Ilmianna pettäjä

Totuussss

Tänne saapi ilmoitella! Etunimi,sukunimen ensimmäin kirjain ja paikkakunta!

Mikko T, Oulu

15

625

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

      Miksi pitäisi?

      • 9+17

        Mäkään en ymmärrä miksi pitäisi? Eikös uusimpien tutkimusten mukaan ole kummassakin vikaa jos vieraissa pitää käydä.


      • hahahahah:)

        Ihan siksi että pettäjät on täynnä tyhjää omaa itseään.Täysin itsekkäitä kusipäitä ja ansaitsevat sen pahan mikä teoistaan seuraa.PK


      • nuorehko äiti
        hahahahah:) kirjoitti:

        Ihan siksi että pettäjät on täynnä tyhjää omaa itseään.Täysin itsekkäitä kusipäitä ja ansaitsevat sen pahan mikä teoistaan seuraa.PK

        Päinvastoin, pettäminen on hauskaa sekä antaa parisuhteeseen tarvittavaa piristystä ja muista että jokainen on valmis pettämään partneriaan oikean paikan tullen, myös sinunkin kaverisi.
        Kaikki nuoret äidit, nyt joukolla pettämään ruikuttaja miehiänne!!!!!


      • 17+14
        hahahahah:) kirjoitti:

        Ihan siksi että pettäjät on täynnä tyhjää omaa itseään.Täysin itsekkäitä kusipäitä ja ansaitsevat sen pahan mikä teoistaan seuraa.PK

        Hmmm... no jos mun pettäminen paljastuu niin mun elämästä poistuu narsistin mukana myös taloudellinen riippa. Ois se uskomatonta elää ilman nöyryyttämistä. Mä oon vuosia kattonut sen säätöjä akkojen kanssa ja kuinka se on tehnyt musta aisankannattajan kaikkien silmissä. Mä nyt nautin tästä pettämisen herkullisesta tunteesta ennen kuin eroan.


      • 8468
        17+14 kirjoitti:

        Hmmm... no jos mun pettäminen paljastuu niin mun elämästä poistuu narsistin mukana myös taloudellinen riippa. Ois se uskomatonta elää ilman nöyryyttämistä. Mä oon vuosia kattonut sen säätöjä akkojen kanssa ja kuinka se on tehnyt musta aisankannattajan kaikkien silmissä. Mä nyt nautin tästä pettämisen herkullisesta tunteesta ennen kuin eroan.

        Te kaikki jotka ovat lähän apn jälkeen kommentoineet ootte sairaita. Minkälainen ihminen hyväksyy pettämisen?


      • 46794
        8468 kirjoitti:

        Te kaikki jotka ovat lähän apn jälkeen kommentoineet ootte sairaita. Minkälainen ihminen hyväksyy pettämisen?

        Kukaan horo ei uskalla antaa ilmi koska itsekin paljastuu.
        Ap;lle vastaisin mielelläni ei vain ole mitään varmaa tietoa,vielä.


    • .,.,.,.,.

      Lauri pk-seutu

    • kukkuuuuuuuueeeeeee

      Jos nyt vakavasti puhutaan ap:lle, niin tässä on suuri mustamaalaamisen vaara esim. hylätty X puhuu potaskaa katkerana netissä "joo joo se on ihan pettäjä tyyppi! varokaa!!!".

      Jos nimettömänä voi sanoa nimiä rajoitetusti niin mistä muut tietävät että hän on todellakin pettäjä? Vain sen takia että sen voi ruudulta lukea? Missä ovat siis todisteet?

      AP on lasten raiskaaja! (näin esimerkkinä) :D

      • <<Jos nyt vakavasti puhutaan ap:lle, niin tässä on suuri mustamaalaamisen vaara esim. hylätty X puhuu potaskaa katkerana netissä "joo joo se on ihan pettäjä tyyppi! varokaa!!!".>>

        Kysyin murrosikäisten nuorten leirillä tytöiltä, esiintyykö sellaista, että jos toinen tyttö on ihastunut johonkin seurustelevaan poikaan, hän laskee liikkeelle sellaisen ilkipuheen, että poika on ollut muun tytön kanssa. Kertoivat, että sellainen on aivan vakiota. Niinpä seurusteleva tyttö tietää ennalta varoa, että tälläista puhetta tulee, mutta epävarmuutta se kylvää.


      • rrroy
        rennostiM kirjoitti:

        <<Jos nyt vakavasti puhutaan ap:lle, niin tässä on suuri mustamaalaamisen vaara esim. hylätty X puhuu potaskaa katkerana netissä "joo joo se on ihan pettäjä tyyppi! varokaa!!!".>>

        Kysyin murrosikäisten nuorten leirillä tytöiltä, esiintyykö sellaista, että jos toinen tyttö on ihastunut johonkin seurustelevaan poikaan, hän laskee liikkeelle sellaisen ilkipuheen, että poika on ollut muun tytön kanssa. Kertoivat, että sellainen on aivan vakiota. Niinpä seurusteleva tyttö tietää ennalta varoa, että tälläista puhetta tulee, mutta epävarmuutta se kylvää.

        Murrosikäiset puhuu mitä sylki suuhun tuo, tuota vakiotakaan ei voi ottaa todesta tietenkään ja jos pari tekee niin ei tarkoita..


      • rrroy kirjoitti:

        Murrosikäiset puhuu mitä sylki suuhun tuo, tuota vakiotakaan ei voi ottaa todesta tietenkään ja jos pari tekee niin ei tarkoita..

        Totta. Ikä vaikuttaa oleellisesti puheen uskottavuuteen.


    • mies33w

      Mika H. SAVONLINNA

    • Älä.sitoudu

      Jos on uskottomuuteen taipumusta. Mikä estää pysymästä sinkkuna? Vai tarvitaanko aina joku kohde, jota saa pettää?

    • pohjoissavosta

      HK-lenkki

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe