Mikä saa miehen kiinnostumaan/ihastumaan?

lintu87

Olen aika kokematon miesten suhteen. Rakkaiden vanhempieni ansiosta pidän miehiä yleisesti seksihulluina perversseinä, jotka ovat suhdeasioissa kuin banaanikärpäsiä, aina etsimässä uutta makeaa laskeutumispaikkaa.
Mutta ovatko miehet sellaisia? Kun nyt olen vähän lueskellut miesten ihannekumppaneista, niin yhtä lailla hekin tuntuvat etsivän pysyvää suhdetta, rehellisyyttä ja luotettavuutta, sitä aitoa rakkautta.

Olen hiljattain eronnut enkä enää edes jaksa uskoa rakkauteen, kun mieheni aina vakuutti ja vakuutti, että rakastaa minua enemmän kuin mitään, mutta käyttäytyi sitten kuin piittaamaton sika ja mollasi minua ihan kaikesta koko ajan.

Noh, kaiken tämän jälkeen olen hirvittävän epävarma ja -tietoinen siitä, mitä mies todella kaipaa. Olen itse sellainen ihan tavallinen nainen, en ole malli enkä käytä tuntikausia meikkaamiseen ja hiusteni laittamiseen, haluan nauraa ja elää ja jakaa kokemukseni toisen kanssa. Haluan välillä mennä ja välillä olla, välillä olla yhdessä ja välillä olla yksinkin. Olen itse 100% uskollinen enkä mitään toivo muuta kuin että löytäisin jonkun, jonka kanssa jakaa elämäni.

Olen ollut yllättävänkin rohkea lähestyessäni, no, poikia. En halua olla se nainen, joka istuu kotona ja itkee sitä, kun ei saa seuraa. Jo alakoulussa kirjoitin rakkauskirjeen pojalle, johon olin ihastunut, mutta hän levitti sitä kavereilleen ja he pilkkasivat minua. Selvä, hän ei siis ollut minua varten. Teini-iässä pyysin monia poikia "kahville", mutta kukaan ei koskaan lähtenyt. Juttua syntyi muuten, mutten koskaan saanut kenestäkään seuraa sen enempää.

Olin pitkään rakastunut erääseen ihmiseen ja häntä pyysin useasti ulos, mutta hän ei suostunut, vaikka piti minusta ja piti minua kauniinakin. Ihmettelen edelleenkin, että miksi ei? Miksen minä kelvannut? Hän oli pitkään yksin ja selvästi surkeana, kun minä puolestani tapasin mieheni ja menin naimisiin ja sain lapsia.

Nyt olen taas enemmän haku päällä ja pyysin yhtä työkaveriani yksille tai kaksille. Hän selvästi pitää minusta, muttei lähde.

En enää tiedä, mitä tehdä. Olenko minä kenties ollut liian hyökkäävä? En ole ruma enkä hirvittävän lihavakaan, sellanen vähän pyöreä, ja minulle kyllä töissä hymyillään paljon ja miesten kanssa on mukava jutella ja nauraa, mutta. Mutta mutta.

Voiko olla, että olen vain sellainen ihminen, joka ei kelpaa kellekään?
Tuli nyt pidempi viesti, kuin oli tarkoitus, mutta kun nyt näin anonyymina voi kirjoitella, niin sitä innostuu. =P

5

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

      "sain lapsia"
      "sellanen vähän pyöreä,"

      Rehellisesti sanottuna ei ihan hirveän lupaavalta kuulosta koska nuo kaksi asiaa on miehille kaikista isoimmat turnoffit.
      Hienoa kuitenkin että olet aloitteellinen.

      • gcbbkkjv

        Lihavia siis todella lihavia on Suomen naisista iso osa. Siis elääkö ne kaikki ilman miestä?


      • Mies@

        "Sellainen vähän pyöreä" on minusta kyllä vain hyvä asia.


    • Gott der Rache

      Kuinka olet "kokematon" miesten suhteen ja silti olet eronnut ja sinulla on lapsia?
      Kuinka voit luulla, ettet kelpaa "kenellekään", jos takana on jo parisuhde?

      Asiallinen aloitteellisuus on erittäin kunnioitettavaa, pisteet siitä. Jos on kelvannut yhdelle, kelpaa kyllä toisillekin, mutta etsintä vaikeutuu iän myötä.

      • jkjk-

        >etsintä vaikeutuu iän myötä
        Ja lasten myötä, ikävä kyllä. Ei kuitenkaan luovuttaa kannata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe