Tarviiko uuden äidin

uusi äiti pulassa

huolehtia miehen lapsista jos joutuu olemaan heidän kanssaan keskenään? Mistä voi vaatia korvauksia, heidän äidiltään vai saako jotain uuden äidin tukia hakea jostain? Meinaan kun joudun kasvattamaan, ja ruokkimaan sekä viemään heitä harrastuksiin, omalla ajallani ja ilman rahaa.
Kuinka paljon uusi äiti saa korvauksia, tai jotain maksuja, jotta pystyy siihen?
Saanko komentaa ja laitella opaskirjeitä heidän kotiin miten toinen äiti voisi omalta osaltaan tukea minua j tehdä aisoita niin että ne toimisi siellä. Minä kun olen hyvä kirjoittamaan sääntöjä.

18

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen tsaari Putin ky

      Jos kysyisit äiti Venäjältä tai isä Putinilta. Ne varmaan tietää.

    • toivottavasti joskus

      Ilmaiseksi joutuu ahertamaan ja opastamaan. Ei tunneta tuissa uuden äidin palkkaa, se olisi hyvä asia, jos uusi äiti saisi vaikka 500 e viikossa kuluihin palkkaa, uuden äidin palkka ja toimintakulut.

      • mie Tarza

        Soitappa Niinistölle tai Tarzalle jos ei Putin auttanut. Sillä Niinistölläkin on uusi vaimo. Samoin Tarza Halonenkin on uusioperheessä. Kysy paljonko Tarza saa kun hoitaa miehen lastenlapsia. Juu ei kun kysymään.


    • lissun sepostuksia

      Lissu taas vauhdissa.

    • uusikko

      itse voisin kirjoittaa säännöt mieheni lapsille ja miehelle itselleen silloin kun he täällä olevat. Pelkkää kärsimystä se aika. Ei lasten takia mutta miehen eli korvaus henkisestä kärsimyksestä olisi paikallaan .

      • paas kysyen

        Teeppä ihan lakialoitus. Kysyppä Lipposen Päiviltä neuvoa, uusikko hänkin. Paavokin voi auttaa.


    • Sama jatkuu

      Ei kenenkään tarvitse olla uusi äiti puolison entisen liiton lapsille, isän kuuluu olla paikalla ja pitää huolta lapsistaan.

      Tiedän että eronneet riitelevät hyvin paljon ja hyvin tarkoin ajoista milloin lapsi on kenenkin luona, jousto ei toimi, vaikka toisen täytyy olla muualla työnsä vuoksi.
      No tiedän että monissa ovat sitten isovanhemmat hoitaneet lapsia tällä aikaa.
      Kivahan se varmasti isovanhempien on nähdä lapsenlapsiaan, mutta kyllä hekin harmaita hiuksia saavat, kun tietävät asian toisen puolen. Sen että joko äiti tai isä ei nyt yksinkertaisesti voi olla paikalla kun lapsien vuoro sopimuksen mukaan on olla hänellä ja toinen vanhempi ei suostu muuttamaan eli joustamaan aikaa toiseen millään. Usein myös lapset kuulevat nämä rähinät ja arvata vain saattaa mitä lapsi kokee näiden vuoksi.

      Olisi hyvä jos lasten vanhemmat erottuaankin pystyisivät aikuismaiseen ja asialliseen toimintaan sopimissa lapsien oloista ja niihin tulevista muutoksista, samoin olisivat kiinnostuneita lasten elämästä ja olisivat yhtä mieltä mitä lapselle sallitaan ja mitä ei ja osaisivat kertoa lapsille huutamatta asiat.
      Koseissa pitäisi pystyä saamaan suurin piirtein samanlaiset säännöt ja noiden uusien kumppaneiden pitää sallia lasten oleminen vanhemmallaan ilman juonittelua. Kyllä sitä aikaa jää ihan riittävästi teidän kahdenkeskiseen olemiseen, sillä ydinperheissä ei tuota lapsivapaata ole edes tuolla tavoin saatavissa, tosin osa eroista johtuukin toisen vanhemman itseoikoisesta " lapsivapaan ! ottamisesta, olemalla aina muualla kuin kotonaan ja siellähän nämä uudet suhteet usein tavataan, tuolla luvattomilla teillä.

      • pachakasa

        Lässy lässytttää täyttä pachaa.


    • uusi äiti on pulassa

      Usein tarvii, yleensä miehen lapset ovat laiskoja ja vetelyksiä, kun heillä ei ole sitä kasvatusta, se on uuden äidin aloitettava alusta opastamaan kaikki. Onhan se rankkaa jos omat lapst osaavat pienestä pitäen käytöstavat, sitten ilmestyy kotiin lauma vieraita lapsia, joille se on utopiaa eikä ole koskaan kuulleetkaan sivistyksestä.

      Kyllä siinä joskus hermot menee ja tarvii kekseliäisyyttä ,miten luovii miehen lapsille käytöstapoja kuin salaa naraten.
      On se rankkaa, mutta ei pakollista, mutta täytyy tehdä jottei omat lapset saa mallia.

      • .......

        Totta helvetissa talouden aikuiset vahtii ja kasvattaa lapset ! No jollei niin mun lapset on kotona niin se uusikko voi loisia jossain muualla kun ole poissa kotoa ja kun olen itse kotona ja uusikko töissä niin kuskaa pentunsa pois meiltä TAI SIT KÄYTTÄYTYÄ NIIN KUIN NORMAALI JA HUOLEHDITAAN YHDESSÄ LAPSISTA JA RAKENNETAAN TALOUTTA PERHEENÄ EIKÄ SEKOITETA LISSULASSE NARSISMIA SIIHEN


      • 8+19
        ....... kirjoitti:

        Totta helvetissa talouden aikuiset vahtii ja kasvattaa lapset ! No jollei niin mun lapset on kotona niin se uusikko voi loisia jossain muualla kun ole poissa kotoa ja kun olen itse kotona ja uusikko töissä niin kuskaa pentunsa pois meiltä TAI SIT KÄYTTÄYTYÄ NIIN KUIN NORMAALI JA HUOLEHDITAAN YHDESSÄ LAPSISTA JA RAKENNETAAN TALOUTTA PERHEENÄ EIKÄ SEKOITETA LISSULASSE NARSISMIA SIIHEN

        Älä menetä hermojasi noiden takia, hyvä veli :-)


      • veettuuunnnn

        Suksi lissu vittuun


    • Näinkin päin

      Näyttäkääpä kirjoittajat kirjoituksenne myös sille lasten isälle.

      Toivon että jäisitte kiinni noista katalista sanoistanne. Muutoin mitenhän ne sinun omat lapsesi käyttäytyvät mahdollisen uuden äitinsä luona, kai heilläkin isä jossain on.

      Asiaa pitää tarkistella toisinkin päin, ensinnäkin tuntuuko hyvältä sano uudeksi äidiksi isän luona majailevaa naista, joka ei ole lasten äiti.

      • häpeäpaaluun juuri s

        Kuule näytä ihan ite Lässy kersoilles mitä tänne kirjoittelet. Taitas vähän hävettää. Sulla onkin aika paljon hävettävää. Jos mulla olisi ollut tuollainen äiti, en ilkeäisi tunnusta että tuo hurja jne.


      • Lissu on paras!
        häpeäpaaluun juuri s kirjoitti:

        Kuule näytä ihan ite Lässy kersoilles mitä tänne kirjoittelet. Taitas vähän hävettää. Sulla onkin aika paljon hävettävää. Jos mulla olisi ollut tuollainen äiti, en ilkeäisi tunnusta että tuo hurja jne.

        Lissu on erittäin fiksu ja lukenut ihminen. Lukekaapa joskus hänen juttuja, huomaatte miten fiksu ja suorasanainen hän on, löytää se ytimen ja kipupisteen, joka monelta jää huomaamatta. Paraneminen teillä alkaa kun ymmärrätte ytimen.

        Lukekaa lissun tekstejä, huomaatte miten antoisia ja oikeudenmukaisia tekstejä ne ovat. Niissä on sanomaa, totuutta ja sydäntä mukana. Huomaa että on lukenut psykologiaa ja tuntee kaltoin kohdellut ihmiset ja heidän tuskansa.

        Suosittelen hänen juttujaan täällä. Lukekaa ihmeessä, saatte niistä tarinoista paljon oppia itsellenne.


      • hullu lissu
        Lissu on paras! kirjoitti:

        Lissu on erittäin fiksu ja lukenut ihminen. Lukekaapa joskus hänen juttuja, huomaatte miten fiksu ja suorasanainen hän on, löytää se ytimen ja kipupisteen, joka monelta jää huomaamatta. Paraneminen teillä alkaa kun ymmärrätte ytimen.

        Lukekaa lissun tekstejä, huomaatte miten antoisia ja oikeudenmukaisia tekstejä ne ovat. Niissä on sanomaa, totuutta ja sydäntä mukana. Huomaa että on lukenut psykologiaa ja tuntee kaltoin kohdellut ihmiset ja heidän tuskansa.

        Suosittelen hänen juttujaan täällä. Lukekaa ihmeessä, saatte niistä tarinoista paljon oppia itsellenne.

        Älkää lukeko lissun juttuja, aivan skitso. Parempi kun hyppäis yli eikä kommentois niitä mitenkään.


      • .......
        Lissu on paras! kirjoitti:

        Lissu on erittäin fiksu ja lukenut ihminen. Lukekaapa joskus hänen juttuja, huomaatte miten fiksu ja suorasanainen hän on, löytää se ytimen ja kipupisteen, joka monelta jää huomaamatta. Paraneminen teillä alkaa kun ymmärrätte ytimen.

        Lukekaa lissun tekstejä, huomaatte miten antoisia ja oikeudenmukaisia tekstejä ne ovat. Niissä on sanomaa, totuutta ja sydäntä mukana. Huomaa että on lukenut psykologiaa ja tuntee kaltoin kohdellut ihmiset ja heidän tuskansa.

        Suosittelen hänen juttujaan täällä. Lukekaa ihmeessä, saatte niistä tarinoista paljon oppia itsellenne.

        Luettu on eikä se ole yhtään terveempi narsisti .


      • veettuuummmmmmm

        suksi lissu vittuuuuuuu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe