Pokémon X/Y

Pokémaniac

Eli siis etsin täällä muita kyseisen pelin pelaajia, oma friendcodeni on 2938-8298-8417, saa lisätä kaveriksi vapaasti. Taistelut eivät onnistu vielä, sillä aloitin pari päivää sitten, mutta noin viikon päästä tiimini on valmis, jolloin voin myös taistella. Voit laittaa tänne viestin, jos olet kiinnostunut.

13

323

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pii pikachuu..

      Täällä ilmoittautuu yksi pokemon intoilia :D lisään kaveriksin kun ehdin ja voitko kertoa minkä levelisiä pokemonisi ovat tällä hetkellä? Kouluttelen uusia pokemoneja ja itselläkin "kesken eräisiä" tiimejä, joten voin valkata suht saman tasoisia poksuja jos haluat jo kokeilla bätlätä?

      • Pokémaniac

        Kiva tietää että täällä on edes yksi pokémon-fani :). Olen juuri saanut kolmannen salimerkkini ja tiimini poksut ovat nyt 40 levelisiä.


      • Pokémaniac
        Pokémaniac kirjoitti:

        Kiva tietää että täällä on edes yksi pokémon-fani :). Olen juuri saanut kolmannen salimerkkini ja tiimini poksut ovat nyt 40 levelisiä.

        Ai niin, harmikseni joudun sanomaan että pokémoineillani on todella huonot iskut, joten en todennäköisesti tule olemaan sinulle kovinkaan hyvä vastus, mutta voin toki yrittää :).


      • Pokémaniac
        Pokémaniac kirjoitti:

        Ai niin, harmikseni joudun sanomaan että pokémoineillani on todella huonot iskut, joten en todennäköisesti tule olemaan sinulle kovinkaan hyvä vastus, mutta voin toki yrittää :).

        No niin, nyt alan olemaan jo vähän pidemmällä ja tiimiini kuuluu Garchomp, Tyranitar, Ampharos (Mega), Clawitzer, Aegislash, ja Charizard (Mega Y). Ne ovat nyt suunnilleen 60-levuisia. Charizardilta, Ampharokselta, ja Garchompilta puuttuu vielä jonkin verran hyviä iskuja, mutta olen jo valmis taisteluihin.


      • pikapikatsuu jne
        Pokémaniac kirjoitti:

        No niin, nyt alan olemaan jo vähän pidemmällä ja tiimiini kuuluu Garchomp, Tyranitar, Ampharos (Mega), Clawitzer, Aegislash, ja Charizard (Mega Y). Ne ovat nyt suunnilleen 60-levuisia. Charizardilta, Ampharokselta, ja Garchompilta puuttuu vielä jonkin verran hyviä iskuja, mutta olen jo valmis taisteluihin.

        Tää toimii ilmeisesti vaa sillee et molempie pitöää laittaa se friencode.. nii täs mun:
        2208-6626-6758


      • Pokémaniac
        pikapikatsuu jne kirjoitti:

        Tää toimii ilmeisesti vaa sillee et molempie pitöää laittaa se friencode.. nii täs mun:
        2208-6626-6758

        Okei nyt on valmista.


      • kmzkddjjff
        Pokémaniac kirjoitti:

        Okei nyt on valmista.

        Ei näy kavereis


      • Pokémaniac
        kmzkddjjff kirjoitti:

        Ei näy kavereis

        Eikö? Mulla ainaki näkyy. Ootko kokeillu laittaa koodia uudestaan?


      • znkddksk
        Pokémaniac kirjoitti:

        Eikö? Mulla ainaki näkyy. Ootko kokeillu laittaa koodia uudestaan?

        Näkyy tuol nintendo jutus mut ei pokemonis. Pitääks siin tehä jotai variaatioita että se näkyy siel pelis?


      • Pokémaniac
        znkddksk kirjoitti:

        Näkyy tuol nintendo jutus mut ei pokemonis. Pitääks siin tehä jotai variaatioita että se näkyy siel pelis?

        Se tais näkyy vast sillo ku molemmat on onlines samaan aikaan. Mä oon ainaki nyt onlines.


      • Pokémaniac
        Pokémaniac kirjoitti:

        Se tais näkyy vast sillo ku molemmat on onlines samaan aikaan. Mä oon ainaki nyt onlines.

        Osaatko muuten yhtään sanoa, että mihin aikaan tänään pelaat?


      • pokemon =3
        Pokémaniac kirjoitti:

        Osaatko muuten yhtään sanoa, että mihin aikaan tänään pelaat?

        mun FC on 2638-1175-4258


    • SylveonGX

      mistä näkee kausi 17 pokemon xy

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe