hääätukka

morsio

kyllä nyt Jasminille tulee kaunis hääkampaus, ei voi kuin ihastella. Englannin häissä tukka roikkui hiirenhäntänä, eripari hiuskoristeet päässä vähän niin ja näin, koska se oli sitä mitä Jasmin halusi. Ei vain ollut varaa käyttää oikeaa kampaajaa. Jassulla varmaan palkkapäivä? No, Dennis sopeutuu pysyttelemään takavasemmalla ja rajataan kuvista pois.

13

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loputonta horinaa

      Nyt helpotti, kun sait purkautua tästäkin asiasta.

      • ewrfsdb

        Wooohooo! Ihan parhautta ja niin mua!


    • pläääähhh

      Se oululainen Saparox, tai mikä lie, tietenkin sponssaa. Kelpaisko morsiammen kuva nyt Branley Primin paakanteen? Vihdoin ja viimein. Jo elokuussa ilmoitettiin että kuvat julkaistaan ja nyt vietetään jo häitä nro 2.

      ---Eilen vahvistuivat kakut ja kukat,

      Jaha, Helga on vihdoinkin keksinyt sen kaakun ja kukat on haettu lähimarketista, wooohooo! Morsian on varmasti ihan poikki.

      • nekin vielä

        ja entä ne rusketusraidat, esitelläänkö niitä Oulun kirkkoväelle? Kerrassaan hupaisa muija.


      • anopin
        nekin vielä kirjoitti:

        ja entä ne rusketusraidat, esitelläänkö niitä Oulun kirkkoväelle? Kerrassaan hupaisa muija.

        Helkalla letit kuin pikkutytöllä, mites mummo, Denniksestä ei niin väliä, rajataan kuvista pois kuiteski.


    • Kitsastelua

      Joo, morsian tarttee nyt rentoutusta. Ei varmaan jaksa tää foodie leipoa niitä kierukoitaan, vaan vieraille tarjotaan valmisruokaa, jos nyt edes sitä. Tulee taas köyhäilyhäät.Vieraita on tulossa ympäri Suomea, mutta ruokkikoot itse itsensä omalla kustannuksellaan, häätalo ei tarjoa kuin kakunpalan. Ja senkin pitkin hampain.

      • töttöröööt

        Kakunpalaa vastaan ei kantsi antaa muuta kuin onnittelukortin.


    • 1+15

      Mun on pakko sanoa, että nuo kaksi kampausta ovat ainakin tuosta kulmasta katsottuna ihan samanlaiset. Toinen on vain hieman tarkemmin tehty ja tuollainen ero voi johtua mm. eri kampaajasta. Toinen lienee tehty mallipäähän ja toinen oikeaan. Suurin ero on väri...ainiin ja toisessa on kukkanen!

      Alan olla aika varma, että Jassulla on jonkinsortin hahmotushäiriö eikä ole todellakaan ainakaan visuaalisesti mitenkään lahjakas. Puusilmä.

      • jassurassu

        No, ei oo nutturoissa juurikaan eroa ja kampaajasta ja kammattavan hiuksista johtuen ei lopputulos tule olemaan identtinen kummankaan kuvan kanssa, wooohoo ja niin mua!


      • Se sama

        Ja jatkoa pukkaa kun ei kerralla jouda ajattelemaan viestiään valmiiksi. Tai oikeastaan pälkähti päähän vasta nyt...

        Ehkä Jasminilla oikeasti on joku häiriö mikä aiheuttaa vaikeuksia mm. sosiaalisesti sekä yleisen ymmärtämisen kanssa. Jassu on tosiaan puusilmä, ei tunnu hahmottavan kokonaisuuksia millään tavalla, ei kuvaannollisesti eikä konkreettisesti. Sanallisia vaikeuksia, ei ymmärrä lukemaansa edes äidinkielellään saati englanniksi. Ei ymmärrä vivahteita keskustelussa eikä todellakaan tajua vittuilua, ellei se ole tosi suoraa, varmuuden vuoksi siis vetää hernettä nokkaan välillä ihan turhasta ja toisinaan tulkitsee melko selvätkin vittuilut positiivisesti. Helposti vietävissä ja huijattavissa. Ajanhallinnan ongelmia, matemaattisia ongelmia, ei hahmota mm. hintoja.

        Onko se siis mikään kumma jos oikeasti tarvitsee lepoa koko ajan, kun muille normaali ja yksinkertainenkin elämä on Jassulle jatkuvaa taistelua. Kaikki vaatii hirveästi enemmän työtä kun yrittää ymmärtää ympäröivää maailmaa.


      • lupsa
        Se sama kirjoitti:

        Ja jatkoa pukkaa kun ei kerralla jouda ajattelemaan viestiään valmiiksi. Tai oikeastaan pälkähti päähän vasta nyt...

        Ehkä Jasminilla oikeasti on joku häiriö mikä aiheuttaa vaikeuksia mm. sosiaalisesti sekä yleisen ymmärtämisen kanssa. Jassu on tosiaan puusilmä, ei tunnu hahmottavan kokonaisuuksia millään tavalla, ei kuvaannollisesti eikä konkreettisesti. Sanallisia vaikeuksia, ei ymmärrä lukemaansa edes äidinkielellään saati englanniksi. Ei ymmärrä vivahteita keskustelussa eikä todellakaan tajua vittuilua, ellei se ole tosi suoraa, varmuuden vuoksi siis vetää hernettä nokkaan välillä ihan turhasta ja toisinaan tulkitsee melko selvätkin vittuilut positiivisesti. Helposti vietävissä ja huijattavissa. Ajanhallinnan ongelmia, matemaattisia ongelmia, ei hahmota mm. hintoja.

        Onko se siis mikään kumma jos oikeasti tarvitsee lepoa koko ajan, kun muille normaali ja yksinkertainenkin elämä on Jassulle jatkuvaa taistelua. Kaikki vaatii hirveästi enemmän työtä kun yrittää ymmärtää ympäröivää maailmaa.

        Jotain samanlaista olen itsekin uumoillut, ei se ihan täysillä käy. Jotenkin toi järjen yksinkertaisuus vaan ei ole normaalia. Mikään ei onnistu mikä ei putoa valmiina syliin.

        Se ei vaan näe maailmaa samanlaisena kuin me, on jossain lapsen tasolla eikä tajua että elämänsä esittely vaan paljastaa sen elämän henkisen köyhyyden. Vaan jassu itse kuvittelee että jo se tekee elämästään hienoa kun sitä esitellään jossain, että ei sillä sisällöllä niin väliä vaan sillä että pääsee esille.

        Instagramissakin sen kuvilla on aina joku 3-8 tykkääjää ja harvoin kommentin kommenttia. Ei paljon ihmisiä kiinnosta.


    • Hidasjärkiset

      Se on niin sanotusti hidasjärkinen ja viiveellä käyvä. Siihen kun lisätään tunnekylmyys-ja köyhyys, omahyväisyys, rajaton itserakkaus ja itsensä ihailu, niin lopputuloksena on mitä vastenmielisin otus. Ei ihme ollenkaan ettei mies- eikä naisrintamalla oo sujunut. Tää Denu-ukko taitaa käydä itse kans melkosen hitaalla ja kun Jassukka ei kieltä osaa eikä ymmärrä, niin paljon menee ja kuitataan sen typeryydestä kielitaidottomuuden piikkiin.

      • Friikit ja hitaat

        Seiska tekee rahaa tyhymillä, tai ainakin yrittää, ei tuo pölöjäpari innosta paperiversiota ostamaan. Riittää, kun selaa friikit kuvat lehtihyllyllä, ja lukee uusimmat irvikuvaelmat netistä. Surkeaa on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      364
      3222
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      143
      1229
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      138
      1007
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe