Rottweiler mix

juudas

Ollaan teettämässä lähiaikoina meidän rottweilerilla pentuja ja isä vaihtoehtoja on kaksi: toinen rottweiler tai siperian husky. Kummasta ihmiset olisivat enemmän kiinnostuneita? Meidän rottiksella ei siis ole papereita eli ns. Sekarotuisia tulisi jokatapauksessa ja raha ei ole se tärkein asia

11

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ytrytrutr

      Ei rodulla ole mitään merkitystä, kun ette rotukasvattajia ole. Kumman koiran luonne ja terveystilanne miellyttää teitä enemmän? Kumman koiran ottaisitte mieluummin itsellenne hoitoon tai vaikka omaksi? Jos urokset ovat tuttavapiiristä, niin pyytäkää saada urokset lainaan ennen astutushetkeä! Jos rotikka rähiseekin joka ikiselle näkemälleen muovipussille/sauvakävelijälle/rollaattorimummolle tai jos hiski onkin ADHD-ADDD-sähköjänis-hermoraunio, niin saatte tietää siitä etukäteen ettekä vasta sitten, kun myymistänne pennuista jauhetaan p*skaa keskustelupalstoilla.

      Miitatkaa molempia uroksia. Kummalla on pääkoppa paremmassa kunnossa, kummalla vähemmän ei-toivottuja piirteitä kuten remmirähinää yms.? Kumpi on tutkittu terveemmäksi? Onko jompikumpi ihan äärimmäisen nuori tai äärimmäisen vanha, onko kummallakaan jälkeläisnäyttöä ja jos on, niin pidätkö siitä, millaisia pennuista on tullut?

      • ytrytrutr

        Ja kommentin ideanahan oli se, että jos niiden penikoiden laatu on nolla, niin saatte ihan varmasti lokaa viskaan. Pahimmassa tapauksessa koiranne pyöräyttää teille 15 pentua, joista ehditte myydä 6, ennen kuin puskaradio toitottaa kaikille koiranhakijoille, että teidän penikoillanne kasvaa korvat keskeltä otsaa tai että niiden p*skaa löytyy yksinolon jäljiltä vielä kirjahyllyn päältäkin.

        Fiksu yhdistelmä YKSILÖTASOLLA myy paremmin kuin kikkelinvenytysyhdistelmät ;)


    • juudas

      Niin noista remmiröhinöistä Sunmuusta sekopäisyydestä tiedä.. kyllä meidän koirat on aina opetettu pois sekopäisyydestä ja eikä niillä kellään luonnevikaakaan ole. Terveydentilat ok

    • W*tun valehtelija

      " raha ei ole se tärkein asia "

      Mikä sitten ?

    • 1-5

      Terveydentila ok. Onko se siis terve kun se ei ole sairas, vai onko se oikeasti esim röntgenkuvattu ja silmäpeilattu? Yksikään omistaja ei voi päältäpäin sanoa että juu mun koirani on ihan terve - varsinkaan kun kyse on raskaasta koirasta.

      Just näitähän me tänne lisää tarvitaankin, sekarotuisia rotikoita. Not.

    • :Dd

      Kuka mistään raskaudesta on puhunut? :D ja se että raha ei ole tärkein asia niin jos olisi niin arvaa olisinko edes kysynyt? Tottakai puhtaista rotikoista saa enemmän vaikkei papereissa olekkaan (ihan kokemuksella sanon) ja jos joku torso nyt ei ole vielä ymmärtänyt niin narttua ei siis ole leikattu ja kun pennut teettää kohdunkaulansyöpä riski putoaa noin 50% eikä tästä nyt tarvitse sanoa mitään tottakai myös itse haluan yhden pentueen kokea ja joo kyllä on eläinlääkärin tarkastamia kaikki perinnölliset viat kuten lonkat on kuvattu jne jne

      • sczsczss

        raskaasta koirasta = raskasrakenteisesta koirasta

        Kukaan ei puhunut raskaudesta, luit vain väärin.

        Kuinka suuri todennäköisyys koiralla on ylipäätään saada syöpä? Jos todennäköisyys sairastua on 1%, niin eipä se pentujen teettäminen muuta tilannetta paljoa...


    • juudas

      Aivan.. mielestäni sanoin että haluan myös kokea yhden pentueen elämäni aikana eilä tuosta 50% syöpäriskin pienenemisestä ainakaan haittaa ole

    • "kotikennel"

      Jätä hyvä ihminen tekemättä!!!

    • yyy.

      Suosittelisin rotikkaa isäksi. Sekarotuisiahan ne eivät silloin olisi. Sekarotuisessahan on nimensä mukaan eri rotuja sekaisin, eikä rotikka/rotikka-yhdistelmässä ole kuin yksi rotu.

    • pennut4

      Rotikka labbis voisi olla hyvä. Ihmiset tykkää niin labbiksista ja rotikan väritys taas on ihana. Ostaisin itse kovin mielelläni tällaisen sekoituksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe