Oletteko kokeneet

wierd

sellaisen tunteen, että olette toisen kanssa jotenkin samoilla aalloilla, ettei sanoja tarvita, vaan ymmärtää toista ilmankin. Välillä tuntuu kuin lukisimme toistemme ajatuksia. Erikoista ja jännittävää.

25

892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttua on

      Kyllä, kyllä ja kyllä.

      Mä en pidä sitä kyllä lainkaan jännittävänä.

    • joo kyllä

      Kyllä. Erittäin harvojen kanssa, mutta kyllä.

    • uutta matoa

      Luulin niin mutta erehdyin isosti.

    • Juuh

      Joidenkin kanssa sitä kyllä assosioi lähes samalla tavalla. Harvojen kumminkin.

    • Ei sen kummempaa

      Ne ihmiset joilla on taipumus/taito lukea hyvin toista, ovat näitä. Toisilla on hyvä tunneäly ja tilannetaju.

    • outoa

      Minä olen kokenut. Ajattelen jotain tiettyä asiaa yhden ihmisen lähellä ja kohta hän sanoo sen ääneen. Olen testannut tätä jo 3 kertaa. Lisäksi muutenkin tuntuu kuin olisi ihmeellinen yhteys. Se tuntuu kivalle, mutta vähän pelottavalle. Ei uskalla enää ajatella mitään kun pelkää toisen lukevan ajatuksetkin.

    • 20+14

      On ollut ja olen kokenut :)

    • lintupespektiivistä

      Olen usein kokenut tämän yhden henkilön kanssa, luullakseni hänkin kokee...en ole uskaltanut vielä kysyä, etten leimautuisi lopullisesti. Kun oikein keskityn, pääsen tilaan, jossa hän on...olen jälkeenpäin hienovaraisesti kysynyt , olitko esim. kurssilla, ulkomailla..tietyssä maanosassa. . kertaa olen tiennyt. .en rehellisesti ole uskaltanut edes kokeilla useasti, on vahva yhteys näinkin.

      • edelliseen lintuun

        4 kertaa


    • MWMW

      Juuri sinä sen sanoit, mitä ajattelin. Melko useinkin käy näin, erään tietyn mieshenkilön kanssa. Olettaisin, että vastapuolikin tuntee jotakin. On päiviä, että kohtaamiset raskaita, paljastumisen pelossa....en kehtaa asiaa suoraan kysäistä, ja harvoin saamme kahdenkeskistä aikaa...on ympäristöstäkin johtuvia esteitä. Ehkä jonain päivänä. Haluan elätellä toivetta, että hän miehenä, rohkeana, tulee ja tekee asioiden eteenpäin viemiseksi jotain.

      • Entäs jos

        hän mies elää siinä toivossa että nainen edes antaisi jotakin vinkkiä, että lähesty mies. Voi olla että mies olosuhteiden takia ei voi riskeerata tiettyjä juttuja koska ei ole saanut mielestään selkeää signaalia naisen kiinnostuksesta tai sitten ei ole välttämättä tulkinnut niitä signaaleja oikein.


      • Jospa vaikka
        Entäs jos kirjoitti:

        hän mies elää siinä toivossa että nainen edes antaisi jotakin vinkkiä, että lähesty mies. Voi olla että mies olosuhteiden takia ei voi riskeerata tiettyjä juttuja koska ei ole saanut mielestään selkeää signaalia naisen kiinnostuksesta tai sitten ei ole välttämättä tulkinnut niitä signaaleja oikein.

        Mikähän on riittävä signaali?


      • Siis oletko
        Jospa vaikka kirjoitti:

        Mikähän on riittävä signaali?

        Antanut ylipäätään mitään signaaleja?


      • Lähesty mies..
        Entäs jos kirjoitti:

        hän mies elää siinä toivossa että nainen edes antaisi jotakin vinkkiä, että lähesty mies. Voi olla että mies olosuhteiden takia ei voi riskeerata tiettyjä juttuja koska ei ole saanut mielestään selkeää signaalia naisen kiinnostuksesta tai sitten ei ole välttämättä tulkinnut niitä signaaleja oikein.

        Siinäpä se..tähän kun saisi ohjeet..ja sen rohkeuden..joka päivä odotan jotakin ihmettä tapahtuvaksi..voi tätä tunnetta..huokailen


      • MWMW
        Entäs jos kirjoitti:

        hän mies elää siinä toivossa että nainen edes antaisi jotakin vinkkiä, että lähesty mies. Voi olla että mies olosuhteiden takia ei voi riskeerata tiettyjä juttuja koska ei ole saanut mielestään selkeää signaalia naisen kiinnostuksesta tai sitten ei ole välttämättä tulkinnut niitä signaaleja oikein.

        Olet oikeassa.Hänellä saattaa olla osin väärää tulkintaa,olen sosiaalinen, mutta en päästä ketään lähelleni, vain hänet jos saan..hän voi luulla toisin.Vetovoima on kyllä niin suuri, että muulle ei jää tilaa. Onhan tämä itsellekki ollut hämmästyttävää..tällaista ei tapahdu muiden kanssa..ja aika paljon koettu maailmaa.


      • pieru pirkko
        Jospa vaikka kirjoitti:

        Mikähän on riittävä signaali?

        pieraise joskus kaksi kertaa jonossa edessäni, se hyvä signaali!


      • vinkkiä
        MWMW kirjoitti:

        Olet oikeassa.Hänellä saattaa olla osin väärää tulkintaa,olen sosiaalinen, mutta en päästä ketään lähelleni, vain hänet jos saan..hän voi luulla toisin.Vetovoima on kyllä niin suuri, että muulle ei jää tilaa. Onhan tämä itsellekki ollut hämmästyttävää..tällaista ei tapahdu muiden kanssa..ja aika paljon koettu maailmaa.

        Tee jotain normaalista poikkevaa, sellaista mikä antaa selvän vinkin. Auta häntä jossain, missä hän ei apuasi odota. Sellaista minkä voi jälkikäteen laittaa ystävällisyyden tms. piikkiin jos vastakaikua ei tulekaan. Näin et laita tunteitasi täysin paljaaksi pöydälle.


      • hyvä pointti
        vinkkiä kirjoitti:

        Tee jotain normaalista poikkevaa, sellaista mikä antaa selvän vinkin. Auta häntä jossain, missä hän ei apuasi odota. Sellaista minkä voi jälkikäteen laittaa ystävällisyyden tms. piikkiin jos vastakaikua ei tulekaan. Näin et laita tunteitasi täysin paljaaksi pöydälle.

        Jonkinasteista ekstraa tässä on luontaisesti tullut puolin ja toisin annettuakin. Tosin hän on taitava kaikessa mihin ryhtyy.


    • Bohemian.

      Todellakin on tuttua...Vaikka ei vielä tunne, tuntuu kuin tuntisi kuitenkin. Eleet, tyyli liikkua, silmät. Jollain tavalla tuttua. Omituista, mutta silti niin totta.

    • fjfjfjfjkffkd

      Mikä teitä naisia vaivaa? Uskoisin että muutkin miehet ovat niinkuin minä, eli voi sanoa suoraan.
      Jos minulle nainen ilmoittas suoraan tunteistaan, niin otan sen kohteliaisuutena vaikka nainen ei kiinnostaisikaan minua.
      En huutelisi muille ja naista joka on näin rohkea kohtelisin niinkuin herrasmiehen kuuluukin, vaikka antaisinkin pakit.

    • Syliin.

      Nyt tarvitsisin juuri sellaisen ihmisen! Olo on tyhjä ja kipeä.

    • Nappasi

      Wierd, aloitit mielenkintoisen ketjun.

    • Jotain kummaa

      Kyllä on tuttua. Ja uskon, että mies, jonka kanssa tätä olen kokenut, ajattelee samoin. Hän tuntuu vieraanakin niin ihmeellisen tutulta. Vähän niin kuin veli, mutta jotain enemmän kuitenkin.

    • jännä.

      Kyllähän musta tolta tuntuu ja puhuisin siitä hänelle suoraan mutta järki sanoo että olen vain ihastunut ja haluan liikaa uskoa moiseen.

      • sit vasta

        Kannattaa antaa ajan hieman kulua joska joskus sitä sokeutuu ja tunteet vie enemmän kuin järki. Kannattaa ainakin tutustua kunnolla ensin jos ei muuta koska joskus siinä ei ollukkaan mitään jännää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      391
      3981
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      217
      1972
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1480
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1330
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      991
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      970
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      122
      920
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      878
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      869
    Aihe