Jokos Tuulikin selkä parani???

MurhaPolttaja

Eikös se farmi ohjelmassakin aina vedonnut selkäkipuihin kun tuli tosi paikka mutta parani taas kummasti kun helpotti...

Kyllä tuo vanha rikollinen, pokerin pelaaja osaa pompottaa myös isoveljeä!!

54

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krn22

      Kyllä parani, oikein loikki PK-huoneeseen muutama tunti sitten :) Tyypillinen suomalainen selkäkipu menee ohitse kun on tullut saikkua :) Nyt parani kun ei tarvitse tehdä enää mitään :)

      • Todella sokeita

        Miten tuo mummo pystyy vedättämään tuotantoakin!!


      • Kokemusta on.

        Ei ole selkäkipu mikään pilkkaamisen aihe.
        Kammottavan selkäkivun kokeneena voin sanoa että on kuulkaa naurut kaukana.


      • Hommaa 247
        Kokemusta on. kirjoitti:

        Ei ole selkäkipu mikään pilkkaamisen aihe.
        Kammottavan selkäkivun kokeneena voin sanoa että on kuulkaa naurut kaukana.

        Samaa mieltä tässä kaikki ovat, että ei ole selkäkivut leikin asioita.

        Mutta miten helvetissä sen perusteella voit puolustella Tuulikkia? Tuulikkihan tässä on vedättänyt kaikkia, jopa tuotantoa ja lääkäriä, feikkaamalla selkäkipunsa.

        Tuulikin pitäisi olla tuskissaan kuten sinäkin sanot, mutta silti mm. tanssi ja kovaa kyytiä on mennyt tänäänkin talossa. Eikä siinä vielä kaikki, sillä kumarteli mm. tänään leivontatehtävässä. Selkäkipuisena sinun pitäisi tietää se että eteenpäin kumarrellessa ei pysty kääntymään mihinkään suuntaan, koska muuten menee jalat alta.


      • Kokemusta on.
        Hommaa 247 kirjoitti:

        Samaa mieltä tässä kaikki ovat, että ei ole selkäkivut leikin asioita.

        Mutta miten helvetissä sen perusteella voit puolustella Tuulikkia? Tuulikkihan tässä on vedättänyt kaikkia, jopa tuotantoa ja lääkäriä, feikkaamalla selkäkipunsa.

        Tuulikin pitäisi olla tuskissaan kuten sinäkin sanot, mutta silti mm. tanssi ja kovaa kyytiä on mennyt tänäänkin talossa. Eikä siinä vielä kaikki, sillä kumarteli mm. tänään leivontatehtävässä. Selkäkipuisena sinun pitäisi tietää se että eteenpäin kumarrellessa ei pysty kääntymään mihinkään suuntaan, koska muuten menee jalat alta.

        Ei kaikki selkäkivut ole samanlaisia. Jospa lääkäri oli viisas ja lopetti Tuulikin syysmyrskyn, ettei selkä mene pahemmin.


      • Hommaa se 247
        Kokemusta on. kirjoitti:

        Ei kaikki selkäkivut ole samanlaisia. Jospa lääkäri oli viisas ja lopetti Tuulikin syysmyrskyn, ettei selkä mene pahemmin.

        Sinulla ei ole ollut koskaan selkäkipua jos tosissasi väität että selkäkivuissa pystyt nojaamaan eteenpäin ja hytkyilemään kyseisessä asennossa eri tavoin, esim kiertäen, kurottaen tai kääntäen.


      • Kokemusta on.
        Hommaa se 247 kirjoitti:

        Sinulla ei ole ollut koskaan selkäkipua jos tosissasi väität että selkäkivuissa pystyt nojaamaan eteenpäin ja hytkyilemään kyseisessä asennossa eri tavoin, esim kiertäen, kurottaen tai kääntäen.

        Olen sanonut että lihaskipu on erillainen kuin hermopinnekipu. Itselläni oli hermopinnekipu jossa olin viikon vuoteen oma. Konttaamalla pääsin juuri ja juuri liikkeelle ja silloinkin itkun kanssa. Ei puhettakaan istumisesta.
        Tuulikilla luultavasti lihaskipua. Lääkäri poisti myrskystä ettei ainakaan pahene.


      • vhvhöhv
        Kokemusta on. kirjoitti:

        Olen sanonut että lihaskipu on erillainen kuin hermopinnekipu. Itselläni oli hermopinnekipu jossa olin viikon vuoteen oma. Konttaamalla pääsin juuri ja juuri liikkeelle ja silloinkin itkun kanssa. Ei puhettakaan istumisesta.
        Tuulikilla luultavasti lihaskipua. Lääkäri poisti myrskystä ettei ainakaan pahene.

        Älä höpötä.

        Nyt puhutaan selkäkivuista, ei mistään kolotuksista.

        Jos on selässä lihaskipua, silloin pystyy punnertamaan kunnolla ja pärjää kyllä koska lihaksen lämmittelyn jälkeen lihasta pystyy käyttämään.

        Tuollaista lihaskipua tulee yleensä silloin jos on voimistellu tai tehnyt kovempaa työtä. Se ei ole mitään oikeaa kipua, vaan pelkästään lihasten väsymistä ja lihaksessa olevaa vaurioitumista joka johtaa uusien lihassäikeiden kasvuun.

        Kun sitten puhutaan lihasperäisistä kivuista selässä, silloin ei tehdä mitään lämmittelyjen jälkeenkään koska lihaskipu selässä tarkoittaa lihasten tai jänteiden kiinnistykohtien kipua, eli kiinnityskohdan tulehdustilaa, joka pysäyttää aivan taatusti senkin joka vetää siihen tulehdusta vähentävää kipulääkettä.

        Tiedätkö miksi? Siksi että lihaksen kiinnityskohdassa tai jännetupessa on vaurioita. Sellainen kipu on ihan yhtä paha kuin hermokipukin.

        Sellaisella selällä ei tanssita ja kävelemään pystyy hitaasti ja varovaisesti. Toisin kuin ihmiset luulee, kipulääkkeet eivät poista kuin sen kivun tunteen. Ne eivät poista sitä "varovaisuutta" koska samaan tapaan kuin hermopinteessä se saattaa silti viedä jalat alta.

        Ja siitä syystä sellaisella selällä ei yksinkertaisesti kumarrella eteenpäin vaikka olisi kuinka lääkkeistä pöhnässä.

        Se joka kumartelee eteenpäin selkäkivuissa ei kärsi selkäkivuista. Ja lue tarkkaan, kumartelee. Nk. "Noidannuoli" on eri asia, siinähän ei kumarreta kuin kerran.


      • Kokemusta on.
        vhvhöhv kirjoitti:

        Älä höpötä.

        Nyt puhutaan selkäkivuista, ei mistään kolotuksista.

        Jos on selässä lihaskipua, silloin pystyy punnertamaan kunnolla ja pärjää kyllä koska lihaksen lämmittelyn jälkeen lihasta pystyy käyttämään.

        Tuollaista lihaskipua tulee yleensä silloin jos on voimistellu tai tehnyt kovempaa työtä. Se ei ole mitään oikeaa kipua, vaan pelkästään lihasten väsymistä ja lihaksessa olevaa vaurioitumista joka johtaa uusien lihassäikeiden kasvuun.

        Kun sitten puhutaan lihasperäisistä kivuista selässä, silloin ei tehdä mitään lämmittelyjen jälkeenkään koska lihaskipu selässä tarkoittaa lihasten tai jänteiden kiinnistykohtien kipua, eli kiinnityskohdan tulehdustilaa, joka pysäyttää aivan taatusti senkin joka vetää siihen tulehdusta vähentävää kipulääkettä.

        Tiedätkö miksi? Siksi että lihaksen kiinnityskohdassa tai jännetupessa on vaurioita. Sellainen kipu on ihan yhtä paha kuin hermokipukin.

        Sellaisella selällä ei tanssita ja kävelemään pystyy hitaasti ja varovaisesti. Toisin kuin ihmiset luulee, kipulääkkeet eivät poista kuin sen kivun tunteen. Ne eivät poista sitä "varovaisuutta" koska samaan tapaan kuin hermopinteessä se saattaa silti viedä jalat alta.

        Ja siitä syystä sellaisella selällä ei yksinkertaisesti kumarrella eteenpäin vaikka olisi kuinka lääkkeistä pöhnässä.

        Se joka kumartelee eteenpäin selkäkivuissa ei kärsi selkäkivuista. Ja lue tarkkaan, kumartelee. Nk. "Noidannuoli" on eri asia, siinähän ei kumarreta kuin kerran.

        Edellisessä viestissäni lukee että lihaskipu on erillainen kuin hermopinnekipu. Ja juuri samaa kirjoitit äsken; D
        Minulle on aivan turha luennoida selkäkivusta. Synnytyskään ei tehnyt niin kipeää kuin mitä selkä oli.
        Monet lääkkeet ja pistokset saaneena tiedän senkin että ne voivat hetkellisesti viedä kivun mutta ei varovaisuutta.
        Sanon taas kerran että kun Tuulikki liikkuu suht.hyvin, NIIN HÄNELLÄ VARMAAN LIHASKIPUA.
        H***etti sentään ääliöitäkö nämä ovat.


      • hvlhhjl
        Kokemusta on. kirjoitti:

        Edellisessä viestissäni lukee että lihaskipu on erillainen kuin hermopinnekipu. Ja juuri samaa kirjoitit äsken; D
        Minulle on aivan turha luennoida selkäkivusta. Synnytyskään ei tehnyt niin kipeää kuin mitä selkä oli.
        Monet lääkkeet ja pistokset saaneena tiedän senkin että ne voivat hetkellisesti viedä kivun mutta ei varovaisuutta.
        Sanon taas kerran että kun Tuulikki liikkuu suht.hyvin, NIIN HÄNELLÄ VARMAAN LIHASKIPUA.
        H***etti sentään ääliöitäkö nämä ovat.

        "Jospa lääkäri oli viisas ja lopetti Tuulikin syysmyrskyn, ettei selkä mene pahemmin."

        Selitä meille että kuinka Tuulikin selkä voi mennä pahemmin paskaksi, kun se ei selkeästikään ole hajalla?

        Anna perusteellinen selitys tuohon kysymykseen.

        Feikkaajan selkä ei voi mennä "pahemmin" paskaksi, kun se ei voi mennä paskaksi lainkaan.

        Jos Tuulikilla olisi oikeasti selkä hajalla, hän lähtisi talosta pois. Tuulikki tietäisi silloin että hän ei pysty mihinkään. Se ettei pysty tehtäviin ei ole sama kuin se ettei pysty mihinkään.

        Hänellä ei ole lihaskipua, koska mistä työstä hän olisi sen voinut saada kun hän ei tee tuolla mitään?


    • selkäkipu

      selkäsairaan ei saa maata, pieni kävely tekee hyvää.

      Mistakaa tämä kun itse selkävaivoja valitatte, sitten joskus
      Äläkää olko töistä poissa, sairaslomia ei tarvita

      • Näin on

        Tuulikilla on selkä "kipeä" kun itse niin haluaa!


      • Viis-Töistä! 15
        Näin on kirjoitti:

        Tuulikilla on selkä "kipeä" kun itse niin haluaa!

        kuin monella nuorella eläkeläisellä!


      • Tuulikki ulos
        Näin on kirjoitti:

        Tuulikilla on selkä "kipeä" kun itse niin haluaa!

        Katsojat ovat tienneet Tuulikin selkäkivun koko ohjelman ajan! Miten se tuotannolle tuli nyt noin yllätyksenä? Olen tiennyt koko ajan, että Tuulikki tuo ylipainoinen köntys ei selviä syysmyrskyssä, kumma kun tuotanto ei ole sitä tiennyt.

        Olisivat teettäneet etukäteen tuon kyykkytestin ja nähneet, että eihän hän ilman kahden miehen apua ylös pääse! Miten pääsisi, kun ei kumarru koskaan polvia koukistamalla.

        Naurettavaa oli tuon Tuulikin uho etukäteen! Ulos kilpailusta sanon minä...


      • PröötsMummoTENA
        Tuulikki ulos kirjoitti:

        Katsojat ovat tienneet Tuulikin selkäkivun koko ohjelman ajan! Miten se tuotannolle tuli nyt noin yllätyksenä? Olen tiennyt koko ajan, että Tuulikki tuo ylipainoinen köntys ei selviä syysmyrskyssä, kumma kun tuotanto ei ole sitä tiennyt.

        Olisivat teettäneet etukäteen tuon kyykkytestin ja nähneet, että eihän hän ilman kahden miehen apua ylös pääse! Miten pääsisi, kun ei kumarru koskaan polvia koukistamalla.

        Naurettavaa oli tuon Tuulikin uho etukäteen! Ulos kilpailusta sanon minä...

        Ei olisi tarvittu kuin muutama haaraperushyppy, niin tuulikki olisi karsiintunut pois joukosta.


      • Kokemusta on.

        Riippuu siitä minkä tyyppinen kipu on.
        Huono on töihin mennä, jos ei pääse kun konttaamalla liikkeelle jos niinkään.


      • just joo
        PröötsMummoTENA kirjoitti:

        Ei olisi tarvittu kuin muutama haaraperushyppy, niin tuulikki olisi karsiintunut pois joukosta.

        Ihme sekin kun BB- taloon pääsyyn vaaditaan hyvää fyysistä kuntoa ja lääkärin tarkastuksia tehdään jne. Silti joku 70 vaivainen astuu taloon makoilemaan....


    • Ihmeparantuminen

      Parani välittömästi kun pääsi tehtäväalueelta takaisin taloon ja sai PK-huoneessa kourallisen mömmöjä. Nyt leipoo sormukset sormissa muiden kanssa kakkuja kuin mitään vaivoja ei olisi. Puhumattakaan kivuista. Kohta kaksi tuntia seissyt ja vispannut ruhoaan ja käsiään. Todellinen ihmeparantuminen. Tuulikkihan on uskovainen.

    • minävaan

      Hei haloo,onhan niitä muitakin sairausia kuin selkäkipu,sydämmemrytmihäiriö verenpaineet heittelee,verensokeri ym.BB:hän ilmoitti terveydelliset syyt ei puhunut mitään selkäkivuista,porukka taas spekuleeraa omiaan.

      • lusmu tuulikki

        Tuulikki on kertonut kuinka kaikki veriarvot yms. ovat hänellä kunnossa. Hänellä ei oman kertomansa mukaan ole mitään perussairauksia, että hän on erinomaisessa kunnossa. On tanssanut talossa viikkoja, mitä nyt jotain lusmuilua kun eteen on tullut hankala tehtävä. Hiihtosessiossa, oli jo selkä kipee?????
        Ei mikään yhtäkkiä puhkea, ei todellakaan. Farmia katsoessani huomasin kuinka lusmu Tuulikki on, ja oikeastaan arvasin, kun hän alkoi valitella selkää, että ahaa.

        No jos terveyden kanssa leikkii, saattaa tosiaan käydä niin että prakaa ja kunnolla. Itse en uskaltaisi leikkiä terveydelläni, ene edes sadasta tonnista. En ikinä.


    • Holm

      Ihme tapahtui, nainen parani ja vielä ilman parantajaa :)

    • Muulin potku

      persuuksiin ja ulos talosta.

      Tiedätte varmaan ketä tarkoitan.

    • Omnommm

      Tuolla se vetää taas jääkaappia tyhjäksi niinkuin mikäkin sika niin saa muut taas ihmetellä mihinnruuat on hävinny kaapista!!

      • kärsiikö kukkaro?

        No eipä se sinun ruokia syö!


      • Kalliiksi tulisi!!
        kärsiikö kukkaro? kirjoitti:

        No eipä se sinun ruokia syö!

        Onneksi ei!!!


    • Ex-vanki

      Joo näinhän siinä kävi.Sehä kanssa vankilassaki aina vetos selkäkipuihi ku se ei halunnu nostaa joka kerta saippuaa lattialta (paitsi sitten jos se pakotettiin).

    • Since 1981

      Hakee säännöllisesti päiväkirjahuoneesta panacodia ja diapamia. Sitten onkin kiva mutustaa naama täyteen evästä ja mennä pitkälleen makoileen. Alkoa ei saa nauttia, joten on helppoa esittää raitista uskovaista lääkehuuruissa.

      • Since 1981

        Vitun apina,noinha se meneeki


    • Tuotanto-Tuulikki

      Hyvin on tuulikki parantunut klo: 11:55 jumppasi kovasti. Kyykäsi. Pyöri ympyrää kuin taitoluistelia. Kaikkien sälkävammaisten pitäisi koko tuollainen ihmeparantuminen. Kyseinen parantuminen johtuu varmaankin Tuulikin yhteyksistä yläkertaan (tuotantoon) ja puhumattakaan j€wsustelusta joka antaa vaikka siivet Tuulikille kun rahatuppo kaivetaan esille.

    • Nähty on!

      Eiköhän tuo Tuulikin patsastelu parrasvaloissa jo ala riittää!

      Pelaa ja kieroilee, esittää niin hyvää ja uskovaista!

      Nähty on-nyt ulos talosta ja toivotaan, ettei enää tyrkytä itseään uusiin realityihin!

      • Ulos

        Hyvässä kunnossa näyttää Tuulikin selkä nyt olevan. Kyykkii sen kun kerkiää tehtäväalueella palapeliä kokoamassa. On se aika muuli kyllä. Ei ota pahemmin muiden sanomisia huomioon vaan päsmäröi minä ite meiningillä. Jossain vaiheessa sympatiseerasin mummelia mutta nyt lähinnä ärsyttää.


      • tuulari feikkaa
        Ulos kirjoitti:

        Hyvässä kunnossa näyttää Tuulikin selkä nyt olevan. Kyykkii sen kun kerkiää tehtäväalueella palapeliä kokoamassa. On se aika muuli kyllä. Ei ota pahemmin muiden sanomisia huomioon vaan päsmäröi minä ite meiningillä. Jossain vaiheessa sympatiseerasin mummelia mutta nyt lähinnä ärsyttää.

        "Mamma" ulos talosta valehtelun takii. Selkä"kipee" kun itse katsoo tarpeelliseksi. En ymmärrä tuotantoo. Nyt tuulari on unohtanu selkä kivun pitemmäs aikaa tuolla ulkotehtävässä. Sisällä eilen ja tänään unohti monesti, mutta ei noin pitkäs aikaa ku nyt!!!!


      • Seis Stop SS
        Ulos kirjoitti:

        Hyvässä kunnossa näyttää Tuulikin selkä nyt olevan. Kyykkii sen kun kerkiää tehtäväalueella palapeliä kokoamassa. On se aika muuli kyllä. Ei ota pahemmin muiden sanomisia huomioon vaan päsmäröi minä ite meiningillä. Jossain vaiheessa sympatiseerasin mummelia mutta nyt lähinnä ärsyttää.

        Murhapolttaja Myrkkyviinatrokari kyykkää pihalla kuin body fitnes amattilainen. Ei tietoa kivuista! Komentelee Armia ja Joonasta kuin Mengele! Itse kokosi palapeliä väärin ja alkoi raivoamaan muille kun purkivat sen. MIKSI TUOTANTO EI KESKEYTÄ TÄTÄ VÄLITTÖMÄSTI?! TUULIKKI ON KOHTA VAARAKSI ITSELLEEN JA MUILLE!

        PIHALLA ON PIAN TODELLINEN CRIME SCENE!


    • dfheuhfjsdahfuyqh

      Haluaisin nähdä noiden muiden asukkaiden naamat kun niille selviää ulkomaailmassa että Tuulikki on kylmäverinen murhapolttaja ja viinatrokari, eikä ollutkaan se bellavitalle haiseva harmiton mummeli, hahahahahahaha...

      • hyvä tavaton

        Mutta ,,selkäkipu on ainakin minulla sellainen,, että teen niin paljon kun pystyn,, kotona leikkaan nurmikkoa , haravoin imuroin . ja siivoan.

        Mutta sitten kun selkä on kylliksi väsynyt,, pitää laittaa hetkeksi makaamaan että selkä lepää,, ja hyvä on myös venytellä,, sitten taas jaksaa..

        Mutta täälä on sellainen kuvitelma,, että kun on selkä kipeä,, niin ei saisi iloita ei tanssia,, ei muuta kun maata,, sillä ei todellakaa pysy toimintakuntoisena.

        Työni olen tehnyt aikanaan, silloin ei selkä vaivannut,, mutta nykyään olen aika varovainen selän kanssa.


      • voi olla.

        Jussin varmaan tietää Tuulikin taustasta. On varmaan lukenut seiskaa


      • Myrkkyviinat1981
        hyvä tavaton kirjoitti:

        Mutta ,,selkäkipu on ainakin minulla sellainen,, että teen niin paljon kun pystyn,, kotona leikkaan nurmikkoa , haravoin imuroin . ja siivoan.

        Mutta sitten kun selkä on kylliksi väsynyt,, pitää laittaa hetkeksi makaamaan että selkä lepää,, ja hyvä on myös venytellä,, sitten taas jaksaa..

        Mutta täälä on sellainen kuvitelma,, että kun on selkä kipeä,, niin ei saisi iloita ei tanssia,, ei muuta kun maata,, sillä ei todellakaa pysy toimintakuntoisena.

        Työni olen tehnyt aikanaan, silloin ei selkä vaivannut,, mutta nykyään olen aika varovainen selän kanssa.

        Tuulikki saa lääkkeitä neljän tunnin välein. Hänellä menee päivät nopeasti verrattuna muihin. Kivassa lääkehiprakassa. Välillä syö ja sitten onkin jo aika makoilla vaihteeksi. Uskovaista esittää kun on niin ylpee ettei alkoholi muka maistu. Lääkkeiden takia se ei saa talossa sekakäyttää lääkkeitä ja alkoo.


      • tietää tietää
        voi olla. kirjoitti:

        Jussin varmaan tietää Tuulikin taustasta. On varmaan lukenut seiskaa

        Tottakai tietää, ja Pertti kans.


      • toivon sinullekkin
        Myrkkyviinat1981 kirjoitti:

        Tuulikki saa lääkkeitä neljän tunnin välein. Hänellä menee päivät nopeasti verrattuna muihin. Kivassa lääkehiprakassa. Välillä syö ja sitten onkin jo aika makoilla vaihteeksi. Uskovaista esittää kun on niin ylpee ettei alkoholi muka maistu. Lääkkeiden takia se ei saa talossa sekakäyttää lääkkeitä ja alkoo.

        Et tosiaan tiedä mitä sinullekkin tuleman pitää, jos elät lähellekkään niitä kymmeniä mitä Tuulikki. Selkäkipu on saatanallista, lääkkeet vielä saatanallisimpia. Normaali ihminen ei todellakaan nauti moisesta olotilasta.
        Ihmettelen suuresti mitenkä te nuoret oletatte vanhuksen olevan samalla viivalla teidän kanssanne.
        Harva teistä pystyy samaan mitä Tuulikki on pystynyt. Verratkaa minkälaisia ovat siellä viisikymmentävuotta nuoremmat kilpailijat, persekkin pitäisi vielä äidin pyyhkiä.


      • Totuutta kehiin
        hyvä tavaton kirjoitti:

        Mutta ,,selkäkipu on ainakin minulla sellainen,, että teen niin paljon kun pystyn,, kotona leikkaan nurmikkoa , haravoin imuroin . ja siivoan.

        Mutta sitten kun selkä on kylliksi väsynyt,, pitää laittaa hetkeksi makaamaan että selkä lepää,, ja hyvä on myös venytellä,, sitten taas jaksaa..

        Mutta täälä on sellainen kuvitelma,, että kun on selkä kipeä,, niin ei saisi iloita ei tanssia,, ei muuta kun maata,, sillä ei todellakaa pysy toimintakuntoisena.

        Työni olen tehnyt aikanaan, silloin ei selkä vaivannut,, mutta nykyään olen aika varovainen selän kanssa.

        Kukaan täysjärkinen selkävikainen ei lähde BB- taloon!! Piste!
        Valehtelija ja kieroilija talosta ulos! Ihmettelen kuinka tuotanto on halunnut ottaa entisen rikollisen taloon sillä kyllä siitäkin saa arvelluttavaa mainosta eikä mitenkään positiivista.
        Vai onko se niin, että pääasia kun puhutaan?


      • N.65 v.
        tietää tietää kirjoitti:

        Tottakai tietää, ja Pertti kans.

        Ja Layla, sillä eikö ne uutisoitu heti taloon tullessa? Layla tuli kahden viikon päästä..
        Miten joku nainen, äiti ja mummo haluaa nolata sukunsa uudestaan sillä nyt tuo vanha asia on taas nostettu julkisuuteen?

        Kun Tuulikki astuu talosta ja näkee otsikot niin uskon hänen katuvan raskaasti lähtemistään! Hänellä on uusi leima vanhasta rikoksesta otsassaan loppuelämänsä!! Säälin häntä syvästi ja samalla häpeän saman ikäluokan edustajaa...

        Ihme ettei farmin aikana kukaan tuonut asiaa vielä julkisuuteen?


      • Totta tuokin
        Totuutta kehiin kirjoitti:

        Kukaan täysjärkinen selkävikainen ei lähde BB- taloon!! Piste!
        Valehtelija ja kieroilija talosta ulos! Ihmettelen kuinka tuotanto on halunnut ottaa entisen rikollisen taloon sillä kyllä siitäkin saa arvelluttavaa mainosta eikä mitenkään positiivista.
        Vai onko se niin, että pääasia kun puhutaan?

        Samaa mieltä. Todellakin pitää jostain viirata iästä, ja sukupuolesta riippumatta joka lähtee BB-taloon. Kyllä näistä hyvin harva on normaaliyksilöitä.
        Formaatti juuri kaipaa erikoisia tärähtäneitä ihmisiä, eihän kukaan viitsisi seurata tavallista normaalia ihmistä.


      • Tuulikin rinnat <3
        N.65 v. kirjoitti:

        Ja Layla, sillä eikö ne uutisoitu heti taloon tullessa? Layla tuli kahden viikon päästä..
        Miten joku nainen, äiti ja mummo haluaa nolata sukunsa uudestaan sillä nyt tuo vanha asia on taas nostettu julkisuuteen?

        Kun Tuulikki astuu talosta ja näkee otsikot niin uskon hänen katuvan raskaasti lähtemistään! Hänellä on uusi leima vanhasta rikoksesta otsassaan loppuelämänsä!! Säälin häntä syvästi ja samalla häpeän saman ikäluokan edustajaa...

        Ihme ettei farmin aikana kukaan tuonut asiaa vielä julkisuuteen?

        Onkoha suomen lain mukaan edes laillista että ihmisestä tuodaan julkisuuteen tietoja ilman hänen lupaansa?Periaatteessaha kuka vaa voi nöyryyttää julkisuudessa tai vaikka täällä netissä ketä tahansa ihmistä jos kerta laillista.


    • miksi meini ....

      Tottahan ne on laillisia, jos niistä on oikeuden päätöskin olemassa. Pitäis miettiä tuonne jo lähteisäänkin, kun tietää , että hänellä on tuollainen rikosrekisteri takana, että ne voi tulla jossain vaihessa vaikkapa esillekkin. Juorulehdet ne niitä kaivelee , ja herkuttelee niillä , saadakseen lehtiä myydyksi . Taitaa Vaan henkilö olla niin monesa liemessä keitetty, että meinaa, mitäs noista pienistä.

    • Selkä

      Tuulikille pitäis kyllä saada oma hieroja ja naprapaatti tuonne taloon,eikö muut asukkaat voisi käydä isoveikalta sellaiset anomassa,noin vakava selkäkipu ei ole kuitenkaan leikin asia,sairaala olisi tietenkin oikea paikka jos hän sieltä voisi viedä kisan loppuun niin se olisi hieno homma,onnea Tuulikille voitosta kuitenkin jo etukäteen.

    • Orvokki1234567

      Aivan hänhän voisi skypen välityksellä komennella lapsosiaan ja makoilla vaikka Mehiläisessä,yksityinen sairaala kuitenkin ja oma huone ja omat hoitajat sinne,pitäähän kuitenkin tuonikäisen saada vähän tasoitusta.

      • Joonassshhhh

        Menis jo Tuulari sen Joonaksen päälle nussimaan sitä ja alkais sänky notkumaa ni sais koko sarja iha uuden ulottuvuuden!

        Jonathaninki kävis mutta kun se ei nyt kerkeä vielä osingoille.


      • paha katsoa

        Tuulikkihan saa nyt tasoistusta! Tuulikka tietää varmasti lauseen "niin katoo mainen kunnia".
        Vielä äsken mamma laittoi ruokaa, paijasi poikia talossa, opasti mihin lusikka laitetaan, opasti hairahtunutta letukkaa ja toistakin, väliin tehtiin parannusta ja kerrattiin historiaa.
        Onko Tuulikilla on nyt mennyt selän myötä pesytysmi, puhe- ja ruanlaittokykykykin. Kukaan ei nyt puhu hänelle. Tuija ja pornokeisaritar suunnittelivat makkarissa päivän menya, ja Tuulikki istui nurkassa ihan hiljaa.
        Kaikkein pahinta ihmiselle on eristäminen joukosta, Tuulikkihan on hyvin puhelias. Kaikki "opetuslapset" ovat menneet näiden kahden mätiksäkin kelkkaan, kun talosta järki pakeni myrskyyn.


    • Oikeus totuus

      Tuulikista nyt pitäisi päästä. Ei reilua muita kilpailijoita kohtaan. Ikä ei saa ratkaista eikä olla esteenä jos kilpaillaan samasta asiasta.

      • pieni kysymys

        Mitäs tämä Jenna on tehnyt talossa leipänsä eteen, nus**nut yöt läpeensä.


      • härkä 61
        pieni kysymys kirjoitti:

        Mitäs tämä Jenna on tehnyt talossa leipänsä eteen, nus**nut yöt läpeensä.

        Selkäkipu on niin syvältä. Kylmä ja veto ei varmaankaan tehnyt ikä ihmiselle hyvää, niinkuin ei nuoremmallekkaan. Kyllähän se on pakko levätä kuin , kun joutuu kovia myrkkyjä syömään. Ja särky on järjetön. Toivottavasti Tuulikki on loppuun asti. Tuonne kaivataan muitakin kuin peitonheilutrajia...Keke.sitä nyt osassa jokainen , mutta harva osaa pidättäytyä...Andtte voittaa, Pohjonen jyrää.


    • Korvasieni 23456

      Toivon että Andtte voittaa siinä on reilun tuntuinen kaveri,ei paljon valittele eikä puhu ilkeitä, minun ääneni menee tälle lapin jätkälle.

    • Lapin jätkä ulos!

      On varmaa hienoo puhua itelleensä koko ajan?Onko vähä tylsää?

    • Uskomatonta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe