Miksi narsismin ruokkimiskielto on poistettu?

Toteavainen

Meinaako se sitä, että edelleen saamme häntä ruokkia?

48

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämähän on vakiomenetelmä, joka tällä palstalla ollut jo siitä lähtien - heinäkuu 2005 - kun Pyhä Henki minut näihin keskusteluihin johdatti.

      Kun johonkin keskusteluun on tullut tarpeeksi paljon tieto totuudessa, niin silloin jopa Pitkään palstalla olleen totuuden sietokyky saa täyttymyksensä, ja on pakko alkaa ruikuttaa ylläpidolta koko keskusteluketjun poistamista.

      Ja ylläpito suostuu, koska tämän Jeesuksen kiellon herjaaminen on kaikkien tekopyhien tärkein tehtävä;

      "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

      Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.

      Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?

      Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.'

      Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?'

      'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

      Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle:

      Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."

      • Pitkään palstalla

        Syyttäjän apurille, Teuvolle tiedoksi: en ole mitään pyytänyt poistattamaan, varsinkaan tätä ko. aloitusta, joten vedähän perätön syytöksesi takaisin. Anteeksipyyntöä en sinulta pyydä, koska et siihen tunnetusti kykene.


      • Pitkään palstalla kirjoitti:

        Syyttäjän apurille, Teuvolle tiedoksi: en ole mitään pyytänyt poistattamaan, varsinkaan tätä ko. aloitusta, joten vedähän perätön syytöksesi takaisin. Anteeksipyyntöä en sinulta pyydä, koska et siihen tunnetusti kykene.

        Saman Puskateologisen tiedekunnan kasvatti on se tehnyt, joten yhtä syyllinen olet sinäkin, kun olet hänen aisaparinsa.

        Nyt on palstalla ollut havaittavissa sellainen tapahtuma, että Saa-tana on pistänyt jotkut palvelijansa varastelemaan jopa omien nimimerkkejä.

        Sen lisäksi, että he varastavat totuutta kirjoittavienkin nimimerkkejä.

        Tuolla toiminnalla Saa-tana matkii tässäkin Jumalaa, joka sanoo: "Viholliset ovat oman talon väkeä."

        Niin nyt Saa-tana voi Raamattuun vedoten tehdä samaa.

        Jos olisit alun perin ollut täällä rehellisesti omaa nimeä käyttävä, niin olisin saattanut uskoakin tuon viestisi.

        Mutta kun alusta asti olet valheen hengen ohjauksessa perässäni pitkään kulkenut, ei minulla ole mitään syytä uskoa viestisi sanomaa.


      • Hyvä muistaa
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saman Puskateologisen tiedekunnan kasvatti on se tehnyt, joten yhtä syyllinen olet sinäkin, kun olet hänen aisaparinsa.

        Nyt on palstalla ollut havaittavissa sellainen tapahtuma, että Saa-tana on pistänyt jotkut palvelijansa varastelemaan jopa omien nimimerkkejä.

        Sen lisäksi, että he varastavat totuutta kirjoittavienkin nimimerkkejä.

        Tuolla toiminnalla Saa-tana matkii tässäkin Jumalaa, joka sanoo: "Viholliset ovat oman talon väkeä."

        Niin nyt Saa-tana voi Raamattuun vedoten tehdä samaa.

        Jos olisit alun perin ollut täällä rehellisesti omaa nimeä käyttävä, niin olisin saattanut uskoakin tuon viestisi.

        Mutta kun alusta asti olet valheen hengen ohjauksessa perässäni pitkään kulkenut, ei minulla ole mitään syytä uskoa viestisi sanomaa.

        Kun syksyllä aloittaa narsistin ruokkimisen, on velvollinen ruokkimaan sitä koko talven.


      • Pitkään palstalla
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saman Puskateologisen tiedekunnan kasvatti on se tehnyt, joten yhtä syyllinen olet sinäkin, kun olet hänen aisaparinsa.

        Nyt on palstalla ollut havaittavissa sellainen tapahtuma, että Saa-tana on pistänyt jotkut palvelijansa varastelemaan jopa omien nimimerkkejä.

        Sen lisäksi, että he varastavat totuutta kirjoittavienkin nimimerkkejä.

        Tuolla toiminnalla Saa-tana matkii tässäkin Jumalaa, joka sanoo: "Viholliset ovat oman talon väkeä."

        Niin nyt Saa-tana voi Raamattuun vedoten tehdä samaa.

        Jos olisit alun perin ollut täällä rehellisesti omaa nimeä käyttävä, niin olisin saattanut uskoakin tuon viestisi.

        Mutta kun alusta asti olet valheen hengen ohjauksessa perässäni pitkään kulkenut, ei minulla ole mitään syytä uskoa viestisi sanomaa.

        On aivan sama, mitä sinä uskot ja mitä et. Sehän on tunnettu tosiasia, että sinunkaltainen valehtelija näkee muissakin valheen harrastamistaipumuksen, koska sinun käsityksesi on vääristynyt, alkaen siitä, että pidät Jumalan apostolia valehtelijana. Minä tiedän ja kaikkitietävä Jumala tietää, etten valehtele.
        Mutta sekin tiedetään, ettet välitä Jeesuksenkaan sanoista, kun hän kielsi kadotustuomion lausumisen, jota sinä lähes päivittäin rikot, varsinkin, jos joku sanoo sinua vastaan jossain asiassa. Heti olet hel.vettiin lähettämässä, kun joku kyseenalaistaa sinun tarinasi. Jatka vaan syntimaljasi täyttämistä, sillä kehottaahan Raamattukin:"saastainen saastukoon".


      • Pitkään palstalla kirjoitti:

        On aivan sama, mitä sinä uskot ja mitä et. Sehän on tunnettu tosiasia, että sinunkaltainen valehtelija näkee muissakin valheen harrastamistaipumuksen, koska sinun käsityksesi on vääristynyt, alkaen siitä, että pidät Jumalan apostolia valehtelijana. Minä tiedän ja kaikkitietävä Jumala tietää, etten valehtele.
        Mutta sekin tiedetään, ettet välitä Jeesuksenkaan sanoista, kun hän kielsi kadotustuomion lausumisen, jota sinä lähes päivittäin rikot, varsinkin, jos joku sanoo sinua vastaan jossain asiassa. Heti olet hel.vettiin lähettämässä, kun joku kyseenalaistaa sinun tarinasi. Jatka vaan syntimaljasi täyttämistä, sillä kehottaahan Raamattukin:"saastainen saastukoon".

        Miksi ei Totuuden Henki saisi paljastaa Paavalia valehtelijaksi, kun hän itsekin sen tekee, ja vieläpä ihmettelee, miksi valehtelijakin tuomitaan syntisenä:

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

        Tässä vielä todistuksena edellisen raamatunkäännöksen sanoma samasta asiasta:

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

        Näinhän sinäkin toimit, kun uskot valheilla kirkastavasi totuutta.

        Kun sinäkään et tunnu tietävän mikä on valehtelijan kohtalo, niin se on tässä ilmoitettu apostoli Johannekselle:

        "Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema."

        "Mitään epäpuhdasta ei sinne päästetä, ei ainoatakaan iljettävän valheen palvelijaa, vaan ainoastaan ne, joiden nimet on kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan."

        Vaikka uskoni on vahva, ei se kuitenkaan niin vahva ole, että uskoisin Karitsan elämänkirjasta löytyvän nimen: Pitkään palstalla.


      • Pitkään palstalla
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi ei Totuuden Henki saisi paljastaa Paavalia valehtelijaksi, kun hän itsekin sen tekee, ja vieläpä ihmettelee, miksi valehtelijakin tuomitaan syntisenä:

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

        Tässä vielä todistuksena edellisen raamatunkäännöksen sanoma samasta asiasta:

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

        Näinhän sinäkin toimit, kun uskot valheilla kirkastavasi totuutta.

        Kun sinäkään et tunnu tietävän mikä on valehtelijan kohtalo, niin se on tässä ilmoitettu apostoli Johannekselle:

        "Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema."

        "Mitään epäpuhdasta ei sinne päästetä, ei ainoatakaan iljettävän valheen palvelijaa, vaan ainoastaan ne, joiden nimet on kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan."

        Vaikka uskoni on vahva, ei se kuitenkaan niin vahva ole, että uskoisin Karitsan elämänkirjasta löytyvän nimen: Pitkään palstalla.

        Se, ettet käsitä vertauskuvallista puhetta on sinulle itsellesi vahingoksi. Minä uskon Jeesuksen armon kautta pelastuvani ja toivon sitä myös sinulle.


      • Pitkään palstalla kirjoitti:

        Se, ettet käsitä vertauskuvallista puhetta on sinulle itsellesi vahingoksi. Minä uskon Jeesuksen armon kautta pelastuvani ja toivon sitä myös sinulle.

        Jos et tuota Saa-tanan ilosanomaa olisi uskonut , ei sinusta olisi noin helposti tullut Totuuden Hengen herjaajaa.

        Miksi siis uskot, että Saa-tanan vertauksissa valehteleminen on yhtä kuin totuus, ja totuus yhtä kuin valehteleminen?

        Niin kuin jo ennalta ilmoitettu on:

        "Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi! Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi."

        Ala jo hyvissä ajoin selittämään tekosiasi, kaavakin kun on ennalta annettu:

        Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!"


    • Kevät se näyttää, onko totuus vielä hengissä, jos vaikka ruokkiminen loppuisikin tähän viestiisi.

      Onko väärämielisillä niin runsaasti maallista rikkautta, että jaksavat yli talven taivastiliäni kasvattaa?

      • Ei siihen

        paljon rikkautta tarvita, talipalloämpärin saa halvimmillaan neljällä ja puolella eurolla ja 25 kilon säkin auringonkukansiemeniä parhaillaan alle kahden kympin.


      • Ei siihen kirjoitti:

        paljon rikkautta tarvita, talipalloämpärin saa halvimmillaan neljällä ja puolella eurolla ja 25 kilon säkin auringonkukansiemeniä parhaillaan alle kahden kympin.

        Nyt olet pahoin sotkenut Totuuden Hengen talitinttiin.

        Siivet annetaan vasta perillä, jotkut tosin rellestävät niillä jo täällä maan päällä:

        "Minä siivet selkääni saan ja pyllyyni pitkän pyrstön!"


      • Veikkaan
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Nyt olet pahoin sotkenut Totuuden Hengen talitinttiin.

        Siivet annetaan vasta perillä, jotkut tosin rellestävät niillä jo täällä maan päällä:

        "Minä siivet selkääni saan ja pyllyyni pitkän pyrstön!"

        Että siipesi ovat sellaiset nahkaiset ja mustat, kuin lepakolla.


      • Veikkaan kirjoitti:

        Että siipesi ovat sellaiset nahkaiset ja mustat, kuin lepakolla.

        Harva on veikkauksistaan päävoittoa saanut.

        Tutkamiesten rintamerkissä on kyllä lepakonsiivet ja korvat.

        Se tehtiin aikoinaan lähettämäni luonnoksen pohjalta.


      • No helppoa
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Harva on veikkauksistaan päävoittoa saanut.

        Tutkamiesten rintamerkissä on kyllä lepakonsiivet ja korvat.

        Se tehtiin aikoinaan lähettämäni luonnoksen pohjalta.

        oli luonnos tehdä kun sait peilistä katsomalla piirtää.


      • No helppoa kirjoitti:

        oli luonnos tehdä kun sait peilistä katsomalla piirtää.

        Jos noin olisi ollut, en olisi piirtänyt vaan ottanut kuvan kameralla, kun sellainenkin taito on annettu.


      • OOOOH.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos noin olisi ollut, en olisi piirtänyt vaan ottanut kuvan kameralla, kun sellainenkin taito on annettu.

        Ihanko totta? Vaatii varmaan pitkän koulutuksen.


      • OOOOH. kirjoitti:

        Ihanko totta? Vaatii varmaan pitkän koulutuksen.

        Melko pitkän koulutuksen, kyllä?

        Se alkoi 15 vuotiaana juoksupoikana hankitun kameran käytöstä, jatkuen ammattikuvaajana vuoden 1983 huhtikuusa, vuoden 1989 tammikuuhun.

        Jolloin pääsin muotokuvillani myös Suomen Valokuvaajain Liiton jäseneksi.

        Se ammatti päättyi tämän Pyhän Hengen - 8.11.1988 kello 03.30 - antaman tehtävän myötä tammikuussa 1989.

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Tämä Pyhän Hengen koulutusjakso kesti 3 vuotta 2 kuukautta ja 27 päivää.

        Saitko tästä lisää intoa herjauksillesi?


      • Enemmän
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Melko pitkän koulutuksen, kyllä?

        Se alkoi 15 vuotiaana juoksupoikana hankitun kameran käytöstä, jatkuen ammattikuvaajana vuoden 1983 huhtikuusa, vuoden 1989 tammikuuhun.

        Jolloin pääsin muotokuvillani myös Suomen Valokuvaajain Liiton jäseneksi.

        Se ammatti päättyi tämän Pyhän Hengen - 8.11.1988 kello 03.30 - antaman tehtävän myötä tammikuussa 1989.

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Tämä Pyhän Hengen koulutusjakso kesti 3 vuotta 2 kuukautta ja 27 päivää.

        Saitko tästä lisää intoa herjauksillesi?

        Olisit saanut positiivista julkisuutta valokuvaajana. Et ole enää edes surullisen kuuluisa, vain surullinen sunilaisuusraunio savuaa.

        Olet myös itseoikeutettu suomen puskateologisen liiton jäseneksi.


      • Enemmän kirjoitti:

        Olisit saanut positiivista julkisuutta valokuvaajana. Et ole enää edes surullisen kuuluisa, vain surullinen sunilaisuusraunio savuaa.

        Olet myös itseoikeutettu suomen puskateologisen liiton jäseneksi.

        Jumala näki hyväksi, että se maallinen kuuluisuus sai jäädä ja väistyä hänen antamansa tehtävän tieltä.

        Sinä näytät olevan yhtä herkkä ja innokas levittämään näitä Saa-tanan erinomaisia viestejä, niin kuin olisit paraskin Paavali:

        "Olet myös itseoikeutettu suomen puskateologisen liiton jäseneksi."


      • Jos kerrankin
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jumala näki hyväksi, että se maallinen kuuluisuus sai jäädä ja väistyä hänen antamansa tehtävän tieltä.

        Sinä näytät olevan yhtä herkkä ja innokas levittämään näitä Saa-tanan erinomaisia viestejä, niin kuin olisit paraskin Paavali:

        "Olet myös itseoikeutettu suomen puskateologisen liiton jäseneksi."

        olisit rehellinen edes itsellesi niin voisit myöntää olevasi puskateologi. Nytkin laitoit kommentin omaan avaukseesi saadaksesi sen ylös.


      • Nolosti kävi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jumala näki hyväksi, että se maallinen kuuluisuus sai jäädä ja väistyä hänen antamansa tehtävän tieltä.

        Sinä näytät olevan yhtä herkkä ja innokas levittämään näitä Saa-tanan erinomaisia viestejä, niin kuin olisit paraskin Paavali:

        "Olet myös itseoikeutettu suomen puskateologisen liiton jäseneksi."

        "Jumala näki hyväksi, että se maallinen kuuluisuus sai jäädä ja väistyä hänen antamansa tehtävän tieltä."

        Kuitenkin suuren kuuluisuuden himossa tuohon tehtävään lähdit ja siksi raivoilet kun lahkon perustamisesi epäonnistui.


      • Jos kerrankin kirjoitti:

        olisit rehellinen edes itsellesi niin voisit myöntää olevasi puskateologi. Nytkin laitoit kommentin omaan avaukseesi saadaksesi sen ylös.

        Miksi pidät tätäkin puskasta kirjoitettuna:

        TeuvoSuni
        24.10.2014 21:36
        Jumala näki hyväksi, että se maallinen kuuluisuus sai jäädä ja väistyä hänen antamansa tehtävän tieltä.

        Sinä näytät olevan yhtä herkkä ja innokas levittämään näitä Saa-tanan erinomaisia viestejä, niin kuin olisit paraskin Paavali:

        "Olet myös itseoikeutettu suomen puskateologisen liiton jäseneksi."

        Minulla on tapana vastat, kun kysytään?

        Sinähän tähän keskusteluun tulit tätä esillä pitämään, ja ihmisiltä kiitosta kerjäämään.

        Minä en ole kaltaistesi väärämielisten kiitoksen tarpeessa.


      • Nolosti kävi kirjoitti:

        "Jumala näki hyväksi, että se maallinen kuuluisuus sai jäädä ja väistyä hänen antamansa tehtävän tieltä."

        Kuitenkin suuren kuuluisuuden himossa tuohon tehtävään lähdit ja siksi raivoilet kun lahkon perustamisesi epäonnistui.

        Lukisit viestini tarkemmin, jospa et silloin noin herkästi lähtisi Saa-tanan ilosanomaa julistamaan.

        Kysymys oli tästä:

        TeuvoSuni
        24.10.2014 21:17

        Melko pitkän koulutuksen, kyllä?

        Se alkoi 15 vuotiaana juoksupoikana hankitun kameran käytöstä, jatkuen ammattikuvaajana vuoden 1983 huhtikuusa, vuoden 1989 tammikuuhun.

        Jolloin pääsin muotokuvillani myös Suomen Valokuvaajain Liiton jäseneksi.

        Se ammatti päättyi tämän Pyhän Hengen - 8.11.1988 kello 03.30 - antaman tehtävän myötä tammikuussa 1989.

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Tämä Pyhän Hengen koulutusjakso kesti 3 vuotta 2 kuukautta ja 27 päivää.

        Saitko tästä lisää intoa herjauksillesi?


      • Näyt
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Lukisit viestini tarkemmin, jospa et silloin noin herkästi lähtisi Saa-tanan ilosanomaa julistamaan.

        Kysymys oli tästä:

        TeuvoSuni
        24.10.2014 21:17

        Melko pitkän koulutuksen, kyllä?

        Se alkoi 15 vuotiaana juoksupoikana hankitun kameran käytöstä, jatkuen ammattikuvaajana vuoden 1983 huhtikuusa, vuoden 1989 tammikuuhun.

        Jolloin pääsin muotokuvillani myös Suomen Valokuvaajain Liiton jäseneksi.

        Se ammatti päättyi tämän Pyhän Hengen - 8.11.1988 kello 03.30 - antaman tehtävän myötä tammikuussa 1989.

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Tämä Pyhän Hengen koulutusjakso kesti 3 vuotta 2 kuukautta ja 27 päivää.

        Saitko tästä lisää intoa herjauksillesi?

        olevan oikeasti käsitysesteellinen,


      • Näyt kirjoitti:

        olevan oikeasti käsitysesteellinen,

        Se näyttää olevan eduksi tässä Totuuden Hengen tehtävässä.

        Jos Paavalikin olisi ollut kehitysesteellinen Saa-tanan erinomaisten ilmestysten suhteen, niin kenties sinäkin olisi säästynyt tältä lopun ajan rajulta eksytykseltä.


    • Toteavainen

      Tulkaa kaikki avukseni ruokkimaan, narsisti on täällä paikalla ja valloillaan!

      • Tämä on sitä alkuperäisen Raimon katkeraa ulvontaa, joka ei muuta kommenttia kaipaa.


      • Kiinnostais tietäää
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tämä on sitä alkuperäisen Raimon katkeraa ulvontaa, joka ei muuta kommenttia kaipaa.

        Kerrotko mikä on tällainen alkuperäinen Raimo?


      • okei joo

        aloittaisin yövuoron, mutta meinaa jo nukuttaa. jospa se narsistin ruokkiminen ei yöllä ole niin tarpeellista, luulisi kovimmankin narsistin yöllä nukkuvan. onhan kyseessä jo kuitenkin vanha mies.


      • Makksumies
        okei joo kirjoitti:

        aloittaisin yövuoron, mutta meinaa jo nukuttaa. jospa se narsistin ruokkiminen ei yöllä ole niin tarpeellista, luulisi kovimmankin narsistin yöllä nukkuvan. onhan kyseessä jo kuitenkin vanha mies.

        Missähän suojatyöpaikassa pesinet, meidän verorahoilla?


      • Kiinnostais tietäää kirjoitti:

        Kerrotko mikä on tällainen alkuperäinen Raimo?

        Hän on kymmenien nimimerkkien mies, aloiiti Raimo Pasonen - tällä oikealla nimellään, sitten siirtyi alkuperäiseen Raimoon.

        Tämän pahuuden alkuvoimien palvelukseen ja kymmenien nimimerkkien suojaan.

        Viimeisenä tämä Toteavainen.

        Googleta hänen alkuperäinen nimensä niin saatat löytää hänet kitaransa kanssa Sontakuormalaulua laulamassa.


      • Kymmenien
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Hän on kymmenien nimimerkkien mies, aloiiti Raimo Pasonen - tällä oikealla nimellään, sitten siirtyi alkuperäiseen Raimoon.

        Tämän pahuuden alkuvoimien palvelukseen ja kymmenien nimimerkkien suojaan.

        Viimeisenä tämä Toteavainen.

        Googleta hänen alkuperäinen nimensä niin saatat löytää hänet kitaransa kanssa Sontakuormalaulua laulamassa.

        nimimerkkien mies niin kuin sinäkin Teuvo, mutta sinullahan on aina porsaanreikäsi sääntöihin.


      • Kiitos tiedosta
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Hän on kymmenien nimimerkkien mies, aloiiti Raimo Pasonen - tällä oikealla nimellään, sitten siirtyi alkuperäiseen Raimoon.

        Tämän pahuuden alkuvoimien palvelukseen ja kymmenien nimimerkkien suojaan.

        Viimeisenä tämä Toteavainen.

        Googleta hänen alkuperäinen nimensä niin saatat löytää hänet kitaransa kanssa Sontakuormalaulua laulamassa.

        Näkyypä olevan, oikein kuvan kanssa, esittämässä sontakuorma lauluaan.


      • Kymmenien kirjoitti:

        nimimerkkien mies niin kuin sinäkin Teuvo, mutta sinullahan on aina porsaanreikäsi sääntöihin.

        Jos olisit tullut alusta alkaen omalla nimelläsi herjaamaan, niin kenties olisin maksanut sinulle vaikkapa 100 euroa jokaisesta nimimerkistä, jonka oikeus olisi ip-numeroiden perusteella todennut olevan lähtöisin samalta koneelta kuin tämän TeuvoSunin viestit.

        Silloin olisi myös oikeus toteutunut, että sinä olisit maksanut minulle saman summan, jokaisesta väärästä syytöksestäsi.

        Kumman arvelet rikastuneen enemmän?


      • Kysytkin vielä
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos olisit tullut alusta alkaen omalla nimelläsi herjaamaan, niin kenties olisin maksanut sinulle vaikkapa 100 euroa jokaisesta nimimerkistä, jonka oikeus olisi ip-numeroiden perusteella todennut olevan lähtöisin samalta koneelta kuin tämän TeuvoSunin viestit.

        Silloin olisi myös oikeus toteutunut, että sinä olisit maksanut minulle saman summan, jokaisesta väärästä syytöksestäsi.

        Kumman arvelet rikastuneen enemmän?

        Olisin sinuun nähden upporikas.


      • Kysytkin vielä kirjoitti:

        Olisin sinuun nähden upporikas.

        Täällä valheen valtakunnassa on jokaisen valheen vallassa elävän ihana elää valheellisten haaveittensa kanssa.


      • okei joo
        Makksumies kirjoitti:

        Missähän suojatyöpaikassa pesinet, meidän verorahoilla?

        tämä firma on valtiorahoitteinen narsismin haittavaikutuksia ehkäisemään pyrkivän osaston toimintaa. narsistinruokkijan työnkuvaa on antaa potentiaalisille riskitekijöille senverran narsismin tarvetta tyydyttävää vuorovaikutusmekaniikkaa, että tauti pysyy virtuaalisella tasolla eikä eskaloidu käytännön toiminnaksi. näin suoranainen vahingontekeminen ehkäistyy ja narsismi pysyy aisoissa jääden hyvin pienen vuorovaikutusryhmän kestettäväksi.

        olemme onnistuneet mielestäni sangen hyvin, koska sunilaisuus on edelleen yhden narsistin puulaaki eli lahko.


      • Kysyväinen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos olisit tullut alusta alkaen omalla nimelläsi herjaamaan, niin kenties olisin maksanut sinulle vaikkapa 100 euroa jokaisesta nimimerkistä, jonka oikeus olisi ip-numeroiden perusteella todennut olevan lähtöisin samalta koneelta kuin tämän TeuvoSunin viestit.

        Silloin olisi myös oikeus toteutunut, että sinä olisit maksanut minulle saman summan, jokaisesta väärästä syytöksestäsi.

        Kumman arvelet rikastuneen enemmän?

        Teuvo. Kun sinä jatkuvasti herjaat ja syyttelet toisia uskovia, niin käsitätkö sinä sitä, että teet per.keleen hommia? Sehän on veljiemme syyttäjä ja tarvitsee sinunlaisiasi henkilöitä suunaan.


      • Ei.
        Kysyväinen kirjoitti:

        Teuvo. Kun sinä jatkuvasti herjaat ja syyttelet toisia uskovia, niin käsitätkö sinä sitä, että teet per.keleen hommia? Sehän on veljiemme syyttäjä ja tarvitsee sinunlaisiasi henkilöitä suunaan.

        se käsitä.


      • Pitkään palstalla
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Hän on kymmenien nimimerkkien mies, aloiiti Raimo Pasonen - tällä oikealla nimellään, sitten siirtyi alkuperäiseen Raimoon.

        Tämän pahuuden alkuvoimien palvelukseen ja kymmenien nimimerkkien suojaan.

        Viimeisenä tämä Toteavainen.

        Googleta hänen alkuperäinen nimensä niin saatat löytää hänet kitaransa kanssa Sontakuormalaulua laulamassa.

        Satun tuntemaan Toteavaisen ja tiedän, ettei hän ole mikään Raimo. Näetkö Raimoja joka puolella?


      • Sanottu hyvin!
        okei joo kirjoitti:

        tämä firma on valtiorahoitteinen narsismin haittavaikutuksia ehkäisemään pyrkivän osaston toimintaa. narsistinruokkijan työnkuvaa on antaa potentiaalisille riskitekijöille senverran narsismin tarvetta tyydyttävää vuorovaikutusmekaniikkaa, että tauti pysyy virtuaalisella tasolla eikä eskaloidu käytännön toiminnaksi. näin suoranainen vahingontekeminen ehkäistyy ja narsismi pysyy aisoissa jääden hyvin pienen vuorovaikutusryhmän kestettäväksi.

        olemme onnistuneet mielestäni sangen hyvin, koska sunilaisuus on edelleen yhden narsistin puulaaki eli lahko.

        Hyvin sanottu!


      • Pitkään palstalla kirjoitti:

        Satun tuntemaan Toteavaisen ja tiedän, ettei hän ole mikään Raimo. Näetkö Raimoja joka puolella?

        Herjaukset ovat Raimon herjauksia, mutta naama on Toteavaisen naama.

        Tunnetko myöskin upseerioppilaan, armosta pelastetun, atteMyyryn ja monta muuta?

        Siellähän ne luuraavat samassa pimeydessä kanssasi.

        Onko teillä myös kilpailu siitä, kuka kirjoittaa kaikkein rienaavan aloituksen Teuvo Sunista?


      • Hyvin sanottu
        okei joo kirjoitti:

        tämä firma on valtiorahoitteinen narsismin haittavaikutuksia ehkäisemään pyrkivän osaston toimintaa. narsistinruokkijan työnkuvaa on antaa potentiaalisille riskitekijöille senverran narsismin tarvetta tyydyttävää vuorovaikutusmekaniikkaa, että tauti pysyy virtuaalisella tasolla eikä eskaloidu käytännön toiminnaksi. näin suoranainen vahingontekeminen ehkäistyy ja narsismi pysyy aisoissa jääden hyvin pienen vuorovaikutusryhmän kestettäväksi.

        olemme onnistuneet mielestäni sangen hyvin, koska sunilaisuus on edelleen yhden narsistin puulaaki eli lahko.

        Se ei kuitenkaan riipu meistä , koska emme me totuutta vastaan voi mitään: "Vain harvat löytävät sen!"


      • 2.maksumies
        Sanottu hyvin! kirjoitti:

        Hyvin sanottu!

        Olipa nokkela tuo sinun kommenttisi, käytit präti kahta sanaa.
        Kommentti, johon vastasit oli huomattavasti typerämpi, siinä oli paljon sanoja, mutta ei mitään asiaa


      • Ei. kirjoitti:

        se käsitä.

        Oikeassa olet: "Ei se käsitä."

        Kuinka se voisikaan käsittää, kun sille ei ole koskaan opetettu sitä ilosanomaa, että totuuden kertominen valheen vallassa eläville, on samaa kuin kadotukseen tuomitseminen.


      • Pitkään palstalla kirjoitti:

        Satun tuntemaan Toteavaisen ja tiedän, ettei hän ole mikään Raimo. Näetkö Raimoja joka puolella?

        Kysyn sinulta, Pitkään palstalla:

        Päätittekö Toteavaisen kanssa yhdessä tämän keskustelun aloittamista uudelleen?

        Ja nyt suostuit antamaan aloituksen tekemisen hänelle?


      • Mukanaollut
        Kiitos tiedosta kirjoitti:

        Näkyypä olevan, oikein kuvan kanssa, esittämässä sontakuorma lauluaan.

        Mutta sehän on Veikko Asun Kirjeen sulle kirjootan-nimisestä laulusta, jonka kertosäkeessä sanotaan: Näät mut siinä vasemmalla sontakuorman päällä
        ja ohjaksissa keltoon Mikin...

        Teuvo Suni siteeraa välillä myöskin maallisia lauluja ja hokee jopa "Paska reissu, mutta tulipahan tehtyä"


        Tuossa eläkeläisten tilaisuudessa myytiin saman laulajan sanoittama ja säveltämä CD. jossa sanotaan aivan muuta kuin sontaa tai paskaa, koska
        sanat kuuluvat. näin: Jeesus oppilailleen antoi ruumiin, verensä, ehtoollista käski nauttimaan, koska ilosanoma on viesti armosta, taivahassa kerran tavataan. Miksi on näin se on viisaus, ymmärrä en, vaan Herraan turvaudun.

        Siunauksin: T. Mukanaollut


        (Ja taas on jotakin Sunille, että saa oikein kunnolla rienata lähimmäisiään)


    • Pitkähameinen

      Kiellothan ovat sitä varten, että niitä rikottaisiin, ja hyvin näyttää ruokkiminen alkaneen tässäkin aloituksessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe