Kehukaa tai haukkukaa Patong beach!!

eräs vaan

Olemme olleet kolme kertaa Thaimaassa. Nyt mieheni haluaisi mennä Patong beachille. Itse olen kovin epäröivä paikan suhteen. Tiedän, että siellä on parhaat ravintolat ja halvimmat hinnat. Paikan levottomuus mietityttää..

Te, jotka olette olleet Patongilla, kehukaa tai haukkukaa kyseisen paikka. Mikä oli hyvää tai mikä oli huonoa siellä?

13

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krabifani

      No minäpä haukun Patongin kun kerran pyydetään :D Olen kerran ollut Patongilla ja se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta!! Hirveä hälinä kaiken aikaa mikä ei tosiaankaan sovi minulle. En myöskään allekirjoita kommenttiasi parhaista ravintoloista ja edullisista hinnoista . Mielestäni Patongilla on kalliimpaa kuin käymissäni kohteissa Krabilla. Jos haluaa hälinää ja jytkettä niin Patongille vaan, mutta minä sanon EI kiitos...... (ja tämähän on se ikuinen ongelma koska ihmisten mieltymykset on niin erilaisia ja kuka hakee matkaltaan mitäkin)

      • eräs vaan

        Kiitos mielipiteestäsi! :) Tuollainen fiilis minulle tulee paikasta, vaikka siellä olen käynyt vain lyhyesti.


    • Thaimaan ystävä

      Patong Beach on Thaimaan kalleinta seutua niinkuin kaikki Phuketin saaren kohteet. Onhan hinnat edulliset kun niitä vertaa Suomen hintoihin, mutta Thaimaan kallein kohde muuten. Parhaat ravintolat löytyy Bangkokista. Patong Beachilla viihtyy 20-35 vuotiaat bilehileet.

    • ei köyhille

      Patong on Thaimaan Rivieraa, eräänlainen Nizza tai Monte Carlo.

      Paikka kimmeltää luxusta ja pintaglitteriä, formulatähtiä, tenniskuuluisuuksia, kiekkoilijoita, futareita jne

    • mä repesin

      Hah hah hah. Vai Thaimaan Rivieraa. Kaukana Patong on kyllä Monte Carlosta, Nizzasta en osaa sanoa en ole käynyt. Muutenkin aika kömpelö vertaus joka ei pidä paikkansa.

      • Ein Man

        Patong on paratiisi!!!!!


      • ynnä muita ..

        niin, Karalahti on jääkiekkoilija, ja rakentaakin vasta taloaan. Räikkösellä mm. on jo valmiit kohteet


    • meidän makuun

      Ukki ja mummo 60 tykkäävät kyllä Patongista. Siellä on mahdollisuuksia hälinään ja hiljaisuuteen (kunhan hotelli on hyvä ja vähän sivummalla).
      Krabit, Karonit ja Khao Lakit on käyty, mutta ainakin viikko pitää olla Patongilla ja loppu ... no ihan sama missä, kunhan on Thaimaata.

    • ehkä siksi

      Patong on pieni Pattaya. Kallis paikka jossa on huoria suhteessa eniten koko maassa ja seksiä myydään 24/7. Tietenkin jos miehesi sitä kaipaa niin sitten valinta on napakymppi.

      • siksi kun....

        Pattaya kun ei ole kallis. Huoria eniten taikuissa on Bangkokissa. Seksiä myydään Suomessakin 24/7 miehesi sitä kaipaa harkitsee jo vakavasti eroa.


      • Lammion sanoin

        mutta Viipuria ei voita mikään, siellä sitä pilua vasta löytyykin, ja nykypäivänä halvalla. Saataa löytyä Sika Amalialle myös täytettäkin, jos rahaa päällä


    • eedenistä etelään

      EEDENin määritelmä on, että se sijaitsee noin 300 km etäisyydellä ympyrässä, jonka keskipiste on Ajuttaja eli BKK:sta noin 60 km pohjoiseen. Pattaya kuuluu ja Hua Hin on rajan ulkopuolella.

      Phuket ei kuulu Eedenin alueeseen runsaan sadekauden vuoksi eli se on Paratiisin ulkopuolella (palmut 15 m korkeat, edenissä max 10 m).

    • Riippumatossa:)

      Olemme Thaikkureissuillamme piipahtaneet melkein joka kerta muutaman päivän myös Patongilla. Kiva olla muutama päivä, mutta pidempään paikka on liian hälyisä ja kadut& rannat tupaten täynnä väkeä. Myös naapurimaan kansalaiset ovat kansoittaneet paikat. Paikkojen kyltit ovat myös ensiksi venäjäksi. Rahalla saa ja taxilla pääsee meininki pitkälle... Ruokapaikkoja on myös laidasta laitaan.Kakkoskadulla rantaa mukaillen loistava ruokapaikka, aina jonoa, mutta palvelu ja ruoka sen arvoista, halpaa ja hyvää!
      Kannattaa tinkiä ja hymyillä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe