varmin ja paras deittisivusto

4+11

Onko täällä olijoilla kokemuksia millä deittisivulla miehellä on parhaat mahdollisuudet löytää ELÄMÄNKUMPPANI? Säätöjä varten erikseen sivuja....
Millä sivuilla miesten ja naisten määrä ois suurin piirtein tasan?
Ja koska olisin tositarkoituksella mukana niin mulle ei ole väliä onko maksullinen vai ilmainen.

24

572

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+3

      Suomi24 treffeillä aika hyvät mahikset taviksen pärjätä, varsinkin jos on nainen.

      Säätöjä nyt haetaan vähän joka sivulta, ehkä vähiten uskovaisten kotisatama deiteistä.

      Millään sivulla miesten ja naisten määrä ei ole edes suurin piirtein tasan.

      • Onnstnt

        Olen kokeillut vain Suomi24:n palstaa, ja ollut tyytyväinen. 40 -naisia on ollut helppo lähestyä ja se oikeakin on löytynyt. Palstan rajoitukset ilmaiseksi toimivien osien kohdalla eivät ole haitanneet kun on liikkeellä tositarkoituksella. Silloin siirrytään aika nopeasti pois tästä ympäristöstä ja juttu jatkuu rajoituksista riippumatta esim. omilla sähköposteilla.

        Maksullisten sivujen tarkoitus on vain rahastaa mahdollisimman paljon. Ehkä siellä on "tasokkaampaa seuraa" mutta en silti maksaisi. Haussa on kuitenkin tavallinen suomalainen nainen...


    • Suomi24 Treffejä itsekin suosittelisin. Olen tavannut sen kautta paljon miehiä ja kaikki ihan kunnollisia tyyppejä, jotka etsivät muutakin kuin säätöseuraa. Yhden kanssa tapailimme pari kuukautta ja toisen kanssa seurustelimme pidempäänkin, eikä mitään suurempiä pettymyksiä tai huijareita ole tullut treffeillä vastaan.

      Tietysti auttaa, kun tekee itse huollillisen, hyvin kirjoitetun profiilin, jossa kertoo aidosti itsestään ja ilmaisee myös selkeästi, millaista seuraa on hakemassa. Myös viestien kohdalla kriittinen lukutaito on tarpeen, mutta aika äkkiä viesteistä oppii päättelemään, kuka on tosissaan ja kuka ei.

      Myös OkCupidin puolelta olen löytänyt muutaman kiinnostavan treffikumppanin. Tinderissäkin seuraa toki löytyy, mutta siellä liikkuu kaikenlaista hiihtelijää ja vaatii kenties hieman enemmän vaivaa selvittää, etsiikö toinen ihan vakavissaan pitempiaikaista suhdetta vai jotain muuta.

      Tsemppiä etsintöihin!

      • *huolellisen, hyvin kirjoitetun profiilin.


      • 16+14

        OkCupidissa kuva on pakollinen, eli siellä on vain käyttäjiä, jotka eivät ymmärrä yksityisyyden suojaa ja parisuhteen etsinnän henkilökohtaisuutta.


      • 4+17
        16+14 kirjoitti:

        OkCupidissa kuva on pakollinen, eli siellä on vain käyttäjiä, jotka eivät ymmärrä yksityisyyden suojaa ja parisuhteen etsinnän henkilökohtaisuutta.

        Toinen ongelma OkCupidissa on, että sen koko idea perustuu match-kysymyksiin, mutta naiset eivät vastaa niihin, joten matchaus ei toimi. Ilmeisesti seksiseuraa hakevat pelimiehet lähettelevät tarpeeksi viestejä siitä huolimatta, joten keskiverto-ÄO:n nainen ei ymmärrä, että vaikka viestejä tuleekin tarpeeksi niin kannattaisi silti vähän panostaa itsekin, jotta löytäisi sen oikean. Ja kun huomioidaan, että toisten vastauksia pääsee näkemään vain vastaamalla itse, niin selvästikään naisia ei kiinnosta edes saada tietää miehistä mitään. Eli eivät ole oikeasti etsimässä mitään; kunhan hengailevat ja nauttivat saamastaan huomiosta.


    • 4+11

      Joo en epäilekkään naisten mahdolllisuuksia. Mutta kun olen mies ja suomi 24 puolelta näkee ilman profiiilia käyttäjien määriä. Nin ei se kovin hyvältä näytä ainakaan täällä suunnalla kun tieytyllä ikähaitarilla kuvallisia naisia oli 45 ja miehiä samaan aikaan 230. Kuvattomat kun vielä otti lisäs niin näyttää vielä pahemmalta. Tilannetta voi vähän verrata siihen kun lunta yrittäs myydä eskimolle.
      Onko muilla sivuilla yhtä huono tilanne.
      Mutta on kait se silti profiili tehtävä mutta ei hirveitä odotuksia miehenä olla

      • 10+4

        Tuo lukumäärien ero ei olisi isokaan ongelma, jos ne naiset etsisivät parisuhdetta tosissaan. Ongelma on siinä, että naisille kelpaa vain hurmaava supliikkimies, eli miehellä ei ole mahdollisuuksia, vaikka olisi kuinka hyvä mies parisuhteeseen, fiksu, kunnollinen jne.


    • missukka 82

      Onko meille NAISILLE sitten paikkaa mistä löytäisi seksikkäitä miehiä??
      Kun kaikki miehet on nii rumia noissa treffipalstoissa :(

      • Nainen..

        Niin, olisi kyllä kiva kuulla naisilta, että mistä treffipalvelusta he ovat löytäneet fiksuja ja tasokkaita miehiä, kun täällä suomi24:lla niitä ei ainakaan ole.


      • 3+3
        Nainen.. kirjoitti:

        Niin, olisi kyllä kiva kuulla naisilta, että mistä treffipalvelusta he ovat löytäneet fiksuja ja tasokkaita miehiä, kun täällä suomi24:lla niitä ei ainakaan ole.

        Suomi24 treffeissä on tällä hetkellä tyrkyllä 40 120 heteromiestä. On se kumma, jos ei niiden joukosta löydy yhtäkään fiksua ja tasokasta miestä.

        Jos nainen ei löydä netin kautta itselleen miesystävää, hän voi esittää itselleen seuraavat kysymykset:

        1. Olenko nirso?
        2. Olenko tehnyt aloitteen tarpeeksi monelle miehelle?
        3. Mikä on oma tasoni?

        Se on aivan naurettavaa, että useimmilla naisilla on profiili kuukausitolkulla, eivätkä he muka löydä itselle sopivaa miestä.
        Fakta kuitenkin se, että ainakin alle 35-vuotiaille naisille tulee miesten suunnalta yhteydenottoja varsin runsaasti.


      • Nainen..
        3+3 kirjoitti:

        Suomi24 treffeissä on tällä hetkellä tyrkyllä 40 120 heteromiestä. On se kumma, jos ei niiden joukosta löydy yhtäkään fiksua ja tasokasta miestä.

        Jos nainen ei löydä netin kautta itselleen miesystävää, hän voi esittää itselleen seuraavat kysymykset:

        1. Olenko nirso?
        2. Olenko tehnyt aloitteen tarpeeksi monelle miehelle?
        3. Mikä on oma tasoni?

        Se on aivan naurettavaa, että useimmilla naisilla on profiili kuukausitolkulla, eivätkä he muka löydä itselle sopivaa miestä.
        Fakta kuitenkin se, että ainakin alle 35-vuotiaille naisille tulee miesten suunnalta yhteydenottoja varsin runsaasti.

        Pidän haasteista, siksi ehkä vaikea löytää sopivaa miestä. En viihdy joojoo-miesten, enkä "anteeks, että oon olemassa ja sori, jos oon syntyny"-miesten seurassa.


      • aloitekyvyttömät
        3+3 kirjoitti:

        Suomi24 treffeissä on tällä hetkellä tyrkyllä 40 120 heteromiestä. On se kumma, jos ei niiden joukosta löydy yhtäkään fiksua ja tasokasta miestä.

        Jos nainen ei löydä netin kautta itselleen miesystävää, hän voi esittää itselleen seuraavat kysymykset:

        1. Olenko nirso?
        2. Olenko tehnyt aloitteen tarpeeksi monelle miehelle?
        3. Mikä on oma tasoni?

        Se on aivan naurettavaa, että useimmilla naisilla on profiili kuukausitolkulla, eivätkä he muka löydä itselle sopivaa miestä.
        Fakta kuitenkin se, että ainakin alle 35-vuotiaille naisille tulee miesten suunnalta yhteydenottoja varsin runsaasti.

        Useimpien naisten kohdalla homma kaatuu jo viimeistään kohtaan 2.


    • vhuuovjvhuvhuvuhk

      Www.happypancake.fi

    • n1979

      Minun mielestäni täällä Itäsuomen suunnalla on tosi hyviä ja aktiivisia miehiä! On vaikeaa valita kovien joukosta se paras. Nytkin keskustelen 11 kanssa ja päivittäin tulee uusia avauksia kunnon miehiltä.
      Minä naisena tiedän tilanteen ja ihmettelen toisia naisia jotka ei mielestään löydä yhtään hyvää.
      On vaan niin vaikeaa valita kun niitä hyviä on niin paljon

      • armotonta menoa...

        Juuri näin.

        Naiset kilpailuttavat miehiä. Toisin sanoen tylsän tavismiehen on turha vaivautua edes yrittämään naista netistä.

        En yhtään ihmettelisi, vaikka moni nainen levittäisi reitensäkin nettitreffeillä kaikista parhaimmille miesehdokkaille ja valitsisi sitten näistä sen taitavimman rakastajan.


      • jkl93
        armotonta menoa... kirjoitti:

        Juuri näin.

        Naiset kilpailuttavat miehiä. Toisin sanoen tylsän tavismiehen on turha vaivautua edes yrittämään naista netistä.

        En yhtään ihmettelisi, vaikka moni nainen levittäisi reitensäkin nettitreffeillä kaikista parhaimmille miesehdokkaille ja valitsisi sitten näistä sen taitavimman rakastajan.

        Hmm..olen tosin vasta parikymppinen tyttö, mutten kutsuisi deittailuani miksikään kilpailuttamiseksi. Netti on hyvä apuväline tutustua hyviin tyyppeihin, ja jos kolahtaa, niin miksei sit jotain vakavempaakin.
        Mut en mä netistä oo hampaat irvessä etsimässä mitään tulevaa aviomiestä enkä lasteni isää. En mä jaksa ottaa tätä niin vakavasti.
        Ja joo, oon tosiaankin "levittanyt reitenikin" muutamille treffikumppaneille, mutta mitä siitä? Eihän se nyt ole hyvänen aika mikään synti eikä rikos, jos kaksi vapaata sinkkua harrastaa seksiä...
        Älkää ukot stressatko, kyllä se oikea vielä kävelee vastaan.


      • juhy
        jkl93 kirjoitti:

        Hmm..olen tosin vasta parikymppinen tyttö, mutten kutsuisi deittailuani miksikään kilpailuttamiseksi. Netti on hyvä apuväline tutustua hyviin tyyppeihin, ja jos kolahtaa, niin miksei sit jotain vakavempaakin.
        Mut en mä netistä oo hampaat irvessä etsimässä mitään tulevaa aviomiestä enkä lasteni isää. En mä jaksa ottaa tätä niin vakavasti.
        Ja joo, oon tosiaankin "levittanyt reitenikin" muutamille treffikumppaneille, mutta mitä siitä? Eihän se nyt ole hyvänen aika mikään synti eikä rikos, jos kaksi vapaata sinkkua harrastaa seksiä...
        Älkää ukot stressatko, kyllä se oikea vielä kävelee vastaan.

        Mutta aika vaikeaa se on tavallisen miehen nettideittailussa pärjätä. Ainakaan niin että elämänkumppania sais koska vain parhaat pelimiehet pärjäävät ja hyödyntävät taitojaan.
        Minä olen monta vuotta etsinyt Kuopion seudulta pysyvää kumppania mutta en ole päässyt kun panemaan vakavempaan suhteeseen ei minun kemiat riitä.
        Mulla on pari hyvää kaveria jotka ovat niin hyviä pelureita ja paskan puhujia että naiset olisivat valmiita heidän kanssaan vakavaankin suhteeseen mutta näillä sankareilla on vähät muut mielessä.. hymyilyttää ihan sivusta seurata että minkälainen muija on milloikin mukana.

        En ainakaan suosittele yhdellekkään tosissaan olevalle miehelle minkäänlaisia deittisivuja koska miehiä on niissä niin paljon enemmän ja vain kovimmat pelurit pärjää tässä leikissä.
        Ja väittäsin vielä että kadulta ja kaupan jonoista löytyy järkevämpiä ja kauniimpia naisia!


    • tavis.m

      Joo, voi olla että kadulla ja kaupan jonoissa on niitä järkevämpiä ja kauniimpia naisia kun netissä, mutta ei tavan miekkonen saa niitä sieltä kadultakaan tai kassajonostakaan iskettyä.

    • 4+22

      Paljon vähemmällä vaivalla naisen saa vaikka kaupasta kuin netistä. Pitää vaan mennä rohkeasti tervehtimään ja juttelemaan . Nytkin on hyvä aika vaikka kysellä joulusta. Tai sit nainen joka on koiran kanssa lenkillä, niin niitä on vielä helpompi lähestyä. Tervehdit ja rupeat sitä koiraa haastattamaan.
      Monikin nainen saattaa sinusta kiinnostua just sen takia kun sinulla on kanttia mennä puheille.
      Minäkin tein netissä yhdelle naiselle monta aloitetta turhaan, mutta kerran tapasin saman naisen livenä torilla ja menin tervehtimään. Siitä se sitten lähti.

    • tilinderi

      Tinder tuntuu olevan paras, koska siellä on edes jonkinlainen todennäköisyys sille, että henkilö on oikea, eikä mikään feikki. Toki sielläkin profiiliteksti on osalla lauseen mittainen, mutta ne voi skipata, eikä tulee uudestaan vastaan.

      • ödflasdl

        Tinderiinkin on nyt tullut feikkiprofiileja, joihin on kuvat pöllitty jostain ulkomaisesta nettideitistä.


      • 4+2

        Tinderissä ja nettideiteissä pitää olla sitä ulkonäköä että pärjää miehenä!


    • deittipalstat

      Tuolla on listattu monia aika hyviä vaihtoehtoja -> http://www.deittipalvelut.net/

      Mitään kovin yksiselitteistä vastausta siihen, mikä on paras deittipalvelu, on aika vaikea antaa. Nettideittailu on kuitenkin aika paljon myös tuurista kiinni. Juuri oikean profiilin klikkaaminen oikeaan aikaan saattaa johtaa pitkään ja onnelliseen suhteeseen, mutta toisaalta huonolla tuurilla palstoilla saattaa joutua viettämään kauankin ilman että sopivaa seuraa löytyy. Rennolla asenteella pääsee kuitenkin pitkälle. Hampaat irvessä väkisin ei kannata etsiä vaikka elämänkumppani toiveissa olisikin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4974
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3267
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1405
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      74
      943
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe