Mikä toimii peiton alla?

;;;

Vai toimiiko peiton päällä? Oletko sellaisen rajun ja rankaisevan seksin ystävä vai uppooko hellä meno? Valot päällä vai pois?

58

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei se osaa vastata

      Kysy siltä yhdeltä...eihän se giedä kun.....

      • ap.

        En kai mä nyt suoraan kehtaa mennä kyseleen :D Täällä saa paremmat vastauksetkin ;))


      • vääriä vastauksia
        ap. kirjoitti:

        En kai mä nyt suoraan kehtaa mennä kyseleen :D Täällä saa paremmat vastauksetkin ;))

        Mut et saa oikealta, tosin et ehkä haluakaan vain yhdeltä vaan kaikilta.


    • Ensin sellanen

      hellä meno ilman valoja, mut kun toisen iho on jo tuttu ja olo turvallinen niin rajumpi meno tuo vaihtelua

      • ap.

        Juuri näin oisin itsekin vastannut :)


      • tää nainen

        Samoilla linjoilla myös.


    • valoilla ja ilman

      Varmaan sekä että, mutta enempi hellää, eikä liian rajua. ;)

      • Ei meitä,

        joten ei syytä vastatakkaan.Ehkä jonkun toisen kam´nssa hellempää menoa.


      • ap.
        Ei meitä, kirjoitti:

        joten ei syytä vastatakkaan.Ehkä jonkun toisen kam´nssa hellempää menoa.

        Höh :/ Älä nyt leikistä suutu


      • En suuttunut,
        ap. kirjoitti:

        Höh :/ Älä nyt leikistä suutu

        sanoin vain rehellisesti, että ei meitä.Jos jotain olisi tapahtunut,se olisi tapahtunut jo alussa.


      • ap.
        En suuttunut, kirjoitti:

        sanoin vain rehellisesti, että ei meitä.Jos jotain olisi tapahtunut,se olisi tapahtunut jo alussa.

        Älä oo niin varma aina kaikesta! Voi vaikka tapahtuakin vielä... Ja silloin se on tuplasti hauskempaa, kun on joutunut ensin vähän kärvistelemään ;)


      • ääh,, en mä
        ap. kirjoitti:

        Älä oo niin varma aina kaikesta! Voi vaikka tapahtuakin vielä... Ja silloin se on tuplasti hauskempaa, kun on joutunut ensin vähän kärvistelemään ;)

        enää usko,ehkä hän ei halua minua, jonka ymmärrän kyllä.


      • ap.
        ääh,, en mä kirjoitti:

        enää usko,ehkä hän ei halua minua, jonka ymmärrän kyllä.

        HEI!!! Sulla on tossa lauseessa silti -ehkä-? Eli mahdollisuuksia on


      • On joo,jonkun
        ap. kirjoitti:

        HEI!!! Sulla on tossa lauseessa silti -ehkä-? Eli mahdollisuuksia on

        muun kanssa,joka haluaa minut ja sanookin sen ääneen, sellaista miestä oottelen..


      • ap.
        On joo,jonkun kirjoitti:

        muun kanssa,joka haluaa minut ja sanookin sen ääneen, sellaista miestä oottelen..

        Okei okei... Hirveesti tsemppiä ja jaksamista sulle


    • Minulle....

      pimeässä peitonalla oman naisen kanssa on paras paikka maailmassa.

      • ap.

        :)


    • hänen kanssaan

      miten milloinkin, mutta nauttisin että saan nähdä sen miehen kasvot ja nautinnosta tulevat ilmeet. Rajua, rankaisevaa, hellää, kaikki kävisi hänen kanssaan.

      • ap.

        Nautinnosta tulevat ilmeet ei välttämättä ole esteettistä katseltavaa aina... Mulle toimii noi äänet paremmin, aina ei tarvitse nähdä kaikkea.


      • 4+19
        ap. kirjoitti:

        Nautinnosta tulevat ilmeet ei välttämättä ole esteettistä katseltavaa aina... Mulle toimii noi äänet paremmin, aina ei tarvitse nähdä kaikkea.

        Ai, etkö tykkää hikisestä irvistyksestä työn touhussa, hii, haa, hii haa, hii, haa, slurps.


      • ap.
        4+19 kirjoitti:

        Ai, etkö tykkää hikisestä irvistyksestä työn touhussa, hii, haa, hii haa, hii, haa, slurps.

        :D Aika karrikoitu todellisuus, mut saa toki irvistellä myös


    • Lähheisyys

      Empä tuota tiijä ny täällä alakaa kertoo.

      • ap.

        Äläpä! Mun pitäisi työskennellä ahkerasti itseäni sivistääkseni, mutta haaveilen täällä kaksimielisyyksiä...?!? Varmaan näkyy numerossa ;)


    • Miksi tässä

      sitä kertomaan. Se joka sen saa kokea kanssani, niin se sen vain tietää.

      • ap.

        Oot tylsä!


      • Miksi tässä
        ap. kirjoitti:

        Oot tylsä!

        Voin ollakkin, mutta eipä kukaan pety jos selittelen ensin miten ja mitä haluan, ja se ei sit niin menekkään.


      • ap.
        Miksi tässä kirjoitti:

        Voin ollakkin, mutta eipä kukaan pety jos selittelen ensin miten ja mitä haluan, ja se ei sit niin menekkään.

        Tylsillä on tylsä elämä (tiiän mistä puhun, oonhan sellainen itsekin). Välillä pitää yrittää irroitella kans :)


    • ihan totta

      pimeässä, peiton alla, lahna

      • ap.

        Myös nukkuminen toimii peiton alla hyvin ;)


      • Ketä ap kaipaa
        ap. kirjoitti:

        Myös nukkuminen toimii peiton alla hyvin ;)

        sinne peiton alle?


      • ap.
        Ketä ap kaipaa kirjoitti:

        sinne peiton alle?

        Sellaista söpöä miestä. Kerrassaan vastustamaton ja haluttava tapaus


    • Tuhnuttelija

      Sellainen hiljainen tuhnu toimii aina ja saa liikettä aikaan.

    • k myös

      haluan valonheittimet ja mikroskooppilinssit.

    • kaikki putoo

      Ihan sama

      • ap.

        Älä nyt viitsi. Pieni haaste on paljon kiihottavampi juttu kun 'kaikki putoo' ;) Kauniita unia ja oman kullan kuvia nyt


      • edellin.
        ap. kirjoitti:

        Älä nyt viitsi. Pieni haaste on paljon kiihottavampi juttu kun 'kaikki putoo' ;) Kauniita unia ja oman kullan kuvia nyt

        mä putosin, joten öitä


    • nainen vain

      Valot päällä, peiton päällä tai missä ikinä ;) Rajusti ja hellästi, ykköseen tai kakkoseen :)

    • valonainen

      Kyllä toista on kiva vähän nähdä. Sellainen himmennetty, tunnelmallinen, hämärä valaistus paras.

    • eikö niin?

      Musta on kiva vähän vyöllä vedellä tyttöä ja muutenkin hiukan kiduttaa ;-)

      • ei tyttö, nainen

        Saattapi se olla, että löytyy tältä kirjoittajalta masokistin vikaa. Ehdottomasti tämä rooli sopii paremmin itselleni, kuin sadistin rooli. Alistun...alistun...


    • seksi sun/hänen

      kaa toimii aina.

      • Peiton alla

        Toimii moottoroitu Hästens sänky ja toiminnanmies, tietty. :D


      • moottoroitu
        Peiton alla kirjoitti:

        Toimii moottoroitu Hästens sänky ja toiminnanmies, tietty. :D

        sänky??? täriseekö se? kaikkee sitä... kohta jo varmaan tuotteistettu joku virallinen sex machinekin jossa tarvitaan vain muna ja pillu ja kone hoitaa loput.


    • prinsessa_

      Täysin pimeässä. ei valoja oman rakaani kanssa.

    • Tai jos haluaa vielä

      Vähän paremmin suojautua niin vaatteet päällä ja eri huoneissa. ;D

    • Rinkelieironkeli

      Ihan sama, alla, päällä valoilla tai ilman. Julkisella paikalla, vaikka kirkon portailla. Kaikki käy kunhan kakkoseen ei tuupita. Miehen kanssa, naiset ei oo mun juttu, testattu sekin.

    • joukossa tyhmyys tii

      Väärä paikka kysyä tuota. Mikset mennyt SEKSI-osastolle? On ihan yksi suomi24:n pääaiheista.
      Ai niin... et tietenkään mennyt, koska kaikki on täällä, tästä on tullut huru-kaikki-mulle-heti-nyt-.osasto.(

      • pahoitit nyt

        Joukon mielen, Jouko ei tykkää kimppajutuista.


      • joukon alkioLkm=0
        pahoitit nyt kirjoitti:

        Joukon mielen, Jouko ei tykkää kimppajutuista.

        Vanha vitsi ja alkukirjaimellahan siitä päästiin, et vai osannut lukea :)

        Nooh... kai seksistä puhuminen on terapiaa ikävöiville, lisää motivaatiota antaa pontaa pyrkimyksille. Ehkä ...


    • viimeinen nyt

      Kyllä toisen vartalo saa näkyä. Ei siinä 1000 ratin lappuja kuitenkaan tarvii olla!

    • peiton alla ja pääll

      Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....toimii

    • ****

      En tiijä. Sain viime yönä unissani kuitenkin Annelin houkuteltua peiton alle.

    • Tylsä täti-ihminen

      Kun päästäs ees samaan huoneeseen....

    • kaunisminä

      Huvittavia ihmisiä- siitä puhe mistä puuute.

    • naiselta

      Kuvottavaa tekstiä ei sovi mun arvoille. Näin ongitaan selville ihmisten asioita

    • mitä se sulle kuuluu

      joku vielä vastaa tähän?

      Kuuluuko julkisesti selitellä minkälaisesta seksistä pitää? ei.

      pitääkö itsestään keroa kaikki julkisella palstalla? ei.

    • tää on vain näin

      Kaikki mikä toimii peiton alla pimeässä, toimii peiton päällä päivän valossa.

      • ****

        Ei aikanaan valokuvien kehitys....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe