sää nyt

maijamatkaaja

sää ennustukset lupaavat sadetta ja ukkosmyrskyjä koko päiväksi melkeempä joka puolelle thaimaata. Millainen sää siellä todella on ? näkyykö aurinkoa ollenkaan?

25

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pattayan matkaaja

      ei näy vielä kahteen kuukauteen. Sadekausi vasta pahimmillaan.

    • Thaimaan ystävä

      Hua Hinissä ainakin kadut tulvivat viime viikolla. Niin myös Pattayalla mutta pari tuntia ja kuivaa oli. Keski-Thaimaassa sadekausi lähenee loppua. Etelä-thaimaassa (Phukettin lähistö) sadekausi kestää pitkälle marraskuuta. Mutta sadekausi Thaimaassa ei tarkoita että 24/7 vettä tulee. Mutta sitten kun sitä tulee niin sitä tulee kuin palomiesten ruiskuista. kestää muutamasta minuutista pariin tuntiin. Yleensä sataa iltaisin tai öisin. Ei häiritse tosi lomailijaa.

    • Pattayalla

      Pattayalla on nimenomaan satanut koko ajan ja lohtua tuo sadekauden päättyminen vuoden lopulla.

      • Tässä oikeaa tietoa

      • kop kun kaa
        Tässä oikeaa tietoa kirjoitti:

        Miksi valehtelet Urpo !Tässä tämän ja viime viikon säätiedot Pattayalta.

        http://www.timeanddate.com/weather/thailand/pattaya/historic

        Käsittämätöntä tuo Pattayan viha.

        Kiitos oikeasta tiedosta. Taitaa tämä Pattaylla olla joku kateellinen jolla ei ole varaa edes Tallinan matkaan.


      • qeuhz
        kop kun kaa kirjoitti:

        Kiitos oikeasta tiedosta. Taitaa tämä Pattaylla olla joku kateellinen jolla ei ole varaa edes Tallinan matkaan.

        Forecan mukaan puolipilvistä mahdollista ukkosta. Huomenna aamuviiden aikaan mahdollisia sadekuuroja. Tuolloin 25 C ja kylmähän se on....


      • riitelevät säästäkin
        kop kun kaa kirjoitti:

        Kiitos oikeasta tiedosta. Taitaa tämä Pattaylla olla joku kateellinen jolla ei ole varaa edes Tallinan matkaan.

        outoa porukkaa nämä Pattayan ihmiset


      • Lomalle lomps
        riitelevät säästäkin kirjoitti:

        outoa porukkaa nämä Pattayan ihmiset

        Thai meteorological department kaikkein luotettavin paikallinen sivusto. Tätä seurattu lomilla ja hyvin pitävät ennusteet kutinsa.


      • Riitelyä joutessaan
        riitelevät säästäkin kirjoitti:

        outoa porukkaa nämä Pattayan ihmiset

        Outoja ovat ! Nytkö vasta sen huomaat,. Riitaa haastavat joka asiasta.
        " Riitaa en haasta
        mutta rauhaakaan en rakasta ! " Kuluu mottonsa.


      • idiootit
        riitelevät säästäkin kirjoitti:

        outoa porukkaa nämä Pattayan ihmiset

        Ei taida löytyä yhtään Thaimaan kohdetta jossa nämä Pattayan urpot eivät suuntansa aukoisi


      • Marjatta.
        idiootit kirjoitti:

        Ei taida löytyä yhtään Thaimaan kohdetta jossa nämä Pattayan urpot eivät suuntansa aukoisi

        Kun väärää tietoa niinkuin tämä Pattayalla nimimerkillä valheita aivopieree niin kyllä ne vääriksi pitää osoittaa. Joku nimittäin voi ihan oikeasti olla kiinnostunut säästä. Itse soitin iltapäivällä Pattayalle ystävälleni joka asuu siellä pysyvästi ja kerrottiin olevan 32 ja aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta, eilen illalla 10 minuutin sade kuuro. Itse lähdössä lauantaina viideksi viikoksi Pattaya / Hua Hin / Si Racha akselille taas.


      • voi voi
        Marjatta. kirjoitti:

        Kun väärää tietoa niinkuin tämä Pattayalla nimimerkillä valheita aivopieree niin kyllä ne vääriksi pitää osoittaa. Joku nimittäin voi ihan oikeasti olla kiinnostunut säästä. Itse soitin iltapäivällä Pattayalle ystävälleni joka asuu siellä pysyvästi ja kerrottiin olevan 32 ja aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta, eilen illalla 10 minuutin sade kuuro. Itse lähdössä lauantaina viideksi viikoksi Pattaya / Hua Hin / Si Racha akselille taas.

        Ei voi kuin sääliä noita Pattayan ihmisiä.


      • tosi pässit
        riitelevät säästäkin kirjoitti:

        outoa porukkaa nämä Pattayan ihmiset

        joka ketjuun ja aiheeseen pitää tunkea tämä pattaya-aihe. jos ovat tyytyväisi pattayaan niin miksi itkseä siitä huolimatta muille joka eivät käy pattayalla. sama kuin menisi valion jäätelö-ketjuun itkemään turun sinaapista.


    • santtu 1975

      Muutama vuorokausi nyt Rayongissa takana. Päivät kohtuullisen aurinkoisia olleet (välillä pilvessä) muutama sadekuuro vain tullut välissä. Hämärän laskeutuessa sitten tunnin-pari kestävä sadejakso joka loppuu kuitenkin illan kuluessa. Lämpötila päivällä 30´c paikkeilla ja yöllä tippuu tuonne 25-27´c välille.

      • tuloillaan

        Mites siellä Rayongin homoyhteisö voi? Vieläkö vanhat mestat pystyssä


      • huono yritys
        tuloillaan kirjoitti:

        Mites siellä Rayongin homoyhteisö voi? Vieläkö vanhat mestat pystyssä

        Rayongilla ei homoyhteisöä ole. Toisin kuin Hua Hinissä.


      • vapaasti valiten
        huono yritys kirjoitti:

        Rayongilla ei homoyhteisöä ole. Toisin kuin Hua Hinissä.

        Suurin osa Pattayalla on


    • maijamatkaaja

      Mitä olen lukenut Pattayasta niin olen tullut siihen lopputulokseen, että katson mielummin toista matkakohdetta.

      • R.unkkaaja

        Joo mene Ruotsiin ,siellä on hyvä olla


      • Marjatta.
        R.unkkaaja kirjoitti:

        Joo mene Ruotsiin ,siellä on hyvä olla

        Pidä pienenmpää suuta


    • aonangari

      Olimme vuosi sitten tähän aikaan Krabilla, etukäteen katselin sääennusteita joka sivustoilta, jopa tuolta Thai meteorological department-sivuilta ja joka puolella samaa luvattiin; ukkosta ja sadekuuroja..
      No kuitenkin ilmat oli mitä mahtavimmat koko 2 viikkoa aurinkoa ja lämpöä, iltaisin saattoi tulla 10-15min kuuroja ja yhtenä päivänä tuli oikea rankkasade, mutta sekin kesti vain noin puolisen tuntia! Että ei huolta, siellä nuo sadekuurot vain virkistää!
      2 viikon päästä pääsee paikanpäälle jälleen toteamaan sen ihanan sään, pois tästä kurjasta suomen sateesta!!

      • lomaa tiedossa

        11.11 lähdetään, eli varmaan samassa koneessa ollaan. 23 Thaimatka 8 vuoden sisään, ja eri vuodenaikoina. Eli on säät mitkä hyvänsä, loistoloma silti tiedossa.


      • eikö jo tylsisty
        lomaa tiedossa kirjoitti:

        11.11 lähdetään, eli varmaan samassa koneessa ollaan. 23 Thaimatka 8 vuoden sisään, ja eri vuodenaikoina. Eli on säät mitkä hyvänsä, loistoloma silti tiedossa.

        Hieman rajoittunutta tuo joidenkin matkailu.


      • Thaittaa
        eikö jo tylsisty kirjoitti:

        Hieman rajoittunutta tuo joidenkin matkailu.

        Ei, kun välillä on käyty katsomassa Vietnam, Malesia, 3xBali, Intia, Kiina, Silti tykätään Thaimaasta eniten. Toki paikkoja vaihdellaan. Khao lak, ja Pattayan jomtien meidän suosikit.


    • Hienoa ja värikästä sääkeskustelua!
      Paljon mukavampaa kuin tylsät sääkartat.

      Kai olette huomanneet myös että sää vaihtelee aika paljon, jopa merkittävästi kun puhumme eri paikoista tai lomakohteista.
      Itse tunnen hyvin ainoastaan Pattayan ja sieltäkin ainoastaan ne säät jolloin olen siellä ollut.
      Elo- marraskuussa on sääkartoille aina merkitty sadetta ja ukkosta. Tosiasiassa päivisin aurinko paistaa, joskus pieni ripaus. Illan tullen voi sitten tulla vettä ihan kunnolla. Mutta alan mies joka on silloin jo kekkulissa niin se on ihan kivaa. Tosimies on silloin jo sammunut. Aamulla taas aurinko paistaa.

      Menette Thaimaahan aivan minä vuodenaikana tahansa niin takaan että kolmen viikon matkalla saatte hienon lomarusketuksen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe