missään tapauksessa ei kahta vuotta enempää.

        Parinkin vuoden odottelu on pitkä aika sinulle, varsinkin kun tulee oikeuksista pettymys toisensa perään.


      • Olenko osoittanut
        Tyhmä kysymys kirjoitti:

        Miksi sitten kyselet siitä päätöksestä jos se ei sinua kiinnosta?

        jonkinlaista kiinnistusta? Sanoit itse, että on tehty typeriä päätöksiä ja kysyin vain, että mitä ne ovat. Idioottina sinä aloit aikomaan päätäsi.


      • Väärin taas kerran
        Olenko osoittanut kirjoitti:

        jonkinlaista kiinnistusta? Sanoit itse, että on tehty typeriä päätöksiä ja kysyin vain, että mitä ne ovat. Idioottina sinä aloit aikomaan päätäsi.

        Kyllä se on osoitus kunnostuksesta kun kysyy mitä ne ovat. Ja se oli muuten sinä joka alkoi aukomaan päätänsä kun ei niitä itse löytänyt.

        Mutta ymmärrän hyvin asenteesi, kun ei ehnkiset kyvyt riitä mihinkään muuhun kun vittuiluun, niin silloin tekee edes sitä.


      • Asiasta kiinnostumin
        Väärin taas kerran kirjoitti:

        Kyllä se on osoitus kunnostuksesta kun kysyy mitä ne ovat. Ja se oli muuten sinä joka alkoi aukomaan päätänsä kun ei niitä itse löytänyt.

        Mutta ymmärrän hyvin asenteesi, kun ei ehnkiset kyvyt riitä mihinkään muuhun kun vittuiluun, niin silloin tekee edes sitä.

        ja ylimalkainen kysyminen ovat kaksi eri asiaa. Sitähän sinä taas et pysty vajaalla älylläsi ymmärtämään.

        Jatka samaan malliin ja osoita tyhmyytesi täällä.


      • Kumman ylimalkaista
        Asiasta kiinnostumin kirjoitti:

        ja ylimalkainen kysyminen ovat kaksi eri asiaa. Sitähän sinä taas et pysty vajaalla älylläsi ymmärtämään.

        Jatka samaan malliin ja osoita tyhmyytesi täällä.

        Kun esitit asiaan kuudesti sen mainitsemasi "ylimalkaisen kysymyksen" niin on se aikamoinen kinnostuksen osoitus. Paitsi tietysti sinun omasta mielestäsi.


      • Toistan uudelleen
        Kumman ylimalkaista kirjoitti:

        Kun esitit asiaan kuudesti sen mainitsemasi "ylimalkaisen kysymyksen" niin on se aikamoinen kinnostuksen osoitus. Paitsi tietysti sinun omasta mielestäsi.

        että mene ammattiauttajalle vaikka sekään tuskin osaa sinua auttaa.


      • Hyvä neuvo
        Toistan uudelleen kirjoitti:

        että mene ammattiauttajalle vaikka sekään tuskin osaa sinua auttaa.

        Tuskin niistä mitään apua on. Sinä olet siitä elävä esimerkki, menee vaan entistäkin hullummaksi.


      • Miten voi olla
        Hyvä neuvo kirjoitti:

        Tuskin niistä mitään apua on. Sinä olet siitä elävä esimerkki, menee vaan entistäkin hullummaksi.

        tuollainen jankuttaja kuin sinä. Teet asiaa vaikka mistä kunhan vain saat jatkaa samaa jankutusta.


      • Mistä löydät nuo
        Kumman ylimalkaista kirjoitti:

        Kun esitit asiaan kuudesti sen mainitsemasi "ylimalkaisen kysymyksen" niin on se aikamoinen kinnostuksen osoitus. Paitsi tietysti sinun omasta mielestäsi.

        kuusi kertaa?


      • Yritä edes
        Mistä löydät nuo kirjoitti:

        kuusi kertaa?

        Lukemalla viestiketjua alkuunpäin. Sinäkin voit tarkastaa asian jos osaat laskea niin moneen.


      • Sinulla on varmasti
        Yritä edes kirjoitti:

        Lukemalla viestiketjua alkuunpäin. Sinäkin voit tarkastaa asian jos osaat laskea niin moneen.

        tarkka kirjanpito kaikesta mitä täällä sanotaan.


      • Hyvä neuvo sinulle
        Sinulla on varmasti kirjoitti:

        tarkka kirjanpito kaikesta mitä täällä sanotaan.

        Ei tarvita erillistä kirjanpitoa, senkun vaan lukee ketjun viestit. Etkö sinä osaa lukea, vai onko ongelmia kuuteen laskemisessa? Ota apuun toinenkin käsi ja pystyt laskemaan jopa kymmeneen.


      • Nauramme täällä
        Hyvä neuvo sinulle kirjoitti:

        Ei tarvita erillistä kirjanpitoa, senkun vaan lukee ketjun viestit. Etkö sinä osaa lukea, vai onko ongelmia kuuteen laskemisessa? Ota apuun toinenkin käsi ja pystyt laskemaan jopa kymmeneen.

        porukalla tuota loputonta jankutustasi. OLemme jopa kehittäneet vedonlyöntisysteemin siitä, että mitä seuraavaksi jankutat. Jatka vain samaa rataa, niin joku saa hyvät rahat.


      • Itkeä pitäisi
        Nauramme täällä kirjoitti:

        porukalla tuota loputonta jankutustasi. OLemme jopa kehittäneet vedonlyöntisysteemin siitä, että mitä seuraavaksi jankutat. Jatka vain samaa rataa, niin joku saa hyvät rahat.

        Tämä Kaarinan lahja kaikille maailman transsukupuolisille on puolestaan yleinen itkunaihe. Aina kun hän sanoo tai tekee jatain saa kaikki hävetä ja pelätä leimautuvansa samanlaiseksi kun hän.


      • Etkö sairaassa
        Itkeä pitäisi kirjoitti:

        Tämä Kaarinan lahja kaikille maailman transsukupuolisille on puolestaan yleinen itkunaihe. Aina kun hän sanoo tai tekee jatain saa kaikki hävetä ja pelätä leimautuvansa samanlaiseksi kun hän.

        päässäsi enää muuta keksi. Nyt meni jo sellaiseksi, että pian eräs joka on veikannut sitä kuinka tyhmäksi jutttusi menevät saa potin. Vähän kun vielä parannat tyhmyyttäsi, niin potti on voitettu.


      • Pikkuisen vikaa
        Miten voi olla kirjoitti:

        tuollainen jankuttaja kuin sinä. Teet asiaa vaikka mistä kunhan vain saat jatkaa samaa jankutusta.

        Se jolle puhuit oli peili.


      • Onnea voittajalle
        Etkö sairaassa kirjoitti:

        päässäsi enää muuta keksi. Nyt meni jo sellaiseksi, että pian eräs joka on veikannut sitä kuinka tyhmäksi jutttusi menevät saa potin. Vähän kun vielä parannat tyhmyyttäsi, niin potti on voitettu.

        Sinä tunnetusti esiinnyt useasti kolmannessa persoonassa, joten voit siirtää rahasi perstaskusta toiseen.


      • Ajdiskkksa
        Etkö sairaassa kirjoitti:

        päässäsi enää muuta keksi. Nyt meni jo sellaiseksi, että pian eräs joka on veikannut sitä kuinka tyhmäksi jutttusi menevät saa potin. Vähän kun vielä parannat tyhmyyttäsi, niin potti on voitettu.

        Luuletko oikeasta, että kukaan ottaa sinut vakavasti?


      • Kenet pitäisi ottaa
        Ajdiskkksa kirjoitti:

        Luuletko oikeasta, että kukaan ottaa sinut vakavasti?

        vakavasti?


      • Aina paranee
        Kuten hoitovirheitä kirjoitti:

        joissa on syyttäjän mielestä tehty rikos. Oikeuasiamies ei nosta syytettä ketään vastaan vaan antaa asian syyttäjälle.

        Nyt on kyse todellisesta rikoksesta johon on sekaantunut pari poliisia ja Valvira.

        Mitenkähän ne poliisit ja Valvira asiaan ovat sotkeutuneet?

        Ja montako vuotta linnaa on heille luvassa?


      • Odota vaan aivan
        Aina paranee kirjoitti:

        Mitenkähän ne poliisit ja Valvira asiaan ovat sotkeutuneet?

        Ja montako vuotta linnaa on heille luvassa?

        rauhassa, niin kyllä se vielä sinullekin selviää. Minä en ole tuomari joten tuomionpituuksia en pysty sanomaan.


      • Menikö taito
        Odota vaan aivan kirjoitti:

        rauhassa, niin kyllä se vielä sinullekin selviää. Minä en ole tuomari joten tuomionpituuksia en pysty sanomaan.

        Mihin sen taidon nyt hukkasit? Johan sinä töölön lääkäreille parin vuoden linnatuomiota olet luvanut jokaiselle. Ja väität vielä sen perustuvan lakiin. Miksi et nyt enää osaa sanoa paljonko poliiisin ja valviran väki tuomiota saa?


      • Et edes lukemaasi
        Menikö taito kirjoitti:

        Mihin sen taidon nyt hukkasit? Johan sinä töölön lääkäreille parin vuoden linnatuomiota olet luvanut jokaiselle. Ja väität vielä sen perustuvan lakiin. Miksi et nyt enää osaa sanoa paljonko poliiisin ja valviran väki tuomiota saa?

        ymmärrä ja kuitenkin ja juurisiitä syystä esität typeriä mielipiteitä. Töölön lääkärit ovat syyllistyneet rikokseen jossa tuomio on 2-12 vuotta vankeutta ja menettää aina virkansa.


      • Ajdkdkkdz
        Kenet pitäisi ottaa kirjoitti:

        vakavasti?

        Jonkun psykologin pitäisi oikein vakavasti ottaa pääsi tutkittavaksi.


      • Väärä vastaus
        Et edes lukemaasi kirjoitti:

        ymmärrä ja kuitenkin ja juurisiitä syystä esität typeriä mielipiteitä. Töölön lääkärit ovat syyllistyneet rikokseen jossa tuomio on 2-12 vuotta vankeutta ja menettää aina virkansa.

        Ilmeisesti sinä et osaa lukea, kun vastasit kysymykseen jota sinulle ei esitetty ja jätit toisaalta vastaamatta sinulle esitettyyn kysymykseen.


      • Varmasti osaat kerto
        Ajdkdkkdz kirjoitti:

        Jonkun psykologin pitäisi oikein vakavasti ottaa pääsi tutkittavaksi.

        siihen syynkin.


      • Jäähdytä vällillä
        Väärä vastaus kirjoitti:

        Ilmeisesti sinä et osaa lukea, kun vastasit kysymykseen jota sinulle ei esitetty ja jätit toisaalta vastaamatta sinulle esitettyyn kysymykseen.

        pääsi, sillä jos ylipaineventtiili pettää niin vauriot voivat olla todellla tuhoisat. Kukaan ei ole vastannut kysymyksiisi sillä niihin ei kukaan viitsi vastata.


      • Sjjrkdnnlss
        Jäähdytä vällillä kirjoitti:

        pääsi, sillä jos ylipaineventtiili pettää niin vauriot voivat olla todellla tuhoisat. Kukaan ei ole vastannut kysymyksiisi sillä niihin ei kukaan viitsi vastata.

        Ja taas olet kytännyt yön netissä, kun ei oikeaa elämää ole.


      • Kerrohan nyt, että
        Sjjrkdnnlss kirjoitti:

        Ja taas olet kytännyt yön netissä, kun ei oikeaa elämää ole.

        mitä se oikea elämä on? Sinähän elät sitä täysipainoisesti. Onko oikea elämä sitä, että menee illalla kello 20 nukkumaan, että herää aamulla aikaisin tänne aukomaan päätään? Vai mitä se on?


      • Kun kysyit
        Varmasti osaat kerto kirjoitti:

        siihen syynkin.

        Syy on ne kirjoitukset joita tänne syydät kerta toisen jälkeen.


      • Normielämää
        Kerrohan nyt, että kirjoitti:

        mitä se oikea elämä on? Sinähän elät sitä täysipainoisesti. Onko oikea elämä sitä, että menee illalla kello 20 nukkumaan, että herää aamulla aikaisin tänne aukomaan päätään? Vai mitä se on?

        Jotkut herää aikaisin ja lähtee töihin. Ai niin - eläkeläisethän ei lähde mihinkään.


      • Mistä sinä luulet
        Normielämää kirjoitti:

        Jotkut herää aikaisin ja lähtee töihin. Ai niin - eläkeläisethän ei lähde mihinkään.

        tietäväsi eläkeläisen lähtemiset?


      • Käy kävelyllä
        Mistä sinä luulet kirjoitti:

        tietäväsi eläkeläisen lähtemiset?

        Voithan sinä lähteä vaikka kävelemään Auvaistentielle, vaikka et siellä koskaan käykään. Mutta silti sinut siellä aina silloin tällöin bongataan.


      • Joko taas sama
        Käy kävelyllä kirjoitti:

        Voithan sinä lähteä vaikka kävelemään Auvaistentielle, vaikka et siellä koskaan käykään. Mutta silti sinut siellä aina silloin tällöin bongataan.

        jatkuu? Kuinka lapsellinhminen voikaan olla? Sinä senkin asian hyvin tiedät.


      • Montako kertaa olet
        Normielämää kirjoitti:

        Jotkut herää aikaisin ja lähtee töihin. Ai niin - eläkeläisethän ei lähde mihinkään.

        lähtenyt esim kallo 2 yöllä töihin Nukuttuasi esim 3 tuntia? 3 tuntia siitä syystä että olet tullut myöhään töistä kotiin etkä ole ehtinyt nukkumaan enempää. Kerro taas, että tuo ei ole normielämää. Sinähän se vain elät normielämää.


      • Varovaisuutta hyvä
        Joko taas sama kirjoitti:

        jatkuu? Kuinka lapsellinhminen voikaan olla? Sinä senkin asian hyvin tiedät.

        Kumma kuinka iso mies suuttuu kun jää kiinni valehtelusta. Ei kestä kantti myöntää omaa virhettään ja sitten pitää meuhkata niin, että peruukki repeää...


      • Kuka täällä on jääny
        Varovaisuutta hyvä kirjoitti:

        Kumma kuinka iso mies suuttuu kun jää kiinni valehtelusta. Ei kestä kantti myöntää omaa virhettään ja sitten pitää meuhkata niin, että peruukki repeää...

        kiinni valehtelusta kysyy epätietoinen?


      • Toinen epätietoinen
        Kuka täällä on jääny kirjoitti:

        kiinni valehtelusta kysyy epätietoinen?

        Näytteletkö tyhmää, vai oletko sellainen?


      • Jos epätietoisuus
        Toinen epätietoinen kirjoitti:

        Näytteletkö tyhmää, vai oletko sellainen?

        on sinusta tyhmyyttää, niin sille ei voi mitään.


      • Pave repa
        Montako kertaa olet kirjoitti:

        lähtenyt esim kallo 2 yöllä töihin Nukuttuasi esim 3 tuntia? 3 tuntia siitä syystä että olet tullut myöhään töistä kotiin etkä ole ehtinyt nukkumaan enempää. Kerro taas, että tuo ei ole normielämää. Sinähän se vain elät normielämää.

        Kouluja käymättömät paskatöiden tekijät ne joutuu yökaudet töissä juoksemaan.


      • Ja taas joku
        Pave repa kirjoitti:

        Kouluja käymättömät paskatöiden tekijät ne joutuu yökaudet töissä juoksemaan.

        asiantuntija äänessä. Tejevätkö esim ministerit jotka istuvat yömyöhään kokouksissaan paskatöitä?


      • htdtyxrxth
        Ja taas joku kirjoitti:

        asiantuntija äänessä. Tejevätkö esim ministerit jotka istuvat yömyöhään kokouksissaan paskatöitä?

        Ei ministerit istu yömyöhään kokouksissa kuin satunnaisesti. Yötöitä tekee kunnon duunarit jotta sinäkin voisit elää mukavasti ja turvallisesti.


      • Kykyjen mukaan
        Ja taas joku kirjoitti:

        asiantuntija äänessä. Tejevätkö esim ministerit jotka istuvat yömyöhään kokouksissaan paskatöitä?

        Ministereillä, isompien yritysten johtajilla, korkeimmalla upseeristolla, presidentillä yms asemassa olevilla ei ole lakisääteistä työaikaa, vaan he ovat jatkuvasti "valmiudessa".

        Rekkakuskit, kauppaliikkeiden tukkuken varastomiehet, yms joilla ei ole riittäneet kyvyt koulunkäyntiin joutuvat tyytymään niihin työaikoihin joita tarjolla on.


      • Tuleeko sinulle
        Kykyjen mukaan kirjoitti:

        Ministereillä, isompien yritysten johtajilla, korkeimmalla upseeristolla, presidentillä yms asemassa olevilla ei ole lakisääteistä työaikaa, vaan he ovat jatkuvasti "valmiudessa".

        Rekkakuskit, kauppaliikkeiden tukkuken varastomiehet, yms joilla ei ole riittäneet kyvyt koulunkäyntiin joutuvat tyytymään niihin työaikoihin joita tarjolla on.

        lainkaan mieleen sellainen asia, että työstä täytyy myös pitää? Jos nauttii enemmän rekkakuskin hommista kuin toimistossa istumisesta, niin sitten ajaa rekkaa.
        Luuletktä hieno titteli on ainoa autuaaksi tekevä asia?


      • Kykyjen mukaan
        Tuleeko sinulle kirjoitti:

        lainkaan mieleen sellainen asia, että työstä täytyy myös pitää? Jos nauttii enemmän rekkakuskin hommista kuin toimistossa istumisesta, niin sitten ajaa rekkaa.
        Luuletktä hieno titteli on ainoa autuaaksi tekevä asia?

        Kun ei kyvyt riitä työnjohtajaksi, niin sitten pitää ajaa rekkaa. Ja vielä sanoa ettei mitään muuta hommaa halua tehdäkään...


      • Elämä hukassa?
        Montako kertaa olet kirjoitti:

        lähtenyt esim kallo 2 yöllä töihin Nukuttuasi esim 3 tuntia? 3 tuntia siitä syystä että olet tullut myöhään töistä kotiin etkä ole ehtinyt nukkumaan enempää. Kerro taas, että tuo ei ole normielämää. Sinähän se vain elät normielämää.

        Olet tänäänkin jo kirjoitellut tänne niin yöllä kun aamullakin. Eikö tosiaan ole muuta tekemistä kun kytätä netissä jatkuvasti josko joku sanoisi jotain johon voisit jotain vittuilla?


      • höhöttelijä se on
        Elämä hukassa? kirjoitti:

        Olet tänäänkin jo kirjoitellut tänne niin yöllä kun aamullakin. Eikö tosiaan ole muuta tekemistä kun kytätä netissä jatkuvasti josko joku sanoisi jotain johon voisit jotain vittuilla?

        Sehän on ihan sekopää Trolli ja te vain menette mukaan sille kirjoittelemaan ja vastaamaan!


      • Ajoin oikein
        Kykyjen mukaan kirjoitti:

        Kun ei kyvyt riitä työnjohtajaksi, niin sitten pitää ajaa rekkaa. Ja vielä sanoa ettei mitään muuta hommaa halua tehdäkään...

        mielelläni kun parhaat kuukausipalkat olivat bruttona 10000 euroa. Valitettavasti Olkiluodossa pääsin vain 8000 euron kuukausipalkkaan joten vähän halvalla meni.


      • Tiesitkö että
        Ajoin oikein kirjoitti:

        mielelläni kun parhaat kuukausipalkat olivat bruttona 10000 euroa. Valitettavasti Olkiluodossa pääsin vain 8000 euron kuukausipalkkaan joten vähän halvalla meni.

        Verotiedot ovat julkisia.


      • Nousiko kateus
        Tiesitkö että kirjoitti:

        Verotiedot ovat julkisia.

        Ota sitten selvää verotiedoista.


      • Turhaa toivot
        Nousiko kateus kirjoitti:

        Ota sitten selvää verotiedoista.

        Sinulta on tullut tänne niin paljon valheita ennenkin, ettei tämä hetkauta muiden lisäksi enää yhtään.


      • Taas sama sekopää
        Turhaa toivot kirjoitti:

        Sinulta on tullut tänne niin paljon valheita ennenkin, ettei tämä hetkauta muiden lisäksi enää yhtään.

        mikä ei hetkauta?


      • Et tiedä kaikkea
        Kykyjen mukaan kirjoitti:

        Ministereillä, isompien yritysten johtajilla, korkeimmalla upseeristolla, presidentillä yms asemassa olevilla ei ole lakisääteistä työaikaa, vaan he ovat jatkuvasti "valmiudessa".

        Rekkakuskit, kauppaliikkeiden tukkuken varastomiehet, yms joilla ei ole riittäneet kyvyt koulunkäyntiin joutuvat tyytymään niihin työaikoihin joita tarjolla on.

        "Rekkakuskit, kauppaliikkeiden tukkuken varastomiehet, yms joilla ei ole riittäneet kyvyt koulunkäyntiin joutuvat tyytymään niihin työaikoihin joita tarjolla on."

        Erittäin suuri joukko akateemisesti ja ylemmällä keskiasteella koulutettuja ihmisiä tekee myös yöllä töitä. Yhteiskunta ei toimisi ilman heitä. Yöllä työskenteleviä rekkakuskeja ja varastomiehiä on vain pieni osa.


      • No tota
        Taas sama sekopää kirjoitti:

        mikä ei hetkauta?

        Sinun kertomasi valeet eivät yllätä yhtään, olet niistä jo niin monasti kiinni jäänyt.


      • Jallu pee
        Et tiedä kaikkea kirjoitti:

        "Rekkakuskit, kauppaliikkeiden tukkuken varastomiehet, yms joilla ei ole riittäneet kyvyt koulunkäyntiin joutuvat tyytymään niihin työaikoihin joita tarjolla on."

        Erittäin suuri joukko akateemisesti ja ylemmällä keskiasteella koulutettuja ihmisiä tekee myös yöllä töitä. Yhteiskunta ei toimisi ilman heitä. Yöllä työskenteleviä rekkakuskeja ja varastomiehiä on vain pieni osa.

        Yötöitä tekeviä löytyy kaikista kansanosista, mutta akateemista vain pieni osa tekee yötöitä ja se on yleisintä alhaisemman koulutustason omaavien keskuudessa.


      • Jejjudke
        Jos epätietoisuus kirjoitti:

        on sinusta tyhmyyttää, niin sille ei voi mitään.

        Epätietoisuus ei ole tyhmyyttä, sen näytteleminen puolestaan on.


      • Et vieläkään kerro
        No tota kirjoitti:

        Sinun kertomasi valeet eivät yllätä yhtään, olet niistä jo niin monasti kiinni jäänyt.

        että kuka on valeista kiinni jäänyt.


      • Väärin taas
        Et vieläkään kerro kirjoitti:

        että kuka on valeista kiinni jäänyt.

        Kerroinhan!

        Sanoin että se olet sinä. Jos et sitä ymmärtänyt olet ttyhmempi kun minä sinua pidetään.


      • Siis kuka sinä?
        Väärin taas kirjoitti:

        Kerroinhan!

        Sanoin että se olet sinä. Jos et sitä ymmärtänyt olet ttyhmempi kun minä sinua pidetään.

        Pitää olla todella tyhmä, kun ei edes osaa kertoa ketä tarkoittaa.


      • Taas todistit
        Siis kuka sinä? kirjoitti:

        Pitää olla todella tyhmä, kun ei edes osaa kertoa ketä tarkoittaa.

        Lääpitää kyllä olla todella tyhmä, jos ei tunnista kun itsään tarkoitetaan.


      • Oletko todella niin
        Taas todistit kirjoitti:

        Lääpitää kyllä olla todella tyhmä, jos ei tunnista kun itsään tarkoitetaan.

        tyhmä, että et tajua sitä asiaa, että ihmisillä on nimikin. Et tölvana tajua nimen käyttöä ja silti haukut tyhmäksi.


      • Hyvä mies, rauhoitu
        Oletko todella niin kirjoitti:

        tyhmä, että et tajua sitä asiaa, että ihmisillä on nimikin. Et tölvana tajua nimen käyttöä ja silti haukut tyhmäksi.

        Ei tarvitse käyttää nimeä kun puhuu sinä-muodossa. Mutta hyvin tunnut tietävän kenestä kyse on.


      • Olet reppana niin
        Hyvä mies, rauhoitu kirjoitti:

        Ei tarvitse käyttää nimeä kun puhuu sinä-muodossa. Mutta hyvin tunnut tietävän kenestä kyse on.

        tyhmä, että kuvittelet koko ajan puhuvasi samalle henkilölle. Sekin jo osoittaa kuinka yksinkertainen olet.


      • Turha väite
        Olet reppana niin kirjoitti:

        tyhmä, että kuvittelet koko ajan puhuvasi samalle henkilölle. Sekin jo osoittaa kuinka yksinkertainen olet.

        Sinun kirjoitustyylisi tunnistaa niin helposti kirjoitus- ja kielioppivirheistä, sekä jatkuvasti käyttämistä samoista ilmaisutavoista. Valehtele vaan lisää ja vakuuta meidän entistäkin enemmän omasta tyhmyydestäsi.


      • Voi voi, kun ottaa
        Turha väite kirjoitti:

        Sinun kirjoitustyylisi tunnistaa niin helposti kirjoitus- ja kielioppivirheistä, sekä jatkuvasti käyttämistä samoista ilmaisutavoista. Valehtele vaan lisää ja vakuuta meidän entistäkin enemmän omasta tyhmyydestäsi.

        päähän, kun et tiedä kenelle kirjoitat. Opettele käyttämään nimiä jos kerran tiedät kenelle kirjoitat. Jopa sinun älylläsi varustetulla ihmisellä pitäisi olla ymmärrystä käyttää nimiä.


      • Hyvä näinkin
        Voi voi, kun ottaa kirjoitti:

        päähän, kun et tiedä kenelle kirjoitat. Opettele käyttämään nimiä jos kerran tiedät kenelle kirjoitat. Jopa sinun älylläsi varustetulla ihmisellä pitäisi olla ymmärrystä käyttää nimiä.

        Sinun ällylläsi ei edes käytä nimeä, vaikka väittää toimivansa avoimesti.

        Jos sinua ottaa päähän ettet tiedä kenelle minä kirjoitan, niin lakkaa lukemasta. Sitten ei sinulla ota enää päähän muu kun peruukisi.


    • Ihmettelen tota aikaista pääsyä letkuista ja et pääsee pois monta pävää aiemmin. Täällä kun pitäis maata ja ihmetellä ainakin 6 tai 7 päivää, ennn kuin pääsee edes jalkeille?

      • ljkjhj

        Erilainen leikkaustapa ja hoitotavoiteet on täällä erilaiset.


    • Sim sala bim

      Ihan jo käytöksellään eli esiintymisellään tämäkin "kertoo" olevansa transtaustainen. Tehty naisellisuus huokuu ulospäin tästäkin! Kauneus auttaa paljon mutta luonnollisuus puuttuu!! Tottakai näin läpimenevällä on kysyntää mutta pidempi suhde toimii vain kun joku nimenomaan haluaa transtaustaisen naisen itselleen! Kyllä niitäkin on mutta vähemmän!

      https://www.youtube.com/watch?v=94lfeK2tkjQ

      • Liika on liikaa

        Varsinkin jenkeissä on jopa kouluttajia jotka opetavat transnaisia ja transvestiittejä käyttäytymään naisellisesti. Useimmiten nämä opit ampuvat yli jolloin transihminen paljastuu "liiallisesta" naiseudesta.


      • Liikaa meikkiä tuossa videossa.


      • pitääkö opettaa
        Liika on liikaa kirjoitti:

        Varsinkin jenkeissä on jopa kouluttajia jotka opetavat transnaisia ja transvestiittejä käyttäytymään naisellisesti. Useimmiten nämä opit ampuvat yli jolloin transihminen paljastuu "liiallisesta" naiseudesta.

        No eikös se naiseus ollutkaan luonnollista?


      • 1+2
        Liika on liikaa kirjoitti:

        Varsinkin jenkeissä on jopa kouluttajia jotka opetavat transnaisia ja transvestiittejä käyttäytymään naisellisesti. Useimmiten nämä opit ampuvat yli jolloin transihminen paljastuu "liiallisesta" naiseudesta.

        Todella kauniisti meikattu, mutta päivänvalossa arkena aivan liikaa meikkiä... Kaulaa ei juuri ole meikattu, joten kasvojen sävy on myös aivan eri kuin mitä kaulan ihon sävy. Meikki sopisi paremmin johonkin mainoskuvauksiin, tosin kuvistakin voisi luulla, että niitä on photoshopattu. Minä alkuperäisenä naisena en huomaisi videon naisesta kylläkään yhtään, että on ollut jossain vaiheessa mies. Riippuu myös videon valaistuksesta ym. miten paljon näkyy kuinka paljon onkaan meikkiä.

        Mitä tähän "paljastumiseen" tulee niin itse olen naisellinen ja alkuperältäni siis nainen. Monesti transihmiset, lesbot ym. erehtyvät luulemaan minua transnaiseksi, koska olen naisellinen ja meikkaan sekä käytän korkeita korkoja jne... Olen kuitenkin alkuperältäni nainen, en siis trans. Että se siitä "paljastumisesta". Monesti esim. Suomessakin naiset eivät ole nii hurjan naisellisia kuin vaikka vertaa Itä-Euroopan naisiin. Tästä tulee sitten helposti kuva, että naisellinen nainen onkin trans tai ei ole suomalainen tms.


    • Sim sala bim
      • Niin se vain on

        Kyllä se "todellinen ja täydellinen naiseus" on synnynnäistä ja tekemällä sitä ei saa aikaan eli sitä ei vain voi millään täydessä kokonaisuudessaan olla ja kun mielessä vielä "kummittelee" se jo eletty "toinen" elämä!! Halu olla/leikkiä jo lapsena tyttöleikkejä on halu jo silloin elää tytön roolissa, kuitenkin pojan ajatusmaailmalla!


      • hämillään

        Onko tämän videon laulaja transsukupuolinen?


      • hohhoijaa!!
        hämillään kirjoitti:

        Onko tämän videon laulaja transsukupuolinen?

        esitätkö tyhmää vai oletko todella?


      • Todellisuudessa
        Niin se vain on kirjoitti:

        Kyllä se "todellinen ja täydellinen naiseus" on synnynnäistä ja tekemällä sitä ei saa aikaan eli sitä ei vain voi millään täydessä kokonaisuudessaan olla ja kun mielessä vielä "kummittelee" se jo eletty "toinen" elämä!! Halu olla/leikkiä jo lapsena tyttöleikkejä on halu jo silloin elää tytön roolissa, kuitenkin pojan ajatusmaailmalla!

        Transnainen elää alkuelämänsä pojan/miehen roolissa mutta tytön/naisen ajatusmaailmalla.


      • utelisin
        Todellisuudessa kirjoitti:

        Transnainen elää alkuelämänsä pojan/miehen roolissa mutta tytön/naisen ajatusmaailmalla.

        Millä todistat sen että jos toisella pojalla on autot ja aseet leikkikaluina ja toisella nuket, että nämä nuket kertoisi sen että poika onkin tyttö eikä vain mieltynyt tyttöjen kanssa leikkimiseen!!


      • Nice lady

        Jos joku transsukupuolisuudesta naisena nyt elävä pääsee edes liki tätä naisellisuutta niin hyvä mutta iso prosenttiluku jää vielä satavarmasti uupumaan!!


    • doddiiin1

      Tää on niin käsittämätöntä tää suomalainen suhtautuminen...

      Jos joku haluaa kertoa REHELLISESTI olevansa transsukupuolinen niin mikä jottei!

      Täällä vikistään siihen malliin jotta ei sais olla rehellinen.

      Ja muistakaa, ei ole kahta samanlaista ja ei kaikki halua tuntea itteään mihinkään muottiin.

      Olen itsekin transsukupuolinen ja ylpeä siitä että olen oma itseni.

    • Poldankia444kkkskqlqla

      Ai että saa aina hävetätä tätä suomalaista suhtautumista. Aina pitää olla hyökkäämässä muita kohtaan.

      Julien youtube videoiden ideana on ollut auttaa muita transihmisiä, koska harvemmin trans asioista edes puhutaan missään. Videoitakin hän on jo tehnyt ennen kuin aloitti hoidot.

      Ja meikki asiaan. Julie toimi ennen meikkiartistina ja yleensä meikkiartistit rakastavat meikkaamisesta. Joten aika vaikeaa kuvitella, että kaiken sen jälkeen laittaisi naamaansa vain ripsiväriä.

      • samaieltä

        Olen samaa mieltä Poldankia444kkkskqlqlan kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe