Mitä kakkoset ajattelee pettävistä miehistä?

Kertokaahan

Täällä kysellään, mitä vaimot ajattelee kakkosista, entä mitä kakkonen ajattelee pettureista, voi myös avautua, mitä ajattelevat itsestään.

137

418

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm....

      Tyypillinen kakkonen pitää varattua miestä kaltoin kohdeltuna pulmusena, jolla on ilkeä pihtaava vaimo ja karseat kakarat ja jonka on siksi pakko hakea lohtua kakkosen kainalosta. Kakkoselle mies ei tietenkään valehtele koskaan ja kaikki jutut, mitä hän kakkoselle kertoo avioliitostaan, ovat takuulla totta. Kakkonen uskoo, että mies kyllä eroaisi heti vaimostaan ja valitsisi kakkosen, ellei se kauhea pirttihirmu vaimo pitäisi väkisin miehestään kiinni ja kiristäisi lapsilla jne. Ja kakkonen uskoo myös lujasti, että jos mies vielä joskus valitsisi kakkosen ja tämä pääsee ykkösen asemaan, niin hänelle mies on ikuisesti uskollinen eikä koskaan vilkaisisikaan toisiin naisiin.

      • mun mielestä taas

        Täh? Noin tyhmiä kakkosia on vain vaimojen kuvitelmissa. Kakkonen ajattelee pettävästä miehestä, että hemmetin hyvää seksiä siltä saa ja mukavaa sen kanssa on jutella ja tehdä vaikkapa pieniä matkoja. Mutta että itse riesaksi pettäjän ottaisi, ei kiitos.
        Ja vaimoista ei puhuta. Eikä ukot ruikuta, että kotona on pirttihirmu ja seksiä ei tipu. Joku saattaa jopa sanoa, että rakastaa vaimoaan muttei voi vastustaa vieraita ja halukkaita naisia. Mä väitän, ettei monikaan edes salaisissa unelmissaan toivo miehen eroa. Monet kakkosista on jo pitkän parisuhteen eläneet ja haluavat olla vapaita ja nauttia hyvästä seksistä silloin tällöin. Ilman paineita arjesta.


      • wiue8425
        mun mielestä taas kirjoitti:

        Täh? Noin tyhmiä kakkosia on vain vaimojen kuvitelmissa. Kakkonen ajattelee pettävästä miehestä, että hemmetin hyvää seksiä siltä saa ja mukavaa sen kanssa on jutella ja tehdä vaikkapa pieniä matkoja. Mutta että itse riesaksi pettäjän ottaisi, ei kiitos.
        Ja vaimoista ei puhuta. Eikä ukot ruikuta, että kotona on pirttihirmu ja seksiä ei tipu. Joku saattaa jopa sanoa, että rakastaa vaimoaan muttei voi vastustaa vieraita ja halukkaita naisia. Mä väitän, ettei monikaan edes salaisissa unelmissaan toivo miehen eroa. Monet kakkosista on jo pitkän parisuhteen eläneet ja haluavat olla vapaita ja nauttia hyvästä seksistä silloin tällöin. Ilman paineita arjesta.

        Puhu vaan itsesi puolesta äläkä kaikkien kakkosten. Kyllähän näitä naiiveja sinisilmäisiä kakkosnaisia on vaikka kuinka paljon. Eivät tietysti kaikki ole samanlaisia, mutta paljon on niitä jotka roikkuvat vuosia ukkomiehessä ja odottavat sitä miehen eroa, jota ei koskaan tule ja uskovat kaikki pettäjän kertomat jutut. Koska haluavat uskoa. Kakkosta on montaa sorttia eli ei voi yleistää. Toiset hakevat vaan seksiseuraa, mutta osa rakastuu ukkomieheen tosissaan ja alkaa kuvitella liikoja.


      • Surullista kai
        wiue8425 kirjoitti:

        Puhu vaan itsesi puolesta äläkä kaikkien kakkosten. Kyllähän näitä naiiveja sinisilmäisiä kakkosnaisia on vaikka kuinka paljon. Eivät tietysti kaikki ole samanlaisia, mutta paljon on niitä jotka roikkuvat vuosia ukkomiehessä ja odottavat sitä miehen eroa, jota ei koskaan tule ja uskovat kaikki pettäjän kertomat jutut. Koska haluavat uskoa. Kakkosta on montaa sorttia eli ei voi yleistää. Toiset hakevat vaan seksiseuraa, mutta osa rakastuu ukkomieheen tosissaan ja alkaa kuvitella liikoja.

        No jos kakkonen rakastuu, niin tekeekö se hänestä jotenkin tyhmän ja huonon ihmisen? Kyllähän se vaimokin on joskus rakastunut siihen pettäjään ja uskoo kaikki sen valheet yhtälailla kun se kiinni jää... Eikö se pikemmin ole vaan surullista kaikkien kannalta? Itse en usko että kukaan osapuolista on kovin onnellinen ja tyytyväinen tilanteeseen, ei edes se pettäjä.


      • naikkosia riittää

        Valitettavasti tämä on totta useimmiten. Tunnen riittävän monta tarinaa läheltä, jossa juttu on juuri noin. Nämä naiset vaan sokeasti uskoo mieheen. Kaikki ympärillä näkee kyllä totuuden, mutta ei nämä pilvilinnoissa elävät naikkoset.


      • minä itte ja itte
        mun mielestä taas kirjoitti:

        Täh? Noin tyhmiä kakkosia on vain vaimojen kuvitelmissa. Kakkonen ajattelee pettävästä miehestä, että hemmetin hyvää seksiä siltä saa ja mukavaa sen kanssa on jutella ja tehdä vaikkapa pieniä matkoja. Mutta että itse riesaksi pettäjän ottaisi, ei kiitos.
        Ja vaimoista ei puhuta. Eikä ukot ruikuta, että kotona on pirttihirmu ja seksiä ei tipu. Joku saattaa jopa sanoa, että rakastaa vaimoaan muttei voi vastustaa vieraita ja halukkaita naisia. Mä väitän, ettei monikaan edes salaisissa unelmissaan toivo miehen eroa. Monet kakkosista on jo pitkän parisuhteen eläneet ja haluavat olla vapaita ja nauttia hyvästä seksistä silloin tällöin. Ilman paineita arjesta.

        Fiksu nainen ei koskaan lähde parisuhteeseen varatun kanssa. Vain täysin itsekäs ja moraaliton niin tekee.


      • 12+14
        wiue8425 kirjoitti:

        Puhu vaan itsesi puolesta äläkä kaikkien kakkosten. Kyllähän näitä naiiveja sinisilmäisiä kakkosnaisia on vaikka kuinka paljon. Eivät tietysti kaikki ole samanlaisia, mutta paljon on niitä jotka roikkuvat vuosia ukkomiehessä ja odottavat sitä miehen eroa, jota ei koskaan tule ja uskovat kaikki pettäjän kertomat jutut. Koska haluavat uskoa. Kakkosta on montaa sorttia eli ei voi yleistää. Toiset hakevat vaan seksiseuraa, mutta osa rakastuu ukkomieheen tosissaan ja alkaa kuvitella liikoja.

        "wiue8425" Täällä kysyttiin, mitä kakkoset ajattelevat pettäjistä, ja sitten yksi kakkonen jo vastaskin, niin koska vastaus ei miellyttänyt, päätit haukkua ko. kakkosen mielipiteen. Suorastaan hienoa oivallusta!


      • Niitänäitä
        mun mielestä taas kirjoitti:

        Täh? Noin tyhmiä kakkosia on vain vaimojen kuvitelmissa. Kakkonen ajattelee pettävästä miehestä, että hemmetin hyvää seksiä siltä saa ja mukavaa sen kanssa on jutella ja tehdä vaikkapa pieniä matkoja. Mutta että itse riesaksi pettäjän ottaisi, ei kiitos.
        Ja vaimoista ei puhuta. Eikä ukot ruikuta, että kotona on pirttihirmu ja seksiä ei tipu. Joku saattaa jopa sanoa, että rakastaa vaimoaan muttei voi vastustaa vieraita ja halukkaita naisia. Mä väitän, ettei monikaan edes salaisissa unelmissaan toivo miehen eroa. Monet kakkosista on jo pitkän parisuhteen eläneet ja haluavat olla vapaita ja nauttia hyvästä seksistä silloin tällöin. Ilman paineita arjesta.

        Kakkonen ajattelee pettävästä miehestä että kiva siinä on mies johon minulla on otetta! Mies on jo yhteen kahlittu on varmempaa että muita kuin vaimo ei ole. Minä pääsen näyttämään vielä paremman naisen! Ei tarvitse pelätä hylätyksi tulemista koska mies on siis varattuna jo toisaalle eikä tarvitse miettiä olenko riittävän viähättävä koska on selvää että olen haluttavampi kuin joku toinen nainen eli se vaimo!
        On hienoa kun on sellainen mies jolle voi esittää ihanaa eikä tarvitse pelätä että ei ehkä kelpaisi omana itsenään. On hienoa olla jonkun miehen mielikuva jostakin elämää suuremmasta. Aina jaksaa mielistellä silloin tällöin ukkomiestä mutta arjessa sitä ei jaksaisi ja vapaan kanssa on isompi riski tulla hylätyksi. Ukkomiehellä on nimittäin suurempi tarve lohdutukseen kuin vapaalla miehellä. Varsinkin sellaisella ukkomiehellä jolla on kotonaan joku kriisi. Ukkomies myös mielistelee kakkosta ja esittää jotakin muuta kuin oikeasti on. Sehän on turvallista kun voi piiloutua suuren rakastajan roolin taakse. Ukkomies ei vertaa kuin vaimoonsa mutta vapaalla saattaa olla muitakin vertailukohteita ja se asettaa suorituspaineita ja aiheuttaa pelkoa että ei ole tarpeeksi haluttava. Yksi nainen ei ole niin suuri uhka kuin ehkä kaksi tai useampi silloin kun itsekkin haluaa vain seksiä. Vapaiden miesten kanssa vehtaa vain sellaiset vahvat ja itsensä sekä seksuaalisuutensa kanssa sinut olevat naiset mutta niitähän ei suomesta montaa löydy.


      • ajatus vain
        Surullista kai kirjoitti:

        No jos kakkonen rakastuu, niin tekeekö se hänestä jotenkin tyhmän ja huonon ihmisen? Kyllähän se vaimokin on joskus rakastunut siihen pettäjään ja uskoo kaikki sen valheet yhtälailla kun se kiinni jää... Eikö se pikemmin ole vaan surullista kaikkien kannalta? Itse en usko että kukaan osapuolista on kovin onnellinen ja tyytyväinen tilanteeseen, ei edes se pettäjä.

        Kyllä tekee. Kakkonen menee riettailemaan ihmisten elämän tuskalla.


      • noloa

        Taisi olla jonkun petetyn vaimon kirjoitus. Aika noloa.


      • 5rtfd
        wiue8425 kirjoitti:

        Puhu vaan itsesi puolesta äläkä kaikkien kakkosten. Kyllähän näitä naiiveja sinisilmäisiä kakkosnaisia on vaikka kuinka paljon. Eivät tietysti kaikki ole samanlaisia, mutta paljon on niitä jotka roikkuvat vuosia ukkomiehessä ja odottavat sitä miehen eroa, jota ei koskaan tule ja uskovat kaikki pettäjän kertomat jutut. Koska haluavat uskoa. Kakkosta on montaa sorttia eli ei voi yleistää. Toiset hakevat vaan seksiseuraa, mutta osa rakastuu ukkomieheen tosissaan ja alkaa kuvitella liikoja.

        Ei voi yleistää, ei... Mutta ei kakkosen fiiliksiä ja ajatuksia tiedä kuin sellainen ihminen, joka on tai on ollut kakkonen.


      • kkkkkkkkkk
        Surullista kai kirjoitti:

        No jos kakkonen rakastuu, niin tekeekö se hänestä jotenkin tyhmän ja huonon ihmisen? Kyllähän se vaimokin on joskus rakastunut siihen pettäjään ja uskoo kaikki sen valheet yhtälailla kun se kiinni jää... Eikö se pikemmin ole vaan surullista kaikkien kannalta? Itse en usko että kukaan osapuolista on kovin onnellinen ja tyytyväinen tilanteeseen, ei edes se pettäjä.

        Juuri näin. Ihan oikeasti pettäjäkään ei ole onnellinen ja tyytyväinen.


      • unohdit
        ajatus vain kirjoitti:

        Kyllä tekee. Kakkonen menee riettailemaan ihmisten elämän tuskalla.

        sun oma mies sen tekee ei kakkonen


      • ex-kakkoska
        minä itte ja itte kirjoitti:

        Fiksu nainen ei koskaan lähde parisuhteeseen varatun kanssa. Vain täysin itsekäs ja moraaliton niin tekee.

        Niin. Naisethan ne on jotka aina huolehtii miehen moraalista. Varattujen miesten.


      • ykskakkonen
        Niitänäitä kirjoitti:

        Kakkonen ajattelee pettävästä miehestä että kiva siinä on mies johon minulla on otetta! Mies on jo yhteen kahlittu on varmempaa että muita kuin vaimo ei ole. Minä pääsen näyttämään vielä paremman naisen! Ei tarvitse pelätä hylätyksi tulemista koska mies on siis varattuna jo toisaalle eikä tarvitse miettiä olenko riittävän viähättävä koska on selvää että olen haluttavampi kuin joku toinen nainen eli se vaimo!
        On hienoa kun on sellainen mies jolle voi esittää ihanaa eikä tarvitse pelätä että ei ehkä kelpaisi omana itsenään. On hienoa olla jonkun miehen mielikuva jostakin elämää suuremmasta. Aina jaksaa mielistellä silloin tällöin ukkomiestä mutta arjessa sitä ei jaksaisi ja vapaan kanssa on isompi riski tulla hylätyksi. Ukkomiehellä on nimittäin suurempi tarve lohdutukseen kuin vapaalla miehellä. Varsinkin sellaisella ukkomiehellä jolla on kotonaan joku kriisi. Ukkomies myös mielistelee kakkosta ja esittää jotakin muuta kuin oikeasti on. Sehän on turvallista kun voi piiloutua suuren rakastajan roolin taakse. Ukkomies ei vertaa kuin vaimoonsa mutta vapaalla saattaa olla muitakin vertailukohteita ja se asettaa suorituspaineita ja aiheuttaa pelkoa että ei ole tarpeeksi haluttava. Yksi nainen ei ole niin suuri uhka kuin ehkä kaksi tai useampi silloin kun itsekkin haluaa vain seksiä. Vapaiden miesten kanssa vehtaa vain sellaiset vahvat ja itsensä sekä seksuaalisuutensa kanssa sinut olevat naiset mutta niitähän ei suomesta montaa löydy.

        Jotain haluttavuuttahan siinä vaimossakin on koska miehen on yleensä vaikea häntä jättää. Seksiäkin on vaikka mies muuta väittää. Kakkonen on lääke vaihtelunhaluun. Ei muuta.


      • ex-kakkoska
        naikkosia riittää kirjoitti:

        Valitettavasti tämä on totta useimmiten. Tunnen riittävän monta tarinaa läheltä, jossa juttu on juuri noin. Nämä naiset vaan sokeasti uskoo mieheen. Kaikki ympärillä näkee kyllä totuuden, mutta ei nämä pilvilinnoissa elävät naikkoset.

        Niin uskoo mieskin. Jätin miehen kun hän oli eronnut vaimostaan. Ei olisi pitänyt uskoa sokeasti naiseen ja elää pilvilinnoissa.


      • klöskölka

        Tyypillinen kakkonen pitää varattua miestä kaltoin kohdeltuna pulmusena, jolla on ilkeä pihtaava vaimo ja karseat kakarat ja jonka on siksi pakko hakea lohtua kakkosen kainalosta. Kakkoselle mies ei tietenkään valehtele koskaan ja kaikki jutut, mitä hän kakkoselle kertoo avioliitostaan, ovat takuulla totta.

        Tarkennettuna kakkonen ajattelee petturista näin vaan niin kauan, kunnes paljastuu se kolmosnainen. Silloin kakkosnainen kääntää takkinsa ja alkaa haukkua miestä petturiksi ja siaksi ja päättää käräyttää hänet vaimolle.


      • totta on
        Surullista kai kirjoitti:

        No jos kakkonen rakastuu, niin tekeekö se hänestä jotenkin tyhmän ja huonon ihmisen? Kyllähän se vaimokin on joskus rakastunut siihen pettäjään ja uskoo kaikki sen valheet yhtälailla kun se kiinni jää... Eikö se pikemmin ole vaan surullista kaikkien kannalta? Itse en usko että kukaan osapuolista on kovin onnellinen ja tyytyväinen tilanteeseen, ei edes se pettäjä.

        Tää on todella viisaasti sanottu!

        Usein pettäjä on itse aika sekaisin myös eikä tiedä yhtään, mitä on tehnyt, tekemässä ja aikoo tehdä. Ajelehtii kuin ajopuu... Epäilisin, että aika usein uskottomuusepisodin jälkeen jää tunne kaikille asianosaisille, että mistä tässä nyt oikeastaan olikaan kyse ja mikä oli/on totta. Valtava hämmennys, epävarmuus, suru jne...
        Usein tyypillisin tilanne varmaan se, että miehellä kaksi naista ja mies pyörii siinä hämmentyneenä ja naiset yrittävät ottaa selkoa tuosta hämmentyneestä "reppanasta". Surullista tietysti se, että pettäjästä kynsin hampain taistellaan ja naiset syyttelevät toisiaan.


      • eivät tee oikein
        unohdit kirjoitti:

        sun oma mies sen tekee ei kakkonen

        Ja kakkosten on aika tajuta tekojensa inhottavuus.


      • sajkdlaj
        Surullista kai kirjoitti:

        No jos kakkonen rakastuu, niin tekeekö se hänestä jotenkin tyhmän ja huonon ihmisen? Kyllähän se vaimokin on joskus rakastunut siihen pettäjään ja uskoo kaikki sen valheet yhtälailla kun se kiinni jää... Eikö se pikemmin ole vaan surullista kaikkien kannalta? Itse en usko että kukaan osapuolista on kovin onnellinen ja tyytyväinen tilanteeseen, ei edes se pettäjä.

        Vaimoa ja kakkosnaista ei voi verrata tässä suhteessa. Vaimo on aikoinaan uskonut vilpittömästi menneensä uskollisen ja rehellisen miehen kanssa naimisiin eikä ole ollut tietoinen miehen taipumuksesta. Paitsi siinä tapauksessa tietysti, jos hän on ykköistynyt kakkonen. Sen sijaan kakkosnainen tietää alusta asti miehen olevan kykenevä valehteluun ja kaksoiselämään ja silti uskoo häntä. Kakkosnainen on siis tyhmempi.


      • kärsimystä
        sajkdlaj kirjoitti:

        Vaimoa ja kakkosnaista ei voi verrata tässä suhteessa. Vaimo on aikoinaan uskonut vilpittömästi menneensä uskollisen ja rehellisen miehen kanssa naimisiin eikä ole ollut tietoinen miehen taipumuksesta. Paitsi siinä tapauksessa tietysti, jos hän on ykköistynyt kakkonen. Sen sijaan kakkosnainen tietää alusta asti miehen olevan kykenevä valehteluun ja kaksoiselämään ja silti uskoo häntä. Kakkosnainen on siis tyhmempi.

        Ei voi kyllä näin yleistää. Aika moni vaimo uskoo ja luottaa mieheensä jopa useiden käryjen jälkeen ja joka kerta "yllättyy" ja pettyy. Koettaa kenties hallita miestä, kyttää puhelinta jne. Valvoo miestään. Ei ihan viisasta sekään...


      • 6+4
        eivät tee oikein kirjoitti:

        Ja kakkosten on aika tajuta tekojensa inhottavuus.

        mä en petä ketään , miehesi on inhottava ja sinä myös


      • 14+14
        6+4 kirjoitti:

        mä en petä ketään , miehesi on inhottava ja sinä myös

        sinä olet vastenmielinen naikkonen, joka tekee mahdolliseksi pettämisen. Osallistut siihen innolla. Ruikutat mieheltä ihailua, jota hän antaa siitä hyvästä, että että annat. Olet typerä lortto naikkonen, joka hajottaa oikeiden ihmisten elämän.


      • 17+6
        ex-kakkoska kirjoitti:

        Niin. Naisethan ne on jotka aina huolehtii miehen moraalista. Varattujen miesten.

        Kakkoset ne huolehtii, että oma perse saa ekanana. Millään isättämillä lapsilla, eikä eroperheen lapsilla ole väliä. Pensoja saadaan panemalla ja niitä hylätään panemalla. Moraaria kerrakseen. Et luultavasti edes ymmärrä, "miltä näytät muiden silmissä".


      • 12+6
        sajkdlaj kirjoitti:

        Vaimoa ja kakkosnaista ei voi verrata tässä suhteessa. Vaimo on aikoinaan uskonut vilpittömästi menneensä uskollisen ja rehellisen miehen kanssa naimisiin eikä ole ollut tietoinen miehen taipumuksesta. Paitsi siinä tapauksessa tietysti, jos hän on ykköistynyt kakkonen. Sen sijaan kakkosnainen tietää alusta asti miehen olevan kykenevä valehteluun ja kaksoiselämään ja silti uskoo häntä. Kakkosnainen on siis tyhmempi.

        "sajkdlaj" Oletpa taas niin viisaalla päällä, kannattaakin kinastella "kumpi on tyhmempi jne." Riippuu ihmisistä ja tilanteesta. Itsesi paljastit jo:) Viisautta nimeksikään


      • ex-vaimo
        ykskakkonen kirjoitti:

        Jotain haluttavuuttahan siinä vaimossakin on koska miehen on yleensä vaikea häntä jättää. Seksiäkin on vaikka mies muuta väittää. Kakkonen on lääke vaihtelunhaluun. Ei muuta.

        ykskakkonen - miehet jäävät jos jäävät tasan lasten tai omaisuuden takia ei vaimon haluttavuuden takia. Ei miehen tarvisi lähteä hakemaan sitä muualta, jos vaimo olisi kovinkin haluttava. Vaimo kelpaa panopuuksi paremman puutteessa, ja silloinkin mies mielessään rakastelee kakkosen kanssa. Niin nähty.


      • minä itte ja itte
        ex-kakkoska kirjoitti:

        Niin. Naisethan ne on jotka aina huolehtii miehen moraalista. Varattujen miesten.

        Nainen huolehtii omasta moraalistaan ja fiksu vapaa nainen ei koskaan seurustele varatun miehen kanssa. Myöskään fiksu vapaa mies eri seurustele varatun naisen kanssa. Fiksu mies ei petä vaan selvittää parisuhteensa ongelmat ja eroaa ensin ennen vierasta syliä. Fiksu kantaa vastuunsa ja ei tieten tahtoen satuta toisen läheisiä. Jokainen vastaa omista teoistaan. Varattuun sekoajan käytös ei ole fiksua.


      • minä itte ja itte
        Niitänäitä kirjoitti:

        Kakkonen ajattelee pettävästä miehestä että kiva siinä on mies johon minulla on otetta! Mies on jo yhteen kahlittu on varmempaa että muita kuin vaimo ei ole. Minä pääsen näyttämään vielä paremman naisen! Ei tarvitse pelätä hylätyksi tulemista koska mies on siis varattuna jo toisaalle eikä tarvitse miettiä olenko riittävän viähättävä koska on selvää että olen haluttavampi kuin joku toinen nainen eli se vaimo!
        On hienoa kun on sellainen mies jolle voi esittää ihanaa eikä tarvitse pelätä että ei ehkä kelpaisi omana itsenään. On hienoa olla jonkun miehen mielikuva jostakin elämää suuremmasta. Aina jaksaa mielistellä silloin tällöin ukkomiestä mutta arjessa sitä ei jaksaisi ja vapaan kanssa on isompi riski tulla hylätyksi. Ukkomiehellä on nimittäin suurempi tarve lohdutukseen kuin vapaalla miehellä. Varsinkin sellaisella ukkomiehellä jolla on kotonaan joku kriisi. Ukkomies myös mielistelee kakkosta ja esittää jotakin muuta kuin oikeasti on. Sehän on turvallista kun voi piiloutua suuren rakastajan roolin taakse. Ukkomies ei vertaa kuin vaimoonsa mutta vapaalla saattaa olla muitakin vertailukohteita ja se asettaa suorituspaineita ja aiheuttaa pelkoa että ei ole tarpeeksi haluttava. Yksi nainen ei ole niin suuri uhka kuin ehkä kaksi tai useampi silloin kun itsekkin haluaa vain seksiä. Vapaiden miesten kanssa vehtaa vain sellaiset vahvat ja itsensä sekä seksuaalisuutensa kanssa sinut olevat naiset mutta niitähän ei suomesta montaa löydy.

        Entäs, jos se ukkomies onkin seksiaddikti ja sillä on yhtäaikaa vaikkapa 5 naista. Eikö silloin tautiriski ole melkoinen ja vertailukin taatusti kovempaa kuin vapaalla miehellä. Harhansa kullakin. Näitä addiktipettäjiä vaan on kohtalaisen paljon. Useammat kyllä salaavat toimensa. Paljastuvat vain vahingossa. Nämä ukot haluaa koko ajan uusia naisia naisia kaikenlaisia.


      • ykskakkonen
        ex-vaimo kirjoitti:

        ykskakkonen - miehet jäävät jos jäävät tasan lasten tai omaisuuden takia ei vaimon haluttavuuden takia. Ei miehen tarvisi lähteä hakemaan sitä muualta, jos vaimo olisi kovinkin haluttava. Vaimo kelpaa panopuuksi paremman puutteessa, ja silloinkin mies mielessään rakastelee kakkosen kanssa. Niin nähty.

        Ei mies nai vaimoaan jos ei halua. Ei edes panopuuna.
        Myöskään omaisuus tai lapset ei pidä miestä kotona jos mies oikeasti haluaa muuta vakavissaan.


      • ex-kakkoska
        17+6 kirjoitti:

        Kakkoset ne huolehtii, että oma perse saa ekanana. Millään isättämillä lapsilla, eikä eroperheen lapsilla ole väliä. Pensoja saadaan panemalla ja niitä hylätään panemalla. Moraaria kerrakseen. Et luultavasti edes ymmärrä, "miltä näytät muiden silmissä".

        Miksi mies ei pysy omassa pilttuussaan?


      • avuttomat avioakat
        14+14 kirjoitti:

        sinä olet vastenmielinen naikkonen, joka tekee mahdolliseksi pettämisen. Osallistut siihen innolla. Ruikutat mieheltä ihailua, jota hän antaa siitä hyvästä, että että annat. Olet typerä lortto naikkonen, joka hajottaa oikeiden ihmisten elämän.

        Mikäs se mies on? Pitäkää ukkonne kurissa. Luulisi olevan helppoa kun vieraan naisenkin on niin helppo saada mies tottelemaan itseään.


      • vilpitön nainti
        sajkdlaj kirjoitti:

        Vaimoa ja kakkosnaista ei voi verrata tässä suhteessa. Vaimo on aikoinaan uskonut vilpittömästi menneensä uskollisen ja rehellisen miehen kanssa naimisiin eikä ole ollut tietoinen miehen taipumuksesta. Paitsi siinä tapauksessa tietysti, jos hän on ykköistynyt kakkonen. Sen sijaan kakkosnainen tietää alusta asti miehen olevan kykenevä valehteluun ja kaksoiselämään ja silti uskoo häntä. Kakkosnainen on siis tyhmempi.

        Minä en uskonut. Halusin vaan naida. En muuta.


      • Ikävä kyllä
        ex-vaimo kirjoitti:

        ykskakkonen - miehet jäävät jos jäävät tasan lasten tai omaisuuden takia ei vaimon haluttavuuden takia. Ei miehen tarvisi lähteä hakemaan sitä muualta, jos vaimo olisi kovinkin haluttava. Vaimo kelpaa panopuuksi paremman puutteessa, ja silloinkin mies mielessään rakastelee kakkosen kanssa. Niin nähty.

        Ikävä kyllä tosiasiassa mies hakee kakkoselta sitä mitä haluaisi ja on aina halunnut vaimoltaan mutta ei enään saa. Mies kokee itsensä ukopuoliseksi koska vaimo on joko uraputkiohjus tai kiinni lapsissaan enemmän kuin miehessä. Mies hakuaa haluaa vaan ei saa mutta joku täyttää tämän tyhjiön. Se kakkonen niin nähty.


      • Joo noloa
        noloa kirjoitti:

        Taisi olla jonkun petetyn vaimon kirjoitus. Aika noloa.

        Se että jotain vaimoa on petetty on surullista ja noloa. Eihän kenenkään vaimon kuuluisi joutua edes kirjoittelemaan mitään nolouksia tälläisille palstoille.Nämä palstat on uskottomille ja pettäjille sekä heidän kumppaneille. Ei vaimo ole lähtenyt alkuperäisesti pettäjän kanssa suhteilemaan vaan uskollisen miehen. Pettäjä on pettäjä ja joku sen kakkosnainen joka tietää miehen olevan aviossa tosaalla on sitten halustaan sen pettäjän kanssa. He kaksi hässivät keskenään molemmat tietoisena siitä missä mennään ja että jotakin petetään mutta vaimolta ei ole sitä kysytty. Hän joutuu siihen ja se on noloa.


      • pistää miettiin
        Niitänäitä kirjoitti:

        Kakkonen ajattelee pettävästä miehestä että kiva siinä on mies johon minulla on otetta! Mies on jo yhteen kahlittu on varmempaa että muita kuin vaimo ei ole. Minä pääsen näyttämään vielä paremman naisen! Ei tarvitse pelätä hylätyksi tulemista koska mies on siis varattuna jo toisaalle eikä tarvitse miettiä olenko riittävän viähättävä koska on selvää että olen haluttavampi kuin joku toinen nainen eli se vaimo!
        On hienoa kun on sellainen mies jolle voi esittää ihanaa eikä tarvitse pelätä että ei ehkä kelpaisi omana itsenään. On hienoa olla jonkun miehen mielikuva jostakin elämää suuremmasta. Aina jaksaa mielistellä silloin tällöin ukkomiestä mutta arjessa sitä ei jaksaisi ja vapaan kanssa on isompi riski tulla hylätyksi. Ukkomiehellä on nimittäin suurempi tarve lohdutukseen kuin vapaalla miehellä. Varsinkin sellaisella ukkomiehellä jolla on kotonaan joku kriisi. Ukkomies myös mielistelee kakkosta ja esittää jotakin muuta kuin oikeasti on. Sehän on turvallista kun voi piiloutua suuren rakastajan roolin taakse. Ukkomies ei vertaa kuin vaimoonsa mutta vapaalla saattaa olla muitakin vertailukohteita ja se asettaa suorituspaineita ja aiheuttaa pelkoa että ei ole tarpeeksi haluttava. Yksi nainen ei ole niin suuri uhka kuin ehkä kaksi tai useampi silloin kun itsekkin haluaa vain seksiä. Vapaiden miesten kanssa vehtaa vain sellaiset vahvat ja itsensä sekä seksuaalisuutensa kanssa sinut olevat naiset mutta niitähän ei suomesta montaa löydy.

        Miten nämä keskustelut aina kääntyy tähän, että naiset alkavat syytellä toisiaan??

        Otsikossa kysyttiin, mitä kakkonen ajattelee pettävästä miehestä, ja silti tämä keskustelu on pääasiassa sitä, mitä vaimot ajattelevat kakkosista ja mitä vaimot ajattelevat kakkosten ajattelevan niistä heidän miehistään.


      • kakkonenjaykkönen
        mun mielestä taas kirjoitti:

        Täh? Noin tyhmiä kakkosia on vain vaimojen kuvitelmissa. Kakkonen ajattelee pettävästä miehestä, että hemmetin hyvää seksiä siltä saa ja mukavaa sen kanssa on jutella ja tehdä vaikkapa pieniä matkoja. Mutta että itse riesaksi pettäjän ottaisi, ei kiitos.
        Ja vaimoista ei puhuta. Eikä ukot ruikuta, että kotona on pirttihirmu ja seksiä ei tipu. Joku saattaa jopa sanoa, että rakastaa vaimoaan muttei voi vastustaa vieraita ja halukkaita naisia. Mä väitän, ettei monikaan edes salaisissa unelmissaan toivo miehen eroa. Monet kakkosista on jo pitkän parisuhteen eläneet ja haluavat olla vapaita ja nauttia hyvästä seksistä silloin tällöin. Ilman paineita arjesta.

        Totta. Juuri näin minäkin ajattelen.

        En missään nimessä haluaisi alkaa parisuhteeseen rakastajani kanssa. Häneltä saan hyvää seksiä, antoisia keskusteluja, mukavia illanviettoja ja muitakin kivoja elämyksiä. Arkea en halua tähän sotkea.

        Itsellänikin on perhe, joten tiedän kyllä, mitä se arki on. Nyt saan noukkia vain rusinat pullasta. Toivon, että rakastajani vaimo jaksaa hoitaa lapset ja arjen pyörityksen, jotta mies pääsee välillä minua viihdyttämään. En missään nimessä halua miehen eroavan. Enkä itsekään halua erota omasta liitostani.


      • routa ja porsas
        kakkonenjaykkönen kirjoitti:

        Totta. Juuri näin minäkin ajattelen.

        En missään nimessä haluaisi alkaa parisuhteeseen rakastajani kanssa. Häneltä saan hyvää seksiä, antoisia keskusteluja, mukavia illanviettoja ja muitakin kivoja elämyksiä. Arkea en halua tähän sotkea.

        Itsellänikin on perhe, joten tiedän kyllä, mitä se arki on. Nyt saan noukkia vain rusinat pullasta. Toivon, että rakastajani vaimo jaksaa hoitaa lapset ja arjen pyörityksen, jotta mies pääsee välillä minua viihdyttämään. En missään nimessä halua miehen eroavan. Enkä itsekään halua erota omasta liitostani.

        Kauanko sä luulet ton toimivan ja pysyy salassa? Suhde tulee paljastumaan ennemmin tai myöhemmin jommassakummassa perheessä. Eikä se ole yleensä nättiä jälkeä se lopputulos, oli se sitten mitä tahansa.


    • Ei kiitos pettäjälle

      Kakkonen nauttii petturi ukon antimista, muttei halua ikinä ottaa pettävää miestä kattonsa alle asumaan. Eläköö petturi vain vaimonsa kanssa, siellähän huolto pelaa. Me pidetään vain hauskaa, kun vaimon silmä välttää ja mies pääsee livahtamaan kotoa retkilleen.

      • minä itte ja itte

        ... Seksitauti on taattu tuttavuus ennen pitkään. Kumppanisi uittaa melaa siellä ja täällä, mutta sehän vapaalle löysämoraalisista miehistä himokkaaksi kostuville sopii.


      • vain elämää :)
        minä itte ja itte kirjoitti:

        ... Seksitauti on taattu tuttavuus ennen pitkään. Kumppanisi uittaa melaa siellä ja täällä, mutta sehän vapaalle löysämoraalisista miehistä himokkaaksi kostuville sopii.

        Heh..huvittavaa, rouvat täällä arvailee.. :D


      • Voi vee teitä naisia

        Mitä hauskaa on seksissä vaimoaan pettävän miehen kanssa hei haloo? Eihän miehen seksikkyys voi kasvaa sillä tavoin että sillä on joku ongelma? Onko ongelmaiset miehet vetäviiä vai?
        Siksikö jotkut vapaat miehet laittaa sormuksen nimettömään lähtiessään viihteelle että saisi paremmin piparia? Ilmeisesti. ..
        Mies jolla on sormus ja joka silti vonkaa vierasta osoittaa samalla sille vieraalle että ei osaa hoitaa omaa tonttiaan eikä tehdä edes omaa naista onnelliseksi?
        Sellaista Urpoa sitten halutaan sänkyyn voi vee mitä naisia!!!!


      • kiinnostava mies
        Voi vee teitä naisia kirjoitti:

        Mitä hauskaa on seksissä vaimoaan pettävän miehen kanssa hei haloo? Eihän miehen seksikkyys voi kasvaa sillä tavoin että sillä on joku ongelma? Onko ongelmaiset miehet vetäviiä vai?
        Siksikö jotkut vapaat miehet laittaa sormuksen nimettömään lähtiessään viihteelle että saisi paremmin piparia? Ilmeisesti. ..
        Mies jolla on sormus ja joka silti vonkaa vierasta osoittaa samalla sille vieraalle että ei osaa hoitaa omaa tonttiaan eikä tehdä edes omaa naista onnelliseksi?
        Sellaista Urpoa sitten halutaan sänkyyn voi vee mitä naisia!!!!

        Oikeastihan se ei mene noin. Oli mies vapaa tai varattu, harva nainen lähtee sellaisen mukaan, joka vonkaa ja yrittämällä yrittää saada itselleen seksiseuraa. Mutta se varattu mieskin voi olla ihan yhtä lailla mielenkiintoinen ja kohtelias ja haluttava, ja hänen kanssaan suhde voi syventyä samalla tavalla kuin vapaan miehenkin kanssa. Ei kai kukaan nainen siihen sormukseen miehen sormessa ihastu vaan siihen mieheen.


      • ai sormus?
        Voi vee teitä naisia kirjoitti:

        Mitä hauskaa on seksissä vaimoaan pettävän miehen kanssa hei haloo? Eihän miehen seksikkyys voi kasvaa sillä tavoin että sillä on joku ongelma? Onko ongelmaiset miehet vetäviiä vai?
        Siksikö jotkut vapaat miehet laittaa sormuksen nimettömään lähtiessään viihteelle että saisi paremmin piparia? Ilmeisesti. ..
        Mies jolla on sormus ja joka silti vonkaa vierasta osoittaa samalla sille vieraalle että ei osaa hoitaa omaa tonttiaan eikä tehdä edes omaa naista onnelliseksi?
        Sellaista Urpoa sitten halutaan sänkyyn voi vee mitä naisia!!!!

        Ei se sormus takaa, että mies on hyvä seksissä. Joittenkin kanssa vaan on sitä kemiaa heti ensi tapaamisella ja toisten kanssa sitä ei muodostu vaikka tapailisi sata kertaa. Ihan hömppää tuollainen ajattelu, että sormus olisi se joka tekee miehestä mielenkiintoisen.

        Onhan se totta, että monella varatulla miehellä on kokemusta seksistä enemmän kuin vapailla. He tietävät, mistä naiset tykkää. Oppineet tietenkin kotonaan. He eivät ole estoisia vaan uskaltavat kokeilla erilaisia juttuja seksissä. Tietävät tasan tarkkaan miten naista pitää käsitellä.

        Vonkaavat ja ruikuttavat ukkomiehet jää taatusti ilman seksiä. Kuka sellaisen sänkyynsä haluaa joka ei osaa muuta kuin ruikuttaa?

        Sori vaimot, mutta elämäni parasta seksiä olen saanut ukkomieheltä. Ei tarvinnut jännittää ja mies oli valmis vaikka mihin. Ja piti huolta, että mä nautin.


      • Mantrat
        ai sormus? kirjoitti:

        Ei se sormus takaa, että mies on hyvä seksissä. Joittenkin kanssa vaan on sitä kemiaa heti ensi tapaamisella ja toisten kanssa sitä ei muodostu vaikka tapailisi sata kertaa. Ihan hömppää tuollainen ajattelu, että sormus olisi se joka tekee miehestä mielenkiintoisen.

        Onhan se totta, että monella varatulla miehellä on kokemusta seksistä enemmän kuin vapailla. He tietävät, mistä naiset tykkää. Oppineet tietenkin kotonaan. He eivät ole estoisia vaan uskaltavat kokeilla erilaisia juttuja seksissä. Tietävät tasan tarkkaan miten naista pitää käsitellä.

        Vonkaavat ja ruikuttavat ukkomiehet jää taatusti ilman seksiä. Kuka sellaisen sänkyynsä haluaa joka ei osaa muuta kuin ruikuttaa?

        Sori vaimot, mutta elämäni parasta seksiä olen saanut ukkomieheltä. Ei tarvinnut jännittää ja mies oli valmis vaikka mihin. Ja piti huolta, että mä nautin.

        Jos on kokematon ja vähään tyytyväinen niin pelkkä jyystäminenkin voi tuntua ihanalta ja täydelliseltä!

        Se on se millä sitä mitataan... tai vertauskohde! Siksi täällä on tyhmää kehua moista asiaa.
        Nämä ovat myös niitä kakkosten ikimantroja!!


    • Nainen45

      Komppaan mun mielestä taas. Samoilla mennään. Ei rakenneta pilvilinnoja vaan nautitaan yhteistä hetkistä. Keskustellaan, nauretaan, haaveillaan, nautiskellaan ....

      • minä itte ja itte

        Haaveillaan =pilvilinnojen rakentamista yhdessä.


      • Herätkää naiset!

        Ajatelkaa nyt vapaat naiset että teillä on oikeasti varaa valita!!! En voi kun ihmetellä naista jolla on se vara niin että valitsee just sen vaimoaan pettävän miehen sinne sänkyynsä? Nainen tekee naiselle karhunpalveluksen. Kaivaa omaa kuoppaansa ja tyttärillieen myös sitä kuoppaa sinne jalkojen alle. Kolahtaa siis aina omaan nilkkaan noi ukkomiesvalinnat. Opettakaa nyt hirtto vie edes omille tytöillenne se ajatusmaailma että älä helvetti mene toisen miehen kanssa sänkyyn vaikka se kuinka vonkaisi koska sulla tyttö on aina varaa valita. Arvosta itseäsi niin paljon että kelpuutat seksiinkin vain kunnon miehen ja jokainen varmaan on sitä mieltä että pettävä mies ei ole sellainen? Täh! Ja ihmettelen kenen kasvattamia nämä pettävät miehetkin on? Seuranneet isänsä esimerkkiä ilmeisesti? Jos yhden kerrankin kuulisin oman tyttäreni vehtaavan yhdenkään ukkomiehen kanssa sanoisin pahasti epäonnistuneeni tai jos poikani pettäisi miniääni.


      • Nainen45
        minä itte ja itte kirjoitti:

        Haaveillaan =pilvilinnojen rakentamista yhdessä.

        et varmaan usko, hyvä minä itte ja itte, että haaveilu voi olla sitä mitä toivoisi kotona tapahtuvan puolison osalta. Että siitäkin voidaan keskustella, kakkoset keskenään. Pilvilinnat ei kuulu tähän suhteeseen.


      • vaatikaa laatua
        Herätkää naiset! kirjoitti:

        Ajatelkaa nyt vapaat naiset että teillä on oikeasti varaa valita!!! En voi kun ihmetellä naista jolla on se vara niin että valitsee just sen vaimoaan pettävän miehen sinne sänkyynsä? Nainen tekee naiselle karhunpalveluksen. Kaivaa omaa kuoppaansa ja tyttärillieen myös sitä kuoppaa sinne jalkojen alle. Kolahtaa siis aina omaan nilkkaan noi ukkomiesvalinnat. Opettakaa nyt hirtto vie edes omille tytöillenne se ajatusmaailma että älä helvetti mene toisen miehen kanssa sänkyyn vaikka se kuinka vonkaisi koska sulla tyttö on aina varaa valita. Arvosta itseäsi niin paljon että kelpuutat seksiinkin vain kunnon miehen ja jokainen varmaan on sitä mieltä että pettävä mies ei ole sellainen? Täh! Ja ihmettelen kenen kasvattamia nämä pettävät miehetkin on? Seuranneet isänsä esimerkkiä ilmeisesti? Jos yhden kerrankin kuulisin oman tyttäreni vehtaavan yhdenkään ukkomiehen kanssa sanoisin pahasti epäonnistuneeni tai jos poikani pettäisi miniääni.

        Öö, miksei varatuilla ole varaa valita? Ihan vapaasti voi olla valitsematta pettävää miestä sänkyynsä. Selkärangan omistava ja itseään kunnioittava nainen ei katsele pettävää miestä, oli se sitten oma tai toisen. Arvostakaa itseänne niin että kelpuutatte parisuhteeseen vain kunnon miehen ja jokainen on varmaan sitä mieltä että pettävä mies ei ole sellainen? Älkää hyvät naiset tuhlatko ainoata elämäänne valehtelevan muiden perään kuolaavan lieron kanssa!

        Oikeassa olet siinä että petturia parempi, uskollinen, luotettava ja rehellinen mies kannattaa kaikkien naisten hommata. Surullisia tapauksia ovat pettäjässä roikkuvat.


      • herätty on
        Herätkää naiset! kirjoitti:

        Ajatelkaa nyt vapaat naiset että teillä on oikeasti varaa valita!!! En voi kun ihmetellä naista jolla on se vara niin että valitsee just sen vaimoaan pettävän miehen sinne sänkyynsä? Nainen tekee naiselle karhunpalveluksen. Kaivaa omaa kuoppaansa ja tyttärillieen myös sitä kuoppaa sinne jalkojen alle. Kolahtaa siis aina omaan nilkkaan noi ukkomiesvalinnat. Opettakaa nyt hirtto vie edes omille tytöillenne se ajatusmaailma että älä helvetti mene toisen miehen kanssa sänkyyn vaikka se kuinka vonkaisi koska sulla tyttö on aina varaa valita. Arvosta itseäsi niin paljon että kelpuutat seksiinkin vain kunnon miehen ja jokainen varmaan on sitä mieltä että pettävä mies ei ole sellainen? Täh! Ja ihmettelen kenen kasvattamia nämä pettävät miehetkin on? Seuranneet isänsä esimerkkiä ilmeisesti? Jos yhden kerrankin kuulisin oman tyttäreni vehtaavan yhdenkään ukkomiehen kanssa sanoisin pahasti epäonnistuneeni tai jos poikani pettäisi miniääni.

        Aika yksipuolisesti syyttelet vain miehiä pettämisestä. Kyllä naiset osaa omaa ukkoaan pettää. Kenenkähän syy se sitten lienee? Kumman vanhemman?

        Mun mielestä pettäminen on ihmisen oma valinta. Siihen ei opeta kukaan. Se on ihmisessä sisässä. Hän ei jostain syystä osaa kunnioittaa ja arvostaa puolisoaan vaan pettää. Mutta siitä ei voi syyttää ketään. Ei vanhempia, ei lapsuuden kokemuksia. Ei kenenkään esimerkki tee kenestäkään pettäjää.


    • kuka tietää

      Ajattelen että kiva, mukava, ihanaa mies, seksi on nautinnollista, matkat, viihteet. Mutta kunhan lähtee sinne vaimonsa luo. Älykäs mies, kun kerran saa kahtakin naista viereen. Herttainen, kun sanoo että vaimoa rakastaa eikä voi elää ilman häntä. Huomaavainen lapsia ja perhettä kohtaan (suku, vanhemmat).

      Mutta jotain siinä noin hienossa miehessä mättää jos osaa valehdella ja pettää hymy kasvoillaan.

      • Tässä totuus

        Pettäjä on AINA varattujen pohjasakkaa! Ihmettelen, miten joku nainen sellaisen haluaa sänkyynsä ja siitä ylpeilee....

        Ja vaikka haluaisi vain seksiä eikä mitään muuta miten itsensä alentaa pohjasakan alle? Kysyn vaan!


      • kuka tietää
        Tässä totuus kirjoitti:

        Pettäjä on AINA varattujen pohjasakkaa! Ihmettelen, miten joku nainen sellaisen haluaa sänkyynsä ja siitä ylpeilee....

        Ja vaikka haluaisi vain seksiä eikä mitään muuta miten itsensä alentaa pohjasakan alle? Kysyn vaan!

        Ehkä kun meillä ei ole velvollisuuksia ja vastuutta toistemme tunteista tai mistään niin ei minua haittaa että mies on se pettävä pohjasakka. EI se mies minun kanssa elää, vaan sen vaimonsa kanssa. Minä saan ja annan vain sen mitä tarvitsen, seksiä vaikka, ei sen enempää. Ihmettelen enemmän miten ne vaimot noiden kanssa elämää jakavat.


      • toinen totuus
        Tässä totuus kirjoitti:

        Pettäjä on AINA varattujen pohjasakkaa! Ihmettelen, miten joku nainen sellaisen haluaa sänkyynsä ja siitä ylpeilee....

        Ja vaikka haluaisi vain seksiä eikä mitään muuta miten itsensä alentaa pohjasakan alle? Kysyn vaan!

        Totuus vaan on se, että sinäkin tunnet tietämättäsi monta tällaista pohjasakaksi kutsumaasi ihmistä. Heitä on siellä sun täällä ilman, että heidän otsassaan kliseisesti lukee neonkirjaimin "pettäjä". He ovat kivoja seuramiehiä ja - naisia työpaikallasi, se hiljainen ja syrjäänvetäytyvä kaveri harrastusporukassasi, naapurin lapsiensa kanssa touhuava aktiivi-isä tai -äiti jne jne.... Ja lopultakin: he vähän välittävät siitä, mitä sinä yleensäkään ajattelet heistä.


      • Totuus naapurista!
        toinen totuus kirjoitti:

        Totuus vaan on se, että sinäkin tunnet tietämättäsi monta tällaista pohjasakaksi kutsumaasi ihmistä. Heitä on siellä sun täällä ilman, että heidän otsassaan kliseisesti lukee neonkirjaimin "pettäjä". He ovat kivoja seuramiehiä ja - naisia työpaikallasi, se hiljainen ja syrjäänvetäytyvä kaveri harrastusporukassasi, naapurin lapsiensa kanssa touhuava aktiivi-isä tai -äiti jne jne.... Ja lopultakin: he vähän välittävät siitä, mitä sinä yleensäkään ajattelet heistä.

        Kyllä he välittävät sillä he pelkäävät kököt housuissa että vaimo saa tietää!!
        Mikä totuus se on, että yksikään pettäjäluuseri ei halua kärähtää?


      • tämä uutta?
        Totuus naapurista! kirjoitti:

        Kyllä he välittävät sillä he pelkäävät kököt housuissa että vaimo saa tietää!!
        Mikä totuus se on, että yksikään pettäjäluuseri ei halua kärähtää?

        Tästäkö siis kakkonen nauttii eli kärähtämisen pelossa tehdyistä toiminnoista, mm. seksistä? Kakkonen saa siis suurimmat kiksit siitä, että eräänlaisella pelolla hallitsee vastakkaista sukupuolta?


      • toinen totuus
        Totuus naapurista! kirjoitti:

        Kyllä he välittävät sillä he pelkäävät kököt housuissa että vaimo saa tietää!!
        Mikä totuus se on, että yksikään pettäjäluuseri ei halua kärähtää?

        Ymmärsitkö: "he vähät välittävät siitä, mitä sinä yleensäkään ajattelet heistä" - tarkoitin, että kun et ole perillä heidän kaksinaamaisuudestaan, miksi he uhraisivat ajatustakaan sille, mitä joku naapurustossa tai tuttavapiirin laitamilla heistä ajattelee?


      • Nim.merk.tämä uutta?
        tämä uutta? kirjoitti:

        Tästäkö siis kakkonen nauttii eli kärähtämisen pelossa tehdyistä toiminnoista, mm. seksistä? Kakkonen saa siis suurimmat kiksit siitä, että eräänlaisella pelolla hallitsee vastakkaista sukupuolta?

        Kuka puhui kakkosista?
        Luuserit pettää ja luuserit pelkää...siis pettäjät tekee sitä vain jännityksestä!


    • Minun kokemukseni

      Itse olen sinkku nainen, en ole koskaan sen enempää jahdannut ketään, päinvastoin. Reissaan aika paljon, joten en halua vaki suhdetta. Olen tavannut sinkku-miehiä, jotka jää aina roikkumaan ja haluavat suurinpiirtein joka päivä nähdä. Minä en pysti enkä halua sitä. Mua alkaa ahdistamaan, kun harva se minuutti tekstari piippaa ja ovikello soi. Sitten tapasin vahingossa ukkomiehen, joka on todella hauska ja älykäs ja kaiken kukkuraksi aivan loistava mies sängyssä, meidän kemiat kohtaa. On ihanaa aina silloin tällöin nähdä, kun se vaan sattuu sopimaan ja on hyvällä fiiliksellä. Me viihdytään toistemme seurassa, nauramme ja keskustelemme maan ja taivaan väliltä kaikkia asioita. Välillä vaan istumme hiljaa ja juodaan lasillinen punaviiniä ja ollaan onnellisia. Silti en halua hänet omakseni A. Haluan vapautta en vastuuta (tällä hetkellä) B. Haluan nauttia hyvästä seksistä ja hyvästä seurasta (ukkomiehet eivät roiku), ovat tavoitettavissa silloin kuin haluaa C. Arvostan ja tykkään ukkomiehestäni kaverina ja ystävänä, mutta en edes ajattele, että ottaisin pettävää miestä omakseni. Tiedän, että tämä on itsekästä, käydä noukkimassa rusinat pullasta, mutta ukkohan itse juuri tarjoaa niitä rusinoita, miksi en ottaisi. hullu ei ole se, joka ottaa, hullu on se joka antaa (vitsinä tietysti. Vaikka onhan siinä totuusperääkin, en minä ole vastuussa hänen elämästään tai perheestään. hän vastaa omastaan, minä omastani. Niin pettäjät ja kakkoset kuin myös vaimot ja aviomiehet ovat ihan samanarvoisia hyviä tyyppejä, joillakin vaan ovat erilaiset tai samanlaiset tarpeet kuin toisilla. Pelkistetysti näin. En siis todellakaan aliarvioi tai paheksu tai tuomitse pettäjää enkä ketään muutakaan, mutta en minä juuri itselleni halua pettäjä miestä. Aika loogista. Varmasti, jos kakskymppisenä rakastuu ukkomieheen, niin silloin uskoo ja haluaa uskoa kaiken ja rakentelee pilvilinnojakin, mutta jo kolmikymppisenä on tullut myös jo järki kuvioihin ja osaa laskea, että 1 2 ei ole yhtä kuin kaksi, jotka liittoon kuuluu. Tiedän sen jo nyt, että tulen tätäkin ukkelia muistelemaan vielä kiikustuolissa, mutta vain hyvällä. Hän on rikastuttanut minua monella tapaa ja myös opettanut paljon parisuhteesta miehen näkökulmasta katsottuna. Emme me vaimosta puhuta tai ruodi heidän suhdettaan, mutta yleisellä tasolla toki puhumaan parisuhteista.

      • " Minun kokemukselle

        Kylläpä oli taas naurettava ja jeesusteleva kirjoitus joltain onnettomalta sinkkunaiselta joka on jäänyt ylijäämänaiseksi! Ennen sellaisia nimitettiin vanhoiksi piioiksi, kun ei miehiä riittänyt jokaiselle.

        Näissä naisissa oli yksi yhteinen piirre ja se oli että he eivät ole niitä miestenmieleisiä ulkonäöltään tai sosiaalisilta taidoiltaan! Yleensä he olivat kuivakkaita tanssipaikkojen seinäruusuja....

        Nykyaika on näillekin naisille tuonut pelastuksen pettäjämiesten kautta sillä heillä ei ole siihen seksiin niin suuria vaatimuksia, pääasia on että alapää toimii.
        Mitä tyhmempi yläpää niin sitä parempi sillä sellaisella naisella ei riitä taitoja ajatella tekevänsä jotenkin väärin syyttömille ihmisille. Hän ei ole ihan heti vaimolle soittamassa. Turvallinen vaihtoehto naismaailmassa!

        Heiltä puuttuu luonteesta vastuuntunto, kuten pettäjältäkin! Tietysti miehenpuute tekee naisen leväperäisemmäksi myös itseään kohtaan. Hän ei arvosta itseään millinkään vertaa ja se on surullista!

        Ja totuus on, että tuossa kolmenkympin ikäluokassa kaikki hyvät miehet ovat varattuja ja niistä jää sinkkunaisille vain omassa elämässään epäpätevät miehet! Tai muuten valinnoissaan epäonnistuneet!!

        Tässä tuon sinkkunaisen kulunein fraasi!" Vapaat eivät kelpaa, kun he ovat liian aktiivisia ja heistä ei pääse eroon".
        Salli minun nauraa...:)
        Sinkkumiehet sinun tasollesi ovat sitten nähtävästi peräkammarinpoikia, joten silloin kertomuksesi voi olla uskottava!


      • se on moro
        " Minun kokemukselle kirjoitti:

        Kylläpä oli taas naurettava ja jeesusteleva kirjoitus joltain onnettomalta sinkkunaiselta joka on jäänyt ylijäämänaiseksi! Ennen sellaisia nimitettiin vanhoiksi piioiksi, kun ei miehiä riittänyt jokaiselle.

        Näissä naisissa oli yksi yhteinen piirre ja se oli että he eivät ole niitä miestenmieleisiä ulkonäöltään tai sosiaalisilta taidoiltaan! Yleensä he olivat kuivakkaita tanssipaikkojen seinäruusuja....

        Nykyaika on näillekin naisille tuonut pelastuksen pettäjämiesten kautta sillä heillä ei ole siihen seksiin niin suuria vaatimuksia, pääasia on että alapää toimii.
        Mitä tyhmempi yläpää niin sitä parempi sillä sellaisella naisella ei riitä taitoja ajatella tekevänsä jotenkin väärin syyttömille ihmisille. Hän ei ole ihan heti vaimolle soittamassa. Turvallinen vaihtoehto naismaailmassa!

        Heiltä puuttuu luonteesta vastuuntunto, kuten pettäjältäkin! Tietysti miehenpuute tekee naisen leväperäisemmäksi myös itseään kohtaan. Hän ei arvosta itseään millinkään vertaa ja se on surullista!

        Ja totuus on, että tuossa kolmenkympin ikäluokassa kaikki hyvät miehet ovat varattuja ja niistä jää sinkkunaisille vain omassa elämässään epäpätevät miehet! Tai muuten valinnoissaan epäonnistuneet!!

        Tässä tuon sinkkunaisen kulunein fraasi!" Vapaat eivät kelpaa, kun he ovat liian aktiivisia ja heistä ei pääse eroon".
        Salli minun nauraa...:)
        Sinkkumiehet sinun tasollesi ovat sitten nähtävästi peräkammarinpoikia, joten silloin kertomuksesi voi olla uskottava!

        Katkeruus loistaa ja hapan naama haisee! yritä kuule vaimo selviytyä hengissä edes huomiseen.


      • pakko nauraa
        se on moro kirjoitti:

        Katkeruus loistaa ja hapan naama haisee! yritä kuule vaimo selviytyä hengissä edes huomiseen.

        happi loppuu ja p........ää


      • kladsj
        " Minun kokemukselle kirjoitti:

        Kylläpä oli taas naurettava ja jeesusteleva kirjoitus joltain onnettomalta sinkkunaiselta joka on jäänyt ylijäämänaiseksi! Ennen sellaisia nimitettiin vanhoiksi piioiksi, kun ei miehiä riittänyt jokaiselle.

        Näissä naisissa oli yksi yhteinen piirre ja se oli että he eivät ole niitä miestenmieleisiä ulkonäöltään tai sosiaalisilta taidoiltaan! Yleensä he olivat kuivakkaita tanssipaikkojen seinäruusuja....

        Nykyaika on näillekin naisille tuonut pelastuksen pettäjämiesten kautta sillä heillä ei ole siihen seksiin niin suuria vaatimuksia, pääasia on että alapää toimii.
        Mitä tyhmempi yläpää niin sitä parempi sillä sellaisella naisella ei riitä taitoja ajatella tekevänsä jotenkin väärin syyttömille ihmisille. Hän ei ole ihan heti vaimolle soittamassa. Turvallinen vaihtoehto naismaailmassa!

        Heiltä puuttuu luonteesta vastuuntunto, kuten pettäjältäkin! Tietysti miehenpuute tekee naisen leväperäisemmäksi myös itseään kohtaan. Hän ei arvosta itseään millinkään vertaa ja se on surullista!

        Ja totuus on, että tuossa kolmenkympin ikäluokassa kaikki hyvät miehet ovat varattuja ja niistä jää sinkkunaisille vain omassa elämässään epäpätevät miehet! Tai muuten valinnoissaan epäonnistuneet!!

        Tässä tuon sinkkunaisen kulunein fraasi!" Vapaat eivät kelpaa, kun he ovat liian aktiivisia ja heistä ei pääse eroon".
        Salli minun nauraa...:)
        Sinkkumiehet sinun tasollesi ovat sitten nähtävästi peräkammarinpoikia, joten silloin kertomuksesi voi olla uskottava!

        Ja totuus on, että tuossa kolmenkympin ikäluokassa kaikki hyvät miehet ovat varattuja ja niistä jää sinkkunaisille vain omassa elämässään epäpätevät miehet! Tai muuten valinnoissaan epäonnistuneet!!

        Tämähän se juuri onkin, miksi jotkut sinkkunaiset ryhtyvät kakkosnaisiksi. Koska parhaat markkinat parisuhteen osalta ovat jo menneet ja jäljelle jääneet vapaat miehet ovat usein juoppoja, rumia, lihavia tai hiljaisia vässyköitä. Kaikki komeat ja koulutetut ja urheilulliset miehet ovat jo varattu. Moni sinkkunainen on valmis olemaan mielummin sen komean ja koulutetetun alfauroksen salarakas kuin sen vähemmän komean ja vähemmän koulutetun nössön vaimo. Se on karu tosiasia.


      • minä itte ja itte

        Ei kukaan vaimo ole valinnut pettäjää. Mies pettää, kun elämässä tulee kriisi. Kun mieskunto alenee, mies sairastuu, vaimo sairastuu, vaimo raskaana tai juuri synnyttänyt, kotona pienet lapset. Mies pakenee vastuuta ja pettää. Toivottavasti saat kokea sen itse niin ymmärrät miksei tekoasi katsota hyvällä. Toivottavasti rakastut sydänjuurias myöten ja mies pettää sua synnytysvuoteella ollessas toisen naisen kanssa.

        Mies joo on tulossa kenen hyvänsä luokse joka paijaa. Mies tekee mitä vaan ettei tartte kantaa kotivastuuta. Se on todellisuus johon törmätään. Ei useinkaan ole kyse pitkäikäisistä ja pysyvistä liiton ongelmista. Kyse on kivoista miehistä lapsen mieli vaan on jäänyt päähän ja moraalista selkärankaa ei ole. Voi kun tietäisit kuinka paljon tuskaa oot miehen perheelle aiheuttanut. Kuinka mies on takiasi perhettä laiminlyönyt juuri kun häntä olis eniten kotona tarvittu. Sinun laises naiset mahdollistaa miesten vastuusta pakoilun. Mies on joo perheelleen vastuussa, mutta sinä ja muut kaltaisesi mahdollistatte miesten pettämisen.

        Aika vähän on vanhana muisteltavaa, jos on vaan satunnaisseksiä muisteloissa ja sekin varattujen salapanona koettua. Kyllä monilla on paljon muutakin muisteltavaa ja rakkaita ihmisiä jotka käy katsomassa.


      • kissat ja kynnet
        minä itte ja itte kirjoitti:

        Ei kukaan vaimo ole valinnut pettäjää. Mies pettää, kun elämässä tulee kriisi. Kun mieskunto alenee, mies sairastuu, vaimo sairastuu, vaimo raskaana tai juuri synnyttänyt, kotona pienet lapset. Mies pakenee vastuuta ja pettää. Toivottavasti saat kokea sen itse niin ymmärrät miksei tekoasi katsota hyvällä. Toivottavasti rakastut sydänjuurias myöten ja mies pettää sua synnytysvuoteella ollessas toisen naisen kanssa.

        Mies joo on tulossa kenen hyvänsä luokse joka paijaa. Mies tekee mitä vaan ettei tartte kantaa kotivastuuta. Se on todellisuus johon törmätään. Ei useinkaan ole kyse pitkäikäisistä ja pysyvistä liiton ongelmista. Kyse on kivoista miehistä lapsen mieli vaan on jäänyt päähän ja moraalista selkärankaa ei ole. Voi kun tietäisit kuinka paljon tuskaa oot miehen perheelle aiheuttanut. Kuinka mies on takiasi perhettä laiminlyönyt juuri kun häntä olis eniten kotona tarvittu. Sinun laises naiset mahdollistaa miesten vastuusta pakoilun. Mies on joo perheelleen vastuussa, mutta sinä ja muut kaltaisesi mahdollistatte miesten pettämisen.

        Aika vähän on vanhana muisteltavaa, jos on vaan satunnaisseksiä muisteloissa ja sekin varattujen salapanona koettua. Kyllä monilla on paljon muutakin muisteltavaa ja rakkaita ihmisiä jotka käy katsomassa.

        Mä en oo koskaan ymmärtänyt, miksi jotkut naiset tappelee pettäjistä ja syyttävät toisiaan. Miksi ihmeessä? Ei kai sitä miestä kukaan vie väkisin? Oisko se ydinongelma just siinä miehessä, johon ei voi luottaa ja joka pettää uudestaan ja uudestaan? Ilmainen neuvo: Jos et halua tulla petetyksi uudestaan, jätä pettäjä. Yhden kerran voi anteeksi antaa, jos siltä tuntuu. Toinen kerta on jo tyhmyyttä,ja kolmas jne. hulluutta.


      • en minäkään
        " Minun kokemukselle kirjoitti:

        Kylläpä oli taas naurettava ja jeesusteleva kirjoitus joltain onnettomalta sinkkunaiselta joka on jäänyt ylijäämänaiseksi! Ennen sellaisia nimitettiin vanhoiksi piioiksi, kun ei miehiä riittänyt jokaiselle.

        Näissä naisissa oli yksi yhteinen piirre ja se oli että he eivät ole niitä miestenmieleisiä ulkonäöltään tai sosiaalisilta taidoiltaan! Yleensä he olivat kuivakkaita tanssipaikkojen seinäruusuja....

        Nykyaika on näillekin naisille tuonut pelastuksen pettäjämiesten kautta sillä heillä ei ole siihen seksiin niin suuria vaatimuksia, pääasia on että alapää toimii.
        Mitä tyhmempi yläpää niin sitä parempi sillä sellaisella naisella ei riitä taitoja ajatella tekevänsä jotenkin väärin syyttömille ihmisille. Hän ei ole ihan heti vaimolle soittamassa. Turvallinen vaihtoehto naismaailmassa!

        Heiltä puuttuu luonteesta vastuuntunto, kuten pettäjältäkin! Tietysti miehenpuute tekee naisen leväperäisemmäksi myös itseään kohtaan. Hän ei arvosta itseään millinkään vertaa ja se on surullista!

        Ja totuus on, että tuossa kolmenkympin ikäluokassa kaikki hyvät miehet ovat varattuja ja niistä jää sinkkunaisille vain omassa elämässään epäpätevät miehet! Tai muuten valinnoissaan epäonnistuneet!!

        Tässä tuon sinkkunaisen kulunein fraasi!" Vapaat eivät kelpaa, kun he ovat liian aktiivisia ja heistä ei pääse eroon".
        Salli minun nauraa...:)
        Sinkkumiehet sinun tasollesi ovat sitten nähtävästi peräkammarinpoikia, joten silloin kertomuksesi voi olla uskottava!

        Kun ei miehiä riittänyt jokaiselle.. Ihan sivusta vaan, kaikki ei todellakaan halua miestä vakiosuhteeseeni.


      • minä itte ja itte
        kissat ja kynnet kirjoitti:

        Mä en oo koskaan ymmärtänyt, miksi jotkut naiset tappelee pettäjistä ja syyttävät toisiaan. Miksi ihmeessä? Ei kai sitä miestä kukaan vie väkisin? Oisko se ydinongelma just siinä miehessä, johon ei voi luottaa ja joka pettää uudestaan ja uudestaan? Ilmainen neuvo: Jos et halua tulla petetyksi uudestaan, jätä pettäjä. Yhden kerran voi anteeksi antaa, jos siltä tuntuu. Toinen kerta on jo tyhmyyttä,ja kolmas jne. hulluutta.

        Luuletko ettei ole jätetty. Ei vaan ole kivaa huomata erehtyneensä ja rakastuneensa luuseriin. Niitä jälkiä siivotaan vuosikymmenet. Ei esimerkiksi ne liiton lapset siitä mihinkään katoa. Vaikka itse eläis rehdein arvoin voi onnistua saamaan puolisokseen mätämunan. Elämä on yllätyksiä täynnä, jos et ole niitä itse vielä kohdanmnut niin odotas vaan tulee vielä päivä jolloin saat kahmia kökköä käteen kahmalokaupalla.


      • minä itte ja itte
        kladsj kirjoitti:

        Ja totuus on, että tuossa kolmenkympin ikäluokassa kaikki hyvät miehet ovat varattuja ja niistä jää sinkkunaisille vain omassa elämässään epäpätevät miehet! Tai muuten valinnoissaan epäonnistuneet!!

        Tämähän se juuri onkin, miksi jotkut sinkkunaiset ryhtyvät kakkosnaisiksi. Koska parhaat markkinat parisuhteen osalta ovat jo menneet ja jäljelle jääneet vapaat miehet ovat usein juoppoja, rumia, lihavia tai hiljaisia vässyköitä. Kaikki komeat ja koulutetut ja urheilulliset miehet ovat jo varattu. Moni sinkkunainen on valmis olemaan mielummin sen komean ja koulutetetun alfauroksen salarakas kuin sen vähemmän komean ja vähemmän koulutetun nössön vaimo. Se on karu tosiasia.

        Mikäs siinä, josa paskasta nauttii komeassa ulkokuoressa. Nimittäin petoksessa elävässä ei oo mitään hyvää ja kaunista. Kyllä paljon arvokkaampi on käytökseltään vaikkapa se hiljainen nössö mies jolla elämänarvot kohdillaan ja toisen sukupuolen arvostus.


      • Häpeämätöntä

        Mikä siinä on että pettäjämiesten kakkoset tekee itsensä täysin syyttömiksi toisen parisuhteen tilaan jos ovat itse sinkkuja, vaikka ovat pettämisessä itse täysillä mukana? Puuttuu täydellisesti syyllisyydentunto, toimivat kuin paatunut rikollinen.
        Puuttuu moraalintaju, selkärankaa ei ole, ei vastuuntuntoa. Aivan yhtälailla ovat syyllisiä vaikka kuinka yrittäisivät kehuskella ja vakuutella syyttömyyttään! Itse ovat sokeita omalle syyllisyydelle ja pakenevat pettäjäukon selän taakse tehdäkseen syyllisen miehestä jonka kanssa naivat. Kakkosen tyhmyyshän tossa vaan näkyy. Että sellaisia te ukkomiehet panette vaimon selän takana! Itselleen eivät teitä muuhun kelpuuta mutta kalunne kelpaa hetkellisesti! Halpoja ne ukkomiesten kakkoset ovat, niille kelpaa kenen vain seiväs kutinaan. Mies saa toki palkkansa kun hän tulee jätetyksi vaimon puolelta. Ellei se tapahdu heti on jatkuva pelko takapuolessa koska vaimo saa tietää ja tekee omat ratkaisunsa. Useinhan vaimo on se joka jättää.


      • rankka duuni
        minä itte ja itte kirjoitti:

        Ei kukaan vaimo ole valinnut pettäjää. Mies pettää, kun elämässä tulee kriisi. Kun mieskunto alenee, mies sairastuu, vaimo sairastuu, vaimo raskaana tai juuri synnyttänyt, kotona pienet lapset. Mies pakenee vastuuta ja pettää. Toivottavasti saat kokea sen itse niin ymmärrät miksei tekoasi katsota hyvällä. Toivottavasti rakastut sydänjuurias myöten ja mies pettää sua synnytysvuoteella ollessas toisen naisen kanssa.

        Mies joo on tulossa kenen hyvänsä luokse joka paijaa. Mies tekee mitä vaan ettei tartte kantaa kotivastuuta. Se on todellisuus johon törmätään. Ei useinkaan ole kyse pitkäikäisistä ja pysyvistä liiton ongelmista. Kyse on kivoista miehistä lapsen mieli vaan on jäänyt päähän ja moraalista selkärankaa ei ole. Voi kun tietäisit kuinka paljon tuskaa oot miehen perheelle aiheuttanut. Kuinka mies on takiasi perhettä laiminlyönyt juuri kun häntä olis eniten kotona tarvittu. Sinun laises naiset mahdollistaa miesten vastuusta pakoilun. Mies on joo perheelleen vastuussa, mutta sinä ja muut kaltaisesi mahdollistatte miesten pettämisen.

        Aika vähän on vanhana muisteltavaa, jos on vaan satunnaisseksiä muisteloissa ja sekin varattujen salapanona koettua. Kyllä monilla on paljon muutakin muisteltavaa ja rakkaita ihmisiä jotka käy katsomassa.

        Tuostapa tuli mieleeni, että mitä kakkosen mielessä liikkuu, kun on petoskumppanina miehelle, jonka vaimo on vakavasti sairas? Onko tuollainen mies kakkosen mielestä erityisen charmikas ja haluttava, eikö tule mieleen, että pystyy sitten jatkossa tekemään samat temput myös kakkoselle, kun tämä sairastuu? Siis kun pitäisi omaa vaimoa tukea ja kenties kuljettaa paikasta toiseen ja kantaa ostoksia, niin vähät välittää, vaan samaan aikaan kuskailee kakkosta töistä kotiin.


      • terapiaan vaan
        minä itte ja itte kirjoitti:

        Luuletko ettei ole jätetty. Ei vaan ole kivaa huomata erehtyneensä ja rakastuneensa luuseriin. Niitä jälkiä siivotaan vuosikymmenet. Ei esimerkiksi ne liiton lapset siitä mihinkään katoa. Vaikka itse eläis rehdein arvoin voi onnistua saamaan puolisokseen mätämunan. Elämä on yllätyksiä täynnä, jos et ole niitä itse vielä kohdanmnut niin odotas vaan tulee vielä päivä jolloin saat kahmia kökköä käteen kahmalokaupalla.

        Jos sulla menee vuosikymmenet toipuaksesi pettämisestä niin suosittelen, että menet terapiaan. Puhut asioista ihan ulkopuolisen ihmisen kanssa. Ethän sä tuossa katkeruudessa voi elää normaalia elämää ja kaikki sun läheiset kärsii. Tottakai lapsetkin on jo kärsineet, jos toinen vanhemmmista petti ja ero tuli. Mutta sun tulee tukea heitä eteenpäin elämässä ja tuolla asenteella sä et siihen pysty. Siirrät vain omat negatiiviset ajatukset heihin ja se ei ole oikein.

        Pettäminen on väärin. Mutta siitä pääsee yli. Ajattele niin, että kannattaako pettäjän perään murehtia koko ikänsä? Mun mielestä ei.


      • tutkimus tukee
        terapiaan vaan kirjoitti:

        Jos sulla menee vuosikymmenet toipuaksesi pettämisestä niin suosittelen, että menet terapiaan. Puhut asioista ihan ulkopuolisen ihmisen kanssa. Ethän sä tuossa katkeruudessa voi elää normaalia elämää ja kaikki sun läheiset kärsii. Tottakai lapsetkin on jo kärsineet, jos toinen vanhemmmista petti ja ero tuli. Mutta sun tulee tukea heitä eteenpäin elämässä ja tuolla asenteella sä et siihen pysty. Siirrät vain omat negatiiviset ajatukset heihin ja se ei ole oikein.

        Pettäminen on väärin. Mutta siitä pääsee yli. Ajattele niin, että kannattaako pettäjän perään murehtia koko ikänsä? Mun mielestä ei.

        En usko että toipumiseen voi mennä 3 vuotta kauempaa. Jos senkin jälkeen (oletus ei lapsia) velloo erossa on psyykessä vikaa ja pahanoloon muita syitä kuin ero. Ero tai jätetyksi tuleminen on helppoa naamioda kakkien pahojen olojen syyksi.


      • terapiaan vaan
        tutkimus tukee kirjoitti:

        En usko että toipumiseen voi mennä 3 vuotta kauempaa. Jos senkin jälkeen (oletus ei lapsia) velloo erossa on psyykessä vikaa ja pahanoloon muita syitä kuin ero. Ero tai jätetyksi tuleminen on helppoa naamioda kakkien pahojen olojen syyksi.

        Jotkut ihmiset tuntuu vaan olevan sellaisia, että jäävät ns. tuleen makamaan. Vuosienkin jälkeen märehtivät kohdalle sattunutta asiaa ja elämä ei jatku eteenpäin. Mitä järkeä sellaisessa on? Miksi kiduttaa itseään syyttä suotta menneillä? Voisiko minä itte ja itte vastata mikä saa ihmisen elämään noin? Jos haluaa siinä suossa rypeä loppuikänsä niin sitten suu tukkoon ja valitukset ja muiden haukkuminen pois. Omaa pahaa oloaan ei saa muiden niskaan siirtää. Tosiaankin voi olla, ettei ero ja jätetyksi tuleminen ole ainoa syy hänen pahaan oloonsa.


      • entäs jos ei tiedä
        rankka duuni kirjoitti:

        Tuostapa tuli mieleeni, että mitä kakkosen mielessä liikkuu, kun on petoskumppanina miehelle, jonka vaimo on vakavasti sairas? Onko tuollainen mies kakkosen mielestä erityisen charmikas ja haluttava, eikö tule mieleen, että pystyy sitten jatkossa tekemään samat temput myös kakkoselle, kun tämä sairastuu? Siis kun pitäisi omaa vaimoa tukea ja kenties kuljettaa paikasta toiseen ja kantaa ostoksia, niin vähät välittää, vaan samaan aikaan kuskailee kakkosta töistä kotiin.

        Entäs jos se kakkonen ei tiedä vaimon olevan vakavasti sairas? Jos mies valehtelee hänelle ummet ja lammet. Tuliko mieleen, että samalla lailla kakkostakin mies huijaa kuin vaimoaan? Ei kerro hänelle totuutta.


      • dear eki
        kladsj kirjoitti:

        Ja totuus on, että tuossa kolmenkympin ikäluokassa kaikki hyvät miehet ovat varattuja ja niistä jää sinkkunaisille vain omassa elämässään epäpätevät miehet! Tai muuten valinnoissaan epäonnistuneet!!

        Tämähän se juuri onkin, miksi jotkut sinkkunaiset ryhtyvät kakkosnaisiksi. Koska parhaat markkinat parisuhteen osalta ovat jo menneet ja jäljelle jääneet vapaat miehet ovat usein juoppoja, rumia, lihavia tai hiljaisia vässyköitä. Kaikki komeat ja koulutetut ja urheilulliset miehet ovat jo varattu. Moni sinkkunainen on valmis olemaan mielummin sen komean ja koulutetetun alfauroksen salarakas kuin sen vähemmän komean ja vähemmän koulutetun nössön vaimo. Se on karu tosiasia.

        Ei kyllä mene noin. Salasuhteeseen kelpuutetaan nimenomaan ne joiden kanssa ei ikinä haluaisi oikeata suhdetta. Vaikka joku onneton onkin sellaisen vakituiseen koukkuun joutunut. Itseään täynnä olevat pettäjätyypit ovat siksi käteviä pieniin salasuhteisiin, koska he tulevat tarjoamaan itseään. Heitä ei koskaan etsitä tai jahdata, vaan he ilmoittautuvat itse palvelukseen. Ja otetaan, jos se elämäntilanteeseen sattuu sopimaan. Mies elää naisten huomiosta, joten kannattaa kehua hänen mahtisonnin rakastajan kykyjä (vaikkei niitä olisikaan), niin hän tuo hölmöyttään kuunkin taivaalta. Jos mies alkaa hankalaksi, suhde lopetetaan, vaikka yleensä siitä seuraa kuukausien perään ruikutus. Kunnolliseen, mahdollisesti avioliittoon johtavaan seurustelusuhteeseen sensijaan otetaan hyvälaatuinen, rehti mies. Oikeassa suhteessa filmitähden elkeistä ei ole hyötyä, vaan rakastamisen taidoista.


    • heheihihihih

      Hmm...silloin kun olin kakkonen mitä ajattelin? No ensinnäkin mies oli juuri eroamassa kun tutustuttiin. En jäänyt odottamaan sitä eroa vaan ilmoitin että sitten eroat ja jatketaan meidän juttua sen jälkeen. Olihan hän sanojemsa mittainen mies, sitä en epäillyt koskaan.

      Vaimo ei ymmärrä jutut kuuntelin mutta en koskaan ole ollut niin tyhmä etten tajuaisi että kahden liitossa on aina kaksi totuutta. Toisaalta en halunnut ottaa niin kantaa miehen puolesta, kuuntelin ja ehdotin tilanteiden ratkaisutapoja.

      Koska tiedän miten epäluotettava tuo mies osaa olla, en usko mitään sinisilmäisesti. Vaikka häntä rakastankin.

      • kertaRYSÄYS

        kuin myös. Olivat eronneet mutta kun mies "löysi" minut alkoi vaimo katumaan eroa.

        Olin ensi kertaa suhteessa mieheen jolla oli niin tuore ero, juuri lusikat pantu jakoon.
        Tiesin miten siinä tulee lopulta käymään mutta pidimme miehen kanssa yhteyttä, välillä matkustelimme jms. Mies olisi halunnut meidän naisten tekevän eropäätöksen hänen puolestaan. Jätin hänet aivan yllättäen hänen mielestään. Hän jatkoi vaimonsa kanssa tapailua mutta kuvioihin tuli heti jälkeeni muita naisia. Niitä oli muistaakseni aikanakin 5 eri naista joidenka kanssa hän suhteili ja kipuili. Hän avautui minulle asioista noin 2 vuotta sen jälkeen kun olin hänet jättänyt.


      • ihana terapeutti?
        kertaRYSÄYS kirjoitti:

        kuin myös. Olivat eronneet mutta kun mies "löysi" minut alkoi vaimo katumaan eroa.

        Olin ensi kertaa suhteessa mieheen jolla oli niin tuore ero, juuri lusikat pantu jakoon.
        Tiesin miten siinä tulee lopulta käymään mutta pidimme miehen kanssa yhteyttä, välillä matkustelimme jms. Mies olisi halunnut meidän naisten tekevän eropäätöksen hänen puolestaan. Jätin hänet aivan yllättäen hänen mielestään. Hän jatkoi vaimonsa kanssa tapailua mutta kuvioihin tuli heti jälkeeni muita naisia. Niitä oli muistaakseni aikanakin 5 eri naista joidenka kanssa hän suhteili ja kipuili. Hän avautui minulle asioista noin 2 vuotta sen jälkeen kun olin hänet jättänyt.

        Ai jai...olisit ohjannut terapeutille, mutta sen sijaan annoit itse terapiaa?


      • kertaRYSÄYS
        ihana terapeutti? kirjoitti:

        Ai jai...olisit ohjannut terapeutille, mutta sen sijaan annoit itse terapiaa?

        ehei annoin ja sain aivan jotakin muuta :D


      • mitähä
        kertaRYSÄYS kirjoitti:

        kuin myös. Olivat eronneet mutta kun mies "löysi" minut alkoi vaimo katumaan eroa.

        Olin ensi kertaa suhteessa mieheen jolla oli niin tuore ero, juuri lusikat pantu jakoon.
        Tiesin miten siinä tulee lopulta käymään mutta pidimme miehen kanssa yhteyttä, välillä matkustelimme jms. Mies olisi halunnut meidän naisten tekevän eropäätöksen hänen puolestaan. Jätin hänet aivan yllättäen hänen mielestään. Hän jatkoi vaimonsa kanssa tapailua mutta kuvioihin tuli heti jälkeeni muita naisia. Niitä oli muistaakseni aikanakin 5 eri naista joidenka kanssa hän suhteili ja kipuili. Hän avautui minulle asioista noin 2 vuotta sen jälkeen kun olin hänet jättänyt.

        Yhäkö on saman vaimon kanssa?


      • tuossa kainalossa
        mitähä kirjoitti:

        Yhäkö on saman vaimon kanssa?

        joo ei ole


      • ykköistynyt?
        tuossa kainalossa kirjoitti:

        joo ei ole

        Ai sä oot nyt vuorostasi se jota petetään..? Fiksu valinta.


      • tarua ihmeellisempää
        tuossa kainalossa kirjoitti:

        joo ei ole

        Siis palasitte yhteen kaksi vuotta salasuhteenne päättymisen jälkeen. Siinä välissä mies vaimonsa ja viiden muun salarakkaan kanssa?? Huh huh.


      • ?????
        kertaRYSÄYS kirjoitti:

        ehei annoin ja sain aivan jotakin muuta :D

        Jonkun seksitaudin???


    • Elämämäävain

      Rakastuneena kakkosena pitkään olleena... Mitä mieltä olen kaksoiselämää viettävästä perheenisästä, joka ei halua erota koska rakastaa perhettään. Mutta ei rakasta vaimoaan. Näin omin sanoin.

      On päättämätön, itsekäs, periaatteellinen (joissain asioissa), tavallaan kiltti (!), ei haluaisi loukata ketään, materialistinen, ei halua luopua mistään, komea, erittäin hyvin toimeentuleva kuten vaimonsakin. Vähän onneton, hukassa oleva mies, jolla myös ajoittain hyvin paha olo kaikesta. Kaikesta jonka itse on aiheuttanut tietoisilla valinnoillaan.

      • nminä itte ja itte

        No kuvailit juuri pelimiehen. Nössykän johon akat lankee ja joka pyörittää monia sala naisia yhtäaikaa.


    • sensuelli_nelli

      Katkerat vaimot haukkumassa taas ulkonäköä kakkosissa vaikka eivät tiedä mitään koko naisesta. Naisten heikkoin lenkki, kunhan haukkuu läskiksi rumaksi lehmäksi niin oma mieli on kunnossa. Hyvä että miehellesi kelpaa se toinen sotanorsu, kun suakaan - vaimoa ei enää kiinnosta pannaa. Toinen läski rumilus on näköjään kiinnostavampi, teidän täydellisten vaimojen mielestä.

      No, uskokaan vailla iilimatoihiin ja sotanorsuihin, jos se saa teidän oma itsetuntoa kohoamaan kun mies toista panee.

      Itse olen nuori, seksikäs, kaunis haluttava nainen. Ympärillä miehiä pörrää aina. Mutta niin kuin toinen kirjoittaja, tai moni jo kirjoitti... kun ei ole halua suhteeseen, ja sinkkumies on liian vaivaloinen ja ahdistava. Varattua miestä saa ain lähetettyä vaimon luo, ja hän ei jää roikkumaan. Se on varmaan se ainoa pointti miksi juuri varattu - ei halua suhdetta, mutta ei myös perässä roikkuvaa sinkkumiestä.

      • Omakehu haisee

        Voi voi ja vielä kerran voi voi- onpa surullista!:))


      • lallattaa

        ...On siinä vikaa, kun itsetuntoaan nostaa varattujen kanssa haluaa vaan vehtata. Pelkää sitoutumista. Ihan ahdistaa, jos vapaa mies vaikka muuttaa yhteen haluaa. Tuhlaan kauneuteni ja nuoruuteni varattuun söpöön valehtelevaan monta naista panevaan mut kostumaan saavaan siitosoriin. Oon halpa nainen ja ihan ilmainen, kunhan osaat valehdella vaan ja mua palvot aina vaan oi ihana siitosori jonkun oma perheen isi.,... Mä itsestäni ylpeä oon... oon petollinen nainen, ihana mimmi mua varatut miehet palvoo ja saan kohota vaimon yläpuolelle ooolalaa..mies rahalla ja koruin hemmottelee kunhan suihin otan vaan .. oolalaa oon kiimainen ja vaita miehiä huoli en, kun ukkomiehiä on kiva panna ja olen ilmainen pano manna...oon niin ylpeä ja kaunis...pikkupanomalli....


      • trollollolo
        lallattaa kirjoitti:

        ...On siinä vikaa, kun itsetuntoaan nostaa varattujen kanssa haluaa vaan vehtata. Pelkää sitoutumista. Ihan ahdistaa, jos vapaa mies vaikka muuttaa yhteen haluaa. Tuhlaan kauneuteni ja nuoruuteni varattuun söpöön valehtelevaan monta naista panevaan mut kostumaan saavaan siitosoriin. Oon halpa nainen ja ihan ilmainen, kunhan osaat valehdella vaan ja mua palvot aina vaan oi ihana siitosori jonkun oma perheen isi.,... Mä itsestäni ylpeä oon... oon petollinen nainen, ihana mimmi mua varatut miehet palvoo ja saan kohota vaimon yläpuolelle ooolalaa..mies rahalla ja koruin hemmottelee kunhan suihin otan vaan .. oolalaa oon kiimainen ja vaita miehiä huoli en, kun ukkomiehiä on kiva panna ja olen ilmainen pano manna...oon niin ylpeä ja kaunis...pikkupanomalli....

        älä ole niin kade kun toisilla on sua parempi elämä))) hengitä, ei kukaan sun miestä halua itselleen


      • lallattajalle
        trollollolo kirjoitti:

        älä ole niin kade kun toisilla on sua parempi elämä))) hengitä, ei kukaan sun miestä halua itselleen

        Taitaa ottaa tuota vaimoa koville kun kakkosten mielipidettä kysytään pettävistä miehistä ja vastaukset ei olekaan sellaisia, kun vaimot odottavat. Tottakai he ovat päässään miettineet, että haluaa se kakkonen miehen itselleen ja pakosti se kuvittelee olevansa parempi kuin vaimo ja huono itsetunto sillä on ihan varmasti ja muutakin vikaa, kun ei vapaata miestä itselleen saa.

        Kaikkien naisten päämäärä ei elämässä ole saada itselleen aviomiestä, lapsia, omakotitaloa, venettä, mökkiä, autoa yms. He nauttivat elämässään ihan muista asioista. Heidän itsetuntonsa ei ole siitä kiinni, mitä muut heistä ajattelevat. Elämä on elämisen arvoista ilman parisuhdetta.

        Seksiä tekee terveillä naisilla varmasti mieli. Ja siihen hommaan sopii täydellisesti mies, jonka kanssa ei tarvitse parisuhdetta muodostaa. Lallattajalta kysynkin, että mitä luulet, kuinka moni vapaa mies haluaa pelkästään seksisuhdetta ilman parisuhdetta? Mä pitkän elämäni aikana olen oppinut, ettei sellaista vapaata miestä ole olemassakaan joka ei oikeaa suhdetta haluaisi. Siispä ukkomiehet on mitä sopivimpia tyydyttämään seksin tarpeen. Sori lallattaja, jos sun mieskin on niitä, joille ei yksi nainen riitä. Mä taas olen onnellinen siitä.


      • lallatalaa
        lallattajalle kirjoitti:

        Taitaa ottaa tuota vaimoa koville kun kakkosten mielipidettä kysytään pettävistä miehistä ja vastaukset ei olekaan sellaisia, kun vaimot odottavat. Tottakai he ovat päässään miettineet, että haluaa se kakkonen miehen itselleen ja pakosti se kuvittelee olevansa parempi kuin vaimo ja huono itsetunto sillä on ihan varmasti ja muutakin vikaa, kun ei vapaata miestä itselleen saa.

        Kaikkien naisten päämäärä ei elämässä ole saada itselleen aviomiestä, lapsia, omakotitaloa, venettä, mökkiä, autoa yms. He nauttivat elämässään ihan muista asioista. Heidän itsetuntonsa ei ole siitä kiinni, mitä muut heistä ajattelevat. Elämä on elämisen arvoista ilman parisuhdetta.

        Seksiä tekee terveillä naisilla varmasti mieli. Ja siihen hommaan sopii täydellisesti mies, jonka kanssa ei tarvitse parisuhdetta muodostaa. Lallattajalta kysynkin, että mitä luulet, kuinka moni vapaa mies haluaa pelkästään seksisuhdetta ilman parisuhdetta? Mä pitkän elämäni aikana olen oppinut, ettei sellaista vapaata miestä ole olemassakaan joka ei oikeaa suhdetta haluaisi. Siispä ukkomiehet on mitä sopivimpia tyydyttämään seksin tarpeen. Sori lallattaja, jos sun mieskin on niitä, joille ei yksi nainen riitä. Mä taas olen onnellinen siitä.

        Jos oot niin onnellinen vapaa ja rietas ukkomiesten himonkerääjä et täällä keskustelussa olisi mukana. Onnelliset nääs onnensa kätkee ja siitä itsekseen iloitsee. Täällä puhuvat he joita elämä kolhinut olipa sitten oma asema mikä hyvänsä. Moraaliton käytös ja sen ihannointi on ja pysyy moraalittomana. Ne on pienten piirienylpeyden ja ilonaiheita ja ei todellakaan kaikkien hyväksymiä periaatteita. Tottakai huora toista huoraa arvostaa ja asiakkaitaan ainakin kauppahetkensä ajan.


      • voi sua raukka
        lallatalaa kirjoitti:

        Jos oot niin onnellinen vapaa ja rietas ukkomiesten himonkerääjä et täällä keskustelussa olisi mukana. Onnelliset nääs onnensa kätkee ja siitä itsekseen iloitsee. Täällä puhuvat he joita elämä kolhinut olipa sitten oma asema mikä hyvänsä. Moraaliton käytös ja sen ihannointi on ja pysyy moraalittomana. Ne on pienten piirienylpeyden ja ilonaiheita ja ei todellakaan kaikkien hyväksymiä periaatteita. Tottakai huora toista huoraa arvostaa ja asiakkaitaan ainakin kauppahetkensä ajan.

        Miksi luulet, että joku jollain asioilla ylpeilee. Olet katkeruuden sokaisema ja näet asioita vain ja ainoastaan omalta näkökannalta, petetyn vaimon. Olen palstalla vaikka mulla ei ole miestä, kukaan ei koskaan pettänyt, ja elään sinkkuna ilman ukkoa tai sinkkumiestä. Jokainen on vapaa lukea ja liikkua missä haluaa, sinulla on elämässäsi onglema, kun haluat jo määrätä muiden tekemiset ja ajatukset. Moraalitonta on arvostella muita, omien moraalittomien periaatteiden mukaan, tietämättä ihmisestä mitään. Jos olisin jakorasia ukkomiehille, pitäiskö ajatella että kaikki naiset ovat? Koska minä niin teen ja ajattelen? SInulla on täällä se ylpeyden ja moraalittomuuden onglema. Kakkosilta kysyttiin, he vastasivat, mutta petettynä vaimona sulla on katkeruutta ja vihaa, koska ne eivät sinun ajatusmaailmaan sovi....ettei sun pÄska ukkosi kelpaa kellekään mieheksi, vain turvalliseksi panovälineeksi, josta pääsee helposti eroon.

        EN usko että kakkoset ylpeilee tuolla pitki kyliä panevansa ukkomiestä, se pidetään viisasti muiden silmiltä piilossa. Onnestaan pitääkin puhua eikä kätkeä, mutta ei tuossa ole mitään onnea, mies on vain pano, joka tyydyttää tarpeet. Ei ole mistä puhuisikaan.

        Tämä on ollut hyvä ketju, olisi minulla tuossa yksi ukkomies tarjolla, kauan jo yrittänyt ja ehdotellut. Ehkä pitäisi ottaa käyttöön, kun sinkkumiehiä ei jaksa vahtia ja tautipapereita jokaiselta kysellä.


      • trollien polli
        voi sua raukka kirjoitti:

        Miksi luulet, että joku jollain asioilla ylpeilee. Olet katkeruuden sokaisema ja näet asioita vain ja ainoastaan omalta näkökannalta, petetyn vaimon. Olen palstalla vaikka mulla ei ole miestä, kukaan ei koskaan pettänyt, ja elään sinkkuna ilman ukkoa tai sinkkumiestä. Jokainen on vapaa lukea ja liikkua missä haluaa, sinulla on elämässäsi onglema, kun haluat jo määrätä muiden tekemiset ja ajatukset. Moraalitonta on arvostella muita, omien moraalittomien periaatteiden mukaan, tietämättä ihmisestä mitään. Jos olisin jakorasia ukkomiehille, pitäiskö ajatella että kaikki naiset ovat? Koska minä niin teen ja ajattelen? SInulla on täällä se ylpeyden ja moraalittomuuden onglema. Kakkosilta kysyttiin, he vastasivat, mutta petettynä vaimona sulla on katkeruutta ja vihaa, koska ne eivät sinun ajatusmaailmaan sovi....ettei sun pÄska ukkosi kelpaa kellekään mieheksi, vain turvalliseksi panovälineeksi, josta pääsee helposti eroon.

        EN usko että kakkoset ylpeilee tuolla pitki kyliä panevansa ukkomiestä, se pidetään viisasti muiden silmiltä piilossa. Onnestaan pitääkin puhua eikä kätkeä, mutta ei tuossa ole mitään onnea, mies on vain pano, joka tyydyttää tarpeet. Ei ole mistä puhuisikaan.

        Tämä on ollut hyvä ketju, olisi minulla tuossa yksi ukkomies tarjolla, kauan jo yrittänyt ja ehdotellut. Ehkä pitäisi ottaa käyttöön, kun sinkkumiehiä ei jaksa vahtia ja tautipapereita jokaiselta kysellä.

        Juuri näin "voi sua raukkaa". Täällä pyörii yksi ja sama Hitler-vaimo, joka on niin katkeran kitkerä. Vain omat ajatukset ovat oikeita. Vain itsellä on moraalia. Vain hän itse on täydellisyys, joka voi haukkua kaikki vastaantulevat tunsi heitä tai ei. Koskaan ei ole tehnyt yhtäkään virhettä ja juuri siksi on tukehtumassa omaan katkeruuteensa ja vihaansa.


      • lallalaa
        voi sua raukka kirjoitti:

        Miksi luulet, että joku jollain asioilla ylpeilee. Olet katkeruuden sokaisema ja näet asioita vain ja ainoastaan omalta näkökannalta, petetyn vaimon. Olen palstalla vaikka mulla ei ole miestä, kukaan ei koskaan pettänyt, ja elään sinkkuna ilman ukkoa tai sinkkumiestä. Jokainen on vapaa lukea ja liikkua missä haluaa, sinulla on elämässäsi onglema, kun haluat jo määrätä muiden tekemiset ja ajatukset. Moraalitonta on arvostella muita, omien moraalittomien periaatteiden mukaan, tietämättä ihmisestä mitään. Jos olisin jakorasia ukkomiehille, pitäiskö ajatella että kaikki naiset ovat? Koska minä niin teen ja ajattelen? SInulla on täällä se ylpeyden ja moraalittomuuden onglema. Kakkosilta kysyttiin, he vastasivat, mutta petettynä vaimona sulla on katkeruutta ja vihaa, koska ne eivät sinun ajatusmaailmaan sovi....ettei sun pÄska ukkosi kelpaa kellekään mieheksi, vain turvalliseksi panovälineeksi, josta pääsee helposti eroon.

        EN usko että kakkoset ylpeilee tuolla pitki kyliä panevansa ukkomiestä, se pidetään viisasti muiden silmiltä piilossa. Onnestaan pitääkin puhua eikä kätkeä, mutta ei tuossa ole mitään onnea, mies on vain pano, joka tyydyttää tarpeet. Ei ole mistä puhuisikaan.

        Tämä on ollut hyvä ketju, olisi minulla tuossa yksi ukkomies tarjolla, kauan jo yrittänyt ja ehdotellut. Ehkä pitäisi ottaa käyttöön, kun sinkkumiehiä ei jaksa vahtia ja tautipapereita jokaiselta kysellä.

        Kyllä huomaa, että sulla ei oo paljoa elämäkokemusta. Kiitos, että myönnät myös itse sen. Tällä palstalla haukutaan jatkuvasti vaimoja ja ylistetään huoraamista. Jokainen törkeästi petetyksi tullut ja asian läpikotaisin selvittänyt ei taatusti kakkoseksi rupea. Surun ja pettymyksen syvällä läpikäynyt ja siitä selvinnyt ei tee samaa paskaa toiselle ihmiselle mikä itselle on tehty. Täällä arvostetaan vaan huoraamista. Vaimot pannaan maanrakoon. Ymmärsin huoria kunnes jouduin itse kohtaamaan vaikean petoksen miehen puolelta. Väitän ettei kukaan petoksen läpikäynyt lakea samaan asemaan itse eli ryhdy huoraksi ellei kosta sillä jotain ja silloinhan asiasta ei yli ole päässyt. Totta sekin, että edelleen nuolen haavoja. Enhän muuten tätä paskaa täällä lukisi.


      • hitlerinmorsian
        trollien polli kirjoitti:

        Juuri näin "voi sua raukkaa". Täällä pyörii yksi ja sama Hitler-vaimo, joka on niin katkeran kitkerä. Vain omat ajatukset ovat oikeita. Vain itsellä on moraalia. Vain hän itse on täydellisyys, joka voi haukkua kaikki vastaantulevat tunsi heitä tai ei. Koskaan ei ole tehnyt yhtäkään virhettä ja juuri siksi on tukehtumassa omaan katkeruuteensa ja vihaansa.

        ...lisätään vielä...pettynyt myös nykyiseen suhteeseensa sekin pettymys syljetään exän päälle...koko hela huono elämä muiden syy


      • voi sua raukkaa
        lallalaa kirjoitti:

        Kyllä huomaa, että sulla ei oo paljoa elämäkokemusta. Kiitos, että myönnät myös itse sen. Tällä palstalla haukutaan jatkuvasti vaimoja ja ylistetään huoraamista. Jokainen törkeästi petetyksi tullut ja asian läpikotaisin selvittänyt ei taatusti kakkoseksi rupea. Surun ja pettymyksen syvällä läpikäynyt ja siitä selvinnyt ei tee samaa paskaa toiselle ihmiselle mikä itselle on tehty. Täällä arvostetaan vaan huoraamista. Vaimot pannaan maanrakoon. Ymmärsin huoria kunnes jouduin itse kohtaamaan vaikean petoksen miehen puolelta. Väitän ettei kukaan petoksen läpikäynyt lakea samaan asemaan itse eli ryhdy huoraksi ellei kosta sillä jotain ja silloinhan asiasta ei yli ole päässyt. Totta sekin, että edelleen nuolen haavoja. Enhän muuten tätä paskaa täällä lukisi.

        Miksi luet näitä juttuja täällä? Auttavatko he oikeasti nuollaa ne haavat, tuntuu, että ennemmikin ne satuttavat ja tuottavat sitä vihaa ja katkeruutta enemmän pintaan. Eihän sinä pääsee mihinkään eteenpäin mollaamalla toisia naisia, ja lukemalla miten he muka "ylpeilevät" sillä että miehesi ehkä oli vain tarpeiden tyydyttäjä ja sinulle elämäsi rakkaus, muutut vain katkerammaksi?

        Olet oikeassa, minulla ei ole tuota kokemusta, en tiedä miltä tuntuu tulla petetyksi. Tiedän kuintekin sen, että omasta liitostani olen vastuussa itse, ja mies tietenkin, ei kukaan muu. Ei läheiset ei vanhemmat ei lapset ei kukaan muu, paitsi minä ja mieheni. Jos pettäisin, tekisin sen omasta tahdostani, ei sen takia että joku mies jossai tarjoilisi minulle pilvilinnoja, minä tekisin sen päätöksen, että minun miehelläni ja liitollani ei ole mitään merkitystä ja olen niin moraaliton, että lähden vehtaa mieheni selän takana. Olisi minun miehen ihan täysin turha vaivautua miettimään kuka se toinen mies, miksi ja kui. Olisi ihan turha syyttää toista miestä siitä että tyrkkynä kyrppää tarjoili....MINÄ tekisin sen päätöksen koskea toisen mieheen.

        Siksi en ymmärrä noita haukkumisia ja kinastelemisia naisten keskellä. MIES teki valinnan kun toisen naiseen meni. Tuntuisi se minultakin varmasti paremmalta jos mieheni pettäisi ja sanoisi että ei toista naista koskaan halunnut ja nainen hänet väkisin pakotti seksiin. En kuintenkaan ole niin tyhmä uskoakseen moiseen p*askaan. Ja vaikka kuinka miestäni rakastaisin, pettäminen olis asia jota en koskaan hyväksyisin. Ja mietinkin että toinen nainen tekis minulle palvelusta, näyttämään kuka mies on oikeasti miehiään. Joskus kuulin neuvon, että miehelle kannattaisi esittää niitä kauniita naisystäviä, ja sillä jo alkuun testata mikä mies tekee ja miten käyttäytyy. Ymmärrän kuitenkin sen, että jokainen nainen on erilainen ja toiselle se mies on kaikki maailmassa ja edes sinkkuna ei voi elää paria kuukautta kauempaa, pakko hankkia uusi. Ja sitten itketään että voivoi kun pettäjäksi paljastui.

        Voimia sinulle, mutta en usko, että täällä niitä voimia löydät lukemalla miten ne miehet vaimojen takaa onnellisesti vehtaavat omiaan.


      • lallalaa
        voi sua raukkaa kirjoitti:

        Miksi luet näitä juttuja täällä? Auttavatko he oikeasti nuollaa ne haavat, tuntuu, että ennemmikin ne satuttavat ja tuottavat sitä vihaa ja katkeruutta enemmän pintaan. Eihän sinä pääsee mihinkään eteenpäin mollaamalla toisia naisia, ja lukemalla miten he muka "ylpeilevät" sillä että miehesi ehkä oli vain tarpeiden tyydyttäjä ja sinulle elämäsi rakkaus, muutut vain katkerammaksi?

        Olet oikeassa, minulla ei ole tuota kokemusta, en tiedä miltä tuntuu tulla petetyksi. Tiedän kuintekin sen, että omasta liitostani olen vastuussa itse, ja mies tietenkin, ei kukaan muu. Ei läheiset ei vanhemmat ei lapset ei kukaan muu, paitsi minä ja mieheni. Jos pettäisin, tekisin sen omasta tahdostani, ei sen takia että joku mies jossai tarjoilisi minulle pilvilinnoja, minä tekisin sen päätöksen, että minun miehelläni ja liitollani ei ole mitään merkitystä ja olen niin moraaliton, että lähden vehtaa mieheni selän takana. Olisi minun miehen ihan täysin turha vaivautua miettimään kuka se toinen mies, miksi ja kui. Olisi ihan turha syyttää toista miestä siitä että tyrkkynä kyrppää tarjoili....MINÄ tekisin sen päätöksen koskea toisen mieheen.

        Siksi en ymmärrä noita haukkumisia ja kinastelemisia naisten keskellä. MIES teki valinnan kun toisen naiseen meni. Tuntuisi se minultakin varmasti paremmalta jos mieheni pettäisi ja sanoisi että ei toista naista koskaan halunnut ja nainen hänet väkisin pakotti seksiin. En kuintenkaan ole niin tyhmä uskoakseen moiseen p*askaan. Ja vaikka kuinka miestäni rakastaisin, pettäminen olis asia jota en koskaan hyväksyisin. Ja mietinkin että toinen nainen tekis minulle palvelusta, näyttämään kuka mies on oikeasti miehiään. Joskus kuulin neuvon, että miehelle kannattaisi esittää niitä kauniita naisystäviä, ja sillä jo alkuun testata mikä mies tekee ja miten käyttäytyy. Ymmärrän kuitenkin sen, että jokainen nainen on erilainen ja toiselle se mies on kaikki maailmassa ja edes sinkkuna ei voi elää paria kuukautta kauempaa, pakko hankkia uusi. Ja sitten itketään että voivoi kun pettäjäksi paljastui.

        Voimia sinulle, mutta en usko, että täällä niitä voimia löydät lukemalla miten ne miehet vaimojen takaa onnellisesti vehtaavat omiaan.

        Kyllä olen kuule oppinut ymmärtämään millaiset naiset lähtee ukkomiehen haaviin. Itse seurustelin mieheni kanssa kuukausia ilman seksiä ja seksi tuli, kun luottamus oli hyvä. Menimme naimisiin ja liitossamme oli läheisyyttä ja jakamista loppuun saakka. Avioliitossa olin yli 20 vuotta. Vaan eipä ollut mies mitä sanoi olevansa. Jäi kiinni törkeästä petoksesta, ei kukaan hänet tuntenut tahtonut todeksi uskoa.Kaiken tuon läpikäyneenä ja eroon päätyneenä sekä sinkuksi omasta tahdosta jääneenä en hyväksy varattujen kanssa salassa heilastelua. On täysin sama asia kuin varastaminen kaupasta, jos kukaan ei näe tai pummilla matkustaminen tai vaikkapa neuvolan naulakosta omia kenkiään kalliimpien kenkien jalkaan laitto ja niillä ulos lähtö. Varastamista se on vaikka ei kiinni jäiskään. Oli jopa ennen rikoslaissa tuomittavaa.

        Niin ja se on päivänselvää, että ei luottamuksen arvoinen lopulta ollut ja ei rakkaudenkaan arvoinen tuo pettämään päätynyt puolisko ollut. Syynä pettämiseen oli ilon ja jännityksen haku pieni huvittelu piristysruiskeena turvallisen rauhallisesti kulkevaan arkeen. Et näin. Seksi kotonakin kivaa, mutta vierasta kiva joskus panna ja saada uutuudesta kiiltäviä vuolaita kehuja. Kalliksi tuli nuo kehut. Syvät haavat jäi. Niitä korjailen..


      • säälin sua
        hitlerinmorsian kirjoitti:

        ...lisätään vielä...pettynyt myös nykyiseen suhteeseensa sekin pettymys syljetään exän päälle...koko hela huono elämä muiden syy

        voi,voi hitlerinmorsian, miten voi jollakin olla noin huono onni että jatkuvasti valitsee vääränlaisen miehen?
        Eiks sullekin olis parempi olla yksin kuin huonon kumappanin ka?


      • pieni maaillma sulla
        hitlerinmorsian kirjoitti:

        ...lisätään vielä...pettynyt myös nykyiseen suhteeseensa sekin pettymys syljetään exän päälle...koko hela huono elämä muiden syy

        hitlerinmorsian; samat sanat: säälin sua. Ainako on jätetty mielessä.


      • hitlerinmorsian
        pieni maaillma sulla kirjoitti:

        hitlerinmorsian; samat sanat: säälin sua. Ainako on jätetty mielessä.

        en ole kuin sinä, ei kaikki ole


      • hitlerinmorsian
        voi sua raukkaa kirjoitti:

        Miksi luet näitä juttuja täällä? Auttavatko he oikeasti nuollaa ne haavat, tuntuu, että ennemmikin ne satuttavat ja tuottavat sitä vihaa ja katkeruutta enemmän pintaan. Eihän sinä pääsee mihinkään eteenpäin mollaamalla toisia naisia, ja lukemalla miten he muka "ylpeilevät" sillä että miehesi ehkä oli vain tarpeiden tyydyttäjä ja sinulle elämäsi rakkaus, muutut vain katkerammaksi?

        Olet oikeassa, minulla ei ole tuota kokemusta, en tiedä miltä tuntuu tulla petetyksi. Tiedän kuintekin sen, että omasta liitostani olen vastuussa itse, ja mies tietenkin, ei kukaan muu. Ei läheiset ei vanhemmat ei lapset ei kukaan muu, paitsi minä ja mieheni. Jos pettäisin, tekisin sen omasta tahdostani, ei sen takia että joku mies jossai tarjoilisi minulle pilvilinnoja, minä tekisin sen päätöksen, että minun miehelläni ja liitollani ei ole mitään merkitystä ja olen niin moraaliton, että lähden vehtaa mieheni selän takana. Olisi minun miehen ihan täysin turha vaivautua miettimään kuka se toinen mies, miksi ja kui. Olisi ihan turha syyttää toista miestä siitä että tyrkkynä kyrppää tarjoili....MINÄ tekisin sen päätöksen koskea toisen mieheen.

        Siksi en ymmärrä noita haukkumisia ja kinastelemisia naisten keskellä. MIES teki valinnan kun toisen naiseen meni. Tuntuisi se minultakin varmasti paremmalta jos mieheni pettäisi ja sanoisi että ei toista naista koskaan halunnut ja nainen hänet väkisin pakotti seksiin. En kuintenkaan ole niin tyhmä uskoakseen moiseen p*askaan. Ja vaikka kuinka miestäni rakastaisin, pettäminen olis asia jota en koskaan hyväksyisin. Ja mietinkin että toinen nainen tekis minulle palvelusta, näyttämään kuka mies on oikeasti miehiään. Joskus kuulin neuvon, että miehelle kannattaisi esittää niitä kauniita naisystäviä, ja sillä jo alkuun testata mikä mies tekee ja miten käyttäytyy. Ymmärrän kuitenkin sen, että jokainen nainen on erilainen ja toiselle se mies on kaikki maailmassa ja edes sinkkuna ei voi elää paria kuukautta kauempaa, pakko hankkia uusi. Ja sitten itketään että voivoi kun pettäjäksi paljastui.

        Voimia sinulle, mutta en usko, että täällä niitä voimia löydät lukemalla miten ne miehet vaimojen takaa onnellisesti vehtaavat omiaan.

        ei lisättävää peukku


      • voi sua raukkaa
        lallalaa kirjoitti:

        Kyllä olen kuule oppinut ymmärtämään millaiset naiset lähtee ukkomiehen haaviin. Itse seurustelin mieheni kanssa kuukausia ilman seksiä ja seksi tuli, kun luottamus oli hyvä. Menimme naimisiin ja liitossamme oli läheisyyttä ja jakamista loppuun saakka. Avioliitossa olin yli 20 vuotta. Vaan eipä ollut mies mitä sanoi olevansa. Jäi kiinni törkeästä petoksesta, ei kukaan hänet tuntenut tahtonut todeksi uskoa.Kaiken tuon läpikäyneenä ja eroon päätyneenä sekä sinkuksi omasta tahdosta jääneenä en hyväksy varattujen kanssa salassa heilastelua. On täysin sama asia kuin varastaminen kaupasta, jos kukaan ei näe tai pummilla matkustaminen tai vaikkapa neuvolan naulakosta omia kenkiään kalliimpien kenkien jalkaan laitto ja niillä ulos lähtö. Varastamista se on vaikka ei kiinni jäiskään. Oli jopa ennen rikoslaissa tuomittavaa.

        Niin ja se on päivänselvää, että ei luottamuksen arvoinen lopulta ollut ja ei rakkaudenkaan arvoinen tuo pettämään päätynyt puolisko ollut. Syynä pettämiseen oli ilon ja jännityksen haku pieni huvittelu piristysruiskeena turvallisen rauhallisesti kulkevaan arkeen. Et näin. Seksi kotonakin kivaa, mutta vierasta kiva joskus panna ja saada uutuudesta kiiltäviä vuolaita kehuja. Kalliksi tuli nuo kehut. Syvät haavat jäi. Niitä korjailen..

        Toivon sinulle kaikkea hyvää elämässä, ja taidat olla jo hyvin toipunut erosta. Osat keskustella ja perusteella asioita, eikä vain raivohulluna haukkua kaikkea ja kaikkia. Ja jokaisen mielipide on arvostettava, ja sinulla on oikeus omaan. Itse ajattelen että ihminen on vastuussa itse mitä tekee, ja kukaan muu ei siihen vaikuta. Jos mies on tarpeeksi heikko sanomaan tyrkylle ei, niin mieshän menee omien halujen mukaan. Niin kuin varas kaupassa ja pummilla matkustaja. Vaikka yllyttäjiä olisi niin ihminen itse tekee sen tai jättää tekemättä.

        Mies ei olisi sen uskollisempi, jos on haluja toisen naiseen, mutta ei saa. Se, että joku nainen ei suostu antamaan ja mies jää ilman ei tee hänestä uskollisempaa. Tämän takia en koe, että kakkonen olisi mitenkään vastuussa toisen liitosta, vaimosta, lapsista. Se miksi naisille kelpaa pettäjä.. on tuossa luettu tarpeeksi. Turvallinen seksikumppani, muuten kiireiseen elämään, jossa ei ole aikaa tai haluja etsiä vakavampaa suhdetta.

        Älä koskaan sano ei koskaan, elämä voi yllättää. Vaikka "nuori" olen, olen tuon jo oppinut kun omakin pitkä suhde hajosi yllättäen, tai minulle yllättäen, taisin elää jossain pilvilinnoissa haluamatta nähdä tosiaisoita.


      • onneksi historiaa
        hitlerinmorsian kirjoitti:

        en ole kuin sinä, ei kaikki ole

        hitlerinmorsian oli yksi ja ainoa(Eva Braun) ja tietääkseni kuoli Hitlerin rinnalla siellä punkkerissa. Raukka uhrasi elämänsä narsistin rinnalla. Älä sinä tee niin.Älä edes vertaa itseäsi tuoksi.


      • hitlerinmorsian
        onneksi historiaa kirjoitti:

        hitlerinmorsian oli yksi ja ainoa(Eva Braun) ja tietääkseni kuoli Hitlerin rinnalla siellä punkkerissa. Raukka uhrasi elämänsä narsistin rinnalla. Älä sinä tee niin.Älä edes vertaa itseäsi tuoksi.

        en vertaa itseäni


      • Onnetonta kastia
        voi sua raukka kirjoitti:

        Miksi luulet, että joku jollain asioilla ylpeilee. Olet katkeruuden sokaisema ja näet asioita vain ja ainoastaan omalta näkökannalta, petetyn vaimon. Olen palstalla vaikka mulla ei ole miestä, kukaan ei koskaan pettänyt, ja elään sinkkuna ilman ukkoa tai sinkkumiestä. Jokainen on vapaa lukea ja liikkua missä haluaa, sinulla on elämässäsi onglema, kun haluat jo määrätä muiden tekemiset ja ajatukset. Moraalitonta on arvostella muita, omien moraalittomien periaatteiden mukaan, tietämättä ihmisestä mitään. Jos olisin jakorasia ukkomiehille, pitäiskö ajatella että kaikki naiset ovat? Koska minä niin teen ja ajattelen? SInulla on täällä se ylpeyden ja moraalittomuuden onglema. Kakkosilta kysyttiin, he vastasivat, mutta petettynä vaimona sulla on katkeruutta ja vihaa, koska ne eivät sinun ajatusmaailmaan sovi....ettei sun pÄska ukkosi kelpaa kellekään mieheksi, vain turvalliseksi panovälineeksi, josta pääsee helposti eroon.

        EN usko että kakkoset ylpeilee tuolla pitki kyliä panevansa ukkomiestä, se pidetään viisasti muiden silmiltä piilossa. Onnestaan pitääkin puhua eikä kätkeä, mutta ei tuossa ole mitään onnea, mies on vain pano, joka tyydyttää tarpeet. Ei ole mistä puhuisikaan.

        Tämä on ollut hyvä ketju, olisi minulla tuossa yksi ukkomies tarjolla, kauan jo yrittänyt ja ehdotellut. Ehkä pitäisi ottaa käyttöön, kun sinkkumiehiä ei jaksa vahtia ja tautipapereita jokaiselta kysellä.

        Voi sua raukka- tulihan sieltä sinultakin loppuviimein se kakkosten mantra! Ja kyllä sinutkin jo kakkoseksi luokittelen, kun yhtä onnetonta ukkomiestä jopa harkitset!


      • onneksi historiaa
        hitlerinmorsian kirjoitti:

        en vertaa itseäni

        hitlerinmorsian: et voi koskaan verrata ketään muuta kuin itseäsi koska itsesi tunnet toista et voi tuntea. Tyhmä olet jos muuta väität. Täälläkin monesti tullut ilmi kuinka
        jotkut haluavat ulkoistaa omat vikansa johonkin toiseen.


      • lallalaa
        voi sua raukkaa kirjoitti:

        Toivon sinulle kaikkea hyvää elämässä, ja taidat olla jo hyvin toipunut erosta. Osat keskustella ja perusteella asioita, eikä vain raivohulluna haukkua kaikkea ja kaikkia. Ja jokaisen mielipide on arvostettava, ja sinulla on oikeus omaan. Itse ajattelen että ihminen on vastuussa itse mitä tekee, ja kukaan muu ei siihen vaikuta. Jos mies on tarpeeksi heikko sanomaan tyrkylle ei, niin mieshän menee omien halujen mukaan. Niin kuin varas kaupassa ja pummilla matkustaja. Vaikka yllyttäjiä olisi niin ihminen itse tekee sen tai jättää tekemättä.

        Mies ei olisi sen uskollisempi, jos on haluja toisen naiseen, mutta ei saa. Se, että joku nainen ei suostu antamaan ja mies jää ilman ei tee hänestä uskollisempaa. Tämän takia en koe, että kakkonen olisi mitenkään vastuussa toisen liitosta, vaimosta, lapsista. Se miksi naisille kelpaa pettäjä.. on tuossa luettu tarpeeksi. Turvallinen seksikumppani, muuten kiireiseen elämään, jossa ei ole aikaa tai haluja etsiä vakavampaa suhdetta.

        Älä koskaan sano ei koskaan, elämä voi yllättää. Vaikka "nuori" olen, olen tuon jo oppinut kun omakin pitkä suhde hajosi yllättäen, tai minulle yllättäen, taisin elää jossain pilvilinnoissa haluamatta nähdä tosiaisoita.

        Kuulehan nyt tarpeeksi kun on satutettu ei voi toiselle samaa tehdä, ei voi satuttaa samalla tavalla. Asiahan on niin etten pystyisi elämään sellaisen teon kanssa, että olisin itse tieten tahtoen ollut aiheuttamassa toisen perheelle sydäntuskaa. Ihmettelen naisia, jotka voi niin tehdä ja pakostakin tulee mieleen, että elävät joko pinnallisesti vain omia mielihaluja tyydyttäen tai eivät ole elämän pohjamudissa käyneet tai ainakaan sieltä rakentuneet jälleen eheäksi. Toivon tosiaan etten niin alas koskaan vajoa, että tieten tahtoen hankkisin viellä itselle salasuhteen painolastin harteille. Nimittäin jos on tervejärki niin kyllä se jokupäivä realisoituu mitä on välillisesti tehnyt toisen perheelle. Asiahan on sama, jos vaikka kaupassa auttaa jotakin varastamaan vaan siksi, että tyyppihän varastais sitte toisesta kaupasta.Osallinen petokseen on ja siitä ei pääse yli eikä ympäri, jos tieten tahtoen lähtee varatun kanssa suhteeseen.

        Hyvä ja luotetava kumppani ei edes salasuhteessa ole pettävä ukkomies koskaan. Ei ehkä lyö, mutta henkisesti tulet pettymään ennen pitkään pettävän ukkomiehen kelkkaan lähtiessäsi. Nyt ehkä ajattelet, että suhde on pelkkää seksiä. Suhteet syvenevät ja tunteet tulee kehiin. Niin tuppaa käymään ennenpitkään ihmiselle, joka ei oo kivestä veistetty. Tuut sen vielä näkemään, jos et ole jo nähnyt...


      • arvot kateissa
        lallalaa kirjoitti:

        Kuulehan nyt tarpeeksi kun on satutettu ei voi toiselle samaa tehdä, ei voi satuttaa samalla tavalla. Asiahan on niin etten pystyisi elämään sellaisen teon kanssa, että olisin itse tieten tahtoen ollut aiheuttamassa toisen perheelle sydäntuskaa. Ihmettelen naisia, jotka voi niin tehdä ja pakostakin tulee mieleen, että elävät joko pinnallisesti vain omia mielihaluja tyydyttäen tai eivät ole elämän pohjamudissa käyneet tai ainakaan sieltä rakentuneet jälleen eheäksi. Toivon tosiaan etten niin alas koskaan vajoa, että tieten tahtoen hankkisin viellä itselle salasuhteen painolastin harteille. Nimittäin jos on tervejärki niin kyllä se jokupäivä realisoituu mitä on välillisesti tehnyt toisen perheelle. Asiahan on sama, jos vaikka kaupassa auttaa jotakin varastamaan vaan siksi, että tyyppihän varastais sitte toisesta kaupasta.Osallinen petokseen on ja siitä ei pääse yli eikä ympäri, jos tieten tahtoen lähtee varatun kanssa suhteeseen.

        Hyvä ja luotetava kumppani ei edes salasuhteessa ole pettävä ukkomies koskaan. Ei ehkä lyö, mutta henkisesti tulet pettymään ennen pitkään pettävän ukkomiehen kelkkaan lähtiessäsi. Nyt ehkä ajattelet, että suhde on pelkkää seksiä. Suhteet syvenevät ja tunteet tulee kehiin. Niin tuppaa käymään ennenpitkään ihmiselle, joka ei oo kivestä veistetty. Tuut sen vielä näkemään, jos et ole jo nähnyt...

        Petettynä voin täysin olla samaa mieltä eli en voisi koskaan olla kakkonen. En koskaan voisi käyttää vain seksiin toisen aviomiestä ja leikkiä pelinaista katsoen kuinka pitkälle se ukkomies oikein menee. Vain tunteeton addikti voi tehdä niin, kohdella omia ja petoskumppaninsa lapsia kuin roskia. Omilta lapsiltaan salassa suhteilla ukkomiesten kanssa ja toisaalla leikkiä rakastavaa äitiä. Surkeinta on laittaa lapsensa sitten asialle ja ottamaan selvää, kun ei saa enää ukkomiehensä menoja selville. Pahoinvoinnin määrää uskottomuusperheiden lapsissa on vaikea mitata ja osa pahoinvoinnista tulee esiin vasta myöhemmin lapsen kasvaessa. Pahinta jälkeä näyttää tulevan silloin, kun perheessä on murrosikäisiä, joiden moraalitajun kehittyminen on juuri murrosvaiheessa.
        Mikä ihmisiin on oikein nykyään mennyt, kun perusarvot ovat romuttuneet?


      • pelkuruutta
        arvot kateissa kirjoitti:

        Petettynä voin täysin olla samaa mieltä eli en voisi koskaan olla kakkonen. En koskaan voisi käyttää vain seksiin toisen aviomiestä ja leikkiä pelinaista katsoen kuinka pitkälle se ukkomies oikein menee. Vain tunteeton addikti voi tehdä niin, kohdella omia ja petoskumppaninsa lapsia kuin roskia. Omilta lapsiltaan salassa suhteilla ukkomiesten kanssa ja toisaalla leikkiä rakastavaa äitiä. Surkeinta on laittaa lapsensa sitten asialle ja ottamaan selvää, kun ei saa enää ukkomiehensä menoja selville. Pahoinvoinnin määrää uskottomuusperheiden lapsissa on vaikea mitata ja osa pahoinvoinnista tulee esiin vasta myöhemmin lapsen kasvaessa. Pahinta jälkeä näyttää tulevan silloin, kun perheessä on murrosikäisiä, joiden moraalitajun kehittyminen on juuri murrosvaiheessa.
        Mikä ihmisiin on oikein nykyään mennyt, kun perusarvot ovat romuttuneet?

        Niin, ja surullisinta on juurikin se, että näissä uskottomuusperheissä, joissa on teini-ikäisiä, perustellaan eroamattomuutta sillä, että annetaan lasten nyt ensin kasvaa täysi-ikäisiksi "ehjässä" perheessä ja erotaan vasta sitten.

        Itselleen asia perustellaan ja oikeutetaan sillä, että ajatellaan muka lasten parasta vaikka todellisuudessa se on pahinta pelkuruutta aikuisilta ottaa vastuuta ja katsoa itseään peiliin.


      • elämän maku
        pelkuruutta kirjoitti:

        Niin, ja surullisinta on juurikin se, että näissä uskottomuusperheissä, joissa on teini-ikäisiä, perustellaan eroamattomuutta sillä, että annetaan lasten nyt ensin kasvaa täysi-ikäisiksi "ehjässä" perheessä ja erotaan vasta sitten.

        Itselleen asia perustellaan ja oikeutetaan sillä, että ajatellaan muka lasten parasta vaikka todellisuudessa se on pahinta pelkuruutta aikuisilta ottaa vastuuta ja katsoa itseään peiliin.

        Ihmeellinen valinta ja en voi uskoa, että nykymurkun kanssa onnistuu. Esikouluikäisiltäkään ei pysty salaamaan, että äiti tai isi tykkää toisesta, niin miten murkulta. Ainoastaan siinä tapauksessa, että koti on juna-asemaa vastaava paikka, jossa kaikki käyvät vaihtamassa vain vaatteet ja bunkkaamassa.

        Pahinta pelkuruutta on toisen pettäminen. Pelkuruutta ei ole, että uskottomuuden paljastuttua katsotaan mainitsemaasi peiliin ja tehdään tarvittavat korjaukset perheen hyvinvoinnin hyväksi. Rohkeutta on sen jälkeen elää perheenä ja voi olla murkullekin kasvattavaa nähdä, miten vanhemmat selviytyvät kriisistään. Siinä on perheessä jokaisella oppimisen paikka, jossa harjoitellaan tulevia elämän taitoja.


      • diilulii

        Hmm.. Se on ymmärrettävää ettei tietyssä elämäntilanteessa ole halua suhteeseen, mutta nauttii kuitenkin välillä kunnon panosta ja toisen kanssa keskusteluista yms..
        Miehenä voin kertoa hyvin yksinkertaisen asian sinulle ja naisille jotka eivät halua suhdetta mutta nauttivat näistä muista asioista silloin tällöin, eikä mies jää roikkumaan perässä, sinkkumies siis. Sanokaa miehelle suoraan, että en halua suhdetta, tykkään vain silloin tällöin hyvästä seksistä ja läheisyydestä yms. Mies ottaa teidät naiset silloin pelkkänä panona ja kumpikin saa mitä haluaa, ei tarvitse sekaantua toisten suhteisiin. Mutta, en ole kovinkaan montaa naista tavannut jotka rehellisesti sanovat sen että haluavat vain seksiä, jos joku sinkku tapaa sinkun ja he menevät useamman kerran sänkyyn ja on juttelua yms mutta jompikumpi ei sano mitä odottaa tai haluaa, niin on aivan luonnollista että toinen kuvittelee asiassa olevan enemmänkin. Ja kovin moni nainen ei pysty pelkkään seksiin yhtä kertaa enempää miehen kanssa ilman tunteita. Miehet sen sijaan pystyvät Pelkkiin Panoihin, sen jälkeen kun tarpeet ovat tyydytetyt mies kääntää selkänsä tai painuu ovesta ulos jos mies ei muuta naisesta halua. Jos haluaa muutakin niin asia on eri. Mutta nainen haluaa panosuhteissakin sitä hellyyttä ja plaa plaa.. Eli, nainen ei voi tunteilleen mitään koska haluaa olla muutakin kuin pelkkä halpa pano. Ja sitten nainen vakuuttelee itselleen ja muille että varattu ei jää roikkumaan koska sillä on vaimo jne.. Eli nainen kusettaa itse itseään koska ei pysty hyväksymään sitä tosiasiaa että kaikesta kauniista ulkomuodostaan jne huolimatta me miehet emme pidä pelkkää seksiä haluavaa naista minään muuna kuin panona. Varatulta mieheltä nainen hakee hyväksyntää itselleen :)


    • jännä ketju

      Jännä ketju. Kun kakkoset kertoo rehellisesti, mitä ajattelevat ja mitä haluavat varatusta miehestä, vaimot ei kestä kuulla sitä. Ja alkaa se järjetön haukkuminen, joka ei johda mihinkään. Onhan se tietenkin kamalaa kuulla, että joku vieras nainen käyttää jonkun miestä pelkkään seksiin. Pitää leluna.

      Minä vaimona kuitenkin miettisin, miksi mies käy vieraissa. Mitä häneltä puuttuu elämässään vai onko kyse pelkästä seikkailunhalusta. Olenko avioliitossa miehen kanssa, joka rakastaa mua mutta himoitsee myös muita naisia. Ja miten siihen suhtaudun. Jäädäkö vai lähteä.

      Joka tapauksessa toisten haukkuminen ei johda mihinkään. Ei se tilannetta auta yhtään, että kuvittelee sen kakkosen olevan noita, joka taikavoimien avulla miestä pitää pihdeissään. Eikö aikuiset ihmiset voisi keskustella arasta aiheesta asiallisesti?

      • Syväsukellus

        On ollut mielenkiintoista näin ex-vaimona lukea, mitä kakkoset rehellisesti ajattelevat ja haluavat varatuista miehistä. Aika moni haluaa antoisaa hyvää seksiä, vapautta ja intohimoa, ilman arkista yhteistä elämää. "Jännä ketju" kirjoittaa, että vieras nainen käyttää jonkun miestä pelkkänä leluna.

        Hän kehottaa myös vaimoja miettimään, miksi mies käy vieraissa. Sitä on tullutkin pohdittua. Joskus syyksi riittänee yksinkertaisesti se, että elämä on liiankin hyvin. Elämä on saattanut jakaa hyvät pelimerkit, terveyden, arvostetun työn, vakaan talouden, uskollisen vaimon, hyvän arki- ja perhe-elämän. Uskottomuuteen ei yhtään kummempaa syytä aina tarvita. Perhettä ja hyvää elämää pitää itsestään selvyytenä, kun ei ole joutunut vastoinkäymisiä kokemaan. Sitä ikään kuin lähtee vielä tavoittelemaan kuuta taivaalta. Josko keski-ikäisenä saisi vielä kokea entistä parempaa seksiä, kokeilla nuorempaa naista ja testata markkina-arvoaan. Ikäkriisissään haluaa vielä kaiken varalta katsoa sen viimeisen kortin. Olisiko kuitenkin tarjolla jotakin vielä parempaa? Tämänkin ajattelutavan ymmärrän. Aina on tarjolla todella toinen toistaan parempia. Se ketju ei lopu. Kysymys on siitä, ymmärtääkö tämän ja osaako laittaa itselleen rajoja.

        Oliko seksisuhde sitten sen kaiken arvoista? Kahden pelaajan salasuhteen lopputulemana kaksi perhettä hajosi, kuusi lasta menetti kotinsa, kolme lastenlasta mummolansa. Jäljelle jäi paljon haisevia raunioita, kärsiviä aikuisia ja pieniä lapsia.

        Olisin oikeastaan toivonut, että kakkonen olisi ollut noita taikavoimineen. Hän oli kuitenkin vain ihan tavallinen perheenäiti, jolla oli samanlainen arvomaailma kuin entisellä puolisollani. Molempien piti saada kokeilla, että olisi sitten vanhana kiikkustuolissa jotakin mitä muistella. Näinhän aika moni on tällekin palstalle kirjoittanut. Seksisuhteilijat käyttävät perusteluna myös sitä, että kerranhan täällä vaan eletään. Juuri tämän takia toivonkin, että kokeiltu kakkonen olisi ollut elämää suurempi rakkaus eikä pelkkä lelu tai pelkkä pano. Suuri rakkaus ei kysy hintaa. Sen vuoksi olisin itse ollut valmis maksamaan vaaditun hinnan, jopa perheiden rikkoutumisen ja lasten tuskan kustannuksella. Jännä ketju! On todellakin kamalaa kuulla, että tämä kaikki tuska pelkän seksin ja leikin vuoksi. Mitä surkeaa elämän haaskausta!


      • näin täällä
        Syväsukellus kirjoitti:

        On ollut mielenkiintoista näin ex-vaimona lukea, mitä kakkoset rehellisesti ajattelevat ja haluavat varatuista miehistä. Aika moni haluaa antoisaa hyvää seksiä, vapautta ja intohimoa, ilman arkista yhteistä elämää. "Jännä ketju" kirjoittaa, että vieras nainen käyttää jonkun miestä pelkkänä leluna.

        Hän kehottaa myös vaimoja miettimään, miksi mies käy vieraissa. Sitä on tullutkin pohdittua. Joskus syyksi riittänee yksinkertaisesti se, että elämä on liiankin hyvin. Elämä on saattanut jakaa hyvät pelimerkit, terveyden, arvostetun työn, vakaan talouden, uskollisen vaimon, hyvän arki- ja perhe-elämän. Uskottomuuteen ei yhtään kummempaa syytä aina tarvita. Perhettä ja hyvää elämää pitää itsestään selvyytenä, kun ei ole joutunut vastoinkäymisiä kokemaan. Sitä ikään kuin lähtee vielä tavoittelemaan kuuta taivaalta. Josko keski-ikäisenä saisi vielä kokea entistä parempaa seksiä, kokeilla nuorempaa naista ja testata markkina-arvoaan. Ikäkriisissään haluaa vielä kaiken varalta katsoa sen viimeisen kortin. Olisiko kuitenkin tarjolla jotakin vielä parempaa? Tämänkin ajattelutavan ymmärrän. Aina on tarjolla todella toinen toistaan parempia. Se ketju ei lopu. Kysymys on siitä, ymmärtääkö tämän ja osaako laittaa itselleen rajoja.

        Oliko seksisuhde sitten sen kaiken arvoista? Kahden pelaajan salasuhteen lopputulemana kaksi perhettä hajosi, kuusi lasta menetti kotinsa, kolme lastenlasta mummolansa. Jäljelle jäi paljon haisevia raunioita, kärsiviä aikuisia ja pieniä lapsia.

        Olisin oikeastaan toivonut, että kakkonen olisi ollut noita taikavoimineen. Hän oli kuitenkin vain ihan tavallinen perheenäiti, jolla oli samanlainen arvomaailma kuin entisellä puolisollani. Molempien piti saada kokeilla, että olisi sitten vanhana kiikkustuolissa jotakin mitä muistella. Näinhän aika moni on tällekin palstalle kirjoittanut. Seksisuhteilijat käyttävät perusteluna myös sitä, että kerranhan täällä vaan eletään. Juuri tämän takia toivonkin, että kokeiltu kakkonen olisi ollut elämää suurempi rakkaus eikä pelkkä lelu tai pelkkä pano. Suuri rakkaus ei kysy hintaa. Sen vuoksi olisin itse ollut valmis maksamaan vaaditun hinnan, jopa perheiden rikkoutumisen ja lasten tuskan kustannuksella. Jännä ketju! On todellakin kamalaa kuulla, että tämä kaikki tuska pelkän seksin ja leikin vuoksi. Mitä surkeaa elämän haaskausta!

        Jätitkö miehesi vai jättikö hän sinut? Päätittekö erosta yhdessä? Loppuiko kaikki kertakäryyn vai jatkuiko suhteilu vuosia pulpahdellen aina välillä ilmi? Päätyivätkö salasuhteilijat yhteen?

        Totta on varmasti tuo, että aika usein näissä kuvioissa lopputulokseksi tulee kaikkien osapuolten kärsimys. Toisaalta totuus vapauttaa. Minusta ei ollut enää pettäjää uskomaan, vaikka tunteet eivät kuolleetkaan. En vain halunnut pettyä enää, enkä halunnut valhetta elämääni enää yhtään. Lopulta hän vain inhotti ja oksetti.

        En ymmärrä pettäjässä roikkuvia - en ykkösiä, kakkosia, kolmosia jne... En ajattele ihmisiä numeroina ylipäätään, en tässäkään asiassa. Pettäjät voi olla varsin kieroja, jopa sairaita tapauksia. Kärsimys kohtaa kaikkia pettäjän verkkoihin joutuvia. Tuntuu surulliselta, miten häntä uskoin, häneen luotin ja rakastin. Näen tämän selvemmin nyt, kun hän on elämästäni pois. Toipunut en vielä ole, mutta matkalla parempaan joka päivä.

        Miehellä on ainakin kahdet kasvot. Moni pitää häntä äärimmäisen mukavana, vastuullisena ja sympaattisena. Pelimies, osaa pyörittää kun tarve on. Surullista ja inhottavaa. Minua ei enää pyöritä. Lakkasin uskomasta satuja.


      • näin täällä
        näin täällä kirjoitti:

        Jätitkö miehesi vai jättikö hän sinut? Päätittekö erosta yhdessä? Loppuiko kaikki kertakäryyn vai jatkuiko suhteilu vuosia pulpahdellen aina välillä ilmi? Päätyivätkö salasuhteilijat yhteen?

        Totta on varmasti tuo, että aika usein näissä kuvioissa lopputulokseksi tulee kaikkien osapuolten kärsimys. Toisaalta totuus vapauttaa. Minusta ei ollut enää pettäjää uskomaan, vaikka tunteet eivät kuolleetkaan. En vain halunnut pettyä enää, enkä halunnut valhetta elämääni enää yhtään. Lopulta hän vain inhotti ja oksetti.

        En ymmärrä pettäjässä roikkuvia - en ykkösiä, kakkosia, kolmosia jne... En ajattele ihmisiä numeroina ylipäätään, en tässäkään asiassa. Pettäjät voi olla varsin kieroja, jopa sairaita tapauksia. Kärsimys kohtaa kaikkia pettäjän verkkoihin joutuvia. Tuntuu surulliselta, miten häntä uskoin, häneen luotin ja rakastin. Näen tämän selvemmin nyt, kun hän on elämästäni pois. Toipunut en vielä ole, mutta matkalla parempaan joka päivä.

        Miehellä on ainakin kahdet kasvot. Moni pitää häntä äärimmäisen mukavana, vastuullisena ja sympaattisena. Pelimies, osaa pyörittää kun tarve on. Surullista ja inhottavaa. Minua ei enää pyöritä. Lakkasin uskomasta satuja.

        Haluan vielä lisätä, että harmittaa kaikki ne menetetyt vuodet... Itkut ja surut, hurja kyyti toivon ja pettymysten vuoristoradalla. Se oli valtavan raskasta ja kuluttavaa. Kriisiä kriisin perään. Kunpa olisin irtautunut jo aiemmin. Lopulta tuntui, että koko elämästä meni kaikki energia siihen, että yritti pysyä selvillä missä mennään... Ja miten loukkaavalta kaikki ne selitykset tuntuivat jälkikäteen ajatellen. Totuus oli jotain ihan muuta.

        Mielestäni niin ns. ykkösten kuin kakkostenkin kannattaa miettiä ensisijaisesti sitä, haluaako elää elämäänsä pettäjän kanssa. Syyttelyt toista naista kohtaan ovat ymmärrettäviä ja inhimillisiä, mutta eivät muuta tosiasioita eivätkä ratkaise ongelmaa. Parempi ulkoistaa pettäjä elämästään - mitä nopeammin sitä parempi.


      • Syväsukellus
        näin täällä kirjoitti:

        Haluan vielä lisätä, että harmittaa kaikki ne menetetyt vuodet... Itkut ja surut, hurja kyyti toivon ja pettymysten vuoristoradalla. Se oli valtavan raskasta ja kuluttavaa. Kriisiä kriisin perään. Kunpa olisin irtautunut jo aiemmin. Lopulta tuntui, että koko elämästä meni kaikki energia siihen, että yritti pysyä selvillä missä mennään... Ja miten loukkaavalta kaikki ne selitykset tuntuivat jälkikäteen ajatellen. Totuus oli jotain ihan muuta.

        Mielestäni niin ns. ykkösten kuin kakkostenkin kannattaa miettiä ensisijaisesti sitä, haluaako elää elämäänsä pettäjän kanssa. Syyttelyt toista naista kohtaan ovat ymmärrettäviä ja inhimillisiä, mutta eivät muuta tosiasioita eivätkä ratkaise ongelmaa. Parempi ulkoistaa pettäjä elämästään - mitä nopeammin sitä parempi.

        Nimimerkille "näin täällä". Lähdin kertarysäyksellä. Erosta päätin minä. Puolessa vuodessa yhteinen avioliitto oli laitettu pakettiin ja koti myyty. Yhteistä keskustelua ei käyty, koska en havainnut riittävää katumusta eksässäni. Pelkkää joutavaa vähättelyä tapahtuneesta. Selittelyä samaan malliin kuin täälläkin palstalla kirjoitellaan esim. eihän se järvikään soutamalla kulu. Tai ei tämä mitään vakavaa ole.

        Olen samaa mieltä tästä, eihän se kalukaan kulu salasuhteillessa. Jäi siitä minullekin käyttööni ihan riittävästi. Luvatta soutelemaan lähtö kuitenkin merkitsi minulle paljon enemmän kuin itse soutelu. Se merkitsi valehtelua, salailua, minun ja lasteni tarpeiden sekä arvostuksen mitätöintiä.

        En jäänyt vuoristoradalle uskomaan ja toivomaan, vaan uskoin kerrasta. Mielestäni rakkaus on luottamusta, kunnioitusta, huolenpitoa ja arvostusta. Nämä arvot ja rakkaus eksääni kohtaan painuivat saman järven pohjaan.

        En tiedä päätyivätkö salasuhteilijat yhteen. Én pidä häneen yhteyttä edes lasteni asioissa. Tiedän hänen olevan lapsilleen hyvä isä omalta osaltaan ja tämä riittää minulle. Yhteisissä suvun juhlissa emme tapaa, koska hän ei osallistu niihin. Syynä lienee joko viha minua kohtaan tai ehkäpä häpeä. Mutta se ei minulle kuulu.


      • rohkea päätös
        Syväsukellus kirjoitti:

        Nimimerkille "näin täällä". Lähdin kertarysäyksellä. Erosta päätin minä. Puolessa vuodessa yhteinen avioliitto oli laitettu pakettiin ja koti myyty. Yhteistä keskustelua ei käyty, koska en havainnut riittävää katumusta eksässäni. Pelkkää joutavaa vähättelyä tapahtuneesta. Selittelyä samaan malliin kuin täälläkin palstalla kirjoitellaan esim. eihän se järvikään soutamalla kulu. Tai ei tämä mitään vakavaa ole.

        Olen samaa mieltä tästä, eihän se kalukaan kulu salasuhteillessa. Jäi siitä minullekin käyttööni ihan riittävästi. Luvatta soutelemaan lähtö kuitenkin merkitsi minulle paljon enemmän kuin itse soutelu. Se merkitsi valehtelua, salailua, minun ja lasteni tarpeiden sekä arvostuksen mitätöintiä.

        En jäänyt vuoristoradalle uskomaan ja toivomaan, vaan uskoin kerrasta. Mielestäni rakkaus on luottamusta, kunnioitusta, huolenpitoa ja arvostusta. Nämä arvot ja rakkaus eksääni kohtaan painuivat saman järven pohjaan.

        En tiedä päätyivätkö salasuhteilijat yhteen. Én pidä häneen yhteyttä edes lasteni asioissa. Tiedän hänen olevan lapsilleen hyvä isä omalta osaltaan ja tämä riittää minulle. Yhteisissä suvun juhlissa emme tapaa, koska hän ei osallistu niihin. Syynä lienee joko viha minua kohtaan tai ehkäpä häpeä. Mutta se ei minulle kuulu.

        Oho, kerrasta. Miten pitkä liitto?


      • ihan totta
        näin täällä kirjoitti:

        Haluan vielä lisätä, että harmittaa kaikki ne menetetyt vuodet... Itkut ja surut, hurja kyyti toivon ja pettymysten vuoristoradalla. Se oli valtavan raskasta ja kuluttavaa. Kriisiä kriisin perään. Kunpa olisin irtautunut jo aiemmin. Lopulta tuntui, että koko elämästä meni kaikki energia siihen, että yritti pysyä selvillä missä mennään... Ja miten loukkaavalta kaikki ne selitykset tuntuivat jälkikäteen ajatellen. Totuus oli jotain ihan muuta.

        Mielestäni niin ns. ykkösten kuin kakkostenkin kannattaa miettiä ensisijaisesti sitä, haluaako elää elämäänsä pettäjän kanssa. Syyttelyt toista naista kohtaan ovat ymmärrettäviä ja inhimillisiä, mutta eivät muuta tosiasioita eivätkä ratkaise ongelmaa. Parempi ulkoistaa pettäjä elämästään - mitä nopeammin sitä parempi.

        "näin täällä" Lopeta edes nyt se harmittelu, niin ei mene lisää vuosia hukkaan! Eteenpäin sanoi mummo lumessa!


    • näillä mietteillä

      Mitäkö ajattelen pettäjästä? Monenlaista, ei sitä voi yhteen tai kahteen sanaan, tai edes kahteen lauseeseen tiivistää. Ja se vaihtelee ja elää tilanteiden ja päivien ja viikkojen mukaan.

      Rakastan häntä. Arvostan ja kunnioitan. Haluan hänelle hyvää. Ja ajattelen tulevaisuutta hänen kanssaan. Puhumme tästä yhdessä paljon, ja että nyt alkaa se aika olla käsillä (kyllä, kun lapset ovat kasvaneet ja hän on ehtinyt itse riittävän pitkään käsitellä eroa ja kaikkea sitä, mitä se tarkoittaa.).

      Mutta en suinkaan (enää) ajattele häntä sinisilmäisesti ja uskoa kaikkea, mitä hän sanoo. Itse asiassa taidan juuri tällä hetkellä epäillä enemmän kuin uskon. Se juuri tekeekin tästä hyvin vaikeaa, koska vihdoin näyttäisi siltä, että hän on oikeasti eroamassa (neljän vuoden jälkeen), mutta nyt myös itse kaikkien näiden vuosien jälkeen mietin itse, voinko oikeasti luottaa häneen, ja vielä enemmän sitä, miten pahasti hän on loukannut minua odotuttamalla vuosia.

      En todellakaan arvosta hänen tekoaan (pettää vaimoaan ja pitää toista perhettä siinä rinnalla), mutta jollain tasolla voin ymmärtää tämän. En pystyisi itse tekemään samoin, mutta en voi myöskään tuomita häntä. En anna ohjeita enkä painosta eroamaan, mutta kuuntelen ja toki olen koko ajan toivonut, että meillä olisi yhteinen tulevaisuus. Jos mies olisi kerrankin koskaan sanonut, ettei aio koskaan erota, tai että rakastaa vaimoaan, olisin lopettanut suhteemme heti. Mutta kun hän on oikeastaan alusta asti sanonut, että ajan myötä eroaa, ja että haluaa ja aikoo olla kanssani, rakastuttuani jäin tähän mukaan.

      Kyllä, inhoan usein itseäni tämän vuoksi, ja ainoa asia, jonka suhteen olen antanut miehelle vähän "vinkkiä", että hän ainakin sitten eron yhteydessä rehellisesti kertoisi vaimolleen, että on toinen, jotta voisi aloittaa oikeasti rehellisesti "alusta". En usko, että voisin enää jatkaa, jos hän ei kertoisi vaimolleen uskottomuudesta. Minä en sitä tule tekemään. Ei ole minun asiani. Mutta en myöskään haluaisi miehen, tai minun, joutuvan elämään sitten loppuelämää ainaisessa pelossa, koska itse uskon siihen, että tällaiset asiat tulevat aina jossain vaiheessa ilmi.

      • huokaus...

        Hyvä kirjoitus, ja monilta osin kuin omalta näppikseltäni.

        Luottamus on vaikea asia ja samalla hirvittävän yksinkertainen. Mutta minusta luottamus on myös vuosien ja kokemusteni jälkeen saanut uusia vivahteita, joita voisi kutsua realistisuudeksi ja ymmärrykseksi. Yhtä kaikki, ilman luottamusta ei ole pohjaa toimivalle ja kestävälle parisuhteelle.

        Olen itse puhunut näistä asioista miehen kanssa useampaan kertaan. Että miten tuntuu, etten voi täysin luottaa häneen. Luotan siihen, kun hän sano rakastavansa minua, mutta en todellakaan siihen asiaan täysin, että hän lopulta eroaa vaikka sanookin tekevänsä niin. On myös totta, että mua on loukannut syvältä se, että olen myös odottanut miestä pitkään. Hänen eroaan. Hän on pyytänyt sitä minulta. Samalla kuitenkin hän elää kaikki lomat, viikonloput, juhlat yms. perheensä kanssa. Vaikka ei rakastaisikaan vaimoaan, niin sama se, hän loukkaa sillä kuitenkin minua.

        Eivät nämä asiat ole mustavalkoisia vaikka ulkopuoliset sanovatkin, että muka ovat. Että voisin tapailla muita. Miksi en tapaile muita miehiä? Koska rakastan tätä kyseistä miestä. Eivät naimisissa olevatkaan yleisesti ottaen tapaile muita, koska rakastavat puolisoaan ja ovat sitoutuneet häneen. Samalla tavalla on asiat omalla kohdallani. Olen sitoutunut häneen, vaikka hän on naimisissa toisen kanssa. Se on surullista, mutta samalla jotenkin myös juuri sitä, että rakastuu ihmiseen, huolimatta siitä, missä tilanteessa se ihminen elää.


      • Poliisi Holmes

        Jaahas! Nyt oli taas se hetki, että " rehellinen iitu" tuli pesästään!
        Näin on tapahtunut kerran pari vuodessa jo useamman vuoden ajan, mutta olisiko tämä nyt se ensimmäinen rehellinen postaus siitä, että ukkomies ei ole vieläkään eronnut?
        Aihe on tuttu ja vuodet täsmäävät samoin kirjoitustyyli! Yksityiskohdat ja motiivit puuttuvat vielä, mutta eiköhän ne sieltä putkahda jahka jaksamme odotella?

        Toiveajattelu on toki sallittua:)


      • Poliisi Holmes
        Poliisi Holmes kirjoitti:

        Jaahas! Nyt oli taas se hetki, että " rehellinen iitu" tuli pesästään!
        Näin on tapahtunut kerran pari vuodessa jo useamman vuoden ajan, mutta olisiko tämä nyt se ensimmäinen rehellinen postaus siitä, että ukkomies ei ole vieläkään eronnut?
        Aihe on tuttu ja vuodet täsmäävät samoin kirjoitustyyli! Yksityiskohdat ja motiivit puuttuvat vielä, mutta eiköhän ne sieltä putkahda jahka jaksamme odotella?

        Toiveajattelu on toki sallittua:)

        Postaukseni oli osoitettu nimimerkille "näillä mietteillä" !


      • Huh huh.....
        Poliisi Holmes kirjoitti:

        Jaahas! Nyt oli taas se hetki, että " rehellinen iitu" tuli pesästään!
        Näin on tapahtunut kerran pari vuodessa jo useamman vuoden ajan, mutta olisiko tämä nyt se ensimmäinen rehellinen postaus siitä, että ukkomies ei ole vieläkään eronnut?
        Aihe on tuttu ja vuodet täsmäävät samoin kirjoitustyyli! Yksityiskohdat ja motiivit puuttuvat vielä, mutta eiköhän ne sieltä putkahda jahka jaksamme odotella?

        Toiveajattelu on toki sallittua:)

        Hanki elämä!


      • Salapoliisiteoria
        Huh huh..... kirjoitti:

        Hanki elämä!

        Kun omistaa hyvän elämän niin on joskus mielenkiintoista tutustua näiden toisin elävien sielunelämään!
        Juonet ovat kuin huonossa leffassa ja lähes jokaisessa tarinassa samanlainen!
        Eikö nämä elämänkolhimat ihmiset voisi ottaa opiksi näistä surullisista epäonnistumisista ja muuttaa oman elämänsä suuntaa?
        Jokainen meistä on oman elämänsä kulkija ja valinnut polkunsa kulkea. Oikopolkuja ei ole tai ne eivät kanna pitkälle sillä ne ovat valheelle rakennettuja murentuvia ja sortuvia hiekkateitä!

        Ihan oikeasti tulen surulliseksi näistä ihmiskohtaloista, mutta pettäjät ja toisten parisuhteissa roikkuvat ovat minulle off-henkilöitä!
        Mielipiteeni saan toki minäkin kirjoittaa.....


      • Kysymys sinulle!
        Salapoliisiteoria kirjoitti:

        Kun omistaa hyvän elämän niin on joskus mielenkiintoista tutustua näiden toisin elävien sielunelämään!
        Juonet ovat kuin huonossa leffassa ja lähes jokaisessa tarinassa samanlainen!
        Eikö nämä elämänkolhimat ihmiset voisi ottaa opiksi näistä surullisista epäonnistumisista ja muuttaa oman elämänsä suuntaa?
        Jokainen meistä on oman elämänsä kulkija ja valinnut polkunsa kulkea. Oikopolkuja ei ole tai ne eivät kanna pitkälle sillä ne ovat valheelle rakennettuja murentuvia ja sortuvia hiekkateitä!

        Ihan oikeasti tulen surulliseksi näistä ihmiskohtaloista, mutta pettäjät ja toisten parisuhteissa roikkuvat ovat minulle off-henkilöitä!
        Mielipiteeni saan toki minäkin kirjoittaa.....

        Jos oma elämäsi on niin hyvää ja täydellistä, niin hittoako teet uskottomuuspalstalla vuodesta toiseen?!


      • syystuuli11

        Kun elää pitkään tollasessa tilanteessa, on varmasti täysin selvää, että ei voi enää olla varma siitä, mikä on totta ja mikä ei. Kun et tiedä, mitä siellä miehen kotona oikeesti tapahtuu ja mitä siellä on menneet vuodet tapahtunut. Voi olla, että mies puhuu täysin totta sinulle, ja sitten epäilet häntä suotta, jolloin hän luonnollisesti loukkaantuu. Voi myös olla, että mies kertoo väritettyjä totuuksia myös sinulle, kuten kertoo vaimolleenkin. Todennäköisesti hän on ainakin hyvin hämmentynyt tilanteesta, eikä oikeasti pysty ajattelemaan kovin analyyttisesti. Ei sillä, että parisuhde ja elämä olisikaan aina täysin analyyttistä.

        Ero on vaikea asia - koko siihenastisen elämän purkaminen. Ei vain pala paperia, joka allekirjoitetaan. Toisille se on vaikeampaa, useimmille kai kuitenkin oikeasti päättää päästää irti kaikista niistä haaveista, joita yhteiseen tulevaisuuteen on rakennettu. Ihminen on siitä metka olio, että sydän pitää kiinni vielä kauan sen jälkeen, kun järki on jo luovuttanut, ja vaikka tunteita ei enää ole ja nykyhetkessä ymmärretään, että ei ole hyvä olla, jotenkin sitä haluaa vielä pitää kiinni niistä haaveista, joita on.

        Sama asia saattaa olla kyseessä myös osassa rinnakkaissuhteita. Ajan myötä, suhteen pitkittyessä, kun toinen ei vaan eroa, aletaan ymmärtämään, että se toinen ei ehkä kuitenkaan ole se, jonka kanssa haluaa tai pystyy elämään, mutta haluaa kuitenkin pitää kiinni niistä haaveista, joita yhteisestä tulevaisuudesta on rakennettu.

        Itse painin vahvimmin sen ajatuksen kanssa, että voinko kunnioittaa tätä miestä enää miehenä, vaikka rakastankin häntä valtavasti?


      • höpöönpöpö
        huokaus... kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus, ja monilta osin kuin omalta näppikseltäni.

        Luottamus on vaikea asia ja samalla hirvittävän yksinkertainen. Mutta minusta luottamus on myös vuosien ja kokemusteni jälkeen saanut uusia vivahteita, joita voisi kutsua realistisuudeksi ja ymmärrykseksi. Yhtä kaikki, ilman luottamusta ei ole pohjaa toimivalle ja kestävälle parisuhteelle.

        Olen itse puhunut näistä asioista miehen kanssa useampaan kertaan. Että miten tuntuu, etten voi täysin luottaa häneen. Luotan siihen, kun hän sano rakastavansa minua, mutta en todellakaan siihen asiaan täysin, että hän lopulta eroaa vaikka sanookin tekevänsä niin. On myös totta, että mua on loukannut syvältä se, että olen myös odottanut miestä pitkään. Hänen eroaan. Hän on pyytänyt sitä minulta. Samalla kuitenkin hän elää kaikki lomat, viikonloput, juhlat yms. perheensä kanssa. Vaikka ei rakastaisikaan vaimoaan, niin sama se, hän loukkaa sillä kuitenkin minua.

        Eivät nämä asiat ole mustavalkoisia vaikka ulkopuoliset sanovatkin, että muka ovat. Että voisin tapailla muita. Miksi en tapaile muita miehiä? Koska rakastan tätä kyseistä miestä. Eivät naimisissa olevatkaan yleisesti ottaen tapaile muita, koska rakastavat puolisoaan ja ovat sitoutuneet häneen. Samalla tavalla on asiat omalla kohdallani. Olen sitoutunut häneen, vaikka hän on naimisissa toisen kanssa. Se on surullista, mutta samalla jotenkin myös juuri sitä, että rakastuu ihmiseen, huolimatta siitä, missä tilanteessa se ihminen elää.

        Mies haluaa teidät molemmat aina hautaan asti. Sinut ja perheensä. Hän vain leikkii, olet leikkikalu, kivaa seuraa silloin kuin sattuu huvittamaan. Miksi tuhlaat elämäsi odottaen jotain mitä et saa ja jos saatkin niin ei tule olemaan selllaista kuin luulit. Tuhrhaan odottamiseen ja pieniin iloihin tuhlattu elämä.


      • höpönpöpö

        Kyllä on törkeä kusetus miehellä joka suuntaan. Jos vaimoksi päädyt hän etsii 99% todennäköisyydellä uuden salasuhteen, jos nytkään olet ainoa sellainen.Miksi roikut kiusattavana? Tommoseenko tuhlaat koko elämäsi?


      • tuskin!
        höpönpöpö kirjoitti:

        Kyllä on törkeä kusetus miehellä joka suuntaan. Jos vaimoksi päädyt hän etsii 99% todennäköisyydellä uuden salasuhteen, jos nytkään olet ainoa sellainen.Miksi roikut kiusattavana? Tommoseenko tuhlaat koko elämäsi?

        Tuskin jaksaa enää kaiken sen jälkeen, mitä matkan varrella on ollut. Kun ikää tulee, haluaa rinnalleen puolison, jonka kanssa voi rauhoittua ja elää "elämänsä toisen puoliskon".


    • Lapasista

      "Mutta minusta luottamus on myös vuosien ja kokemusteni jälkeen saanut uusia vivahteita, joita voisi kutsua realistisuudeksi ja ymmärrykseksi. Keskustelemme..jne"

      Katso edes vähän miehen kulmalta, hänelle uudet vivahteet tarkoittavat, että sinun uskottavuutesi on jo hävinnyt, olet nk lapanen, jolle kelpaa kaikki mitä mies vaatii tai itse haluaa.

      Turha odottaa muutosta, jos ei itse siihen ryhdy. Parisuhteessa on kahden tarpeet ja kahden tarpeita myös toteutetaan. Monivuotisessa salasuhteessa ei enää kahden tarpeita, on vain pettäjän tarpeet, joita toteutetaan hänen sanelemallaan tavalla.

      • huokaus...

        Voihan se näinkin olla. Mutta miksi mies haluaisi olla niin vahvasti läsnä elämässäni ja järjestää meille todella paljon yhteistä aikaa, ollen poissa kotoa viikonloppuja ja lomallakin, jos hänellä olisi oikeasti asiat hyvin kotona?

        Jos tilanteemme olisi se, että hän sanelee "ehdot", niin varmasti olisinkin se lapanen, myös omissa silmissäni, mutta ihan yhtä lailla minä teen ehdotuksia ja kieltäydyn hänen ehdotuksistaan silloin, kun ne eivät minulle sovi. Toki myös joustan ja luovin, mutta niinhän parisuhteissa tehdään.


    • surullista juu

      Ihminen ei muutu ennen kuin on pakko. Pakko tulee monista asioista. Oma tilanteeni olkoon kertomus siitä, miten olisi hyvä koittaa katsoa asioita vähän laaja-alaisemminkin, ennen kuin herää siihen, että on liian myöhäistä.

      Tapailin ukkomiestä pitkään. Hän ei ollut tyytyväinen kotonaan, mutta monista syistä ei myöskään pystynyt ratkaisevaa askelta ottamaan, eli eroamaan. Monta kertaa mietin irti päästämistä, mutta en siihen itsekään kyennyt. Lopulta sanoin hänelle, että en pysty tähän enää, että en halua olla vain toinen nainen, ja vuosien odotuttamisen jälkeen olen liian rikki pysyvään parisuhteeseen hänen kanssaan vaikka hän joskus eroaisikin. Tästäkö mies meni sitten täysin pois tolaltaan.

      Oli luottanut täysillä siihen, että kestän kaiken hamaan ikuisuuteen, kunnes hän on lopulta valmis eroamaan. Todella sääli ja surullista, mutta ottakaa muut opiksenne ja miettikää asiaa kunnolla ennen kuin on liian myöhäistä.

    • Rakkaus, ja arki

      Ajattelen 2 naisena, että merkillistä, kun mies vain viihtyy kanssani muutoinkin kuin sen yhden asian vuoksi. Ja liki kuten normaaliseurustelussa/avoliitossa. ennen minua ollut asumusero vaimon kanssa ei perhetilannetta heillä korjaa- eikä täysin olemattomat kommunikointivälit.

      Sitä en tiedä, miksi jotkut roikkuvat avioliitossa, joka on kulissina, paperiliitto. Siinä kärsii useampi ihminen, ja on kummankin konkreettisesti olemattoman liiton osapuolen "kiva" kertoa- hei, olen varattu. Mihin varattu? Iltaan, ensi vuosikymmentä odottamaan, että toinen puoliso ottaa yhteyttä, johonkin tiettyyn omaisuuden kutistumiseen tai kasvamiseen tai- mihinkä ihmeeseen...

      Kakkosena muutoin ajattelen, että ihmiseenhän sitä... ei merkitystä, jos on liitossa, jos liitto ei ole konkreettisesti toimiva. Jos vaimonsa luota kulkisi kerrankin, käskisin luotani lähtemään heti kun vihiä saisin... Ja olisin iloinen, että ihminen on saanut asioita perheväleissään kuntoon.

    • valinnanvara

      Mitäkö minä ajattelen miehestä,jonka kanssa jaan elämääni jokseenkin paljon. Ihan normi juttuja.
      Ja eihän hän ole minua pettänyt, ei edes vaimonsa kanssa.....

      • voi höpöppöpö

        Saahan saitä kuvitella, että ukkomies on salasuhteelleen rehellinen. Mistä teitä helppoja hauskanpito kamuja aina vaan sikiää....


    • laiturille35

      Moni on ollut tai on kakkonen, koska mies on valehdellut siviilisäätynsä.
      Ja kun asia selviää kakkoselle, niin totta kai se kakkonen yleensä lopettaa suhteen. Sellaista valhetta ei voi antaa anteeksi, ja mies on valehdellut itsensä lisäksi kahdelle naiselle. Aika tuttua menoa on tuollainen, omassakin tuttavapiirissä monta tapausta. Ja voi siis olla myös nainen, joka valehtelee olevansa sinkku, esim. netissä jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe