Haluan upota

haaluun

sun märkään vakoon.

39

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milloin?

      Sopii :-).

      • haaluun

        Melkein milloin vain.


    • Pää lakea myöten

      Herttinen. Ei mulla nyt niin iso oo, että uppoaisit sinne

    • haluun isoo

      Uppooko käsi kumminkin?

      • Pää lakea myöten

        Herttinen, sehän repiäis :( Ei uppoo. Ei. Meen pois. Hui teidän juttuja :O


    • soittele.

      tehdään tuosta totta.

    • haaluun

      Antaisitkohan laueta sisälle.

      • tietysti,

        mihinkä muuallekkaan?


    • minä

      Sitä ennen hyväile mua. Ole rohkea. En mene rikki.

      • haaluun

        Todellakin.


      • haaluun

        Mistä haluaisit, että hyväilisin sua?


      • näykkäillen
        haaluun kirjoitti:

        Mistä haluaisit, että hyväilisin sua?

        niskaa, ja korvannipukoita, puhalla korvan juureen, anna intohimoinen kielisuudelma, näyki kaulaa, puristele rintoja ja näyki niitäkin, liu'uta kielellä vatsan yli kohti häpykumpuani, anna sormiesi löytää kosteikko, jonne upotat peukalosi, nuole koko kielen leveydellä kuin herkullisinta jäätelöä, kiusaa klittaa sopivasti, liikuta peukaloa sisään ulos sisään ulos voimakkaammin ja nopeammin.... ja kun huomaat kiihtyvästä ja katkonaisesta hengityksestäni että olen tulossa, työnny koko kalusi mitalla voimalla sisääni pohjaa asti ja nai rajusti kunnes laukeamme molemmat toistemme sylissä.


        *haaveeni*


      • haaluun
        näykkäillen kirjoitti:

        niskaa, ja korvannipukoita, puhalla korvan juureen, anna intohimoinen kielisuudelma, näyki kaulaa, puristele rintoja ja näyki niitäkin, liu'uta kielellä vatsan yli kohti häpykumpuani, anna sormiesi löytää kosteikko, jonne upotat peukalosi, nuole koko kielen leveydellä kuin herkullisinta jäätelöä, kiusaa klittaa sopivasti, liikuta peukaloa sisään ulos sisään ulos voimakkaammin ja nopeammin.... ja kun huomaat kiihtyvästä ja katkonaisesta hengityksestäni että olen tulossa, työnny koko kalusi mitalla voimalla sisääni pohjaa asti ja nai rajusti kunnes laukeamme molemmat toistemme sylissä.


        *haaveeni*

        Kuulostaa hyvältä.


    • Siinä tapauksessa

      Olisi pitänyt olla inhimillinen ihminen.

    • sehän se

      kuka mihinkin sen kalunsa haluaa upottaa, ap lle näytti ainaski käyvän jokanen pillu.

      • haaluun

        Ei pidä vetää omia johtopäätöksiä palstakirjoitusten perusteella. Kaipailen vain sitä kaivattuni omaa.


      • no et kyl
        haaluun kirjoitti:

        Ei pidä vetää omia johtopäätöksiä palstakirjoitusten perusteella. Kaipailen vain sitä kaivattuni omaa.

        ketjun perusteella, hanakalta äijältä vaikutat.


      • johtopäätöksen voi
        haaluun kirjoitti:

        Ei pidä vetää omia johtopäätöksiä palstakirjoitusten perusteella. Kaipailen vain sitä kaivattuni omaa.

        vetää täällä jokaisen omien kirjoitusten perusteella, aloittajankin kirjoitusten ja näyttää pillu kun pillu kyllä hyvin kelvanneen.


      • v a i n sen ?
        haaluun kirjoitti:

        Ei pidä vetää omia johtopäätöksiä palstakirjoitusten perusteella. Kaipailen vain sitä kaivattuni omaa.

        mutta ketjussa kelpas jokanen kysyit viä saatko laueta yhen sissään ja hyvältä kuulosti korvissasi muidenkin, ekan vastaajan kans kävi nainti meleken millon vaan !!
        kuulostaa vähän eri ku puheet.


      • mix six
        haaluun kirjoitti:

        Ei pidä vetää omia johtopäätöksiä palstakirjoitusten perusteella. Kaipailen vain sitä kaivattuni omaa.

        kysellä keltään mistä se haluis et hyväilisit sitä? ketjussa oot upottanu munas joka
        viiruun.


      • onko?
        mix six kirjoitti:

        kysellä keltään mistä se haluis et hyväilisit sitä? ketjussa oot upottanu munas joka
        viiruun.

        sulla vesipää viiruperse viiraa pahasti päässä!!!


    • gaze

      Vyötäröltä, reisien sisäpinnalta, pepulta, rinnoiltakin. Ihan joka paikasta.

      • niin siis

        mitä niistä? ei alotuksessa puhuttu kun kalunsa upottamisesta jonkun vittuun.??
        tai ketjun per. kaikkien vittuun.


      • kukaan sua panis
        niin siis kirjoitti:

        mitä niistä? ei alotuksessa puhuttu kun kalunsa upottamisesta jonkun vittuun.??
        tai ketjun per. kaikkien vittuun.

        no voi että, mut kukas sua panis kun katkerana taas haahuilet ketjusta toiseen vänkyttävämässä vesipää akka??


      • :))
        kukaan sua panis kirjoitti:

        no voi että, mut kukas sua panis kun katkerana taas haahuilet ketjusta toiseen vänkyttävämässä vesipää akka??

        ahaa tulit tänne kun sait turpiis ikäväpalstalla ha ha haa.


      • Hei,
        kukaan sua panis kirjoitti:

        no voi että, mut kukas sua panis kun katkerana taas haahuilet ketjusta toiseen vänkyttävämässä vesipää akka??

        Ei kannata tolla tyylilajilla puhua muiden katkeruudesta mitään kun itse haahuilee siellä täällä ja tulee ajetuksi oman katkeruuden ja ilkeyden takia pois muualta.
        Et ehkä ymmärrä puutteen vuoksi tämän palstan juttuja koska olen tuon kommentoijan kanssa samaa mieltä että miten nuo kehon osat kuuluvat kalun upottamiseen jonkun märkään vakoon kuten aloittaja totesi.


      • hahhahaahha
        :)) kirjoitti:

        ahaa tulit tänne kun sait turpiis ikäväpalstalla ha ha haa.

        vesipään tunnistaa joka palstalla, siksi kommentoin, onhan mulla siihen täysi oikeus, jos vesipää akalla on oikeus viljellä noita katkeruuksiaan joka paikassa ;D

        en lopeta ennen kuin vesipää akka lopettaa ;D ;D


      • on se ihmisen taso
        hahhahaahha kirjoitti:

        vesipään tunnistaa joka palstalla, siksi kommentoin, onhan mulla siihen täysi oikeus, jos vesipää akalla on oikeus viljellä noita katkeruuksiaan joka paikassa ;D

        en lopeta ennen kuin vesipää akka lopettaa ;D ;D

        alhaalla, voi hyvänen aika sentään.


      • Mieskin kysyy

        Voiko noihin mainitsemiisi paikkoihin kalunsa upottaa?


      • voihan tietty
        Mieskin kysyy kirjoitti:

        Voiko noihin mainitsemiisi paikkoihin kalunsa upottaa?

        jos ihrakerrosta on tarpeeks et kalu uppoo.


      • "#¤%&/(/&%
        on se ihmisen taso kirjoitti:

        alhaalla, voi hyvänen aika sentään.

        vesipää nyt on moraalisesti alhainen kuten hänen äo:kin.


    • kunhan kysäsen_

      onko se sinun hän täällä, luuletko lukevan ?
      mietin vaan sitä miltä toi kaikki tuntuu jos on ja tunnistaa.
      oletko itse miettinyt?

    • voit haluta

      mutta miksi näihin kaikkiin?

    • laueta sisälle ?

      mikä siinä on ongelmana ap ?

      • oliko siin

        sun mielestä ongelma, kun kysyy asiasta? miks pitää vääntää kaikesta joku vitun ongelma??


      • Minä miehenä
        oliko siin kirjoitti:

        sun mielestä ongelma, kun kysyy asiasta? miks pitää vääntää kaikesta joku vitun ongelma??

        Pidän kyllä ongelmana, aika isonakin ellen saa laueta sisälle.


      • toinen mies
        Minä miehenä kirjoitti:

        Pidän kyllä ongelmana, aika isonakin ellen saa laueta sisälle.

        mikäli se ei kävisi en alkaisi hommaan ollenkaan enkä oikein tiedä tuota kysymyksen merkitystä edes, tähän ikään ja jokusen naisen kanssa olleena en ole
        törmännyt asiaan koskaan, ei ole tullut edes mieleen kysyä mutta eipä kukaan naisistakaan ole asiaa kieltänyt eikä puheeksi ottanut.


    • ) halut korkeella )

      oli ap miehellä. latinkia löyty.

    • Ihmiset hyvät!

      Tämä on i n t o h i m o-palsta. Eiks viha ja katkeruus oo muualla? Saa tänne purkaa mielihalujaan miten tykkää, pois moraalinvartijat!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe