ht:sta tullut playeri

10+7

Aiemmin olin kiinnostunut ht:sta kun fiksulta vaikuttaa, mutten enää koska hänestä on tullut playeri.
Naisilta ei saa kunnioitusta yksikään mies joka kiertää baarissa iskemässä jokaista naista. Niitä pidetään lähinnä idiootteina ja onhan se helvetin noloa kun joskus on joku saanut pakit ja siirtyy seuraavaan pöytään iskemään meitä. Siitä saa auttamatta sen kuvan että miehelle kelpaa Jokainen nainen jolta nyt pillu sattuu löytymään.

98

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PlayTheGame

      On parempi saada naisia kuin naisten kunnioitusta.

      • 10+7

        Jos haluaa seksiä voi saada naisia mutta seurustelua ei voi saada ilman että nainen kunnioittaa miestä.


      • Ex PUA

        Oho, meidän oma valkoritarimme on ruvennut siirtymään punaisen pillerin maailmaan ja pimeälle puolelle. ;)

        Toisaalta, eihän teidän kulttilaisten naisviha nyt kai ole keneltäkään salassa ollut edes.


      • Naisen kunnioitus
        Ex PUA kirjoitti:

        Oho, meidän oma valkoritarimme on ruvennut siirtymään punaisen pillerin maailmaan ja pimeälle puolelle. ;)

        Toisaalta, eihän teidän kulttilaisten naisviha nyt kai ole keneltäkään salassa ollut edes.

        Millaista meistä nainen oikeasti kunnioittaa? Epäilisin, että sellaista jolla on rahaa ja valtaa ja iso muna ja iso panorinki. Näinollen suurin osa miehistä ei voi saada naisen kunnioitusta. Parempi siis vaan keskittyä naisen saamiseen..


      • vanha juoppo
        Naisen kunnioitus kirjoitti:

        Millaista meistä nainen oikeasti kunnioittaa? Epäilisin, että sellaista jolla on rahaa ja valtaa ja iso muna ja iso panorinki. Näinollen suurin osa miehistä ei voi saada naisen kunnioitusta. Parempi siis vaan keskittyä naisen saamiseen..

        Kannattaa keskittyä viinan kiskontaan. Se on helpoin tapa saada naisia.


      • PlayTheGame
        10+7 kirjoitti:

        Jos haluaa seksiä voi saada naisia mutta seurustelua ei voi saada ilman että nainen kunnioittaa miestä.

        Ja nainen ei kunnioita miestä joka suhtautuu naiseen ensisijaisesti kunnioittavasti. Naista pitää rakastaa, ei kunnioittaa.


      • PlayTheGame kirjoitti:

        Ja nainen ei kunnioita miestä joka suhtautuu naiseen ensisijaisesti kunnioittavasti. Naista pitää rakastaa, ei kunnioittaa.

        Huh huh näitä PUA-opetuksia.


      • Ex PUA
        outsider1 kirjoitti:

        Huh huh näitä PUA-opetuksia.

        PUA:n autistisessa maailmassa rakkaus ja kunnioitus sulkevat toinen toisensa pois. Huh huh.


      • PlayTheGame
        Ex PUA kirjoitti:

        PUA:n autistisessa maailmassa rakkaus ja kunnioitus sulkevat toinen toisensa pois. Huh huh.

        Rakastaminen on kunnioittamista, ilman jalustalle nostamista. NAL - jos et olisi naisia (siis "lutkia", "huoria", jne) vihaava neitsyt, ymmärtäisit mitä tarkoitan.


      • Ex PUA
        PlayTheGame kirjoitti:

        Rakastaminen on kunnioittamista, ilman jalustalle nostamista. NAL - jos et olisi naisia (siis "lutkia", "huoria", jne) vihaava neitsyt, ymmärtäisit mitä tarkoitan.

        Neitsyt-setä joka sanoo että naista on parempi käyttää panona kuin kunnioittaa sitä, kutsuu toisia naistenvihaajiksi.

        Toisaalta samainen huijari/kulttilainen myös yrittää uskotella että itsenimitettyjen naistenmiesten opettamalla assburgeroimisella saa naista (ainakin jos maksaa tarpeeksi).

        Siispä sen väittäminen että rakkaus olisi mahdollista ilman kunnioitusta, on odotettu väittämä sinulta. (Unohtamatta vainoharhaista kuvittelua että olisin joku toinen nimimerkki).

        Mitä jos jätät hetkeksi tuon kultin creepyn maailmankuvan, niin voisiko se tuoda sinulle normaalien ihmisten sosiaalisia taitoja?


      • Ex PUA
        Naisen kunnioitus kirjoitti:

        Millaista meistä nainen oikeasti kunnioittaa? Epäilisin, että sellaista jolla on rahaa ja valtaa ja iso muna ja iso panorinki. Näinollen suurin osa miehistä ei voi saada naisen kunnioitusta. Parempi siis vaan keskittyä naisen saamiseen..

        No siinä olen samaa mieltä, että naiset ovat tehneet kaikkensa tuhotakseen kunnioituksen itseään kohtaan.


    • Tuskin Ht sentään nyt ihan pöydästä pöytään kiertää, vaan luulen kuitenkin, että ihan fiksusti osaa katsoa tilannetta.
      Jos ekasta pöydästä tulee pakit, niin varmaan vähän pyörii baarissa ja katselee ympärilleen. Ja eikös hän jossain kirjoittanut, että tekee max. pari aloitetta illassa mahdollisuuksien mukaan. Eli sillä tahdilla ei todellakaan käydä juttelemassa joka naiselle.

      • ht ...

        Joo. Harvemmin olen kovin monelle eri naiselle baarissa jutellut illan aikana.

        Tosin välillä nyt käy niin että näkee jonkun kiinnostavan naisen, yrittää mennä juttusille heittämällä siinä ohimennen jotain lausetta, mutta naisen vastauksesta ja elekielen reaktiosta näkee heti ettei naista kiinnosta edes jutella, niin minkäs sille voi. Paras poistua takavasemmalle ja katsella löytyisikö jotain muuta naista.

        Ei kai tuossa tilanteessa voi todeta että "harmin paikka, kun pakit tuli vaikka en ehtinyt kuin sanoa yhden lauseen yhdelle naiselle." Koko ilta oli sitten siinä, yhden naisen kiintiö täynnä ja kenellekään muulle ei voi enää jutella koko iltana.

        Tollainen vain yhden ainoan lähestyminen toimii niille, joilla on kauneutta / komeutta siinä määrin että se kenelle menee juttelemaan suostuu melko varmasti juttelemaan takaisin.

        Valitettava totuus vaan on, että usein ei pysty etukäteen tietämään suostuuko joku nainen edes juttelemaan. Vaikka kuinka yrittäisi poimia niitä naisten katseita, yms. niin jos yksikään nainen ei anna sitä kutsuvaa katsetta, niin vaihtoehdot on aika vähissä, sitten pitää vaan poimia sattunaisesti joku joka saattaisi ainakin ulkonäöltään kiinnostaa. Ehkä pääsee juttusille. Ehkä ei.


      • kokenut kaikki tietä

        Kyllä pimppa tietää, miten ht tekee ;))))))


      • kokenu kaikki tietää
        kokenut kaikki tietä kirjoitti:

        Kyllä pimppa tietää, miten ht tekee ;))))))

        Valkoinen Ritaritar :D on hän.


    • Ikisinkku M

      Oletkohan nyt hieman liian ankara? ei muuten mutta muistetaan se että ht pelaa niillä korteilla jotka sai ja se on aika huono käsi meilllä itsemme elättävillä sinkkumiehillä tässä maailmassa. Oikeastaan ht:llä ei ole muita vaihtoehtoja kuin yrittää kaikkia ja valkata niistä sitten vähiten huonointa tai olla fiksusti ja jäädä kokonaan ilman, ensimmäisellä tavalla saa naista ja toisella voi olla ylpeä moraalistaan mutta yksin ja ht on sen verran fiksu että etenee ensinmainitulla tavalla, itse olen tyhmä jälkimmäinen.

      • ht ...

        "ht on sen verran fiksu että etenee ensinmainitulla tavalla, itse olen tyhmä jälkimmäinen."

        En minä fiksu ole ollut. Aika kauanhan minän menin tuolla moraalilla että mitään yhden yön juttuja en ikinä harrasta, ja seksiä en harrasta jos en ole suhteessa, ja naisesta en ole kiinnostunut edes suhdemielessä jos se nainen ei oikeasti herätä heti kiinnostusta ja uskoa siihen että siinä voisi olla joku pitkä suhde.

        ...Ja aika kauan siis olinkin se ikisinkku neitsytmies.

        Eikä olisi varmasti tilanne yhtään mihinkään muuttunut, jollen olisi muuttanut omia epärealistisia ajatuksiani asiasta. Joillakuilla on varaa haaveilla siitä yhdestä ainoasta oikeasta... Odotella, ja sitten sen tullessa kohdalle tehdä aloite ja uskoa että sen voi saadakin. Jotkut sitten joutuvat vaan toivomaan että osuisi kohdalle joku joka kiinnostuisi - ja että itsekin voisi kuvitella suhdetta kyseiseen henkilöön ja ihastustua.

        Ja ei-komeana miehenä kun naiset ei niitä aloitteita juuri omaan suuntaan tee, niin ainoa keino tietää että kuka nainen voisi itsestä kiinnostua on tehdä itse aloitteita vähän kaikenlaisille naisille.

        Onko se pelimiehen toimintaa, vai epätoivoista ätmin toimintaa, vai normaalia suhteeseen haluavan keskivertomiehen toimintaa... Jokainen voi tehdä omat päätelmänsä. Se tuntuu joka tapauksessa olevan se ainoa keino onnistua.


      • Ikisinkku M
        ht ... kirjoitti:

        "ht on sen verran fiksu että etenee ensinmainitulla tavalla, itse olen tyhmä jälkimmäinen."

        En minä fiksu ole ollut. Aika kauanhan minän menin tuolla moraalilla että mitään yhden yön juttuja en ikinä harrasta, ja seksiä en harrasta jos en ole suhteessa, ja naisesta en ole kiinnostunut edes suhdemielessä jos se nainen ei oikeasti herätä heti kiinnostusta ja uskoa siihen että siinä voisi olla joku pitkä suhde.

        ...Ja aika kauan siis olinkin se ikisinkku neitsytmies.

        Eikä olisi varmasti tilanne yhtään mihinkään muuttunut, jollen olisi muuttanut omia epärealistisia ajatuksiani asiasta. Joillakuilla on varaa haaveilla siitä yhdestä ainoasta oikeasta... Odotella, ja sitten sen tullessa kohdalle tehdä aloite ja uskoa että sen voi saadakin. Jotkut sitten joutuvat vaan toivomaan että osuisi kohdalle joku joka kiinnostuisi - ja että itsekin voisi kuvitella suhdetta kyseiseen henkilöön ja ihastustua.

        Ja ei-komeana miehenä kun naiset ei niitä aloitteita juuri omaan suuntaan tee, niin ainoa keino tietää että kuka nainen voisi itsestä kiinnostua on tehdä itse aloitteita vähän kaikenlaisille naisille.

        Onko se pelimiehen toimintaa, vai epätoivoista ätmin toimintaa, vai normaalia suhteeseen haluavan keskivertomiehen toimintaa... Jokainen voi tehdä omat päätelmänsä. Se tuntuu joka tapauksessa olevan se ainoa keino onnistua.

        Siis tarkoitin tuossa tosiaan nykyhetkeä eli olet kuitenkin nyttemmin valaistunut ja viisastunut kun itse taas en vieläkään oikein tajua muuttaa linjaa tai oikeastaan olen jo luovuttanut kun toisaalta jotain suhdejuttujakin on tullut kokeiltua kun niihn puolivahingossa ajautunut mutta nekin oikeastaan vaan vahvistaneet käsitystä että taidan olla enemmän yksineläjäksi luotu kuin parisuhteeseen.

        Oli mitä oli mutta sekin vaan vähän surullista että avaaja kertoo olleensa kiinnostunut muttei naiselliseen tapaansa siinä vaiheessa tehnyt mitään ja nyt kun sinä taas olet tehnyt omia liikkeitäs tuosta(kin) kiinnostuksesta tietämättömänä sinut nyt sitten on katsottu parisuhteeseeen kelpaamattomaksi ihan vain siksi kun nainen/naiset ei osoittaneet kiinnostusta silloin kuin olit hänen/heidän mielestään enemmän kunnioituksen arvoinen.


      • ht ...
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Siis tarkoitin tuossa tosiaan nykyhetkeä eli olet kuitenkin nyttemmin valaistunut ja viisastunut kun itse taas en vieläkään oikein tajua muuttaa linjaa tai oikeastaan olen jo luovuttanut kun toisaalta jotain suhdejuttujakin on tullut kokeiltua kun niihn puolivahingossa ajautunut mutta nekin oikeastaan vaan vahvistaneet käsitystä että taidan olla enemmän yksineläjäksi luotu kuin parisuhteeseen.

        Oli mitä oli mutta sekin vaan vähän surullista että avaaja kertoo olleensa kiinnostunut muttei naiselliseen tapaansa siinä vaiheessa tehnyt mitään ja nyt kun sinä taas olet tehnyt omia liikkeitäs tuosta(kin) kiinnostuksesta tietämättömänä sinut nyt sitten on katsottu parisuhteeseeen kelpaamattomaksi ihan vain siksi kun nainen/naiset ei osoittaneet kiinnostusta silloin kuin olit hänen/heidän mielestään enemmän kunnioituksen arvoinen.

        Kieltämättä toi on aika koomista. :D

        Että niin kauan kun ei yritä naisia iskeä, niin on "kiinnostava ja kunnioituksen arvoinen". Mutta kun nainen ei tietenkään koskaan tee aloitetta. Joten se kiinnostus on yhtä tyhjän kanssa.

        Sitten kun mies alkaakin tosissaan etsimään sitä naista joka olisi kiinnostunut - eli tekemään naisille aloitteita, niin nyt onkin kelvoton pelimies. :D

        Eli tilanne on lose-lose, riippumatta miten käyttäytyy. :D

        ...Paitsi, että tilanteessa on yksi pieni porsaanreikä... Se, että käyttäytyy kuin se kelvoton pelimies (siis tekee niitä jatkuvasti aloitteita) - mutta ei missään vaiheessa kerro tätä julkisesti...? Siten naiset luulevat miestä kunnolliseksi, mutta samalla mies kuitenkin yrittää kaikkia naisia. Hmm... Tällainen lienee on se oikea pelimies. (Tarvitseeko enää miettiä miksi naiset jatkuvasti valittavat pelimiehistä, kun sehän on selvästi se avain menestykseen.)


      • Ikisinkku M
        ht ... kirjoitti:

        Kieltämättä toi on aika koomista. :D

        Että niin kauan kun ei yritä naisia iskeä, niin on "kiinnostava ja kunnioituksen arvoinen". Mutta kun nainen ei tietenkään koskaan tee aloitetta. Joten se kiinnostus on yhtä tyhjän kanssa.

        Sitten kun mies alkaakin tosissaan etsimään sitä naista joka olisi kiinnostunut - eli tekemään naisille aloitteita, niin nyt onkin kelvoton pelimies. :D

        Eli tilanne on lose-lose, riippumatta miten käyttäytyy. :D

        ...Paitsi, että tilanteessa on yksi pieni porsaanreikä... Se, että käyttäytyy kuin se kelvoton pelimies (siis tekee niitä jatkuvasti aloitteita) - mutta ei missään vaiheessa kerro tätä julkisesti...? Siten naiset luulevat miestä kunnolliseksi, mutta samalla mies kuitenkin yrittää kaikkia naisia. Hmm... Tällainen lienee on se oikea pelimies. (Tarvitseeko enää miettiä miksi naiset jatkuvasti valittavat pelimiehistä, kun sehän on selvästi se avain menestykseen.)

        Auttaakohan tuo porsaareikäkään koska jos olet
        - Kiltti ja kunnollinen -> Vaikka kunnioittaa silti nainen ei lähesty
        - Pelimies julkisesti -> Nainen ei kunnioita eikä myöskään antaudu
        - Pelimies salaa -> Nainen voi ensin vähän lämmetä mutta antaa pakit kun muistaa ne kaikki edelliset miehensä, nekin vaikuttivat kunnollisilta mutta paljastuivat pahimman luokan playereiksi myöhemmin, nainen ei voi luottaa kuin semmoiseen kilttiin ja kunnolliseen mieheen jota hän itse lähestyy -> Eipäs lähesty, se on miehen tehtävä paitsi tietysti jos on pöksyjä kostuttava mies kyseessä.

        Lopputulema on että ikinä ei voi voittaa nomaali tavismies, porsaanreiässäkin tahtonsa saa lävitse vain äärettömän sinnikäs pelimies joka ei usko pakkeihin tai sitten pöksyjä kostuttava jota nainen itse lähestyy.


      • ht ...
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Auttaakohan tuo porsaareikäkään koska jos olet
        - Kiltti ja kunnollinen -> Vaikka kunnioittaa silti nainen ei lähesty
        - Pelimies julkisesti -> Nainen ei kunnioita eikä myöskään antaudu
        - Pelimies salaa -> Nainen voi ensin vähän lämmetä mutta antaa pakit kun muistaa ne kaikki edelliset miehensä, nekin vaikuttivat kunnollisilta mutta paljastuivat pahimman luokan playereiksi myöhemmin, nainen ei voi luottaa kuin semmoiseen kilttiin ja kunnolliseen mieheen jota hän itse lähestyy -> Eipäs lähesty, se on miehen tehtävä paitsi tietysti jos on pöksyjä kostuttava mies kyseessä.

        Lopputulema on että ikinä ei voi voittaa nomaali tavismies, porsaanreiässäkin tahtonsa saa lävitse vain äärettömän sinnikäs pelimies joka ei usko pakkeihin tai sitten pöksyjä kostuttava jota nainen itse lähestyy.

        Jep. No joo. Rehellisesti en tiedä millä konsteilla sellaisia naisia löytäisi ainakaan baareista, jotka olisi ensisijaisesti kiinnostuneita suhteesta eikä vain yhden yön jutuista.

        Kaikki noi naiset mistä minulla on kokemusta haki selvästi ensisijaisesti vaan yhden yön juttua. Luulivat kovaksikin panomieheksi. Ja sitten vasta totuuden paljastuttua alkoi yksi noista tosissaan miettimään sitä suhteen vaihtoehtoakin.
        Pienoinen ongelma oli että nainen itse oli pikemminkin sellainen panomiestä vastaava panonainen, että tuota noin... Eipä nyt taas ihan täydellisesti osunu yhteen.

        Ne, jotka ei alunperinkään halua yhden yön juttuja... En tiedä millä sellaisille naisille ois voinu koskaan vakuuttaakaan että ei itsekään halua sellaisia. Ei mitenkään? Koska joko niitä pakkeja tulee tuon takia että naiset ajattelee automaattisesti panomiehenä - tai sitten sen takia ettei jostain muusta syystä kelpaa niille naisille. Olipa tapaus mikä oli, niin ainoat naiset mitä onnistuu saamaan on ne yhden yön naiset, joita ei itsekään haluaisi.

        Siinäpä sitä onkin sitten ongelmaa tarpeekseen. Siksi luulen että baareista on ihan turha naisia etsiä. Sieltä niitä ei oikeasti löydy.


      • helsingistä nainen
        ht ... kirjoitti:

        Kieltämättä toi on aika koomista. :D

        Että niin kauan kun ei yritä naisia iskeä, niin on "kiinnostava ja kunnioituksen arvoinen". Mutta kun nainen ei tietenkään koskaan tee aloitetta. Joten se kiinnostus on yhtä tyhjän kanssa.

        Sitten kun mies alkaakin tosissaan etsimään sitä naista joka olisi kiinnostunut - eli tekemään naisille aloitteita, niin nyt onkin kelvoton pelimies. :D

        Eli tilanne on lose-lose, riippumatta miten käyttäytyy. :D

        ...Paitsi, että tilanteessa on yksi pieni porsaanreikä... Se, että käyttäytyy kuin se kelvoton pelimies (siis tekee niitä jatkuvasti aloitteita) - mutta ei missään vaiheessa kerro tätä julkisesti...? Siten naiset luulevat miestä kunnolliseksi, mutta samalla mies kuitenkin yrittää kaikkia naisia. Hmm... Tällainen lienee on se oikea pelimies. (Tarvitseeko enää miettiä miksi naiset jatkuvasti valittavat pelimiehistä, kun sehän on selvästi se avain menestykseen.)

        Ei mitään koomista.
        Mies valitsee sen naisen joka kiinnostaa häntä ja saa sen. Niin toimii tosi mies.
        En voi väittää etteikö itsepäisyys tuottaisi tuloksia.


      • ht ...
        helsingistä nainen kirjoitti:

        Ei mitään koomista.
        Mies valitsee sen naisen joka kiinnostaa häntä ja saa sen. Niin toimii tosi mies.
        En voi väittää etteikö itsepäisyys tuottaisi tuloksia.

        Korjaus.

        Noin toimii komea tosimies.

        Keskiverron näköinen epävarma vässykkämies ei toimi noin. :P
        Jos keskiverto vässykkämies yrittää toimia noin, niin lopputuloksena on se creepy stalkkeri, joka ei edelleenkään saa naista kiinnostumaan vaan saa heti pakit, mutta itsepäisyydessään saa naisen vain pelon valtaan. :P


    • ht ...

      Mitenkäs minusta on nyt playeri tullut? :D

      Kesällä oli se kiireisempi aika. Enhän ole edes pahemmin baareissa kiertänyt viime aikoina. Muutaman kerran. Silloinkaan ei ole pahemmin tullut iskettyä ketään kun on tullut paikalle sattumalta tai ihan illan alusta alkaen tuttuja, joiden kanssa on tullu juteltua.

      Ja totta kai käyn baareissa juttelemassa naisille. Ainakin kunhan saan taas kunnon baarivaihteen päälle. Mistä muualta niitä naisia voisi löytää? Täällä oman sängyn alla tai edes oven takana ei ole ainakaan ketään. (No, okei, eilen kävi oven takana yksi nuori ulkomaalainen kerjäläisnainen kaupustelemassa jotain, mutta se olisi sitten oma tarinansa.)

      Mutta rehellisesti sanottuna en kyllä pyri enää yhdenkään naisen pöksyihin baarissa jos en ole kiinnostunut suhdemielessä. Enemmänkin näen sen koko homman vaan harjoitteluna naisten kanssa jutteluun. Sitä varten että sitten voi jossain nettideitissä olla ehkä ihan vähän itsevarmempana juttelemassa naisten kanssa.

      Ja mitä tohon playerinä olemiseen tulee, niin joo... Olen kyllä vähitellen alkanut taas kyynistymään.

      Kun fiilis on se että se on tuhoontuomittua että oikeasti odottaa löytävänsä kiinnostavan naisen ja sitten keskittyy vain siihen naiseen. Ei sillä etteikö se kiinnostava nainen voisi ennen pitää tulla vastaan. Vaan siksi, että todennäköisyydet että se harvinainen yksittäinen nainen olisi kiinnostunut takaisinpäin on joku alle 1%. Onhan noita kiinnostavia naisia tullutkin vastaan, mutta on ollut selvää että niissä tapauksissa kiinnostus ei ole molemminpuolista.

      Sen takia alkaa houkuttamaan ajatus siitä, että on vain pakko yrittää kaikkia ja sitten toivoa, että joku niistä naisista kiinnostuu, ja sen jälkeen alkaa vasta itse pohtimaan että voisiko siitä naisesta ihan oikeasti kiinnostua.

      En näe sitä kylläkään pelimiehen käytöksenä, koska en lupaile mitään liikoja.
      Ehkä pikemminkin epätoivoisena käytöksenä (joo, on melkein yhtä paha turn-off naisille). En edes hae mitään yhden yön seuraa. Jos sänkyyn päätyisin, niin päätyisin sillä ajatuksella että olen kiinnostunut suhteesta naisen kanssa, tai ainakin ottamaan selvää että olisiko nainen suhteeseen sopiva.

      Enkä pyöritä useita naisia samaan aikaan. Toki voin samanaikaisesti tapailla useampia naisia (kaverina, ei seksuaalissa merkeissä) - ainakin siihen saakka kunnes löytyy joku jonka kanssa oikeasti haluaa keskittyä suhteen rakenteluun.

      Se paras tapaus olisi, että vaikkapa baarista löytäisin sen naisen joka ihan oikeasti vaikka päättäisi ottaa kotiinsa tutustumaan rauhassa lisää - mutta EI haluaisi heti seksiä.

      Olen tosin jo käsittänyt että noin ei käytännössä "aikuisten oikeasti" tapahdu. Jos nainen ottaa kotiinsa mukaan baarista niin ihan sama mitä nainen on alunperin sanonut, kotona sitten viimeistään olettaakin että sitä seksiä pitää saada ja että tietysti mies on kokenut panomies ja sen p*llun perässä. Siinä sitä sitten ollaankin... Hylkää naisen lähentelyt ja varmasti loukkaat naista eikä tarvitse toisten nähdä. Hyppää sänkyyn ja tiedät että jää silti luultavasti siihen yhteen kertaan kun olet naiselle vain yhden yön pano ja seuraavana aamuna on morkkis.

      Siispä. Eihän minua kiinnostaisi mikään playerina olemina. Mutta jos nyt oikeasti joku osaisi kertoa mistä niitä naisia sitten saa olemalla oma epäitsevarma itsensä ja keräämättä ensin niitä 20 pakkia satunnaisilta naisilta, niin mielelläni kuulisin. Enköhän ole jo nämä palstan vinkit kyllä moneen kertaan kuullut. Tuskin on mitään uutta tarjolla.

      • Gentle Man

        Minä haluaisin myös kuulla niistä toimivista vinkeistä. Toistaiseksi en ole kuullut ainuttakaan - en livenä, en palstalla, jne.

        En ole myöskään nähnyt tilannetta jossa mies valloittaa naisen kokonaan ilman maneereja joita täällä kutsutaan peliksi. Nainen voi tuntea olevansa elokuvassa, kaikki vain tapahtuu. Mutta kyllä sieltä taustalta löytyy ohjaaja, käsikirjoittaja, lavastaja, jne. Tätä kukaan ei tunnusta, etenkään naisille.

        Kiitos tällaiselle kokemattomalle miehelle epätyypillisen kaveripiirin, on tullut nähtyä sivusta monenlaisia ihmisiä ja tilanteita. Mitä enemmän näkee, sitä vähemmän uskoo siihen mukavaan naiseen joka ei lankea pelimieheen. Kun mies osaa laajan kokemuksensa ansiosta lukea naista, johan syntyy tunne mystisestä kemiasta ja yhteenkuluvuudesta. Rationalisointihamsteri pitää huolen lopusta.

        Jossain vaiheessa herrasmiehenkin kärsivällisyys loppuu. Parikymppisenä koin riittävän monta kertaa tilanteen jossa "kunnollisista miehistä tykkäävä" nainen jutteli kanssani syvällisiä pitkään, mutta siinä vaiheessa kun peluri tuli pöytään, silmät olivat sekunnissa lautasina kun primitiiviset vaistot heräsivät.

        Uteliaisuus herää: voisinko minä olla, edes kerran, se mies "joka vain sytyttää"?


      • nainennnnnnmmm
        Gentle Man kirjoitti:

        Minä haluaisin myös kuulla niistä toimivista vinkeistä. Toistaiseksi en ole kuullut ainuttakaan - en livenä, en palstalla, jne.

        En ole myöskään nähnyt tilannetta jossa mies valloittaa naisen kokonaan ilman maneereja joita täällä kutsutaan peliksi. Nainen voi tuntea olevansa elokuvassa, kaikki vain tapahtuu. Mutta kyllä sieltä taustalta löytyy ohjaaja, käsikirjoittaja, lavastaja, jne. Tätä kukaan ei tunnusta, etenkään naisille.

        Kiitos tällaiselle kokemattomalle miehelle epätyypillisen kaveripiirin, on tullut nähtyä sivusta monenlaisia ihmisiä ja tilanteita. Mitä enemmän näkee, sitä vähemmän uskoo siihen mukavaan naiseen joka ei lankea pelimieheen. Kun mies osaa laajan kokemuksensa ansiosta lukea naista, johan syntyy tunne mystisestä kemiasta ja yhteenkuluvuudesta. Rationalisointihamsteri pitää huolen lopusta.

        Jossain vaiheessa herrasmiehenkin kärsivällisyys loppuu. Parikymppisenä koin riittävän monta kertaa tilanteen jossa "kunnollisista miehistä tykkäävä" nainen jutteli kanssani syvällisiä pitkään, mutta siinä vaiheessa kun peluri tuli pöytään, silmät olivat sekunnissa lautasina kun primitiiviset vaistot heräsivät.

        Uteliaisuus herää: voisinko minä olla, edes kerran, se mies "joka vain sytyttää"?

        Tottakai miehen pitää järjestää ne Tuulen viemää olosuhteet. Pitää hallita ilmeet, katseet, eleet. Elokuvaahan tämä koko elämä on eikä kukaan tykkää "arkisesta".


      • Gentle Man
        nainennnnnnmmm kirjoitti:

        Tottakai miehen pitää järjestää ne Tuulen viemää olosuhteet. Pitää hallita ilmeet, katseet, eleet. Elokuvaahan tämä koko elämä on eikä kukaan tykkää "arkisesta".

        Osittain samaa mieltä.

        Naiset tuntuvat haluavan 15 minuuttia viihdettä joka on kuin yhdistelmä Tuulen Viemää, Batmania ja Frendejä. Sitten ei haittaa jos loput kaksi tuntia on pelkkää Kaurismäkeä.

        Ts. selkeästi toisistaan poikkeavia kohtauksia, tai elämän vaiheita jotka tulevat tietyssä järjestyksessä. Se baari-iltahan on puolestaan kuin minielokuva, jonka nainen haluaa kokea päästäkseen oikeaan tunnetilaan.

        Haastava juttu, olen sikäli tyypillinen mies etten pysty tarjoamaan soidinmenovaiheessa riittävästi tunteiden myllerrystä, mutta toisaalta pidän useimpia vakiintuneita naisia tylsinä :D

        Nainen joka olet sitä mieltä että suhteen ei tarvitse alkaa räjähtävästi mutta täytyisi kuitenkin säilyä hauskana eikä muuttua tylsäksi arjen pyörittämiseksi - tänne, kiitos.


    • -----------

      Aloittaja on tuollainen idiootti joka passiivisena odottelee miesten aloitteita mutta sitten valittaa jos aloitteen tekevä mies on tehnyt aloitteen jollekin toiselle aiemmin.

      Aloitehan ei tarkoita muutenkaan vielä paljoakaan, koska aloitteen jälkeenhän sitä vasta tutustutaan ja sitten vasta selviää että kelpaako vai eikö kelpaa.

      Todellinen playeri muutenkin vain lähestyy naisia baarissa ilman taka-ajatuksia ja vähän kokeilee sieltä täältä ja juttelee ja tutustuu ja jos jonkun kanssa sopii hyvin jutut yhteen tai herää muuten kiinnostusta niin siitä sitten jatketaan. Ei se playerin lähestyminen vielä mitään tarkoita muuta.

      Aloittaja on epäsosiaalinen primadonna, joka esittää miehille vaatimuksia ja samalla syyllistää heitä näiden vaatimusten täyttämisestä.

      • vanha juoppo

        Naista ei koskaan kannata lähestyä jos on itse kiinnostunut (ja selvinpäin), varmasti tulee pakit. Mutta annas olla kun vetelet muina miehinä viinaa kuin viimeistä päivää niin johan alkaa naisia pyörimään ympärillä.

        Nuorempana olin absolutisti ja sain naisilta lähinnä pakkeja ja pahan mielen. Nyttemmin olen melkolailla viinaan menevä ja naisten saanti ei enää minkäänlainen ongelma.


    • 4+3

      Pyörittääkö ht playeri myös kuvatiedostoja vai pelkkää audiota?

      • ht ...

        Pelkkää tekstiä. Ja paljon sitä.


    • Ex PUA

      No tuollaista toimintaa kutsutaan vonkaamiseksi, ja se yleensä kostautuu.

      Mutta jos tämä "playeri" saa onnistumisia, tulee siitä puolestaan sosiaalinen todiste, ja mies saa kovan panomiehen maineen, jota tietenkään lutkat eivät voi vastustaa.

      On naisten syytä, että jotkut ottavat tuollaisen riskin.

      Jos naiset hankkisivat aivot joilla ajtella, he voisivat harrastaa suhteita ilman panoringin jäsenyyttä.

    • ht ...

      Tämä aloitus laittoi minut taas myös pohtimaan ihmisten valheessa elämistä ja sitä kuinka siinä valheessa halutaankin elää...

      Nimittäin, kun itsekin olen vaikkapa nettideiteissä ollut. Niin toki tiedän että naiset siellä ovat käyneet jo luultavasti kymmenillä deitellä ennen minua. Ja monella on varmasti menossa samanaikaisesti keskustelut kymmenien muidenkin miesten kanssa - ja näistä nainen tulee ehkä tapaamaan vielä useita jos ei heti täydellisesti kemia kolahda jonkun kanssa. Ehkä on pari deittiäkin jo sovittuna putkessa.

      Mutta suljen tuolta tosiasialta silmäni, niin kauan kun nainen ei asiaa tuo esille, tai vähättelee asiaa vaikka sillä että on käynyt vain muutamilla deiteillä (kertoo siis käytännössä valkoisen valheen etten loukkaannu - ja lähinnä oman etunsa vuoksi jos haluaa tehdä hyvän vaikutuksen).

      Mutta sitten kun joku nainen rehellisesti kertookin että on käynyt jo deiteillä ja aikoo vielä käydä muutamilla ennen kuin tekee päätöksensä (kuten minulle on siis joskus käynyt). Niin käytännössä koen tuon loukkaavana ja arvoa alentavana. Sellaisena että olen vain se yksi lihakimpale tiskillä, josta nainen valitsee sen jonka haluaa. Kiinnostus naiseen katoaa hyvin tehokkaasti.

      Ja sitä samaahan se on baareissakin. Kun mies käy juttelemassa jollekin naiselle. Niin jos mies saa pakit ja siirtyy myöhemmin toisen naisen juttusille, niin jos tämä nainen on aiemman tapauksen nähnyt, niin ei missään tapauksessa halua olla miehen kanssa tekemisissä - koska on miehelle vain huono kakkosvaihtoehto jota yritetään kun ensimmäinen epäonnistui.
      Jos nainen ei ole tuota nähnyt, suostuu iloisesti miehen kanssa juttelemaan (kunhan mies ei paljasta keskustelussa että sai juuri pakit toiselta naiselta).

      Ja käytännössä kaikkien naistenhan pitäisi tietää että se kun se mies tulee iskemään naista baarissa, niin kyseinen nainen ei todellakaan ole miehen elämän ensimmäinen nainen, jota se yrittää iskeä. Olisi täysin harhaista kuvitella jotain muuta. Hyvällä tuurilla voi siis olla ensimmäinen sinä iltana.

      Silti nainen on tyytyväinen niin kauan kunhan voi elää tuossa valheellisessa harhassa ja mies ei tuo sitä totuutta esille.

      Elämme siis jatkuvasti pienten valkoisten valheiden ja osatotuuksien keskellä, niin parisuhteessa, kuin parisuhteiden muodostamisessakin ja kaikessa muussakin.

      Ja tämänkin aloituksen innoittaja taitaa olla lähinnä se, että normaalista poiketen olen kertonut rehellisesti täällä seikkailuistani. Vaikka todennäköisesti olen jopa koko elämäni aikana tehnyt paljon vähemmän aloitteita naisten suuntaan kuin moni muu mies. Mutta koska olen omat tekemiseni paljastanut, olen pudottanut itseni täällä palstalla sinne ei-kelpaavien miesten joukkoon.

      Tämä vain on mielestäni hyvä esimerkki todellakin siitä että kaikkea ei pidä kertoa, ja me kaikki elämme mieluumin valkoisten valheiden täyttämässä harhassa kuin karussa todellisuudessa. (Kukaanhan ei esim. haluaisi kuulla kumppaniltaan olevansa keskivertoa rumempi, vaikka puoleen ihmisistä se periaatteessa pätee jos ei oteta henkilökohtaisia mieltymyksiä huomioon.)

      Tavallaan tämä on hieman harmillista että tuo totuuden pimittämisen vaatimus yltää tuohon suhteen etsintäänkin. Koska tietyssä mielessä se kertoo että jossain pienessä määrin jokaisen on oltava "pelimies" tai "pelinainen" - ja kaunisteltava totuutta jos haluaa päätyä suhteeseen.

      Eipä silti. En koskaan ajatellutkaan tältä palstalta löytäväni suhdetta, joten se ei haittaa että totuus seikkailuistani on täällä julkinen. Juuri yksi syy miksi täältä ei voi mielestäni löytää suhdetta on kaiken toiminnan näkyvyys. Jos täällä tekisi aloitteen yhdelle naiselle, niin sen jälkeen kaikki muut olisivat pois pelistä. Koska kukaan ei halua olla mikään kakkosvaihtoehto.
      Siksipä nettideitti nettidettinä (salaisuuksineen), ja sinkkupalsta sinkkupalstana (avoimuuksineen). :)

      Kunhan nyt pohdin kuinka hyvä esimerkki tämä on siitä miksi ne kaikista pahimmat valehtelijat (pelimiehet) ehkä menestyvät niin hyvin.

      • girlingame

        No siis ei se mies ole tehnyt alotteita muille joka tekee baarissa tai missä tahansa alotteen Mulle. Eihän se muten vois olla mun sielunkumppani, se Oikea. Onhan se toki voinu jutella naisille mut ainakaan kenenkään kans ei oo menny pidemmälle koska eihän se muuten ois se Oikea!


      • ”Mutta sitten kun joku nainen rehellisesti kertookin että on käynyt jo deiteillä ja aikoo vielä käydä muutamilla ennen kuin tekee päätöksensä (kuten minulle on siis joskus käynyt). Niin käytännössä koen tuon loukkaavana ja arvoa alentavana. Sellaisena että olen vain se yksi lihakimpale tiskillä, josta nainen valitsee sen jonka haluaa. Kiinnostus naiseen katoaa hyvin tehokkaasti.”

        Oliko tarkoituksesi siis sanoa että toimit itsekin täysin samoin kuin tuo aloituksen nainen, eli vedät vesimelonit sieraimiisi siitä jos nainen rehellisesti kertoo käyneensä ja käyvänsä edelleenkin treffeillä myös muiden kanssa?
        No, luulisinpa että tämä nk. prinsessaefekti on loppujen lopuksi aika tyypillinen ilmiö molempien sukupuolten ikisinkkujen keskuudessa.


      • ht ...
        girlingame kirjoitti:

        No siis ei se mies ole tehnyt alotteita muille joka tekee baarissa tai missä tahansa alotteen Mulle. Eihän se muten vois olla mun sielunkumppani, se Oikea. Onhan se toki voinu jutella naisille mut ainakaan kenenkään kans ei oo menny pidemmälle koska eihän se muuten ois se Oikea!

        Eli etsit siis neitsytmiestä? :D

        No mut niitähän tältä palstalta löytyy! Siitä vaan valkkaamaan. Valitettavasti en itse enää lukeudu niihin. Kun piti valita että onko koko elämänsä ikisinkku neitsytmies, vai hyväksyykö sen että se neitsyys siinä menee, mutta voi ehkä tuurilla löytää jonkun, niin valitsin nyt jälkimmäisen.

        Toi "Oikean" löytäminenhän se oli joskus se omakin haave. Olisi ollut kivaa löytää se neitsytnainen, jolle olisi ollut se ensimmäinen ja oikea, ja se olisi voinut olla itselle se ensimmäinen ja oikea.

        Sitten kun tajusin että niitä neitsyitä alkoi olla omassa ikäryhmässäkin jäljellä varmaan se joku alle 5% kaikista naisista, ja tohon prosenttiin kuuluu kaikki aina neljän seinän sisällä olevat mt-ongelmaiset, yms. - eli todellisuudessa edes jotenkuten "normaaleja" ulkona liikkuvia neitsytnaisia alkaa olla varmaan omassa ikäluokassa se 1%... Niin tajusin että toi "yksi ainoa oikea" skenaario ei tule enää minulle toteutumaan.

        Tajusin että jos naisella on kuitenkin jo kokemusta useista miehistä, niin aika turhaapa se alkaa olla itseään säästellä sellaiselle naiselle. Ei se nainen sitä niin paljoa arvosta. Pikemminkin pitää vaan outona jos ei oo koskaan missään suhteessa ollu tai seksuaalisesti yhtään kokenut (koska jotain vikaahan miehessä täytyy silloin olla).

        Parempi olla siis normaali mies. Sellainen jolla on jotain kokemusta naisista jo tässä iässä. Jouduin siis nöyrtymään normaaliksi ihmiseksi enkä miksikään suurten moraalisten periaatteiden iänikuiseksi vartijaksi.

        Harmittaako tuo minua? Tietyssä mielessä kyllä. Mutta toisaalta, jos nyt kuolen yksinäisenä sinkkuna, niin enpähän jää miettään miksen koskaan edes yrittänyt.


      • ht ...
        stellaria81 kirjoitti:

        ”Mutta sitten kun joku nainen rehellisesti kertookin että on käynyt jo deiteillä ja aikoo vielä käydä muutamilla ennen kuin tekee päätöksensä (kuten minulle on siis joskus käynyt). Niin käytännössä koen tuon loukkaavana ja arvoa alentavana. Sellaisena että olen vain se yksi lihakimpale tiskillä, josta nainen valitsee sen jonka haluaa. Kiinnostus naiseen katoaa hyvin tehokkaasti.”

        Oliko tarkoituksesi siis sanoa että toimit itsekin täysin samoin kuin tuo aloituksen nainen, eli vedät vesimelonit sieraimiisi siitä jos nainen rehellisesti kertoo käyneensä ja käyvänsä edelleenkin treffeillä myös muiden kanssa?
        No, luulisinpa että tämä nk. prinsessaefekti on loppujen lopuksi aika tyypillinen ilmiö molempien sukupuolten ikisinkkujen keskuudessa.

        En vedä herneitä nenään siitä että joku nainen käy muillakin deiteillä. Ihan normaaliahan se on.

        Mutta myönnän että silloin kun nainen ihan suoraan deiteillä sanoi sen että on käynyt deiteillä ja aikoo vielä käydä muutamilla deiteillä ja sitten vasta kun on nekin nähnyt ja tietää kuka kiinnostaa eniten niin jatkaa sen kanssa.

        Eli siis kyse oli siitä että kaikkien meidän miesten piti käytännössä käydä näytillä ja nainen sitten joskus kaikkia deitattuaan valitsee yhden niistä. Vähän sellaista napakymppi meininkiä, jossa neiti X deittailee samanaikaisesti A, B ja C miehiä ja valitsee lopulta kuka kelpaa.

        Vaikka tuo on totta kai ihan sitä karua todellisuutta nettideiteissä, niin ei sitä kannata ääneen sanoa. Koska se osoittaa tavallaan juuri sitä tiettyä "ylimielisyyttä" että kyseinen nainen on jo korottanut itsensä niiden deittailemiensa miesten yläpuolelle. Nainen on siis erikoisasemassa. Yksi nainen, monta miestä. Ja nainen valitsee kuka kelpaa.

        Kysehän on täysin abstraktista käsitteestä, totta kai ne miehetkin voivat samaan aikaan deittailla muita naisia. Mutta siis kyse on lähinnä sosiaalisista konventioista. Tuollaiseen ei pidä tarkoituksella vetää sitä toisen huomiota. Koska vaikka se olisi totuus, niin kukaan ei sen ääneen sanomisesta ilahdu.

        Tavallaan aivan sama kuin vaikkapa se, että jos jollakulla on lihava kumppani, niin ei sitä pidä koskaan ääneen sanoa että "olet lihava ja toivoisin että olisit oikeasti hoikempi". Vaikka varmasti aika moni mies esim. ajattelee noin jos se kumppani lihoaa merkittävästi suhteen aikana. Oikeasti sitä sanotaan valkoinen valhe että "olet ihan hyvä juuri sellaisena kuin olet", koska ei haluta täysin turhaan loukata sitä toista. (Eihän se lihava kumppani sitä ehkä täysin usko, mutta haluaa kuitenkin uskoa ja on tyytyväisempi kuin luokkaavista sanoista.)

        Aivan samoin nettideittailussa. Vaikka joku vähän kauniimpi nainen voi vaikkapa deittailla samaan aikaan kymmentä miestä, jotka kaikki olisivat kiinnostuneita, ja nainen tekee sitten lopulta valintansa kuka oli paras jatkoon.

        Niin, ei tuota pidä niille miehille ääneen sanoa. Tyyliin: "Sinä olet ehdokas numero 8. Olet hieman rumempi kuin ehdokkaat 1,2,5,7 ja 10. Mutta kuitenkin paremman näköinen kuin ehdokkaat 6 tai 9. Mutta koska olet koulutetumpi ja menestyneempi kuin 1,2 ja 5, niin olet vielä harkinnassa. Mutta luultavasti 7 on sinua parempi, joten aion valita sen jos kyseinen mies minut ottaa. Jos ei ota, niin palaan sitten asiaan parin viikon päästä ja saatan ehkä tyytyä sinuun." :P

        Tuohan on oikeasti jopa sitä todellisuutta joillekin nettideiteissä. Mutta ei sitä silti kuulu ääneen sanoa. Koska jos tuon sanoo, niin varmasti vastapuoli vähintään hieman menettää mielenkiintoaan. Kyllä siinä sen verran noin sanovat nostavat itseään sen vastapuolen yläpuolelle. Vaikka olisikin totta että on sitä vastapuolta halutumpi ja siten itsellä on ne valinnan avaimet kädessä.

        Eli ihmiset haluavat olla samalla viivalla kumppaninsa kanssa. Tai ainakin kuvitella niin, vaikkei se olisi tottakaan. Se kuka omin sanoin nostaa itseään jotenkin toisen yläpuolelle, vaikuttaa vähintään hyvin tahdittomalta. Ja jokainen haluaa olla kumppanilleen se "ainoa oikea", eikä se johon tyydyttiin kun parempaa ei saatu. Olipa oikea totuus mikä olikaan.


      • 4+12
        ht ... kirjoitti:

        En vedä herneitä nenään siitä että joku nainen käy muillakin deiteillä. Ihan normaaliahan se on.

        Mutta myönnän että silloin kun nainen ihan suoraan deiteillä sanoi sen että on käynyt deiteillä ja aikoo vielä käydä muutamilla deiteillä ja sitten vasta kun on nekin nähnyt ja tietää kuka kiinnostaa eniten niin jatkaa sen kanssa.

        Eli siis kyse oli siitä että kaikkien meidän miesten piti käytännössä käydä näytillä ja nainen sitten joskus kaikkia deitattuaan valitsee yhden niistä. Vähän sellaista napakymppi meininkiä, jossa neiti X deittailee samanaikaisesti A, B ja C miehiä ja valitsee lopulta kuka kelpaa.

        Vaikka tuo on totta kai ihan sitä karua todellisuutta nettideiteissä, niin ei sitä kannata ääneen sanoa. Koska se osoittaa tavallaan juuri sitä tiettyä "ylimielisyyttä" että kyseinen nainen on jo korottanut itsensä niiden deittailemiensa miesten yläpuolelle. Nainen on siis erikoisasemassa. Yksi nainen, monta miestä. Ja nainen valitsee kuka kelpaa.

        Kysehän on täysin abstraktista käsitteestä, totta kai ne miehetkin voivat samaan aikaan deittailla muita naisia. Mutta siis kyse on lähinnä sosiaalisista konventioista. Tuollaiseen ei pidä tarkoituksella vetää sitä toisen huomiota. Koska vaikka se olisi totuus, niin kukaan ei sen ääneen sanomisesta ilahdu.

        Tavallaan aivan sama kuin vaikkapa se, että jos jollakulla on lihava kumppani, niin ei sitä pidä koskaan ääneen sanoa että "olet lihava ja toivoisin että olisit oikeasti hoikempi". Vaikka varmasti aika moni mies esim. ajattelee noin jos se kumppani lihoaa merkittävästi suhteen aikana. Oikeasti sitä sanotaan valkoinen valhe että "olet ihan hyvä juuri sellaisena kuin olet", koska ei haluta täysin turhaan loukata sitä toista. (Eihän se lihava kumppani sitä ehkä täysin usko, mutta haluaa kuitenkin uskoa ja on tyytyväisempi kuin luokkaavista sanoista.)

        Aivan samoin nettideittailussa. Vaikka joku vähän kauniimpi nainen voi vaikkapa deittailla samaan aikaan kymmentä miestä, jotka kaikki olisivat kiinnostuneita, ja nainen tekee sitten lopulta valintansa kuka oli paras jatkoon.

        Niin, ei tuota pidä niille miehille ääneen sanoa. Tyyliin: "Sinä olet ehdokas numero 8. Olet hieman rumempi kuin ehdokkaat 1,2,5,7 ja 10. Mutta kuitenkin paremman näköinen kuin ehdokkaat 6 tai 9. Mutta koska olet koulutetumpi ja menestyneempi kuin 1,2 ja 5, niin olet vielä harkinnassa. Mutta luultavasti 7 on sinua parempi, joten aion valita sen jos kyseinen mies minut ottaa. Jos ei ota, niin palaan sitten asiaan parin viikon päästä ja saatan ehkä tyytyä sinuun." :P

        Tuohan on oikeasti jopa sitä todellisuutta joillekin nettideiteissä. Mutta ei sitä silti kuulu ääneen sanoa. Koska jos tuon sanoo, niin varmasti vastapuoli vähintään hieman menettää mielenkiintoaan. Kyllä siinä sen verran noin sanovat nostavat itseään sen vastapuolen yläpuolelle. Vaikka olisikin totta että on sitä vastapuolta halutumpi ja siten itsellä on ne valinnan avaimet kädessä.

        Eli ihmiset haluavat olla samalla viivalla kumppaninsa kanssa. Tai ainakin kuvitella niin, vaikkei se olisi tottakaan. Se kuka omin sanoin nostaa itseään jotenkin toisen yläpuolelle, vaikuttaa vähintään hyvin tahdittomalta. Ja jokainen haluaa olla kumppanilleen se "ainoa oikea", eikä se johon tyydyttiin kun parempaa ei saatu. Olipa oikea totuus mikä olikaan.

        Jonkin aikaa viestejäsi lukeneena alan tulla aatoksiin, että olet keskivertoa ulkonäkökeskeisempi, ja ehkä oletat muiden olevan yhtä ulkonäkökeskeisiä kuin sinä...??


      • Gentle Man
        ht ... kirjoitti:

        En vedä herneitä nenään siitä että joku nainen käy muillakin deiteillä. Ihan normaaliahan se on.

        Mutta myönnän että silloin kun nainen ihan suoraan deiteillä sanoi sen että on käynyt deiteillä ja aikoo vielä käydä muutamilla deiteillä ja sitten vasta kun on nekin nähnyt ja tietää kuka kiinnostaa eniten niin jatkaa sen kanssa.

        Eli siis kyse oli siitä että kaikkien meidän miesten piti käytännössä käydä näytillä ja nainen sitten joskus kaikkia deitattuaan valitsee yhden niistä. Vähän sellaista napakymppi meininkiä, jossa neiti X deittailee samanaikaisesti A, B ja C miehiä ja valitsee lopulta kuka kelpaa.

        Vaikka tuo on totta kai ihan sitä karua todellisuutta nettideiteissä, niin ei sitä kannata ääneen sanoa. Koska se osoittaa tavallaan juuri sitä tiettyä "ylimielisyyttä" että kyseinen nainen on jo korottanut itsensä niiden deittailemiensa miesten yläpuolelle. Nainen on siis erikoisasemassa. Yksi nainen, monta miestä. Ja nainen valitsee kuka kelpaa.

        Kysehän on täysin abstraktista käsitteestä, totta kai ne miehetkin voivat samaan aikaan deittailla muita naisia. Mutta siis kyse on lähinnä sosiaalisista konventioista. Tuollaiseen ei pidä tarkoituksella vetää sitä toisen huomiota. Koska vaikka se olisi totuus, niin kukaan ei sen ääneen sanomisesta ilahdu.

        Tavallaan aivan sama kuin vaikkapa se, että jos jollakulla on lihava kumppani, niin ei sitä pidä koskaan ääneen sanoa että "olet lihava ja toivoisin että olisit oikeasti hoikempi". Vaikka varmasti aika moni mies esim. ajattelee noin jos se kumppani lihoaa merkittävästi suhteen aikana. Oikeasti sitä sanotaan valkoinen valhe että "olet ihan hyvä juuri sellaisena kuin olet", koska ei haluta täysin turhaan loukata sitä toista. (Eihän se lihava kumppani sitä ehkä täysin usko, mutta haluaa kuitenkin uskoa ja on tyytyväisempi kuin luokkaavista sanoista.)

        Aivan samoin nettideittailussa. Vaikka joku vähän kauniimpi nainen voi vaikkapa deittailla samaan aikaan kymmentä miestä, jotka kaikki olisivat kiinnostuneita, ja nainen tekee sitten lopulta valintansa kuka oli paras jatkoon.

        Niin, ei tuota pidä niille miehille ääneen sanoa. Tyyliin: "Sinä olet ehdokas numero 8. Olet hieman rumempi kuin ehdokkaat 1,2,5,7 ja 10. Mutta kuitenkin paremman näköinen kuin ehdokkaat 6 tai 9. Mutta koska olet koulutetumpi ja menestyneempi kuin 1,2 ja 5, niin olet vielä harkinnassa. Mutta luultavasti 7 on sinua parempi, joten aion valita sen jos kyseinen mies minut ottaa. Jos ei ota, niin palaan sitten asiaan parin viikon päästä ja saatan ehkä tyytyä sinuun." :P

        Tuohan on oikeasti jopa sitä todellisuutta joillekin nettideiteissä. Mutta ei sitä silti kuulu ääneen sanoa. Koska jos tuon sanoo, niin varmasti vastapuoli vähintään hieman menettää mielenkiintoaan. Kyllä siinä sen verran noin sanovat nostavat itseään sen vastapuolen yläpuolelle. Vaikka olisikin totta että on sitä vastapuolta halutumpi ja siten itsellä on ne valinnan avaimet kädessä.

        Eli ihmiset haluavat olla samalla viivalla kumppaninsa kanssa. Tai ainakin kuvitella niin, vaikkei se olisi tottakaan. Se kuka omin sanoin nostaa itseään jotenkin toisen yläpuolelle, vaikuttaa vähintään hyvin tahdittomalta. Ja jokainen haluaa olla kumppanilleen se "ainoa oikea", eikä se johon tyydyttiin kun parempaa ei saatu. Olipa oikea totuus mikä olikaan.

        Olen samoilla linjoilla ht:n kanssa. Ei häiritse jos nainen on käynyt deiteillä muidenkin kanssa, mutta useamman deittailu samanaikaisesti on eri asia. En sano että väärin, mutta jos haussa on elämänkumppani, tuollainen ei näytä sitoutumisen kannalta hyvältä.

        Heitän pallon takaisin naisille:

        Meillä on treffit, menevät kivasti. Sovittaessa uusista treffeistä sanon: "sopii hienosti! Huomenna käyn treffeillä Johannan kanssa, perjantaina menos leffaan Elisan kanssa, lauantaina romanttiselle laavuretkelle Stellun kans. Öööö, sunnuntaina kävis. Valkkailen tossa ens kuukauden aikana olenko sitoutumassa ja kenet otan jatkoon. Mut hei, sulla on tsäänssejä! Pusipusi, sii jyy".

        Niin, tietysti oikeassa elämässä asia ilmaistaan eri tavalla. Tai ei ilmaista ollenkaan. Mutta tästä on kyse. Minusta tärkeämpää on miten asiat ovat kuin millä sanoilla ne sanotaan tai jätetään sanomatta.


      • Gentle Man kirjoitti:

        Olen samoilla linjoilla ht:n kanssa. Ei häiritse jos nainen on käynyt deiteillä muidenkin kanssa, mutta useamman deittailu samanaikaisesti on eri asia. En sano että väärin, mutta jos haussa on elämänkumppani, tuollainen ei näytä sitoutumisen kannalta hyvältä.

        Heitän pallon takaisin naisille:

        Meillä on treffit, menevät kivasti. Sovittaessa uusista treffeistä sanon: "sopii hienosti! Huomenna käyn treffeillä Johannan kanssa, perjantaina menos leffaan Elisan kanssa, lauantaina romanttiselle laavuretkelle Stellun kans. Öööö, sunnuntaina kävis. Valkkailen tossa ens kuukauden aikana olenko sitoutumassa ja kenet otan jatkoon. Mut hei, sulla on tsäänssejä! Pusipusi, sii jyy".

        Niin, tietysti oikeassa elämässä asia ilmaistaan eri tavalla. Tai ei ilmaista ollenkaan. Mutta tästä on kyse. Minusta tärkeämpää on miten asiat ovat kuin millä sanoilla ne sanotaan tai jätetään sanomatta.

        No mutta toisaaltahan miehet aina sanovat että naisten ei pitäisi tehdä sitä hylkäävää päätöstä heti ekatreffien jälkeen.

        Eli jos minä olen treffeillä sinun kanssasi ja sinä olet (kauneuteni takia, tietysti) ihan kakat housussa etkä saa sanaa suustasi, ja minulle tulee semmoinen kuva etteivät ne treffit nyt niin järjettömän hienot olleet (eli ei saanut selvää onko mies tyhmä, tai ei kiinnostunut tai jotain muuta). Sitten saman iltana kilahtaa viestilaatikkoon viesti kuvan perusteella erittäin komealta Pekalta, joka pyytää minut treffeille.

        Jos nyt ei saisi treffata useampia samanaikaisesti, niin minun on tehtävä päätös että annako sinulle lopullisesti pakit jotta voisi käydä tapaamassa komeaa Pekkaa (joka tietysti voi olla täysi kusipää, enhän tunne häntä vielä), vai hylkäänkö Pekan suoralta kädeltä edes tapaamatta jotta voisin mennä vielä toisille treffeille sinun kanssasi.

        Olisiko tämä sitten miehen logiikan mukaan parempi ratkaisu?


      • Gentle Man
        stellaria81 kirjoitti:

        No mutta toisaaltahan miehet aina sanovat että naisten ei pitäisi tehdä sitä hylkäävää päätöstä heti ekatreffien jälkeen.

        Eli jos minä olen treffeillä sinun kanssasi ja sinä olet (kauneuteni takia, tietysti) ihan kakat housussa etkä saa sanaa suustasi, ja minulle tulee semmoinen kuva etteivät ne treffit nyt niin järjettömän hienot olleet (eli ei saanut selvää onko mies tyhmä, tai ei kiinnostunut tai jotain muuta). Sitten saman iltana kilahtaa viestilaatikkoon viesti kuvan perusteella erittäin komealta Pekalta, joka pyytää minut treffeille.

        Jos nyt ei saisi treffata useampia samanaikaisesti, niin minun on tehtävä päätös että annako sinulle lopullisesti pakit jotta voisi käydä tapaamassa komeaa Pekkaa (joka tietysti voi olla täysi kusipää, enhän tunne häntä vielä), vai hylkäänkö Pekan suoralta kädeltä edes tapaamatta jotta voisin mennä vielä toisille treffeille sinun kanssasi.

        Olisiko tämä sitten miehen logiikan mukaan parempi ratkaisu?

        "Olisiko tämä sitten miehen logiikan mukaan parempi ratkaisu?"

        No tietysti paras ratkaisu olisi dumpata Pekka ja sopia toiset treffit minun kanssani.


      • Salimake
        Gentle Man kirjoitti:

        "Olisiko tämä sitten miehen logiikan mukaan parempi ratkaisu?"

        No tietysti paras ratkaisu olisi dumpata Pekka ja sopia toiset treffit minun kanssani.

        Miehet = loogisia. Naiset = epäloogisia.


      • ht ...
        4+12 kirjoitti:

        Jonkin aikaa viestejäsi lukeneena alan tulla aatoksiin, että olet keskivertoa ulkonäkökeskeisempi, ja ehkä oletat muiden olevan yhtä ulkonäkökeskeisiä kuin sinä...??

        Ulkonäkökeskeinen? :D
        Juu en.

        Ymmärrän miksi ehkä vaikutan sellaiselta. Koska etenkin baariympäristössä olen saanut sellaisen kuvan että se on hyvin pinnallista puuhaa. Ja se varmaan näkyy teksteissä aika kyynisenä ulkoisten seikkojen korostamisena. Ja kun nyt omat kokemukset naisista on sattunut sinne suuntaan, että on tullut ymmärrettyä että se oma raja menee sielläkin osa-aluella jossain.

        Pidän siis pariutumista yleisesti ottaen valitettavan ulkonäkökeskeisenä. Mutta en koe että olisin itse kovin ulkonäkökeskeinen oman partnerin valinnassa. Monet muut asiat painaa paljon enemmän vaakakupissa.

        Olen omaksunut tämän naisten "joko on sitä kemiaa, tai ei ole kemiaa" linjan. Ja se nyt on yhdistelmä mm. ulkonäköä ja luonnetta. Missä ne tarkat rajat kemiaan menee, sitä en varmaan tiedä ennen kuin löydän naisen, joka sen rajan ylittää ja haluaa kanssani suhteeseen.


      • ht ...
        Gentle Man kirjoitti:

        "Olisiko tämä sitten miehen logiikan mukaan parempi ratkaisu?"

        No tietysti paras ratkaisu olisi dumpata Pekka ja sopia toiset treffit minun kanssani.

        Ei. Vaan totuus on tossa se, että jos menee nettideitteihin, niin pitää ymmärtää että ne deittikumppanit voi milloin vaan käydä deiteillä muittekin kanssa kunnes on jotenkin tehty selväksi että tapaillaan eksklusiivisesti.

        Kohteliaisuussyistä sitä tietoa ei tungeta niiden kumppaneiden naamaan.

        Ja on kiinnostunut jostakusta, niin sitten pyrkii tietysti sopimaan pikaisesti uudet deitit sen henkilön kanssa. Ja varmaan viimeistään parien deittien jälkeen, jos oikeasti on kiinnostunut toisesta, ja siis olettaa että toinen on myös kiinnostunut, niin kannattaa se oma kiinnostuminen ilmaista sillä että laittaa sen deittiprofiilinsa piiloon ja toteaa muille joiden kanssa on viestittelemässä että haluaa katsoa jonkun aiemmin löytyneen kanssa eteenpäin joten sori mutta täytyy lopetella viestittely. (silloin tietysti melko varmasti menettää noi muut tapaukset koska se ilmaisee että ne on enintään niitä kakkosvaihtoehtoja).

        Toi ongelma nettideitissä on, että se ei toimi samoilla säännöillä kuin muun elämän deittailu / tapailu. Vaan siinä on perusoletus että henkilöllä voi olla monta rautaa tulessa (etenkin naisilla se on sääntö eikä poikkeus johtuen ehdokkaiden määrästä). Se viestittely on vasta tutustumista, eikä tapailua / suhteen alkua. Ja viestittelyyn kuuluu ainakin minun mielestäni että mielenkiintoiset henkilöt käydään tapaamassa ainakin kerran kasvotusten.

        Milloin se tapaaminen muuttuu tutustumisesta tapailuksi / seurusteluksi, siitä varmaan jokaisella on oma käsityksensä. Ja jos sitä venyttää liikaa ja alkaa pelailemaan usean kanssa samaan aikaan, niin kyllähän siinä riskejä ottaa että ne kaikki kariutuu kun ei voi kunnolla keskittyä keneenkään.

        Ja omasta mielestä ainakin jo joku suutelu tai seksiin päätyminen on ilmiselviä tapauksia että silloin puhutaan jo oikeasta tapailusta tai suhteen alusta, silloin pitäis saman tien katkasta kaikki muu viestittely ja perua muut deitit jos sellaisia on.
        ...Mutta ymmärrän että osa ajattelee asiaa niinkin että seksiä voi harrastaa vaikka deittikumppanin kanssa, vaikkei aikoisi päätyä yhteen. Joten aika sekavaahan tuo voi olla.

        Mutta ihmissuhteet ovat juuri sitä... Sekavaa... Mikään ei ole mustaa eikä valkoista - ei ainakaan ennen kuin selvästi niin sovitaan.

        Aiemmin yritin ajattella tuota paljon mustavalkoisemmin, mutta esim. noi nettideittailukokemukset avasi vähän silmiä sille että tämä onkin enemmänkin sellainen sekava soppa, jossa jokaisella on omat rajansa ja käsityksensä mikä on vaan tutustumista, mikä tosissaan tapailua, jne. Ei ole yhtä oikeaa moraali-standardia. Jokainen joutuu vetämään sen oman rajansa ja miettimään onko se ehkä vastapuoltenkin mielestä ok. Ja jos haluaa selvyyden asiaan, niin pitää vaan sanallisesti selvittää se toisen osapuolen kanssa.

        Tuossa tapauksessa olettaisin että stellaria siis käy molempien kanssa vielä tapaamassa. Asian selkeyttämiseksi ja oman fokuksen ylläpitämiseksi sitten dumppaisi varmaan toisen pois heti kun tietäisi kumpi se on. Sitten muutamien deittien jälkeen ehkä kuulostelisi että onko se kumppani oikeasti kiinnostunut ja jos on, yrittäisi vinkata että itse ainakin olisi valmis katselemaan olisiko jutussa jotain potentiaalia pidemmälle että aikoo laittaa deittiprofiilin tauolle. Johon mies toivottavasti vastaisi jotain että voisi alkaa katselemaan ja laittaisi myös oman profiilin tauolle. Sitten oltaisiin selvästi siis sovittu että nyt tapaillaan toisiamme eikä muita.


    • Mä en kyllä nyt ymmärrä sitä, ettei muka saisi jutella saman illan aikana useammillekin. Eihän ne kaikki ole iskuyrityksiä. Eihän kukaan ulkopuolinen tiedä ovatko ne vaikka työkavereita, sukulaisia, kavereiden kumppaneita...
      Eihän se niin mene, että ravintolaillan aikana saa jutella vain yhdelle ja sitten on jutteluoptiot käytetty vai?

      • -----

        Enklannissa siitä käytetään nimitystä "mingling", josta nettisanakirja tietää kertoa seuraavaa:
        to interact with other human beings;
        to make friends;
        to meet new people.

        Suomessa sellainen on vierasta ja epäilyttävää, eikä ollenkaan suotavaa.


      • 2+12

        Ööö...niin joo, Gentle Man taisikin jo selittää miksi. Eli ht tarkoitti juttelua jossa pyritää pääsemään johonkin. Seksi/suhde. Sinä tarkoitit juttelua ihan muuten vain, mikä ei johda mihinkään koska ei tule sitä kemiaa -> friendzone.

        Kaverina saa jutustella monen kanssa, mutta sillä ei saa mitään. Muunlainen juttelu, kukaan ei halua olla numero kaksi vaan numero yksi. Special.

        Teitysti naisena kuvittelet että mies tulee juttelemaan ilman taka-ajatuksia, kemiat "vain syttyy". Et halua nähdä että pelimiesmaneereistahan siinä on kyse, ehkä huomaamattomista sellaisista.


      • ht ...
        2+12 kirjoitti:

        Ööö...niin joo, Gentle Man taisikin jo selittää miksi. Eli ht tarkoitti juttelua jossa pyritää pääsemään johonkin. Seksi/suhde. Sinä tarkoitit juttelua ihan muuten vain, mikä ei johda mihinkään koska ei tule sitä kemiaa -> friendzone.

        Kaverina saa jutustella monen kanssa, mutta sillä ei saa mitään. Muunlainen juttelu, kukaan ei halua olla numero kaksi vaan numero yksi. Special.

        Teitysti naisena kuvittelet että mies tulee juttelemaan ilman taka-ajatuksia, kemiat "vain syttyy". Et halua nähdä että pelimiesmaneereistahan siinä on kyse, ehkä huomaamattomista sellaisista.

        No siis. Iskemisestä puhuminen oli ehkä vähän huono veto minultakin. Koska se antaa ehkä väärän kuvan että juttelu aina johtaisi johonkin. Ja että tavoite olisi esim. sänkyyn, tms.

        Jos nyt aloitan juttelun baarissa naiselle, niin ei se välttämättä tarkoita että haluaisin naisen kanssa sänkyyn tai edes parisuhteeseen.

        Se tarkoittaa todennäköisimmin sitä että naisen ulkonäkö on herättänyt ainakin siinä määrin huomion että olen kiinnostunut tietämään hieman lisää naisesta.

        Jos käy ilmi jotain sellaista miksi nainen ei minua kiinnosta vaikkapa suhdemielessä (sanotaan vaikka että nainen asuu toisella puolella suomea ja on vain käymässä täällä päin, tai nainen on YH, jolla on jo lapsia, yms.), niin sitten luultavasti jatkan jutustelua ihan vaan huvin vuoksi ja ajan vietoksi. Ei sen tarvitse sitten tarkoittaa mitään. Sitten keskustellaan asiallisesti sen aikaa kun keskustellaan, ilman ainakaan mitään tahallista kipinän yrittämistä.

        Totta kai teoriassa voi silloin tällöin tulla tilanteita missä ihan oikeasti vaan kommentoin jotain naiselle ilman ajatustakaan siitä että kiinnostaako kyseinen nainen minua edes ulkoisesti tai että haluaisin päästä juttelemaan naisen kanssa enempää, mutta nämä tilanteet nyt ovat harvinaisia koska vaativat yleensä jonkun sattuman mistä se kommentti syntyy.

        Mutta joo. Rehellisesti edelleen en tiedä mistä se kipinä syttyisi muusta kuin siitä että nainen pitää ulkonäöstä. Muuten kaikki on vaan asiallista juttelua. Siksi en voi myöskään erotella oikein naisen "iskemistä" ja muuta juttelua baarissa. Kun niillä ei ole alussa mitään eroa. Mutta minusta nyt ei olekaan oikeaksi pelimieheksi.


      • kaikki sinkut minglaamaa
        ----- kirjoitti:

        Enklannissa siitä käytetään nimitystä "mingling", josta nettisanakirja tietää kertoa seuraavaa:
        to interact with other human beings;
        to make friends;
        to meet new people.

        Suomessa sellainen on vierasta ja epäilyttävää, eikä ollenkaan suotavaa.

        "Im single n ready to mingle."


      • PlayTheGame
        ht ... kirjoitti:

        No siis. Iskemisestä puhuminen oli ehkä vähän huono veto minultakin. Koska se antaa ehkä väärän kuvan että juttelu aina johtaisi johonkin. Ja että tavoite olisi esim. sänkyyn, tms.

        Jos nyt aloitan juttelun baarissa naiselle, niin ei se välttämättä tarkoita että haluaisin naisen kanssa sänkyyn tai edes parisuhteeseen.

        Se tarkoittaa todennäköisimmin sitä että naisen ulkonäkö on herättänyt ainakin siinä määrin huomion että olen kiinnostunut tietämään hieman lisää naisesta.

        Jos käy ilmi jotain sellaista miksi nainen ei minua kiinnosta vaikkapa suhdemielessä (sanotaan vaikka että nainen asuu toisella puolella suomea ja on vain käymässä täällä päin, tai nainen on YH, jolla on jo lapsia, yms.), niin sitten luultavasti jatkan jutustelua ihan vaan huvin vuoksi ja ajan vietoksi. Ei sen tarvitse sitten tarkoittaa mitään. Sitten keskustellaan asiallisesti sen aikaa kun keskustellaan, ilman ainakaan mitään tahallista kipinän yrittämistä.

        Totta kai teoriassa voi silloin tällöin tulla tilanteita missä ihan oikeasti vaan kommentoin jotain naiselle ilman ajatustakaan siitä että kiinnostaako kyseinen nainen minua edes ulkoisesti tai että haluaisin päästä juttelemaan naisen kanssa enempää, mutta nämä tilanteet nyt ovat harvinaisia koska vaativat yleensä jonkun sattuman mistä se kommentti syntyy.

        Mutta joo. Rehellisesti edelleen en tiedä mistä se kipinä syttyisi muusta kuin siitä että nainen pitää ulkonäöstä. Muuten kaikki on vaan asiallista juttelua. Siksi en voi myöskään erotella oikein naisen "iskemistä" ja muuta juttelua baarissa. Kun niillä ei ole alussa mitään eroa. Mutta minusta nyt ei olekaan oikeaksi pelimieheksi.

        "Rehellisesti edelleen en tiedä mistä se kipinä syttyisi muusta kuin siitä että nainen pitää ulkonäöstä."

        Olet pahasti hakoteillä.

        Esitän villin arvauksen: ulkonäön, ammatin, koulutuksen, jne kriteerien perusteella olet eri tasolla kuin naiset joita saat. Eli "paperilla" sun pitäis saada paljon kauniimpia ja fiksumpia. Ei WT-osastoa. Menikö oikein?

        Jos menet juttelemaan ihan normaalisti ja sitten katsot hyväksyykö nainen, luultavasti hyväksyy vain jos pystyy ihan järjellä perustelemaan itselleen että tuo mies on sen tasoinen mitä en yleensä saa. Eli parempikuntoinen, siistimmin pukeutunut, varmasti urallaan menestyneempi...mitä vaan kriteerejä naisella onkin.

        Mä taas saan naisia jotka on paperilla korkeampitasoisia. Kauniimpia ja fiksumpiakin kuin mitä tämmöisen ei niin komean nörtin kuuluisi saada. Siksi koska sitä ns. kipinää syntyy, ei kaikkie kanssa mutta aika monien kanssa. Ennen kun opettelin Peliä, en oikein saanut ketään.

        Jos meni yhtään oikein, sun pitäisi ottaa riski. Lähteä viettelemään naista...kiusoittelemalla. Ei validaation kysymistä (noh kelpaanko sulle), oletat että olet enemmän kuin riittävän hyvä. Jos nainen sanoo ei, omaa hölmöyttä :p Saat tylympiä pakkeja silloin kun ei onnaa, mutta aika suurella todennäköisyydellä kuumempia gimmoja silloin kun osuu maaliin.

        Eli nyt sun kohde ehkä ajattelee:
        "Joo en ole maailman hotein nainen, tuo mies on hyvää tasoa...kelpaa mulle"

        Sun kohteen pitäis ajatella:
        "Hyviä miehiä, ei vaan kolahda...mutta tää ht, tässä on sitä jotain"


      • vanha juoppo
        PlayTheGame kirjoitti:

        "Rehellisesti edelleen en tiedä mistä se kipinä syttyisi muusta kuin siitä että nainen pitää ulkonäöstä."

        Olet pahasti hakoteillä.

        Esitän villin arvauksen: ulkonäön, ammatin, koulutuksen, jne kriteerien perusteella olet eri tasolla kuin naiset joita saat. Eli "paperilla" sun pitäis saada paljon kauniimpia ja fiksumpia. Ei WT-osastoa. Menikö oikein?

        Jos menet juttelemaan ihan normaalisti ja sitten katsot hyväksyykö nainen, luultavasti hyväksyy vain jos pystyy ihan järjellä perustelemaan itselleen että tuo mies on sen tasoinen mitä en yleensä saa. Eli parempikuntoinen, siistimmin pukeutunut, varmasti urallaan menestyneempi...mitä vaan kriteerejä naisella onkin.

        Mä taas saan naisia jotka on paperilla korkeampitasoisia. Kauniimpia ja fiksumpiakin kuin mitä tämmöisen ei niin komean nörtin kuuluisi saada. Siksi koska sitä ns. kipinää syntyy, ei kaikkie kanssa mutta aika monien kanssa. Ennen kun opettelin Peliä, en oikein saanut ketään.

        Jos meni yhtään oikein, sun pitäisi ottaa riski. Lähteä viettelemään naista...kiusoittelemalla. Ei validaation kysymistä (noh kelpaanko sulle), oletat että olet enemmän kuin riittävän hyvä. Jos nainen sanoo ei, omaa hölmöyttä :p Saat tylympiä pakkeja silloin kun ei onnaa, mutta aika suurella todennäköisyydellä kuumempia gimmoja silloin kun osuu maaliin.

        Eli nyt sun kohde ehkä ajattelee:
        "Joo en ole maailman hotein nainen, tuo mies on hyvää tasoa...kelpaa mulle"

        Sun kohteen pitäis ajatella:
        "Hyviä miehiä, ei vaan kolahda...mutta tää ht, tässä on sitä jotain"

        Kuulkaas, olen edelleen humalassa ja vahvasti sitä mieltä, ja tässä samalla viinaa kiskoen edelleen.. Että. miehen ei tule tehdä lainkaan aloitteita. On paras vetää viinaa, ja katsoa millaisia naisia seuraan liittyy. Tämä saattaa kuulostaa nuorelle miehelle täysin järjettömäle strategialle, ja niin varmaan onkin, mutta tämä toimii vanhemmalla miehellä todella hyvin.

        Miehen kannalta on näet olemassa kolmenlaisia naisia:
        1) ei naiset
        2) ehkä naiset ja
        3) kyllä naiset.

        Jokainen tietty tunnistaa ei naisen, ok? Mutta, ehkä naiset ovat vittumaisia olentoja, nistä ei saa mitään tolkkua. Ehkä nainen antaa ymmärtää jotain, mutta ei ymmärrä antaa mitään, todellisen ehkä naisen kanssa asioita voi jahkailla vuositolkulla.

        Jos mies haluaa panna, on paras pitäytyä pelkästään kyllä naisissa.

        Mistä tunnistaa kyllä naisen, no joo, hänet tunnistaa siitä, että hän tulee luoksesi ja haluaa kommunikoida ja viedä asiaa etenpäin myös omalla panoksellaan. Kyllä nainen ottaa nopeasti fyysisen kontaktin ja haluaa keskustella esim. vyön alapuolisista asioista. Kyllä nainen antaa paljon anteeksi, auttaa miestä asian loppuun viemiseksi. Ymmärrättekö.. Kyllä nainen on se nainen joka pitää sinusta mies;)

        Jokaiselle löytyy kyllä naisia, viinan kiskominen auttaa heidän löytymisessään;)


      • ht ...
        vanha juoppo kirjoitti:

        Kuulkaas, olen edelleen humalassa ja vahvasti sitä mieltä, ja tässä samalla viinaa kiskoen edelleen.. Että. miehen ei tule tehdä lainkaan aloitteita. On paras vetää viinaa, ja katsoa millaisia naisia seuraan liittyy. Tämä saattaa kuulostaa nuorelle miehelle täysin järjettömäle strategialle, ja niin varmaan onkin, mutta tämä toimii vanhemmalla miehellä todella hyvin.

        Miehen kannalta on näet olemassa kolmenlaisia naisia:
        1) ei naiset
        2) ehkä naiset ja
        3) kyllä naiset.

        Jokainen tietty tunnistaa ei naisen, ok? Mutta, ehkä naiset ovat vittumaisia olentoja, nistä ei saa mitään tolkkua. Ehkä nainen antaa ymmärtää jotain, mutta ei ymmärrä antaa mitään, todellisen ehkä naisen kanssa asioita voi jahkailla vuositolkulla.

        Jos mies haluaa panna, on paras pitäytyä pelkästään kyllä naisissa.

        Mistä tunnistaa kyllä naisen, no joo, hänet tunnistaa siitä, että hän tulee luoksesi ja haluaa kommunikoida ja viedä asiaa etenpäin myös omalla panoksellaan. Kyllä nainen ottaa nopeasti fyysisen kontaktin ja haluaa keskustella esim. vyön alapuolisista asioista. Kyllä nainen antaa paljon anteeksi, auttaa miestä asian loppuun viemiseksi. Ymmärrättekö.. Kyllä nainen on se nainen joka pitää sinusta mies;)

        Jokaiselle löytyy kyllä naisia, viinan kiskominen auttaa heidän löytymisessään;)

        Niin. Tiedän itsekin että on noita 1) ei 2) ehkä 3) kyllä naisia.

        Ei naiset on niitä, jotka baarissa heti tekee selväksi ettei kiinnosta yhtään. Turha edes yrittää.

        Kyllä naiset on niitä, jotka lähestyy joko itse tai joilla on naamalla heti se hymy ja intensiivinen katse heti ensimmäisten lauseesta lähtien kun nille menee juttelemaan. Näiltä naisista siis tietää saavansa seksiä illan päätteeksi jos sitä haluaa.

        Ehkä naiset on sit kai niitä, jotka suostuu juttelemaan, mutta joihin pitäisi jotenkin onnistua luonteellaan ja iskemistaidoillaan tekemään vaikutus (eipä tule minun kanssani tapahtumaan, ei ole ainakaan koskaan vielä tapahtunut.)

        Ja tosiaan noita kyllä naisiakin siis löytyy. Mutta niissä on vain se vika, että selvästikin kaikki niistä naisista valitsevat minut sen perusteella että "tuossahan on ihan mukiinmenevän näköinen siisti mies yön panoksi". Ja kaikilla niistä naisista tuntuu olevan jokin syy miksi eivät ehkä yritä sitä jotain vielä komeampaa miestä (ts. eivät ole niin tasokkaita että kelpaisivat tuosta vaan jokaiselle miehelle).

        Rehellisesti.. Naiset tietävät (tiedostamatta ehkä) markkina-arvonsa, ja se määrää sen missä se ei,ehkä,kyllä raja kulkee kunkin miehen kanssa. Miehen ulkonäkö ja olemus määrää ton pitkälti. Ja oikeanlaisella käytöksellä (luonteella) mies voisi liikuttaa tota rajaa johonkin suuntaan. Siis lähinnä tuolla ehkä naisten alueella, että kumpaan suuntaan ne naiset kallistuvat.

        Oma luonne on naisten iskemismielessä niin p*skaa, että ne ehkä naiset tuntuu aina kallistuvat sen ei:n puolelle. Kovalla harjoittelulla ja hyvällä tuurilla vois ehkä joskus saada sen kääntymään toiseen suuntaan. Siinä olisikin sitten varmaan se elämän ensimmäinen oikea suhde (ja toivottavasti se viimeinen).


      • ht ... kirjoitti:

        Niin. Tiedän itsekin että on noita 1) ei 2) ehkä 3) kyllä naisia.

        Ei naiset on niitä, jotka baarissa heti tekee selväksi ettei kiinnosta yhtään. Turha edes yrittää.

        Kyllä naiset on niitä, jotka lähestyy joko itse tai joilla on naamalla heti se hymy ja intensiivinen katse heti ensimmäisten lauseesta lähtien kun nille menee juttelemaan. Näiltä naisista siis tietää saavansa seksiä illan päätteeksi jos sitä haluaa.

        Ehkä naiset on sit kai niitä, jotka suostuu juttelemaan, mutta joihin pitäisi jotenkin onnistua luonteellaan ja iskemistaidoillaan tekemään vaikutus (eipä tule minun kanssani tapahtumaan, ei ole ainakaan koskaan vielä tapahtunut.)

        Ja tosiaan noita kyllä naisiakin siis löytyy. Mutta niissä on vain se vika, että selvästikin kaikki niistä naisista valitsevat minut sen perusteella että "tuossahan on ihan mukiinmenevän näköinen siisti mies yön panoksi". Ja kaikilla niistä naisista tuntuu olevan jokin syy miksi eivät ehkä yritä sitä jotain vielä komeampaa miestä (ts. eivät ole niin tasokkaita että kelpaisivat tuosta vaan jokaiselle miehelle).

        Rehellisesti.. Naiset tietävät (tiedostamatta ehkä) markkina-arvonsa, ja se määrää sen missä se ei,ehkä,kyllä raja kulkee kunkin miehen kanssa. Miehen ulkonäkö ja olemus määrää ton pitkälti. Ja oikeanlaisella käytöksellä (luonteella) mies voisi liikuttaa tota rajaa johonkin suuntaan. Siis lähinnä tuolla ehkä naisten alueella, että kumpaan suuntaan ne naiset kallistuvat.

        Oma luonne on naisten iskemismielessä niin p*skaa, että ne ehkä naiset tuntuu aina kallistuvat sen ei:n puolelle. Kovalla harjoittelulla ja hyvällä tuurilla vois ehkä joskus saada sen kääntymään toiseen suuntaan. Siinä olisikin sitten varmaan se elämän ensimmäinen oikea suhde (ja toivottavasti se viimeinen).

        Myös ehkä-nainen voi olla itse aloitteentekijä. Ei se naisen aloite automaattisesti tarkoita, että nainen on varma nakki sänkyyn.
        Ehkä-nainenkin saattaa vaan haluta tutustua. On sen verran kiinnostunut tehdäkseen aloitteen, mutta mieli voikin muuttua kun keskustelu etenee ja miehestä ilmenee jotain, mikä latistaa mielenkiinnon.


      • Ex PUA
        vanha juoppo kirjoitti:

        Kuulkaas, olen edelleen humalassa ja vahvasti sitä mieltä, ja tässä samalla viinaa kiskoen edelleen.. Että. miehen ei tule tehdä lainkaan aloitteita. On paras vetää viinaa, ja katsoa millaisia naisia seuraan liittyy. Tämä saattaa kuulostaa nuorelle miehelle täysin järjettömäle strategialle, ja niin varmaan onkin, mutta tämä toimii vanhemmalla miehellä todella hyvin.

        Miehen kannalta on näet olemassa kolmenlaisia naisia:
        1) ei naiset
        2) ehkä naiset ja
        3) kyllä naiset.

        Jokainen tietty tunnistaa ei naisen, ok? Mutta, ehkä naiset ovat vittumaisia olentoja, nistä ei saa mitään tolkkua. Ehkä nainen antaa ymmärtää jotain, mutta ei ymmärrä antaa mitään, todellisen ehkä naisen kanssa asioita voi jahkailla vuositolkulla.

        Jos mies haluaa panna, on paras pitäytyä pelkästään kyllä naisissa.

        Mistä tunnistaa kyllä naisen, no joo, hänet tunnistaa siitä, että hän tulee luoksesi ja haluaa kommunikoida ja viedä asiaa etenpäin myös omalla panoksellaan. Kyllä nainen ottaa nopeasti fyysisen kontaktin ja haluaa keskustella esim. vyön alapuolisista asioista. Kyllä nainen antaa paljon anteeksi, auttaa miestä asian loppuun viemiseksi. Ymmärrättekö.. Kyllä nainen on se nainen joka pitää sinusta mies;)

        Jokaiselle löytyy kyllä naisia, viinan kiskominen auttaa heidän löytymisessään;)

        "Miehen kannalta on näet olemassa kolmenlaisia naisia:
        1) ei naiset
        2) ehkä naiset ja
        3) kyllä naiset."

        Juuri näin!

        Pelipupet eivät ymmärrä tätä, vaan hakkaavat enemmän tai vähemmän tuloksettomasti päätänsä seinään ryhmien 2 ja 3 kanssa.


      • ht ...
        pimppaloora kirjoitti:

        Myös ehkä-nainen voi olla itse aloitteentekijä. Ei se naisen aloite automaattisesti tarkoita, että nainen on varma nakki sänkyyn.
        Ehkä-nainenkin saattaa vaan haluta tutustua. On sen verran kiinnostunut tehdäkseen aloitteen, mutta mieli voikin muuttua kun keskustelu etenee ja miehestä ilmenee jotain, mikä latistaa mielenkiinnon.

        Joo. Siis nimenomaan "ehkä" naiset on niitä, joita en omilla hurmaustaidoillani mihinkään saa etenemään... tai siis eihän minulla sellaisia taitoja ole, en edes koskaan ole ajatellut että "pitäisi yrittää hurmata" nainen kun keskustelen naisen kanssa. Ja siinä se vika varmaan osaltaan onkin.

        Ne "kyllä" naiset on olleet niitä, jotka heti on päättäneet ulkonäöstä ja olemuksesta että tuo mies tuosta tälle yölle. Sen jälkeen se keskustelu on enemmän mennyt sitä rataa että en ole mitenkään naista yhtään enempää hurmannut (paitsi enintään täysin sattumalta ja puolivahingossa), mutta en ole latistanutkaan tuota naisen ajatusta käyttäytymällä mitenkään idioottimaisesti.

        Ja totta kai välillä pystyy suoraan tietämään mitä kaikkea typeryyksiä sitä on tullut sanottua "ehkä" naisen seurassa, niin että siihen se kiinnostus on ainakin osittain latistunut. (Kyllähän sitä naisen elekielestä jo asian näkee jos jonkun pahan sammakon päästää suustaan.) Mutta taitaa myös usein kyse olla vaan siitä että sitä on itse yleisesti ottaen vääränlainen luonne ja usein liian jäässä että pystyisi rennon järkevästi ja sujuvasti keskustelemaan. Joko ei tiedä mitä sanoa ja on tilanteessa selvästi vaivaantuneena ja sen näköisenä että etsii pakotietä, tai sitten toisessa ääripäässä erehtyy höpöttämään ja jaarittelemaan fiksaantuneesti jostain aivan turhanpäiväisestä asiasta, joka naista ei voisi vähempää kiinnostaa. Tulee helposti sellaista "minäkeskeistä" höpöttävää ulosantia ei kiinnostavista asioista sen sijaan että oikeasti pystyisi keskittymään kumppaniinsa. Hermostuksissa höpöttämistä tai jäätymistä. Ei ainakaan mitään rentoa, järkevää tai huumoripitoista keskustelua.

        No. Tavallaan se kaikki kertoo kai luonteesta. Ehkä nainen tekee oikean valinnan kun ei kelpuuta tuollaisen perusteella. Toisaalta taas, tilanne ei mitenkään vastaa ns. arkipäiväistä tilannetta, joten onhan se ikävää joutua sen epänormaalin tilanteen perusteella hylätyksi.

        Ei kai tuossa auta muu kuin yrittää opetella. Luonne ei mihinkään muutu, mutta jos ainakin tarpeeksi paljon tuota keskustelua harrastaa, niin ennen pitkää se muuttuu sen verran tutuksi ja niin yhdentekeväksi arkipäiväiseksi tapahtumaksi, että pystyy olemaan jotenkin rento siinä tilanteessa. Sitten vielä kun opettelee pitämään suunsa kiinni huonoista asioista ja tuomaan niitä hyviä asioita oikealla tavalla esille. Ja samalla myös tuomaan sitä pilkettä silmäkulmaan ja hieman kiusoittelevan humoristisesti ehkä heittämään juttuakin, niin voisi joskus onnistua. Helppoa tuo ei ole, koska pitäisi päästä harjoittelemaan tuota ja paljon. Ja se onnistuisi helpommin jos olisi vaikkapa komeampi tai olisi jo valmiiksi ne paremmat taidot, jolloin pääsisi helpommin juttelemaan satunnaisten naisten kanssa.


    • Gentle Man

      Minullekaan ei aukea miksi ei saisi jutella monille? Ongelmahan miehen näkökulmasta katsottuna on se että pelkkä ystävällinen jutustelu ei takuulla kolahda naiseen - tässä tullaan taas siihen peliin, tai vuorovaikutukseen, tai sosiaalisiin taitoihin, mitä termia romanttisesta/seksuaalisesta piiloviestinnästä halutaankaan käyttää. Se jos näyttää kiinnostuksensa kymmeneen naiseen yhden illan aikana, alkaa olle epäuskottavaa. Tässä on sekin paradoksi että kiinnostus tulisi näyttää heti jotta kipinä syttyisi, mutta kiinnostus ei saisi perustua vain ulkonäköön - mikä onkin kinkkisempi juttu silloin kun mennään juttelemaan täysin vieraalle ihmiselle ;) Mitä peli sitten on? Varmaankin tämän paradoksin kiertämistä. Kipinän sytyttämiseksi vaistot sytytetään epäsuorasti. Nainen tuntee seksuaalisen jännitteen, mutta rationaalinen mieli sanoo että tässä ollaan vain tutustumassa. Rationalisointihamsteri, kaikki vain tapahtui. Mies on tehnyt osansa pariutumisnäytelmässä.

      Eli niin, minusta on täysin ok kartoittaa monia naisia tai miehiä. Jos tuntuu että nyt ollaan aivan eri aaltopituudella, miksi odottaa seuraavaan iltaan ennen kuin saa tutustua seuraavaan? Järjetöntä.

      Usean deittaileminen samanaikaisesti on eri asia, ainakin minä olen liian vanhanaikainen leikkimään karkkikauppaa. Ja millä suhde yhden ihmisen kanssa toimisi, jos heti alkutilanteessa on useampi rauta tulessa. Tämä olisi ainakin minulle kerrasta dealbreaker.

      • PlayTheGame

        Sulle taas sanoisin että jos tämä aiheuttaa ongelmia, on kaks hyvää strategiaa:

        1) Buyer-seller dynamic. Eli olet ikään kuin ostamassa telkkaria. Et myy itseäsi naiselle, etkä lupaa ostaa mitään. Telkku näyttää hyvältä, sun homma on testata onko siinä ominaisuuksia joita haet.

        2) Haet seksiä, et muuta. Jos seksi on hyvää, ehkä haluat lisää seksiä. Jos nainen osoittautuu mukavaksi, ehkä haluat suhteen. Eli laitatkin ulkonäön ykkösprioriteetiksi. Kuulostaa pinnalliselta, joo tiedän. Mutta pointti on siinä että näin saa kokemuksia, ja pikku hiljaa alkaa löytymään naisia jotka kiinnostaa sua muutenkin kuin seksin osalta.

        Ja tietysti nää sopii yhteen. Sä olet nimittäin siinä ihan oikeassa että kaverillinen tutustuminen harvemmin toimii, ja toisaalta et sä koskaan opi arvaamaan 100% varmuudella pelkän olemuksen perusteella onko kohde luonteeltaan sellainen jota olet hakemassa.


      • vanha juoppo
        PlayTheGame kirjoitti:

        Sulle taas sanoisin että jos tämä aiheuttaa ongelmia, on kaks hyvää strategiaa:

        1) Buyer-seller dynamic. Eli olet ikään kuin ostamassa telkkaria. Et myy itseäsi naiselle, etkä lupaa ostaa mitään. Telkku näyttää hyvältä, sun homma on testata onko siinä ominaisuuksia joita haet.

        2) Haet seksiä, et muuta. Jos seksi on hyvää, ehkä haluat lisää seksiä. Jos nainen osoittautuu mukavaksi, ehkä haluat suhteen. Eli laitatkin ulkonäön ykkösprioriteetiksi. Kuulostaa pinnalliselta, joo tiedän. Mutta pointti on siinä että näin saa kokemuksia, ja pikku hiljaa alkaa löytymään naisia jotka kiinnostaa sua muutenkin kuin seksin osalta.

        Ja tietysti nää sopii yhteen. Sä olet nimittäin siinä ihan oikeassa että kaverillinen tutustuminen harvemmin toimii, ja toisaalta et sä koskaan opi arvaamaan 100% varmuudella pelkän olemuksen perusteella onko kohde luonteeltaan sellainen jota olet hakemassa.

        Olen melkein samaa mieltä.

        Jos lähdetään tästä "Sä olet nimittäin siinä ihan oikeassa että kaverillinen tutustuminen harvemmin toimii", niin olen sitämieltä että naisen kanssa ei kannata koskaan olla liikkeellä kaverimielialalla. Nainen on joko mahdollinen pano tai sitten, aivan, ei mitään. En ole koskaan ymmärtänyt kaveripoikajuttuja.

        Aina kun nainen lähestyy minua, vanhaa juoppoa (=en ole komea, en ole rikas, en ole mitäään, olen vain vanha juoppo) nainen (=kyllä nainen) vie hyvin nopeasti keskutelun seksuaaliselle tasolle ja haluaa kosketusta. Ok, tietenkin autan naista tässä ja hymyilen sisääpäin kun huomaan mitä nainen on jälleen tekemässä..

        Juokaa viinaa, se auttaa.


    • Marjastaja

      Olen nainen. Se heti ekana tiedoksenne :D
      Olin nettideitissä. Lähetin aloitusviestin niille saman maakunnan miehille, jotka eivät minulle lähettäneet kahden ensimmäisen viikon aikana. Myös muualla netissä iskin muutaman miehen. Olin vakavalla mielellä etsimässä suhdetta. Olen ollut aina vakavalla mielellä suhteen suhteen miehen kanssa kiinnostuessamme. Nyt on ikää sen verran, että ajattelin jonkun samanikäluokan miehenkin lopettelevan metsästysharrastustaan ja ajattelevan kuten minä, että olisi kiva olla yhdessä ja tehdä kaikenlaista yhdessä, matkustella, olla vain lähekkäin. Ja ennen kaikkea marjastaa :D
      Kaikki, joille lähetin aloitusviestin vastasivat.
      Mutta sinne marjastamaan en saanut ketään! Siis oikeasti, en ketään!
      Miten ihanaa olisi ollut kirmailla aurinkoisilla kankahilla, joiden mättähillä puolukat punertaa. Mutta ei.
      Raikkaasta punaposkisesta miehestä tykkään, hänellä on raikkaat ajatuksetkin, jopa kaiken ikää.
      Kotinsa tutkimusluolassa häärivä mieskin olisi ollut nappiyksilö, koska tutkin itsekin, joka asia sivumennen sanoen on ufojuttu miehille, uuuf, ja kun minusta olisi must, että mies kiinnostuu mun tutkimisistani ja alkaa itsekin opetella tutkiskelemaan.
      Saunailtoja olisin saanut ja kotiini yöksi ohikulkumatkallaan.
      Raitis olen myös, siinä lisä-turn-off.
      Yksin olen myös.
      Enää en ole nettideitissä mutta siellä ne miehet yhä valkkaa naisista itselleen prinsessaa. Hiukan olen seuraillut tietämieni miesten touhuja ja huomannut, että välillä jopa kuukaudeksi menevät pois ja sitten taas uudestaan profiili entisin tekstein on aktiivisena etsimässä.

      • Marjastaja

      • Marjastaja
        Marjastaja kirjoitti:

        Kirjoitin kommenttini väitteeksi ylempänä oleville väitteille KAIKISTA naisista.
        En käy baareissakaan :D

        http://www.youtube.com/watch?v=fHtdOXV7ov0

        Tältä palstalta en etsi miestä. Enkä netistä muualtakaan.
        Vaan sieltä marjametsästä :D


    • ryppis

      Hetkinen muuten, onko tämä ht... sama tyyppi joka kirjoitti aikaisemmin nimimerkillä, jossa olivat alkukirjaimet h ja t? Aika ovelaa.

      • ht ...

        Ahkerat vakiopalstailijat varmasti tietävät millä nimimerkillä olin alunperin alkukesästä. Ei se ole mikään salaisuus, mutten sitä pahemmin täällä huutele.

        Tietävät myös miksi meinasin palstalta kadota ja sitten kun päädyin takaisin niin en halunnut olla enää sillä rekisteröidyllä nimimerkillä enkä _aikonut_ olla täällä pysyvästi, joten käytin vaan "ht palstavisiitillä" nimimerkkiä. Lopputulos nyt sitten oli mitä oli, jumiin jäin palstalle, ja nykyään vaan "ht ..."


    • Kun lukee näitä hirvittävän pitkiä teorioita rationalisointihamstereista (Gentle Manin lempisana nykyään) ja peleistä, niin on kyllä ihan pakko todeta, että hyötyisitte paljon enemmän siitä, jos tänään menisitte baariin (ja huomenna ja ensi viikonloppuna ja sitä seuraavana) ja kokeilisitte ihan käytännössä niitä erilaisia lähestymistapoja, sen sijaan että todistelette täällä toisillenne, kuinka naiset ajattelevat ja toimivat.

      • Marjastaja

        "kokeilisitte ihan käytännössä niitä erilaisia lähestymistapoja, sen sijaan että todistelette täällä toisillenne, kuinka naiset ajattelevat ja toimivat."

        Ja kun vielä KAIKKI naiset näin "ajattelevat ja toimivat."

        BUAAAAH

        HUOM HYVÄT HERRAT!!!!
        ylläolevalla räkätysnaurulla ei ole mitään sukua teidän PUAllenne!


      • Gentle Man

        "Kun lukee näitä hirvittävän pitkiä teorioita rationalisointihamstereista (Gentle Manin lempisana nykyään)"

        Kirjallisessa ulosannissa lienee parantamisen varaa jos muistaakseni kahdesti käyttämäni termi on lempisanani :D

        Palstahan on juuri sitä varten että voi miettiä näitä teorioita - siellä baarissa (tai ystävien kanssa, harrastuksissa, töissä, jne) voi sitten tehdä muuta. Pariutumisteorioiden esittäminen yökerhossa olisi ajanhukkaa, kuin myös mene baariin-mantran toistaminen palstalla.

        Miten olisi jos toisit oman kontribuutiosi keskusteluun, yksityiskohtaisempien käytännön neuvojen tai vaikka hauskan teorian muodossa? ;)


      • 2+12
        Gentle Man kirjoitti:

        "Kun lukee näitä hirvittävän pitkiä teorioita rationalisointihamstereista (Gentle Manin lempisana nykyään)"

        Kirjallisessa ulosannissa lienee parantamisen varaa jos muistaakseni kahdesti käyttämäni termi on lempisanani :D

        Palstahan on juuri sitä varten että voi miettiä näitä teorioita - siellä baarissa (tai ystävien kanssa, harrastuksissa, töissä, jne) voi sitten tehdä muuta. Pariutumisteorioiden esittäminen yökerhossa olisi ajanhukkaa, kuin myös mene baariin-mantran toistaminen palstalla.

        Miten olisi jos toisit oman kontribuutiosi keskusteluun, yksityiskohtaisempien käytännön neuvojen tai vaikka hauskan teorian muodossa? ;)

        ei helkan kanssa kannata keskustella. väsähtänyt toimistotäti joka kirjoittelee läl-läl-lää tasoisia kommentteja aina kun on saanut joltain ikääntyvältä pelimieheltä huomiota siellä mummotunnelissa.

        näillä potentiaalia omaavilla ätmeillä/ketmeillä kuten gm ja ht on vaikka 10 vuotta aikaa opetella sitä peliä, ja sittenkin voi helposti pokailla naisia jotka on 10 vuotta nuorempia kuin helka nyt.

        taitaa se katkeruus paistaa läpi noista kommenteista, kun aina pitää pilkata at-miehiä?


      • Gentle Man kirjoitti:

        "Kun lukee näitä hirvittävän pitkiä teorioita rationalisointihamstereista (Gentle Manin lempisana nykyään)"

        Kirjallisessa ulosannissa lienee parantamisen varaa jos muistaakseni kahdesti käyttämäni termi on lempisanani :D

        Palstahan on juuri sitä varten että voi miettiä näitä teorioita - siellä baarissa (tai ystävien kanssa, harrastuksissa, töissä, jne) voi sitten tehdä muuta. Pariutumisteorioiden esittäminen yökerhossa olisi ajanhukkaa, kuin myös mene baariin-mantran toistaminen palstalla.

        Miten olisi jos toisit oman kontribuutiosi keskusteluun, yksityiskohtaisempien käytännön neuvojen tai vaikka hauskan teorian muodossa? ;)

        Miksi se naisten kontribuutio on niin toivottua, kun lopputuloksena on kuitenkin sen mitätöinti? Emmehän me naiset teidän mukaanne edes tiedä itse mitä haluamme tai jos tiedämme, niin ohjeemme eivät kuitenkaan auta mitään. Mutta:

        ht: "Mutta jos nyt oikeasti joku osaisi kertoa mistä niitä naisia sitten saa olemalla oma epäitsevarma itsensä ja keräämättä ensin niitä 20 pakkia satunnaisilta naisilta, niin mielelläni kuulisin. Enköhän ole jo nämä palstan vinkit kyllä moneen kertaan kuullut. Tuskin on mitään uutta tarjolla."

        GM: "En ole myöskään nähnyt tilannetta jossa mies valloittaa naisen kokonaan ilman maneereja joita täällä kutsutaan peliksi. Nainen voi tuntea olevansa elokuvassa, kaikki vain tapahtuu. Mutta kyllä sieltä taustalta löytyy ohjaaja, käsikirjoittaja, lavastaja, jne. Tätä kukaan ei tunnusta, etenkään naisille."

        Minä olen jo aikaisemmin kutsunut niitä sosiaalisiksi vuorovaikutustaidoiksi. Ja nainen osallistuu tilanteeseen ihan yhtä aktiivisesti. Joku taisi kirjoittaa aiheesta vertaamalla sitä tanssiin: vaaditaan yhteispeliä. Minusta se on erinomainen vertaus.

        "Kiitos tällaiselle kokemattomalle miehelle epätyypillisen kaveripiirin, on tullut nähtyä sivusta monenlaisia ihmisiä ja tilanteita. Mitä enemmän näkee, sitä vähemmän uskoo siihen mukavaan naiseen joka ei lankea pelimieheen."

        Pelimies = mies, jolla on paljon ystäviä ja hyvät vuorovaikutustaidot? Anyway, oletko varma, että kyseessä on tosiaan aina 'lankeaminen'? Entä jos nainen on täysin tietoinen siitä, mihin soidintanssin toivotaan johtavan, ja ihan tietoisesti osallistuu siihen? Okei, joskus voi käydä niin, että sen "pelimiehen" kanssa olisi halunnut enemmänkin, mutta usko tai älä, moni nainen viettää mielellään heidän kanssaan edes sen yhden yön tai muutaman tapaamisen, vaikka sitten pettyisikin.

        "Kun mies osaa laajan kokemuksensa ansiosta lukea naista, johan syntyy tunne mystisestä kemiasta ja yhteenkuluvuudesta. Rationalisointihamsteri pitää huolen lopusta."

        Kemiakeskustelu on jo kertaalleen käyty ja itse liitän sen pikemmin feromoneihin kuin vuorovaikutustaitoihin.

        "Jossain vaiheessa herrasmiehenkin kärsivällisyys loppuu. Parikymppisenä koin riittävän monta kertaa tilanteen jossa "kunnollisista miehistä tykkäävä" nainen jutteli kanssani syvällisiä pitkään, mutta siinä vaiheessa kun peluri tuli pöytään, silmät olivat sekunnissa lautasina kun primitiiviset vaistot heräsivät."

        "Primitiiviset vaistot heräsivät"? Tarkoitatko nyt, että kyseessä olivat nimenomaan ne feromonit? Tai ylipäänsä evoluutiobiologinen reaktio? Jos näin, niin silloinhan on turha syyttää meitä naisia siitä, että kiimap*llumme kostuu tietynlaisista uroksista, koska yhtä johdonmukaista olisi syyttää miestä vaikka aamuerektiosta.

        Voin kertoa, että on olemassa myös miehiä, jotka antavat ymmärtää olevansa hyvin kiinnostuneita tavisnaisesta - kunnes näköpiiriin osuu antavaan kaula-aukkoon ja tiukkoihin pöksyihin pukeutunut isotissinen blondi, ja tavisnainen huomaa puhuvansa seinälle. Turha siitä on palkokasveja sieraimiinsa vetää; silloin, kun ollaan ympäristössä, jossa ulkonäkö/habitus ratkaisee, vie aina joku pisimmän korren.

        "Uteliaisuus herää: voisinko minä olla, edes kerran, se mies "joka vain sytyttää"?"

        Miksi et voisi?


      • helka kirjoitti:

        Miksi se naisten kontribuutio on niin toivottua, kun lopputuloksena on kuitenkin sen mitätöinti? Emmehän me naiset teidän mukaanne edes tiedä itse mitä haluamme tai jos tiedämme, niin ohjeemme eivät kuitenkaan auta mitään. Mutta:

        ht: "Mutta jos nyt oikeasti joku osaisi kertoa mistä niitä naisia sitten saa olemalla oma epäitsevarma itsensä ja keräämättä ensin niitä 20 pakkia satunnaisilta naisilta, niin mielelläni kuulisin. Enköhän ole jo nämä palstan vinkit kyllä moneen kertaan kuullut. Tuskin on mitään uutta tarjolla."

        GM: "En ole myöskään nähnyt tilannetta jossa mies valloittaa naisen kokonaan ilman maneereja joita täällä kutsutaan peliksi. Nainen voi tuntea olevansa elokuvassa, kaikki vain tapahtuu. Mutta kyllä sieltä taustalta löytyy ohjaaja, käsikirjoittaja, lavastaja, jne. Tätä kukaan ei tunnusta, etenkään naisille."

        Minä olen jo aikaisemmin kutsunut niitä sosiaalisiksi vuorovaikutustaidoiksi. Ja nainen osallistuu tilanteeseen ihan yhtä aktiivisesti. Joku taisi kirjoittaa aiheesta vertaamalla sitä tanssiin: vaaditaan yhteispeliä. Minusta se on erinomainen vertaus.

        "Kiitos tällaiselle kokemattomalle miehelle epätyypillisen kaveripiirin, on tullut nähtyä sivusta monenlaisia ihmisiä ja tilanteita. Mitä enemmän näkee, sitä vähemmän uskoo siihen mukavaan naiseen joka ei lankea pelimieheen."

        Pelimies = mies, jolla on paljon ystäviä ja hyvät vuorovaikutustaidot? Anyway, oletko varma, että kyseessä on tosiaan aina 'lankeaminen'? Entä jos nainen on täysin tietoinen siitä, mihin soidintanssin toivotaan johtavan, ja ihan tietoisesti osallistuu siihen? Okei, joskus voi käydä niin, että sen "pelimiehen" kanssa olisi halunnut enemmänkin, mutta usko tai älä, moni nainen viettää mielellään heidän kanssaan edes sen yhden yön tai muutaman tapaamisen, vaikka sitten pettyisikin.

        "Kun mies osaa laajan kokemuksensa ansiosta lukea naista, johan syntyy tunne mystisestä kemiasta ja yhteenkuluvuudesta. Rationalisointihamsteri pitää huolen lopusta."

        Kemiakeskustelu on jo kertaalleen käyty ja itse liitän sen pikemmin feromoneihin kuin vuorovaikutustaitoihin.

        "Jossain vaiheessa herrasmiehenkin kärsivällisyys loppuu. Parikymppisenä koin riittävän monta kertaa tilanteen jossa "kunnollisista miehistä tykkäävä" nainen jutteli kanssani syvällisiä pitkään, mutta siinä vaiheessa kun peluri tuli pöytään, silmät olivat sekunnissa lautasina kun primitiiviset vaistot heräsivät."

        "Primitiiviset vaistot heräsivät"? Tarkoitatko nyt, että kyseessä olivat nimenomaan ne feromonit? Tai ylipäänsä evoluutiobiologinen reaktio? Jos näin, niin silloinhan on turha syyttää meitä naisia siitä, että kiimap*llumme kostuu tietynlaisista uroksista, koska yhtä johdonmukaista olisi syyttää miestä vaikka aamuerektiosta.

        Voin kertoa, että on olemassa myös miehiä, jotka antavat ymmärtää olevansa hyvin kiinnostuneita tavisnaisesta - kunnes näköpiiriin osuu antavaan kaula-aukkoon ja tiukkoihin pöksyihin pukeutunut isotissinen blondi, ja tavisnainen huomaa puhuvansa seinälle. Turha siitä on palkokasveja sieraimiinsa vetää; silloin, kun ollaan ympäristössä, jossa ulkonäkö/habitus ratkaisee, vie aina joku pisimmän korren.

        "Uteliaisuus herää: voisinko minä olla, edes kerran, se mies "joka vain sytyttää"?"

        Miksi et voisi?

        Niin ja ne vinkit:
        - ole aktiivinen, liiku ulkona, käy "ihmisten ilmoilla", osallistu erilaisiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin, matkustele
        - hanki uusia harrastuksia ja nimenomaan yhteisöllisiä (joukkueliikuntalaji, yhdistystoiminta, erilaiset kerhot, seurat ja piirit, opiskelu...)
        - tutustu ihmisiin, älä koeta etsiä vain kiinnostavia naisia vaan ole avoin tutustumaan kaikkiin naisiin JA miehiin, mitä enemmän ystäviä ja tuttavia, sitä enemmän potentiaalisia uusia ystäviä ja tuttavia, jolloin myös mahdollisuus tavata kumppaniehdokas tuttavapiirissä kasvaa
        - kehitä sosiaalisia taitojasi
        - tee asioita, joista olet kiinnostunut. Innostu. Ihmiset viihtyvät parhaiten sellaisten seurassa, jotka ovat innostuneita ja "intohimoisia". Oli (ki)innostuksen kohteesi sitten vuorikiipeily tai pienoismallien rakentaminen niin tee sitä intohimolla, koska silloin myös kerrot siitä intohimolla
        - näy somessa. Kommentoi, osallistu myös kaveriesi seinillä käytyihin keskusteluihin. Varmista että FB-profiilissasi on hyvä kuva ja että se näkymä, mikä näkyy kirjautumattomille, on kiinnostava ja antaa sinusta mielenkiintoisen käsityksen

        Tuossa nyt alkuun. Nyt voitte kertoa, miksi mikään noista ei kannata.

        Ai niin, käy myös suihkussa ja kampaa hiukset.


      • ryppis
        helka kirjoitti:

        Niin ja ne vinkit:
        - ole aktiivinen, liiku ulkona, käy "ihmisten ilmoilla", osallistu erilaisiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin, matkustele
        - hanki uusia harrastuksia ja nimenomaan yhteisöllisiä (joukkueliikuntalaji, yhdistystoiminta, erilaiset kerhot, seurat ja piirit, opiskelu...)
        - tutustu ihmisiin, älä koeta etsiä vain kiinnostavia naisia vaan ole avoin tutustumaan kaikkiin naisiin JA miehiin, mitä enemmän ystäviä ja tuttavia, sitä enemmän potentiaalisia uusia ystäviä ja tuttavia, jolloin myös mahdollisuus tavata kumppaniehdokas tuttavapiirissä kasvaa
        - kehitä sosiaalisia taitojasi
        - tee asioita, joista olet kiinnostunut. Innostu. Ihmiset viihtyvät parhaiten sellaisten seurassa, jotka ovat innostuneita ja "intohimoisia". Oli (ki)innostuksen kohteesi sitten vuorikiipeily tai pienoismallien rakentaminen niin tee sitä intohimolla, koska silloin myös kerrot siitä intohimolla
        - näy somessa. Kommentoi, osallistu myös kaveriesi seinillä käytyihin keskusteluihin. Varmista että FB-profiilissasi on hyvä kuva ja että se näkymä, mikä näkyy kirjautumattomille, on kiinnostava ja antaa sinusta mielenkiintoisen käsityksen

        Tuossa nyt alkuun. Nyt voitte kertoa, miksi mikään noista ei kannata.

        Ai niin, käy myös suihkussa ja kampaa hiukset.

        Miksi matkustelu on listalla?

        Entä jos ei ole hiuksia?


      • ht ...
        helka kirjoitti:

        Niin ja ne vinkit:
        - ole aktiivinen, liiku ulkona, käy "ihmisten ilmoilla", osallistu erilaisiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin, matkustele
        - hanki uusia harrastuksia ja nimenomaan yhteisöllisiä (joukkueliikuntalaji, yhdistystoiminta, erilaiset kerhot, seurat ja piirit, opiskelu...)
        - tutustu ihmisiin, älä koeta etsiä vain kiinnostavia naisia vaan ole avoin tutustumaan kaikkiin naisiin JA miehiin, mitä enemmän ystäviä ja tuttavia, sitä enemmän potentiaalisia uusia ystäviä ja tuttavia, jolloin myös mahdollisuus tavata kumppaniehdokas tuttavapiirissä kasvaa
        - kehitä sosiaalisia taitojasi
        - tee asioita, joista olet kiinnostunut. Innostu. Ihmiset viihtyvät parhaiten sellaisten seurassa, jotka ovat innostuneita ja "intohimoisia". Oli (ki)innostuksen kohteesi sitten vuorikiipeily tai pienoismallien rakentaminen niin tee sitä intohimolla, koska silloin myös kerrot siitä intohimolla
        - näy somessa. Kommentoi, osallistu myös kaveriesi seinillä käytyihin keskusteluihin. Varmista että FB-profiilissasi on hyvä kuva ja että se näkymä, mikä näkyy kirjautumattomille, on kiinnostava ja antaa sinusta mielenkiintoisen käsityksen

        Tuossa nyt alkuun. Nyt voitte kertoa, miksi mikään noista ei kannata.

        Ai niin, käy myös suihkussa ja kampaa hiukset.

        Kaikki nuo toimet varmasti kannattavat. Mutta vievät myös melkoisesti aikaa.

        Ongelma on myös siinä, että jos omalta luonteeltaan ei pidä jostain noista, niin käytännössä ohje siis on jokseenkin että "vietä sellaista elämää, jossa et viihdy ja josta et pidä".

        Ulospäin suuntautuneen extrovertin, joka suorastaan nauttii uusien ihmisten tapaamisesta, sosiaalisista harrastuksista ja juhlista, yms. on helppo sanoa että tee näin niin tapaat paljon ihmisiä. Ja muista nauttia, olla iloinen, hymyilevä ja intohimoinen niin tehdessäsi. Ja herätät muissa positiivisen huomion.

        Totta kai. Noinhan se menee.

        Mutta sitten iskee se persoonallisuus. Otetaan se introvertti joka EI oikeasti nauti jossain juhlassa ja ihmishälinässä olemisesta ja smalltalkkaamisesta tuntemattomille. Se on henkisesti uuvuttavaa työtä. Se EI ole nautinnollista.
        Mutta se on pakollista. Ja sitä tehdessä pitäisi (esittää) sitä hymyilevää ja tilanteesta nauttivaa, vaikka ihan oikeasti haluaisi olla muualla.

        Tuossa se todellinen ongelma on. Jos siitä sosialisoinnista nauttisi, niin sitähän totta kai tekisi jatkuvasti. Ihan vain sen hauskuuden vuoksi, eikä vain sen takia että siinä voisi tavata jonkun kumppanin.

        Suurin ongelma siis oikeasti olisi löytää se jokin oikeanlainen sosiaalinen homma, josta oikeasti nauttii, ja jossa pystyisi samalla tapaamaan vastakkaista sukupuolta. Sen jälkeen kaikki luultavasti vain tapahtuisi. ;)

        Ja tuo on ehkä se introvertin todellinen haaste. Koska kumppanin löytäminen vaatii aktiivista sosiaalista toimintaa, ja vieläpä siitä nauttimista (jotta voi näyttää positivisuutta). Siis sitä, että mikä on se oikea sosiaalinen toiminta itselle, tai miten voi olemassaolevasta sosiaalisesta toiminnasta löytää itselleen sopivia elementtejä ja muuttaa sen itselleen sopivaksi/hauskaksi. (Kuten vaikkapa yökerhoissa se, että opettelee tanssimaan ja keskittyy lähtökohtaisesti siihen, eikä naisille jutteluun ja iskemiseen - ja yrittää sitten hyödyntää siinä ohimennen joitain tilaisuuksia jutella.)

        Tuo on yksi asia mitä ehkä joku oikeasti ulospäin suuntautunut ei voi ikinä täysin ymmärtää. Koska ulospäin suuntautunut ei koe asiaa samalla tavalla. Ei ehkä ymmärrä miksi sosiaaliset tilanteet olisivat jollekin henkisesti uuvuttavia, kun itse kokevat sen jälkeen olevansa entistä energisempiä.

        Tavallaan introvertti joutuu siis henkisesti kiduttamaan itseään saadakseen parisuhteen, siinä missä extrovertti nauttii samasta toiminnasta.

        Asialle ei voi mitään, siihen pitää vain introverttien sopeutua. Jotta elämästään siis saisi hyvän, pitää siitä ensin tehdä melkoista p*skaa. :)


      • ryppis kirjoitti:

        Miksi matkustelu on listalla?

        Entä jos ei ole hiuksia?

        Millä todennäköisyydellä "Se Oikea" tulee vastaan, jos ei liiku muualla kuin omalla asuinpaikkakunnallaan? Jopa Helsingin kokoisessa paikassa voi olla haastavaa löytää kumppani, pienistä paikkakunnista puhumattakaan.


      • ht ... kirjoitti:

        Kaikki nuo toimet varmasti kannattavat. Mutta vievät myös melkoisesti aikaa.

        Ongelma on myös siinä, että jos omalta luonteeltaan ei pidä jostain noista, niin käytännössä ohje siis on jokseenkin että "vietä sellaista elämää, jossa et viihdy ja josta et pidä".

        Ulospäin suuntautuneen extrovertin, joka suorastaan nauttii uusien ihmisten tapaamisesta, sosiaalisista harrastuksista ja juhlista, yms. on helppo sanoa että tee näin niin tapaat paljon ihmisiä. Ja muista nauttia, olla iloinen, hymyilevä ja intohimoinen niin tehdessäsi. Ja herätät muissa positiivisen huomion.

        Totta kai. Noinhan se menee.

        Mutta sitten iskee se persoonallisuus. Otetaan se introvertti joka EI oikeasti nauti jossain juhlassa ja ihmishälinässä olemisesta ja smalltalkkaamisesta tuntemattomille. Se on henkisesti uuvuttavaa työtä. Se EI ole nautinnollista.
        Mutta se on pakollista. Ja sitä tehdessä pitäisi (esittää) sitä hymyilevää ja tilanteesta nauttivaa, vaikka ihan oikeasti haluaisi olla muualla.

        Tuossa se todellinen ongelma on. Jos siitä sosialisoinnista nauttisi, niin sitähän totta kai tekisi jatkuvasti. Ihan vain sen hauskuuden vuoksi, eikä vain sen takia että siinä voisi tavata jonkun kumppanin.

        Suurin ongelma siis oikeasti olisi löytää se jokin oikeanlainen sosiaalinen homma, josta oikeasti nauttii, ja jossa pystyisi samalla tapaamaan vastakkaista sukupuolta. Sen jälkeen kaikki luultavasti vain tapahtuisi. ;)

        Ja tuo on ehkä se introvertin todellinen haaste. Koska kumppanin löytäminen vaatii aktiivista sosiaalista toimintaa, ja vieläpä siitä nauttimista (jotta voi näyttää positivisuutta). Siis sitä, että mikä on se oikea sosiaalinen toiminta itselle, tai miten voi olemassaolevasta sosiaalisesta toiminnasta löytää itselleen sopivia elementtejä ja muuttaa sen itselleen sopivaksi/hauskaksi. (Kuten vaikkapa yökerhoissa se, että opettelee tanssimaan ja keskittyy lähtökohtaisesti siihen, eikä naisille jutteluun ja iskemiseen - ja yrittää sitten hyödyntää siinä ohimennen joitain tilaisuuksia jutella.)

        Tuo on yksi asia mitä ehkä joku oikeasti ulospäin suuntautunut ei voi ikinä täysin ymmärtää. Koska ulospäin suuntautunut ei koe asiaa samalla tavalla. Ei ehkä ymmärrä miksi sosiaaliset tilanteet olisivat jollekin henkisesti uuvuttavia, kun itse kokevat sen jälkeen olevansa entistä energisempiä.

        Tavallaan introvertti joutuu siis henkisesti kiduttamaan itseään saadakseen parisuhteen, siinä missä extrovertti nauttii samasta toiminnasta.

        Asialle ei voi mitään, siihen pitää vain introverttien sopeutua. Jotta elämästään siis saisi hyvän, pitää siitä ensin tehdä melkoista p*skaa. :)

        Se on se hinta, joka on maksettava. Yhtä lailla naistenkin.


      • Marjastaja
        helka kirjoitti:

        Se on se hinta, joka on maksettava. Yhtä lailla naistenkin.

        En ole samaa mieltä tuosta, että
        "Jotta elämästään siis saisi hyvän, pitää siitä ensin tehdä melkoista p*skaa. :) "
        "hinta, joka on maksettava. Yhtä lailla naistenkin."

        Ehkä jossain esim. työssä tai opiskelussa.
        MUTTA EI parisuhteen hankinnassa.


      • Marjastaja kirjoitti:

        En ole samaa mieltä tuosta, että
        "Jotta elämästään siis saisi hyvän, pitää siitä ensin tehdä melkoista p*skaa. :) "
        "hinta, joka on maksettava. Yhtä lailla naistenkin."

        Ehkä jossain esim. työssä tai opiskelussa.
        MUTTA EI parisuhteen hankinnassa.

        No, minua ei koskaan ole tultu kotoa hakemaan vaan on ollut pakko mennä myös sinne epämukavuusvyöhykkeelle, jossa en suuremmin viihdy. Siis kissanristiäisiin, baareihin yms. Solmia ja pitää yllä ystävyys- ja tuttavuussuhteita, vaikka mieluummin olisin maannut kotisohvalla hyvän kirjan kanssa jne.


      • ht ...
        helka kirjoitti:

        No, minua ei koskaan ole tultu kotoa hakemaan vaan on ollut pakko mennä myös sinne epämukavuusvyöhykkeelle, jossa en suuremmin viihdy. Siis kissanristiäisiin, baareihin yms. Solmia ja pitää yllä ystävyys- ja tuttavuussuhteita, vaikka mieluummin olisin maannut kotisohvalla hyvän kirjan kanssa jne.

        Näin se menee henkilöille, jotka ei nauti mistään kissanristiäisistä eikä baareissa käymisestä.

        Ne jotka niistä nauttii, tietysti nauttii myös siitä parisuhteen etsinnästä. (Sellaisille henkilöillehän noi ei olekaan parisuhteen etsintää, vaan sitä normaalia hauskaa sosiaalista elämää, jossa voi sitten tuurilla löytää jonkun.)

        Pitää ymmärtää että joillekin se parisuhteen etsiminen on ihan yhtä kovaa työtä kuin vaikka työnteko. Jopa pahempaa. (Itse nautin ainakin enemmän jopa työstäni, kuin naisen etsimisestä tai useimmista sosiaalisista tapahtumista. Mutta valitettavasti jos teen turhan ahkerasti sitä työtä, niin en tule naista ikinä löytämään.)


      • ht ...
        helka kirjoitti:

        Millä todennäköisyydellä "Se Oikea" tulee vastaan, jos ei liiku muualla kuin omalla asuinpaikkakunnallaan? Jopa Helsingin kokoisessa paikassa voi olla haastavaa löytää kumppani, pienistä paikkakunnista puhumattakaan.

        Pitäisi lähteä Thaimaasta vaimoa etsimään siis jos Helsinkikin on liian pieni? :P

        Kieltämättä olen jo jokseenkin laajentanut näkymiäni PK-seudun ulkopuolelle, mutta ymmärtänyt että kyllä se välimatkakin asioita vaikeaksi tekee. Parasta on siis kuitenkin etsiä ahkerasti täältä PK-seudulta kun täällä kerran sattuu itsekin asumaan ja tämä nyt on se suomen väkirikkain alue.


      • Marjastaja
        ht ... kirjoitti:

        Näin se menee henkilöille, jotka ei nauti mistään kissanristiäisistä eikä baareissa käymisestä.

        Ne jotka niistä nauttii, tietysti nauttii myös siitä parisuhteen etsinnästä. (Sellaisille henkilöillehän noi ei olekaan parisuhteen etsintää, vaan sitä normaalia hauskaa sosiaalista elämää, jossa voi sitten tuurilla löytää jonkun.)

        Pitää ymmärtää että joillekin se parisuhteen etsiminen on ihan yhtä kovaa työtä kuin vaikka työnteko. Jopa pahempaa. (Itse nautin ainakin enemmän jopa työstäni, kuin naisen etsimisestä tai useimmista sosiaalisista tapahtumista. Mutta valitettavasti jos teen turhan ahkerasti sitä työtä, niin en tule naista ikinä löytämään.)

        "minua ei koskaan ole tultu kotoa hakemaan" "epämukavuusvyöhykkeelle"
        "nautin ainakin enemmän jopa työstäni, kuin naisen etsimisestä tai useimmista sosiaalisista tapahtumista"

        Eikö joillakin todellakaan ole mitään sellaista paikkaa, johon lähtee mielellään vapaa ajallaan? Eikö mitään harrastuksia, joita touhuaa intohimolla ja joista keskustelee halukkaasti kenen vaan toisen harrastajan kanssa.
        Minusta tuntuu, että ihmiset jämähtävät kulkemaan kuin juna kirkojaan pitkin, kun heidän pitäisi ajaa nelivetomaasturilla pitkin poikin tiettömiä teitäkin ja varsinkin niitä.


      • ed.
        Marjastaja kirjoitti:

        "minua ei koskaan ole tultu kotoa hakemaan" "epämukavuusvyöhykkeelle"
        "nautin ainakin enemmän jopa työstäni, kuin naisen etsimisestä tai useimmista sosiaalisista tapahtumista"

        Eikö joillakin todellakaan ole mitään sellaista paikkaa, johon lähtee mielellään vapaa ajallaan? Eikö mitään harrastuksia, joita touhuaa intohimolla ja joista keskustelee halukkaasti kenen vaan toisen harrastajan kanssa.
        Minusta tuntuu, että ihmiset jämähtävät kulkemaan kuin juna kirkojaan pitkin, kun heidän pitäisi ajaa nelivetomaasturilla pitkin poikin tiettömiä teitäkin ja varsinkin niitä.

        korjaan
        kuin juna kiskojaan


      • Gentle Man
        helka kirjoitti:

        Niin ja ne vinkit:
        - ole aktiivinen, liiku ulkona, käy "ihmisten ilmoilla", osallistu erilaisiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin, matkustele
        - hanki uusia harrastuksia ja nimenomaan yhteisöllisiä (joukkueliikuntalaji, yhdistystoiminta, erilaiset kerhot, seurat ja piirit, opiskelu...)
        - tutustu ihmisiin, älä koeta etsiä vain kiinnostavia naisia vaan ole avoin tutustumaan kaikkiin naisiin JA miehiin, mitä enemmän ystäviä ja tuttavia, sitä enemmän potentiaalisia uusia ystäviä ja tuttavia, jolloin myös mahdollisuus tavata kumppaniehdokas tuttavapiirissä kasvaa
        - kehitä sosiaalisia taitojasi
        - tee asioita, joista olet kiinnostunut. Innostu. Ihmiset viihtyvät parhaiten sellaisten seurassa, jotka ovat innostuneita ja "intohimoisia". Oli (ki)innostuksen kohteesi sitten vuorikiipeily tai pienoismallien rakentaminen niin tee sitä intohimolla, koska silloin myös kerrot siitä intohimolla
        - näy somessa. Kommentoi, osallistu myös kaveriesi seinillä käytyihin keskusteluihin. Varmista että FB-profiilissasi on hyvä kuva ja että se näkymä, mikä näkyy kirjautumattomille, on kiinnostava ja antaa sinusta mielenkiintoisen käsityksen

        Tuossa nyt alkuun. Nyt voitte kertoa, miksi mikään noista ei kannata.

        Ai niin, käy myös suihkussa ja kampaa hiukset.

        Kiitos helka vastauksesta.

        Emme välttämättä ole kaikesta ihan samaa mieltä, mutta tuon tyyppistä tekstiä lukisin jatkossakin suurella mielenkiinnolla.

        Vinkitkin oli hyviä, erityisesti jossain määrin syrjäytyneille. Itse en kuulu siihen porukkaan, puutteita on nimen omaan taidoissa joita tarvitaan silloin kun ei ole liikkeellä pelkkä ystävyys mielessä.


      • Marjastaja
        ed. kirjoitti:

        korjaan
        kuin juna kiskojaan

        Kun minusta te olette tosi hyviä tyyppejä enkä totta tosiaan ymmärrä, miten teillä on vaikeuksia löytää rakasta.
        En siten näe syytä, että alkaisitte opetella miellyttämään vaan, että etsitte omaan tosi hyvään tyyliinne sointuvaa.
        Ja että menisitte sellaisiin paikkoihin, jotka ovat teille luontevia.
        Ettekä änkeäisi väen väkisin kotisohvanne uumenista sellaisiin paikkoihin rakasta ensi kerran kohtaamaan, jossa olette altavastaajina.


      • sinulle mies
        helka kirjoitti:

        Millä todennäköisyydellä "Se Oikea" tulee vastaan, jos ei liiku muualla kuin omalla asuinpaikkakunnallaan? Jopa Helsingin kokoisessa paikassa voi olla haastavaa löytää kumppani, pienistä paikkakunnista puhumattakaan.

        itä-stadista ja suku kaupanpäälle.


      • ryppis
        ht ... kirjoitti:

        Näin se menee henkilöille, jotka ei nauti mistään kissanristiäisistä eikä baareissa käymisestä.

        Ne jotka niistä nauttii, tietysti nauttii myös siitä parisuhteen etsinnästä. (Sellaisille henkilöillehän noi ei olekaan parisuhteen etsintää, vaan sitä normaalia hauskaa sosiaalista elämää, jossa voi sitten tuurilla löytää jonkun.)

        Pitää ymmärtää että joillekin se parisuhteen etsiminen on ihan yhtä kovaa työtä kuin vaikka työnteko. Jopa pahempaa. (Itse nautin ainakin enemmän jopa työstäni, kuin naisen etsimisestä tai useimmista sosiaalisista tapahtumista. Mutta valitettavasti jos teen turhan ahkerasti sitä työtä, niin en tule naista ikinä löytämään.)

        Tietysti on niin, että joillekin parisuhteen etsiminen on helpompaa, toisille vaikempaa. Joillekin se on mukavempaa, joillekin epämiellyttävämpää. Toisaalta olisi hyvä, että ihmiset ymmärtäisivät niitä, joille asia on keskimääräistä hankalampi jollain tavoin, sillä empaattisuutta ei ole maailmassa liikaa. Samalla on kuitenkin täysin totta, että ei se ymmärrys tilannetta muuta; itse pitää silti tehdä se minkä parhaaksi näkee ja laskee, oman hyvinvointinsa eteen. Ts. hyödyllisempää olisi varmasti yrittää parantaa omaa tilannettaan kuin saada muut ymmärtämään sen.


      • Marjastaja kirjoitti:

        "minua ei koskaan ole tultu kotoa hakemaan" "epämukavuusvyöhykkeelle"
        "nautin ainakin enemmän jopa työstäni, kuin naisen etsimisestä tai useimmista sosiaalisista tapahtumista"

        Eikö joillakin todellakaan ole mitään sellaista paikkaa, johon lähtee mielellään vapaa ajallaan? Eikö mitään harrastuksia, joita touhuaa intohimolla ja joista keskustelee halukkaasti kenen vaan toisen harrastajan kanssa.
        Minusta tuntuu, että ihmiset jämähtävät kulkemaan kuin juna kirkojaan pitkin, kun heidän pitäisi ajaa nelivetomaasturilla pitkin poikin tiettömiä teitäkin ja varsinkin niitä.

        "Eikö joillakin todellakaan ole mitään sellaista paikkaa, johon lähtee mielellään vapaa ajallaan? Eikö mitään harrastuksia, joita touhuaa intohimolla ja joista keskustelee halukkaasti kenen vaan toisen harrastajan kanssa."

        Ei todellakaan: depressio (vaikkakin lieväasteiseksi lääkitty) - mitään intohimoja mihinkään ei ole. Maksimissaan jotkut jutut ovat "ihan jees"-tasoa. Depressio yhdistettynä erittäin introverttiin luonteeseen: sosiaaliset kissanristiäiset eivät ole realismia. Jo tunti-pari ihmisten kanssa uuvuttaa täysin.


      • pidä tunkkisi
        helka kirjoitti:

        Niin ja ne vinkit:
        - ole aktiivinen, liiku ulkona, käy "ihmisten ilmoilla", osallistu erilaisiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin, matkustele
        - hanki uusia harrastuksia ja nimenomaan yhteisöllisiä (joukkueliikuntalaji, yhdistystoiminta, erilaiset kerhot, seurat ja piirit, opiskelu...)
        - tutustu ihmisiin, älä koeta etsiä vain kiinnostavia naisia vaan ole avoin tutustumaan kaikkiin naisiin JA miehiin, mitä enemmän ystäviä ja tuttavia, sitä enemmän potentiaalisia uusia ystäviä ja tuttavia, jolloin myös mahdollisuus tavata kumppaniehdokas tuttavapiirissä kasvaa
        - kehitä sosiaalisia taitojasi
        - tee asioita, joista olet kiinnostunut. Innostu. Ihmiset viihtyvät parhaiten sellaisten seurassa, jotka ovat innostuneita ja "intohimoisia". Oli (ki)innostuksen kohteesi sitten vuorikiipeily tai pienoismallien rakentaminen niin tee sitä intohimolla, koska silloin myös kerrot siitä intohimolla
        - näy somessa. Kommentoi, osallistu myös kaveriesi seinillä käytyihin keskusteluihin. Varmista että FB-profiilissasi on hyvä kuva ja että se näkymä, mikä näkyy kirjautumattomille, on kiinnostava ja antaa sinusta mielenkiintoisen käsityksen

        Tuossa nyt alkuun. Nyt voitte kertoa, miksi mikään noista ei kannata.

        Ai niin, käy myös suihkussa ja kampaa hiukset.

        Ennemmin teen samurai-itsemurhan kuin otan Helkalta yhdenkään neuvon. Jätin lukematta.


      • ht ...
        ryppis kirjoitti:

        Tietysti on niin, että joillekin parisuhteen etsiminen on helpompaa, toisille vaikempaa. Joillekin se on mukavempaa, joillekin epämiellyttävämpää. Toisaalta olisi hyvä, että ihmiset ymmärtäisivät niitä, joille asia on keskimääräistä hankalampi jollain tavoin, sillä empaattisuutta ei ole maailmassa liikaa. Samalla on kuitenkin täysin totta, että ei se ymmärrys tilannetta muuta; itse pitää silti tehdä se minkä parhaaksi näkee ja laskee, oman hyvinvointinsa eteen. Ts. hyödyllisempää olisi varmasti yrittää parantaa omaa tilannettaan kuin saada muut ymmärtämään sen.

        Totta. Siitä ei ole iloa että muut asiaa ymmärtävät. Kunhan ymmärtää itse oman tilanteen ja tietää mitä on valmis tekemään sen tilanteen raameissa.

        Mutta koska tällä palstalla näistä asioista keskustellaan, niin olisi tietysti hyvä että ne jotka neuvoja antavat, ymmärtävät myös niiden neuvojen realiteetit. Joku neuvo voi toimia hyvin yhdelle, mutta ei toimi toiselle. Koska ihmiset vain ovat erialisia.

        Luultavasti siksi jokaisen pitäisi itse yrittää niitä keinojaan pohtia - tai poimia eri neuvoista ne, jotka itselle ovat oikeasti järkeviä.


      • ht ...
        Gentle Man kirjoitti:

        Kiitos helka vastauksesta.

        Emme välttämättä ole kaikesta ihan samaa mieltä, mutta tuon tyyppistä tekstiä lukisin jatkossakin suurella mielenkiinnolla.

        Vinkitkin oli hyviä, erityisesti jossain määrin syrjäytyneille. Itse en kuulu siihen porukkaan, puutteita on nimen omaan taidoissa joita tarvitaan silloin kun ei ole liikkeellä pelkkä ystävyys mielessä.

        Ihan hyviä neuvoja helkalta joo.

        Tosin, jokaisen tosiaan syytä miettiä toimiiko ne neuvot omassa tapauksessa. (Ja toisaalta, oliko niissä mitään sellaista mitä ei jo tietäisikin.)


      • ht ...
        Marjastaja kirjoitti:

        Kun minusta te olette tosi hyviä tyyppejä enkä totta tosiaan ymmärrä, miten teillä on vaikeuksia löytää rakasta.
        En siten näe syytä, että alkaisitte opetella miellyttämään vaan, että etsitte omaan tosi hyvään tyyliinne sointuvaa.
        Ja että menisitte sellaisiin paikkoihin, jotka ovat teille luontevia.
        Ettekä änkeäisi väen väkisin kotisohvanne uumenista sellaisiin paikkoihin rakasta ensi kerran kohtaamaan, jossa olette altavastaajina.

        Sellaiset paikat jotka olisivat vaikkapa minulle luontevia ajanviettopaikkoja.. Ne on melko varmasti niitä paikkoja joissa naisia ei juuri näy. Eipä auta siis suhteen hakemiseen se.


      • Gentle Man
        ht ... kirjoitti:

        Ihan hyviä neuvoja helkalta joo.

        Tosin, jokaisen tosiaan syytä miettiä toimiiko ne neuvot omassa tapauksessa. (Ja toisaalta, oliko niissä mitään sellaista mitä ei jo tietäisikin.)

        "Tosin, jokaisen tosiaan syytä miettiä toimiiko ne neuvot omassa tapauksessa. (Ja toisaalta, oliko niissä mitään sellaista mitä ei jo tietäisikin.)"

        Kaikki? Tuo oli simppeli mutta toimiva lista kaverille joka istuu kaiket päivät kotona pelaamassa tietokonepelejä. Jos ei kuulu tähän kategoriaan, neuvot lienevät tuttuja. Eri asia on kuinka moni oikeasti noudattaa hyviksi tietämiään ohjeita.

        Mutta tämä oli loistava ohje:

        "tee asioita, joista olet kiinnostunut. Innostu. Ihmiset viihtyvät parhaiten sellaisten seurassa, jotka ovat innostuneita ja "intohimoisia". Oli (ki)innostuksen kohteesi sitten vuorikiipeily tai pienoismallien rakentaminen niin tee sitä intohimolla, koska silloin myös kerrot siitä intohimolla"

        Muistatko ht ketjun jossa mainitsin siitä nätistä blondista? Olimme ystäväni kanssa juttelemassa eräästä "harrastuksesta". Tyttö ei takuulla ymmärtänyt mitään aiheesta, mutta innostus tarttui. Luulen että siksi lyhyt, ei niin komea vanhempi herra alkoikin hetkeksi kiinnostaa. Ei minun tyyppiäni (bilehile), mutta olihan se imartelevaa tämmöiselle ATM-sedälle.

        Tytön kaksoisolento tässä:

        http://cdn.motinetwork.net/motifake.com/image/demotivational-poster/0904/collage-colledge-college-collage-blond-blonde-babe-heart-fak-demotivational-poster-1241016457.jpg

        Olisi varmaankin halutessaan saanut komeampia ja nuorempia miehiä lähentelyn kohteiksi? :D


      • Marjastaja kirjoitti:

        "minua ei koskaan ole tultu kotoa hakemaan" "epämukavuusvyöhykkeelle"
        "nautin ainakin enemmän jopa työstäni, kuin naisen etsimisestä tai useimmista sosiaalisista tapahtumista"

        Eikö joillakin todellakaan ole mitään sellaista paikkaa, johon lähtee mielellään vapaa ajallaan? Eikö mitään harrastuksia, joita touhuaa intohimolla ja joista keskustelee halukkaasti kenen vaan toisen harrastajan kanssa.
        Minusta tuntuu, että ihmiset jämähtävät kulkemaan kuin juna kirkojaan pitkin, kun heidän pitäisi ajaa nelivetomaasturilla pitkin poikin tiettömiä teitäkin ja varsinkin niitä.

        ”Eikö joillakin todellakaan ole mitään sellaista paikkaa, johon lähtee mielellään vapaa ajallaan? Eikö mitään harrastuksia, joita touhuaa intohimolla ja joista keskustelee halukkaasti kenen vaan toisen harrastajan kanssa.”

        Onhan se hiukka vaikea keksiä harrastusta joka olisi kivaa sekä itseni että niiden harvinaisten vielä vapaana olevien ikäisteni miesten mielestä.

        Oisko ehdotuksia? Veikkaan ettei marjametsä kuitenkaan ole ehkä se ihan optimaalisin mesta miehenhakuun.


      • Salimake
        stellaria81 kirjoitti:

        ”Eikö joillakin todellakaan ole mitään sellaista paikkaa, johon lähtee mielellään vapaa ajallaan? Eikö mitään harrastuksia, joita touhuaa intohimolla ja joista keskustelee halukkaasti kenen vaan toisen harrastajan kanssa.”

        Onhan se hiukka vaikea keksiä harrastusta joka olisi kivaa sekä itseni että niiden harvinaisten vielä vapaana olevien ikäisteni miesten mielestä.

        Oisko ehdotuksia? Veikkaan ettei marjametsä kuitenkaan ole ehkä se ihan optimaalisin mesta miehenhakuun.

        "Oisko ehdotuksia?"

        Jenkkiautopiireissä on paljon sun ikäisiä vapaita miehiä.


      • ht ...
        Gentle Man kirjoitti:

        "Tosin, jokaisen tosiaan syytä miettiä toimiiko ne neuvot omassa tapauksessa. (Ja toisaalta, oliko niissä mitään sellaista mitä ei jo tietäisikin.)"

        Kaikki? Tuo oli simppeli mutta toimiva lista kaverille joka istuu kaiket päivät kotona pelaamassa tietokonepelejä. Jos ei kuulu tähän kategoriaan, neuvot lienevät tuttuja. Eri asia on kuinka moni oikeasti noudattaa hyviksi tietämiään ohjeita.

        Mutta tämä oli loistava ohje:

        "tee asioita, joista olet kiinnostunut. Innostu. Ihmiset viihtyvät parhaiten sellaisten seurassa, jotka ovat innostuneita ja "intohimoisia". Oli (ki)innostuksen kohteesi sitten vuorikiipeily tai pienoismallien rakentaminen niin tee sitä intohimolla, koska silloin myös kerrot siitä intohimolla"

        Muistatko ht ketjun jossa mainitsin siitä nätistä blondista? Olimme ystäväni kanssa juttelemassa eräästä "harrastuksesta". Tyttö ei takuulla ymmärtänyt mitään aiheesta, mutta innostus tarttui. Luulen että siksi lyhyt, ei niin komea vanhempi herra alkoikin hetkeksi kiinnostaa. Ei minun tyyppiäni (bilehile), mutta olihan se imartelevaa tämmöiselle ATM-sedälle.

        Tytön kaksoisolento tässä:

        http://cdn.motinetwork.net/motifake.com/image/demotivational-poster/0904/collage-colledge-college-collage-blond-blonde-babe-heart-fak-demotivational-poster-1241016457.jpg

        Olisi varmaankin halutessaan saanut komeampia ja nuorempia miehiä lähentelyn kohteiksi? :D

        Varmasti totta. Ehkä itse välttelen omista intohimon kohteista puhumista naisille, koska yleensä sieltä tulee aika äkkiä se "minä en tiedä noista asioista yhtään mitään".

        Jännä juttu että olen joskus esim. paasannut parikin tuntia muutamalle vanhemmalle miehelle mökillä niistä asioista (jopa niinkin paljon että olen ajatellut että vaikutan ihan autistiselta) - ja kyseiset miehet oli kyllä ihan oikeasti kiinnostuneita asiasta ja heitti jatkuvasti lisäkysymyksiä. Kummallisesti ei oo koskaan tullu samanlaista keskustelua juuri kenenkään naisen kanssa... Taino, kerran yhden itseäni ainakin 10 vuotta vanhemman naisen kanssa yksissä juhlissa - johtuen siitä että kyseinen nainen sattumalta teki työkseen juttuja, jotka liittyivät läheisesti siihen aiheeseen.

        Tulee vaan niin harvoin vastaan naisia, joilla olisi mitään käsitystä niistä omista työ tai harrastusasioista - että paras pitää suunsa niistä kiinni.

        Paska tuuri. Olis pitäny joskus valita työnsä ja harrastuksensa paremmin. :D


      • Gentle Man
        ht ... kirjoitti:

        Varmasti totta. Ehkä itse välttelen omista intohimon kohteista puhumista naisille, koska yleensä sieltä tulee aika äkkiä se "minä en tiedä noista asioista yhtään mitään".

        Jännä juttu että olen joskus esim. paasannut parikin tuntia muutamalle vanhemmalle miehelle mökillä niistä asioista (jopa niinkin paljon että olen ajatellut että vaikutan ihan autistiselta) - ja kyseiset miehet oli kyllä ihan oikeasti kiinnostuneita asiasta ja heitti jatkuvasti lisäkysymyksiä. Kummallisesti ei oo koskaan tullu samanlaista keskustelua juuri kenenkään naisen kanssa... Taino, kerran yhden itseäni ainakin 10 vuotta vanhemman naisen kanssa yksissä juhlissa - johtuen siitä että kyseinen nainen sattumalta teki työkseen juttuja, jotka liittyivät läheisesti siihen aiheeseen.

        Tulee vaan niin harvoin vastaan naisia, joilla olisi mitään käsitystä niistä omista työ tai harrastusasioista - että paras pitää suunsa niistä kiinni.

        Paska tuuri. Olis pitäny joskus valita työnsä ja harrastuksensa paremmin. :D

        "Tulee vaan niin harvoin vastaan naisia, joilla olisi mitään käsitystä niistä omista työ tai harrastusasioista - että paras pitää suunsa niistä kiinni."

        Minäpä taas luulen ettei sillä ole väliä. Tuo "harrastus" oli lainausmerkeissä koska siinä oli kyse molempien työtä sivuavasta aiheesta, joka kiinnostaa harvoja eikä takuulla kiinnosta just ja just yli 20-vuotiasta bilettäjätyttöä. Kummasti se innostus kuitenkin tarttui, eikä kamunaisetkaan siirtyneet tanssilattialle. Oli kuulemma kiintoisaa keskustelua, vaikka sisältö oli epäilemättä täyttä siansaksaa :)

        Jos ammattisi on ihan oikeasti se mihin nimimerkki viittaa, minäpä luulen että siinä on hyvä keskustelun aihe...


      • Salimake kirjoitti:

        "Oisko ehdotuksia?"

        Jenkkiautopiireissä on paljon sun ikäisiä vapaita miehiä.

        Siis pitäisi olla jotain semmoista joka kiinnostaisi itseäkin edes hitusen puolikkaan verran. :)


      • ht ...
        Gentle Man kirjoitti:

        "Tulee vaan niin harvoin vastaan naisia, joilla olisi mitään käsitystä niistä omista työ tai harrastusasioista - että paras pitää suunsa niistä kiinni."

        Minäpä taas luulen ettei sillä ole väliä. Tuo "harrastus" oli lainausmerkeissä koska siinä oli kyse molempien työtä sivuavasta aiheesta, joka kiinnostaa harvoja eikä takuulla kiinnosta just ja just yli 20-vuotiasta bilettäjätyttöä. Kummasti se innostus kuitenkin tarttui, eikä kamunaisetkaan siirtyneet tanssilattialle. Oli kuulemma kiintoisaa keskustelua, vaikka sisältö oli epäilemättä täyttä siansaksaa :)

        Jos ammattisi on ihan oikeasti se mihin nimimerkki viittaa, minäpä luulen että siinä on hyvä keskustelun aihe...

        No toi on eri asia ehkä jos on joku muu keskustelukumppani, jonka kanssa sitä keskustelua käy. Silloin sivullisestakin se voi vaikuttaa kiinnostavalta.

        Jos on vaikka pelkästään yhden sellaisen naisen kanssa tekemisissä, joka ei siitä aiheesta mitään ymmärrä, niin ei siitä saa keskustelua aikaiseksi.

        Ja nimimerkkini ei kerro ammattiani, enemmänkin luonnetta ja liittyen harrastuksiin.


      • nirsoilu kanattaa
        stellaria81 kirjoitti:

        Siis pitäisi olla jotain semmoista joka kiinnostaisi itseäkin edes hitusen puolikkaan verran. :)

        näinhän se on, ei kipinää ede V8-moottorilla, naisen pöksyt kostuu vain jännämiehistä;)


    • Marjastaja

      Uusi vinkki hyvät herrat:

      Tuolla jossain yläpuolen kommentissa ht.... hoki, mitä kaikkea väärää hän puhuu ehkä-naiselle.
      Pröööt!!!!
      Opetelkaa kuuntelemaan ja tarkkailemaan. Te valitsette naisen, joka teitä kiinnostaa.
      Pois ne hysteeriset höpinät.

    • a200320140504021118a

      NAISET TIEDÄÄ PAREMMIN MITENKÄ MIES KÄYTTÄYDYY RAVINTOLASSA ROHKEESTI ISKEEE KOSIA ANTAA SORMUS AVOLIITTO TYTT NAIS YSTÄVÄ NAIS KAVERI TYTTÖ SURAKKA VELI POIKA YSTÄVÄ MIES YSTTÄVÄ MIES KAVERI UKKOMIEHENÄ SURAKKA VELI 52 VUOTTA TÄYDÄT 8 4 53 AVOLIITTO VAIMONA EUKKONA KULTA ROUVA PUOLISO EMÄNTÄ SURAKKA VELI PARISUHDE PARISKUNTA RASKAANA TÄRISEVÄ PORNOST AAT NÖRTTI NYGRI TIPSA TAPSI TAKA REIKÄ SILMÄ NAISELLA PIILOLLA MURSI MURMELI PINA PIMPPA PIMPERO TENA MUKSI SYNNYTTÄÄT TYTTÖPOIKA VAUVA VAIMONA ÄITINÄ MIEHENÄ ISÄNÄ LASTEN TARHA PÄIVÄ KOTI KERHO ESKARI ESIKOULUTYTTÖ ALA ASTEKUMMUN KOULUTYTTÖ 3216325 YLÄASTEKUMMUNKOULUTYTTÖ 97 POHJOISAHON KADUN28D9 OUTOKUMPU SURAKKA VELI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2385
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1515
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      331
      1503
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      917
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    10. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      717
    Aihe