Myyntimies Jetro

jetro.

Hyvä hullunhauska sarja. En ole kuin yhden jakson nähnyt televisiosta , olisikohan netissä , mutta siinä jaksossa pudotti kameran kun taloa helikopterista kuvasi ja toinen tapaus kun otti väärän repun juoksuextriim tapahtumaan. Vähän peräänpäin ajattelin että oliko järjestettyä , mutta hauskaa se oli.

6

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei jatkoon

      http://tv5.fi/nettitv/myyntimies-jethro/myyntimies-jethro-osa-1

      No helvatan kuuustoista , myyntimies retro. Näin perussuomalaisena natsina on sanottava , että mua ei naurata nämä Kokoomuksen liberaali globalistit jotka tuhosi maan ja kääri itselleen ison tilin siitä että saivat myydä maat Putinille ja muille ei impiavaaralaisille.

      Siis aikuiten oikeasti , minä en pidä Harmimosta, enkä katsonut kun Jetro änkytti Harmikon showssa läskiposket punaisena ja nyt tää Jetro sössöttää omissa TV ohjelmissaan köyhine persu-natsien kiusaksi , kun maa on myyty Putinille ja juutalaisielle kapitalisti riistäjille pilkka hintaa.

      Hyi helvetti näille globalisti paskoille jotka Suomen tuhosivat-.

      Tänään muuten sdp, kepu ja kokoomus päättivät eduskunnassa että Venäjä saa jatkaa maan ostamista Suomesta, vain PerusS vastusti.

    • Possu ponteva

      Jetroa ei saa arvostella, viestit poistetaan. Eli Jetro on siis hyvä ohjelma kaupparatsuista, tuollaisia ne on.

    • ihme perhe123

      Miten ihmeessä noiden suhde kestää? Jethro on mikä on, ja vaimokin vaikuttaa niin tuittupäiseltä tapaukselta. Tai ainakin tästä sarjasta saa sellaisen käsityksen, että tiukka täti kyseessä. Teineinä menneet naimisiin ja edelleen yhdessä. Myyntimieskin tuntuu olevan enemmän töissä tai kaiken maailman tapahtumissa, kun kotona. Ihmettelen kyllä.

      • ihan normi juttu

        Ei mitään ihmeelliistä. Kyllä aikuiset pysytyy tollaiset asiat käsittelemään ja puhumaan. Suhde kestää poissaolot eikä Jetro ole ollenkaan pettäjä tyyppiä. Pitkässä suhteessa sitä on aikuiset kasvanut luottamaan toisiin ja kaipaa omaa aikaa myös.

        Monet matkustelee ulkomailla keikoilla vuositolkulla, siine se suhde oikeasti on koetuksella. Jethrohan lähinnä pyörii Turun alueella ja menee illaksi kotiin.


    • nuori boy

      Oliko Jetro kans 17v kun meni naimisiin?

    • Tuttuntuttu

      Tais jeti olla jo täysikäinen silloin kun menivät naimisiin. Tunsin teininä vaimon. Oli sellaista hiljaista sorttia silloin viisitoista kesäisenä.

      Noita kuvauspäiviä ei varmaan ole ihan hirveän tiheästi. Kuvausmateriaalia on voitu jakaa useamalle jaksolle. Eli pari päivää helsingissä ja sitten saadaan useampaan jaksoon paloja.
      Myös nalkuttava vaimo voi olla suuniteltu juttu vailla toden perää. Vaimoahan ei näy ikinä jaksoissa. Kerran vilahti aikaisemmalla kaudella. Oli uuden toimiston tuparit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe