kanien elämää

pupuninjat

Elikkä Hei aloitan täällä vähän niinkin blogin mutta tänne ei tule kuvia valitan. Mutta näin ensin ajon kertoa teille minun kanista.


Pörrö

Rotu: Hermeliini
sukupuoli: naaras
väri: Madagaskar

Luonne

Pörrö on välillä vähän riehakas mutta kyllä se syli kanikin on. Perheessä on myös yksi kissa joka kiinnostaa aina vähän pörröä. Hyviä kamuja silti ovat. Tästä kissasta kerron vähän myöhemmin.

No mutta minkä laisia postauksia ensi kerralla? Te voitte vaikuttaa siihen.

No ensi kertaan.

Pörröltä isot halit joka ikiselle. ♥♡♥♡♥

7

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pupuninjat

      No heippa taas! Aattelin tehä en kerralla kanien päivän mutta vaan niin että mä kirjoitan sen tänne. Mutta nyt aattelin kertoa itsestäni.

      Minä

      Olen 12.v
      Mun lempi eläimet ovat kani, kissa, koura ja hamsteri.
      Lempi ruoka on tortilla
      lempi tv ohjelma on salkkarit
      lempi juoma on maito ja vesi.

      Mutta seuraavia postauksia odotellessa.

      • pupuninjat

        Niin siitä kanin päivästä se tulee tässä: (tämä on eiliseltä)
        Kun heräsin menin heti pörrön lua ja annoin ruokaa ja vaihdoin veden. Sitten kani sai olla vapaana. Mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan. Laitoin kanin takaisin häkkiin ja menin vaihtamaan vaatteet ja kaikkea muuta. Sitten lähdimme kauppaan kaverini kanssa. Kävimme jopa eläinkaupassa josta tarttui mukaan leluja josta tarkemmin joskus. Kello oli jotain 16:35 kun tulin kotiin vaihdoin kanin veden ja otin kanin syliini ja mentiin ulos. Kyllä pupu tykkää olla ulkona.

        Kun tulimme sisälle näytin vanhemmilleni tavarat jota ostin kaupoista. Ja annoin kanille ne lelut jotka ostin.

        Kun oli minun nukkumaan meno aika eli joskus 23:00 vaihdoin kanille veden ja laitoin ilta ruuan. Ja menin nukkumaan.


        Toivo että pidätte.
        seuraava postaus on kysymys postaus eli kysykää multa kaikkee.

        Ja haluaisin tietää kuinka moni lukee tätä kertokaa rohkeasti vaan.


      • pupuninjat
        pupuninjat kirjoitti:

        Niin siitä kanin päivästä se tulee tässä: (tämä on eiliseltä)
        Kun heräsin menin heti pörrön lua ja annoin ruokaa ja vaihdoin veden. Sitten kani sai olla vapaana. Mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan. Laitoin kanin takaisin häkkiin ja menin vaihtamaan vaatteet ja kaikkea muuta. Sitten lähdimme kauppaan kaverini kanssa. Kävimme jopa eläinkaupassa josta tarttui mukaan leluja josta tarkemmin joskus. Kello oli jotain 16:35 kun tulin kotiin vaihdoin kanin veden ja otin kanin syliini ja mentiin ulos. Kyllä pupu tykkää olla ulkona.

        Kun tulimme sisälle näytin vanhemmilleni tavarat jota ostin kaupoista. Ja annoin kanille ne lelut jotka ostin.

        Kun oli minun nukkumaan meno aika eli joskus 23:00 vaihdoin kanille veden ja laitoin ilta ruuan. Ja menin nukkumaan.


        Toivo että pidätte.
        seuraava postaus on kysymys postaus eli kysykää multa kaikkee.

        Ja haluaisin tietää kuinka moni lukee tätä kertokaa rohkeasti vaan.

        Heippa taas.kysymys postaukseen vastauksia. Tämä oli pikainen päivitys


    • singore jänikset

      Miks matkit Katrionan keksimää nimeä?:0 Aika tyhmää... Mikset keksi omaa " blogi" nimeä?? Tai no eihän tää oo ees blogi..

      • pupuninjat

        Se on pupuninjat12 ei pupuninjat. Aika tyhmää laittaa tollasta kommenttii


      • pupuninjat
        pupuninjat kirjoitti:

        Se on pupuninjat12 ei pupuninjat. Aika tyhmää laittaa tollasta kommenttii

        Heippa taas!
        Ette ole kysyneet minulta mitään kysymyksiä :0

        No joo tänään tulen taas lomalta olen nyt autossa matkalla kotiin.

        Lomalla kävimme myös messuilla oli tosi kivaa.↓

        Perjantai↓

        Olimme kaverini kanssa junalla menossa mummolleni. Viemään tietysti matka tavaramme. Kun olimme vienyt tavarat mummoni vei meidät kaupungille. Kun mummoni tuli taas hakemaan meitä, niin meillä oli ihan vähän tavaraa. Mummolleni teimme sänkymme (me nukuttiin leveässä sängyssä). Ja sen jälkeen me katotaan leffaa ja syötiin sipsii ja poppareita. Kyllä me nukuttiin . Zzzzzz.

        Lauantai↓

        Heräsimme jo 7 ja valmistauduttiin messuille. Kun Kello oli tarpeeksi mummoni saattoi meidät juna-asemalle ja sieltä sitten messuille. Messuilla oli kivaa ;). Kun olimme mummolla menimme suoraan saunaan ja juttelimme messuista kaverini kanssa. Katsoimme vielä jotain leffaa ja menimme nukkumaan.

        Sunnuntai↓

        Hyvää isänpäivää! Tänään isäni tuli mummolaan tietysti Äidin kanssa annoin lahjat isälle ja söimme kakkua ja keksejä. Kun olimme pakannut menimme autoon. Ja nyt olemme autossa. Tänään vielä katsomme Mamma Mia (tosi hyvä leffa).

        Kertokaa jos haluatte lisää tällaisia.

        Tosi hyvää isän päivää myös isä kaneille
        ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡


      • pupuninjat
        pupuninjat kirjoitti:

        Heippa taas!
        Ette ole kysyneet minulta mitään kysymyksiä :0

        No joo tänään tulen taas lomalta olen nyt autossa matkalla kotiin.

        Lomalla kävimme myös messuilla oli tosi kivaa.↓

        Perjantai↓

        Olimme kaverini kanssa junalla menossa mummolleni. Viemään tietysti matka tavaramme. Kun olimme vienyt tavarat mummoni vei meidät kaupungille. Kun mummoni tuli taas hakemaan meitä, niin meillä oli ihan vähän tavaraa. Mummolleni teimme sänkymme (me nukuttiin leveässä sängyssä). Ja sen jälkeen me katotaan leffaa ja syötiin sipsii ja poppareita. Kyllä me nukuttiin . Zzzzzz.

        Lauantai↓

        Heräsimme jo 7 ja valmistauduttiin messuille. Kun Kello oli tarpeeksi mummoni saattoi meidät juna-asemalle ja sieltä sitten messuille. Messuilla oli kivaa ;). Kun olimme mummolla menimme suoraan saunaan ja juttelimme messuista kaverini kanssa. Katsoimme vielä jotain leffaa ja menimme nukkumaan.

        Sunnuntai↓

        Hyvää isänpäivää! Tänään isäni tuli mummolaan tietysti Äidin kanssa annoin lahjat isälle ja söimme kakkua ja keksejä. Kun olimme pakannut menimme autoon. Ja nyt olemme autossa. Tänään vielä katsomme Mamma Mia (tosi hyvä leffa).

        Kertokaa jos haluatte lisää tällaisia.

        Tosi hyvää isän päivää myös isä kaneille
        ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

        Heipparallaa! Joulu on kohta ovella jee. Enää 27 päivää. Onko teidän kaneilla joulukalenteria? Meidän pörröllä on itse tekemä. Mä oon ollu nyt kipeenä mutta huomenna koulun myyjäisiin:). Kerron teille varmaan huomenna mun päivästä.
        Tehtiin tänään joulukortteja kamuille siskon kaa sisko on 9v.
        Mun siskolla on entero rokko. LUKEKAA NETISTÄ!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe