Kannatko ristiä kaulassa?

muksujaksaa

Miksi?Oletko vain turhamainen?Vihanhaastetta muille?Ristit ja muut tunnuksella varustetut jengit työpaikoilla voidaan tuomita rangaistaviksi?

10

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerubim

      Kyllä, ortodoksina pidän aina kaularistiä. En näkyvillä, vaan paidan alla. Miksikö pidän sitä? Seuraan Kristusta.

      • Risti esiin

      • Kristuksen oma

        Samoin, olen katolilainen.


    • Sää jös hälyää

      Minäkin pidän ristiä parasta aikaa paidan alla. Pääasia että ylipäätään pidän sitä uskon merkkinä, ei se näkevätkö muut sen.

    • Oma asia

      Miksi uskosta pitää kaikille vastaan tuleville tiedottaa? Pelkäätkö että he eivät muuten huomaa sinun olevan uskossa?

      • näkökulma_tämäkin

        "Miksi uskosta pitää kaikille vastaan tuleville tiedottaa?"

        Tiedän, että joitakin vaivaa se kun näkevät toisella ristin kaulalla. Itseäni ei vaivaa, kun näen esim. pääkalloja, sarvipäitä tms. tatuoituna jonkun ihoon. Mitä HE mahtavat tatuoinneilla viestittää? Pelkäävätkö he kenties, ettei heidän vakaumuksensa tule muuten esille..? Eläköön vapaus tässäkin asiassa.


    • Paavo N.

      Haluan tuoda esille paremmuuteni ja siksi olen tatuloinut ristin otsaani. Tämä myös takaa pelastumiseni.

      Juureni ovat Nasaretissä.

      • se se s

        Pilkkaaja!


    • Heippa

      Mun mielestäni tämä on hyvä kysymys. Miksi kantaa ristiä ja haluaako sen olevan näkyvillä vai piilossa. Risti on selkeästi kristityn tunnus ja ajattelen kyllä, että se viestii vahvasti kantajansa arvomaailmasta. Ehkä tätä onkin jokaisen hyvä pohtia, miksi käyttää tai miksi jättää käyttämättä. Toivon, että ketään ei painosteta ristin käyttämiseen tai sen käyttämättä jättämiseen. Itse huomaan, että nykyisin käytän mieluummin isoja ja korumaisia ristejä mieluummin kuin pientä kultaristiä.

      Moikkaa Päivi-pappi Hämeestä

    • Paavo on paras

      Minulla ei ole ristiä. Pitää kai hankkia. Auttako se johonkin asiaan?

      Mulle on ihan sama mitä mitä mieltä ateistit tai muut perkeleeen jätyrit ovat rististä, Hyvä vinkki jo se ärsyttää jumalattomia urpoja. Onkos Paavo N tehnyt synneistään parannusta viime aikoina?

      Olisi kiva tavata sut Paavo ja hieman kouluttaa sua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe